ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر جاروبرقی

به منظور دریافت خدمات تعمیر جاروبرقی در تهران و سایر شهرها، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان، در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

خدمات تعمیر جاروبرقی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی

با توجه به اینکه جاروبرقی یکی از پرکاربرد‌ترین لوازم خانگی است، طبیعی به نظر می‌رسد که گاهی دچار ایراد شود. آنچه در زمان بروز خرابی این دستگاه اهمیت زیادی دارد، مراجعه به مراکزی است که از تکنسین‌های آموزش دیده برخوردارند. خوشبختانه تعمیر انواع جاروبرقی در استان‌های قم، تهران، البرز، گیلان، اصفهان و … در میان خدمات گسترده مجموعه تخصصی کاراباما قرار دارد. تکنسین‌های این مرکز از شناخت کافی نسبت به سیستم این دستگاه برخوردارند و با عیب یابی صحیح، دستگاه شما را به خوبی تعمیر و مجددا راه اندازی می‌کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات جاروبرقی کاراباما در چه سطحی است؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

خدمات تعمیرات جاروبرقی در تهران و سایر شهرها

تعمیر جاروبرقی فرایندی حساس و نیازمند تخصص است. در ساخت این دستگاه‌ها، قطعات ریز و درشت بسیاری به‌کار رفته‌اند و در صورت اختلال در عملکرد هر قطعه یا آسیب دیدن بخشی از آن، کارکرد کلی دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد.

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی، کاراباما با بیش از ۱۱۰۰ تعمیرکار لوازم خانگی، امکان تهیه تمامی قطعات یدکی (حتی موارد کمیاب) و گارانتی تعمیرات می‌تواند تمامی نیازهای شما را تامین نماید.

کارشناسان کاراباما پس از انتقال جاروبرقی به تعمیرگاه، به دقت آن را بررسی می‌کنند و برای یافتن مناسب‌ترین راه‌کارها کنارتان هستند.

عیب‌یابی و تعمیر مشکلات جاروبرقی توسط کاراباما

استفاده درست و نگهداری اصولی از هر دستگاهی قطعا باعث افزایش طول عمر آن می‌شود و شما را تا سال‌ها از خرابی و مراجعه به تعمیرکار بی نیاز می‌کند. با این حال، حتی اگر دستگاه شما از بهترین برندهای موجود باشد باز هم ممکن است در اثر خطای خودتان یا هر دلیل دیگری دستگاه آسیب ببیند.

در این شرایط آنچه اهمیت زیادی دارد اقدام به موقع است. به این ترتیب قبل از آنکه ایراد دستگاه آنقدر جدی شود که دیگر تعمیر بی فایده باشد، به آن رسیدگی می‌کنید و می‌توانید تا سال‌ها دستگاه‌تان را استفاده کنید.

برخی از رایج‌ترین مشکلات جاروبرقی از انواع برندها به قرار زیر هستند. فراموش نکنید با مشاهده هر یک از این موارد در سریع‌ترین زمان ممکن برای بررسی دستگاه توسط یک تکنسین ماهر اقدام کنید:

  • کم شدن شدت مکش
  • به مشام رسیدن بوی سوختگی
  • خاموش شدن ناگهانی
  • تولید صداهای بلند و عجیب

ارائه خدمات تعمیر همراه با گارانتی

تمامی خدمات مجموعه‌ کاراباما با گارانتی ۱۸۰ روزه انجام می‌شوند. چراکه این مرکز هنگام استخدام تعمیرکار جاروبرقی و به طور کلی تمامی تکنسین‌ها حساسیت زیادی به خرج داده است.

کارشناسان کاراباما به‌طور میانگین ۱۱ سال در این حوزه فعالیت داشته‌اند و درحال حاضر نیز مسیر یادگیری برای آنها تمام نشده است چرا که با پیگیری آخرین تغییرات تکنولوژی، دانش خود را توسعه می‌دهند.

با این حال، حتی ماهرترین افراد هم ممکن است اشتباه کنند. در چنین شرایطی، مجموعه‌ کاراباما مسئولیت خدمات ارائه شده برعهده می‌گیرد و با اعزام کارشناسی دیگر، مشکل ایجاد شده را بدون هزینه تعمیر می‌کند.

انجام خدمات تعمیر با قطعات اورجینال

برای تعمیر هر دستگاهی باید از قطعات اصل استفاده شود. چراکه اگر از قطعات ارزان‌قیمت و بی کیفیت استفاده شود، احتمال بروز دوباره‌ مشکل در بازه زمانی کوتاه‌تری وجود دارد.

از این رو توصیه می‌شود که تهیه قطعات را به مرکز کاراباما بسپارید تا تعمیرات جاروبرقی شما با قطعات اورجینال و ضمانت‌نامه صورت بگیرد.

مجموعه‌ کاراباما با شناخت کافی از بازار و روابط گسترده‌ای که دارد، می‌تواند تهیه تمامی قطعات جاروبرقی (حتی موارد کمیاب) را برعهده بگیرد و آنها را در زمان کوتاهی در اختیار کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی قرار دهد.

بدین ترتیب مشکلات به سرعت برطرف می‌شوند و می‌توانید از کارکرد بی‌عیب ‌و نقص دستگاه خود لذت ببرید.

تعمیر قطعات جاروبرقی، اولویت کاراباما

تعمیر قطعات، اولویت اصلی تکنسین‌های کاراباماست. چراکه این کار باعث صرفه جویی در هزینه‌ها، بهره‌برداری کمتر از منابع طبیعی، کمک به حفظ محیط زیست و… می‌شود.

همچنین مجموعه‌ کاراباما تمامی ابزارهای لازم را فراهم نموده و مدرن‌ترین تجهیزات برای تعمیر لوازم خانگی را در تعمیرگاه‌های خود جای داده است. بدین ترتیب شانس تعمیر قطعات تا حد زیادی افزایش می‌یابد.

با این حال، اگر قطعه‌ای عمر مفیدش را تمام کرده باشد یا هزینه‌ تعمیرات نزدیک به قیمت قطعه‌ تازه باشد، متخصصین تعویض قطعه را توصیه می‌کنند.

شما می‌توانید قطعات مورد نیاز را خودتان تهیه کنید اما در صورت واگذاری این اقدام به کاراباما، از خدماتی مانند گارانتی و پشتیبانی نیز بهره‌مند خواهید شد.

تعمیر موتور جاروبرقی

رایج‌ترین نشانه ایراد پیدا کردن موتور جاروبرقی این است که بوی سوختگی از آن احساس کنید. البته در صورتی که بوی سوختگی از لباسشویی حس کردید، لزوما به این معنا نیست که موتور ایراد دارد و ممکن است مشکل دیگری در این دستگاه رخ داده باشد. نداشتن مکش کافی، سر و صدای زیاد موتور، خاموش شدن ناگهانی و گرمای بیش از اندازه دستگاه از دیگر نشانه های ایراد پیدا کردن موتور جاروبرقی هستند. اما آیا موتور جاروبرقی قابل تعمیر است؟

اینکه موتور جاروبرقی تعمیر می‌شود یا نه بستگی به علت خرابی دارد. این احتمال وجود دارد که موتور گرد و خاک گرفته باشد و در این صورت با تمیز کردن اصولی آن، مشکل برطرف خواهد شد. در برخی موارد و در مورد برخی دستگاه‌ها حتی اگر موتور سوخته باشد هم با تعویض سیم پیچ می‌توان نسبت به تعمیر آن اقدام نمود. به طور کلی تعمیر موتور جاروبرقی جزو موارد پیچیده است و حضور یک تکنسین ماهر و آموزش دیده را می‌طلبد.

تعمیر برد جاروبرقی

در صورتی که جاروبرقی‌تان مدام خاموش می‌شود، کلید تنظیم سرعت آن کار نمی‌کند، نمایشگر جاروبرقی هیچ چیزی نشان نمی‌دهد (سوخته است)، قدرت مکش جارو کم و زیاد نمی‌شود، دیر خاموش می‌شود یا اصلا روشن نمی‌شود، لازم است که تکنسین به بررسی برد این دستگاه بپردازد.

نکته حائز اهمیت در رابطه با این قطعه پراهمیت در جاروبرقی این است که تعمیر برد جاروبرقی تخصص و مهارت بالا می‌خواهد به این معنا که اگر از یک مرکز مجاز کمک بگیرید و تعمیرکار ماهری دستگاه شما را بررسی کند، می‌تواند به درستی برد را عیب یابی و نسبت به تعمیر آن اقدام کند. تکنسین ناوارد ممکن است برد جاروبرقی را به خاطر یک ایراد جزئی تعویص کند در شرایطی که حتی نیازی به این کار وجود ندارد.

سرویس جاروبرقی در مرکز تخصصی کاراباما

با سرویس این دستگاه در دوره‌های منظم می‌توانید از ایجاد مشکلات اساسی و پرهزینه پیشگیری نمایید. همچنین این اقدام نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات را کاهش می‌دهد. البته اگر از سرویسکار باتجربه و ماهر کمک نگیرید، هیچکدام از این اهداف عملی نمی‌شوند.

سرویس جاروبرقی به دقت زیادی نیاز دارد و اگر ایرادها (به دلیل کمبود دانش یا عدم توجه) از چشم پنهان بمانند، در آینده‌ای نزدیک قطعات معیوب به کلی خراب خواهند شد.

کاراباما با یافتن پرتجربه‌ترین سرویسکارها، آماده‌ ارائه خدماتی باکیفیت است. متخصصین ما هنگام سرویس دستگاه دقت زیادی به خرج می‌دهند و تمامی مشکلات دستگاه را برطرف می‌کنند. اگر هم از کار متخصصین رضایت نداشته باشید، واحد پشتیبانی برای کسب رضایت شما حضور دارند.

کاراباما تمامی برندهای جاروبرقی را تعمیر می کند؟

مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما، جهت رفاه حال مشتریان و بازگرداندن هر چه سریع‌تر آرامش به خانواده‌ها، همواره تلاش می‌کند تمامی برندهای مورد استفاده در خانه‌های ایرانی را تحت پوشش داشته باشد. به ویژه که جاروبرقی وسیله‌ای بسیار پرکاربرد است و خراب شدن آن می‌تواند دردسر زیادی را برای خانواده ایجاد کند.

برند بوش، سامسونگ، ال جی و سایر برندهای ایرانی و خارجی توسط تکنسین‌هایی تعمیر می‌شوند که نه تنها دانش فنی کافی در زمینه تعمیر و سرویس جاروبرقی دارند، بلکه متخصص برند هستند و آشنایی کافی نسبت به سیستم برندهای متفاوت این دستگاه دارند.

برای تعمیر جاروبرقی ال جی می‌توانید از متخصصین کاراباما کمک بگیرید. کارشناسان ما همواره پیگیر آموزش‌ها و آخرین تغییرات دنیای تکنولوژی هستند و می‌توانند تعمیرات دستگاه شما را در زمان کوتاهی انجام دهند. تنها کافی‌ست از طریق پلتفرم کاراباما درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان به منزل شما مراجعه کنند.

اگر هم به دنبال نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ هستید مجموعه‌ کاراباما با تکیه بر سال‌ها تجربه در زمینه‌ خدمات پس از فروش، آماده‌ انجام تعمیرات دستگاه شما است. این مرکز با بهره‌گیری از قطعات اصل، تجهیزات مدرن و دانش فنی ماهرترین کارشناسان خدمات خود را ارائه می‌دهد.

نکته حائز اهمیت اینکه تکنسینی که به منزل شما اعزام می‌شود، در زمینه برند دستگاه شما تخصص دارد. از این رو با خاطری آسوده می‌توانید درخواست تعمیر خود را ثبت کنید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس