ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی اوشن (OCEAN)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع ماشین لباسشویی اوشن می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین، در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی اوشن

در میان لوازم خانگی برند ایتالیایی اوشن، ماشین لباسشویی طرفداران خاص خود را در کشور ما دارد. مجموعه کاراباما با این هدف که همه برندهای لوازم خانگی را مورد پوشش قرار دهد، سال‌هاست که تمامی خدمات لباسشویی اوشن را از نصب گرفته تا سرویس و تعمیرات ارائه می‌دهد. تکنسین‌های این مجموعه با میانگین 11 سال تجربه می‌توانند در زمانی کوتاه دستگاه شما را عیب یابی و به بهترین شکل ممکن تعمیر کنند. در صورتی که لباسشویی این برند را دارید و دچار مشکل شده است، به کمک تکنسین‌های کاراباما می‌توانید آن را مجددا راه اندازی کنید. با توجه به اینکه تکنسین‌ها در تمامی نقاط شهر حضور دارند، امکان تعمیر دستگاه شما در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی اوشن، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی اوشن

1. با وجود چرخاندن ولوم تایمر، لباسشویی اوشن روشن نمی‌شود

ساده ترین دلیل روشن نشدن این است که برق در دستگاه جریان نداشته باشد یا دوﺷﺎﺧﻪ و ﮐﺎﺑﻞ راﺑﻂ به هر دلیلی خراب شده باشد. گاهی هم ممکن است ﺑﺮق از ﺗﺮﻣﯿﻨﺎل، وارد ﮐﻠﯿﺪ اﺻﻠﯽ ﻧﺸﺪه باشد. در بسیاری موارد هم خرابی هیدرواستات یا ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ از عوامل به وجود آمدن چنین مشکلی است.

2. ماشین لباسشویی اوشن آبگیری نمی‌کند

از جمله دلایل عدم آبگیری دستگاه می‌توان به عواملی مثل باز بودن درب یا خرابی درب، ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ، ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت، برد الکترونیکی یا پمپ اشاره کرد. در برخی موارد هم ممکن است سیم‌های راﺑﻂ ﺑﯿﻦ ﮐﻠﯿﺪ ﺗﺎﯾﻤﺮ، ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ، ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت و ﺷﯿﺮ ﻗﻄﻊ شده باشند و این مشکل را به وجود آورده باشد.

3. بعد از اتمام فرایند آبگیری، ماشین لباسشویی متوقف می‌شود

از جمله دلایل چنین مشکل می‌توان به خرابی ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت یا سوختن ﻣﻮﺗﻮر ﺗﺎﯾﻤﺮ دستگاه اشاره کرد. در برخی موارد هم ممکن است ﺳﯿﻢ راﺑﻂ ﺑﯿﻦ ﻣﻮﺗﻮر ﺗﺎﯾﻤﺮ و ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت ﻗﻄﻊ ﺷﺪه باشد و این مشکل را به وجود آورده باشد.

4. فرایند آبگیری زمانی انجام می‌شود که ماشین لباسشویی اوشن خاموش است

اینکه مخزن ماشین لباسشویی OCEAN زمانی که خاموش است پر از آب می‌شود ممکن است به خاطر خرابی شیر آب دستگاه باشد. گاهی هم ممکن است شیر برقی یا تایمر خراب شده باشند و این مشکل را به وجود آورده باشد. بررسی و رفع این مشکل باید توسط تکنسین انجام شود.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی اوشن خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. فرایند آبگیری ماشین لباسشویی اوشن تمام نمی‌شود

دلیل اینکه فرایند آبگیری به اتمام نمی‌رسد می‌تواند نقص فنی در شیر ورودی یا شیر آب باشد. در صورتی که فرایند آبگیری با قطع کردن برق دستگاه برطرف شود، خرابی تایمر، سوئیچ فشار یا کم بودن فشار آب شیلنگ ورودی می‌تواند عامل ایجاد مشکل باشد.

6. در هنگام کار با ماشین لباسشویی، از زیر شاهد نشتی آب هستیم

دلیل اصلی نشت آب می‌تواند وجود پارگی یا گرفتگی در شیلنگ‌های دستگاه باشد. گاهی هم خرابی لاستیک دور درب یا محفظه پودر عامل نشتی آب است. همچنین در صورتی که بلبرینگ لباسشویی دچار آسیب شده باشد یا پمپ تخلیه به خاطر رسوبات یا گیر کردن اشیای خارجی مسدود شده باشد، شاهد بروز این مشکل خواهید بود.

7. ماشین لباسشویی، آب را گرم نمی‌کند

از جمله عواملی که باعث گرم نشدن آب می‌شود، می‌توان به وجود مشکلاتی مثل خراب بودن ترموستات، هیدروستات، تایمر، برد الکترونیکی و هیتر اشاره کرد. گاهی هم ممکن است اشکال از شیلنگ آب گرم دستگاه باشد. تمامی این مواد باید توسط تکنسین بررسی و برطرف شود.

8. ماشین لباسشویی فرایند شستشو را آغاز نمی‌کند

دلیل اصلی به وجود آمدن این مشکل خرابی ﺧﺎزن راه‌انداز است که ممکن است سیم‌های راﺑﻂ ﺧﺎزن از ﻣﺪار جدا شده باشند و این مشکل را به وجود آورده باشد. گاهی هم ممکن است به خاطر شکستن ﯾﺎﺗﺎﻗﺎن یا بلبرینگ، ﻣﺤﻮر درام در ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﮔﺮﯾﭙﺎژ قرار گرفته ﺑﺎﺷﺪ و نیاز به تعویض داشته باشد. در برخی موارد هم ممکن است موتور ایراد پیدا کرده باشد که به صورت تخصصی باید بررسی و عیب‌یابی شود.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی اوشن

ماشین لباسشویی
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی اوشن (همراه با جدول هزینه‌ها)

یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید ماشین لباسشویی، اوشن (OCEAN) است که با تولید محصولات متنوع توانسته رضایت افراد زیادی را جلب کند. در واقع می‌توان گفت در رابطه با کیفیت محصولات این برند حرفی نیست؛ با این حال هر دستگاهی پس از گذشت زمان یا به دلیل خطای کاربر می‌تواند دچار مشکل شود. در این صورت توصیه همیشگی تکنسین‌ها مراجعه به مراکز معتبر تعمیرات است.

از طرفی، گاهی ممکن است دسترسی به خدمات پس از فروش اوشن یا نمایندگی لباسشویی اوشن دشوار باشد. در چنین شرایطی باید خدمات مربوطه را از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی دریافت کنید تا هم از آسیب به سایر قطعات جلوگیری شود و هم رفع ایرادات به صورت اصولی صورت بگیرد.

مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های متخصص توانسته است گام موثری برای خانواده‌های ساکن استان بردارد. برای ثبت درخواست تعمیرات کافیست با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

نصب ماشین لباسشویی را به کاراباما بسپارید

اگر به تازگی جا به جا شده اید، متخصصین ما در کاراباما با انجام نصب بر طبق اصول استاندارد آن می‌توانند در راه اندازی دستگاه به کمک شما بیایند. نصب اصولی ماشین لباسشویی از آن جهت اهمیت دارد که اگر به درستی انجام نشود می توانیم شاهد لرزش زیاد دستگاه، سر و صدای غیرطبیعی  یا عملکرد نادرست آن باشیم.

برخی از خدماتی که هنگام نصب لباسشویی اوشن توسط تکنسین کاراباما انجام می‌شود عبارت است از:

  • انتخاب محل مناسب برای نصب
  • نصب اصولی شیلنگ ها
  • باز کردن پیچ های حمل و نقل
  • تراز کردن پایه‌ها
  • بررسی اتصالات و سیم کشی دستگاه

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی توسط تکنسین‌های ماهر

تعمیر لباسشویی اوشن یکی از اقداماتی است که باید توسط افراد متخصص و دارای تجربه کافی در این زمینه انجام شود تا به قطعات دستگاه شما آسیب وارد نشود. مجموعه کاراباما دارای میانگین 11 سال تجربه در زمینه تعمیرات انواع برندهای ماشین لباسشویی از جمله اوشن است و امکان تعمیر دستگاه شما را با کیفیتی بالا و در کمترین زمان ممکن فراهم خواهد کرد.

ممکن است مشکلات مختلفی برای دستگاه شما به وجود بیاید. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکار لباسشویی اوشن در کاراباما قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل ها و ظرفیت های این دستگاه پذیرفته می‌شود. برخی از مشکلات شایع این دستگاه عبارتند از:

  • دیگ شستشو نمی چرخد
  • دستگاه نشت آب دارد
  • دستگاه در حین کار می‌لرزد
  • آب در دیگ شستشو جمع شده است
  • دکمه های دسیتگاه کار نمی کند
  • دستگاه در اواسط سیکل شستشو متوقف می شود

در کاراباما، تعمیر قطعات ماشین لباسشویی اولویت دارد

اولویت متخصصین کاراباما تعمیر قطعات دستگاه است تا هزینه های تعمیر کاهش بیابد. تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد یا امکان تعمیر آن وجود باشد، اقدامات لازم برای تعویض انجام می شود. لازم به ذکر است، تمامی قطعات جایگزین شده باکیفیت و اورجینال خواهد بود.

خرابی هر یک از قطعات این دستگاه می‌تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد. برخی از قطعات که توسط کاراباما تعمیر/ تعویض می شوند:

  • تسمه ها
  • لاستیک دور درب
  • دمپر
  • سوئیچ فشاری
  • پمپ تخلیه
  • شناور و سوئیچ آن
  • قفل درب و مجموعه آن
  • تایمر
  • برد الکترونیکی

هزینه تعمیرات در کاراباما چگونه محاسبه می شود؟

اعلام هزینه قطعی تعمیرات پیش از عیب یابی دستگاه میسر نیست. در واقع برخی فاکتورها بر هزینه تاثیرگذارهستند. به همین ترتیب هزینه تعمیر ماشین لباسشویی اوشن با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع قطعه معیوب، ایراد دستگاه و … تعیین می‌شود.

مجموعه کاراباما با جذب تکنسین‌های متخصص تلاش می‌کند تا خدمات خود را با مناسب‌ترین هزینه ارائه کند. لازم به ذکر است تمامی هزینه‌های اعلام شده توسط تکنسین، تحت نظارت مجموعه و بر اساس نرخ مصوب اتحادیه هستند.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

ارائه خدمات تعمیر در محل

به منظور کاهش هزینه های تعمیرات و همچنین جلوگیری از آسیب به دستگاه در حین جابجایی، کلیه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل و منزل شما ارائه می‌شود. پس از ثبت درخواست یا تماس با کارشناسان، تعمیرکار لباسشویی اوشن با تجهیزات کامل به منزل شما اعزام شده و دستگاه را تعمیر خواهد کرد. تنها در موارد خیلی نادر ممکن است دستگاه برای تعمیر به تعمیرگاه منتقل شود.

تعمیر لباسشویی اوشن (OCEAN) در تهران

گاهی ممکن است دسترسی به یک مرکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی که کلیه خدمات مربوط به تعمیر، سرویس و نصب را ارائه دهد، دشوار باشد به ویژه که نمایندگی اوشن و به طور کلی بسیاری از برندهای مطرح در کشور ما وجود ندارد. مجموعه کاراباما با دارا بودن تکنسین های ماهر آماده ارائه خدمات باکیفیت به شما مشتریان در تهران خواهد بود.

اگر ساکن تهران (شمال، شرق، غرب یا جنوب تهران) و حومه هستید می‌توانید برای تعمیرات روی کاراباما حساب کنید و در انتظار تجربه خدمات کاملا حرفه‌ای و باکیفیت باشید.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی اوشن

کلیه خدمات ارائه شده در کاراباما با 180 روز گارانتی ارائه می‌شود. بدین صورت که اگر تا 6 ماه مجدد ایراد دستگاه شما بازگشت، کاراباما بدون دریافت هزینه اضافی، آن را مجدد تعمیر خواهد کرد. خدمات پس از فروش لباسشویی اوشن در قالب ضمانت تعمیرات به مشتریان ارائه می‌شود. هر چند بازگشت خرابی دستگاه بسیار بعید و دور از ذهن است اما کاراباما برای آرامش خاطر خانواده‌ها هر احتمالی را مد نظر دارد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

لباس شویی خوب کار نمی‌کند لباس شویی اوشن هستش روشن که میشه بعد از چند دقیقه متوقف میشه ایراد کار چیست

اکبررضایی
17 شهریور 1402

    لباسشویی اوشن شما که پس از چند دقیقه کار را متوقف می‌کند، ممکن است به دلایل مختلفی مانند مشکلات برقی، ایراد در درب، خرابی قطعات داخلی و … اینگونه عمل کند. برای تشخیص دقیق و رفع مشکل، بهتر است با تعمیرکار ماشین لباسشویی تماس بگیرید.

    فائزه کریمی
    18 شهریور 1402

چقد بده که دیگه نمایندگی ماشین لباسشویی اوشن تو ایران نداریم… حالا به کی اعتماد کنیم؟

سارا یزدانی
14 اسفند 1401

یک عدد تایمر لباسشویی اوشن میخوام

غلامی
20 بهمن 1401

سلام.خسته نباشید.ببخشید.کلیدهای ماشین لباسشویی خراب شده.مارک اوشن هستش. لوازم یدکی به شهر دیگه هم ارسال میکنید..

جواد رنجبر
15 مرداد 1401

    وقت بخیر دوست عزیز
    در حال حاضر کاراباما در 4 استان تهران، اصفهان، البرز و گیلان خدمات تعمیر ارائه می دهد. اگر در یکی از این استان ها هستید، درخواست خود را با تماس با 02154584 تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    18 مرداد 1401

باسلام لباسشویی اتومات آوشن متاسفانه بااینکه موتوروتعمیر کردیم بازهم لباس کم دیگ می‌چرخه البته خشک کن کارمیکنه اگه لطف کنین راهنمایی کنین

جواد بقایی
21 فروردین 1401

سلام ماشین لباسشویی من اوشن مدل اف ۶۳۰ هستش ویه تعمیر کار از شرکت پاکشون آوردیم برای طرز کار کردن با ماشین و آموزش گفت بهترین برنامه برای استفاده ازبرنامه هاش اینه که در حالت شماره ۱۲ قرارش بدی و آب ۳۰ درجه ولی بعد از هر بار استفاده لباسها اصلا بوی مواد شوینده نمیدن .به نظر شما این درجه خوب هست برای شستن لباسها

زهرا الاسوند
23 مهر 1400

درود لباسشویی اوشن قدیمی من خراب شده (روشن نمیشه) میشه برای تعمیر بیارم درب کارگاه شما؟ چون بهم گفتن که در شهر ما چابکسر خدمات ارائه نمیکنید بنابراین میتونم لباسشویی رو به محل شما در لاهیجان یا هر شهر دیگه در شرق گیلان (یا تهران) بیارم تا تعمیرش کنید.
سپاس

ف قاصدی
11 شهریور 1400

    سلام دوست عزیز
    در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از این شهرها هستید ما در خدمتتون هستیم.
    موفق باشید

    نسیم اسلام پور
    11 شهریور 1400

سلام
OCEAN 603ATX تایمرش خراب شده .محبت بفرمایید راهنمایی کنین،تعمیر کار اعزام میکنین،قطعه ارسال میشه؟ممنون از توجه تون

سینا باباخانی
15 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    17 تیر 1400

با سلام لباس شوی مدل ATX 603 داریم که دکمه پاور آن خراب شده و در اینجا نمایندگی ندارد لطفا راهنمایی بفرمائید که چکار باید کرد

ابراهیم کریمی
7 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400

سلام خسته نباشید حدود15ساله که از اوشن استفاده میکنیم وراضی هستیم اخیرا بعد ازاینکه لباسها خشک میشوند نزدیک به 40درصد لباسها پر ازلکه میباشد پودر راعوض کردیم اثری نداشت لطفا راهنمایی فرمایید .ممنون

ابراهیم عموعلی
27 اسفند 1399

با سلام بنده یک ماشین لباسشویی ocean 603 ate نو بدون اینکه بسته بندی آن حتی باز شده باشه دارم . امکانش هست که قیمت این رو بدونم و اینکه چطور میتونم بفروشم . ممنون میشم.

هوشان کوثری
18 بهمن 1399

سلام وقت بخیر
اگر ممکنه نقشه سیم بندی ماشین لباسشویی اوشین F_650 ocean را برام بفرستید ممنونم از همکاری شما اساتید عزیز

ولی سعیدی
12 بهمن 1399

سلام مدل ماشین لباسشویی اوشن wfo1075 برد معیوب شده لامپ نشانگر روی ۱ نمی اید که شستشو شروع شود. ایا برد قابل تعمیر است واگر نیست یدک ان موجود است ؟

javad
29 آبان 1399

سلام. ماشین لباسشویی مدل atx452 دارم. جدیدا پودر که تو محفظه میریزم سریع با آب از داخل لوله خروجی میاد بیرون. در کل مشکل تخلیه داره. لطفا راهنمایی کنید

رضا تاجبخش
26 آبان 1399

سلام من ماشین لباسشویی A 603 دارم که تایمر مکانیکی داره ما اکثرا از برنامه 4 برای شستن استفاده می کنیم که حین کار تایمر آن می چرخید و موقع رسیدن به S توقف میکرد ولی اخیرا تایمر آن در 7 وامی ایستد و برنامه به انتها نمی رسه و ماشین توقف نمی کنه.

هاشم ابراهیم نژاد
6 دی 1398

    سلام ووقت به خیر
    اوشن ۶۰۳ دارم تایمرش خرابه خواستم بدونم موجود دارید؟

    حسین برزگری
    5 اردیبهشت 1399

با سلام بنده یک اوشن Ken 1000دارم تو بعضی از مراحل شستشو شروع به چشمک زدن میکنه و دیگه کار نمیکنه بعد از برق میکشیم بعداز نیم تا یک ساعت به برق میزنیم شروع به کار میکنه لطفا راهنمایی بفرمایید

سعید شفیعی
12 آذر 1398

سلام.ماشین لباسشویی بنده اوشن مدل KEN650 هست.به دنبال دفترچه راهنمای فارسی هستم. به هنگام خشک کردن هم به طرز افتضاحی تکان میخورد ولی تراز هست.ایراد چیست؟ممنون

بهادر
3 آذر 1398

سلام.
من لباسشویی اوشین f850 دارم.
راهنمای استفاده پاک شده.
ممنون میشم راهنمایی کنید که حداقل روی کدوم شماره برنامه لباس هارو خشک میکنه.

محمد حسینی
8 آبان 1398

سلام
من یک لباسشویی اوشن دارم ۱۵ سال پیش خریدم و الان میخوام استفاده کنم لطفا نمایندگی جهت نصب آن در اصفهان رو معرفی کنید و همچنین سوال برام پیش اومده ک واقعا لباسشویی خوبی هست یا ن؟
با تشکر

فرزانه نوروطن
25 مرداد 1398

با سلام، ماشین من مدلKEN650 هست تمام نوشته های روش پاک شده ونمیتونم با هاش کار کنم ممنون میشم اکه امکانش هست برنامه شتشو روبرام بفرستید،اگه دفترچه راهنما هم باشه تصویرشو برام بفرستید باتشکر

فرزانه عارف
19 مرداد 1398

با سلام ماشین من مدل ۴۵۲ atx هست نمیدونم چطور جا پودری رو جدا کنم که بشورم لطفا راهنمایی کنید

مریم داودی
9 مرداد 1398

سلام وقت بخیر
من 12 سالی میشه لباسشویی اوشن رو دارم وخیلی هم عالیه اما یه مشکلی که داره بدنه لباسشویی البته قسمت جلو تغییر رنگ داده میخواستم ببینم میشه بدنشو عوض کرد؟

علیزاده
5 مرداد 1398

سلام وقت بخیر
به مدل قدیمی از لباسشویی اوشن دارم (f650) برای تعمیر بردم ااقای تعمیرکاربعداز ده روز بهم گفت شاگردم سیمهای تایمر و…. رو کشیده و نمی دونم کدوم به کدومه !!!باید نقشه سیمکشی دستگاه رو پیدا کنم می خواستم بدونم از کجا میشه نقشه سیم کشی لباسشویی رو پیدا کرد؟متاسفانه شهرستان ما نمایندگی اوشن نداره

محبوب
9 خرداد 1398

با سلام:اینجانب یک دستگاه ماشین لباسشویی در سال 1385خریده ام ولی تا این لحظه هنوز انرا نصب نکرده ایم آیا هنوز شامل گارانتی میشود و برای نصب باید باکجا تماس بگیرم
محل سکونت شاهین شهر اصفهان هدایت غفاری

هدایت غفاری
1 اردیبهشت 1398

سلام تازه خریدم مقداری کارداره طزه کارشوبلد نیستم ممنون

معسود اسکندری
22 شهریور 1397

با سلام ماشین ما مدل 603atx می باشد ، ظاهرا کلید تایمر خراب شده و بعضی وقتها روی شماره خاصی باقی میمونه میخواستم بدونم ایا ایا کلید تایمر این مدل پیدا میشه?

آرش نصر
12 مرداد 1397

با سلام.و عرض خسته نباشید و با تشکر از اینکه ببا خدمات عالی مشتریان را کمک وراهنمایی می کنید.
من یه لباسشویی اوشن دارم که حدود 15 سال پیش گرفتم و خیلی عالی کار میکنه .البته باید بگویم من هم خیلی مواظبش هستم و زیاد از اون کار نمی کشم. متاسفانه الان ابتدای کار خوب کار میکنه تا حدود شماره 5 پیش میره ولی روی شماره 5 می ا یسته وباید با دست تایمر رو بچرخانم به جلوتر تا ادامه کار رو تمام کنه . این رو هم بگویم که تایمر ش هم به سختی می چرخد.ممنون از راهنمایی شما.

عالیه شفائیان
7 خرداد 1397

سلام‌‌ خسته‌ نباشید
ما یک لباسشویی‌ اوشن‌f1250 داریم‌ وقتی‌ پودر‌ لباسشویی‌ میاد‌ داخلش‌ خوب‌ نمیشوره‌ و‌ سریع‌ اب‌ میاد‌ داخلش‌ و‌ پودرو‌ میشوره‌ میبره‌

داوود
15 فروردین 1397

لبلسشویی اوشن مدل 1250 کار می کند ودور خشکن اجرا نمی شود یا کار نمیکند روی هربرنامه ایی که بگذاری ممنونم راهنمایی کنید

حیدر خردمند
7 بهمن 1396

لبلسشویی اوشن مدل 1250 کار می کند ودور خشکن اجرا نمی شود روی هربرنامه ایی که بگذاری ممن.نم راهنمایی کنید

حیدر خردمند
7 بهمن 1396

با سلام ما یه ماشین 606t داریم که چندساله که مشکلی نداره البته دو تا دکمه ها شکست که چندان مهم نیست الان میخواستم جاپودریشرو تمیز کنم تماس گرفتم یه تعمیرکار می گفت باید جامیع رو به سمت پایین فشار بدم و جمحفظه رو جدا کنم ولی واقعاً با توجه به اینکه درب جامایع رو به بالا فقط حرکت میکنه رو به پایین امکان فشار دادن نیست ضمن این که زیر محفظه هم یه خار بزرگ هست ترسیدم بشکنه کلا حیف بشه نمی دونم چکار کنم اگه امکان داشته باشه تصویری یه توضیح بدید ممنون میشم

صائب
17 دی 1396

با عرض سلام و خسته نباشید ماشین لباسشویی ما مدل 452ATX هست موقع شستشو روی بعضی برنامه ها دیر عمل میکنه باید با دست عقربه رو بچرخانیم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکد

محمد محبت بخش
24 آذر 1396

لباسشویی ما اوشن و کلاس A و 700 دوره الان تایم شستشو به هم خورده و زیاد میشوره

علیرضا
18 مهر 1396

با سلام من میخواستم ببینم میشه کمک های لباسشوئی رو با کمک های بهتری عوض کرد تا تکانهای و لرزشهای لباسشوئی کمتر و کم ثدا تر بشه مدل قدیم اوشن ما هم هست
452 ATX

کمالی
14 مهر 1396

من یک ماشین قدیمی اوشن f452 دارم تازه خریدم میخواستم نحوه کار کردن باهاش رو بهم بگین مخصوصا دکمهاش رو توضیح بدین چون اصلا با این مدل آشنایی ندارم ممنون میشم

یوسف زمانی
26 شهریور 1396

سلام خسته نباشید .
یه ماشین لباسشویی اوشن داریم خالی که باشه بدون هیچ مشکلی کار میکنه ولی همینکه لباس بندازی داخلش زور میزنه ک بچرخه ولی نمیتونه
تسمه هم سالمه و هیچ مشکلی نداره
موتور رو هم باز کردم بردم نشون دادم گفتن ایراد نداره .
ممنون میشم اگ راهنمایی کنید

Rahman heshmati
25 شهریور 1396

باسلام واحترام
ما یکدستگاه ماشین لباسشویى اوشن مدل 603ATXداریم ومدتها به ما سرویس خوب وعالى میداد
تا اینکه چند وقت پیش خراب شد تکنیسین هاى مربوط از ان بازدید واظهار داشتند که تایمر
ماشین خراب شده ونیاز به تعویض دارد احتمال تعمیر هم دارد وتایمر پاکشوما هم قابل نصب
به ان نیز دارد که از فابریک خودش ارزانتر است در این کش وقوس یکدستگاه ماشین
لباسشویى پاکشوما دیگر متعلق به یکى از دوستان که عازم خارج از کشور بود خریدارى کردیم
حال این ماشین اوشن که به گفته تکنیسین ها فقط تایمر ان خراب است و همه جاهاى دیگر
ان سالم است دست ما مانده ازانجاییکه شما میتوانید انرا مورد مصرف قرار دهید خواهش
میکنم انرا بازدید وبهر قیمتى که میارزد بردارید چون دوست ندارم که بصورت اهن قراضه
به دست فروش فروخته شود چون شما اگر بهر قیمتى انرا بردارید خیر است

محمدعلى ملاك پور
9 شهریور 1396

    سلام
    متاسفانه ما امکان این کار یا خرید ماشین لباسشویی شما را نداریم

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 مهر 1396

سلام من یک ماشین لباسشویی اوشن مدل 452ATX دارم میشه لطفا راهنمایی کنید دکمه برنامه هاش چطور کار میکنه ممنون میشم ازتون اگه کمکم کنید

امیر مرادی
10 مرداد 1396

    سلام یه لباسشویی اوشن ken1250داریم که آبگیری انجام میده ولی بقیه برنامه ها عمل نمیکنه،ضمناً نمایندگی اینجا هم کار خاصی انجام ندادن گفتن این سیستم مکانیکی هست

    حاجی نیا
    17 شهریور 1396

      سلام
      دوست گرامی عمل نکردن برنامه های دلایل خیلی خیلی بالایی دارد ولی اگر که با برسی امکان اعلام نظر هست ولی اگر هیچ کدام از برنامه ها کار نمیکند احتمال خرابی موتور تایمر وجود دارد که باید برسی شود

      کارشناس 1: پیرنیا
      17 شهریور 1396

      قیمت موتور تایمر چنده؟

      ph[d kdh
      21 شهریور 1396

      سلام
      امکان قیمت دهی به این صورت وجود نداره

      کارشناس 1: پیرنیا
      22 شهریور 1396

سلام
ما یه ماشین لباسشویی اوشن داریم ۵ کیلویی قدیمی سمت چپ برنامه های شستشوش نوشته شده ولی شمت چپ دور دکمه انتخاب برنامه شستشو شماره ها پاک شده و ما نمیدونیم برای انتخاب برنامه شستشوی مورد نظر، دکمه انتخاب باید در چه وضعیتی قرار بگیره. اگر لطف کنید یه عکس و یا حتی user manual این ماشین را برای بنده ارسال کنید ممنون میشم.

نادر مرتضوی
6 مرداد 1396

سلام.ماشین لباسشویی اوشین مدل f850 از قسمت بالای مخزن پودر ، نشت آب داره به طوریکه زیر ماشین رو کاملا خیس می کنه. متاسفانه شهرستان زنجان نمایندگی نداره. چاره ای داره؟ ممنون میشم راهنمایی کنین.

نظري
24 تیر 1396

سلام من یک ماشین لباس شویی اوشن دارم که خشک کنش ازکارافتاده.تعمیرکار آوردم پمپشو عوض کرد امابازهم درست نشد.قراره دوباره بیادوخازنشوتعویض کنه.امامی ترسم کلا خرابش کنه.به نظرشمامشکل ازچیه؟
باتشکر

امیرحسین یوسفی
23 تیر 1396

سلام من یک ماشین لباسشوئی مدل who155eدارم نمیدانم چگونه با ان کار کنم برا دانلود دفترچه هم خیلی تلاش کردم موفق نشدم امیدوارم شما به من کمک کنید

امیدوار رزمی
19 تیر 1396

سلام
خسته نباشید
دفترچه ماشین لباسشویی اوشن مدل f650 را میخاستم
آیا این مدل برنامه شستشوی کمتر از یک ساعت داره؟

مهدی فرهادی
1 تیر 1396

زهرا
لطفا در مورد شستشوی لباسشویی اوشن مدل 452 ATX بنده را راهنمایی کنید .

زهرا قاسمی
28 خرداد 1396

سلام
ادرس ایمیل تون رو ندارم…
لطف میکنید مرحمت فرمایید
تشکر

faramarzz
17 اردیبهشت 1396

عرض ادب وتشکر
متاسفانه اینجا نتونستن پیدا کنند تقریبا از تموم سرویسکارا پرسوجو کردم .
با شماره شما هم تماس گرفتم برا قطعه گفتن ما فروش قطعه نداریم!
مستقیم نمیشه با شما تماس گرفت؟

faramarzz
13 اردیبهشت 1396

    سلام
    لطفا در یک ایمیل خصوصی شماره خود را ارسال کنید

    کارشناس 2 : علوی
    14 اردیبهشت 1396

سلام
خیلی زحمت دادم شمارو
اگه لطف کنید آدرسی بدید میام تهران پیدا میکنم پمپ رو…متاسفانه همه جارو گشتم پیدانکردم 2ماه هست لباسشویی نداریم…
تهران مطمعنا پیدا میشه…
مادرم دعاتون میکنه

faramarzz
12 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی نیازی به مراجعه حضوری شما به تهران نیست با یک تعمیرکار متخصص مشورت کنید حتما این قطعه را پیدا و تعویض خواهند کرد اگر در نتیجه قادر به حل کردن مشکل نبودید حتما با ما تماس برقرار کنید تا نسبت به تهیه این قطعه شما را راهنمایی کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    13 اردیبهشت 1396

سلام
چه طور میتونم تهیه کنم؟
قیمت پمپ رو میفرمایید؟
تعمیرگاه شما پمپ رو داره؟
لطفا راهنمایی بفرمایید ..یک ماه است درگیر ماشین لباسشویی اوشن f650شدم…تشکرهمدان نمایندگی نداره

faramaz
4 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی ما به هیچ عنوان امکان قیمت دهی به این صورت را نداریم درباره تامین قطعات هم شما میبایست با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در شهرستان خودتان تماس گرفته و از ایشان تهیه نمایند در صورتی که در شهر شما نمایندگی تعمیرات لباسشویی اوشن وجود ندارد با مشورت با یک تعمیرکار متخصص این مشکلی قابل حل است

    کارشناس 2 : علوی
    7 اردیبهشت 1396

سلام
لباس شویی ocean f650
پوسته داخلی پمپ شکسته ..چه طور میتونم تهیه کنم ؟
آیا شما موجود دارید؟
با تشکر لطفا پاسخ بدید

faramarz
30 فروردین 1396

    سلام
    امکان پیدا شدن این قطعه کم است ولی شما میتوانید پمپ تخلیه کامل را خریداری کرده ونصب کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    2 اردیبهشت 1396

درود بر شما
یه لباسشویی اوشن دارم که تایمر را روی هر حالتی بذارم در حد نیم لیتر آبگیری میکنه و دیگه تایمر کاملا میچرخه و به پایان میرسه . یعنی هیچ مرحله ای رو اجرا نمیکنه
اگه بورد لباسشویی نیاز به ریست داره لطفا منو راهنمایی کنید که چگونه ریست را انجام بدم
ممنون از سایت خوبتون

یاسر نادری
28 فروردین 1396

    سلام
    شما ماشین لباسشویی را در هر حالتی که هست از برق جدا کنید و بعد تایمر را دو دور کاملا ارام موافق عقربه های ساعت بچرخانید و روی برنامه دلحواه قرار دهید و ماشین لباسشویی را به برق متصل کرده و استارت کنید به احتمال خیلی زیاد مشکل شما حل شده اگر مشکل برطرف نشد حتما با ما در ارتباط باشید

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 اردیبهشت 1396

سلام.اوشن ocean 603 atx دارم.وقتی رو چهار می گذارم اب گیری کامل نمی کنه و ماشین خشک می چرخد.لوله ای را هم که هیدرواستات وصل می شود تمیز کردم و با فوت کردن داخل هیدرواستات صدای قطع و وصل از داخلش میاد.لطفا راهنمایی کنید ممنون.

محمد یوسف سعیدی
24 فروردین 1396

    سلام
    اگر از سالم بودن شیر برقی ماشین لباسشویی و متصل بودن آب به ماشین لباسشویی مطمن هستید حتما باید به صورت کلی هیدروستات برسی شود فوت کردن و صدا دادن هیدروستات دلیلی بر سالم بودم هیدروستات نیست امکان دوده زدن و رد نکردن جریان برق توسط پلاتین های هیدروستات وجود دارد حتما هیدروستات را یک مشابه عوض کنید در ضمن از سالم بودن برد و تایمر دستگاه مطمن شوید

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 فروردین 1396

با سلام و خسته نباشید
لباسشویی ما در حال کار کردن پیغام clean filter داد و ما فیلترو هین باز کردن که یک شلنگ هم داره که خواستم یکم بکشم بیاد بیرون یهم از دستم گریخت و به داخل لباسشویی رفت فیلترم تمیز کردم مشکل من آن شلنگ هست باید چیکار کنم تعمیرکار باید بیاد ؟

شایلین عبدی
20 فروردین 1396

    سلام
    لباسشویی را به سمت عقب بلند کنید و این مشکل را برطف کنید و اگر این امکان برای شما وجود ندارد حتما با تعمیرکار متخصص برای بازدید و حل کردن مشکل مشورت کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 فروردین 1396

سلام
سلکتور برنامه بصورت هرز می چرخد و ماشین روشن نمی شود
راهنمایی فرمایید

حمید جارچی
14 فروردین 1396

    سلام
    احتمال خارج شدن پین یا شکستن سلکتور ماشین لباسشویی هست که باید برسی و تعمیر یا تعویض شود حتما از کمک یک تعمیرکار متخصص در شهر یا شهرستان خودتان استفاده کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 فروردین 1396

سلام.ما به تازگی اوشن مدل 452Atx به دستمون رسیده.اگه ممکن طرز کارش رو بهنون بگید.

پرستو
13 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی امکان توضیح کامل و نحوه استفاده از ماشین لباسشویی اوشن در اینجا امکان پذیر نیست

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 فروردین 1396

سلام
لباسشویی اوشن مدل ken1000e کار نمیکنه فقط صدای تق تق ریزی از داخلش میاد
نحوه ریست کردنش چطوریه؟
من خودم تعمیرکارم ولی با اوشن کار نکردم
ممنون میشم راهنمایی کنید

وحید دانیاری
13 فروردین 1396

    سلام
    این صدا درکدام مرحله از کاز ماشین لباسشویی اوشن شنیده میشود ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    17 فروردین 1396

سلام لباسشویی ما به جای اینکه لباسها رو در یک ساعت بشوره ، هفت ساعت طول میکشه به این صورت که هر بار که میچرخد برای چرخش معکوس زمان زیادی طول میکشد.. اوشن هست

بهزاد اکبری
12 فروردین 1396

    سلام
    احتمال خرابی در برد فرمان یا تایمر ماشین لباسشویی بسیار بالاست که با برسی بیشتر تعمیرکار متخصص قابل حل است

    کارشناس 1: پیرنیا
    12 فروردین 1396

سلام لطف کنید یا تعمیر کار بفرستید یابفرمائید به کجا مراجعه کنیم ما ساکن فردیس کرج هستیم

زاهدی پور
10 فروردین 1396

سلام سال نو مبارک نقشه سیم کشی رو باید ازکجا تهیه کنم؟ شما نمی تونید کمکم کنید آیا جایی هست این مشکل مرتفع کنه؟ ممنونم اگه راهنمایی کنید.

زاهدی پور
9 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی بیشتر تعمیرکاران نقشه سیم کشی ماشین لباسشویی را دارند که باید تهیه شود همچنین تعمیرگاه هایی برای تعمیر تایمر ماشین لباسشوی در مراکز استان وجود دارد که به صورت کاملا تخصصی این مشغول به این کارند

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 فروردین 1396

سلام سال نو رو به شما تبریک میگم، اگه ممکنه نمایندگی در مشهد رو معرفی بفرمایید

محبوبه
5 فروردین 1396

    سلام
    لطفا با 118 شهر مشهد تماس بگیرید و درخواست شماره نمایندگی رسمی ماشین لباسشویی اوشن را داشته باشید

    meAfshin76
    6 فروردین 1396

سلام خسته نباشید ما یک ماشین لباسشویی مدلft550داریم کارش خیلی جالبه ولی اخیرا روی یک برنامه توقف میکنه ایراد تایمر ش رو که برطرف کردیم حالا سیمهای تایمر سه چهار تاش قاطی شده چه کار کنم؟

علی زاهدی پور
27 اسفند 1395

    سلام
    متاسفانه باید قبل از باز کردن کاملا رنگ و محل سیم ها رو چک میکردید تا در هنگام بستن با این مشکل مواجه نشوید برای حل کردن این مشکل باید نفشه سیم کشی کامل دستگاه را تهیه کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    29 اسفند 1395

سلام ببخشید لباسشویی اوشن نیمه اتوماتیک مدلی که تایمر را بادست میچرخونی قبلا از ۲ که میذاشتی تا ۱۱ میشست ووخشک میکردو قطع میشد الان تا ۵ کار میکنه ووقطع میشه علت چی هست ؟ممنون

محمد اسماعیلی
24 اسفند 1395

    سلام
    آیا بعد از این توقف کامل تایمر امکان حرکت دادن آن با دست به مرحله بعد وجود دارد ؟

    meAfshin76
    6 فروردین 1396

سلام خسته نباشید
من تازه یه ماشین لباسشویی اوشن قدیمی مدل۴۵۲atxدستم اومده
ولی وقتی روشنش میکنم روی خشکن نمیره مشکلش چیه؟

Leyli
21 اسفند 1395

    سلام
    در تمامی برنامه ها این مشکل وجود دارد ؟؟؟ و اینکه زمانی که به تنهایی برنامه خشککن استفاده میشود باز هم این عمل انجام نمیشود ؟؟؟؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 اسفند 1395

سلام خسته نباشید من تازه یه ماشین اوشن قدیمی دستم اومده ۵کیلویی مدل 452atxبعد شستوشو روی خشکن نمیره باید تایمرش رو بچرخونی روی خشکن مشکلش کجاست؟

لیلی
19 اسفند 1395

    سلام
    مشکل از تایمر ماشین لباسشویی اوشن شماست که یابد تعمیر یا تعویض شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 اسفند 1395

بعدش میخواستم بپرسم برایه چکاپ باید به کی مراجعه کنن ایا متخصصین شما عزیزان قادر به مراجعه هستن در شبه عید ؟؟؟

محسن عزیزی
17 اسفند 1395

الان میخواستم بپرسم هزینه تعمیرش چقدر میشه

محسن عزیزی
17 اسفند 1395

سلام خسته نباشی من لباسشویی مدل اوشن اف ۶۳۰ دارم الان تایمرش کار نمیکنه یعنی گیر میکنه و ماشین موقع لباس شستن گل میره رویه لباسها

محسن عزیزی
17 اسفند 1395

    سلام
    دوست گرامی این مشکل باید توسظ تعمیرکار لباسشویی اوشن برسی و اعلام هزینه و عیب شود به این صورت امکان اعلام هزینه وجود ندارد شما میتوانید تماس گرفته سفارش خود را ثبت کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 اسفند 1395

سلام.مدل لباسشویی ما OCEAN 452 ATX هست بدون مشکل حدود 18سال کارکرده.واقعا خسته نباشه.ولی جدیدا وقتی لباس داخلش می ریزیم ،به سختی می چرخه.یعنی همین مقدار رو قبلا بدون مشکل کار میکرد،ولی اکنون گاها حتی می‌ایستد،البته ایست کامل کامل که نه بلکه با سختی وخیلی کند.تسمه بازدید شد سالم است و سفت بودن تسمه هم صحیح است.در حالت خالی (بدون لباس)کارکرد صحیحی دارد..لطفا راهنمایی فرمایید،مشکل چیست و چه باید کرد .

جمشید مرادی
27 بهمن 1395

    سلام
    البته درسته که شما میفرمایید خسته نباشه ولی فک کنم بعد از 18 سال استفاده خسته شده و نیاز به سرویس و چکاب دارد که حتما باید توسط یک یک تعمیرکار متخصص لباسشویی اوشن مورد برسی قرار گیرد

    کارشناس 1: پیرنیا
    28 بهمن 1395

باعرص سلام یک ماشین لباسشویی اوشن داریموقتی شروع به کار میکنه تایمرش شروع میکنه به چرخیدن یه دور کاملو‌۱۰ ثانیه ای میچرخه عیبش از چی میتونه باشد

نعیم
27 بهمن 1395

    سلام
    دستگاه خود را از برق بکشید و تایمر را یک دور موافق عقربه های ساعت بچرخانید بعد روی برنامه دلخواه قرار دهید و ماشین لباسشویی را روشن کنید این مشکل حل خواهد شد

    کارشناس 1: پیرنیا
    27 بهمن 1395

با سلام و عرض احترام، لباس شویی مدل FDE 1000 داریم و خیلی ازش راضی هستیم فقط اخیراً سنگ رویی بدنه شکسته و باعث شده پیچ هاش هم از بدنه پلاستیکی داخل کنده بشه، میخواستم ببینم اولا ارومیه نمایندگی دارید و دوماً سنگ و بدنه داخلی که پلاستیکی هست موجود هست.

احسان مختارپور
23 بهمن 1395

    سلام
    نخیر در ارومیه نمایندگی تعمیرات اوشن وجود ندارد و اینکه برای تعویض سنگ شما میتوانید با تعمیرکار ماشین لباسشویی تماس گرفته و از اینشان درخواست نمایید چون امکان موجود بودن یا حل کردن این مشکل بالاست

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 بهمن 1395

سلام .لطفا بفرمایید کنترلر لباسشویی اوشن مدل 452ATX موجود است یا خیر .تشکر

همایون نوربخش
14 بهمن 1395

    سلام
    منظور شما انز کنترلر چیه لطفا واضح تر توضیح بدید

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 بهمن 1395

لاستیک ماشین مدل mt 640سوراخ شده و اب میده خواستم. بدونم لاستیک یدک برای تعویض موجوده .ممنون

مراوی
28 دی 1395

    سلام
    نخیر موجود نیست متاسفانه

    کارشناس 1: پیرنیا
    29 دی 1395

سلام لباسشویی سامسونگ دارم پمپ آبش کار میکنه لوله ورودی خروجی هم کیپ نیست ولی آب رو تخلیه میکنه به نظر شما عیبش چیه

وحید
22 دی 1395

    سلام
    با توجه به توضیحات شما پمپ اّب ماشین لباسشویی اوشن شما دچا نقص شده که یکی از این موارد امکان هرز شدن پروانه موتور میباشد البته اگر بنا به گفته شما موتور کار میکند و شما صدای کار کردن آن را میشنوید در غیز این صورت برد فرمان یا تایمر مشکل داشته و باید به صورت کاملا تخصصی و دقیق سیستم مورد برسی قرار گیرد

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 دی 1395

من خواستم از لطف شما تشکر کنم بعد 2 هفته تعیمرکار عوض کردن بالاخره این لباسشویی ما با تعمیرکار شما درست شد

مژگان احدی
9 دی 1395

    سلام
    خواهش میکنم وظیفه ما خدمات رسانی به شماست

    کارشناس 1: پیرنیا
    10 دی 1395

سلام من یک ماشین لباسشویی اوشن مدل 603 ATXدارم که بعضی وقتها اب زیادی پر می شود و از زیر جای پودر بیرون می ریزه لطفا راهنمایی کنید

حسنی
26 آذر 1395

    سلام
    لطفا بیشتر توضیح بدید ولی با این توضیحات کم احتمال خرابی یا کیپ شدن هیدروستات وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 آذر 1395

    سلام ما هم یه اوشن قدیمی داریم که خداروشکر کار میکنه ولی یواش یواش داره میره توی خرج اساسی و تمیر

    بعضی مواقع که خاموش میشه موقع خارج کرددن لباسها آب ته محفظه وجود داره

    یا اینکه زمانی که اولین بار میخاد آب و پودر ببره از زیر درب محفظه پودر آب میریزه بیرون

    دکمه شستشوی نیم ساعتش خرابه الانم حدود یه هفتس رفته تو گیر کرده کلا رفته سر شستشوی نیم ساعته در نمی آد فکر کنم فنر پشتش خراب شده یه بار که روشنش کردیم نیم ساعته بود

    و زمان چرخیدن یه مقدار صدا میده

    ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار کنیم تشکر

    ولی خدایی مدل اصل ایتالیاییه بالای 10 سال داره کار میکنه هنوز تعمیرکار دست بهش نزده خداروشکر

    سهیل کریمی
    20 بهمن 1395

      سلام
      دوست عزیز یه این صورت امکان پاسخ دادن به سولات و حل کردن ماشین لباسشویی شما وجود ندارد ماشین لباسشویی شما به یک تعمیر و سرویس اساسی نیاز دارد مطمن باشید که بعد از 10 سال استفاده مستمر این کار واجب است

      کارشناس 1: پیرنیا
      22 بهمن 1395

      سلام وقتتون بخیر.لباسشویی ما اوشن قدیمی هست تاالان خوب بوده ولی چندروزی هست که برای شستشو فقط آب داغ میاد و آب سرد نمیاد.لوله های پشت ماشین هم چک شده میشه لطفا راهنمایی کنین

      زهره ابراهیمی
      7 شهریور 1399

      سلام ، ماشین لباسشویی اوشن داریم، آیا شهرکرد نمایندگی دارید؟ دسته درب شکسته و خودم میتونم تعویض کنم. امکان ارسال قطعه یدکی وجود داره؟ ممنون

      زمانی
      10 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر کاراباما فقط در شهرهای
      تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
      اگر در هر کدام از این شهرها هستید ما در خدمتتون هستیم.
      موفق باشید

      علوی
      12 تیر 1400

    سلام طریقه کارزمان دادن به لباسشویی اوشن مدل f650رابگید ممنون

    سعیده
    17 اسفند 1398

      سلام لباسشویى اوشن 452Atxدارم تایمرش گاهى درست کارنمیکنه آیا تایمر بایستى تعویض شه یا تعمیر بشه وقیمت تایمرش چنده؟متشکرم

      زارعى
      15 فروردین 1399

    سلام .خسته نباشید لباسشوی ما اوشن میباشد .روشنش میکنیم رو برنامه تنظیم میکنیم ولی بعد از مدتی کار کردن تو نصف برنامه خاموش میشه دیگ کار نمیکنه ممنونم

    احسان سوری
    14 آذر 1399

    سلام خسته نباشی ماشین لباسشویی ما تسمه پاره کرده چگونه میتوانم از شما تهیه کنم

    مجتبی فشکی
    15 دی 1399

    سلام،شیلنگ تخلیه آب لباسشویی اوشن

    محمد اکبرآبادی
    23 اسفند 1399

سلام ما یه ماشین لباسشویی اوشن داریم ۵ کیلویی قدیمی سمت چپ برنامه های شستشوش نوشته شده ولی الان نوشته ها پاک شده و ما نمیدونیم هر شماره شستشو چه برنامه ای رو اجرا میکنه اگر لطف کنید یه عکس از برنامه شستشو برای بنده ارسال کنید ممنون میشم

رقیه یعقوبی
12 آذر 1395

    سلام
    لطفا مدل ماشین لباسشویی اوشن خودتون رو اعلام کنید اگر کمکی از دست ما بر بیاد در خدمتتون هستیم

    کارشناس 1: پیرنیا
    14 آذر 1395
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس