ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر پکیج

به منظور دریافت خدمات سرویس و تعمیر انواع پکیج در تهران و سایر شهرها توسط تکنسین‌های ماهر کاراباما، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد. تعمیرات آبگرمکن و نصب اولیه پکیج در این مرکز انجام نمی شود.

نمایندگی تعمیر پکیج
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات پکیج

پکیج از پرکاربردرترین لوازم خانگی است که در تمام طول سال آب گرم را برای اعضای خانواده فراهم می‌کند و در زمستان فضای خانه را گرم نگه می‌دارد. با توجه به نقش پررنگی که این دستگاه دارد، طبیعی است که خرابی آن اهل خانه را با چالش زیادی مواجه می‌کند. کاراباما با درک این موضوع، طی بیش از ده سال گذشته تلاش کرده است خدمات تعمیرات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهد. این مجموعه همچنین، با ارائه خدمات سرویس پکیج توسط تکنسین‌های آموزش دیده، به کارکرد بهینه این دستگاه کمک می‌کند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات پکیج کاراباما در چه سطحی است؟
2 هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

خدمات تعمیرات پکیج در تهران و سایر شهرها

آنچه در زمان خرابی و نقص فنی انواع پکیج از اهمیت زیادی برخوردار است، مراجعه به مراکز تخصصی یا تکنسین‌های ماهر و با تجربه به منظور تعمیر دستگاه است. مرکز تخصصی کاراباما با تکنسین‌های با تجربه و ماهر خود بهترین انتخاب برای دریافت انواع خدمات مربوط به تعمیرات پکیج است و امکان تعمیر دستگاه‌تان را در کمترین زمان ممکن فراهم می‌کند.

کاراباما مرکز تخصصی تعمیرات پکیج در محل

پکیج‌ها که به منظور تأمین آب گرم مورد نیاز برای مصارف روزمره و همچنین سیستم‌های گرمایشی در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرند، یکی از کاربردی‌ترین وسایل و لوازم خانگی محسوب می‌شوند. مصرف طولانی مدت و برخی از دلایل دیگر می‌تواند باعث بروز خرابی و نقص فنی در این دستگاه شود که در این صورت لازم است از یک فرد ماهر برای تعمیر آن کمک بگیرید.

با توجه به اینکه پکیج‌ها جزء وسایل ضروری در منزل هستند به همین دلیل افراد به دنبال مجموعه‌ها و تکنسین‌هایی هستند که بتوانند انواع خدمات مربوط به تعمیر پکیج را در محل و با کیفیتی عالی ارائه دهند.

مرکز تخصصی کاراباما یکی از مجموعه‌های معتبر در کشور است که کلیه خدمات مربوط به تعمیر و سرویس پکیج را با تکیه بر دانش و تجربه تکنسین‌های ماهر و آموزش دیده خود به متقاضیان ارائه می‌دهد.

تکنسین‌های این مرکز که جدیدترین روش‌های تعمیر و سرویس انواع مدل‌های پکیج را به صورت عملی آموزش دیده‌اند، کلیه خدمات مربوط به تعمیر را در محل به مشتریان ارائه می‌کنند.

تعمیر برد پکیج

برد پکیج در واقع قسمت الکترونیکی آن است که کلیه دستورالعمل‌های لازم برای کار کردن پکیچ را به قسمت‌های مختلف ارسال می‌کند. این قطعه پراهمیت اطلاعاتی را که از طریق سنسورها دریافت می‌کند پردازش کرده و دستورهای مورد نیاز را به بخش‌های دیگر پکیج می‌فرستد. بنابراین طبیعی است که خرابی آن، کارکرد دستگاه را با مشکل مواجه کند.

استفاده بیش از حد از پکیج، نشستن گرد و غبار روی برد، نوسانات برق و حتی نم برداشتن برد برخی از دلایل خرابی این قطعه مهم هستند. در صورتی که برد پکیج شما دچار ایراد شده باشد شاهد علائم زیر خواهید بود:

• مشعل دستگاه کار نمی‌کند
• پکیج ناگهان خاموش می‌شود
• چراغ پکیج در حالت خاموشی قرمز می‌شود
• دستگاه روشن نمی‌شود

تعمیر برد پکیج باید توسط تکنسین‌هایی انجام شود که از تجربه و توانمندی کامل در این زمینه برخوردارند. تکنسین‌های مرکز تخصصی کاراباما به طور میانگین از 11 سال سابقه عملی در زمینه خدمات مربوط به پکیج برخوردار بوده و می‌توانند کلیه خدمات مورد نیاز را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین میزان کیفیت به متقاضیان ارائه کنند.

تعمیرات پکیج دیواری

پکیج دیواری از محبوبیت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر برخوردار است. این مدل از دستگاه از اندازه و ابعاد کوچکی برخوردار است و به همین دلیل می‌توان آن را روی دیوار در آشپزخانه نصب کرد.

نوع دیواری منبع ذخیره آب گرم ندارد و به همین دلیل توانایی تأمین آب گرم مصرفی و گرم کردن سیستم گرمایشی به صورت همزمان را ندارند و معمولا با اولویت گرم کردن آب مصرفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

امروزه به دلیل کوچک شدن فضای زندگی در آپارتمان‌ها و فضای محدود قابل دسترس، پکیج‌های دیواری کاربرد بیشتری دارند زیرا به خاطر ابعاد و اندازه کوچک، به فضای زیادی برای نصب و راه‌اندازی نیاز ندارند.

مرکز تخصصی کاراباما با تکیه بر تجربه و دانش به روز تکنسین‌های خود کلیه خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر پکیج دیواری را به متقاضیان ارائه می‌کند. خدمات این مرکز در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمت منصفانه و مطابق با تعرفه‌های تعیین شده توسط مراجع ذیصلاح به مشتریان ارائه می‌شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

تعمیر پکیج زمینی

یکی دیگر از انواع متداول پکیج که در منازل و ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد نوع زمینی آن است که معمولا در ساختمان‌های بزرگ نصب می‌شود. این پکیج‌ها در اندازه‌ها و ابعاد مختلف وجود دارند که هر کدام از توان حرارتی متفاوتی برخوردار هستند و فضای قابل توجهی از آشپرخانه و محل نصب را اشغال می‌کنند. به همین دلیل نوع زمینی برای استفاده از آپارتمان‌های کوچک مناسب نیستند.

این دستگاه‌ها به یک مخزن ذخیره آب گرم مجهز هستند که می‌توانند به خوبی آب گرم مصرفی و گرمای سیستم گرمایشی را تأمین کنند و حتی در صورت قطع شدن آب یا برق برای مدت زمان کوتاهی آب گرم مورد نیاز را تأمین کند.

اگر شما جزء افرادی هستید که از این نوع پکیج در منزل خود استفاده می‌کنید، در صورت بروز نقص فنی یا خرابی در دستگاه می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، خدمات مربوط به تعمیرات را از مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما دریافت کنید.

خدمات ارائه شده توسط این مرکز به مدت 180 روز ضمانت می‌شود و در صورتی که در این مدت پکیج شما مجدد به همان دلیل قبلی دچار خرابی شود، بار دیگر بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد شد.

تعمیرات پکیج در محل و منزل شما

به منظور کاهش هزینه‌های تعمیرات و همچنین جلوگیری از آسیب به دستگاه در حین جابجایی کلیه خدمات مربوط به تعمیر پکیج در محل و منزل شما انجام خواهد گرفت و دستگاه‌تان به تعمیرگاه منتقل نمی‌شود. پس از ثبت درخواست، تعمیرکار پکیج با تجهیزات و ابزار مورد نیاز به منزل شما آمده و دستگاه‌تان در محل تعمیر خواهد شد.

هزینه تعمیرات پکیج در کاراباما چطور محاسبه می‌شود؟

به طور کلی تمامی هزینه‌هایی که تعمیرکار از شما دریافت می‌کند بر اساس نرخی است که اتحادیه ارائه داده است. به علاوه، خود مرکز نیز بر هزینه‌های دریافتی توسط تکنسین نظارت دارد. برخی از مواردی که بر هزینه تعمیر پکیج اثرگذار هستند، عبارتند از:

  • شدت خرابی
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه
  • قیمت قطعه‌ای که به تشخیص تکنسین باید تعویض شود

اقدامات قبل و بعد از مراجعه تعمیرکار پکیج

برای جلوگیری از آسیب جدی به قطعات پکیج، در صورت مشاهده هرگونه خطا یا عدم کارکرد مناسب، حتما دستگاه را از برق بکشید و از یک تکنسین راهنمایی بگیرید. قبل از مراجعه تعمیرکار، کلیه اتصالات آن را قطع کنید. قبل از مراجعه تعمیرکار پکیج، وسایل اضافی را از اطراف دستگاه بردارید تا تکنسین فضای کافی داشته باشد.

بعد از مراجعه تکنسین حتما دستگاه را چک کنید که مشکلی نداشته باشد و ایرادات آن برطرف شده باشد.

چه زمانی باید به جای تعمیر پکیج آن را تعویض کنیم؟

گاهی برخی از ایرادات دستگاه جزئی بوده و در صورت تعمیر آن می توانید مجددا از دستگاه خود استفاده کنید. برخی مواقع قطعاتی از دستگاه دچار ایراد می‌شود که امکان تعمیر آنها وجود ندارد یا هرینه تعویض قطعات بیشتر از هزینه خرید یک دستگاه جدید است. در برخی مواقع نیز دستگاه شما قدیمی شده و کارایی لازم را ندارد. در این حالت بهتر است به جای تعمیر، به دنبال خرید باشید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

با سلام وتشکر از گروه کارشناسان شما.. بسیار عالی همکاری کرده ومشکل مارا حل کردند. در ضمن کلی راهنمایی کردند. بدون ایجاد هزینه اضافی.. بسیار ممنون. موفق باشید

س. وکیلی
24 آذر 1400

با سلام و عرض ادب
ضمن سپاس از سرویس دهی خوب شما، (با توجه به تجربه قبلی) در خصوص تعمیر پکیج ایساتیس روز 5 شنبه 6/3/1400 درخواست ثبت شد ولی تاکنون تعمیرکار تماسی برای هماهنگی نداشته است. خواهشمند است رسیدگی فرمایید. آیا لازم است دوباره ثبت درخواست جدید انجام بدم

فرهاد صفدری
8 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    پیام شما به واحد مربوطه اطلاع داده شد تا مشکل را پیگیری کنند.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    8 خرداد 1400

سلام خسته نباشید تعمیرکار شما برای رفع ارور پکیج بوتان مدل پرلا پرو پرشر هوا رو تعویض کردند که دو روز بعد دوباره ارور داد در مراجعه بعدی دوباره پرشر هوا رو عوض کردند که پرشر هوایی که نصب کردند مربعی شکل بوده که متعلق به این پکیج نیست در حالی که از نظر کیفیت و قیمت هم باهم تفاوت دارند.

ابوالفضل امیرجهانی
12 بهمن 1399

    سلام
    وقت بخیر
    به واحد مربوطه اطلاع داده شد تا مشکل را پیگیری کنند.

    بابایی
    12 بهمن 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس