ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر کولر گازی ال جی (LG)

برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید تا در عرض 15 دقیقه، هماهنگی جهت اعزام تکنسین به منزل شما صورت بگیرد. در حال حاضر خدمات نصب در این مرکز ارائه نمی‌شود.

تعمیر کولر گازی ال جی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی ال جی

ال جی، به عنوان یکی از برندهای پیشتاز لوازم خانگی در بازارهای جهانی، از زمان تاسیس تا کنون، با هدف افزایش راحتی کاربران و بهبود کیفیت زندگی، همواره فناوری به کار رفته در محصولات خود را به روز کرده است. همراستا با تغییر پرسرعت فناوری، خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی نیز تغییراتی را به خود دیده است. طی بیش از ده سال گذشته، مجموعه کاراباما با هدف کسب رضایت مشتریان، ارائه خدمات باکیفیت را زیربنای تمام فعالیت‌های خود قرار داده است. تمامی خدمات این مجموعه، از تعمیر تا نصب کولر گازی ال جی، توسط تکنسین‌هایی ارائه می‌شود که در زمینه این دستگاه جی آموزش دیده‌اند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر کولر گازی ال جی، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج کولر گازی ال جی

1. روشن نشدن کولر گازی ال جی

این مشکل می‌تواند به سه دلیل رخ بدهد: اول اینکه ممکن است دستگاه به برق متصل نباشد، دوم ممکن است دوشاخه مشکل داشته باشد و سوم، این احتمال وجود دارد که سیم‌های داخلی دستگاه دچار قطعی شده باشند. در صورتی که همه موارد را امتحان کردید و مشکل حل نشد، یک تعمیرکار باید دستگاه شما را بررسی کند.

2. کولر گازی ال جی باد گرم تولید می‌کند

عدم سرویس به موقع کندانسور کولرگازی ال جی، انسداد روزنه‌های فیلتر پنل داخلی، کم شدن حجم گاز کولر و خرابی ترموستات تنها برخی از علل تولید باد گرم هستند. در صورتی که دستگاه شما چنین مشکلی دارد، لازم است که یک تکنسین باتجربه آن را عیب یابی و مشکل را رفع کند.

3. سر و صدای زیاد کولر گازی ال جی

گاهی صدای کولر گازی به حدی زیاد است که مخل آسایش اعضای خانواده می‌شود. یکی از دلایل صدای زیاد تراز نبودن دستگاه است. دومین دلیل می‌تواند خروج کمپرسور یا فن از جای خود باشد. شل شدن پیچ و مهره‌های برخی قسمت‌های دستگاه نیز از جمله دلایل سر و صدای زیاد این دستگاه است. در نهایت، پارگی لاستیک‌های ضربه گیر

نیز ممکن است عامل صدای زیاد این دستگاه باشد.

بیشتر بخوانید

4. درجه کولر گازی ال جی به درستی کار نمی‌کند

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که درجه را کم یا زیاد کنید اما هیچ تغییری در سطح سرما و باد آن ایجاد نشود. در این صورت، احتمالا ترموستات مشکل دارد  که بهتر است توسط یک تکنسین بررسی شود.

تعمیر تخصصی کولر گازی ال جی خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. خاموش نشدن کولر گازی ال جی

در صورتی که کولرتان بعد از رسیدن به درجه مورد نظر متوقف نمی‌شود، احتمالا ترموستات خراب شده یا سنسور از موقعیت خود خارج شده است. در صورتی که دکمه روشن دستگاه را می‌زنید و زمان زیادی طول می‌کشد تا دستگاه خاموش شود، ممکن است فیلتر یا کویل‌های کندانسور کثیف شده باشند. خرابی برد، کوتاه بودن کابل ترموستات

، گیر کردن فن از دیگر دلایل یک سره کار کردن کولر گازی هستند.

بیشتر بخوانید

6. نشتی قسمت داخلی کولر گازی ال جی

یکی از اصلی‌ترین دلایل نشتی، انسداد مسیر آب خروجی دستگاه است.  این احتمال نیز وجود دارد که پنل داخلی دستگاه دچار مشکل شده باشد. برای رفع نشتی قسمت داخلی، انسداد باید برطرف شود. در صورتی که پس از رفع انسداد مشکل حل نشد، ممکن است پمپ دچار مشکل شده باشد.

7. خارج شدن بخار از کولر گازی

خروج بخار از پنل عموما در اثر تبخیر رطوبت موجود در هواست که در اثر اختلاف دمای لوله های پنل و فضای اتاق، رخ می‌دهد. به طور کلی خروج بخار از پنل در اثر بروز ایرادی در این دستگاه نیست.

8. نشتی کولر گازی ال جی در حالت خاموش

در صورتی که کولر گازی شما در حالت خاموش نشتی آب دارد، ممکن است حجم گاز آن کاهش پیدا کرده باشد. نشتی آب در زمان خاموشی دستگاه می‌تواند در اثر کثیفی فیلتر هم رخ بدهد. در هر دو حالت، کولر گازی هنگام کار کردن یخ می‌زند، وقتی خاموش است یخ‌ها کم کم آب می‌شود و به این ترتیب نشتی در حالت خاموشی دستگاه رخ خو

اهد داد.

بیشتر بخوانید

کدهای خطا یا ارورهای کولر گازی ال جی

کولر-گازی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی

تحمل روزهای گرم تابستان سخت و آزاردهنده است به خصوص اگر در حال انجام کار مهمی باشید یا در جایی با آب و هوای گرم زندگی می‌کنید. کولر گازی یکی از بهترین راه حل های ممکن در چنین شرایطی است که به دلیل مزایای چشم گیر آن از کولرهای آبی و دستگاه های دیگر رواج بیشتری پیدا کرده است. همچنین بسیاری از کولرهای گازی امروزی، قابلیت گرمایش و استفاده در زمستان را هم دارند که دامنه کاربرد آنها را وسیعتر نیز نموده است.

یکی از بهترین اسپلیت های موجود در بازار، ال جی است که در انواع ظرفیت‌ها و مدل‌ها عرضه می‌شود. کیفیت کولر گازی را از عملکرد بالای آن می توان فهمید، اما در صورتی که دستگاه همچون گذشته قادر به خنک کردن کافی محیط نباشد، یا به جای هوای خنک باد گرم در خانه پخش کند، نشانه خرابی و وجود مشکل است که آن را نیازمند تعمیرات توسط متخصص ال جی می گرداند.

کاراباما تمامی متخصصان ال جی دارای صلاحیت را برای رسیدگی به دستگاه شما در اختیار دارد. توصیه می شود برای تعمیر اصولی دستگاه و جلوگیری از آسیب به سایر قطعان آن حتما از یک تکنسین ماهر تعمیر کولر گازی ال جی کمک بگیرید.

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی ال جی (LG)

از نکات مهمی که لازم است هنگام بروز مشکل و خرابی در کولر گازی به آن توجه داشته باشید، دریافت خدمات از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است. اگر کولر گازی شما به خوبی خنک نمی‌کند، ریموت کنترل آن کار نمی‌کند، سر و صدای زیادی دارد و … یعنی یکی از قطعات دستگاه دچار ایراد شده و نیاز به تعمیر دارد.

مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن تکنسین های ماهر در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های کولر گازی ال جی، امکان تعمیر دستگاه شما را باکیفیتی بالا فراهم خواهند کرد. سایر مزایای دریافت خدمات تعمیرات از مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما عبارت است از:

  • اعزام تکنسین ماهر در کوتاه‌ترین زمان
  • ارائه خدمات فوری و سریع
  • گارانتی 180 روزه تعمیرات
  • قیمت منصفانه
  • اعزام تکنسین متخصص همان برند
  • تعویض قطعات و استفاده از قطعه باکیفیت و اورجینال

تکنسین‌های این مرکز مجاز تعمیرات، با بیش از سالها تجربه، هزاران تعمیرات موفق  روی انواع کولرهای ال جی را به ثبت رسانده اند و بهترین انتخاب جهت انجام خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی هستند.

خدمات سریع تعمیر کولر گازی در محل

تعمیرات کولر گازی در منزل یا محل کار شما، ایده آل ترین شکل ارائه خدمات تعمیر برای این دستگاه است، چرا که کولر گازی از دو پنل خارجی و داخلی تشکیل شده است و ایراد پیش آمده برای آن می‌تواند مرتبط با یکی از این دو پنل باشد. تعمیرکار کولر گازی ال جی (LG) پس از ثبت درخواست با ابزار و تجهیزات کامل به منزل اعزام شده و دستگاه را تعمیر خواهد کرد.

سایر مزایای دریافت خدمات تعمیر کولر گازی در محل عبارت است از:

  • جلوگیری از آسیب به کولر گازی در حین انتقال به تعمیرگاه
  • کاهش هزینه تعمیرات
  • تعمیر دستگاه در زمانی کوتاه

هزینه تعمیر کولر گازی ال جی

هزینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله کولر گازی به عوامل گوناگونی بستگی دارد و پس از بررسی دقیق توسط تکنسین ماهر اعلام می‌شود. از جمله عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت نهایی می‌توان به مدل دستگاه، شدت خرابی، نوع و هزینه قطعه تعویض شده و … بستگی دارد. لازم به ذکر است، تمامی هزینه‌های دریافتی از مشتریان بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و تحت نظارت کاراباما خواهد شد.

چرا سرویس کولر گازی اهمیت دارد؟

با سرویس منظم کولر گازی ایرادات جزئی دستگاه در زمان مناسب تشخیص داده شده و برطرف خواهد شد. از این رو از آسیب به سایر قطعات کولر گازی نیز جلوگیری خواهد شد. برخی از خدماتی که سرویس کار کولر گازی هنگام سرویس دستگاه انجام می دهد عبارت است از:

  • شستشوی پنل داخلی و خارجی
  • بررسی و تعویض فیلترها در صورت نیاز
  • بررسی قطعات اصلی و اطمینان از عملکرد صحیح آنها
  • بررسی گاز خنک کننده
  • شارژ گاز کولر گازی
  • تمیز کردن کویل‌ها و پره‌ها

گارانتی 180 روزه تعمیرات کولر گازی

تمامی خدماتی که از مجموعه کاراباما دریافت می‌کنید، شامل گارانتی هستند، و تعمیر کولر گازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. زمانی که دستگاه شما توسط تکنسین کاراباما تعمیر می‌شود اطلاعات تماس شما و خدماتی که دریافت کرده اید در سیستم مجموعه ثبت خواهد شد

در صورتی که طی مدت 6 ماه پس از تعمیر کولر گازی ال جی، مشکل برطرف شده مجددا بروز کرد، تکنسین دیگری به منزل یا محل کارتان اعزام شده و بدون دریافت هزینه دستگاه را تعمیر خواهد کرد.

تعمیر قطعات کولر گازی به جای تعویض

تعمیر قطعات کولر گازی به جای تعویض، اولویت تعمیرکاران مجموعه کاراباماست. تکنسینی که به منزل یا محل کار شما مراجعه می‌کند، ابتدا تلاش خواهد کرد که قطعه معیوب را به بهترین شکل ممکن تعمیر و کولرگازی را مجددا راه اندازی کند. اما در صورتی که تعمیر قطعه امکان پذیر نباشد، تکنسین نظر به تعویض آن خواهد داد. برخی از قطعات کولر گازی که توسط کاراباما تعمیر یا تعویض می‌شود به صورت زیر است:

  • کمپرسور
  • برد الکتریکی
  • فیوز حرارتی
  • لوله تخلیه
  • کندانسور
  • لوله مویین

کاراباما کدام مشکلات کولر گازی را برطرف می کند؟

خنک نکردن کولر گازی می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد، از جمله گرفتگی فیلترها، تنظیم نبودن درجه دستگاه که به راحتی توسط ریموت کنترل کولر قابل تغییر است یا دلایل دیگری همچون کمبود گاز مبرد، ایراد در کمپرسور، ایراد در کندانسور، ایراد ترموستات، ایراد در برد کنترل اصلی یا برد کنترل دما و… که همگی به عیب یابی و تعمیرات اصولی و استاندارد توسط تکنسین ماهر نیازمند است.

برخی از مشکلات متداول کولر گازی ال جی که باید توسط متخصص آن برطرف شوند، عبارتند از:

  • خاموش شدن ناگهانی
  • چکه کردن و آبریزش
  • خاموش نشدن و یکسره کار کردن
  • کار نکردن فن
  • روشن و خاموش شدن دائمی
  • روشن نشدن و کار نکردن کمپرسور

نگران قدیمی یا جدید بودن مدل، ظرفیت و نوع کولر گازی خود نباشید. تمامی مدل‌های کوار گازی از جمله اسپلیت، پنجره ای، ایستاده، داکت اسپلیت و… توسط متخصصین مجرب کاراباما به صورت تضمینی تعمیر خواهند شد.

مناطق تحت پوشش کاراباما کدام است؟

در شرایطی که امکان دسترسی به خدمات پس از فروش کولر گازی ال جی تا حدی مشکل است، بهترین گزینه دریافت خدمات تعمیرات از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است که کلیه خدمات مربوطه را باکیفیتی بالا ارائه دهد. اگر ساکن تهران، البرز، اصفهان، گیلان، قم، فارس، مازندران و … و همینطور جزیره کیش هستید، می توانید برای دریافت خدماتی فراتر از خدمات نمایندگی ال جی با ما تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

تعمیر کولر گازی ال جی (LG) در تهران

تعمیرات کولر گازی در تهران یکی از خدمات پردرخواست در ماه‌های گرم سال است که باید توسط تکنسین متخصص انجام شود. نشت گاز مبرد، عدم سرمایش کافی، نشت آب از پنل داخلی، سر و صدای زیاد آن، روشن نشدن چراغ‌های روی یونیت داخلی، خاموش شدن ناگهانی و … می‌تواند نشانه‌هایی از خرابی باشد که باید توسط تکنسین ماهر بررسی شود.

اگر ساکن تهران (شرق تهران، غرب تهران، شمال و جنوب تهران) هستید، برای دریافت خدمات تعمیرات می‌توانید روی کاراباما حساب کنید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

فن wvpd

قاسم اقی زاده
12 شهریور 1401

متقاضی خرید کولر اسپیلت

فراهاني
8 شهریور 1401

کولر اینورتر در منزل رو میخواستم باز کنم ببرم خونه جدید هزینه باز کردن کولر چقدره

مرتضی صادقی
24 مرداد 1401

    وقت بخیر دوست گرامی
    جهت ثبت درخواست خود لطفا با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    26 مرداد 1401

کولر گازی ال جی دو روز است که باد خنک تولید نمی کند.

جاوید جوانبخت
18 مرداد 1401

    کاربر گرامی
    در صورت نیاز جهت ثبت درخواست بررسی و تعمیر، با شماره تلفن 02154584 تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    19 مرداد 1401

ناگهان خاموش شد بعد که روشن کردم پرتاب باد کم است ال‌جی پنچره ای است راهنمایی بکنید ممنون میشم خواهشمندم

حمید شهدادزهی
31 تیر 1401

سلام وقتتون بهیر پارسال کولر گازی الجی خریدم متاسفانه اب میده نه از یه گوشه بلکه میریزه رو سر و صورت
از نمایندگی اومدن یکم دست کاری کردن اخرشم گفتم بعضی از مدلای ال جی اینجورین اب میده

مهرداد باقری
18 تیر 1401

برای جابجایی کولر گازی الجی لطفا راهنمایی کنید.

نقی فلاح نژاد
13 تیر 1401

برای جک و گاز کولر گازی ال جی

حامد تکتاز
29 خرداد 1401

سلام
دستگاه روشن می‌شود وسه دقیقه کار می‌کند وقطع می کند. باید فیوز را قطع و وصل کنیم دوبار. سه دقیقه کار می کند وقطع می شود.

عربشاهی
28 خرداد 1401

سلام روز بخیر .کولر گازی رو روشن میکنیم فن بیرون شروع ب کار نمیکنه باد نداره اصلا

کیومرث خزایی
25 خرداد 1401

    وقت بخیر دوست عزیز
    این مشکل می تواند به دلایل مختلفی رخ بدهد. می توانید برای بررسی دستگاه با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    14 تیر 1401

با سلام واحترام،یکی ازهمکارتان اسفند ماه کولرگازی اینجانب را سرویس کرده وگفتند که سرمای کولردرست شده الان که روشن کردم هیچ تغییری حاصل نشد تقاضای رسیدکی مجدد دارم

ابراهیم توکل
11 خرداد 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    لطفا جهت پیگیری مشکل پیش آمده، با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    11 خرداد 1401

سلام میخواستم کولر پنجره ای خودمو برام سرویس کنین کی میاین

محمود بلندرفتار
5 خرداد 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    جهت ثبت درخواست خود لطفا با شماره‌ی 02158406 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    11 خرداد 1401

سلام وخسته نباشید اسپیلت ال جی ۲۴۰۰۰ موتور سوخته است اگر تعمیر شود آیا جواب می دهد بخاطر هزینه های قطعات بالاست

رضا‌ابراهیم‌ابادی
24 اسفند 1400

    سلام دوست عزیز
    ممنون از شما
    جهت اطلاع از این مورد و ثبت درخواست تعویض یا تعمیر، لطفا با شماره‌ی 02158406 تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    11 خرداد 1401

سلام کولر گازی پنجره ای دارم ک یبار خنک نمیکردخیلی یخ میزد ک اصلا رادیاتش دیده نمیشد بردم گفتن گاز نداره گازش کردن ولی الان دوباره کمی یخ میزنه وخنکیش خیلی خیلی کمه
نمایندگی ال جی

راضیه محمودیان
6 شهریور 1400

    سلام راضیه عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر کولر گازی ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 شهریور 1400

باد خنک با کیفیت نمی دهد

یونس پورصادق
20 مرداد 1400

کولرما نیاز به سرویس داره مقداری روغن داده مشهد اقبال **** خیلی فورسه لطفا

ملیحه رمضانی
14 مرداد 1400

    سلام ملیحه عزیز
    متاسفانه در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از این شهرها هستید ما در خدمتتون هستیم.
    موفق باشید

    نسیم اسلام پور
    17 مرداد 1400

باسلام نیازمند نصاب کولرگازی ال جی هستم تازه خریدم باضمانت گلدیران برای شهرستان بویین زهرا

جواد رجبی پور
3 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از این شهرها هستید ما در خدمتتون هستیم.
    موفق باشید

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400

سلام کولر گازی 24000مدلBSUW246K3B0 هست بعد نیم ساعت کار کردن دستگاه بیرونی خاموش میشه مشکل از چه چیزی میتوته باشه البته من برقش رو قطع کردم برق خازنش رو خالی کردم جواب نداد لطفا راهنمایی کنید

حامد
25 تیر 1399

    داگ اسپلت ۳۰ هزار lg است اصلا خنک نمیکنه صمنا لوله که از کمپورسر عایق بندی شده که به داخل داگ میره سرد نیست

    حسین احمدی
    26 تیر 1400

با سلام کولر نو ال جی ۲۴۰۰۰ مدل دوال اینورتر خریداری کردم گارانتی نداره از همون اول شلنگی خروجی اب که در قسمت پایین سمت راست پنل وصل میشه و تا وسط پلن میاد از همون روز اول ترک داشت که یجور سمبل شد ولی متاسفانه اب میده سوال اینکه قطعه پیدا میشه یا باید با همین شلنگ تراز وصل و پینه شه …قسمت دوم شلنگ که به انتهای قسمت اول وصل میشه و اب و تا آخر خارج میکنه مشکل نداره و فقط قسمت اولش خرابه

شهرام نیازی
30 اردیبهشت 1399

کولر ۳۶ هزار دارم مرتب آف میکنه و از پنل داخل آب میریزه ، ۶ ماه پیش سرویس توسط خود نمایدگی کولر گازی ال جی انجام شده.
محل قرار گیری دکمه منوال در کولر های ال جی دقیقا کجا هست؟

پرهام دلاور
20 فروردین 1399

سلام ببخشید نمایندگی کولر گازی ال جی کولرهاش رو تا چه مدت گارانتی می کنه؟ من دو ساله که کولرم رو خریدم الان خوب خنک نمی کنه

رعنا شیرازی
15 فروردین 1399

سلام میخواستم هزینه جابه جایی و نصب کولر گازی ال جی در یک مکان دیگه چقدر میشه؟

سعید علی پور
22 دی 1398

سلام شما کار تعمیر کولر گازی ال جی رو در مشهد هم انجام میدید؟ یعنی توی مشهد هم نمایندگی کولر گازی ال جی دارید؟

میلاد جباری
22 اردیبهشت 1398

    سلام دوست گرامی
    در حال حاضر خدمات تعمیر کولر گازی ال جی در مرکز تخصصی کاراباما به استان های تهران، البرز و گیلان محدود است. در صورت ارائه خدمات در استان های دیگر در آینده، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

    کارشناس 4: جعفری
    22 اردیبهشت 1398

سلام شماره تماس نمایندگی کولر گازی ال جی در تهران رو برای جا به جایی و نصب کولر گازی ال جی می خواستم

امیر رضا جشنی
22 اردیبهشت 1398

سلام
نمایندگی کولر گازی ال جی بعد از اتمام گارانتی هم خدمات تعمیرات میده؟

لیلا صبوری
22 اردیبهشت 1398

سلام یه شرکت برگ گارانتی به من داده به نام سبلان سرویس میخواستم ببینم اعتبارش رو چه جوری میشه چک کرد که نمایندگی کولر گازی ال جی در تهران هست واقعا؟

حامد حيدري
14 بهمن 1396

    سلام دوست گرامی شما می توانید برای اطلاع از لیست نمایندگی کولر گازی ال جی، با گلدیران تماس بگیرید.

    کارشناس 4: جعفری
    22 اردیبهشت 1398

با سلام،
می خوام فقط پنل کولر گازی رو تعویض کنم.
فهرست مدل ها و قیمت ها رو از کجا می تونم ببینم.
آیا شما کار مربوط به جابجایی پنل رو هم انجام می دید؟

خادم
5 آذر 1396

    سلام بله تکنسین های ما ضمن انجام تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی، خدمات جا به جایی و نصب کولر گازی ال جی شما را انجام می دهند. برای اطلاع از هزینه نصب کولر گازی ال جی می توانید پس از ثبت درخواست تعمیرات و حضور تکنسین در محل، از خدمات مشاوره ایشان استفاده نمایید و سپس در صورت تمایل اقدام به جا به جایی و نصب کولر گازی ال جی خود نمایید.

    کارشناس 4: جعفری
    22 اردیبهشت 1398

سلام.
برد کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ در زمانی که برق قطع و وصل شد سوخته است. قیمت حدودا چند است؟

کوروش کیوان
22 خرداد 1396

    سلام
    امکان اعلام قیمت قطعات کولر گازی ال جی در این سایت وجود ندارد شما می توانید با مراجعه به نمایندگی کولر گازی ال جی در تهران خودتان این قطعه را درخواست کنید.

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 خرداد 1396

سلام ما ساکن تهران هستیم و به تازگی یک کولر گازی الجی نیو تایتان داریم که یه ماه خریدیم بعد موقع که روشن هست صدا عادی داره ولی موقعی که میره رو فن دوباره میخواد استارت بزنه 10 تا 15 ثانیه بیرون انگار سوت میکشه مشکل چیه؟ آیا خراب شده یا عادی هست؟

امیر
10 شهریور 1395

    سلام
    بله این یک مشکل در سیستم کولر گازی ال جی شماست که حتما باید با نمایندگی کولر گازی ال جی در تهران که شماره آن داخل دفترچه گارانتی است تماس حاصل فرمایید.

    کارشناس 1: پیرنیا
    10 شهریور 1395

    سلام کولر گازی ما موقع روشن کردن کندانسور صدا بدی میده آیا مشکلش از کمپرسور شه یا ن مدل ال جی 24000

    علی اصغررضاپور
    10 خرداد 1399

باسلام و عرض خسته نباشید کولر گازی LG مدل تایتان 24000 بنده مشکل پیدا کرده هنگام روشن کردن ابتدا روی فن کار میکند سپس وقتی که میخواهد روی کمپرسور بیوفتد فیوز برق خانه میپرد لطفا من راهنمایی کنید آیا موتور آن سوخته یا اینکه خازن آن خراب شده ؟ آیا کولر گازی ال جی من قابل تعمیر است یا نه؟ متشکرم

نادر حمیدی اصل
9 شهریور 1395

    سلام
    از اینکه مشکل کولر گازی ال جی شما کجاست که تا چکاپ کامل سیستم نمیتوان نظر دقیق داد ولی درباره تعمیر شدن یا نشدن کولر گازی باید عرض کنم که بله حتما کولر گازی شما قابل تعمیر است و باید توسط یک تعمیرکار کولر گازی ال جی بازدید و تعمیر شود.

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 شهریور 1395

    سلام.
    کولر گازی اسپلیت من صدا ی غیر عادی میدهد لطفا تعمیر کار بفرستید.

    رشید کرم نیا
    22 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      پیام شما جهت پیگیری موضوع به واحد مربوطه اطلاع داده شد.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      25 خرداد 1400

سلام و خسته نباشید.
فن بیرونی سوخته.قیمت قطعه رو میخواستم.ما بابل هستیم و قطعه اش اینجا موجود نیست.مدل ال جی,کولر گازی,اینورتر,۱۸۰۰۰،MV186STQ

مهری محمد علی زاده
8 تیر 1395

    سلام
    متاسفانه ما تامین قطعات نداریم به نمایندگی کولر گازی ال جی در شهر خودتون یا مرکز استان مراجعه کنید امیدوارم پیدا بشه

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 تیر 1395

      اسپیلت ما الان که خاموشه از زیرش آب می ریزه اشکال کجاست من اصلا نمی تونم برم ببینم می خوام بدونم باید چکار کنم؟ شماره نمایندگی کولر گازی ال جی لطفا می فرستین

      فرزانه خالقی
      7 اسفند 1398

      خنکی نداره چن وقت پیش گازکردم دوباره کمی یخ میزنه و خنکیش خیلی خیلی کمه

      راضیه محمودیان
      6 شهریور 1400

    درود، کولر گازی ما چند روزیست که خروجی اب نداره

    حمیدرضا کاشانی
    19 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      19 خرداد 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس