ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر تلویزیون دوو (DAEWOO)

به منظور دریافت خدمات تعمیر انواع تلویزیون دوو در تهران و سایر شهرها، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. در کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان انجام خواهد شد. در این مرکز نصب تلویزیون و تعمیرات دستگاه‌های شکسته،  ضربه خورده و دارای گارانتی انجام نمی‌شود.

خدمات تعمیر تلویزیون
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون دوو

تلویزیون یکی از محصولات باکیفیت و پرطرفدار برند دوو (DAEWOO) است که با طراحی حرفه‌ای و کیفیت پایدار توانسته جایگاه بسیار خوبی را در خانه‌های ایرانی به دست آورد. به دلیل تکنولوژی پیشرفته و ظرافت قطعات این دستگاه، توصیه می‌شود برای تعمیر آن از تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده در این زمینه کمک بگیرید. تکنسین‌های مجموعه کاراباما، علاوه بر دارا بودن سال‌ها تجربه کار عملی، از تخصص کافی برای تعمیر تلویزیون برخوردارند و امکان تعمیر دستگاه شما را باکیفیتی فوق العاده فراهم خواهند کرد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

خدمات تعمیرات تلویزیون دوو در تهران و سایر شهرها

اگر ساکن تهران (شرق، غرب، شمال و جنوب تهران) و حومه هستید و به دنبال نمایندگی تلویزیون دوو در تهران می‌گردید، می توانید از خدمات باکیفیت تعمیرات تلویزیون کاراباما استفاده کنید. به دلیل حضور تکنسین های کاراباما در سراسر شهر و همچنین ضرورت تعمیرات لوازم خانگی در سریع ترین زمان ممکن، امکان ارائه خدمات به شما در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد.

چنانچه می‌دانید نمایندگی برندهای خارجی از جمله نمایندگی تلویزیون دوو در تهران و سایر شهرستا‌ن‌ها وجود ندارد. کاراباما با تمامی ابزار و ملزومات لازم این کاستی را به نحو احسن پر کرده است.

تعمیر تلویزیون دوو (DAEWOO) از خدماتی است که به صورت کاملا اصولی و با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی توسط تکنسین‌های کاراباما انجام می‌شود.

با توجه به ظرافت و پیچیدگی قطعات این دستگاه، می‌بایست کلیه خدمات آن را صرفا از مراکز معتبر و دارای تکنسین‌های متخصص دریافت کنید تا دستگاه شما به صورت اصولی عیب یابی شده و اقدامات لازم برای تعمیرات یا تعویض قطعات آن انجام شود.

اگر به خدمات پس از فروش تلویزیون دوو یا نمایندگی دوو دسترسی ندارید، می‌توانید روی خدمات کاراباما حساب کنید. تکنسین‌های کاراباما دارای سال‌ها تجربه هستند و می‌توانند دستگاه شما را بدون نقص تعمیر کنند. همواره توصیه می‌شود تعمیر تلویزیون را به تعمیرکار مجرب و واجد شرایط بسپارید.

در صورت بروز مشکلات زیر، فورا دستگاه‌تان را از برق بکشید و با یک مرکز تعمیرات تخصصی تماس بگیرید:

  • آسیب دیدگی کابل برق
  • افتادن تلویزیون روی زمین
  • نفوذ مایعات یا برخورد اشیای خارجی به داخل دستگاه
  • داغ بودن بدنه
  • استشمام بوی غیرعادی

اگر دستگاه شما روشن نمی‌شود، روی حالت استندبای می‌ماند، ناگهانی خاموش می‌شود، صدا دارد ولی تصویر ندارد یا پنل دچار آبخوردگی شده است، باید از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید. تکنسین‌های مجموعه کاراباما کلیه خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون دوو را در کم‌ترین زمان ممکن ارائه خواهند داد.

آیا تعمیر پنل تلویزیون دوو امکان پذیر است؟

به هیچ عنوان تعمیر پنل تلویزیون را به افراد غیرحرفه‌ای نسپارید. اگر پنل دچار شکستگی شده باشد، جسمی خارجی وارد صفحه نمایش شده باشد یا در اثر برخورد شدید با زمین آسیب دیده باشد، چون ممکن است ماژور دستگاه معیوب شده باشد، امکان تعمیر آن وجود ندارد.

از سوی دیگر، هزینه تعویض پنل بسیار زیاد است و از نظر اقتصادی اصلا مقرون به صرفه نیست. در این طورت بهتر است به جای تعمیر یا تعویض صفحه نمایش، برای خرید یک تلویزیون جدید اقدام کنید.

  • گاهی ممکن است پنل دچار آبخوردگی شده باشد و در اثر نفوذ مایعات آسیب دیده باشد. در این صورت، صفحه نمایش توسط یک تکنسین متخصص بررسی می‌شود و در صورتی که میزان آسیب دیدگی جزئی باشد، اقدام به تعمیر آن خواهد کرد.

مجموعه کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های آموزش دیده، سال‌هاست که تمامی خدمات مربوط به تعمیر پنل تلویزیون دوو را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می‌دهد. تکنسین‌های کاراباما می‌توانند پنل ال ای دی و ال سی دی را به صورت اصولی و بدون نقص تعمیر کنند.

هزینه تعمیرات تلویزیون دوو

هزینه تعمیر تلویزیون دوو به عوامل مختلفی بستگی دارد و براساس مدل، اندازه صفحه نمایش، سایز پنل، نوع بک لایت استفاده شده و … متفاوت است. تمامی هزینه‌های دریافتی بابت تعمیر یا تعویض قطعات بر اساس نرخ تعیین شده توسط اتحادیه و به طور کامل تحت نظارت مجموعه است.

لازم به ذکر است که حدود قیمت تعمیرات پیش از انجام کار و انتقال تلویزیون به تعمیرگاه، اعلام می‌شود و کلیه هزینه‌ها پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تعمیر اصولی بک لایت تلویزیون دوو

یکی از قطعات اصلی تلویزیون بک لایت است که در صورت استفاده مداوم از دستگاه یا استفاده از حداکثر نور ممکن است دچار سوختگی شود. برای جلوگیری از آسیب جدی به دستگاه‌تان باید سریعا برای تعمیر بک لایت اقدام کنید.

خدمات پس از فروش دوو

آیا کاراباما قطعات تلویزیون دوو را تعمیر می کند؟

با توجه به هزینه بالای تعویض قطعات نسبت به هزینه تعمیرات آن، به منظور رفاه حال مشتریان، اولویت تکنسین‌های کاراباما در ابتدا تعمیر اصولی و بدون نقص قطعه است. تنها در صورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد یا قطعه سوخته باشد، اقدامات لازم برای تعویض آن و استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت صورت می‌گیرد.

برخی از قطعاتی که توسط مرکز کاراباما تعمیر یا تعویض می‌شوند عبارتند از:

  • تعمیر یا تعویض پنل
  • بک لایت
  • برد اصلی
  • برد تیکان
  • برد پاور
  • کابل
  • آی سی برد
  • خازن

کاراباما، ارائه خدمات هم سطح با نمایندگی تلویزیون دوو

با توجه به شرایط موجود، در حال حاضر امکان دسترسی به نمایندگی برندهای معتبر از جمله نمایندگی دوو در ایران وجود ندارد. از این رو بهترین گزینه مراجعه به مراکزی است که کلیه خدمات تعمیر دستگاه را به درستی انجام دهند تا تلویزیون شما مجدد دچار مشکل نشود و نیازی به صرف هزینه‌های هنگفت برای تعمیر یا تعویض قطعات آن نباشد.

مرکز تخصصی کاراباما با گزینش تکنسین‌های متخصص امکان ارائه خدمات به مشتریان را با کیفیتی بسیار بالاتر از نمایندگی ارائه خواهد داد. تکنسین‌های کاراباما از دانش و تجربه کافی برخوردارند و می‌توانند انواع مدل‌های تلویزیون دوو را با کیفیتی بسیار بالا تعمیر کنند.

آیا نمایندگی تعمیرات دوو (DAEWOO) در ایران شعبه دارد؟

همانطور که می‌دانید، در سال‌های اخیر دسترسی به نمایندگی برند دوو در ایران امکان پذیر نیست و در واقع امکان استفاده از خدمات پس از فروش تلویزیون دوو برای ما وجود ندارد. در این شرایط بهتر است از مراکز معتبر که دارای تکنسین‌های مجرب هستند، برای تعمیر دستگاه خود کمک بگیرید. تکنسین‌های کاراباما از تجربه کافی برخوردارند و می‌توانند تلویزیون شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنند.

تعمیرات تلویزیون در کاراباما 6 ماه گارانتی دارد

کلیه خدمات ارائه شده توسط مرکز تخصصی کاراباما با گارانتی 180 روزه ارائه می‌شود. بدین صورت که اگر تا 6 ماه مجددا تلویزیون دوو شما دچار همان ایراد شد، کاراباما بدون دریافت هزینه اضافی اقدام به تعمیر مجدد آن خواهد کرد.

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر تلویزیون دوو، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3 گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج تلویزیون دوو

1.عیب‌یابی خاموش شدن ناگهانی تلویزیون دوو

از متداول‌ترین دلایل خاموش شدن ناگهانی دستگاه می‌توان به سوختن آی سی برد، خرابی سی پی یو، معیوب شدن مدار استندبای و اتصال فلش ویروسی به دستگاه اشاره کرد. با این حال، قبل از ثبت درخواست، اتصالات برق آن را بررسی کنید.

2.تعمیر مشکل پرش تصویر در تلویزیون دوو

پرش تصویر ممکن است به علت خرابی پنل و برد پاور، ایراد در سیگنال و سوختگی پنل رخ بدهد. برای رفع این مشکل، یک بار تنظیمات دستگاه را ریست کنید سپس کلیه کابل‌ها و فیش‌های ورودی را جدا کرده و مجدد به پشت دستگاه وصل کنید. اگر مشکل پابرجا بود، از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

3.عیب‌یابی سیاه شدن تصویر تلویزیون دوو

خرابی بک لایت، برد تیکان، برد پاور، لامپ‌ها، پنل و آب خوردگی پنل می‌تواند علت سیاه شدن تصویر باشد. قبل از ثبت درخواست، از اتصال صحیح کابل‌ها به دستگاه مطمئن شوید. اگر پنل خراب شده باشد باید توسط تکنسین متخصص تعویض گردد.

4.تعمیر روشن شدن خود به خود تلویزیون دوو

از رایج‌ترین دلایل روشن شدن خود به خود تلویزیون می‌توان به قطع و وصل شدن برق اشاره کرد. قبل از ثبت درخواست، از اتصال دقیق برق دستگاه و سیم‌های پشت آن مطمئن شوید. وجود ایراد در تایمر بیدار باش و خرابی مین برد نیز ممکن است باعث ایجاد این مشکل شود که باید توسط تکنسین بررسی شود.

تعمیر تخصصی تلویزیون دوو خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.تعمیر کم نور شدن تصویر تلویزیون دوو

ساده‌ترین علت کم نور شدن تصویر می‌تواند تنظیمات نور دستگاه باشد که باید با بررسی منوی تنظیمات، چک شود. خرابی بک لایت، کابل‌های دستگاه، ایراد در پنل و سوختگی پیکسل می‌تواند باعث بروز این مشکل شود.

6.پایین بودن کیفیت تصویر تلویزیون دوو

پایین بودن کیفیت تصویر غالبا به دلیل کیفیت پایین تصویر درحال پخش رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل Sharpness یا وضوح تصویر را افزایش دهید و نسبت ابعاد را تنظیم کنید. گاهی تنها راه حل، تماشای فیلم‌های با کیفیت بالاتر است.

7.تعمیر مشکل وصل نشدن تلویزیون دوو به WiFi

برای رفع مشکل وصل نشدن تلویزیون به WiFi، آن را از طریق اینترنت به روتر متصل کنید، بعد تلویزیون و مودم را ری استارت کنید. اگر همچنان دستگاه به وای فای وصل نشد، از یک تکنسین کمک بگیرید.

8.عیب یابی و تعمیر قطع شدن صدای تلویزیون دوو

گاهی ممکن است فعال بودن گزینه قطع صدا (mute) باعث عدم پخش صدا شود. تنظیمات نادرست صدا، اتصال هدفون به دستگاه، خرابی کابل HDMI، معیوب شدن بلندگوی داخلی، خرابی بلندگوهای داخلی و برد اصلی نیز می‌تواند علت قطع شدن صدا باشد. برای رفع این مشکل، تنظیمات بلندگو‌ها و صدا را بررسی کنید.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

باعرض سلام
تلویزیون راخاموش کردم دوساعت بعد روشن کردم صدادارد ولی تصویر ندارد با چه شماره ای باید تماس بگیرم برای تعمیر

فاطمه پوراسترابادی
12 تیر 1402

    سلام برای ثبت درخواست تعمیرات می توانید با شماره تلفن 54584-021 تماس بگیرید. یا از طریق فرم اینترنتی درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

    فائزه کریمی
    17 تیر 1402

من خیلی سال پیش تلویزیونمو از نمایندگی تلویزیون دوو گرفتم ولی مثل اینکه دیگه نمایندگیش وجود نداره و بقیه فیکن… درسته؟

علی پیریایی
14 اسفند 1401

تلویزیون ما تصویر نمیاره روشن میشه تو یه ثانیه خاموش میشه

علیرضا زکیپور
22 مرداد 1401

باعرض سلام خسته نباشید بنده تلویزیون ۴۹اینچ دووداریم که بعدازچندساعت روشن شدن هم تصویروهم صداش می‌ره کنترل ودگمه های تلویزیون هم کارنمی کند برای خاموش کردن بایدازبرق اصلی قطع کنیم بعدازچنددقیقه مجددکه روشن میکنیم درست کار می‌کنه این دفعه بعدازچندساعت می بینی تصویروصداداردکنترل ودگمه های تلویزیون فقط کارنمی کنندعلتش چیست

ابولفضل
27 فروردین 1401

سلام تلویزیون بنده شکسته هرجا بردم درست نکردند این تلویزیون را برای مادرم خریده بودم …ایشان کمیته ای هستند وتوان درست کردن ندارند هیچ کس هم کمکی نمیکند گارانتی هم داشت ولی فکر. کنم تمام شده ..ایشان ده روز نگاه نکردند ..لطفاً کمک کنید …ممنون از الطاف شما

ابراهیم نصببی
5 اسفند 1400

تلویزیون صفحه پنل خط دار سینگل است مدل4317

مصطفی چم
16 آذر 1400

سلام – وقت بخیر
یک دستگاه تلوزیون دوو 4کی دارم که میخوام تصویر کامپیتور رو به صورت بی سیم انتقال بدم به تلوزیون و نیاز به راهنمایی دارم.

نورللهی
24 شهریور 1400

تصویر تلوزیون ما وقتی فندک اجاق گاز می زنیم چند ثانیه قطع و وصل میشه علتش چیه؟

جهانگیر
18 مهر 1399

سلام تلوزیون ما روشن میشه فقط رو صفحه آبی میمونه نه کنترل نه دلمه تلوزیون کار میکنه ال ای دی جدید هوشمنده چیکار کنم

علی اکبر ملایی
16 خرداد 1399

تلوزیون ما صدا میاد ولی تصویر نمیاد و وقتی که روشن میکنیم آرم دوو یکم دیده میشود نمیدانم مشکل از چیست لطفا کمکم کنید

Mobin
15 اردیبهشت 1399

    سلام چراساعت تلویزیون 49 فعال نمی شود برروی تهران 3/35گذاشتم هیچ وبعد بروی لندن هم کذاشتم هیچ راهنمایی بفرمایید

    سید محمود علوی مهر
    30 اردیبهشت 1399

لامپ ال ای دی کامل تلویزیون ۴۳ اینچ دوو از کجا پیدا کنم

طالب فرجی
7 اردیبهشت 1399

سلام تعمیرخاموش شدن ناگهانی تلویزیون دوو دررمنزل هم امکان پذیرهست باتشکر

مصطفي محمدي زاده
15 آذر 1398

    سلام تلوزیون روشن میکنیم صفحه سیاه فقط صدا هست باید گرم بشه تا تصویر بیاد مشکلش چیه و چقدر هزینه اش میشه

    زهرا دریس موسوی
    19 شهریور 1400

      سلام زهرای عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      22 شهریور 1400

سلام وقت بخیر تلویزیون ال ای دی دوودارم که بی جهت 30دقیقه بعدازروشن بودن خاموش میشود وگاهی هم تصویرش پرپرمیزنه واجباراخاموش میکنیم.لطفاعلت آن رابفرمایید

مصطفي محمدي زاده
15 آذر 1398

    سلام دوو h7000 49اینچی دارم چرا کنترلش اینقدر کند کار می‌کنه ایا راهی هست برای اینکه سرعت عملکردش بهتر بشه واقعا آزاردهندست

    حمید واحدی
    8 فروردین 1399

علت سیاه شدن زیر صفحه مانند لکه چیست؟

امیر مهدی صالحی
24 مهر 1398

    با سلام تلویزیون دوو 42ال سی دی شبکه های تلویزون را نمی گیرد هرچه جستجو می زنیم وآنتن را عوض کردیم.بازهم شبکه ای دریافت نمی کند.نه صدا ونه تصویر گزینه اطلاعات سیگنال غیرفعال شده. ممنون از پاسخ گویی تان.

    علی اکبرکریمی نسب
    21 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      25 خرداد 1400

چرا پایین تلویزیون لکه سیاهی پیدا شده

بهروز بازگیر
22 شهریور 1398

    سلام تلویزیون من با ضربه یه سوراخ کوچیک رو صفحه ایجاد شده
    چیکار باید کنم ؟

    سجاد گیاهی
    25 آذر 1399

سلام .علت فعال شدن تایمر خاموشی به صورت ناگهانی بدون فعال کردن در تلوزیون LEDدوو چیست؟

فهیمه رضایی
29 اردیبهشت 1397

    سلام مینبورد تلویزیون دوو ۳۲اینچ ال سی دی از کجا میتونم پیدا کنم لطفا راهنمایی کنید

    مهری کیماسی
    14 اسفند 1398

    تلویزیون دوو پنل شکسته

    علی رضایی
    12 بهمن 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس