نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون در تهران و کرج (Ariston)

نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون

تعمیر پکیج آریستون خود را به متخصصان حرفه ای ما بسپارید

مهم نیست پکیج خود را از کجا خریداری کرده اید. تعمیرکاران فنی ما خدمات تعمیرات پکیج آریستون در کرج و تهران را برای تمامی مدل ها و با استفاده از لوازم و قطعات اصلی در کمترین زمان ممکن ارائه می دهند.

و یا با شماره ۵۴۵۸۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید

چرا بهتر است تعمیر پکیج آریستون خود را به ما بسپارید؟

داشتن فنی کارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات

رتبه اول در تعمیرات پکیج دیواری آریستون در تهران و کرج

۱۸۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده

قیمت‌های منصفانه تعمیرات برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی

برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیر پکیج آریستون

متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه

انعطاف در تعیین زمان تعمیرات پکیج آریستون

خدمتی در جهت کارکرد بهینه و بی عیب پکیج دیواری آریستون

پکیج دیواری، یکی از اجزا اصلی و اساسی خانه شماست. شما برای تأمین گرمای خانه و آب گرم مورد نیازتان در زمستان و تابستان  به سیستم گرمایشی همچون پکیج دیواری نیاز دارید.

بازدید و سرویس سالانه پکیج دیواری آریستون شما به کارکرد صحیح و بی‌عیب و نقص آن در تمامی طول سال کمک خواهد کرد. انجام سرویس پکیج آریستون به‌صورت منظم منجر به کاهش ریسک ازکارافتادگی آن در فصول سرد سال و همچنین موجب افزایش طول عمر مفید پکیج شما می‌گردد.

متخصصان و تعمیرکاران باتجربه و زبده دیجی تعمیرگاه همگی مورد تائید مراکز فنی و حرفه‌ای بوده و دارای مدارک ایمنی و حفظ اصول تعمیرات می باشند. در صورت تماس با مراکز تخصصی تعمیرات پکیج آریستون ما سراسر تهران و کرج، کارشناسان فنی ما آماده انجام هرگونه خدمات سرویس و تعمیر پکیج آریستون شما بوده و علاوه بر آن مشاوره‌های ارزشمندی در خصوص نحوه نگهداری از پکیج دیواری آریستون برای کارکرد بهینه‌تر این سیستم گرمایشی به شما ارائه خواهند داد.

ما به‌عنوان مرکز تخصصی تعمیرات پکیج دیواری آریستون، خدمات تعمیرات در خصوص از کار افتادگی پکیج را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات پکیج آریستون و خدمات ما می توانید از طریق تماس با شماره خدمات مشتریان (۵۴۵۸۴-۰۲۱) و یا تکمیل فرم درخواست تعمیرات با ما در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن همکاران ما با برای رفع مشکل پکیج آریستون شما اقدام نمایند.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری آریستون خدماتی متفاوت در تمام طول سال

نمایندگی رسمی تعمیرات پکیج دیواری آریستون سال‌هاست که کار پشتیبانی، سرویس و تعمیر پکیج آریستون را به عهده گرفته است و توانسته در طول این مدت، چرخه خرید، استفاده و خدمات پس از فروش این محصول را کامل کند و خدمات با کیفیتی در خصوص سرویس، نگهداری و تعمیر پکیج دیواری آریستون به مشتریان ارائه کند تا فروش این محصولات پایان راه ارتباط با مشتریان نبوده و این ارتباط تا زمانی که از محصولات بوتان استفاده می کنند ادامه داشته باشد. یکی از مهمترین نشانه‌های کیفیت یک محصول شناخت مشتریان از این محصول است. سال‌های سال است که در منازل بسیاری از هم‌وطنانمان از محصولات آریستون استفاده می‌شود. چنین استقبالی نشان دهنده کیفیت خوب محصولات آریستون، اعتماد مشتریان و خدمات پس از فروش مناسب آن است که باعث شده است همواره پکیج آریستون یکی از انتخاب‌های اصلی مردم برای خرید پکیج دیواری باشد.

چرا خدمات و تعمیرات پکیج دیواری آریستون مهم‌ترین بخش این مجموعه است؟

سال‌هاست که با رقابتی شدن و جهانی‌شدن بازارهای فروش و راه‌یابی برندهای مختلف به بازار کشورهای مختلف، برگ برنده هر شرکت ارائه خدمات پس از فروش و مشتری‌پسند است. به عبارتی اگر بخواهیم به زبان ساده‌تری بیان کنیم مثلاً فروش پکیج دیواری آریستون پایان راه نبوده و آغاز راهی طولانی در جذب مشتریان بیشتر است زیرا هر برندی با هر کیفیت قطعاتی بعد از مدت‌ها استفاده نیاز به تعمیر و سرویس پیدا خواهد کرد و بدترین قسمت داستان جایی است که پکیج گرمایشی شما با مشکل مواجه شود و شما نتوانید مکانی معتبر برای تعمیر آن پیدا کنید!

آیا می دانید در هنگام خرید پکیج دیواری علاوه بر کیفیت این محصول باید به چه مواردی توجه نمود؟

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید یک پکیج دیواری باید به آن توجه نمود، کیفیت و چگونگی ارائه خدمات پس از فروش آن پکیج گرمایشی است! شاید این جمله کمی کلی باشد؛ زمانی که شما یک پکیج را خریداری می‌کنید مطمئناً مدتی پس از استفاده نیاز به تعمیر و سرویس پیدا خواهد کرد و این نیاز شامل تعویض یک سری از قطعات مصرفی و اصلی آن نیز خواهد بود. حالا فرض کنید که این پکیج دیواری در کشور شما تولید نشده باشد و به‌هیچ‌عنوان لوازم‌ یدکی آن در دسترس نباشد! در این صورت تنها راه شما کنار گذاشتن آن و خرید و جایگزین کردن یک پکیج جدید به‌جای آن است.

ولی اگر پکیج دیواری شما مانند پکیج بوتان تولید داخلی باشد و اینکه مانند پکیج دیواری آریستون ایتالیایی دارای خدمات پس از فروش مناسبی باشد، می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به خدمات و تعمیرات پکیج خود دسترسی پیداکرده و در کمال آرامش آن را برای استفاده مجدد آماده کنید. این‌ موضوع یکی از مشخصه‌های مهم خرید پکیج دیواری است که بسیاری از مردم در هنگام خرید به آن توجه نکرده و به‌سادگی از کنار آن عبور می‌کند و به‌هیچ‌عنوان داشتن نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری و وجود قطعات یدکی آن را در کشور جدی نمی‌گیرند.

تعمیر پکیج دیواری آریستون در سریعترین زمان ممکن

خدمات سریع

ما در تعمیرگاه های پکیج دیواری با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر تهران و کرج و همچنین نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر پکیج دیواری آریستون به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

تعمیر پکیج آریستون با کمترین هزینه

صرفه هزینه های کمتر

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر پکیج دیواری آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

متخصصان با تجربه در تعمیر پکیج آریستون

کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های ما مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر پکیج آریستون شما خواهند بود.

ثبت سفارش تعمیرات پکیج آریستون

  • مثال : 09121234567

نحوه خدمات تعمیرکاران پکیج دیواری آریستون این مرکز به مشتریان

تعمیرکار پکیج دیواری آریستون مانند ویترین آن شرکت است که با نحوه برخورد و تخصص خود می‌توانید چهره شایسته‌ای از شرکت ارائه دهد تمامی تعمیرکاران پکیج دیواری آریستون دارای تخصص و تجربه بالا در تعمیر پکیج دیواری آریستون بوده که دوره‌های کامل تعمیر سرویس و نگهداری را در آموزشگاه ها و تعمیرگاه مجاز آریستون و  مراکز معتبر آریستون سپری کرده و بعد از اطمینان از صلاحیت اخلاقی و تخصصی مشغول به کارشده‌اند.

زمانی که سرویس‌کار پکیج دیواری آریستون به محل شما اعزام شد اقدم به بررسی و چکاب کلی سیستم شما کرده بعد از انجام یک بررسی کلی ضمن ارائه توضیحات درباره مشکل دستگاه شما، حدود هزینه تعمیراتی را به شما اعلام خواهد کرد تا  بتوانید با بررسی و برآورد هزینه تصمیم بر تعمیر کردن پکیج خود بگیرید. با توجه به این مورد که تعمیرکاران پکیج دیواری آریستون به‌صورت کاملاً تخصصی اقدام به تعمیر و سرویس پکیج آریستون می‌کنند، مطمئناً بهتر از هر تعمیرکار دیگری به نقاط ضعف و مشکلات احتمالی این دستگاه آشنایی دارند و در کمترین زمان ممکن به ایراد اصلی دستگاه پی برده و مشکل را حل خواهند کرد و تمام تلاش خود را می کنند که بدون تحمل هزینه اضافی به تعمیر قطعات مشکل دار بپردازند و در صورت نیاز به تعوض قطعه، از قطعات اصلی و شرکتی پکیج آریستون استفاده کنند.

مراحل مراجعه به نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری آریستون برای استفاده از گارانتی

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری آریستون وظیفه دارد به‌تمامی مشتریانی که پکیج دیواری خود را از نمایندگی های رسمی آریستون در سراسر کشور خریداری کرده اند، به مدت مشخصی که در برگه گارانتی آن‌ها قیدشده است خدمات رایگان یا اصطلاحاً خدمات پس از فروش ارائه دهد؛ پس اگر دستگاه شما دارای گارانتی آریستون بوده و هنوز مدت زمان گارانتی آن به پایان نرسیده است و در استفاده از آن با مشکل مواجه شده‌اید می‌توانید با مراجعه به نمایندگی پکیج دیواری آریستون یا تماس با شماره تلفن داخل دفترچه از این خدمات گارانتی پکیج دیواری خود بهرمند شوید.

 اما در صورتی که مدت زمان گارانتی شما به پایان رسیده است، می توانید از طریق تماس (مرکز خدمات مشتریان: ۵۴۵۸۴-۰۲۱ )  و یا ثبت درخواست تعمیرات پکیج آریستون خود از طریق فرم به صورت آنلاین، از خدمات تعمیرات تخصصی پکیج دیواری تعمیرگاه مجاز مرکزی پکیج دیواری آریستون برخوردار شوید تا در اسرع وقت به‌صورت کاملاً تخصصی به مشکل شما رسیدگی کنیم و بهترین و نزدیک ترین سرویس کار را برای تعمیرات پکیج بوتان به محل شما اعزام نماییم.

نکاتی مهم در رابطه با سرویس و نگهداری از پکیج دیواری

مراحل ساده­ ای وجود دارند که می­ توانید با انجام آن­ ها پکیج خود را در وضعیت مطلوبی نگهداری نمایید و به این ترتیب در کاهش هزینه نگهداری و افزایش طول عمر مفید پکیج دیواری خود تاثیر گذار باشید؛ پس به خواندن مطالب پیش رو ادامه دهید تا با این نکات آشنا شوید.

نمایندگی تعمیرات پکیج

سرویس به موقع پکیج آریستون

حتی اگر پکیج شما به درستی کار می­ کند، سرویس پکیج آریستون به صورت منظم و طبق برنامه می­ تواند به کارکرد بهینه و طولانی شدن طول عمر مفید آن بیافزاید. لذا همواره برنامه سرویس کردن پکیج آریستون خود را توسط سرویسکار ماهر و تعمیرکار پکیج آریستون در نظر داشته باشید. توصیه می­ شود که این کار را سالانه و در ابتدای شروع فصل سرما انجام دهید تا در میانه زمستان با مشکلات ناخواسته مثل گرم نکردن آب، خاموش شدن ناگهانی  و… مواجه نگردید. در صورتی که به سرویس پکیج دیواری آریستون خود نیاز دارید می توانید از طریق پر کردن فرم ثبت درخواست و یا تماس تلفنی، ما را از درخواست خود مطلع سازید.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری

چک کردن مشعل پکیج در پکیج های باز

در پکیج­ های قدیمی – معمولا مدل­ هایی که مربوط به ۱۰ سال قبل می­ باشند – پنجره­ایی تعبیه شده که از طریق آن می ­توان مشعل پکیج را مشاهده نمود. اگر پکیج شما به درستی کار کند و احتراق کاملی داشته باشد، رنگ شعله باید آبی باشد. هر زمان که رنگ شعله پکیج به زرد تغییر پیدا کرد، با نمایندگی تعمیر پکیج آریستون تماس بگیرید.

اگر شعله پکیج خاموش شد، با استفاده از دفترچه راهنما از دستورات و مراحل روشن کردن دوباره شعله پیروی کنید. بطور معمول، این کار با گرفتن کلید ریست و سپس فشار دادن دکمه احتراق انجام می ­شود.

بعد از اینکه شعله دوباره روشن شد، احتمالا لازم است که کلید ریست را برای حداقل ۳۰ ثانیه نگه دارید. اگر با چند بار امتحان موفق به راه اندازی آن نشدید، با همکاران ما در دیجی تعمیرگاه تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را حل نمایند.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری

عدم گرما و یا علت گرم نشدن آب پکیج (در پکیج های دریچه باز یا قدیمی)

در سیستم ­های دریچه باز، اگر شعله پیلوت روشن بوده اما همچنان گرما یا آب گرمی وجود ندارد، احتمالا مشکل از شیر توپی است. شیر در مخزن تغذیه و انبساط گیر کرده است. نشانه­ های معمول این مشکل سرد بودن رادیاتورهای طبقات بالا و نبودن آب و هوا در داخل رادیاتورها به هنگام هواگیری آن­ها می ­باشد. همچنین پمپ چرخشی نیز ممکن است بسیار پر سرو صدا باشد.

اگر به مخزن تغذیه و انبساط سر بزنید (معمولا در کنار تانک آب سرد است) آن را خالی می ­بینید. در این حالت بالا و پایین کردن شیر توپی را امتحان نمایید. با این کار شیر باید دوباره به کار بیوفتد و مخزن تغذیه و انبساط پر شود.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری

پکیج های جدید (پکیج بسته)

سیستم ­های قدیمی، دریچه باز و غیر چگالشی پکیج، هوا را از محیط داخل خانه می ­گیرند. اما در مدل ­های جدید پکیج دیواری یا همان سیستم­ های بسته و چگالشی، هوای پکیج از بیرون تامین می­ شود. این بدین معنی است که مدل­ های بسته و چگالشی جدید پکیج، معمولا هوای تازه ­تری را استفاده نموده و در بازدهی و مصرف انرژی عملکرد بهتری دارند. سری­ های بسته و چگالشی پکیج حداقل ۲۵% کارآمدتر و بهینه­ تر از سری­ های قدیمی غیر چگالشی عمل می ­کنند.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری

نگهداری و سرویس پکیج های دود کش دار

صاحبان پکیج­ های خانگی دودکش ­دار که بصورت داخلی در خانه نصب می ­شوند، باید از خطرات موجود آگاه و به فکر ایمنی دودکش ­های پکیج خود باشند. این مدل پکیج ­ها از فن و دودکش برای خروج گازهای حاصل از احتراق و تامین هوا و اکسیژن مورد نیاز خود استفاده می­ کنند. دودکش ها معمولا لوله­ های فلزی بوده که از بالای پکیج خارج و گازهای حاصل از احتراق را که عمدتا از CO2 (مونواکسید کربن) تشکیل شده است به خارج هدایت می ­کنند.

 وضعیت نامطلوب یک دودکش به همراه پکیجی که به درستی کار نمی ­کند، می­ تواند شما و خانواده­ تان را در معرض خطر جدی مسمومیت مونواکسید کربن قرار دهد. این امر موجب خطرات مرگ و میر ناشی از خفگی و آسیب ­های جدی می­ گردد.

تعمیرکاران و متخصصان نصب پکیج، باید دودکش ­ها را از لحاظ نشتی و وجود هرگونه سوراخ و عیب و نقص بازرسی نمایند و به درستی و با مهارت در جای خود نصب نمایند. همچنین بازرسی نقاط حساس همچون چفت و بست کردن لوله­ ها در قسمت زانویی نباید فراموش گردد. در معرض دید بودن دودکش­ های پکیج کار بازرسی را توسط متخصص فنی راحت ­تر می ­سازد، لذا در صورت امکان از پنهان کردن دودکش ­ها و تعبیه آنان در پشت دیوارها پرهیز نمایید.

  • همواره از مسدود نبودن دودکش­ های خود در پشت بام اطمینان حاصل نمایید و هیچگاه پکیج خود را با چیزی نپوشانید و مانع مسدود شدن دریچه­ های هوا نشوید.
  • به یاد داشته باشید که حل مشکلات مربوط به پکیج پکیج آریستون می­ تواند پیچیده باشد. لذا در صورتی که برای پکیج شما مشکلی پیش آمده، بهترین کار تماس با افراد فنی و متخصصین باصلاحیت برای عیب یابی پکیج آریستون و رفع مشکل آن می­ باشد.

در صورت لزوم می ­توانید با ما در دیجی تعمیرگاه تماس گرفته و در اسرع وقت مشکل خود را برطرف نمایید.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری

رسوب زدایی پکیج آریستون و سرویس مدار گرمایش

با مرور زمان رسوبات در سیستم پکیج شما و درون لوله ­ها به وجود آمده و باعث افت فشار و همچنین کاهش میزان گرمایش کلی می­ گردد. در چنین حالتی می ­توانید با کمک  سرویسکار پکیج کار رسوب زدایی پکیج آریستون خود را انجام دهید. این کار علاوه بر اینکه موجب از بین رفتن رسوبات و جرم­ های موجود در پکیج و رادیاتورها می ­شود، سبب بهبود کارایی پکیج و افزایش عمر مفید آن می­ گردد.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری

قابلیت ضد قفل خودکار پمپ پکیج

امروزه بسیاری از پکیج­ های گازی قابلیت ضد قفل خودکار پمپ دارند. در فصول گرم بدلیل استفاده نکردن از مدار گرمایشی پکیج و جهت جلوگیری از قفل شدن و خشک شدن پمپ، قابلیتی در پمپ پکیج تعبیه شده است که بسیار کارآمد می ­باشد. این قابلیت بصورت خودکار سبب کارکرد پمپ و چرخش آن شده و آب را در لوله­ ها به جریان ­می ­اندازد. این کار سبب جلوگیری از مشکلات در راه اندازی و استارت دوباره پکیج و پمپ در فصول سرد خواهد شد.

در صورتی که پکیج شما از چنین قابلیتی برخوردار نیست، خودتان می ­توانید هر از چند گاهی با روشن نمودن سیستم گرمایش مرکزی حتی در فصول گرم نیز اینکار را انجام دهید. می ­توانید به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه پمپ را روشن نموده و بگذارید کار کند، این امر سبب از بین رفتن رسوبات و کارکرد بهینه و بی اشکال پکیج می­ گردد.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری

دفترچه راهنمای پکیج دیواری آریستون

ممکن است در مواقع ضروری به دفترچه راهنمای پکیج آریستون خود نیاز داشته باشید. این دفترچه حاوی اطلاعات مهمی در رابطه با نحوه استفاده، اشکالات و خطاهای احتمالی، چگونگی نگهداری و … می ­باشد. لذا سعی کنید دفترچه راهنمای پکیج آریستون خود را حتی المقدور در مکان مشخص و در دسترسی قرار دهید تا در مواقع ضروری بتوانید از آن استفاده نمایید. خیلی از افراد این دفترچه ­راهنما را گم می­ کنند اما جای نگرانی نیست. بسیاری از شرکت­ های تولیدکننده محصولات پکیج، در وبسایت های خود فایل این دفترچه­ ها را برای دانلود قرار داده ­اند.

ما نیز در دیجی تعمیرگاه تعدادی از دفترچه راهنما های مربوط به پکیج ها را برای دانلود تهیه کرده ایم از جمله:

خلاصه خدمات
تعمیر پکیج دیواری آریستون
Rate :
4.5 based on 4 votes
نوع سرویس
تعمیر پکیج دیواری آریستون
ارائه دهنده خدمات
دیجی تعمیرگاه,
Ebn-e-Yamin St,N sohrevardi ave,Tehran-19166,
Telephone No.02154584
استان
تهران، کرج
توضیحات
در صورتی که به متخصص حرفه ای و با تجربه برای تعمیر پکیج دیواری آریستون نیاز دارید ما می توانیم در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را حل کنیم.

تعداد کل نظرات: 11

  • سعيده حاتمي

    با سلام
    علت قرمز شدن چراغ قطره آب در پکیج چه می باشد؟
    وقتی ریست میشود چراغ قرمز خاموش میشود ولی اولین بار که شعله روشن میشود مجددا چراغ قرمز شده و آب گرم قطع و رادیاتورها سرد میشوند.
    متشکرم

    • محمد پیرنیا
      محمد پیرنیا

      سلام
      دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که باید توسط تعمیرکار برسی و عیب یابی شود

  • محمد امیرپور

    سلام من پکیج اریستون دارم چند وقت بود وقتی شیر ابگرم باز میشد شعله روشن نمیشد و چراغ زرد روشن میشد ولی در حالت عادی بدون باز کردن شیر شعله روشن میشد و گرمایش فن خوب بود از دیروز چراغ زرد دایم روشنه و شعله روشن نمیشه
    ممنون

    • محمد پیرنیا
      محمد پیرنیا

      سلام
      دلایل زیاد وجود داره باید برسی و اعلام نظر شود

  • سید محمود سخایی

    سلام
    پکیج دیواری تکمبدله، مدتی است که کنترل دما را انجام نمیدهد و تا بیشترین دما گرم میشود. ضمنا ترموستات هم سالم است و تعمیرکار مجاز هم با جایگزینی چندین ترموستات نتوانسته مشکل را حل کند و علیرغم پیگیری چندین باره، مجددا برای بررسی و رفع عیب نیامده است. راه حل چیست؟

  • سید محمود سخایی

    سلام
    پکیج دیواری تکمبدله، مدتی است که کنترل دما را انجام نمیدهد و تا بیشترین دما گرم میشود. ضمنا ترموستات هم سالم است و تعمیرکار مجاز هم با جایگزینی چندین ترموستات نتوانسته مشکل را حل کند و علیرغم پیگیری چندین باره، مجددا برای بررسی و رفع عیب نیامده است. راه حل چیست؟

  • حسین ناجی حسینی

    با سلام از خدمات تان متشکریم خصوصا نحوه پاسخگویی به مشتریان

  • حسین ناجی حسینی

    با سلام از خدمات تان متشکریم

  • حسین حسینی

    با سلام مشکل گرم شدن رادیات و حمام یهو سرد و گرم میشه

  • جلیل خلیلی

    با سلام و خسته نباشید
    بنده حدود ۱۰ روز میشه پکیج آریستون گرفتم و تمام پولوش دادم ولی به علت اختلاف با نمایندگی( فروشنده) هنوز راه اندازی نشده که این باعث تبلیغ منفی این برند خوش نام پکیج شده است . لطفا رسیدگی نمایند.

  • سید محمد میرقائمی

    سلام، پکیج آریستون مدل اجیس پلاس۲۴ دارم گاهی اوقات آب راگرم نمیکند روی پنل خطای ۵P3 را میدهد و دائما خاموش و روشن میشود. لطفا راهنمائی کنید متشکرم

  • یک دیدگاه بنویس!

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لطفا به این سوال پاسخ دهید *