ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پارس (PARS)

برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی پارس، می‌توانید درخواست اینترنتی خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای اعزام تکنسین در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی پارس

یکی از برندهای معتبر ایرانی که توانسته با تولید محصولات متنوع و با کیفیت رضایت مشتریان خود را جلب کند، برند پارس است که طرفداران زیادی دارد. با این حال هر دستگاهی ممکن است پس از مدتی با مشکلاتی روبرو شود. ماشین لباسشویی پارس هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود و ممکن است پس از مدتی دچار خرابی و نقص فنی شود. نکته مهم آنکه، برای تعمیر این دستگاه حتما از یک مرکز معتبر کمک بگیرید تا به قطعات اصلی آن آسیب جدی وارد نشود. مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن میانگین 11 سال تجربه در زمینه تعمیرات، امکان تعمیر دستگاه شما را با کیفیتی بالا و در کمترین زمان ممکن فراهم خواهد کرد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی پارس، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی پارس

1. تمیز نشدن لباس‌‌ها در لباسشویی پارس

اگر لباس‌های‌تان تمیز نمی‌شوند، قبل از ثبت درخواست این موارد را بررسی کنید: تمیز بودن محفظه مواد شوینده، تنظیمات صحیح برنامه شستشو، تخلیه کامل آب، تمیز بودن درام دستگاه. در صورت بررسی موارد فوق اگر همچنان مشکل پابرجا بود، باید قطعات دستگاه توسط تکنسین بررسی شود.

2. نچرخیدن دیگ لباسشویی پارس

از مهم‌ترین دلایل نچرخیدن دیگ شستشو، می‌توان به خرابی قفل درب، وجود مشکل در موتور یا برد دستگاه اشاره کرد. گاهی ممکن است معیوب شدن تسمه یا بلبرینگ علت این مشکل باشد که باید توسط یک تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.

3. کار نکردن لباسشویی پارس

اگر دستگاه شما کار نمی‌کند، ابتدا از وصل بودن جریان برق مطمئن شوید. همچنین بررسی کنید پریز و کابل برق سالم باشند. اگر همچنان لباسشویی کار نمی‌کرد باید موتور و برد دستگاه بررسی شود.

4. تخلیه نشدن آب لباسشویی پارس

متداول‌ترین دلایل تخلیه نشدن آب عبارت‌اند از: وجود مشکل در پمپ تخلیه، انسداد مسیر تخلیه آب و فیلتر، خرابی شیر الکتریکی و معیوب شدن برد دستگاه. گاهی هم ممکن است استفاده بیش از حد از مواد شوینده علت تخلیه نشدن آب باشد.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی پارس خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. بوی بد لباسشویی پارس

برای جلوگیری از بوی بد حتما دستگاه خود را به طور منظم تمیز کنید، بلافاصله پس از شستشو لباس‌ها را از دیگ شستشو خارج کنید، محفظه مواد شوینده را هر چند وقت یکبار به خوبی تمیز کنید و پس از اتمام شستشو، لاستیک دور درب را خشک کنید.

6. آبگیری نکردن لباسشویی پارس

اگر مرحله آبگیری انجام نمی‌شود، ابتدا بررسی کنید شیر ورودی آب باز باشد و درب دستگاه به خوبی بسته شده باشد. برخی مواقع معیوب شدن میکروسوئیچ، خرابی تایمر و وجود مشکل در شیر برقی علت آبگیری نکردن دشتگاه باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود.

7. برق داشتن بدنه لباسشویی پارس

از شایع‌ترین دلایل برق داشتن بدنه، وجود مشکل در سیستم برق کشی و اتصالات دستگاه است. برخی مواقع ممکن است معیوب شدن قطعات الکتریکی و خراب شدن سیم کشی علت برق داشتن بدنه باشد که باید توسط یک تکنسین واجد شرایط مورد بررسی قرار بگیرد.

8. نشت آب از لباسشویی پارس

اگر لباسشویی نشت آب دارد، باید شیر ورودی آب و شیلنگ‌های دستگاه چک شود. گاهی ممکن است گرفتگی پمپ تخلیه و شیر برقی باعث نشت آب از دستگاه شود. برای رفع این مشکل و جلوگیری از آسیب به سایر قطعات حتما از یک تکنسین کمک بگیرید.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی پارس

ماشین لباسشویی
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیر لباسشویی پارس (همراه با جدول هزینه‌ها)

نکته مهمی که هنگام خرابی لوازم خانگی باید در نظر داشته باشید این است که تعمیر دستگاه خود را هرگز به افراد غیرحرفه ای نسپارید. مرکز تخصصی کاراباما دارای 11 سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی است و امکان تعمیر دستگاه شما را باکیفیتی بالا فراهم خواهد کرد.

برای تعمیر لباسشویی پارس می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن شرکت بین ساعات 7 صبح تا 12 شب یا فرم اینترنتی، درخواست خود را ثبت کنید. به دلیل حضور تکنسین های کاراباما در سراسر شهر و ضرورت تعمیرات لباسشویی در سریع ترین زمان ممکن، این مجموعه تلاش می‌کند خدمات مربوطه را در همان روز ثبت درخواست به شما ارائه دهد.

سرویس لباسشویی در دوره‌ های زمانی منظم

توجه به جزئیات هنگام سرویس لباسشویی اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌تواند مانع بروز مشکلات جدی در دستگاه شود. البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که تنها کارشناسان باتجربه می‌توانند به‌طور کامل وضعیت دستگاه را درک کنند.

در حقیقت اگر مشکلات جزئی شناسایی و برطرف نشوند یا اقدامات مراقبتی به درستی صورت نگیرند، نتیجه مثبتی حاصل نخواهد شد. از این رو برای دست‌یابی به نتیجه رضایت بخش در انتخاب مرکز تعمیرات دقت کنید.

برخی از اقداماتی که توسط سرویس کار کاراباما انجام می‌شود عبارت است از:

  • بررسی و تمیز کردن پمپ تخلیه
  • بررسی شیلنگ ها و رفع هرگونه انسداد و گرفتگی
  • تمیز کردن فیلتر
  • بررسی قطعات اصلی و اطمینان از عملکرد صحیح آنها

نصب لباسشویی توسط تکنسین کاراباما

راه اندازی اولیه و نصب لوازم الکرتونیکی بدون مهارت و تجربه عمل پر ریسکی است. چراکه اقدامات اشتباه یا وجود عیب‌های کوچکی که در ابتدا شناسایی نشده‌اند، در طول زمان مشکلاتی جدی و دردسرسازی را به ‌وجود می‌آورند. از این رو توصیه می‌شود حتما از مراکز معتبر کمک بگیرید و نصب لباسشویی پارس را به متخصصین بسپارید.

کارشناسان کاراباما در نقاط مختلفی از شهر حضور دارند و باتوجه به درخواست شما می‌توانند یک روزه یا حتی طی چند ساعت به منزل شما مراجعه کنند.

مشکلات متداول لباسشویی

تا زمانی که لباسشویی به‌طور نرمال کار می‌کند، افراد متوجه حضور ارزشمند آن در خانه نیستند. اما زمانی که مشکلی پیش می‌آید، تازه متوجه نقش پراهمیت این وسیله در خانه می‌شوند. بد نیست بدانید برخی مشکلات به طور متداول برای غالب لباسشویی‌ها رخ می‌دهند که با رسیدگی به موقع به آنها، تا حد زیادی به طول عمر مفید دستگاه‌تان کمک خواهید کرد.

اگر شما نیز با اتفاقی غیر عادی مواجه شده‌اید بهتر است از کارشناسان آموزش دیده برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی پارس کمک بگیرید. برخی از مشکلات متداول این دستگاه عبارتند از:

  • اختلال در کارکرد دکمه‌ها
  • از کار افتادن برخی عملکردها (مانند نچرخیدن دیگ یا خشک نکردن لباس)
  • نشت آب از درب یا قطعات
  • تکان‌های شدید هنگام شستشو
  • ایجاد صداهای غیرطبیعی
  • بوی سوختگی یا رایحه‌های نامطبوع

تعمیر قطعات لباسشویی اولویت اصلی تکنسین‌ های کاراباماست

به منظور کاهش هزینه‌ها اولویت تکنسین ماهر کاراباما در قدم اول تعمیر اصولی قطعات است. با این حال برخی مواقع امکان تعمیر قطعات لباسشویی به دلیل دشواری و پرهزینه بودن روند کار یا اتمام طول عمر مفید قطعه، ممکن نیست.

در چنین شرایطی کاراباما قطعات درجه یک را در اختیار تکنسین‌ها قرار می‌دهد و آنها با تعویض قطعه، به تعمیر دستگاه شما خواهند پرداخت. برخی از قطعات که توسط کاراباما تعمیر / تعویض می شود عبارتند از:

  • موتور
  • میکروسوئیچ
  • قفل درب
  • لاستیک دور درب
  • دیگ و درام
  • محفظه مواد شوینده
  • پمپ تخلیه

تعمیر لباسشویی پارس در محل

تعمیر لباسشویی در منزل اولویت اصلی متخصصین کاراباما است. چراکه حمل این دستگاه و انتقال آن به تعمیرگاه اقدامی دشوار بوده و هزینه‌های بیشتری ایجاد می‌کند. در واقع، ما کارشناس‌هایی در سراسر شهر داریم که می‌توانند در زمان کوتاهی پس از ثبت درخواست‌تان برای تعمیر لباسشویی در محل سکونت شما حضور یابند و به عیب یابی آن بپردازند.

تعمیرکار متخصص تعمیرات ماشین لباسشویی

برای انتخاب تعمیرکار لباسشویی پارس به چه مواردی توجه می‌کنید؟! در کاراباما تمامی متخصصین تعمیر لوازم خانگی، فیلترهای چالش برانگیزی را هنگام استخدام پشت سر گذاشته‌اند. آنها همیشه درحال یادگیری و کسب تجربه‌های جدیدی هستند و مهارت‌های خود را توسعه می‌دهند.

مجموعه کاراباما نیز بر روند اموری همچون قیمت گذاری، کیفیت خدمات، تهیه قطعات موردنیاز و… نظارت دارد. همچنین مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده را برعهده گرفته و با ارائه ضمانت 6 ماهه خدمات تعمیر، به پشتیبانی از مشتریان می‌پردازد.

هزینه تعمیر لباسشویی پارس

از آنجایی که مشکلات هر دستگاهی با یک یا چند دلیل محدود پیش نمی‌آیند، امکان تعیین قیمت پیش از عیب یابی تخصصی وجود ندارد. البته اگر بتوانید اطلاعات دقیقی از وضعیت دستگاه بدهید، کارشناسان کاراباما می‌توانند به‌طور حدودی هزینه تعمیر لباسشویی پارس را اعلام کنند.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

تعمیر لباسشویی پارس در تهران

جهت دریافت خدمات سرویس، نصب و تعمیر ماشین لباسشویی پارس در تهران می‌توانید از متخصصین کاراباما کمک بگیرید. تکنسین‌های ما در بیشتر ناحیه‌های تهران حضور دارند و می‌توانند در هر زمانی که بخواهید، به منزل شما مراجعه کنند. شمال، شرق، غرب یا جنوب تهران فرقی نمی‌کند. به هر روی خدمات مورد نظرتان در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

خدمات پس از فروش لباسشویی پارس

کلیه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پارس در کاراباما با گارانتی 180 روزه به عنوان خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌شود. بدین صورت که اگر تا 6 ماه مجدد دستگاه شما دچار همان مشکل شد، کاراباما مسئولیت این اتفاق را بر عهده گرفته و بدون دریافت هزینه اضافی اقدام به تعمیر دستگاه‌تان خواهد کرد. هرچند، نظر به مهارت تکنسین‌های کاراباما، تکرار خرابی دستگاه بسیار بعید است.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

شوینده‌های مناسب برای دستگاهم رو باید از نمایندگی ماشین لباسشویی پارس تهیه کنم؟

فیروز کاظمی
14 اسفند 1401

سلام لباسشویی پارس مدل (4250) قیمت برد تایمر چند هست؟

گرشا
31 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی، ما تعمیرگاه مجاز لباسشویی پارس هستیم که در حوزه سرویس و تعمیرات لباسشویی پارس فعالیت می کنیم و فروش قطعات به صورت جداگانه نداریم.

    کارشناس 4: جعفری
    31 فروردین 1399

سلام از خدمات خوب شما بسیار راضی هستم متشکرم

hadafstar
23 اردیبهشت 1398

سلام وقتتون بخیر
برای جرم گیری لباسشویی های پارس هم میشه از قرص کالگون استفاده کرد؟
اگه میشه با کدوم دکمه باید تنظیم کرد

صنم آقاپور
25 خرداد 1397

سلام ماشین لباسشویی پار هست ابگیری میکنه بعد که ابگیری تموم شد موتور یک ۵ثانیه با دور تند میچرخه بعد متوقف میشه میشه راهنمایی کنی ممنون میشم

علی اکبر سالارزاده
8 اردیبهشت 1397
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس