ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود.

تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی بوش

زیبایی، کیفیت بالا و فناوری به روز از بارزترین ویژگی‌های ماشین ظرفشویی بوش است. این برند مطرح جهانی سال‌هاست که جای خود را در خانه‌های ایرانی باز کرده و طرفداران خاص خود را دارد. از این رو، مجموعه تعمیرات تخصصی کاراباما با هدف تحت پوشش قرار دادن کاربران ماشین ظرفشویی این برند و در نظر گرفتن رفاه آنها، طی بیش از یک دهه گذشته تمامی خدمات نصب، سرویس و تعمیرات را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه داده است. تکنسین‌های آموزش دیده کاراباما از شناخت کافی نسبت به ظرفشویی بوش و پیچیدگی‌های آن برخوردارند و خدمات مورد نظرتان را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی بوش

مشکلات ماشین ظرفشویی و تعمیر ظرفشویی بوش

امروزه با سر زدن به بسیاری از خانه‌ها می‌توان ماشین ظرفشویی را در گوشه آشپزخانه پیدا کرد. استفاده از ماشین ظرفشویی سبب رفاه بیشتر و راحتی زندگی افراد به خصوص خانم‌های خانه شده است. اما این راحتی در صورت بروز مشکل در ظرفشویی و تمیز نشستن ظروف یا از کار افتادن کلی آن از بین رفته و دردسرسازتر از قبل نیز خواهد بود. در اینجا تعمیرکاران متخصص کاراباما برای کمک به شما و تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اولین فرصت به منزل شما خواهند آمد.

ظرفشویی‌های بوش یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های موجود در بازارند. اما خرابی این دستگاه‌ها می‌تواند مشکل آفرین هم باشد. از سویی ارزش مادی بالای ظرفشویی بوش و از سوی دیگر ریسک انجام سرویس و تعمیرات آن توسط تعمیرکار غیر متخصصی که بر تکنولوژی‌ها و نحوه کار اجزای ظرفشویی بوش تسلط ندارد، تعمیرکاران دارای صلاحیت برای رسیدگی به دستگاه را محدود می‌نماید. اما کاراباما با بیش از صد‌ها متخصص کاملاً حرفه‌ای و باتجربه بوش، شما را از بند چنین مشکلاتی ر‌ها می‌کند.

خدمات کاراباما برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش شما

نصب اصولی و بر طبق استاندارد ماشین ظرفشویی بوش نه تنها برای عملکرد صحیح دستگاه الزامیست، بلکه از بروز برخی مشکلات متداول آن نیز جلوگیری می‌نماید. به همین منوال، رسیدگی و سرویس ماشین ظرفشویی بوش جهت حفظ عملکرد دستگاه پس از استهلاک کارکرد طولانی مدت آن و تعمیر ماشین ظرفشویی بوش برای رفع مشکلات پیش آمده و پرهیز از خسارات بیشتر و بروز مشکلات جدید، از جمله مواردیست که برای استفاده طولانی مدت از دستگاه خود باید در نظر داشته باشید.

کاراباما با استفاده از دانش، مهارت و تجربه صد‌ها متخصص ظرفشویی بوش خود، خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی بوش را به صورت حرفه‌ای و در سریعترین زمان برای تمامی مدل‌های قدیمی و جدید بوش و انواع ظرفیت‌های آن ارائه می‌نماید. همچنین جهت ارائه خدماتی بی‌بدیل، تمام نگرانی‌های شما در طول تعمیرات دستگاه‌تان توسط بیمه آن برطرف شده و علاوه بر آن، با اعطای گارانتی چند ماهه هر گونه نگرانی احتمالی شما را رفع خواهیم کرد.

کاراباما کدام مشکلات و قطعات ظرفشویی بوش شما را تعمیر می کند؟

ممکن است به دلیل خرابی در قطعه ای همچون پمپ تخلیه ظرفشویی، دستگاه قادر به تخلیه آبهای کثیف نبوده و ظرفها را تمیز نشده تحویل شما دهد. اگر قفل درب و سوئیچ آن دچار ایراد شده باشند، احتمال شروع نشدن سیکل شستشو یا مشکلاتی در باز و بسته کردن درب بسیار است. به طور کلی مشکلات رایجی که ممکن است ماشین ظرفشویی بوش شما را از عملکرد بهینه خود دور کرده و سبب گرفتاری شما شوند، بسیار است:

  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی
  • خاموش شدن ظرفشویی در اواسط شستشو
  • آبریزش ظرفشویی
  • تمیز نشدن ظروف پس از اتمام سیکل
  • وجود لکه بر روی ظروف
  • و…

متخصصین مجرب کاراباما هر گونه مشکل پیش آمده برای دستگاه شما را در زمانی کوتاه و بر طبق استانداردهای بوش به صورت اصولی و تضمین شده برطرف خواهند نمود. اگر به دلیل خرابی و ایراد در قطعه ای از دستگاه، قادر به استفاده از آن نیستید و یا نتیجه دلخواه را از ظرفشویی خود نمی بینید، متخصصین کاراباما را برای تعمیر قطعات ظرفشویی خود انتخاب کنید تا از هزینه بالا و بعضا غیر ضروری تعویض قطعات نیز معاف شوید.

کاراباما متخصص تعمیر لوازم خانگی در محل شما

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4 آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی بوش خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

خدمات ظرفشویی بوش

خدمات پس از فروش که با معادل انگلیسی after sales services نیز شناخته می شود، مدیریت، طرح ریزی و اجرای مجموعه اقدامات نوین و استراتژی هایی در واحد خدمات شرکت ها و سازمان ها می باشد که با حجم عظیمی از مشتریان که از طریق واحد فروش و بازاریابی به شرکت ارتباط یافته اند، روبه رو می باشند.
از جمله خدمات ماشین ظرفشویی بوش (Bosch) که در این مرکز ارائه می شود می توان به نصب، سرویس، تعمیر ماشین ظرفشویی بوش و همچنین مشاوره و آموزش استفاده صحیح و نگهداری لوازم خانگی اشاره کرد.
با توجه به اینکه این خدمات توسط متخصصانی با میانگین ۱۱ سال تجربه ارائه می شود و دارای ۱۸۰روز گارانتی می باشد، شما میتوانید با خیالی آسوده ماشین ظرفشویی بوش خود را به ما بسپارید و در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

مرکز تخصصی ظرفشویی بوش

این مرکز سالهاست به صورت تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش را انجام می دهد و  در صورتی که گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، متخصصان ما می توانند در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه تر از سایر شرکت ها، مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند؛ اگر گارانتی و ضمانتنامه ظرفشویی بوش شما به اتمام نرسیده است، می توانید جهت دریافت خدمات، با شرکتی که دستگاه شما را گارانتی کرده تماس حاصل فرمایید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام وقت بخیر ماشین ظرفشویی بنده ارور e11میده هر کسی یه عیب گفته با هزینه های متفاوت
میشه راهنمایی کنید ؟شیراز هستیم

علیرضا حیدرزاده
12 فروردین 1403

    این کد خطا به طور معمول به وجود مشکل در دمای آب ظرفشویی بازمی‌گردد. علت ممکن است وجود مشکل در سنسور آب، خرابی برد یا وجود مشکل در سیم کشی های داخلی باشد. برای عیب یابی دقیق لازم است از تعمیرکار ظرفشویی راهنمایی بگیرید.

    فائزه کریمی
    14 فروردین 1403

سلام وقت بخیر. به چه دلیل بعد از اتمام برنامه شستشو، کف ماشین ظرفشویی پر از کفه و تخلیه انجام نمیشه؟

علی توسلی
12 فروردین 1403

    دلایل مختلفی باعث ماندن آب و کف ظرف شویی می شوند که از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.
    1- مسدود شدن فیلتر تخلیه
    2- پیچ خوردن شلنگ تخلیه
    3- خرابی پمپ تخلیه
    5- گرفتگی مسیر فاضلاب
    6- مسدود شدن شیلنگ تخلیه

    فائزه کریمی
    14 فروردین 1403

سلام
ببخشید مزاحم میشم اگه راهنمایی بفرمائید ممنون میشم اگه ماشین ظرفشویی بوش خطای E09 بده و اب گرم نکنه و ظرفها تمیز شسته نشه اشکال از کجا میتونه باشه

فرشید افتخاری
13 آبان 1402

    کد خطای E09 در ماشین ظرفشویی بوش ناشی از سوختگی المنت گرمایشی است. ممکن است خود المنت از کار افتاده باشد یا برد کنترل معیوب شده باشد و هیچ برقی به المنت گرمایشی نرساند. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد، از جمله گرفتگی فیلترها، آب سخت و نشت آب.

    فائزه کریمی
    17 آبان 1402

سلام، ماشین ظرفشویی بوش بعد از یک ربع کارکردن ارور E4 رانشان می دهد و کمی آب می دهد. بفرمایید مشکل چی هست و احتمالاً هزینه رفع مشکل آن چقدر می شود؟ ممنون

رفعتی
19 فروردین 1402

چقدر خوبه که مردم رو گول نمیزنید و وقتی نمایندگی بوش دیگه توی ایران فعالیتی نمیکنه ادعای نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران رو ندارید مثه بقیه سایتا..

علی نیت پناه
1 اسفند 1401

دوست عزیز سلام از کاشان مزاحم میشم چند روز پیش رفتم ماشینو خا موش کنم تا دکمه را فشار دادم دکمه فک کنم شکست چون فرو رفت داخل ماشین میخواستم ببینم هزینه تعویض کلید چقدر میشود .و داخل منزل این کار انجام شود متشکرم

احمد حسینی نیا
6 مرداد 1401

    وقت بخیر دوست عزیز
    جهت ثبت درخواست تعمیر و اطلاع از هزینه، می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید. یا فرم موجود در وبسایت را تکمیل نمایید.
    در صورت مهیا بودن شرایط، تعمیر داخل منزل نیز انجام می شود.

    فرهاد محمدی
    9 مرداد 1401

باسلام ظرفشویی بوش من آب را وارد نمی کند

نرگس صفری
9 بهمن 1400

ماشین ظرفشویی بعداز شستشو خاموش نمیشود روی صفرباقی میماند علتش چیه

فاطمه کفیلی
14 دی 1399

سلام وقت شما بخیر .
حدود ده سال هست که بوش داریم و امسال نشتی آب پیدا کرد و ارور e15هم آمد .
چون در بندر عباس هستم از نمایندگی ظرفشویی بوش کمک گرفتم و گفتند که در کارگاه باز کنیم و نشتی آب را پیدا و درست کنیم و ظاهراً هم درست شد اما کمتر از یک هفته ماشین از کار افتاد و اصلا آب پمپاژ نکرد و مجددا نمایندگی آمد و گفت که پمپ خراب شده و کل هیتر و پمپ باید عوض شود
قدرت پمپاژ آن افتاده و معترض شدیم که تا قبل از تعمیر توسط شما ما مشکل پمپ نداشتیم و حالا پس از آب بندی کف کابین از بیرون که انجام دادید این اتفاق افتاده و هزینه زیادی را هم گردن ما انداخته است .
به نظرتان تعمیر نادرست می تواند علت این موضوع باشد یا طول عمر بالای قطعه باعث شده است .
متشکرم از راهنمایی تان

سید غلامرضا مشهدی
13 اردیبهشت 1399

سلام قسمتهای پلاستیکی ماشین ظرفشویی بوش با گذاشتن ظرفی که رنگ اغشته گواش داشته رنگی شده چطور میتونم این رنگ از بین ببرم؟ میشه لطفا راهنمایی بفرمایید

سمیرا قیصری
19 اسفند 1398

سلام ماشین ظرفشویی من نیاز به سرویس دارد ممنون میشم هرچه زودتر اقدام بفرمایید

پریسا نعمتی
11 اسفند 1398

دنبال تعمیر کار ظرفشویی رو میزی بوش می گردم . از کنار درب نشتی دارد .12 سال پیش خریدم.

مجید زند
4 بهمن 1398

سلام مدل ظرفشویی ما بوش سری ۸ میباشد وقتی که کارش تمام میشه یه کمی آب زیر صافیش میماند آیا طبیعی است لطفا راهنمایی کنید

ضیا دارابی
2 بهمن 1398

با سلام. میخواستم لطفا راهنمایی بفرمایید که با توجه به اینکه پودر های calgonite و پودرهای مشابه اصلی اکنون دیگر در بازار موجود نیست از چه پودری استفاده کنیم که برای دستگاه مناسب باشد و پاک کنندگیش هم خوب باشه. ضمنا بعضی از دوستان پودر پریل ایرانی را توصیه می کنند. با تشکر.

سعید بیداربخت
9 آذر 1398

خسته نباشین
شماره تلفن نمایندگی ماشین ظرفشویی بوش در شاهین شهر اصفهان رو می خواستم

رضائی
3 آذر 1398

    باسلام
    هنگامی که ماشین را روشن میکنیم صدایی از قسمت کف ماشین(تخلیه)میاید وماشین هیچ کاری انجام نمیدهد ونشانگر زمان هم کم نمیشود.
    ممنون

    عليرضا فاضلي
    18 شهریور 1400

      سلام علیرضای عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      22 شهریور 1400

سلام خدمات نمایندگی ماشین ظرفشویی بوش تا چه مدت شامل گارانتی میشه؟

ترابی
3 آذر 1398

    سلام دوست گرامی
    شما می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه خود از مدت زمان گارانتی دستگاه خود مطلع شوید.

    کارشناس 4: جعفری
    3 آذر 1398

    ظرفشویی بوش ۱۲ نفره چراغ سنسورش روشن شده و خاموش نمیشه آیا نیاز به اعزام تعمیرکار هست یا راهنمایی میفرمایید

    مسعودجباری
    24 خرداد 1399

آدرس دفتر تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در شیراز کجاست؟

یزدی نژاد
25 آبان 1398

    سلام دوست گرامی
    در حال حاضر خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش ما به سه استان تهران، البرز و گیلان محدود می شود. در صورت گسترش شبکه خدمات ظرفشویی بوش در شهر شما، حتما اطلاع رسانی می کنیم.

    کارشناس 4: جعفری
    25 آبان 1398

خسته نباشین
آیا تعمیر ظرفشویی بوش که موتور آن سوخته باشد نسبت به تعویض آن به صرفه است یا خیر؟ با تشکر

علیرضا همتی
25 آبان 1398

سلام لیست ادرس نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش در اهواز رو می خواستم برام ایمیل کنید ممنونم

مهدی احمدی
25 آبان 1398

    سلام دوست گرامی
    شما می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه خود اطلاعات لازم از جمله ادرس یا شماره تلفن نمایندگی ظرفشویی بوش را بیابید.

    کارشناس 4: جعفری
    25 آبان 1398

سلام
هزینه تعمیرات ظرفشویی بوش که پمپ تخلیش مشکل داشته باشه حدودا چقدره؟

عباس زارع
25 آبان 1398

    سلام دوست گرامی
    برای تخمین هزینه تعمیر ظرفشویی بوش ابتدا باید تکنسین متخصص دستگاه شما را بررسی و بازدید نماید و سپس با توجه به عیب یابی هزینه تعمیرات را براورد نماید.

    کارشناس 4: جعفری
    25 آبان 1398

      با سلام
      ماشین ظرفشویی بوش در انتهای کار نشتی اب از زیر ماشین دارد

      علی رضا شرفی
      8 تیر 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس