ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر کولر گازی دوو (DAEWOO)

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی دوو، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید تا در عرض 15 دقیقه، هماهنگی جهت اعزام تکنسین به منزل شما صورت بگیرد. در این مرکز به دستگاه‌های دارای گارانتی خدمات ارائه نمی‌شود. همچنین در حال حاضر خدمات نصب کولر گازی در این مرکز ارائه نمی‌شود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی دوو

خدمات نصب، سرویس و تعمیرات کولر گازی دوو، سال‌هاست که به صورت کاملا تخصصی در مرکز کاراباما ارائه می‌شود. تکنسین‌های این مرکز از شناخت کافی نسبت به سیستم پیچیده کولر گازی برخوردارند و می‌توانند خدمات مورد نظر شما را باکیفیتی مطلوب و در زمانی کوتاه ارائه دهند. دانش فنی تکنسین‌ها و به روز نگه داشتن آموزش‌های‌شان همواره از اولویت‌های کاراباما در تمامی سال‌های گذشته بوده است. این مرکز با درک فوریت نصب و تعمیر کولرگازی، تلاش می‌کند در کلیه خدمات خود سرعت عمل را مد نظر داشته باشد. از این رو، تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل زندگی شما حضور دارند و می‌تواند خدمات مورد نظرتان را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر کولر گازی دوو، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج کولر گازی دوو

1. ضعیف بودن جریان باد کولر گازی دوو

ضعیف بودن جریان باد غالبا به دلیل کثیف شدن فیلتر هواست. همچنین ممکن است فیلتر هوا دچار انسداد شده باشد یا از جای خود خارج شده باشد. برای برطرف کردن این مشکل فیلتر هوا باید مورد بررسی قرار بگیرد.

2. خنک نکردن کولر گازی دوو

اگر سایز دستگاه‌تان برای فضای منزل یا محل کارتان کوچک باشد، فضا را خنک نخواهد کرد. این مهم‌ترین علت خنک نکردن کولرگازی است. اگر از سایز کولرتان مطمئن هستید، باز بودن پنجره‌ها یا نشت گاز مبرد نیز می‌تواند علت خنک نکردن این دستگاه باشد.

3. دیر خنک کردن فضا

در صورتی که پس از روشن کردن دستگاه زمان زیادی طول می‌کشد تا فضا خنک شود، احتمالا کمپرسور دستگاه دچار فرسودگی شده است.  زمانی که کمپرسور فرسوده می‌شود، توانایی فشرده سازی گاز مبرد را از دست می‎دهد. برای برطرف کردن این مشکل از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

4. خاموش شدن ناگهانی کولر گازی دوو

نشت گاز مبرد، بروز ایراد در فن کندانسور، کثیفی کندانسور، خراب شدن برد فرمان و برخی ایرادات دیگر باعث می‌شوند دستگاه چرخه خنک کنندگی کوتاهی داشته باشد و مکرار از کار بایستد.

تعمیر تخصصی کولر گازی دوو را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. کاهش سرمایش کولر گازی دوو

کاهش سرمایش می‌تواند در اثر بروز ایراد در کمپرسور یا برد الکترونیکی کولر باشد. دلیل دیگر کاهش سرمایش کم شدن حجم گاز مبرد است. در صورتی که مشکل از گاز مبرد باشد، با شارژ آن سرمایش دستگاه به حالت عادی باز خواهد گشت.

6. برفک زدن کولر گازی

برفک معمولا در قسمت اواپراتور ایجاد می‌شود و ناشی از کم شدن حجم مبرد، کثیف شدن صافی اواپراتور و داخل لوله‌ها، معیوب بودن کمپرسور و … است. برای برطرف کردن این مشکل از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

7. نشت آب از کولر گازی دوو

نشت آب ممکن است در اثر برفک زدن اواپراتور، انسداد لوله، سوراخ شدن شیلنگ یا شکستگی حوضچه باشد. برای تشخیص علت دقیق این مشکل لازم است یک تکنسین ماهر دستگاه‌تان را عیب یابی کند.

8. کار نکردن ترموستات کولر گازی دوو

کار نکردن ترموستات از جمله مشکلات متداول کولرهای گازی است که معمولا با شارژ کردن دستگاه و همین طور تمیز کردن کندانسور و اواپراتور برطرف می‌شود.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای کولر گازی دوو

کولر-گازی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی دوو

در صورتی که به نمایندگی کولر گازی دوو (DAEWOO) یا خدمات پس از فروش دوو دسترسی ندارید، می‌توانید از مراکز معتبری که خدمات نصب، سرویس و تعمیرات این دستگاه را ارائه می‌دهند استفاده کنید.

خوشبختانه مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده امکان تعمیر دستگاه شما را با کیفیتی مطلوب ارائه خواهد داد. برای ثبت درخواست و برخورداری از خدمات کاراباما، می‌توانید فرم اینترنتی را پر کنید یا با شماره تلفن این مرکز تماس بگیرید.

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی دوو

به دلیل ضرورت تعمیر لوازم خانگی در زمانی کوتاه برای جلوگیری از آسیب به سایر قطعات، امکان ارائه خدمات به شما در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد. از مزایای دریافت خدمات تعمیرات کولر گازی از کاراباما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اعزام تکنسین متخصص همان برند
  • ارائه خدمات فوری
  • قیمت مطابق با نرخ اتحادیه
  • تعمیرات در محل
  • استفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه

خدمات نصب، توسط تکنسین ماهر

نصب اصولی، علاوه بر اینکه در کارکرد پربازده دستگاه تاثیر گذار است، از بروز برخی مشکلات رایج آن نیز جلوگیری می‌کند. همچنین اگر نصب کولر گازی به درستی انجام نگیرد، می‌توانیم شاهد سر و صدای غیرطبیعی، نشت گاز و پرتاب آب و یخ از دستگاه باشیم. بنابراین توصیه می‌شود این امر را به تکنسین‌ها متخصص و ماهر بسپارید.

تکنسین‌های کاراباما آموزش‌های لازم را در زمینه نصب انواع مدل‌های کولرگازی دیده اند و می‌توانند دستگاه شما را به صورت اصولی راه اندازی کنند.

هزینه تعمیرات در کاراباما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است

هزینه تعمیرات کولر گازی به موارد گوناگونی از جمله مدل دستگاه، قیمت قطعات معیوب شده، شدت خرابی و … بستگی دارد. مبلغ دقیق تعمیرات پس از بررسی و عیب یابی دستگاه توسط تکنسین به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه‌های تعمیرات در این مرکز تخصصی بر اساس نرخی است که توسط اتحادیه تعیین شده و تحت نظارت کاراباما از مشتریان دریافت می‌شود. لازم به ذکر است، کلیه هزینه‌ها پس از اتمام کار از شما دریافت می‌شود.

اولویت کاراباما تعمیر قطعات است

تکنسین‌های کاراباما قادر به رفع تمامی مشکلات پیش آمده برای دستگاه شما در کمترین زمان ممکن هستند. ما با اولویت قرار دادن تعمیر قطعات به فکر هزینه‌های شما نیز هستیم و تنها در صورتی که قطعه معیوب و غیر قابل تعمیر باشد، به تعویض آن با قطعات اورجینال اقدام می‌کنیم.

برخی از قطعات کولر گازی که توسط کاراباما تعمیر یا تعویض می شوند عبارتند از:

  • برد کنترل اصلی
  • برد رله
  • ترموستات
  • کمپرسور
  • کندانسور
  • ترمیستور
  • اورلود

نگران تعمیر دستگاه خود نباشید، صرف نظر از ظرفیت، مدل و مشکل دستگاه شما تمامی کولرهای گازی دوو توسط متخصصین مجرب ما تعمیر می‌شوند.

ارائه خدمات تعمیر در منزل و محل

از مهم‌ترین مزایای تعمیر کولر گازی در محل می‌توان به کاهش هزینه تعمیرات، جلوگیری از آسیب به دستگاه در حین انتقال به تعمیرگاه دوو و تعمیر دستگاه در زمانی کوتاه اشاره کرد.

پس از اینکه درخواست خود را ثبت کردید، تعمیرکار کولر گازی دوو به تجهیزات و ابزار کامل به منزل و محل کار شما اعزام می‌شود. چنانچه نیاز به تعویض قطعات باشد، تکنسین اقدام به تعویض قطعه خواهد کرد (تعویض قطعات کولرگازی نیز در محل انجام می‌شود).

خدمات پس از فروش کولر گازی دوو

تکنسین‌های کاراباما با قطعات داخلی کولرگازی آشنایی کاملی دارند و می توانند آن را به صورت اصولی تعمیر و مجدد راه اندازی کنند. بدین معنا که کاراباما از توانایی تکنسین‌های خود اطمینان کافی دارد.

با این حال، به منظور اطمینان خاطر مشتریان، تمامی خدمات کاراباما با گارانتی 180 روزه ارائه می‌شود. در صورتی که طی 6 ماه پس از دریافت خدمات، همان مشکل برای دستگاه تکرار شد، کاراباما به صورت کاملا رایگان مشکل را برطرف خواهد کرد.

تعمیرات کولر گازی در تهران

اگر ساکن هر یک از محلات و مناطق تهران و حومه هستید، می توانید برای تعمیر کولر گازی دوو از کاراباما کمک بگیرید. این مجموعه از چالش های ناشی از خرابی کولر گازی آگاهی دارد. به همین دلیل تلاش می‌کند در کنار حفظ کیفیت، خدمات مورد نیاز خانواده‌ها را در همان روز ثبت درخواست ارائه دهد. با کاراباما کیفیتی فراتر از آنچه نمایندگی دوو ممکن است ارائه بدهد، تجربه کنید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

چون این برند ایرانی نیست دیگه نمایندگی رسمی تعمیرات کولر گازی دوو هم توی ایران فعالیت نمیکنه؟

آرمان موسی پور
14 اسفند 1401

با سلام و خسته نباشید من ساکن گلشهر کرج هستم کولر دوتیکه دفترم خوب خنک نمی کنه.آیا شما کار تعمیر کولر گازی دوو در کرج هم انجام می دید؟
تشکر

همایون شریفی
22 اردیبهشت 1398

    سلام
    در حال حاضر کاراباما خدمات تعمیرات کولر گازی دوو را در سراسر استان های تهران، البرز، اصفهان و گیلان ارائه می دهد. شما می توانید به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی درخواست تعمیرات دستگاه خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن جهت هماهنگ با شما تماس حاصل فرمایند.

    کارشناس 4: جعفری
    22 اردیبهشت 1398

سلام
من برای سرویس کولرم شماره نمایندگی کولر گازی دوو رو می خواستم. ممنون می شم راهنمایی کنید

علی حسینی
22 اردیبهشت 1398

    سلام دوست گرامی در صورتی که گارانتی کولر گازی دوو شما به اتمام نرسیده است میتوانید از داخل دفترچه گارانتی شماره نمایندگی کولر گازی دوو را پیدا کنید.

    کارشناس 4: جعفری
    22 اردیبهشت 1398
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس