ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر مایکروفر دوو (DAEWOO)

به منظور دریافت خدمات تعمیر مایکروفر دوو، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. در کمتر از 15 دقیقه هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان صورت خواهد گرفت. در این مرکز به دستگاه‌های دارای گارانتی خدمات ارائه نمی‌شود.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر دوو
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر دوو

تعمیر انواع مدل‌های مایکروفر دوو از جمله خدمات مجموعه کاراباماست که طی سال‌های گذشته همواره به دارندگان این دستگاه ارائه شده است. این مرکز با برخورداری از تکنسین‌های آموزش دیده و با هدف ارائه خدمات مطلوبِ کاربران همه برندها، مایکروفر شما را در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر و مجددا راه اندازی می‌کند. تجربه تکنسین‌ها و به روز نگه داشتن دانش فنی آنها زیربنای تمامی خدماتی است که در این مرکز ارائه می‌شود. به علاوه، با توجه به حضور تکنسین‌ها در تمامی نقاط شهر و در نزدیکی محل زندگی‌تان، امکان تعمیر دستگاه شما در همان روز ثبت سفارش فراهم است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماکروفر دوو، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج مایکروفر دوو

1. ماکروفر دوو جرقه می‌زند

در بسیاری موارد عامل جرقه زدن، قرار دادن ظروف فلزی یا آلومینیومی درون دستگاه است. خرابی مگنترون و سیم پیچی‌های داخل دستگاه، خرابی سینی، سوختن دیود و …. برخی دیگر از دلایل جرقه زدن مایکروفر هستند که باید توسط تکنسین بررسی و برطرف شوند.

2. مایکروفر دوو روشن نمی‌شود

در صورتی که دستگاه شما روشن نمی‌شود، پیش از ثبت درخواست تعمیر خود حتما از وجود جریان برق مطمئن شوید. این احتمال نیز وجود دارد که قفل کودک فعال شده باشد. در صورتی که جریان برق وجود داشت و قفل کودک هم فعال نبود، بهتر است از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

3. ماکروفر پس از چند ثانیه خاموش می‌شود

خاموش شدن ماکروفر بعد از چند ثانیه می‌تواند در اثر خرابی سوئیچ درب دستگاه یا برد اصلی و بروز ایراد در صفحه کلید یا ترانس رخ بدهد. برای یافتن عامل اصلی این مشکل، یک تکنسین ماهر باید دستگاه شما را عیب یابی کند.

4. مایکروفر بوی بدی دارد

بوی بد، در صورتی که بار اول است از دستگاه استفاده می‌کنید، طبیعی است. با این حال بد نیست بدانید با گذشت زمان ماکروفر بوی گوشت، غذاهای مختلف یا حتی سوختگی را به خود جذب می‌کند و در نهایت بوی بدی به خود می‌گیرد. با نظافت این دستگاه به طور منظم مانع ایجاد بوی بد در آن خواهید شد.

تعمیر تخصصی مایکروفر دوو خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. مایکروفر دوو غذا را گرم نمی‌کند

در صورتی که دستگاه‌تان دیگر غذا را گرم نمی‌کند، ممکن است علت مشکل، خطای ساده‌ای مثل زیاد بودن حجم غذا باشد. اما اگر از این موارد مطمئن هستید، توصیه می‌شود که از یک متخصص کمک بگیرید چرا که ممکن است لامپ، دیود، خازن، ترانس‌های ولتاژ یا برد دچار ایراد شده باشد.

6. سینی ماکروفر دوو نمی‌چرخد

نچرخیدن سینی عموما به دلیل خرابی موتور گرداننده سینی است. با قرار ندادن ظروف سنگین در دستگاه مانع خراب شدن این قطعه خواهید شد. برطرف کردن این مشکل تنها توسط یک تکنسین ماهر قابل انجام است.

7. مایکروفر دوو دود می‌کند

خروج دود از دستگاه معمولا به برنامه گریل آن مرتبط است. توصیه می‌شود که قبل از استفاده، داخل دستگاه را خوب تمیز کنید و ذرات مواد غذایی و چربی را خوب از بین ببرید.

8. ماکروفر دوو صدای غیرعادی دارد

خرابی موتور گرداننده سینی، بروز ایراد در مگنترون، وجود اشکال در ریل زیر سینی گردان، خرابی دیود و ایراد فن خنک کننده برخی از دلایل به گوش رسیدن صداهای عجیب از مایکروفر هستند.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای مایکروفر دوو

مایکروفر
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

خرابی و از کار افتادن ماکروفر و بهترین راه حل شما

قطعا در زندگی پر جنب و جوش و پرمشغله امروزی بسیاری از ما فرصت زیادی برای پخت و پز نداریم و به دنبال سریع‌ترین راه برای تهیه یک غذای سالم هستیم. به همین دلیل، وسایل کاربردی و سریعی چون مایکروویو، مایکروفر و سولاردم نقش مهمی‌ در زندگی مدرن دارند و بدون آنها با مشکلات جدی روبرو خواهیم شد.

ماکروفر دستگاهی الکتریکی و بسیار حساس است که به کمک امواج کوتاه، المنت حرارتی، حرارت پخش شده توسط فن یا کانوکشن و… در پخت سریع غذا کارایی دارد. می‌توان گفت یکی از برترین برندهای مایکروفر برند دوو (DAEWOO) است که کیفیت و کارایی بسیار بالایی دارد. هرچند کیفیت همیشه مانعی برای خراب شدن دستگاه نیست و خرابی هر دستگاهی به دلایل متفاوت غیر قابل اجتناب است.

بدون شک بروز مشکل در ماکروفر یا ماکروویو دوو و خرابی آن می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، به خصوص اگر برای آماده کردن یا گرم کردن غذا به آن متکی باشید. کاراباما شرایط شما را به خوبی درک کرده و برای ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن، با بیش از صدها متخصص تعمیر ماکروفر دوو در کنار شماست تا آرامش به خانه‌تان بازگردد.

برای برخورداری از خدمات این مرکز می‌توانید فرم ثبت درخواست را در وبسایت پر کنید. همچنین امکان ثبت سفارش از طریق تماس با شماره تلفن کاراباما وجود دارد.

کاراباما، متخصص در تعمیر ماکروفر و سولاردم دوو

دوو یکی از برندهای باکیفیت لوازم خانگی است که انواع مدل‌های ماکروفر، ماکروویو و سولاردم را در ظرفیت‌های مختلف و طراحی‌های زیبا تولید می‌کند. خرابی و بروز مشکل در ماکروفرهای دوو می‌تواند بر اثر اختلالات الکتریکی و نوسان برق، استفاده نادرست کاربر، کارکرد طولانی، ضربه و فشار به پنل دستگاه، سقوط و غیره به وجود بیاید.

اما به دلیل حساسیت، پیچیدگی و تخصصی بودن تعمیرات آنها، لازم است تا حتما به متخصص تعمیر مایکروفر دوو مراجعه کنید. کاراباما با صدها متخصص ماهر برند دوو، تعمیر ماکروفر، ماکروویو و سولاردم شما را به صورت تضمینی و با کیفیتی همسان با کیفیت خدمات نمایندگی دوو انجام خواهد داد.

متخصصین ما با بیش از صدها تعمیرات مختلف روی انواع مایکروفر و مایکروویوهای دوو، با تمامی ‌مدل‌های این برند آشنایی کامل داشته و با تسلط کامل قادر به رفع هر گونه مشکل پیش آمده برای دستگاه شما خواهند بود.

مشکلات رایج ماکروفر دوو (DAEWOO)

مشکلاتی که برای ماکروفر دوو ممکن است اتفاق بیفتند، عمدتا ماهیت الکتریکی دارند مانند کار نکردن دکمه‌ها و صفحه لمسی یا گرم نکردن؛ و البته خطر برق گرفتگی در آنها نیز بالاست. حتی با وجود کشیدن پریز دستگاه از برق، امکان ذخیره انرژی الکتریکی در برخی اجزا همچون خازن‌ها وجود دارد.

برخی از رایج‌ترین مشکلات مایکروفر دوو عبارتند از:

  • باز و بسته نشدن درب
  • از کار افتادن المنت حرارتی
  • یکنواخت نبودن گرمای فر
  • تولید سر و صدای زیاد
  • گرم نکردن غذا
  • نچرخیدن سینی

در صورتی که هر یک از این موارد یا مشکلات دیگری برای ماکروفر یا سولاردم دووِ شما پیش آمد، بلافاصله از یک مرکز معتبر تعمیر لوازم خانگی کمک بگیرید به خصوص که نمایندگی رسمی دوو در کشور ما وجود ندارد. همواره توصیه می‌شود که برای تعمیر مایکروفر خودتان دست به آچار نشوید زیرا می‌تواند با خطراتی همراه باشد.

کاراباما با صدها متخصص حاذق دوو، تعمیر ماکروفر، ماکروویو و سولاردم شما را به صورت تضمینی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. متخصصین ما با بیش از هزاران تعمیرات مختلف روی انواع مایکروفر و مایکروویوهای دوو، با تمامی مدل‌های این برند آشنایی کامل داشته و با تسلط کامل قادر به رفع هر گونه مشکل پیش آمده برای دستگاه شما خواهند بود.

خدمات پس از فروش ماکروفر دوو

تعمیر قطعات مایکروفر، اولویت کاراباما

تعمیرکاران باتجربه ماکروفر دوو در کاراباما با تمامی مشکلات احتمالی برخورد داشته و برای رفع اصولی و استاندارد هر گونه ایرادی در مایکروفر مهارت زیادی دارند. به علاوه، کاراباما با علم به شرایط بد اقتصادی مردم، همواره اولویت را بر تعمیر قطعه می‌گذارد و تنها در صورتی قطعه معیوب تعویض می‌شود که تعمیر به هیچ عنوان امکان‌پذیر نباشد.

کاراباما تعمیر و تعویض قطعات زیر را انجام می‌دهد:

  • مگنترون
  • فن کانوکشن
  • خازن‌ها
  • دیودها
  • المنت حرارتی
  • برد الکترونیکی

هزینه تعمیرات مایکروفر در کاراباما چقدر است؟

برای اعلام دقیق هزینه تعمیر مایکروفر دوو و اساسا هر دستگاه دیگری لازم است که تکنسین آن را عیب یابی و به دقت بررسی کند. عواملی مثل شدت خرابی ماکروفر، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه، قیمت قطعه‌ای که باید تعویض کنید و … بر تعیین هزینه تعمیرات تاثیرگذار هستند.

از این رو تا پیش از مراجعه تعمیرکار مایکروفر دوو نمی‌توان یک قیمت قطعی اعلام کرد. با این حال، تکنسین ممکن است با توجه به توضیحات شما، رقمی را به طور حدودی اعلام کند. همچنین لازم به ذکر است که فهرست قیمت مصوب اتحادیه تنها مرجع کاراباما برای اعلام قیمت تعمیرات است.

ضمانت تعمیر مایکروفر دوو

تکنسینی که برای تعمیر دستگاه‌تان به منزل شما مراجعه می‌کند، در زمینه تعمیر همین دستگاه و برند آموزش دیده است و تجربه زیادی دارد. مهم‌تر اینکه کاراباما از همان ابتدای امر و هنگام استخدام تکنسین‌ها فیلترهای مشخصی دارد و تعمیرکارانی که همکاری خود را با کاراباما آغاز می‌کنند از سطح بالایی از تجربه و دانش فنی برخوردارند.

این سخت‌گیری کاراباما در ابتدای راه به این دلیل بوده است که نسبت به خدماتی که تکنسین‌ها ارائه می‌دهند، اطمینان داشته باشد. با این حال، امکان رخ دادن خطا  بنا به دلایل متفاوت وجود دارد. کاراباما با در نظر گرفتن این واقعیت و همینطور به منظور تامین آرامش خاطر خانواده‌ها ضمانت تعمیر مایکروفر دوو و تمامی برندهای دیگر را به عنوان خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

مدت این گارانتی که در سیستم برای شما ثبت خواهد شد، 6 ماه است. در صورتی که طی مدت 6 ماه مشکل برطرف شده توسط تکنسین کاراباما تکرار شد، دستگاه‌تان را بار دیگر بدون دریافت هزینه تعمیر خواهیم کرد. چه شکل از خدمات را از نمایندگی تعمیر دوو توقع دارید؟ کیفیت، سرعت عمل و گارانتی پایه واساس تمامی خدمات کاراباماست

کاراباما در کدام مناطق کشور ارائه خدمات مایکروفر دارد؟

کاراباما مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی، فعالیت خود را از استان تهران شروع کرد. از آنجایی که گسترش خدمات تخصصی تعمیرات به سایر استان‌های کشور در برنامه توسعه این مرکز قرار داشته‌ است، طی تمام سال‌های فعالیت خود برای رسیدن به این هدف قدم برداشته است.

در واقع، کاراباما باور دارد که تمامی خانواده‌های ایرانی در نقاط دور و نزدیک کشور مستحق دسترسی داشتن به خدمات باکیفیت نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی هستند.
در حال حاضر خدمات کاراباما در جزیره کیش و تمامی نقاط استان‌های زیر ارائه می‌شود:

  • قم
  • تهران
  • البرز
  • اصفهان
  • گیلان

لازم به ذکر است که تعداد استان‌های تحت پوشش به سرعت در حال افزایش است و به زودی مناطق دیگری از کشور به خدمات کاراباما دسترسی خواهند داشت.

تعمیر مایکروفر دوو (Daewoo) در تهران

تمامی محله‌های تهران و همچنین حومه این شهر تحت پوشش خدمات کاراباما هستند. در صورتی که ساکن یکی از مناطق این استان هستید، می‌توانید به راحتی درخواست تعمیر خود را تلفنی یا از طریق پر کردن فرم آنلاین ثبت کنید و از خدمات تعمیر مایکروفر دوو در شرق تهران یا شمال و سایر قسمت‌های این شهر بهر‌مند شوید.

ما در کاراباما نسبت به فوریت تعمیر برخی دستگاه‌ها از جمله ماکروفر آگاهیم و به همین دلیل تلاش می‌کنیم خدمات مورد نظرتان را در زمانی کوتاه ارائه دهیم. حتی امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست نیز وجود دارد. همکاران ما در زمان کوتاهی پس از ثبت درخواست هماهنگی جهت انتقال دستگاه شما به تعمیرگاه را فراهم خواهند کرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

خوببیه کاراباما اینه که برای هر برند و دستگاه تعمیرکارایی مختص به اون برند و دستگاه داره، درست مثل نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو

عبدالله سلیمانی
1 اسفند 1401

سلام ، من مشهد هستم ، آیا نمایندگی معتبر در مشهد هم دارید

دلجو
5 خرداد 1401

با سلام : ماکروفر دوو سخنگو دارم ک مدت زیادی بعد از خرید کارنکرده بود ک یهو دود کرد متوجه یک لاستیکی شدیم ک در دو قسمت راست وچپ آن بوده ولی راست آن ذوب شده بود ! ما از آن ببعد اصلا روشن نکردیم البته کار هم میکند یعنی روشن میشود ما استفاده نکردیم رعایت کردیم ک ممکنه ضرر داشته باشد! الان نیاز ب یک متخصص عالی داریم ک علت را پیجویی کند وجواب قاقطعانه و منصفانه را بما بدهد با تشکر قبلی؟

مظفر بهرامی
22 آذر 1400

    سلام مظفر عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماکروفر رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    22 آذر 1400

سینی مایکروویو اگه در اثر شستن و تمیز کردن با سیف مات بشه باید چیکار کرد???
میشه راهنمایی کنید???

باطنی
4 اردیبهشت 1399

سلام‌. میخواستم بدونم شما برای ماکروفری که الان گفته شده جنس بانه ای هست هم میتونین قطعه تهیه کنید و اینکه در مازندران کسی هست؟

موسوی
3 اردیبهشت 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس