ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر کولر گازی توشیبا (TOSHIBA)

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات انواع کولر گازی توشیبا، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت. در حال حاضر خدمات نصب کولر گازی در این مرکز ارائه نمی‌شود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی توشیبا

برند توشیبا یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی در بازارهای جهانی است. در میان محصولات متنوع توشیبا، کولر گازی به دلیل کیفیت و کارایی عالی، از جمله موارد پرطرفدار بین خانواده‌های ایرانی تلقی می‌شود. از این رو، در دسترس بودن مرکزی که بتواند خدمات مرتبط با این دستگاه را به طور حرفه‌ای و با کیفیتِ مطلوبِ مشتریان ارائه بدهد، اهمیت زیادی یافته است. خوشبختانه، مجموعه تخصصی کاراباما، با برخورداری از تکنسین‌های آموزش دیده‌ و باتجربه‌ای که شناخت کافی نسبت به سیستم پیچیده کولر گازی دارند، توانسته است طی سال‌های گذشته باکیفیت‌ترین خدمات نصب، سرویس و تعمیراتِ مرتبط با این دستگاه را ارائه بدهد. افزون بر این، به دلیل حضور تکنسین‌های این مجموعه در سراسر شهر، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست نیز فراهم است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر کولر گازی توشیبا، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج کولر گازی توشیبا

1. خاموش شدن ناگهانی کولر گازی توشیبا

خاموش شدن ناگهانی کولرگازی نشان می‌دهد که مشکلی جدی در این دستگاه وجود دارد. بروز ایراد در برد، خرابی کمپرسور و وجود مشکل در اورلود برخی از دلایل خاموش شدن ناگهانی این دستگاه هستند.

2. روشن نشدن کولر گازی توشیبا

در صورتی که کولرتان روشن نمی‌شود، این احتمال وجود دارد که مشکل ساده‌ای مثل نبود جریان برق رخ داده باشد. از این رو توصیه می‌شود قبل از ثبت درخواست تعمیر با بررسی دوشاخه و پریز از وجود جریان برق مطمئن شوید. در صورتی که برق وجود داشت، ممکن است کمپرسور یا برخی از سایر قطعات داخلی دستگاه دچار مشکل شده باشند.

3. تولید باد گرم توسط کولر گازی توشیبا

گرم بودن باد کولر می‌تواند به دلیل کثیف بودن فیلترهای آن باشد. در صورتی که فیلترها مشکلی نداشتند، ممکن است حجم گاز مبرد کاهش پیدا کرده یا حتی کمپرسور دچار ایراد شده باشد.

4. صدای خیلی زیاد و عجیب کولر گازی توشیبا

در صورتی که صدای آزاردهنده و عجیبی از کولرتان می‌شنوید، به احتمال زیاد فن آن دچار ایراد شده است. همچنین ممکن است برخی قطعات داخلی دچار ترک یا شکستگی شده باشند و عامل ایجاد صدای بلند در این دستگاه باشند.

تعمیر تخصصی کولر گازی توشیبا خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. برفک زدن کولر گازی توشیبا

برفک زدن کولر در غالب موارد ممکن است ناشی از خرابی فن این دستگاه باشد. وقتی فن مشکل پیدا می‌کند، قادر نیست باد سرد را خارج کند و در نتیجه، هوای سرد حبس شده در داخل دستگاه موجب تشکیل برفک می‌شود.

6. نشت آب از کولر گازی

نشت آب از جمله مشکلات شایعی است که بسیاری از دارندگان این دستگاه تجربه می‌کنند. این مشکل غالبا به دلیل  یخ زدن کولرگازی است، به این ترتیب که بعد از خاموش شدن دستگاه و کم شدن سرما، یخ‌ها کم کم ذوب می‌شوند و شما شاهد  آبریزش از دستگاه خواهید بود.

7. خاموش نشدن کولر گازی توشیبا

وجود مشکل در ترموستات، کثیف بودن کندانسور کولر، خرابی برد کنترل، خرابی ترموستور و … برخی از دلایل خاموش نشدن کولر هستند. برای تشخیص علت اصلی این مشکل از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

8. بوی بد کولر گازی توشیبا

بوی بد عموما وجود قارچ یا باکتری یا حتی گیر افتادن اجسام خارجی و حیوانات مرده در دستگاه است. انسداد لوله خروجی کولر نیز دلیل دیگر بوی بد آن است.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای کولر گازی توشیبا

کولر-گازی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات کولر گازی توشیبا

توشیبا (TOSHIBA) یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید کولرگازی است که طرفداران زیادی هم دارد. اما ممکن است این دستگاه نیز با گذشت زمان یا در اثر استفاده نادرست دچار خرابی شود. نکته مهم آنکه، تعمیر کولر گازی توشیبا را هرگز به افراد غیرحرفه ای نسپارید زیرا علاوه بر آسیب به سایر قطعات ممکن است موجب افزایش هزینه‌های تعمیرات نیز شوید.

اگر به نمایندگی کولر گازی توشیبا (TOSHIBA) دسترسی ندارید، می‌توانید خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی را از مراکز معتبر دریافت کنید. مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما با بهره مندی از تکنسین‌های ماهر و آموزش دیده می تواند دستگاه شما در زمانی کوتاه و با کیفیتی بالا تعمیر کند. ا

برای استفاده از خدمات این مرکز تخصصی می‌توانید درخواست خود را از طریق پر کردن فرم اینترنتی یا تماس با شماره تلفن شرکت ثبت کنید. این مجموعه تلاش می‌کند خدمات موردنظرتان را در همان روز ثبت درخواست ارائه دهد.

نصب کولر گازی را به تکنسین‌های ماهر بسپارید!

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد خرید و استفاده از کولرهای گازی باید در نظر داشته باشید، نصب اصولی آن است. شاید خیلی کم به اهمیت موضوع نصب اصولی کولرهای گازی پس از خرید اشاره شده باشد. چنانچه نصب به درستی و توسط یک تکنسین کاربلد انجام نگیرد، پس از مدتی ممکن است شما را با مشکلات زیادی روبه‌رو کند (نشت آب یا گاز، سر و صدای زیاد، عملکرد نامناسب دستگاه، پرتاب یخ).

اهمیت نصب اصولی کولرگازی به قدری بالاست که اگر در آن اهمال کنید، ممکن است بازده و کارایی کولر هم تحت تاثیر قرار بگیرد. مجموعه کاراباما با تکیه بر دانش تخصصی به روز و سال‌ها تجربه، کلیه‌ خدمات مربوط به نصب انواع کولرهای توشیبا را در سریع‌ترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه می‌کند. با حضور مراکزی چون کاراباما نیازی به نمایندگی توشیبا وجود ندارد.

خدمات تخصصی تعمیر را از کاراباما بخواهید

تکنسین‌های مجموعه تخصصی کاراباما دارای میانگین 11 سال تجربه در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های لوازم خانگی از جمله کولر گازی توشیبا است. اگر دستگاه شما عملکرد درستی ندارد، باد گرم می‌زند، ریموت کنترل آن کار نمی‌کند، سر و صدای زیادی دارد و … ممکن است قطعات آن دچار نقص فنی شده باشد و نیاز به تعمیرات داشته باشد. برای رفع تمامی مشکلات کولرگازی خود می‌توانید روی کاراباما حساب کنید.

پس از ثبت درخواست، تعمیرکار کولر گازی توشیبا به منزل‌تان اعزام شده و اقدامات لازم را برای تعمیر دستگاه انجام خواهد داد. از جمله مشکلات متداول این دستگاه که توسط تکنسین کاراباما برطرف می‌شود عبارتند از:

  • باد گرم زدن
  • سر و صدای زیاد هنگام کار کردن
  • کثیفی یا مسدود شدن فیلترها
  • کم شدن گاز
  • خراب شدن برخی قطعات داخلی
  • عدم کارکرد درست کندانسور
  • به مشکل خوردن برد اصلی و خرابی تایمر
  • خاموش شدن ناگهاتی
  • عدم تغییر سرعت فن
  • کار نکردن سیستم به طور مداوم
  • کار نکردن ریموت کنترل

ضمانت نامه 6 ماهه تعمیرات با کاراباما

تعمیر کولر گازی توشیبا با گارانتی معتبر 180 روزه به عنوان خدمات پس از فروش کاراباما همراه است. به این ترتیب که پس از ارائه خدمات از سوی کاراباما، اطلاعات شما در سیستم ثبت خواهد شد و چنانچه طی این مدت، مشکل برطرف شده برگردد، تکنسین‌های ما موظف خواهند بود که بدون دریافت کوچک‌ترین هزینه‌ای، دستگاه شما را تعمیر کنند. تمامی خدمات تعمیر کاراباما شامل این گارانتی هستند.

تعمیر کولر گازی توشیبا در محل

یکی از خدمات ارزنده کاراباما تعمیر کولر گازی در منزل و محل است و نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه وجود ندارد. پس از ثبت درخواست، تکنسین کاراباما با ابزار و تجهیزات کامل به منزل اعزام شده و اقدامات لازم را برای تعمیرات انجام خواهد داد. از مزایای تعمیرات کولرگازی در منزل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش هزینه تعمیرات
  • جلوگیری از آسیب که ممکن است در زمان انتقال به تعمیرگاه رخ بدهد
  • نظارت بر پروسه تعمیرات
  • تعمیر دستگاه در زمانی کوتاه

کاراباما کدام قطعات کولر گازی را تعمیر می کند؟

تمامی قطعات کولرگازی توسط تکنسین‌های این مجموعه، تعمیر خواهد شد. لازم به ذکر است، اولویت تعمیرکار کولر گازی توشیبا در ابتدا تعمیر قطعه و راه اندازی دستگاه با همین قطعه تعمیر شده است. تنها در شرایطی که شدت آسیب دیدگی زیاد باشد، اقدامات لازم برای تعویض قطعه انجام می شود (تمامی قطعات جایگزین شده اورجینال و باکیفیت خواهد بود).

برخی از قطعاتی که توسط تکنسین‌های کاراباما تعمیر / تعویض می‌شود عبارتند از:

  • کندانسور
  • کمپرسور
  • برد اصلی
  • لوله مویی
  • لوله تخلیه
  • فیوز حرارتی
  • خازن

هزینه تعمیرات در کاراباما مطابق با نرخ اتحادیه است

هزینه تعمیرات کولر گازی به موارد گوناگونی از جمله مدل دستگاه، شدت خرابی، قیمت قطعه معیوب شده، هزینه ایاب و ذهاب و … بستگی دارد. هزینه دقیق تعمیرات پس از بررسی و عیب یابی دستگاه توسط تکنسین به شما اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است، تمامی هزینه‌های دریافتی از مشتریان مطابق با نرخ اتحادیه تعیین شده و تحت نظارت کامل کاراباما دریافت خواهد شد (هزینه حدودی تعمیرات قبل از تعمیر به شما اعلام شده و تمامی هزینه‌ها پس از اتمام کار دریافت می‌شود).

کاراباما کدام مدل های کولر گازی را تعمیر می‌کند؟

هیچ فرقی نمی‌کند که کدام مدل از کولرهای گازی توشیبا را در منزل یا محل کار خود دارید. تمامی مدل‌هایی که در لیست زیر آمده و تمامی مدل‌هایی که ممکن است از لیست جا افتاده باشد، در مجموعه کاراباما تعمیر و سرویس خواهد شد.

  • اینورتر 10000
  • اینورتر 13000
  • اینورتر 22000
  • 32000 سرد
  • 10000 سرد و گرم
  • 13000 سرد و گرم
  • 18000 سرد و گرم
  • 24000 سرد و گرم
  • 24000 سرد و گرم
  • اینورتر 18000
  • 36000
  • 30000
  • 12000

تعمیر کولر گازی توشیبا (TOSHIBA) در تهران

برخی مواقع ممکن است شرایط دسترسی به نمایندگی توشیبا یا خدمات پس از فروش کولر گازی توشیبا به سادگی میسر نباشد. در اینصورت توصیه می شود خدمات مربوطه را از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی دریافت کنید. اگر ساکن شرق تهران، غرب تهران، شمال و جنوب تهران هستید می توانید تعمیر کولر گازی خود را به کاراباما بسپارید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

برای تعمیر کولر گازیم فقط سراغ نمایندگی تمیرات کولر گازی توشیبا میرفتم اما فهمیدم نمایندگی ها فیکن و دیگه تو ایران فعالیت ندارن… حالا چکار کنم؟

نرگس رحیمی
14 اسفند 1401

در مازندران شهرستان آمل چگونه خدمات ارائه میدهید، اگه دچار مشکل شده ایم آیا خدمات ارائه می گردد در این شهرستانی که نمایندگی ندارید؟

راضیه هدایتی
16 خرداد 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    در حال حاضر فقط در چهار استان تهران، البرز، اصفهان و گیلان خدمات ارائه می‌دهیم.

    فرهاد محمدی
    17 خرداد 1401

خرابی برد کولر گازی توشیبا

حسن عزیزی
14 خرداد 1400

سلام ،من بورد کمپرسور اسپلیت توشیبا 18000 را لازم دارم آیا سفارشی تهیه می کنید و یا موجود دارید؟

حاجی محمد پریزن
22 خرداد 1399

با سلام، اگر ممکنه شماره نمایندگی کولر گازی توشیبا در کرمانشاه را بفرستید، بسیار متشکرم

مسعود حاتمي
8 اردیبهشت 1397

با سلام و احترام
الویت اول کولر گازی مدل توشیبا اینورتر دارم مدت کوتاهی است که چراغ فیلتر روی دستگاه روشن شده علتش چیست؟

امیر گودرزی
4 مرداد 1396

با سلام
جهت تهیه کمپرسور 24000 کولر توشیبا چه اقدامی باید انجام داد.

ابوالفضل شریفی
29 خرداد 1395

    سلام
    نسبت به مدل و نوع کولر کمپرسور ها متفاوت است که برای تهیه حتما باید این اطلاعات موجود باشد

    کارشناس 1: پیرنیا
    29 خرداد 1395
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس