ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
علت آب دادن ماشین لباسشویی چیست؟

علت آب دادن ماشین لباسشویی چیست؟

وجود آب دور و اطراف ماشین لباسشویی تقریبا همیشه به این معنی است که دستگاه شما نشتی دارد. خوشبختانه، در برخی موارد با انجام تعمیرات جزئی می‌توان مشکل نشت آب را برطرف کرد. از سوی دیگر، برخی خرابی‌های جدی نیز می‌توانند علت آب دادن ماشین لباسشویی باشند. در این مقاله، علت نشت آب از ماشین لباسشویی را در اختیارتان قرار داده‌ایم. راهکارهای رفع این مشکل نیز ارائه شده است.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

چنانچه همواره توصیه کرده‌ایم، در صورتی که دانش فنی کافی ندارید، حتما برای رفع ایرادات جدی دستگاه از یک تکنسین ماهر تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیرید. به این ترتیب، لباسشویی شما به طور اصولی عیب یابی و تعمیر خواهد شد.

علت نشت آب از لباسشویی

تشخیص نشت آب در ماشین لباسشویی

ممکن است آب موجود در کف زمین تنها یک اتفاق ساده باشد. به همین دلیل پیش از هر اقدامی ابتدا بهتر است که از نشتی ماشین لباسشویی مطمئن شوید.

برای این کار دستگاه را روشن کرده و یک سیکل شست و شو را انتخاب کنید.

  • سپس به دقت به قسمت‌های پشتی و زیر دستگاه نگاه کنید.
  • اطراف درب و محفظه پودر را بررسی کنید.
  • ممکن است بلافاصله متوجه ناحیه نشت آب نشوید، اما در صورتی که پس از مدتی آب دوباره جمع شد، آنگاه می‌توانید به دنبال راهکار های رفع ریزش آب از ماشین لباسشویی باشید.

علت آب دادن ماشین لباسشویی

علت آب دادن ماشین لباسشویی می‌تواند موارد گوناگونی باشد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم.

1. ایراد در محفظه مواد شوینده لباسشویی

خروج آب از محفظه مواد شوینده لباسشویی

اگر مدام با مشکل نشتی آب از لباسشویی مواجه هستید، ممکن است مشکل از جاپودری باشد. نشت آب از جاپودری ماشین لباسشویی مشکل رایجی است که راه حل ساده ای دارد و برای جلوگیری از آن، نظافت همیشگی جاپودری توصیه می‌شود.

  • مایع سفید کننده لباس یک ماده شیمیایی بسیار خورنده است و می‌تواند به مرور زمان در اثر استفاده زیاد، باعث ترک خوردن یا شکستن قطعات پلاستیکی جاپودری شود.
  • لذا ترک خوردن و شکستگی جاپودری یک علت نشت آب از جاپودری لباسشویی است.
  • استفاده بیش از اندازه از پودر نیز دلیل دیگری برای آبریزش و خروج آب از مخزن جاپودری است.
  • مورد دومی که سبب خروج آب از جاپودری ماشین لباسشویی می‌شود، مسدود شدن جاپودری است که می‌تواند به دلیل پیچ خوردگی یا انسداد جنت زیر جاپودری توسط جرم یا خرده اشغال ها یا تجمع پودرهای اضافی شستشو باشد.
  • عوامل دیگری همچون نصب نادرست و تراز نبودن لباسشویی و بالا بودن فشار آب ورودی به محفظه پودر نیز، می‌تواند علت نشت آب از ماشین لباسشویی باشد.

2. وجود مشکل در شیلنگ تخلیه

وجود مشکل در شیلنگ تخلیه

هنگامی که نشت آب از ماشین لباسشویی فقط در زمان چرخش دیگ لباسشویی رخ می‌دهد، احتمالا مشکل از شیلنگ تخلیه است.

  • اتصالات شیلنگ باید بررسی شود تا از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود.
  • اتصالات شیلنگ تخلیه باید بررسی شود که ترک خورده یا آسیب دیده نباشند.
  • شیلنگ تخلیه باید برای وجود هر گونه جسم خارجی مسدود کننده بررسی شود. ممکن است جوراب گمشده شما در آن گیر افتاده باشد!
  • متصل بودن شیلنگ تخلیه به ماشین لباسشویی باید بررسی شود.
  • شیلنگ تخلیه نباید هیچ گونه ترک یا نشتی داشته باشد. اگر چنین مواردی وجود داشته باشد، باید آن قسمت بریده و مجددا شیلنگ گیره زده شود. البته ممکن است ترجیح دهید یک شیلنگ جدید بخرید.
  • در صورتی که لباسشویی خود را به تازگی خریداری کرده‌اید و مشکل تخلیه دارد و آب از آن چکه می‌کند، ممکن است دلیل آن اشتباهی در پروسه نصب دستگاه باشد.
تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی خود را به کاراباما بسپارید ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته درخواست تعمیر

3. ایرادِ شیلنگ ورودی آب، علت آب دادن ماشین لباسشویی

یرادِ شیلنگ ورودی آب، علت آب دادن ماشین لباسشویی

ممکن است علت نشت آب از ماشین لباسشویی اشکال در شیلنگ ورودی آب باشد.

  • شیلنگ‌های متصل به پشت دستگاه که به دو شیر آب سرد و گرم متصل هستند باید برای هرگونه نشتی و پارگی بررسی و در صورت نیاز تعویض شوند.
  • شیلنگ‌های ورودی آب باید به دقت بررسی شوند که به درستی در محل خود قرار گرفته باشند و هیچ گونه نقصی نداشته باشند. البته نباید بیش از حد محکم بسته شوند.
  • هر زمانی که این شیلنگ‌ها برداشته می‌شوند و مجددا در جای خود قرار می‌گیرند، باید برای آن ها از یک واشر لاستیکی جدید استفاده شود. اگر از واشر لاستیکی جدید استفاده نشود ممکن است علت نشت آب لباسشویی از این واشرها باشد.
  • برای جلوگیری از مشکلات آتی شیلنگ های آب، از نوع پلیمری یا شیلنگ های با پوشش فلزی استفاده کنید که نسبت به نوع پلاستیکی دوام بیشتری دارند.

4. وجود ایراد در دریچه شیر ورودی آب

علت آب دادن ماشین لباسشویی می‌تواند به دریچه شیر ورودی آب مربوط باشد. لذا باید وجود هر گونه نشتی در آن را به دقت بررسی نمود. ممکن است:

  • دریچه دچار زنگ زدگی شده باشد.
  • مواد معدنی در شیر وجود داشته باشد.
  • دریچه شیر معیوب شده و نیاز به تعویض داشته باشد.

5. استفاده زیاد از مواد شوینده

استفاده زیاد از مواد شوینده، علت آب دادن ماشین لباسشویی

اگر سختی آب شما زیاد است و از نرم کننده آب استفاده می‌کنید، ممکن است مشکل نشت آب از ماشین لباسشویی، نتیجه استفاده بیش از حد از این مواد باشد.

  • هنگامی که از آب گرم و غیر سخت استفاده می‌کنید، مقدار مواد شوینده‌ای که برای تمیز کردن لازم است، نسبت به استفاده از آب سخت و سرد، به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد.
  • اما وقتی که مقدار آب و کف صابون زیاد باشد، پراکنده شده و ممکن است از لباسشویی به بیرون نشت پیدا کنند. سرریز شدن و نشت کف صابون از لباسشویی اتفاقی‌ست که در این مواقع شاهد آن خواهید بود.

6. خرابی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

نشت آب از درب ماشین لباسشویی، در لباسشویی های درب از جلو و غالبا در اطراف لاستیک دور درب، امری بسیار رایج است. زیرا اغلب مواد زائد فرآیند شستشو (مانند مو، کرک لباس ها و…) در این قسمت جمع می‌شوند.

با گذشت زمان، این ناخالصی‌ها به حدی می‌رسند که درب لباسشویی به درستی بسته نمی‌شود و در نتیجه آب از اطراف آن به بیرون نفوذ می‌کند.

راه حل
برای اینکه به چنین مشکلی برنخورید باید همیشه لاستیک دور درب لباسشویی را به دقت تمیز کنید.
همچنین لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ممکن است به مرور زمان فرسوده، سوراخ یا پاره شود و در حین کار، آب از لباسشویی به بیرون نشت پیدا کند. حتما باید تعویض شود. 
علاوه بر لاستیک دور درب، امکان دارد که نشتی موجود به دلیل معیوب بودن قفل درب لباسشویی و زبانه درب آن باشد. در این موارد با تعویض مجموعه قفل درب امکان رفع مشکل موجود دارد.

7. ایراد پمپ تخلیه

ایراد پمپ تخلیه

پمپ تخلیه روی پولی خود یک لاستیک دارد که به دلیل پوسیدگی می‌تواند باعث آبریزش ماشین لباسشویی شود.

بسیاری از پمپ ها سوراخی دارند که اجازه می‌دهد آب از آن به صورت قطره قطره بیرون برود، اما اگر مقدار زیاد یا حتی کمی آب در اطراف پمپ تخلیه دیده شود، ممکن است علت نشت آب از ماشین لباسشویی همین مسئله باشد

8. خرابی بلبرینگ و کاسه نمد، علت آب دادن لباسشویی

اگر نشتی آب لباسشویی از قسمت بلبرینگ و کاسه نمد دستگاه باشد، این مشکل به دلیل تراز نبودن یا خراب شدن بلبرینگ ماشین لباسشویی و کاسه نمد به دلیل استفاده نادرست از ماشین لباسشویی مانند پر کردن بیشتر از ظرفیت دستگاه به وجود می‌آید.

آموزش تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی + علت خراب شدن آن
آموزش تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی + علت خراب شدن آن

راهنمای تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی بلبرینگ‌ها معمولا حدود ده سال پس از استفاده ازماشین لباسشویی […]

9. خرابی سوئیچ فشار و هیدرواستات

یکی دیگر از دلایل آب دادن ماشین لباسشویی خراب شدن سوئیچ فشار و لوله هیدرواستات ماشین لباسشویی است. سوئیچ کنترل سطح آب یا همان سوئیچ فشار معمولا پشت کنترل پنل قرار دارد و دارای یک محفظه پلاستیکی همراه با با یک لوله و سیم کشی جداگانه است.

  • این سوئیچ در ماشین لباسشویی هایی که دارای برد الکترونیکی هستند، زیر دیگ قرار دارد.
  • سوئیچ فشار برای کنترل میزان آب در دیگ لباسشویی استفاده می‌شود.
  • با پر شدن دیگ از آب به میزان مناسب و رسیدن فشار هوا به نقطه تنظیم، سوئیچ باز می‌شود و شیر برقی را قطع می‌کند تا از ورود بیشتر آب به داخل دیگ جلوگیری کند.
  • هر گونه خرابی، نشت یا انسداد در سیستم کنترل فشار و لوله هیدرواستات آن، مانع از فعال شدن سوئیچ می‌شود و شیر برقی همچنان باز مانده در نتیجه باعث سرریز شدن و آب دادن ماشین لباسشویی شود.

چرا لباسشویی سامسونگ آب می دهد؟

چرا لباسشویی سامسونگ آب می دهد؟

در مورد این مشکل و آب دادن ماشین لباسشویی سامسونگ موارد خیلی زیادی ممکن است دخیل باشد که رایج‌ترین آنها عبارتند از:

1. خرابی یا مسدود بودن پمپ تخلیه

وظیفه پمپ تخلیه آب در ماشین لباسشویی این است که آب کثیف را از مخزن جمع‌آوری می‌کندو در نهایت آن را به شیلنگ تخلیه انتقال می دهد.

در صورتی که پمپ تخلیه به هر دلیلی آسیب دیده یا توسط یک شیء خارجی مسدود شده باشد، شاهد آب دادن لباسشویی سامسونگ خواهید بود.

2. نقص فنی در دریچه ورودی یا خرابی شیر برقی

وظیفه دریچه ورودی آب در لباسشویی Samsung، وارد کردن آب به درون لباسشویی است که به آن شیر برقی نیز گفته می‌شود.

این قطعه در پشت لباسشویی واقع شده است و اگر به هر دلیلی دچار مشکل شود، ممکن است علت آب دادن لباسشویی سامسونگ باشد!

3. پوسیدگی یا خرابی لاستیک دور درب

پوسیدگی یا خرابی لاستیک دور درب

لاستیک دور درب ماشین لباسشویی یکی از قطعات مهمی است که در حفظ و نگهداری آن باید نهایت دقت را داشته باشید.

ولی گاهی حتی با وجود مراقبت اصولی و خشک نگه داشتن این قسمت، باز هم ممکن است پس از مدتی این لاستیک دچار خرابی و پوسیدگی شود و در نهایت هنگام شستشو، شاهد آب دادن لباسشویی باشید.

4. سوراخ شدن یا پوسیدگی دیگ لباسشویی

دیگ لباسشویی در واقع محفظه ای است که آب در آن جمع می‌شود و اگر به هر دلیلی این قطعه خراب یا دچار پوسیدگی شود، دلیل آب دادن ماشین لباسشویی خواهد بود.

5. وجود مشکل در کاسه نمد لباسشویی

این قطعه هم یکی دیگر از قطعات بسیار مهم لباسشویی است که روی شفت و در کنار بلبرینگ واقع شده است. کار اصلی کاسه نمد این است که از نشت آب به بیرون لباسشویی جلوگیری کند.

اگر به دنبال این سوال هستید که چرا لباسشویی سامسونگ آب می دهد، یکی از قطعاتی که باید بررسی شود همین قطعه است و گاهی ممکن است نیاز به تعویض آن داشته باشید.

6. خراب شدن بلبرینگ

بلبرینگ هم یکی دیگر از قطعات مهم لباسشویی است که باعث چرخیدن دیگ لباسشویی می شود. اگر این قطعه هم خراب شود، خیلی راحت می‌تواند موجب نشتی آب در لباسشویی شود.

7. خراب شدن محفظه پودر

خراب شدن محفظه پودر، علت آب دادن ماشین لباسشویی

شاید باور نکنید ولی اگر به هر دلیلی محفظه پودر خراب شود، ممکن است دلیل اصلی آب دادن لباسشویی سامسونگ نیز باشد. چرا که طی فرایند شستشو، آب وارد جاپودری می شود تا مواد شوینده را برای شستشو وارد مخزن کند، اگر این قطعه دچار آسیب یا شکستگی شده باشد، می‌تواند دلیل نشتی لباسشویی باشد.

8. خرابی سوئیچ سطح آب

سوئیچ سطح آب یا هیدروستات هم قطعه ای است که سطح آب در دستگاه را به وسیله شیر برقی کنترل می کند. چنانچه این قطعه خراب شده باشد اصلا اجازه‎ ورود آب به لباسشویی را نخواهد داد یا اینکه ممکن است آب بیشتر از حد مجاز وارد دستگاه شود و در نتیجه منجر به نشتی شود.

تا اینجای مقاله در مورد اینکه چرا لباسشویی سامسونگ آب می‌دهد برای شما گفتیم، اما…

یادتان باشد که بررسی و رفع مشکلات این‌چنینی در ماشین لباسشویی Samsung یکی از کارهای بسیار حساس و تخصصی است که حتما توسط یک تکنسین حرفه ‎ای باید انجام بگیرد.

بنابراین از مراجعه به افراد غیرتخصصی در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ خودداری کنید چرا که هر اقدام اشتباه می‌تواند شما را متحمل پرداخت هزینه های گزاف کرده، سلامت دستگاه را بیش از پیش با مشکل مواجه کند.

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

کلام پایانی

در صورتی که هیچ یک از موارد بالا در رفع مشکل آبریزش لباسشویی شما موثر نبودند بهتر است عیب یابی و رفع مشکل را به تکنسین متخصص بسپارید.

سوالات متداول
1کار پمپ تخلیه ماشین لباسشویی چیست؟
2چگونه از نشتی ماشین لباسشویی باخبر شویم؟
3کار سوئیچ سطح آب یا هیدروستات چیست؟

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

ماشین لباسشویی( مدل دوو) بعد از خاموش کردن کامل چند ساعت بعد نشتی آب دارد همه ای اتصالات مانند شیر ورودی و لوله خروجی آب لباسشویی چک شده هیچ خرابی نیست

فرهاد محمودی
16 دی 1402

    علت نشت آب در ماشین لباسشویی به عوامل مختلفی برمی گردد. ممکن است ایرادی در شیلنگ یا پمپ تخلیه وجود داده باشد یا شیلنگ دچار خمیدگی و پارگی شده باشد.

    فائزه کریمی
    16 دی 1402

ماشین لباسشوی ازبدنه ودرب آب می دهدچرا

یارمحمد جمشیدزهی
17 بهمن 1401

سلام لباسشویی وست پونینت فرانسه خریدم مشکلی داره وقتی مایع زیاد میریزم اززیر لباسشویی کف میاید لطفا جواب بدید

طیبه قاسمی
12 مهر 1401

سلام نشت آب از زیر ماشین لباسشویی مارک مرسی

کیمیا اسماعیلزاده
7 تیر 1401

یه اشیاه اندازه سکه وارد جاپودری لباسشویی شده حالا چکارکنم؟

ظهیری
2 تیر 1401

با سلام.ماشین لباس شویی الجی ۸ کیلیو
علت نشتی آب از زیر ماشین لباس شویی در مرحله آخر یعنی موقع آب کشی چیست؟
با تشکر

محمد وثوقی
20 اردیبهشت 1401

    سلام و عرض ادب
    اگر در مقاله حاضر علت را نیافتید، لطفا برای اعزام تکنسین به محل با ما تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    21 اردیبهشت 1401

ماشینلباسشویی سامسونک دارم اماکار میکنه اما وسط هاش حروف ال میاد دیکه استوب میده چکار کنم

امین
1 اسفند 1400

با سلام
علت نشتی آب از زیر ماشین لباس شویی در مرحله آخر یعنی موقع آب کشی چیست؟
با تشکر

حمید باقری
22 اسفند 1399

از قسمت کاسه نمد وبلبرینگ نشتی دارد هردو را عوض کردم بعد ده روز دوباره نشت میکند لطفا راهنمایی کنیدودر ضمن مدل لباسشویی حایره

پورمحمد
5 آبان 1399

    با سلام. دوست عزیز توصیه میکنیم در صورت نداشتن تخصص و تجربه تعمیر نشتی لباسشویی حایر، اینکار را به افراد متخصص واگذار کنید. ممکن است به صورت اصولی و صحیح تعویض قطعات را انجام نداده باشید. به همین دلیل نشتی لباسشویی از کاسه نمد و بلبرینگ ادامه دارد. پیشنهاد میکنیم برای رفع مشکل قطعی خود با کاراباما تماس بگیرید.

    کارشناس5: شعبانی
    6 آبان 1399

      باسلام . ماشین لباسشویی دست دوم بکو خریدم یکسره واشر ماشین میشکنه علت چیه ؟؟؟ تا حالا دوبار تعمیرکار اومده واشر رو عوض کرده

      رجبی
      5 مرداد 1400

      سلام جناب رجبی عزیز
      به نظر می‌رسه ماشین لباسشویی‌تون نیاز به سرویس یا تعمیر داره؛ شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      5 مرداد 1400

با سلام و وقت بخیر.ماشین لباسشویی ۸ کیلویی الجی.چند روزی هست از قطعه زردی که روی لاستیک پشت در وصله قطره قطره اب میریزه خواستم بدونم ایرادش چیه ممنونم.

منصور قره داغی
21 شهریور 1399

با سلام
تقریبا ۴۵ دقیقه که ماشین لباسشویی ( ایندزیت ) کار می کند شروع به نشت آب ( به صورت قطرات ) از کف ماشین می کند . این امر به چه علت می تواند باشد؟
با تشکر

علیرضا جقتایی
8 شهریور 1399

با سلام.دستگاه من لباسشویی ۶ کیلویی سامسونگ است در حالت خاموش پر مخزن آب می شود

فرشید بهرامی
1 مرداد 1399

سلام خسته نباشد ماشین لباسشوی موقع ابگیری کردن همزمان از جلو (لباسشوی)دریچه اب تخیله میشه واب داخلش پر نمیشه

مهرداد کشتکار
21 تیر 1399

سلام ماشین لباسشویی ما دوو هست
هر از گاهی از قسمت جلو پایین اب میده که شامل هیچکدوم از مشکلاتی که گفتین نمیشه بنظرتون از کجاست نشتی
اصلا هم کف نداره

حمید تازیکی
14 دی 1398

    سلام دوست گرامی، ممکن است مشکل از سوئیچ فشار لباسشویی شما و لوله های مرتبط با آن باشد. در غیر این صورت بهتر است دستگاه شما توسط یک متخصص تعمیر لباسشویی بررسی و عیب یابی شود.

    کارشناس 4: جعفری
    23 اردیبهشت 1399

    سلام آب از قسمت پایین لباسشویی باشدت میریزه هم آب هم‌مایع…به محض شروع کار دستگاه آبی که وارد جاپودری میشه از پایین دستگاه به شدت میریزه دلیلش چیه

    رادین دمی زاده
    30 اردیبهشت 1399

    سلام لباسشویی مادر حالت خاموشی ازسوراخ بالای لاستیک دور در آب آب میده لطفا راهنماییم کنید باید چیکار کنم

    علی ایجادی
    19 مرداد 1399

سلام خسته نباشید.لباسشویی ما وقتی که خاموش هم هست از بالای جاپودری آب وارد لباسشویی میکنه.حتی وقتی خاموشه.لطفا راهنماییم کنید.بخداپول تعمیرکردن ندارم.مرسی.

سیدهاشم احمدی
23 آذر 1398

    سلام دوست گرامی، مشکل از شیر برقی یا شیر الکتریکی ماشین لباسشویی شماست و احتمالا باید تعویض شود.

    کارشناس 4: جعفری
    23 اردیبهشت 1399

از مطالب ارزنده شما استفاده کردم. ممنونم. اگر ماشین لباسشویی را به بغل بخوابانم تا قسمتهای زیرینش را بازدید کنم، آسیب نمی بیند؟

حسین صفری
15 آذر 1398

    با سلام. ابتدا یک فرش یا پتو و یا چیزی با الیاف نرم را روی زمین قرار داده و به آرامی و با احتیاط کامل و به کمک یک نفر دیگر لباسشویی را روی آن قرار داده و به بغل بخوابانید.

    کارشناس5: شعبانی
    19 آذر 1398

      باسلام ماشین لباسشویی آبریزی ازطرف ظرف پودری بطوری که آب یکسره داره وارد ماشین شده، چه ماشین خاموش باشه چه ماشین روشن باشه فرقی نمیکنه آب یکسره می‌ریزه ،،،ازطرف آب ورودی(دریچه ورودی آب پودر)ممنون میشم منو راهنمایی کنید.

      ,مهدی تقوانیا
      4 خرداد 1399

    سلام آب از قسمت پایین لباسشویی باشدت میریزه هم آب هم‌مایع…به محض شروع کار دستگاه آبی که وارد جاپودری میشه از پایین دستگاه به شدت میریزه دلیلش چیه

    رادین دمی زاده
    30 اردیبهشت 1399

بعضی موقع آب خود بخود وارد محفظه ماشین لباسشویی میشودعلت چیست؟

فقیه
8 آبان 1398

    شیر برقی معیوبه باید تعویض یا تعمیر بشه

    مجتبی
    23 دی 1398

    سلام، ما لباسشویی ال جی مدل w961436tc 7.5 کیلویی داریم که از وقتی خریدیم وقتی پرده یا پتو مسافرتی میندازیم بشوره از جاپودری کف میریزه بیرون ولی لباس های معمولی و کثیف این مسئله رو نداریم ، تعمیرکارهم اومد نگاه کرد گفت گرفتگی ندارد دلیلش چی میتونه باشه، ممنون میشم اگه راهنمایی کنین

    قاسمیان
    14 مرداد 1399

      سلام دوست گرامی، احتمالا هم میزان پودری که میریزید خیلی زیاد است و هم حجم پتو بزرگ است.

      کارشناس 4: جعفری
      15 مرداد 1399

      سلام لباسشویی وست پونینت فرانسه خریدم مشکلی داره وقتی مایع زیاد میریزم اززیر لباسشویی کف میاید لطفا جواب بدید

      خانم قاسمی
      12 مهر 1401

      ماشین لباسشویی lG داریم از زیر قسمت دگمه های تنظیم و روشن کردن آبریزی داره مخصوصا موقع آبکشی . لطفا راهنمایی کنید. ممنونم

      زهرا
      19 شهریور 1399

مرسی واقعا عالی بود و مشکل دستگاه رو برطرف کردم،اون سه تا شلنگ کوتاه که به محفظه پلاستیکی وصل میشد پاره شده بودن،ممنون از آموزش کاملتون

مهدی
15 شهریور 1398

    با سلام. خوشحالیم که توانسته ایم به شما کمک کنیم دوست عزیز. هدف مجموعه کاراباما ارائه خدمات ممتاز به شماست. برای کسب اطلاعات در رابطه با سایر لوازم خانگی خود نیز می توانید به سایت ما مراجعه کرده و از مطالب مفید و آموزش های کاربردی بهره مند شوید.

    کارشناس5: شعبانی
    19 آذر 1398

سلام یه چند باری از زیر ماشین لباسشویی در زمان کار کردن آب خارج میشد شیر تخلیه رو که باز کردم یه تیکه چوب کوچک داخلش بود آن رو برداشتم و در را بستم ولی از آن وقت به بعد از کنار درپوش در قطره قطره آب میده در حالی که درپوش هم سفت بسته شده لطفاً راهنمایی کنید چکارش کنم ممنون

امید سیرجانی
18 آذر 1397

سلام
ماشین لباسشویی ما موقعی که روشنش میکنیم اب از قسمت بالا (همون جایی که پودر لباسشویی توش میریزیم اب میریزه
مشکلش چیه؟؟

ایمان
19 مرداد 1397

با سلام لباسشویی وست پوینت دارم ۹روز اثاث کشی کردم یه بار روشن کردم مشکل نداشت سری دوم فقط اب پر میکنه نمیچرخه و کار نمیکنه دوباره اب پر میکنه و از قسمت زیر درپوش تخلیه اب میده خیلی زیاد. درپوشم خالی کردم تمیز بود

مهسا ازادی
20 اردیبهشت 1397

سلام لباسشویی ال جی ۸ کیلویی دارم موقع خشک کردن و تخلیه، آب تخلیه می شود ولی از زیرشم اب میاد باید چه کارکرد؟ با تشکر.

sajjad. s
11 اردیبهشت 1397

    با سلام. بهترین کار این است که از یک متخصص کمک بگیرید. ولی در صورت عدم دسترسی به تعمیرکار، ابتدا اتصال شیلنگ به فاصلاب و سلامت ظاهریه شیلنگ تخلیه را بررسی کنید. اگر مشکلی نبود درب پشت لباسشویی را باز کرده و لباسشویی را روشن و در حالت تخلیه قرار دهید و مشاهده کنید اب از کدام قسمت نشت دارد؟ با توجه به توضیحات شما که در هنگام تخلیه این مشکل به وجود میاید، نشت آب از قسمت اتصالات پمپ یا خود پمپ یا از شیلنگ تخلیه میباشد.

    محمود رنجبر
    24 مهر 1397

سلام – روز بخیر
من لباسشویی سامسونگ دارم- هنگام شروع عملیات شستشو آب از زیر لباسشویی به بیرون ریخته میشه – لطفا منو راهنمایی کنید که مشکل نشت آب از کجاست ؟

radaei
16 دی 1396

سلام علیکم
ماشین لباسشویی الجی مدل wd_8980ch دارم موقع آبکشی آب کم از زیرش می ریزدعلتش چیست با تشکر

محمدرضا اسدالهی
7 دی 1396

باسلام. ماشین لباسشویی ال جی ما تو دور تند 1200، زیر کابینت آب میده. آبی که بیرون میده تمیزه. تقریبا یه ساله که استفاده میشه ازش. میشه راهنمایی کنید که علت نشت آب چی میتونه باشه؟

bahar
24 آبان 1396

سلام، ماشین لباسشویی من تکنوگاز هستش که اخیراً دچار یه مشکل شده، و اون این هست که وقتی روشنش میکنیم موقع تخلیه آب از زیر نشت میکنه، تا به حال چند بار هم فیلتر رو تمیز کردیم و لباسشویی بدون مشکل کار کرد ولی امروز باز هم آب از زیر ماشین نشت کرد. لباسها کاملا و تمیز شسته میشن اگر بگید دلیلش چیه و چه جور میشه درستش کرد ممنون میشم.

س س
12 مهر 1396

سلام، ماشین لباسشویی ما ارج هستش که اخیراً دچار یه مشکل شده، و اون این هست که وقتی روشنش میکنیم آب از زیر نشت میکنه، تا به حال چند بار هم فیلتر رو تمیز کردیم ولی امروز باز هم اتفاق افتاد. اگر بگید دلیل نشت آب از زیر ماشین لباسشویی چیه و چه جور میشه درستش کرد ممنون میشم.

زارعی
24 اردیبهشت 1396

سلام
لباسشویی اسنوا دارم. از قسمت تاید نشتی آب داره و آب پس میده. اشکال از چی است؟

پری ماه
23 فروردین 1396

    سلام
    امکان شکستن یا ترک داشتن جاپودری زیاد است و یا اینکه کیپ شدن ورودی آب به جاپودری

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 فروردین 1396

    یه لباس شویی سامسونگ در بالا داریم بعد زمان شست و شو هم چراغی که مربوط به ورود اب هسش روشن هس نمیدونم دست به کدوم دکمه زدم اگه میشه راهنمایی کنید

    فاطمه سحرخیز
    9 مرداد 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس