ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
دانلود دفترچه راهنمای فارسی کولر گازی دوو

دانلود دفترچه راهنمای فارسی کولر گازی دوو

با استفاده از دفترچه راهنمای کولر گازی دوو، می‌توانید اطلاعات کاملی در رابطه با نحوه استفاده از دستگاه، تنظیمات کولر گازی، نحوه نگهداری از آن و … بدست آورید. توصیه می‌شود قبل از استفاده از کولر گازی حتما دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

کد خطا اصطلاحا زبان سیستم شماست. اگر در هرجایی از سیستم شما مشکلی وجود داشته باشد که برد دستگاه بتواند آن را تشخیص دهد از طریق یک سری کد یا پیغام خاص آن را به اطلاع شما می‌رساند تا نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید.

باید توجه داشته باشید که هر سیستم به یک نحوه شمارا از مشکل خودآگاه می‌کند که این موضوع نسبت به دستگاه شما و شرکت سازنده آن کاملاً متفاوت است بسیاری از دستگاه‌های با نمایش حروف و اعداد روی نمایشگر خود منظور خود را به کاربر می‌رساندد و بسیاری دیگر با استفاده از چراغ‌های موجود روی دستگاه این کار را می‌کنند

فهرست ارورهای کولر گازی دوو و علت هریک
فهرست ارورهای کولر گازی دوو و علت هر یک

کدخطا یا ارور زمانی نمایش داده می‌شود که کولر گازی شما دچار نقص فنی شده […]

شما برای برطرف کردن این کدهای خطا در اولین قدم باید به سرویس منوال یا دفترچه راهنمای سیستم دسترسی داشته باشید تا بتوانید معنی و مفهوم این کد را متوجه شده و نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید.

بعد از دسترسی به کد خطا و معنی این کد باید بدانید که تمام کد خطاها حدود عیب سیستم را به شما هشدار می‌دهند که شما باید با چک کردن کامل  آن به ایراد دقیق سیستم پی ببرید.

در بسیاری از موارد برد دچار اختلال شده و بعضا کد خطایی می‌دهد که شاید درست نباشد پس شما با مواجه‌شدن با دستگاهی که کد خطا می‌دهد قبل ازهر کاری سیستم را ریست کرده (برق ورودی اصلی کل سیستم را قطع کرده و دوباره وصل کنید) گاهی اوقات با انجام این کار ارور مربوط برطرف شده و دستگاه به کاز خود ادامه می‌دهد.

دقت داشته باشید که اگر دوباره کد خطا ظاهر شد احتمالا برد دستگاه دچار مشکل شده و برای آسیب کمتر به سیستم، در اولین فرصت نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

دانلود دفترچه کولر گازی دوو (DAEWOO)

می‌توانید در فایل‌های زیر دفترچه راهنمای فارسی کولر گازی دوو و کد ارور کولر گازی دوو مدل های DSB-185LLH | DSB-188LLHT| DSB-245LLHT| DSB-248LLHT| DSB-125LLH را دریافت کنید .

کد خطا و ارور کولر گازی دوو

سرویس منوال (دفترچه راهنمای) کولر گازی دوو

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

ارور p7 در اسپلیت دوو چیست

ابراهیم جمشیدی
11 آبان 1399

    با سلام. دوست عزیز ارور p7 در کولر گازی دوو به معنای بالا بودن زیاد دمای یونیت خارجی یا کمپرسور است که در این مواقع سیستم اورلود یا محافظت از کمپرسور فعال می شود و ممکن است دستگاه را خاموش کند. علت بروز این مشکل می تواند مختلف و متنوع باشد. از دلایل ساده چون قرار داشتن کمپرسور در مقابل نور شدید آفتاب گرفته تا دلایل پیچیده چون خرابی کمپرسور. توصیه می کنیم دستگاه را به یک متخصص تعمیر کولر گازی برای عیب یابی و رفع مشکل بسپارید.

    کارشناس5: شعبانی
    11 آبان 1399

سلام یک کولر گازی دوو اینورتور ارور p9 میده برای رفع اشکال باید چکار کنم

غلامعباس خدارحمی
20 خرداد 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس