ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آاگ (AEG)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات انواع ماشین لباسشویی آاگ می‌توانید فرم درخواست آنلاین را پر کنید یا با ما تماس بگیرید. در کمتر از 15 دقیقه اقدامات لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی آاگ

از سال‌ها پیش که کاراباما آغاز به کار کرد، نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی آاگ را به عنوان یکی از برترین برندهای جهانی در میان خدمات گسترده خود ارائه داده است. تکنسین‌های کاراباما در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی آاگ مهارت و تجربه کافی داشته، تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا در همان اولین مراجعه مشکل دستگاه شما را به درستی برطرف و آن را مجددا راه اندازی کنند. این مجموعه با هدف قرار دادن آرامش خاطر دارندگان ماشین لباسشویی این برند، به روز نگه داشتن دانش فنی تکنسین‌ها را اولویت خدمات خود می‌داند و در تمام این سال‌ها تلاش کرده است که مشتریان خدمات مورد نظرشان را با کیفیت مطلوب و در زمانی کوتاه دریافت نمایند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی آاگ

1. شروع نشدن برنامه شستشو در لباسشویی آاگ

از جمله دلایل شروع نشدن برنامه شستشو، مشکل در منبع تغذیه است که ممکن است دچار قطعی یا سوختگی شده باشد. گاهی هم ممکن است قفل کودک فعال باشد و اجازه ندهد که از برنامه شستشوی مورد نظر استفاده کنید. خراب بودن سوئیچ فشار نیز دیگر دلیل شروع نشدن برنامه شستشو است.

2. عدم آبگیری لباسشویی آاگ در حین شستشو

دلیل اصلی به وجود آمدن این مشکل می‌تواند مسدود شدن فیلترها یا عدم اتصال درست شیلنگ‌ها باشد. در برخی موارد هم کم بودن فشار آب یا پارگی شیلنگ‌ها دلیل اصلی به وجود آمدن این مشکل است. قبل از ثبت درخواست تعمیر از نرمال بودن فشار آب مطمئن شوید.

3. نچرخیدن درام ماشین لباسشویی آاگ

اصلی‌ترین دلیل به وجود آمدن این مشکل مسدود شدن فیلترهاست. وقتی که فیلترها توسط یک شیء خارجی مسدود شده‌ باشند، درام یا دیگ شستشو نمی‌چرخد. گاهی هم پر کردن بیش از حد دیگ یا مسدود شدن سیستم تخلیه دلیل عدم چرخش است.

4. مشکل نشت آب از ماشین لباسشویی آاگ

نشت آب ممکن است به خاطر پارگی شیلنگ آب یا خراب شدن پمپ تخلیه باشد. اگر به هر دلیلی شیلنگ دچار مشکلی شده باشد یا لوله و اتصلات پشت دستگاه دچار خرابی شده باشند، شاهد نشتی آب از آن خواهید بود.

تعمیر تخصصی لباسشویی آاگ خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی آاگ

دلیل اصلی تخلیه نشدن آب، خرابی یا ایراد در شیلنگ تخلیه است. در برخی موارد هم وجود مشکلاتی مثل گرفتگی لوله تخیله، نامناسب بودن اتصالات شیلنگ تخلیه و دستکاری کردن تنظیمات مکث تخلیه ماشین لباسشویی یا تنظیمات شستشو و نگهداری این مشکل را به وجود می‌آورد.

6. سر و صدای زیاد و غیرعادی ماشین لباسشویی آاگ

دلایل زیادی در بروز این مشکل نقش دارد. اصلی‌ترین دلیل، تراز نبودن دستگاه است که هنگام نصب باید به آن توجه داشت. گاهی هم پر کردن  ماشین لباسشویی بیش از ظرفیت مجاز این مشکل را به وجود می‌آورد. در برخی موارد هم خرابی بلبرینگ یا دیگ شستشو باعث ایجاد صدای زیاد می‌شود که توسط یک تکنسین باید بررسی و برطرف شود.

7. تمیز نشدن لباس‌ها پس از شستشو

در برخی موارد استفاده کردن از مواد شوینده نامناسب و غیراستاندارد این مشکل را به وجود می‌آورد، گاهی استفاده از حجم نامناسب مواد شوینده عامل بروز این مشکل است و گاهی هم پر کردن بیشتر از حد دیگ شستشو باعث می‌شود که لباس‌ها تمیز نشوند. مسدود بودن شیلنگ تخلیه و عدم آبکشی کامل لباس‌ها هم می‌تواند باعث تمیز نشدن لباس‌ها ‌شود.

8. بوی بد ماشین لباسشویی آاگ

دلیل بوی بد ممکن است باقی ماندن مواد شوینده در داخل محفظه پودر یا عدم نظافت دستگاه باشد. گاهی نیز مسدود بودن پمپ تخلیه یا پر شدن آن توسط جرم و رسوبات، ممکن است باعث شود که بوی بدی از ماشین لباسشویی شما به مشام برسد. قبل از ثبت درخواست تعمیر، محفظه پودر را به خوبی شستشو دهید و دستگاه را خوب تمیز کنید. با این کار ممکن است مشکل برطرف شود.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی آاگ

ماشین لباسشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیر لباسشویی آاگ (همراه با جدول هزینه‌ها)

متخصصین باتجربه و حرفه ای کاراباما در کمترین زمان ممکن دستگاه‌تان را سالم تحویل شما خواهند داد. با بیش از صدها مورد مختلف تعمیرات ماشین لباسشویی، هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه توسط تعمیرکاران متخصص آاگ قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل‌ها و ظرفیت‌های لباسشویی آاگ (AEG) از جمله لاوامات، l87495pfl، l99699fl، l7fe86604 و… پذیرفته می‌شود.

حتما می‌دانید که لباسشویی این برند گران قیمت است و هر گونه دستکاری ناشیانه در آن می‌تواند به بروز مشکلات بیشتر یا تشدید آن مشکل بیانجامد. نمایندگی لباسشویی آاگ هم که در کشور ما وجود ندارد. بنابراین تنها از مراکز دارای تعمیرکار ماشین لباسشویی آاگ کمک بگیرید. برای دریافت خدمات از کاراباما می‌توانید فرم آنلاین را پر کنید یا با شماره تلفن این مرکز تماس بگیرید.

سرویس لباسشویی، از خدمات ارزنده کاراباما

نکته مهمی‌ که در مورد همه لوازم خانگی‌تان باید مورد توجه قرار بدهید این است که تمامی تکنسین‌ها سرویس دوره‌ای منظم را توصیه می‌کنند. مرکز تعمیر لوازم خانگی کاراباما با برخورداری از تکنسین‌های متخصص در سرویس انواع برندها و دستگاه‌ها و همینطور تعمیرات لباسشویی آاگ آماده خدمات‌رسانی به مشتریان گرامی‌ است. دریافت خدمات از کاراباما از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا به صورت آنلاین امکان‌پذیر است.

نصب ماشین لباسشویی آاگ (AEG)

نصب اصولی، یکی از الزامات استفاده درست از هر دستگاهی است. بنابراین ضروری است که برای نصب دستگاه توسط خود از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید. مجموعه کاراباما با گرد هم آوردن گروهی از بهترین تکنسین‌ها، در کنار تعمیرات لباسشویی آاگ آمادگی ارائه خدمات نصب را نیز در زمانی کوتاه دارد.

در صورتی که به تازگی جا به جا شده اید و لازم است دستگاه‌تان نصب شود، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید. چنانچه می‌دانید در شرایط عدم وجود نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ بهترین اقدام مراجعه به مراکز معتبر است.

مشکلات متداولی که توسط تکنسین‌های کاراباما برطرف می‌شوند

لباسشویی از هر برندی که باشد در حین استفاده ممکن است دچار مشکلات و ایراداتی شود که برخی از آنها رایج‌تر از بقیه هستند. برخی از رایج‌ترین مشکلاتی که تعمیرات لباسشویی آاگ را ایجاب می‌کنند، عبارتند از:

  • لباسشویی پس از چرخش ولوم تایمر، شروع به کار نمی‌کند
  • پس از انجام مرحله آب گیری، عملیات بعدی دستگاه شروع نمی‌شود
  • دستگاه آبگیری نمی‌کند
  • آب به داخل دیگ شستشو ریخته نمی‌شود
  •  دستگاه در حین شستشو نشت آب دارد
  •  لباسشویی کار نمی‌کند یا به طور ناگهانی و در حین کار متوقف می‌شود
  • آب دستگاه تخلیه نمی‌شود
  • دستگاه سر و صدای زیادی تولید می‌کند
  • سرعت چرخش مخزن کاهش یافته یا اصلا نمی‌چرخد

برای رفع خرابی‌های عنوان شده و تعمیر ماشین لباسشویی آاگ لازم است که از یک تکنسین آموزش دیده و ماهر کمک بگیرید. مجموعه تخصصی کاراباما با فراهم کردن امکانات و جذب تکنسین‌های کاملا حرفه‌ای، کار تعمیر را در بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. برای دریافت خدمات کاراباما، درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا پر کردن فرم آنلاین ثبت کنید.

تعمیر قطعات لباسشویی آاگ، اولویت کاراباما

تعمیر قطعات هر دستگاهی تنها از عهده تکنسین‌های آموزش دیده برمی‌آید. مجموعه کاراباما تیمی‌ از تکنسین‌های متخصص و حرفه‌ای را تشکیل داده که همگی مهارت زیادی در رفع ایراد قطعات دارند. با این حال گاهی تعمیر قطعه امکان پذیر نیست و حتی موجب تحمیل هزینه‌های بیشتر به شما خواهد شد.

در این شرایط تکنسینِ کاراباما قطعه معیوب را با قطعه‌ای اورجینال جایگزین و دستگاه شما را مجددا راه اندازی می‌کند. هر آنچه از نمایندگی آاگ انتظار دارید، با کاراباما تجربه می‌کنید.

تعمیرات لباسشویی آاگ در منزل و محل

امکان تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در محل یا منزل یکی از خواسته‌های مهم مشتریان است. در این رابطه مجموعه کاراباما با بهره گیری از انواع امکانات و تجهیزات، تلاش می‌کند کار تعمیرات را تا جایی که امکان دارد در محل یا منزل انجام دهد. انتقال دستگاه به تعمیرگاه اتفاقی است که به ندرت رخ می‌دهد.

خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ

ارائه خدمات توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی آاگ

برای آن که خدمات برندهای مختلف لوازم خانگی از جمله تعمیرات لباسشویی آاگ به بهترین شکل ممکن و با کیفیت مطلوبِ متقاضیان انجام شود، توصیه می‌شود که تکنسین متخصص هر برند خدمات مربوط به آن را انجام دهد. در این ارتباط، مجموعه کاراباما با گردهم آوردن تکنسین‌های حرفه‌ای و متخصص در تعمیر انواع برندها، آمادگی ارائه خدماتی همسان نمایندگی آاگ (اگر در کشور ما وجود داشت) و در سریع‌ترین زمان ممکن را دارد.

تکنسین‌های کاراباما به دلیل شناخت خوبی که نسبت به سیستم این دستگاه دارند، کار تعمیرات را با سهولت بیشتر و در زمان کوتاهی به انجام می‌رسانند. برای آن که از خدمات کاراباما برخوردار شوید، از طریق تماس تلفنی یا به شکل آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

هزینه تعمیر لباسشویی آاگ (AEG) به چه صورت محاسبه می‌شود؟

هزینه تعمیرات لباسشویی آاگ هم به عواملی از قبیل نوع خرابی، قطعه معیوب، مدت زمان انجام تعمیرات، قیمت قطعه در صورتی که تکنسین نظر به تعویض آن داشته باشد و هزینه ایاب و ذهاب بستگی دارد. از این رو اعلام هزینه قطعی تعمیرات پیش از بررسی دستگاه شما امکان پذیر نیست.

با این حال، بد نیست بدانید مجموعه کاراباما تمامی هزینه‌ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه نگه داشته است و به طور کامل بر قیمت اعلامی توسط تکنسین‌های خود نظارت دارد.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

تعمیر لباسشویی آاگ در تهران

روزانه هزاران نفر در تهران برای تعمیر لوازم خانگی از جمله لباسشویی با مراکز و شرکت‌های تعمیراتی تماس می‌گیرند. در میان شرکت‌ها و مراکز متعدد در تهران، مجموعه کاراباما تلاش کرده است با ارائه خدمات باکیفیت، تعیین منصفانه هزینه‌ها و حفظ سرعت عمل، رضایت خاطر متقاضیان خدمات لوازم خانگی را تا جایی که امکان دارد فراهم کند.

در هر نقطه از استان تهران که ساکن باشید، می‌توانید فرم درخواست تعمیرات لباسشویی آاگ را پر کنید یا تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم برای مراجعه تکنسینی که در محدوده منزل شما فعالیت می‌کند، انجام شود.

از آنجایی که تکنسین‌های کاراباما هر یک در قسمتی از تهران فعالیت می‌کنند، امکان ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن و حتی در روز ثبت درخواست فراهم شده است.

کاراباما در کدام شهرهای کشور، خدمات آاگ را ارائه می‌دهد؟

مجموعه کاراباما با گسترش خدمات خود به استان‌های البرز، قم، تهران، اصفهان، گیلان، مرکزی، خراسان رضوی، فارس و … تلاش کرده است شرایطی را مهیا کند تا افراد بیشتری به خدمات باکیفیت این مرکز دسترسی داشته باشند. تکنسین‌های این مرکز تخصصی تعمیرات مهارت زیادی دارند و می‌توانند خدمات مورد نظرتان را پس از هماهنگی، در زمان مناسب برای شما ارائه دهند.

دیگر نکته شایان ذکر اینکه، مجموعه تخصصی کاراباما همچنان در حال افزایش گستره خدمات خود به سایر استان‌های کشور است. از این رو، به زودی خانواده‌های زیادی می‌توانند از خدماتی که قابل رقابت با نمایندگی لباسشویی آاگ است، استفاده کنند. اتفاقی که با در نظر گرفتن عدم حضور نمایندگی برندها در کشور، اهمیت بسیار زیادی دارد.

بد نیست بدانید، تمامی ‌خدمات تعمیرات لباسشویی آاگ و همینطور هزینه‌های اعلامی ‌تحت نظارت این مجموعه قرار دارد. به علاوه، خدمات تعمیر به مدت 6 ماه از زمان دریافت خدمات ضمانت می‌شوند.

خدمات پس از فروش آاگ

گارانتی تمامی خدماتی که از مجموعه تخصصی کاراباما دریافت می‌کنید، اصلی‌ترین امتیاز دریافت خدمات از این مرکز است. هرچند، کاراباما با داشتن فیلترهای تخصصی و فنی در زمان جذب و استخدام تکنسین‌ها تلاش می‌کند بالاترین کیفیت ممکن را به متقاضیان سرویس و تعمیر لباسشویی آاگ ارائه بدهد، با ارائه خدمات پس از فروش نیز تا کسب رضایت قطعی شما در کنارتان است.

به این ترتیب، پس از انجام تعمیرات لباسشویی آاگ توسط تکنسین این مجموعه، با ضمانت 6 ماهه همراه‌تان هستیم. در صورتی که مشکل برطرف شده توسط کاراباما، طی این مدت تکرار شد، بار دیگر دستگاه‌تان را بدون دریافت هرگونه هزینه تعمیر خواهیم کرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

چقدر بده که دیگه نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ نیست…

سارا بیات
2 اسفند 1401

هنگام شستشو کلیدمینیاتور برق میپره و باید لید برق را روشن کنیم و روی درجه تخلیه آب گذاشته و بعد تخلیه مجدد روی دکمه آبکشی گذاشته و در آخر دکمه خشک کن تا تمام شود

سرکیسیان
15 بهمن 1401

سلام من ی آاگ لاوامات ۵۲۰ خریدم ”دوتا دکمه روش داره به جز چراغش ”دوتا دکمه رو میشه راهنمایی کنید چی هست ؟

فرشید سلیمانی فر
29 آذر 1401

درحین کار خاموش شد دیگه روشن نشد ضمنا دو سال پیش توسط نمایندگی سرویس کامل شده بودلطفا سریعا تماس بگیرید.

علی تقی زاده
28 مرداد 1400

    سلام علی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر لباسشویی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    30 مرداد 1400

سلام برای تعمیر لباسشویی aeg به یک عکس از تایمر لباسشویی مدل lavamat502 یا503 احتیاج دارم. لطفا در صورت امکان ارسال کنید خیلی سپاسگزار می شوم

سعید دولت آبادی
29 آبان 1399

با سلام، از دور درب ماشین اب بیرون می ریزه،فکر کنم از لاستیک دور درب باشه، ممنونم

حسن پاکروان
14 اسفند 1398

سلام وقت بخیر برای تعمیر لباسشویی AEG مدل 508 کمک احتیاج داریم دو سه روزه روشن میکنی آبگیری میکند المنتش هم کار می‌کنه ولی دیگه نمیچرخونه که بشوره و بعد نیم ساعت خشک کنش کار می‌کنه

حمید
11 آذر 1398

سلام خسته نباشید
سوال داشتم آیا میشه جای آب سرد آب گرم وصل کنیم

خواهش می کنم به ایمیل بنده اگر پاسخ سوال مارا بفرمائید سپاس گزارم از خدمات شما عزیز.

کریم طوفان
20 مرداد 1398

سلام.ماشین لباسشویی آاگ دارم کد ارور EFOمیزنه..مشکل ازکجای ماشین هست

آرسام پناهی
21 مرداد 1397

با سلام و عرض ادب و احترام

چرا راهنمای فارسی این مدل AEG L87495XFL نیست ؟ میشه خواهش کنم راهنمایی بفرمائید ؟

فریبا حمیدی
24 اردیبهشت 1397

باسلام ضمن رضایتمندی کامل از برند AEG لباسشویی w1240electronic را حدود بیست سال پیش خریداری کردم که تابحال سالم و خوب کارکرده از سال گذشته لباسشویی رابه کلاردشت نقل مکان دادیم و تقریباً هرماه یکبار کار میکند مدتی است که زمان ابگیرى از حد معمول بیشتر طول میکشد و در طول کار هم چند بار هنگ میکند و می باید مجدد دکمه استارت را بزنیم لطفاً اگر امکان دارد راهنمایی بفرمایید.
آیا با سرویس مشکل برطرف می شود یا تعمیرات لباسشویی aeg لازم است؟ باتشکر سلیمانپور

سليمانپور
20 بهمن 1396

سلام م یک ماهه لباسشویی ااگ خریدم روزهای اول بیصدا بود ولی الان دیگش توی حالت خشک کن تالاق تالاق صدا میده به تعمیر کار گفتم میگه صدای عادیه ماله موتوره ولی وقتی هم خاموشه دیگش که تکان میدم تلق تلق میکنه

بهرام رجبی
30 دی 1396

باسلام،
لباسشوئی آ.ا.گ مدل لاوامات 520 تمام اتوماتیک اینجانب مشکل دارد و کار نمیکند ( چراغش روشن نمیشودو نیز آب نمیگیرد ) لطفا، اگر برایتان مقدور است مرا راهنمائی کرده شاید با راهنمائی شما آنرا بکار بیاندازم ونیز آدرس وشماره تلفن نمایندگی رسمی لباسشوئی آ.ا.گ را در آذربایجانغربی ویا در خوی را اگر وجود دارد به اینجانب بفرستید.
با تشکر
منصورنیا

مجید منصورنیا
8 دی 1396

    سلام اگر امکان هست اطلاعات فنی کامل تری عنوان کنید در غیر این صورت با مرکز خدمات نمایندگی لباسشویی ااگ در شهر یا استان خود تماس بگیرید

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 دی 1396

سلام.پمپ تخلیه آب ماشین لباسشویی آاگ سوخته واتصالاتش هم پارگی داشت.تمام وسایل راتهیه کردم ولی واسه نصبش الان مشکل دارم.پمپ تخلیه بامدل خودش فرق داره واتصالاتش هم یادم نیست چجوری وصل بود.میخواستم راهنمائیم کنین.من ازاصفهان مزاحمتون میشم

رسول حیدرزاده
2 دی 1396

    سلام
    دوست گرامی شما باید دقیقا همان قطعه ای که مربوط به مشاین لباسشویی است را تهیه کنید و درباره اتصلات هم امکان راهنمایی به این صورت نیست ولی توصیه میشود که از یک تعمیرکار متخصص در این زمینه استفاده کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 دی 1396

سلام من ازاصفهان مزاحمتون میشم.مشکل ماشین لباسشویی من لرزش شدید است.علیرغم تراز وبالانس ماشین ورعایت حجم لباس وتعویض پایه های ماشین وحتی تعویض لرزشگیرتوسط سرویسکار این مشکل حل نشده است

مصطفی زمانی فر
11 مهر 1396

با سلام.

من یک لباسشویی ا ا گ مدل ۷۵۶۸۵ دارم. متاسفانه اخیرا وقتی دکمه روشن شدن را فشار میدهم صفحه الکترونیک یک تا دو ثانیه روشن میشود و سپس خاموش میشود. من حتی نمیتوانم که نوع برنامه شست و شو را انتخاب کنم. صفحه کلا خاموش میشود.

از آنجا که من در ایران زندگی نمیکنم و هزینه تعمیر اینجا بالا است امیدوارم بتوانم از راهنمایی شما استفاده کنم. آیا نیاز است که با تعمیرکار تماس بگیرم یا اینکه این مشکل قابل حال شدن در منزل است.

Hossein Asadi
7 شهریور 1396

    سلام
    حتما ماشین لباسشویی را از برق بکشید و دوباره روشن کنید اگر برطرف نشد حتما برنامه های دیگر شستشو را جک کنید اگر درست نشد حتما با تعمیرکار متخصص تماس برقرار کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 مهر 1396

سلام . لباسشوئی AEG مدل 402 F (قدیمی) پمپ تخلیه آبش خراب شده که تعمیرکار لباسشویی آ ا گ پس از باز کردن و بررسی گفت دیگه درست نمیشه و باید عوض بشه . ولی ظاهرا به خاطر قدیمی بودن پیدا نمیشه . خواستم ببینم شما میتونید برام تهیه کنید یا احتمالا موجود دارید و اگه دارید قیمتش چنده ؟ ممنونم .

ناصر اعظم
20 مرداد 1396

    سلام
    اگر با نمایندگی رسمی ااگ که شماره آنها در سایت وجود دارد تماس بگیرید تمامی قطعات و لوازم این دستگاه را برای تعویض در اختیار شما قرار خواهند داد

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 مرداد 1396

سلام ما امروز یه ماشین لباسشویی از این برند خریدیم وقت تحویل گرفتن از شلنگش آب خارج شد !میخواستم ببینم این طبیعیه یا دست دوم به ما انداختن ؟؟؟چون بسته بندیش هم باز بود !!

عميدي
14 تیر 1396

    سلام
    چرا از لاله بالای دخال لباسشویی خیلی کم اب میاید
    ایا امکان دارد که گرفته باشد؟
    ممنون

    محمد سروش کرمی
    15 اسفند 1398

سلام خیلی ممنون از تعمیرکاران متخصص شما باور کنید من از 4 تا تعمیرکار خواستم بیان لباسشویی رو ببینن که یهوو وسط کار قطع میشد هیچ کدوم سر در نیاوردن ولی همکارتون با یک برسی درست فهمید که یه جا سیم اتصالی داره فک کنم یک ساعت هم نشد لباسشویی رو مثل روز اول درست کرد خدا خیرتون بده نماز روزهاتون قبول

غلامرضا ابتهاج
10 خرداد 1396

    سلام
    خواهش میکنم اگر کاری هم انجام شده از روی تخصص و وظیفه بوده است

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 خرداد 1396

سلام من شماره نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ رو توی استان خوزستان میخواستم لطفا کمکم کندی

حمدی
12 دی 1395

    سلام
    دوست عزیز شما باید با شماره 118 شهرستان یا استان خودتان تماس گرفته و شماره تماس نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ رو از ایشان دریافت کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    12 دی 1395
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس