ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماشین لباسشویی کندی (CANDY)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع ماشین لباسشویی کندی، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین، در کمتر از ۱۵ دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی کندی

ماشین لباسشویی کندی از فناوری پیشرفته‌ای برخوردار است و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. به همین دلیل، نصب، سرویس، پروسه عیب یابی یا تعمیر آن نیازمند تخصص و دانش فنی فراوان است. خوشبختانه، تکنسین‌های کاراباما از تخصص و تجربه مورد نیاز برای تعمیر این دستگاه این برند برخوردارند و می‌توانند در مدت زمان کم دستگاه شما را عیب یابی و مجددا راه اندازی کنند. بد نیست بدانید تکنسین‌های کاراباما در تمامی نقاط و در نزدیکی محل زندگی‌تان حضور دارند و از این رو می‌توانید خدمات مورد نظرتان را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی کندی، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی کندی

۱. روشن نشدن لباسشویی کندی

در صورتی که دستگاه شما روشن نمی‌شود، پیش از ثبت درخواست تعمیر باید از وجود جریان برق با بررسی پریز و دوشاخه مطمئن شوید. اگر جریان برق وجود داشت، یک تکنسین باید فیوزها، سوئیچ‌ها و قطعات داخلی دستگاه را بررسی و علت بروز این مشکل را پیدا کند.

۲. لرزش زیاد لباسشویی کندی

اصلی‌ترین علت لرزش، تراز نبودن دستگاه است. پیش از آنکه درخواست تعمیر خود را ثبت کنید از تراز بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید. در صورتی که دستگاه تراز بود اما همچنان لرزش داشت ممکن است نقص فنی وجود داشته باشد که باید توسط یک تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد.

۳. نشتی لباسشویی کندی

نشت آب می‌تواند به دلایل متعددی از جمله شل شدن شیلنگ ورودی، انسداد لوله تخلیه، فرسودگی و پارگی لاستیک دور درب، گرفتگی محفظه مواد شوینده و ایراد فیلتر رخ بدهد. لازم است دستگاه شما توسط یک تکنسین ماهر عیب یابی شود.

۴. تخلیه نشدن آب لباسشویی کندی

تخلیه نشدن آب می‌تواند در اثر وجود مشکل در شیلنگ تخلیه و انسداد آن رخ بدهد. مشکلات فیلتر نیز می‌تواند مانع تخلیه آب دستگاه شود، مثلا ممکن است پرز گرفتن فیلتر یا انسداد آن مانع خروج آب شود. تمامی این موارد به راحتی قابل حل هستند.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی کندی خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

۵. سر و صدای زیاد لباسشویی کندی

سر و صدای زیاد ممکن است به دلیل تراز نبودن دستگاه باشد. در صورتی که پایه‌های لباسشویی به درستی تنظیم نشوند، دستگاه با سر و صدای زیاد کار می‌کند. این احتمال نیز وجود دارد که اشیاء فلزی همراه لباس‌ها وارد درام شده باشد و سر و صدا ایجاد کند.

۶. لباسشویی کندی پر از آب می‌شود و بعد تخلیه می‌شود

این مشکل در غالب موارد به دلیل لوله کشی نامناسب رخ می‌دهد. بررسی این مورد باید توسط یک تکنسین ماهر انجام شده، معلوم شود که دستگاه به درستی نصب شده است یا نه.

۷. باز نشدن درب لباسشویی

باز نشدن درب می‌تواند دلیل ساده‌ای مثل کامل نشدن برنامه شستشو باشد. ممکن است با کمی صبر این مشکل برطرف شود. اما اگر باز هم بسته بماند، ممکن است لازم باشد دستگاه را ریست کنید. ماندن آب گرم در درام نیز دلیل دیگر باز نشدن درب ماشین لباسشویی کندی است.

۸. نچرخیدن درام لباسشویی

در صورتی که آب در درام باقی بماند این مشکل به وجود می‌آید. تخلیه نشدن آب باید توسط تکنسین باتجربه بررسی شود. این احتمال نیز وجود دارد که برنامه نادرستی را انتخاب کرده باشید و دیگ نچرخد. نامتعادل ریختن لباس‌ها در دیگ شستشو یا تراز نبودن دستگاه نیز دیگر دلایل نچرخیدن درام هستند.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی کندی

ماشین لباسشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات لباسشویی کندی

کندی از لباسشویی‌های باکیفیت بازارهای جهان و کشورمان ایران به شمار می‌آید. از این رو اگر به دنبال کیفیت و دوام بوده‌اید، تصمیم درستی گرفته‌اید. با این حال، امکان خرابی در تمامی لوازم الکترونیکی بنا به دلایل متفاوت وجود دارد، حتی اگر آن وسیله از برندی مثل کندی (CANDY) باشد. اینجاست که در دسترس بودن یک مرکز مجاز تعمیر لوازم خانگی جهت انجام خدمات سرویس و تعمیرات لباسشویی کندی اهمیت زیادی پیدا می‎‌کند.

ما در کاراباما، به خوبی درک می‌کنیم که خرابی لباسشویی چه دردسرهایی می‌تواند برای خانواده ایجاد کند. از این روست که خدمات تمامی برندهای مطرح کشور را به صورت کاملا تخصصی ارائه می‌دهیم. به فاصله 15 دقیقه پس از ثبت درخواست به صورت آنلاین یا از طریق تماس با شماره تلفن مجموعه، هماهنگی‌های لازم جهت خدمات مورد نظرتان انجام خواهد شد.

چه زمانی نسبت به سرویس لباسشویی اقدام کنیم؟

سرویس ماشین لباسشویی کندی و به طور کلی تمامی لوازم الکترونیکی منزل از آن دست کارهایی‌ست که انجام آن می‌تواند به کارکرد بهینه دستگاه و در عین حال بالا بردن عمر مفید آن کمک شایانی کند. توصیه می‌شود دست کم سالی یک بار برای سرویس اقدام کنید. تعمیرکار لباسشویی کندی که جهت سرویس دستگاه‌تان به منزل شما مراجعه می‌کند، موارد زیر را انجام خواهد داد:

  • شستشوی فیلتر صافی
  • تمیز کردن لاستیک دور درب دستگاه
  • جرم‌گیری
  • شستشوی پمپ تخلیه
  • بررسی و شستشوی فیلتر

برای دریافت خدمات سرویس می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید و منتظر انجام هماهنگی‌ها بمانید. زمان زیادی طول نخواهد کشید که خدماتی همسان با خدمات نمایندگی کندی و حتی بهتر از آن دریافت خواهید کرد.

نصب لباسشویی کندی (CANDY)

برند کندی یکی از برندهای معتبر در طراحی و ساخت انواع لوازم خانگی است که محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کند. اگر یکی از محصولات این برند را برای منزل خود انتخاب کرده‌اید به یک مرکز خدمات مجاز لوازم خانگی برای نصب و راه‌اندازی آن نیاز دارید به ویژه اگر به خدمات پس از فروش لباسشویی کندی دسترسی ندارید.

نصب درست و اصولی تمامی اقلام لوازم خانگی از آنجایی اهمیت دارد که هر گونه خطا در پروسه نصب می‌تواند در آینده‌ای نزدیک دستگاه را دچار خرابی و خودتان را با دردسرهای زیادی مواجه کند. در صورتی که به تازگی دستگاه خود را خریداری کرده‌اید یا اخیرا نقل مکان کرده‌اید و به یک تکنسین برای نصب دستگاه‌تان نیاز دارید، کاراباما کنارتان است.

مشکلاتی که تکنسین‌های کاراباما بارها برطرف کرده‌اند

در کیفیت ماشین‌های لباسشویی این برند حرفی نیست اما این دستگاه هم مانند هر نوع وسیله الکترونیکی دیگری ممکن است با مشکلاتی مواجه شود و لازم باشد که از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. برخی از مشکلاتی که به طور متداول رخ می‌دهند عبارتند از:

  • روشن نشدن دستگاه
  • باز نشدن درب
  • نشت آب از دستگاه
  • عدم چرخش دیگ شستشو
  • سر و صدای زیاد به همراه لرزش
  • متوقف شدن ناگهانی دستگاه وسط شستشو
  • آب‌گیری کردن در حالی که دستگاه خاموش است
  • تخلیه نشدن آب
  • عمل نکردن دکمه‌های روی پنل

در صورتی که در زمان استفاده از دستگاه‌تان با هریک از این مشکلات مواجه شدید، حضور یک تکنسین متخصص به منظور عیب‌یابی دقیق و رفع مشکل ضروری است. تکنسین‌های ماهر مرکز تخصصی کاراباما می‌توانند در کمترین زمان ممکن نسبت به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی کندی در منزل شما اقدام کنند.

تعمیر قطعات، اولویت کاراباماست

در برخی موارد ممکن است ایراد فنی به وجود آمده در ماشین لباسشویی به دلیل آسیب‌ دیدن یکی از قطعات دستگاه باشد. در این شرایط بهترین کار تعمیر قطعات معیوب است تا به این ترتیب هزینه تعمیرات تا حد امکان کاهش پیدا کند.

حتی در زمانی که قطعه مورد نظر در بازار وجود نداشته باشد با تعمیر قطعات می‌توان ایراد فنی دستگاه را رفع کرده تا کاربران بتوانند از امکانات آن استفاده کنند.

در مجموعه تخصصی کاراباما نیز اولویت، تعمیر قطعات لباسشویی کندی و به طور کلی تمامی دسنگاه‌های دیگر است. این متخصصان پس از درخواست متقاضی تعمیر ابتدا نسبت به عیب‌یابی دستگاه اقدام کرده و در صورت امکان به تعمیر قطعه معیوب می‌پردازند. در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، تعویض قطعه انجام خواهد شد.

تعمیر قطعات لباسشویی کندی توسط تکنسین‌های باتجربه

پس از عیب یابی دقیق تعمیرکار لباسشویی کندی، در صورت نیاز به تعویض قطعه ای از دستگاه، تمامی مراحل تهیه، تست و نصب قطعه بر طبق استانداردهای موجود، برعهده تعمیرکار متخصص بوده و تنها قطعات اورجینال روی دستگاه شما نصب می ‌شود. برخی از قطعات که توسط کاراباما تعمیر/ تعویض می‌شوند به قرار زیر هستند:

  • تسمه ها
  • لاستیک دور درب
  • دمپر
  • سوئیچ فشاری
  • پمپ تخلیه
  • شناور و سوئیچ آن
  • قفل درب و مجموعه آن
  • تایمر
  • برد الکترونیکی

ارائه خدمات تعمیر در منزل و محل

در صورتی که مدت گارانتی و خدمات پس از فروش لباسشویی کندی شما به اتمام رسیده و به دنبال مرکزی هستید که خدمات تخصصی و باکیفیت ارائه می‌دهد، کاراباما گزینه درستی است. این مرکز از تکنسین‌هایی برخوردار است که در زمینه برندهای متفاوت تخصص دارند و می‌توانند دستگاه شما را در زمانی کوتاه عیب یابی و تعمیر کنند.

نکته حائز اهمیت اینکه تعمیر لباسشویی در محل انجام می‌شود و دستگاه شما جز در موارد ضروری به کارگاه یا تعمیرگاه لباسشویی منتقل نخواهد شد.

خدمات تعمیرات لباسشویی کندی در کاراباما به همراه 6 ماه گارانتی ارائه می‌شود. به این ترتیب که اگر به مدت 6 ماه بعد از تعمیر دستگاه‌تان، مشکل برطرف شده تکرار شد، بار دیگر دستگاه‌تان را بدون دریافت هزینه تعمیر خواهیم کرد. هر چند با توجه به تجربه بالایی تکنسین‌ها، تکرار خرابی بعید به نظر می‌رسد.

کاراباما، متخصص در تعمیرات لباسشویی کندی (CANDY)

دستگاه‌های ماشین لباسشویی که توسط برندهای مختلف طراحی و ساخته می‌شوند از ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی برخوردار هستند و ممکن است فناوری و نوع ساخت و طراحی آن‌ها با مدل‌های سایر برندها تفاوت داشته باشد. به همین دلیل در صورت بروز ایراد فنی و خرابی در دستگاه، تعمیر آن باید به دست افراد کارشناس و متخصص آشنا به طراحی و فناوری همان برند انجام شود.

تعمیرکاران متخصص کندی در مجموعه تخصصی کاراباما، آشنایی کامل به سیستم طراحی و ساخت محصولات این برند داشته و می‌توانند در کمترین زمان به صورت تخصصی عیب‌یابی این محصولات را انجام دهند.

این خدمات توسط کارشناسان و متخصصان مجموعه در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا ارائه می‌شود به طوری که کیفیت ارائه این خدمات توسط کاراباما به مدت 180 روز گارانتی می‌شود تا مشتریان از کیفیت خدمات دریافتی اطمینان کامل داشته باشند.

هزینه تعمیرات در کاراباما چطور محاسبه می‌شود؟

یکی از موضوعاتی که در زمان خرابی لوازم خانگی در درجه بالایی از اهمیت قرار می‌گیرد، هزینه‌ای است که افراد باید برای تعمیر دستگاه خود بپردازند. بسیاری از افراد و مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات با دریافت هزینه‌های سنگین و خارج از عرف شرایطی را فراهم کرده‌اند که کاربران نمی‌توانند به راحتی به هر مجموعه‌ای اعتماد کنند.

هر چند که تعمیرات لباسشویی کندی به عوامل مختلفی بستگی دارد اما تمام هزینه‌هایی که برای تعمیر دستگاه توسط کارشناسان و متخصصان مرکز تخصصی کاراباما دریافت می‌شود، هزینه‌ای منصفانه و مطابق با تعرفه‌های تعیین شده توسط اتحادیه است و تحت نظارت این مجموعه قرار دارد.

تمام هزینه‌های تعمیرات توسط کارشناسان مرکز پس از انجام کار و رضایت مشتری اخذ می‌شود. علت خرابی دستگاه، نیاز به تعمیر و تعویض قطعات و مواردی از این قبیل جزو عوامل تأثیرگذار در تعیین هزینه‌ تعمیر لباسشویی کندی هستند.

تعمیر لباسشویی کندی در تهران

افرادی که در تهران هستند و ماشین لباسشویی این برند را دارند، در صورت بروز ایراد و نقص فنی در دستگاه خود، می‌توانند کلیه خدمات تعمیر دستگاه را به کارشناسان و متخصصین کارآزموده مرکز تخصصی کاراباما بسپارند.

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در تمام نقاط شهر حضور دارند، کلیه خدمات مربوط به نصب و راه‌اندازی، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در تهران با بالاترین میزان کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه می‌شود.

کاراباما در کدام مناطق کشور ارائه خدمات دارد؟

ارائه خدمات ضعیف و بی کیفیت مربوط به تعمیر لوازم خانگی همواره به عنوان یکی از چالش‌های کاربران لوازم خانگی مطرح می‌شود. اما مرکز تخصصی کاراباما با توسعه فعالیت‌های خود در چند شهر به غیر از تهران شرایطی را فراهم کرده است.

به این ترتیب کاربران ماشین‌های لباسشویی کندی در سایر استان‌ها مانند مرکزی، خراسان رضوی، مازندران، فارس، قم، البرز، گیلان، اصفهان و … می‌توانند به خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر محصولات این برند دسترسی داشته باشند و بتوانند در کمترین زمان ممکن، خدمات با کیفیت را دریافت کنند. نظر به عدم وجود نمایندگی کندی در کشور ما، مراجعه به مراکزی چون کاراباما ایده آل ترین تصمیم است.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

در شهر قم هم نماینده وخدمات پس از فروش دارید

حسن‌ خانوری
12 اسفند 1402

سلام. شهار ما نمایندگی لباسشویی کندی نیست من چکار کنممم؟؟؟؟

رویا پیرو
14 اسفند 1401

    با سلام و احترام. متاسفانه نمایندگی‌‌های رسمی برندهای غیر ایرانی از جمله نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی چندین ساله که داخل ایران هیچ فعالیتی ندارند. اما در کاراباما برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز کلیه خدمات تعمیر با ۶ ماه گارانتی در تهران و سایر استانها ارائه می‌شود.

    یاسمن یگانه
    14 اسفند 1401

سلام. شهر ما نمایندگی کندی نیست و مشکل لباسشویی ما اینه که هیدروستاتش خراب شده بود و بازش کردم که از روش یکی بخرم که با هزار مصیبت خریدم ولی ترتیب سیمهاش رو یادم رفت چطور ببندم. هیدروستات 7 سیم هست و مدل لباسشویی کندی cn541… ممنون میشم راهنمایی کنید.

داریوش زندیه
30 مهر 1400

سلام لباسشویی کندی مدل ۱۰۶ ماازلحاظ برد مشکل داره لطفا راهنمایی فرمایید شهرقزوین

جعفرحاجیلو
9 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    در حال حاضر کاراباما فقط در شهرهای
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از شهرهای فوق هستید در خدمتتون هستیم.
    روز خوبی داشته باشد

    علوی
    9 خرداد 1400

سلام برد لباس شویی کندی مدل قدیم رو میخواستم ببینم کجا میتونم پیداش کنم؟؟

قادری
26 دی 1398

سلام. دفتر راهنمای لباسشویس کندی مدل cn6;tr
رو میخواستم

زنگنه
26 دی 1398

با سلام. مدلهای قدیمی تر رو تعمیر میکنید ؟ لاستیک دو درب احتیاج به تعویض داره و احتمالا خود ماشین هم به سرویس عمومی نیاز داشته باشه.

محمدی
10 تیر 1398

    باسلام/من قبلا ازشرکت شماسرویس گرفتم ، خیلی خوب بودو راضی ام/
    الان یه درخواست دارم؛ ماشین لباسشویی ما کندی مدل C455xt هست، دفترچه راهنمای محصول رو گم کردیم، شمامیتونیدبصورت عکس یا pdf بفرستیدواسه مون؟؟
    ممنون میشم اگه کمکمون کنید
    باتشکر

    مجتبی غلامی
    24 خرداد 1399

سلام وقت بخیر ببخشید ماشین لباسشویی کندی رو. هم میشه بیصدا کرد؟؟ اگه میشه لطف میکنید راهنمایی کنید ممنون میشم

سوگند حسینی
15 اردیبهشت 1397

سلام برد ماشین لباسشویی کندی مدل GO 106 رو می خواستم امکان داره برای شهرستان بفرستید .
شماره تماس 09149856525

عبدالله سعیدی
9 فروردین 1397

من یک لباس شویی دارم که موقع تخلیه آب آب را تخلیه نمی کند پمپآن را نیز عوض کرده ام باز هم کار نمی کند لطفا راهنمایی فرمایید. تشکر

محمد بصیرت
19 شهریور 1396

با سلام. ضمن تشکر از حسن توجه شما.
سوالی داشتم.زمان شستشوی ماشین لباسشوئی کندی که خریدم خیلی زیاده در حدود یک ساعت لطفا راهی هست که زمان را به حداقل مثلاً نیم ساعت برسانیم لطفض راهنمائی کنیدئ تشکر

علی
5 مرداد 1396

    سلام
    شما باید از برنام های دیگر ماشین لباسشویی که زمان کمتری دارند استفاده کنید برای این کار به دفترچه راهنمای محصول خود مراجعه کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 مرداد 1396

سلام خسته نباشید من ماشین لباسشویی کندی مدل 133دارم که حدودا 36 سال پیش خریداری کردم و خیلی هم راضی هستم الان کلید با ز و بسته کردن آن خراب شده ومیگن چون خیلی قدیمیه دیگه قطعاتش گیر نمیآد مگر یک ماشین پیدا بشه که سوخته باشه وکلیدش سالم باشه ما بتونیم روش نصب کنیم حالا من یکی دیگه خریدم گفتم ببینم شما نیاز دارید برای استفاده از موتورش چون موتور ان سالمه وحیف هست که استفاده نشه اگر نیاز داشید بمن ایمیل بزنید ممنونم

رضیه سجادی
28 تیر 1396

    سلام
    ممنون نخیر ما نیاز نداریم

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 تیر 1396

      ماشین کندی مدل c577xt گیرم امده طرز کار باهاش را بلد نیستم کمکم کنید

      رضا موسوی
      3 اسفند 1399

سلام خسته نباشید من یک ماشین لباسشویی کندی دارم که تقربیا36 ساله دارم استفاده میکنم و تا یک هفته پیش که شیلنگ آن سوراخ شد و یکی دیگه خریدم میخواستم بپرسم که آگر در تعمیرات ماشین های قدیمی لوازم لازم دارید این ماشین را در اختیار شما قرار بدم چون بنظرمن مصرف کننده با این حالی که سن زیادی داره ولی هنوز از ماشینهای جدید بهتر کار میکنه اگر لازم داشتید بمن ایمیل بزنید

رضیه سجادی
28 تیر 1396

با سلام
از شهرستان هستم قبل از عید بورد لباسشویی کندی منزل بنده خراب شده متأسفانه تاکنون تعمیرکار مجاز نتونستن درستش کنن و گفتم قطعه مورد نظر در نمایندگی تهران هم وجود نداره. لطفا” راهنمایی فرمایید

علی لاله پور 09144491959
4 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی باید با نمایندگی رسمی لباسشویی کندی در شهرستان خود در تماس باشید تا در صورت موجود شدن این قطعه نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی شما اقدام به عمل اید

    کارشناس 2 : علوی
    7 اردیبهشت 1396

      سلام
      دفترچه راهنمای لباسشویی کندی مدل c455 XT رو میخواستم.

      مریم
      11 مرداد 1399

با سلام لطفاً نمایندگی پس از فروش ماشین لباسشویی کندی را در شاهین‌شهر اعلام کنیددر ماشین لباسشویی برق دارد

عطالله نعمتی
1 اسفند 1395

    سلام
    دوست گرامی با 118 شاهین شهر یا اصفهان تماس گرفته و شماره نمایندگی رسمی لباسشویی کندی رو درخواست کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    2 اسفند 1395

لطفااگه در تبریز تعمیرگار لباسشویی کندی دارید معرفی فرمایید به همراه تلفن یا موبایل
لباسشویی ما بعدازاتمام شستشوی لباسها دربش بازنمی شود

حسین خلیل زاده
3 بهمن 1395

    سلام
    شما مینوانید با تماس با 118 شهر یا مرکز استان خودتان به نزدیک ترین تعمیرگاه تخصصی ماشین لباسشویی کندی ارتباط برقرار کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 بهمن 1395

    من دستگیره باز بسته شدن در ماشین لباسشویی خراب شده یا همان میکرو سوئیچ می خواستم بدونم میتونم پیدا کنم این قطعه یدک را لطفا

    خانم پری حمزه لویی
    18 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      19 خرداد 1400

دوهفته است که لباس شویی کندی را از فروشگاه اتکا خریداری نموده ایم متاسفانه نمایندگی کندی در این شهرستان وجود ندارد جهت استفاده گارانتی چکار کنیم رحمان تینا اذربایجانغربی.پیرانشهر 09141669061

رحمان نیما
27 مرداد 1395

    سلام
    دوست عزیز حتما با فروشنده درباره این موضوع صحبت کنید تا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی رو به شما معرفی کنن

    کارشناس 1: پیرنیا
    27 مرداد 1395
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه