مرکز تخصصی سرویس و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران و کرج

تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را به متخصصان حرفه ای ما بسپارید

مهم نیست پکیج خود را از کجا خریداری کرده اید. تعمیرکاران فنی ما خدمات سرویس و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در کرج و تهران را برای تمامی مدل ها و با استفاده از لوازم و قطعات اصلی در کمترین زمان ممکن ارائه می دهند.

و یا با شماره ۵۴۵۸۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ارائه شده توسط ما

داشتن فنی کارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند

رتبه اول در تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران و کرج

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات

۱۸۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده

قیمت‌های منصفانه تعمیرات برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی

برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیر پکیج ایران رادیاتور

متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه

انعطاف در تعیین زمان تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

خدمتی در جهت کارکرد بهینه و بی عیب پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج دیواری، یکی از اجزا اصلی و اساسی خانه شماست. شما برای تأمین گرمای خانه و آب گرم مورد نیازتان در زمستان و تابستان  به سیستم گرمایشی همچون پکیج دیواری نیاز دارید.

بازدید و سرویس سالانه پکیج دیواری ایران رادیاتورشما به کارکرد صحیح و بی‌عیب و نقص آن در تمامی طول سال کمک خواهد کرد. انجام سرویس پکیج ایران رادیاتوربه‌صورت منظم منجر به کاهش ریسک ازکارافتادگی آن در فصول سرد سال و همچنین موجب افزایش طول عمر مفید پکیج شما می‌گردد.

متخصصان و تعمیرکاران باتجربه و زبده دیجی تعمیرگاه همگی مورد تائید مراکز فنی و حرفه‌ای بوده و دارای مدارک ایمنی و حفظ اصول تعمیرات می باشند. در صورت تماس با مراکز تخصصی تعمیرات پکیج ایران رادیاتورما سراسر تهران و کرج، کارشناسان فنی ما آماده انجام هرگونه خدمات سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتورشما بوده و علاوه بر آن مشاوره‌های ارزشمندی در خصوص نحوه نگهداری از پکیج دیواری ایران رادیاتوربرای کارکرد بهینه‌تر این سیستم گرمایشی به شما ارائه خواهند داد.

ما به‌عنوان مرکز تخصصی تعمیرات پکیج دیواری شاپه، خدمات تعمیرات در خصوص از کار افتادگی پکیج را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات پکیج ایران رادیاتورو خدمات ما می توانید از طریق تماس با شماره خدمات مشتریان (۵۴۵۸۴-۰۲۱) و یا تکمیل فرم درخواست تعمیرات با ما در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن همکاران ما با برای رفع مشکل پکیج ایران رادیاتورشما اقدام نمایند.

نمایندگی تعمیرات پکیج رادیاتور گرمای خدماتی لذت بخش

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور سال‌هاست که به نگهداری، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور مشغول است. همان‌طور که می دانید ایران رادیاتور یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده پکیج گرمایشی دیواری و زمینی است که از سال ۱۳۵۸ در تهران شروع به کار کرده و هرساله با گسترش دانش خود توانسته است قدم به عرصه‌های جدید بگذارد که توان رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشد. به‌نحوی‌که نامی آشنا در صنعت گرمایش بوده و تمام مردم ایران با آن آشنایی کامل دارند و از محصولات آن استفاده کرده‌اند. ایران رادیاتور علاوه بر استفاده داخلی بخش گسترده‌ای از تولیدات خود را به خارج از مرزهای ایران صادر می‌کند.

لازم به ذکر است که یکی از دلایل موفقیت ایران رادیاتور ارائه خدمات پس از فروش تولیدات ز طریق نمایندگی های رسمی ایران رادیاتور است. در تمام دنیا هم اگر ۴۰ درصد توان کاری در زمینهٔ تولید و عرضه لوازم و محصولات شود، ۶۰ درصد باقی‌مانده را صرف ارائه خدمات و تعمیرات محصولات خود می‌کنند و این‌ یکی از اصول اصلی کار در بازار پر رقابت امروز است.

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در سریعترین زمان ممکن

خدمات سریع

ما در مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر تهران و کرج و همچنین نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور با کمترین هزینه

صرفه هزینه های کمتر

به این دلیل که کارشناسان و تعمیرکاران پکیج ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر پکیج دیواری آشنایی کامل دارند، در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهند برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهند بست.

متخصصان با تجربه در تعمیر پکیج ایران رادیاتور

کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ما مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما خواهند بود.

ثبت درخواست تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

نحوه تعمیر پکیج ایران رادیاتور توسط تعمیرکاران ایران رادیاتور

زمانی که به هر دلیل، اختلالی در نحوه کارکرد پکیج دیواری شما بوجود آمده باشد، می‌توانید با مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ما تماس گرفته و یا اینکه درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن با اعزام تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور به مشکل شما رسیدگی نماییم. زمانی که سرویس کار پکیج ایران رادیاتور به محل شما اعزام شد اقدم به بررسی و چکاب کلی سیستم شما می کند. بعد از انجام یک بررسی کلی ضمن ارائه توضیحات درباره مشکل دستگاه شما، حدود هزینه تعمیراتی را به شما اعلام خواهد کرد تا بتوانید با بررسی و برآورد هزینه تصمیم بر تعمیر کردن پکیج خود بگیرید. با توجه به این مورد که تعمیرکاران پکیج دیواری ایران رادیاتور به‌صورت کاملاً تخصصی اقدام به تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور می‌کنند، مطمئناً بهتر از هر تعمیرکار دیگری به نقاط ضعف و مشکلات احتمالی این دستگاه آشنایی دارند و در کمترین زمان ممکن به ایراد اصلی دستگاه پی برده و مشکل را حل خواهند کرد و تمام تلاش خود را می کنند که بدون تحمل هزینه اضافی به تعمیر بخش های مشکل دار  مانند تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور، تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور  و … بپردازند و در صورت نیاز به تعوض قطعه، از قطعات اصلی و شرکتی پکیج ایران رادیاتور استفاده کنند.

آیا شما هم به خدمات پس از فروش نمایندگی پکیج ایران رادیاتور نیاز دارید؟

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتورنمایندگی پکیج ایران رادیاتور وظیفه دارد به‌تمامی مشتریانی که پکیج دیواری خود را از نمایندگی های رسمی ایران رادیاتور در سراسر کشور خریداری کرده اند، به مدت مشخصی که در برگه گارانتی آن‌ها قیدشده است خدمات رایگان یا اصطلاحاً خدمات پس از فروش ارائه دهد؛ پس اگر دستگاه شما دارای گارانتی شرکت ایران رادیاتور بوده و هنوز مدت زمان گارانتی آن به پایان نرسیده است و در استفاده از آن با مشکل مواجه شده‌اید می‌توانید با مراجعه به نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور یا تماس با شماره تلفن داخل دفترچه از این خدمات گارانتی پکیج دیواری خود بهرمند شوید.

اما در صورتی که مدت زمان گارانتی شما به پایان رسیده است، می توانید با مرکز تعمیرات پکیج دیواری ما (شماره تماس مرکز خدمات مشتریان: ۵۴۵۸۴-۰۲۱ ) تماس بگیرید و یا درخواست تعمیرات پکیج ایران رادیاتور خود را از طریق فرم به صورت آنلاین ثبت نمایید تا در اسرع وقت به‌صورت کاملاً تخصصی به مشکل شما رسیدگی کنیم و بهترین و نزدیک ترین سرویس کار را برای تعمیرات پکیج ایران رادیاتور به محل شما اعزام نماییم.

نکاتی مهم در رابطه با سرویس و نگهداری از پکیج دیواری

مراحل ساده­ ای وجود دارند که می­ توانید با انجام آن­ ها پکیج خود را در وضعیت مطلوبی نگهداری نمایید و به این ترتیب در کاهش هزینه نگهداری و افزایش طول عمر مفید پکیج دیواری خود تاثیر گذار باشید؛ پس به خواندن مطالب پیش رو ادامه دهید تا با این نکات آشنا شوید.

نمایندگی تعمیرات پکیج

سرویس به موقع پکیج ایران رادیاتور

حتی اگر پکیج شما به درستی کار می­ کند، سرویس پکیج ایران رادیاتور به صورت منظم و طبق برنامه می­ تواند به کارکرد بهینه و طولانی شدن طول عمر مفید آن بیافزاید. لذا همواره برنامه سرویس کردن پکیج ایران رادیاتور خود را توسط سرویسکار ماهر و تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در نظر داشته باشید. توصیه می­ شود که این کار را سالانه و در ابتدای شروع فصل سرما انجام دهید تا در میانه زمستان با مشکلات ناخواسته مثل گرم نکردن آب، خاموش شدن ناگهانی  و… مواجه نگردید. در صورتی که به سرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور خود نیاز دارید می توانید از طریق پر کردن فرم ثبت درخواست و یا تماس تلفنی، ما را از درخواست خود مطلع سازید.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری

چک کردن مشعل پکیج در پکیج های باز

در پکیج­ های قدیمی – معمولا مدل­ هایی که مربوط به ۱۰ سال قبل می­ باشند – پنجره­ایی تعبیه شده که از طریق آن می ­توان مشعل پکیج را مشاهده نمود. اگر پکیج شما به درستی کار کند و احتراق کاملی داشته باشد، رنگ شعله باید آبی باشد. هر زمان که رنگ شعله پکیج به زرد تغییر پیدا کرد، با نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور تماس بگیرید.

اگر شعله پکیج خاموش شد، با استفاده از دفترچه راهنما از دستورات و مراحل روشن کردن دوباره شعله پیروی کنید. بطور معمول، این کار با گرفتن کلید ریست و سپس فشار دادن دکمه احتراق انجام می ­شود.

بعد از اینکه شعله دوباره روشن شد، احتمالا لازم است که کلید ریست را برای حداقل ۳۰ ثانیه نگه دارید. اگر با چند بار امتحان موفق به راه اندازی آن نشدید، با همکاران ما در دیجی تعمیرگاه تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را حل نمایند.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری

عدم گرما و یا علت گرم نشدن آب پکیج (در پکیج های دریچه باز یا قدیمی)

در سیستم ­های دریچه باز، اگر شعله پیلوت روشن بوده اما همچنان گرما یا آب گرمی وجود ندارد، احتمالا مشکل از شیر توپی است. شیر در مخزن تغذیه و انبساط گیر کرده است. نشانه­ های معمول این مشکل سرد بودن رادیاتورهای طبقات بالا و نبودن آب و هوا در داخل رادیاتورها به هنگام هواگیری آن­ها می ­باشد. همچنین پمپ چرخشی نیز ممکن است بسیار پر سرو صدا باشد.

اگر به مخزن تغذیه و انبساط سر بزنید (معمولا در کنار تانک آب سرد است) آن را خالی می ­بینید. در این حالت بالا و پایین کردن شیر توپی را امتحان نمایید. با این کار شیر باید دوباره به کار بیوفتد و مخزن تغذیه و انبساط پر شود.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری

پکیج های جدید (پکیج بسته)

سیستم ­های قدیمی، دریچه باز و غیر چگالشی پکیج، هوا را از محیط داخل خانه می ­گیرند. اما در مدل ­های جدید پکیج دیواری یا همان سیستم­ های بسته و چگالشی، هوای پکیج از بیرون تامین می­ شود. این بدین معنی است که مدل­ های بسته و چگالشی جدید پکیج، معمولا هوای تازه ­تری را استفاده نموده و در بازدهی و مصرف انرژی عملکرد بهتری دارند. سری­ های بسته و چگالشی پکیج حداقل ۲۵% کارآمدتر و بهینه­ تر از سری­ های قدیمی غیر چگالشی عمل می ­کنند.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری

نگهداری و سرویس پکیج های دود کش دار

صاحبان پکیج­ های خانگی دودکش ­دار که بصورت داخلی در خانه نصب می ­شوند، باید از خطرات موجود آگاه و به فکر ایمنی دودکش ­های پکیج خود باشند. این مدل پکیج ­ها از فن و دودکش برای خروج گازهای حاصل از احتراق و تامین هوا و اکسیژن مورد نیاز خود استفاده می­ کنند. دودکش ها معمولا لوله­ های فلزی بوده که از بالای پکیج خارج و گازهای حاصل از احتراق را که عمدتا از CO2 (مونواکسید کربن) تشکیل شده است به خارج هدایت می ­کنند.

 وضعیت نامطلوب یک دودکش به همراه پکیجی که به درستی کار نمی ­کند، می­ تواند شما و خانواده­ تان را در معرض خطر جدی مسمومیت مونواکسید کربن قرار دهد. این امر موجب خطرات مرگ و میر ناشی از خفگی و آسیب ­های جدی می­ گردد.

تعمیرکاران و متخصصان نصب پکیج، باید دودکش ­ها را از لحاظ نشتی و وجود هرگونه سوراخ و عیب و نقص بازرسی نمایند و به درستی و با مهارت در جای خود نصب نمایند. همچنین بازرسی نقاط حساس همچون چفت و بست کردن لوله­ ها در قسمت زانویی نباید فراموش گردد. در معرض دید بودن دودکش­ های پکیج کار بازرسی را توسط متخصص فنی راحت ­تر می ­سازد، لذا در صورت امکان از پنهان کردن دودکش ­ها و تعبیه آنان در پشت دیوارها پرهیز نمایید.

  • همواره از مسدود نبودن دودکش­ های خود در پشت بام اطمینان حاصل نمایید و هیچگاه پکیج خود را با چیزی نپوشانید و مانع مسدود شدن دریچه­ های هوا نشوید.
  • به یاد داشته باشید که حل مشکلات مربوط به پکیج پکیج ایران رادیاتور می­ تواند پیچیده باشد. لذا در صورتی که برای پکیج شما مشکلی پیش آمده، بهترین کار تماس با افراد فنی و متخصصین باصلاحیت برای عیب یابی پکیج ایران رادیاتور و رفع مشکل آن می­ باشد.

در صورت لزوم می ­توانید با ما در دیجی تعمیرگاه تماس گرفته و در اسرع وقت مشکل خود را برطرف نمایید.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری

رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور و سرویس مدار گرمایش

با مرور زمان رسوبات در سیستم پکیج شما و درون لوله ­ها به وجود آمده و باعث افت فشار و همچنین کاهش میزان گرمایش کلی می­ گردد. در چنین حالتی می ­توانید با کمک  سرویسکار پکیج کار رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور خود را انجام دهید. این کار علاوه بر اینکه موجب از بین رفتن رسوبات و جرم­ های موجود در پکیج و رادیاتورها می ­شود، سبب بهبود کارایی پکیج و افزایش عمر مفید آن می­ گردد.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری

قابلیت ضد قفل خودکار پمپ پکیج

امروزه بسیاری از پکیج­ های گازی قابلیت ضد قفل خودکار پمپ دارند. در فصول گرم بدلیل استفاده نکردن از مدار گرمایشی پکیج و جهت جلوگیری از قفل شدن و خشک شدن پمپ، قابلیتی در پمپ پکیج تعبیه شده است که بسیار کارآمد می ­باشد. این قابلیت بصورت خودکار سبب کارکرد پمپ و چرخش آن شده و آب را در لوله­ ها به جریان ­می ­اندازد. این کار سبب جلوگیری از مشکلات در راه اندازی و استارت دوباره پکیج و پمپ در فصول سرد خواهد شد.

در صورتی که پکیج شما از چنین قابلیتی برخوردار نیست، خودتان می ­توانید هر از چند گاهی با روشن نمودن سیستم گرمایش مرکزی حتی در فصول گرم نیز اینکار را انجام دهید. می ­توانید به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه پمپ را روشن نموده و بگذارید کار کند، این امر سبب از بین رفتن رسوبات و کارکرد بهینه و بی اشکال پکیج می­ گردد.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری

دفترچه راهنمای پکیج دیواری ایران رادیاتور

ممکن است در مواقع ضروری به دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور خود نیاز داشته باشید. این دفترچه حاوی اطلاعات مهمی در رابطه با نحوه استفاده، اشکالات و خطاهای احتمالی، چگونگی نگهداری و … می ­باشد. لذا سعی کنید دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور خود را حتی المقدور در مکان مشخص و در دسترسی قرار دهید تا در مواقع ضروری بتوانید از آن استفاده نمایید. خیلی از افراد این دفترچه ­راهنما را گم می­ کنند اما جای نگرانی نیست. بسیاری از شرکت­ های تولیدکننده محصولات پکیج، در وبسایت های خود فایل این دفترچه­ ها را برای دانلود قرار داده ­اند.

ما نیز در دیجی تعمیرگاه تعدادی از دفترچه راهنما های مربوط به پکیج ها را برای دانلود تهیه کرده ایم از جمله:

 

خلاصه خدمات
تعمیرات پکیج ایران رادیاتور
Rate :
3.5 based on 7 votes
نوع سرویس
تعمیرات پکیج ایران رادیاتور
ارائه دهنده خدمات
دیجی تعمیرگاه,
Ebn-e-Yamin St,N sohrevardi ave,Tehran-19166,
Telephone No.02154584
استان
تهران، کرج
توضیحات
در صورتی که به متخصص حرفه ای و با تجربه برای تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور نیاز دارید ما می توانیم در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را حل کنیم.

تعداد کل نظرات: 52

  • رحیم باشکوه

    سیستم گرمایشی زودبه زود روشن میشود سریع داع به ۹۹دزجه می زسد خاموش میشود صدای عرشی میدهد ولی رادیاتورها خیلی گرم نیست یکسال از نصب نمی گزرد

    • محمد پیرنیا
      محمد پیرنیا

      سلام
      شما رادبات های پکیج رو هوایگیری کردید ؟ اگر این کار را انجام ندادید اولین کاری که انجام میدید این باشه اگر مشکل حل نشد پیام بدید

  • محمد باقری

    با سلام دوش آب گرم سرد میشود و اصلا گرم نمیشود.ولس رادیاتور ها گرمه. درجه بار رو ۱٫۵ مشکل چیه؟

    • محمد پیرنیا
      محمد پیرنیا

      سلام
      به هیچ عنوان آب گرم مصرفی شما گرم نیست ؟ ایا در این مدت سرویس پکیج را انجام داده اید ؟ احتمال رسوب گرفتن مبدل پکیج شما زیاد است

  • حسین شفیعی

    سلام :: ۴ سال از نصب پکیج ایران رادیاتور گذشته امسال روشن شده دائما هوا میگیره به طوریکه فقط یکی دو پره از رادیاتور گرمه هواگیری که میکنیم یکروز خوبه دوباره شروع میکنه به سرد شدن پره ها به طوریکه سه روز بعداز هواگیری فقط یک یا دو پره از ۱۲ پره گرماست ضمنا در ساختمان دوتا رادیتور ۱۲ پره ای و دوتا رادیاتور ۶ پرهای داریم که غالبا رادیتور های ۱۲ پرهای ها سرد میشه لطفا راهنمایی کنید من خودم فنی هستم خودم طرحهایی دارم ولی شما متخصص هستید منتظر راهنماییتان هستم شفیعی از کاشان

    • محمد پیرنیا
      محمد پیرنیا

      سلام
      ایا رادیات های پکیج شما المنیومی است ؟

  • محسن عابدی

    با سلام
    من دیروز پکیج رو برای جابجبیی دودکش خاموش و از برق کشیدم و بعد از روشن کردن صراهای عجیبی از پکیج به گوش میرسه ولی دمای آب و فشار آب هیچ تفاوتی نکرده. این سر و صدا نگرانم کرده

    • محمد پیرنیا
      محمد پیرنیا

      سلام
      منظور شما از صدای عجیب چیه ؟ از کدام قسمت پکیج و درچه زمانی این صدا به گوش میرسد

  • مجید محجوب

    باسلام . ممنون میشم شماره تماس نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج رو در مشهد به من بدین . با تشکر

    • محمد پیرنیا
      محمد پیرنیا

      سلام
      با تماس با ۱۱۸ مشهد درخواست مراکزی سرویس را از ایشان بخواهید

  • باقری

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید.
    سوالی داشتم که لطف می کنید اگر راهنمایی بفرمایید.
    پکیج تا دیرور کاملا خوب کار می کرد اما از دیروز دیگه کلا آب گرم نداریم، اما سیستم گرمایش به خوبی کار می کند. هیچ چراغی هم به عنوان ارور روی سیستم روشن نمی شود و در حالی که رادیاتورها به خوبی کار می کنند و گرم هستند اما با باز کردن شیر جرقه ای زده نمی شود و آب هم گرم نمی شود و کاملا سرد است.
    به نظرتون مشکل چی می تونه باشه؟

    • meAfshin76

      سلام
      دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که یکی از این دلایل خرابی فلومتر یا فلو سوییچ است که باید برسی شود البته شاید نیاز به یک سرویس کلی نیز داشته باشد

  • فتحی

    سلام
    پکیج ایران رادیاتور داریم. دائم فشارش افت میکنه میاد روی نیم. ضمناً آب گرم حمام هم دائم سردوگرم میشه. میشه بفرمایید ایرادش چیه؟ ممنون. خسته نباشید.

    • محمد پیرنیا
      محمد پیرنیا

      سلام
      احتمال خرابی یا نشتی در مبدل یا منبع انبساط شما وجود دارد

  • حمید

    سلام
    وقت رادیاتور را خاموش میکنم . زیر پکیج اب چکه میکنه؟
    وقتی هم رادیاتور روشنه هی قطع و وصل میشه؟

    • محمد پیرنیا
      محمد پیرنیا

      سلام
      دوست گرامی پکیج شما نیاز به سرویس توسط تعمیرکار متخصص را دارد

      • حمید

        تعمیرکاراتون هیچ موقع وقت دارن

  • سید مهدی هدایتی

    سلام
    دو روز هست که پکیج من چراغ قرمزش روشن میشه و آب سرده، وقتی دگمه ریستشو میزنم آب گرم میشه، ولی قبلا اینطوری نبود، مشکل از کجاست؟

    • محمد پیرنیا
      محمد پیرنیا

      سلام
      لطفا مدل پکیج حودتان را با اروری که نشان میدهد شرح دهید

  • سید مهدی هدایتی

    مدل دستگاه من
    Ec022ff هست
    بعضی مواقع آب گرم رو که باز میکنم، آب گرم نمیشه، وقتی پکیج رو نگاه میکنم میبینم چراغ اول از سمت چپ روشنه، دستگاه رو روشن و خاموش میکنم، بازم چراغ روشنه، دگمه ریستو که میزنم چراغ قرمز خاموش میشه و آب رو هم گرم میکنه.
    این اتفاق تا حالا سه بار رخ داده.
    ممنون میشم راهنمایی کنین.

  • جاوید جاویدان

    با سلام
    مدل پکیج ۲۴۰۰۰ دو مبدله فن دار ایران رادیاتور است حدود دو ماه است وصل شده از دیروز دو بار دستگاه از کار افتاده و چراغها دائم چشمک میزند ( قرمز نشده است ) ولی نه رادیاتورها گرما دارد و نه آب گرم میشود البته با ریست کردن مشکل حل میشود علت چیست
    با تشکر

    • کارشناس1: پیرنیا
      کارشناس1: پیرنیا

      سلام
      با توجه به نو بودن پکیج ایران رادیاتور خودتان حتما با نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج در شهرستان خود تماس گرفته تا از گارانتی محصولات خود استفاده کنید

  • علی اصغر ناظری

    سلام ابگرم نمیشه مشعل مدت کوتاهی روشن میشه و زود خاموش میشه

    • کارشناس1: پیرنیا
      کارشناس1: پیرنیا

      سلام
      اب شوفاژ دیواری هم به همین شکل است ؟

  • محمدی

    سلام
    مدل پکیج ماM24ffچندروزه که شلنگش وقتی آب گرم روبازمیکنیم ازش آب میچکه
    مشکل چیه؟
    باتشکر

    • کارشناس 2 : علوی

      سلام
      از کدام قسمت پکیج شما اب چکه میکند ؟

  • محمد جواد رحمانی راد

    سلام
    پکیج ایران رادیاتور ما جند روزی است که دائم همه چراغهای آن از سمت چپ به راست در حال چشمک زدن است و بدون اینکه آب باز باشد مشعل آن در حال خاموش و روشن می باشد و اینکه آب گرم برای روشویی حمام و دستشویی خیلی دیر می رسد (گرم میشه) ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • کارشناس1: پیرنیا
      کارشناس1: پیرنیا

      سلام
      امکان رسوب گرفتن مدار پکیج دیواری شما بسیار زیاد است حتما نسبت به سرویس و رسوب زدایی اقدام کنید

  • محمود شاهسون

    سلام خسته نباشید پکیج ۲۴ هزار ایران رادیاتور دارم موقعی که شیر مصرفی آب گرم باز میکنم چراغ های درجه به ترتیب چشمک میزند وپکیج روشن و خاموش میشه یعنی اصلا آب گرم نمیشه تقریبا یکسال و نیم میشه نصبه مشکلش چیه

    • کارشناس1: پیرنیا
      کارشناس1: پیرنیا

      سلام
      احتمالا مشکل در فلوسویچ یا سنسور اب هست که باید برسی و تعمیر یا تعویض گردد

  • مرتضي همتي

    با سلام،پکیج ما آب رو خیلی گرم نمیکنهطوری ک زیر دوش فقط باید از آب گرم استفاده کرد دمای پکیج تم رو آخرشه،در حالی ک رادیاتورها گرم میشن،

  • هديه كيايي

    سلام
    حدود دو ماه از نصب پکیج میگذره چند روز پیش رادیاتورهارو هم روشن کردیم از دیشب نه اب گرم داریم نه رادیاتور ها گرمن فشار از نیم هم پایین تره نزدیکه صفره
    اما چراغ قرمز روشن نیست
    مدل هم m24ff عستش

  • شیری

    سلام ما هم دقیقا این مشکل رو داریم به ما گفتن حتما آلومینیمی اما از کجا میشه فهمید؟ و پیشنهادی که دادن این هست که صفحه ای نصب کنیم یعنی هزینه اضافی.
    از همدان
    سلام :: ۴ سال از نصب پکیج ایران رادیاتور گذشته امسال روشن شده دائما هوا میگیره به طوریکه فقط یکی دو پره از رادیاتور گرمه هواگیری که میکنیم یکروز خوبه دوباره شروع میکنه به سرد شدن پره ها به طوریکه سه روز بعداز هواگیری فقط یک یا دو پره از ۱۲ پره گرماست ضمنا در ساختمان دوتا رادیتور ۱۲ پره ای و دوتا رادیاتور ۶ پرهای داریم که غالبا رادیتور های ۱۲ پرهای ها سرد میشه لطفا راهنمایی کنید من خودم فنی هستم خودم طرحهایی دارم ولی شما متخصص هستید منتظر راهنماییتان هستم شفیعی از

  • مصطفی پور

    با سلام
    از دیروز پکیج من رو عدد هفتاد چشمک میزنه
    مشکل از چی میتونه باشه و حدودا چقدر هزینه اشه
    لطف کنید شماره غرب تهرانتونم بدین
    ممنون

  • معین معینی

    با سلام
    مدل پکیج من M24ff است. با روشن کردن مد زمستانی پکیج که شروع بکار می کند علامت شعله روشن می شود و صدای شعله می آید و دوباره این چراغ خاموش می شود و بعد از چند ثانیه دوباره این روند تکرار می شود. این روند تا موقع کار کردن آن ادامه می یابد. بر روی پکیج هم نشانگر ۳۰ و ۴۰ همزمان روشن است. اما از لحاظ گرمایشی هیچ مشکلی وجود ندارد. آیا این مشاهده نشان دهنده اشکالی در پکیج است؟

    با تششکر

  • مهناز علی مرادی

    سلام وقتی رادیاتور ها را روشن میکنیم ، آب مصرفی در حموم و … سرد میشود ، پکیج دیواری است و آذر ۹۴ نصب شده است.با تشکر

    • کارشناس1: پیرنیا
      کارشناس1: پیرنیا

      سلام
      این مورد باید برسی کامل شود یا اینکه اطلاعات فنی دقیقتری برای راهنمایی اعلام بفرمایید

  • اکبر بدرلو

    با سلام ،وقتی آب گرم حمام بازه صدای سوت از داخل پکیج میاد
    .علت چیست؟

    • کارشناس 2 : علوی

      سلام
      امکان رسوب گرفتن مبدل یا خرابی لوله های زیر پکیج هست

  • عباسی

    سلام
    من نیاز به تعمیر کار دارم
    پکیج ما سه ساله که از نصبش میگذره ، الان سیستم گرمایش رو روشن کردم
    ولی گاهی اوقات کاملا ولرم میشه و هر چقدر هم صبر میکنم پکیج شعله دار نمیشه
    ولی اگر یک حرکت کوچک به پیچ حرارت پکیج بدم انگار که بهش شوک داده میشه
    و مجددا رادیاتور ها گرم میشه
    لطفا کمکم کنید تا این مشکل حل بشه ؟

  • مهدی

    سلام
    پکیج ای ۲۴ نصب کردیم
    خطای دی ۹۱ داره
    محافظ برق هم نصب کرده نصاب
    ولی همچنان خطا میده و خاموش شه

    • کارشناس 2 : علوی

      سلام
      با شماره دفترچه گارانتی تماس بگیرید تا به صورت رایگان برسی و عیب یابی شود

  • محمدرضا تقوي

    با سلام
    پکیج ما تازه امسال نصب شده ، الان سیستم گرمایش رو روشن کردم
    ولی سیستم شوفاژ اصلا روشن نمیشه، سیستم آب مصرفی روشن میشه
    تنظیمات روی زمستانه استو هواگیری هم شده
    لطفا راهنمایی نمایید.

  • محسن خرمی

    با سلام
    پکیج مدل M24FF هست و امروز فشار رو صفر هست و آب چیکه میکنه و شیر فشار را که باز میکنی اصلا بالا نمیره

  • جلیل امین پور

    سلام
    مدل پکیج ما L24FFمی باشد هروقت درجه شوفاژ را کم می کنیم ویا یکی از رادیاتورها را نی بندیم ارورE2میدهد لطفا راهنمایی بفرماییدتقریبا یک سال نصب شده

  • حسن طالبی

    سلام از لوله تخلیه کم کم اب میاد قبلش دو روز نبودیم اومدیم اب داغ نمی کرد شیر هوا رو کمی پیچوندم و رفتم حمام اومدم دیدم خونه رو اب برداشته بعدش اب اصلی رو بستم بعدش الان کم کم اب از شیر تخلیه میاد ایا شیر اطمینان خرابه

  • مسعود اعلمی

    سلام.فندک چندین بار عمل می کند ولی نمی تواند مشعل را روشن کند و پس از ۳بار عمل فندک دکمه ریست پکیج روشن می شود…وقتی درجه پکیج را زیاد کنیم با چند بار تلاش فندک مشعل به زور روشن می شود..؟

  • ژاکلین کلامی

    سلام
    من فرم درخواست تعمیرات پر کردم برای امروز ، چطور میتونم بفهمم کی میاد و پیگیری کنم .

  • وحید حافظی

    سلام حدودا مرداد ماه پکیج نصب کردم
    چه مدت از نصب به سرویس نیاز دارد؟
    ایراد خاصی نداره فقط همین طوری یه سرویس بشه
    ممنون

  • ایمان خزایی

    با سلام
    فشار پکیج منزل بالا میره چندین بار پایین آوردم .باز هم بالا میره .حتی در مواقعی که پکیج خاموشه.لطفا راهنمایی بفرمایید.

  • جواد کوشکی

    با سلام
    هر چند هفته یک بار چراغ های ۵۰ و ۷۰ و ۸۰ چشمک می زنن و مشعل روشن نمی شود.
    که بعد از چند ساعت مشکل خود به خود حل می شود.
    مرسی

  • ح م

    سلام وقت بخیر بنده پکیج سری Mدارم پارسال دادم سرویس شد اما صدا بم بم بم میده وقتی کار میکنه البته عملکردش خوبه.وقتی به تکنسین گفتم در جواب گفتن علت صدا نبود دودکش دوجداره می باشد و به این علت ما دریچه گرد بالای پکیج بازکردیم چون دودکش دوجداره نیست.میخواستم بدونم آیا علت همینه؟لازم به ذکره وقتی کولر روشن هست پکیج بسیار بی صدا عمل میکند.ممنون میشم زود پاسخ بدین

  • یک دیدگاه بنویس!

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لطفا به این سوال پاسخ دهید *