ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن (X-VISION)

برای دریافت خدمات تعمیر انواع تلویزیون ایکس ویژن، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کرده یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین، در مدت زمان کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد. در این مرکز نصب تلویزیون و تعمیرات دستگاه‌های شکسته یا ضربه خورده انجام نمی‌شود.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

برند ایرانی ایکس ویژن (X-Vision) با تولید محصولات باکیفیت صوتی و تصویری، امروزه به یکی از گزینه‌های مورد اعتماد مردم تبدیل شده است. به دلیل فناوری پیشرفته و حساسیت قطعات این دستگاه، توصیه می‌شود برای تعمیر آن حتما از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید تا دستگاه شما دچار آسیب جبران ناپذیری نشود. تکنسین‌های متخصص مجموعه کاراباما، از دانش کافی در زمینه تعمیر تلویزیون برخوردارند و دستگاه شما را به صورت اصولی و در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر خواهند کرد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج تلویزیون ایکس ویژن

1.روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

روشن نشدن دستگاه می‌تواند به دلایل مختلفی رخ بدهد: خرابی برد پاور، سی پی یو، معیوب شدن قطعات برد یا ویروسی شدن مین برد. قبل از ثبت درخواست، پریز متصل به دو شاخه، اتصالات برق و کابل‌های پشت دستگاه را بررسی کنید.

2.خارج نشدن تلویزیون ایکس ویژن از حالت استند بای

یکی از مشکلات این دستگاه، خارج نشدن از حالت استند بای است. سوختن مین برد یا خرابی پاور می‌تواند علت این ایراد باشد. برای رفع مشکل خارج نشدن تلویزیون از حالت استند بای، می‌بایست مین برد دستگاه بررسی و تعویض شود.

3.تصویر نداشتن تلویزیون ایکس ویژن

اگر تلویزیون شما تصویر ندارد ممکن است برد پاور یا بک لایت خراب شده باشد. همچنین آبخوردگی صفحه نمایش به علت اسپری کردن مایعات تمیز کننده یا دستمال کاملا خیس می‌تواند علت نبود تصویر باشد.

4.قطع شدن ناگهانی تصویر تلویزیون ایکس ویژن

از عمده‌ترین دلایل قطع شدن ناگهانی تصویر می‌توان به خرابی برد پاور، بک لایت، مین برد و اختلال در عملکرد پنل اشاره کرد. برای رفع این مشکل باید دستگاه شما توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود و در صورت خرابی تعویض گردد.

تعمیر تخصصی تلویزیون ایکس ویژن خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.خاموش شدن تلویزیون ایکس ویژن به صورت خودکار

علت خاموش شدن خودکار دستگاه ممکن است فعال شدن تایمر خواب باشد. برای رفع این مشکل از خاموش بودن تایمر خواب و اتصال صحیح کابل برق به پریز مطمئن شوید.

6.دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن

دیر روشن شدن تلویزیون یکی از مشکلات رایج این دستگاه است که به علت نقص فنی در قطعه پاور رخ می‌دهد. اگر دستگاه شما به کندی و با تاخیر روشن می‌شود، بهتر است پاور توسط تکنسین بررسی شده و در صورت خرابی تعویض شود.

7.وصل نشدن تلویزیون ایکس ویژن به اینترنت

ساده‌ترین دلیل وصل نشدن تلویزیون به اینترنت می‌تواند وارد کردن اشتباه رمز وای فای، تنظیم نبودن ساعت و منطقه زمانی و اتصال لوازم جانبی غیرضروری به دستگاه باشد. برای رفع این مشکل، لوازم جانبی متصل به آن را جدا کنید، یک بار تلویزیون و مودم را ری استارت کرده و سپس وضعیت مک آدرس دستگاه را در مودم چک کنید

.

بیشتر بخوانید

8.کم نور شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

تنظیمات نادرست نور دستگاه، خرابی قطعه بک لایت و پنل، سوختگی پیکسل و اختلال در عملکرد کابل‌ها و گیرنده دیجیتال می‌تواند علت کم نور شدن تصویر باشد. قبل از ثبت درخواست، تنظیمات اصلی دستگاهرا بررسی کنید.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات تخصصی تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن (X-VISION) یکی از خدماتی است که سال‌هاست توسط مرکز تخصصی کاراباما انجام می‌شود. تکنسین‌های مجموعه کاراباما با رعایت کامل نکات ایمنی اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه شما می‌کنند.

اگر ساکن تهران، البرز، گیلان، قم، اصفهان و جزیره کیش هستید، می‌توانید برای دریافت خدمات تعمیرات، درخواست خود را از طریق فرم ثبت کنید یا با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید. هماهنگی برای اعزام تعمیرکار تلویزیون در همان روز صورت خواهد گرفت.

 

مرکز مجاز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

باتوجه به حساسیت قطعات تلویزیون توصیه می‌شود تعمیر آن را صرفا به افراد حرفه ای و آموزش دیده در این زمینه بسپارید. مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های ماهر امکان تعمیر دستگاه را باکیفیتی بالا فراهم خواهد کرد.

چرا باید تعمیر تلویزیون خود را به کاراباما بسپارید؟

  • ارائه کلیه خدمات تعمیر به صورت تخصصی
  • اعزام تکنسین ماهر متناسب با نوع برند دستگاه شما
  • ارائه خدمات فوری و سریع (در همان روز ثبت درخواست)
  • ضمانت 180 روزه تعمیرات
  • قیمت منصفانه
  • تعویض قطعات و استفاده از قطعات باکیفیت و اورجینال

تعمیر پنل در کاراباما امکان پذیر است

پنل، یکی از مهم‌ترین قطعات تلویزیون است که در صورت آب خوردگی، شکستگی یا برخورد اجسام خارجی به آن، عملکرد دستگاه با اختلال مواجه می‌شود. به همین دلیل می‌بایست هرچه سریع‌تر برای تعمیر پنل تلویزیون اقدام کنید. تکنسین‌های کاراباما در زمینه تعمیر پنل تخصص کافی دارند و می‌توانند صفحه نمایش را بدون نقص تعمیر کنند.

  • توجه داشته باشید اگر پنل شکسته باشد یا شدت ضربه زیاد باشد، معمولا امکان تعمیر آن وجود ندارد. با توجه به هزینه بالای تعویض پنل نیز بهتر است اقدام به تعویض صفحه نمایش نکنید. خرید یک دستگاهِ نو از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

تعمیر بدون نقص صفحه LCD تلویزیون

تکنسین‌های مجرب کاراباما از دانش کافی در زمینه تعمیر صفحه LCD برخوردارند و با در اختیار داشتن تجهیزات کامل می‌توانند دستگاه شما را به صورت اصولی تعمیر کنند. در صورت آبخوردگی و خیس شدن پنل ال سی دی، اگر میزان آسیب جزئی باشد، امکان تعمیر آن وجود دارد.

اگر پنل شما دچار آبخوردگی شده باشد، معمولا قسمتی از تصویر تیره می‌شود، خطوط باریک روی تصویر نمایان می‌شود یا ممکن است تصویر دوتایی شود. برای رفع این مشکل می‌بایست از یک تکنسین مجرب در زمینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن کمک بگیرید تا دستگاه به صورت اصولی تعمیر شود.

شکستن صفحه ال سی دی یکی از مشکلاتی است که معمولا امکان تعمیر آن وجود ندارد. با توجه به هزینه چند برابری تعویض صفحه LCD نسبت به خرید یک دستگاهِ نو، در صورت شکستگی صفحه نمایش، بهتر است برای خرید یک تلویزیون جدید اقدام کنید.

خدمات پس از فروش ایکس ویژن

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران

اگر ساکن شرق تهران، غرب، شمال یا جنوب تهران هستید و نیاز به دریافت خدمات تعمیرات دارید، می‌توانید با کاراباما تماس بگیرید. به دلیل حضور تکنسین های کاراباما در سراسر شهر، امکان ارائه خدمات به شما در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد.

تعمیر صفحه LED تلویزیون را به تکنسین ماهر بسپارید

تعمیر صفحه LED تلویزیون از جمله خدماتی که به صورت کاملا حرفه‌ای توسط تکنسین‌های کاراباما انجام می‌شود. با توجه به ظرافت و حساسیت صفحه ال ای دی، توصیه می‌شود در صورت خرابی یا ایجاد مشکل برای این قطعه، هرگز تعمیر آن را به افراد غیرحرفه‌ای نسپارید زیرا ممکن است علاوه بر آسیب بیشتر به تلویزیون، شما را متحمل صرف هزینه‌های هنگفت برای تعمیرات کند.

  • گاهی برخی از مشکلات پیش آمده برای ال ای دی جزئی بوده و به راحتی قابل تعمیر است. برخی مواقع ممکن است صفحه ال ای دی تلویزیون شما در اثر برخورد اجسام خارجی یا افتادن روی زمین شکسته باشد. در اینصورت چون امکان آسیب به ماژور زیاد است، امکان تعمیر صفحه LED وجود نخواهد داشت.

تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن

دیر روشن شدن یا خاموش شدن ناگهانی دستگاه از جمله مشکلاتی است که در صورت خرابی و وجود مشکل در برد پاور ممکن است رخ بدهد. در این حالت می‌بایست این قطعه توسط یک تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن بررسی و در صورت خرابی تعویض شود.

در صورت وجود مشکل در برد پاور توصیه می‌شود از یک مرکز معتبر تعمیر لوازم خانگی کمک بگیرید تا اقدام به تعمیر یا تعویض برد پاور نماید. تکنسین‌های مجموعه کاراباما از شناخت کافی نسبت به قطعات اصلی تلویزیون برخوردارند و می توانند آن را به صورت اصولی تعمیر کنند. در صورت معیوب شدن این قطعه بهتر است هر چه سریع‌تر برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن اقدام کنید.

تعمیر مین برد تلویزیون

استفاده از کابل HDMI نامرغوب، نوسانات جریان برق، آبخوردگی یا ریختن مایعات روی دستگاه، استفاده از تلویزیون برای ساعت‌های طولانی و … از مهم‌ترین مواردی است که موجب آسیب به قطعه مین برد می‌شود. در این حالت، ممکن است دستگاه‌تان به صورت ناگهانی خاموش شود، روی حالت استندبای بماند یا هنگ کند.

برای جلوگیری از وارد آمدن آسیب جدی به قطعات دستگاه می‌بایست سریعا برای تعمیر مین برد اقدام کنید. مین برد قطعه‌ای است که امکان تعمیر آن وجود دارد و تنها در صورتی که نسوخته باشد، توسط تکنسین مجرب تعمیر می‌شود. در صورت سوختن مین برد، نمی‌توان آن را تعمیر کرد و تنها راه تعویض برد است.

تعمیر یا تعویض قطعات تلویزیون، کدام به صرفه تر است؟

همانطور که می‌دانید، هزینه تعمیر قطعات بسیار مناسب‌تر از تعویض قطعات است. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و به منظور رعایت حال مشتریان، اولویت تکنسین‌های کاراباما، در مرحله اول تعمیر اصولی قطعات است.

تنها در صورتی که قطعه سوخته باشد یا امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، اقدامات لازم برای تعویض و استفاده از قطعات اورجینال انجام خواهد گرفت. برخی از قطعات تلویزیون که توسط کاراباما تعمیر / تعویض می شوند:

  • برد اصلی
  • مین‌برد
  • آی سی
  • بک لایت
  • برد تیکان

خرید یا تعمیر ریموت کنترل هوشمند تلویزیون

اگر ریموت کنترل هوشمند دستگاه‌تان کار نمی کند، ممکن است باتری آن تمام شده باشد. ابتدا از سالم بودن باتری ها، نبود مانع میان تلویزیون و ریموت و برقرار بودن اتصال میان ریموت و دستگاه مطمئن شوید. گاهی ممکن است ریموت کنترل در اثر برخورد شدید یا افتادن روی زمین دچار آسیب شده باشد.

در این حالت می‌بایست قطعات داخلی ریموت (خازن، ترانزیستور و ..)، توسط یک تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرید و در صورتی که امکان درست کردن آن وجود داشته باشد، تعمیر شود. در غیراینصورت باید یک ریموت کنترل جدید خریداری کنید.

مشکلات متداولی که توسط کاراباما تعمیر می‌شوند

برخی از مشکلات تلویزیون ایکس ویژن که توسط مرکز تخصصی کاراباما برطرف می‌شود:

  • روشن نشدن تلویزیون: در صورتی که دستگاه شما روشن نمی‌شود، ابتدا از وصل بودن دوشاخه، سالم بودن پریز و وصل بودن جریان برق مطمئن شوید. در صورتی که همچنان دستگاه روشن نشد، باید قطعات اصلی توسط تکسنین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.
  • دستگاه به طور ناگهانی روشن می‌شود: اگر تلویزیون شما به صورت خودکار روشن می‌شود، بررسی کنید عملکرد زمان روشن شدن فعال نباشد. اگر این مشکل مجدد تکرار شد، ممکن است برد پاور خراب شده باشد. برای رفع مشکل باید برد پاور توسط تکنسین تعمیر یا تعویض شود.
  • تصویر قطع و وصل می‌شود: اگر تصویر دستگاه‌تان قطع و وصل می‌شود، ابتدا آنتن و اتصالات آن را بررسی کنید. اگر مشکل برطرف نشد، باید دستگاه توسط یک تکنسین متخصص عیب یابی شود.
  • تلویزیون به طور ناگهانی خاموش می‌شود: در صورت خاموش شدن ناگهانی دستگاه، مطمئن شوید عملکرد زمان خاموش شدن، فعال نباشد. همچنین بررسی کنید کابل برق به پریز متصل باشد. در غیر این صورت از یک تکنسین کمک بگیرید تا قطعات اصلی دستگاه را بررسی کند.

اگر تصویر دوتایی می‌شود، برد یا مین برد خراب شده است، بک لایت آسیب دیده است، تصویر برفکی یا شطرنجی است، کیفیت تصویر خوب است ولی صدا پخش نمی شود و … می بایست از یک مرکز معتبر کمک بگیرید تا ایرادات جزئی برطرف شود.

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن (X-VISION)

هزینه تعمیر قطعات تلویزیون از جمله بک لایت، مین برد، برد اصلی و … به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و با توجه به مدل دستگاه، نوع خرابی و شدت آسیب دیدگی تعیین می‌شود. کلیه خدمات مربوط به تعمیرات یا تعویض قطعات، به صورت اصولی و با قیمت منصفانه توسط تکنسین‌های کاراباما انجام خواهد شد.

تمامی هزینه‌های دریافتی تحت نظارت این مجموعه بوده و هیچ گونه هزینه اضافی از مشتریان دریافت نخواهد شد. در ضمن، حدود قیمت پیش از انجام کار به شما اعلام می‌شود و کلیه هزینه‌ها پس از پایان کار دریافت خواهد شد.

کاراباما پیشرو در ارائه کیفیتی فراتر از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

در صورت خرابی و وجود مشکل در تلویزیون‌تان بهترین راه مراجعه به مراکزی است که کلیه خدمات مربوط به تعمیرات را با کیفیتی بالا و مطلوب به مشتریان ارائه دهند.

مرکز تخصصی کاراباما همواره تلاش کرده با بهره‌گیری از تکنسین‌های متخصص، خدمات مربوط به تعمیرات تلویریون را با کیفیتی بسیار بالا و چه بسا بهتر از نمایندگی به شما ارائه دهد.

تعمیرات تلویزیون با ضمانت 6 ماهه

کلیه خدماتی که توسط مجموعه کاراباما ارائه می شود، گارانتی 180 روزه دارد. بدین صورت که اگر تا 6 ماه مجدد همان ایراد برای دستگاه شما ایجاد شد، کاراباما بدون دریافت هزینه دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام خسته نباشید تلویزیون من ایکس ویژن 49اینچه تقریبا یک ماه میشه یک خط سفید افتاده وسطش

الهام هاشمی
3 تیر 1401

آیا شما نماینده خدمات برند هستین برند xvision

محمدبهرامی
17 فروردین 1401

سلام من در بندرعباس هستم وتلویزیونم برابر اظهار تعمیر کار مین برد ان مشکل دارد.ایا قابل تعمیر هست. ویا استوک ان میشود با قیمت مناسب خرید؟ ضمنا مدل xvision.led24d20 باتشکر…صفا

حسين
24 اسفند 1400

تلویزیون تصویر دارد ولی صدا ندارد

حسام رجبی
16 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    17 تیر 1400

سلام من یک سوالی داشتم تلوزیون ایکس ویژن 32xk550 ارتقا داره؟

مهران محمدخانی
11 بهمن 1399

سلام و عرض ادب ما ال ای دی ایکس ویژن ۵٠ اینج داریم بچه اومده با شیشه پاک کن پاک کرده تصویرش رفته کجا ببریم درست کنن فسا هستیم

فریدونی
3 بهمن 1399

سلام تلوزیون من یه ایرادی داشت که یکی دو جا بردم یک میلیون هزینه خواستن ولی نمایندگی اسلامشهر ایراد اصلی رو پیدا کرد و با 350هزار تعمیر شد خدا خیرتون بده

محمود یزدانی
21 خرداد 1399

تلویزیون ایکس ویژن 43xk550 روشن نمی شود .بعضی وقت ها روشن می شود.بعضی وقت ها صدا دارد تصویر ندارد .

عبدالکریم حلالی پور
11 فروردین 1399

سلام وقت بخیر
بنده یگ مانیتور Xvision مدل XL2020TMU 19.5 inch دارم ، موقعی که اون رو به برق میزنم چراغ پاور به رنگ آبی در میاد ولی تصویر نداره و مثلا چند بار که از برق در میارم و دوباره میزنم به برق شانسی چراغ جلوش قرمز میشه و وقتیدکمه پاور رو میزنم روشن میشه و دگ مشکلی نداره تا اینکه دوباره خاموشش کنم.
میخواستم بدون این عیب از چیه؟ برد پاور یا چیز دگ
و همینطور من ساکن اصفهان هستم ، نمایندگی تعمیرات داره ایکس ویژن در اصفهان؟
خیلی ممنونم از لطف توجه شما

عرفان ادیبی
27 دی 1398

تلویزیون 55اینچ دارم بردم تعمیر میگه یکی از برداش سوخته، گیرم نیمده، چیکار کنم؟؟
حتی تعمیر کاره میگه ای سی هاش هم گیرم بیاد میتونم تعمیرش کنم

کریم نصیر نیا
26 دی 1398

ببخشید تلویزیون ایکس ویژن43 دارم کانال 1.2.3.نسیم کلا حذف میشه و دوباره جستجو کانالو میزنم شبکه ها ولی دوباره قطع میشه لطفا بگید چکار کنم خواهشا

امین راد
7 دی 1398

سلام شرمنده تلویزیون روشن بود. وتمیزدرحال کارکردن ماخاموشش کردیم رفتیم بیرون اومدیم روشنش کنیم صدا داره ولی تصویر سیاه نشون میده جلو تلویزیون که میری بادقت زیاد تصاویر دیده میشه نه ضربه خورده نه آب ممنون میشم که جواب بدین ایکس ویژن ۵۰ اینج از سبزوار

فاطمه نصیری
26 آذر 1398

نبود کنترل یدک اصلی در بازار

حسین پیرانی
23 آذر 1398

سلام من کنترل تلویزیون ال ای دی فور کا دیگه کار نمیکنه از کجا تهیه کنم مشهدم

ز.حیدری
26 تیر 1398

سلام؛ تلویزیون اکس ویژن ۴۲ دارم الان چند روز نصف پایین تلویزیون تار نشون میده

فاطمه رضائی
18 تیر 1398

سلام وقت بخیر ، من یک تلویزیون ایکس ویژن خریدم واسه نصب ش به شماره روی کارتن تلویزیون زنگ زد م،جواب نداد جهت نصب باید چکار کرد؟؟؟

پیمان
9 تیر 1398

سلام ی تلویزیون ایکس ویژن 49دارم بعد از ربع ساعت کار کردن صفحش شروع میکنه ب چشمک زدن میخواستم ببینم مشکلش چیه

رضا
8 خرداد 1398

    تلویزیون ایکس ویژن دارم که وقتی روشنش میکنی صداداره ولی تصویرنه میخواستم ببینم مشکلش چیه قابل رفع شدنه؟؟؟

    کرم ناظری
    9 آبان 1399

سلام تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن49دارم بعد از از 15دقیقه کار کردن صفحه شروع ب چشمک زدن میکنه مشکلش چیه

رضا
8 خرداد 1398

باسلام چرا ال سیدی تلویزیون چشمک میزنه

الی
8 خرداد 1398

سلام
یک دستگاه تلویزیون ایکس ویژن 29 اینچ مدل LE-29D40 که به پنل اون ضربه خورده و تصویرش خط دار شده ولی پنل شکسته نشده، دستگاه روشن میشه ولی تصویرش خط خطی هست.
تعداد خط ها بقدری زیاد است که تصویر اصلا مفهوم نیست، فقط خط های رنگی صفحه تلویزیون رو از حالت خاموش خارج میکنه و نشون میده که دستگاه روشنه.
آیا امکان تعمیر تلویزیون وجود دارد؟
کدام قطعه ای دچار مشکل شده؟
برای رفع این مشکل تنها راه تعویض قطعه معیوب می باشد؟
قیمت قطعه ای که باید تعویض شود، چقدر است؟
در کل هزینه تعمیر دستگاه چقدر است؟
پیشاپیش بابت وقتی که برای پاسخ به سوالاتم صرف می کنید، تشکر می کنم.

مصطفی بهرامی
1 خرداد 1398

    سلام تعویض پنل ضربه دیده و یا شکسته جز خدمات مرکز ما نیست. جرا که هزینه تعویض آن نزدیک به هزینه خرید یک تلویزیون است.

    کارشناس 4: جعفری
    4 خرداد 1398

سلام. ؛ درود بر شما. من تعمیرکار تلویزیون در سمنان هستم . مدل Lf-40imk8e دارم که صدا نداره . هنگام روشن شدن یه صدای تق بلند از بلند گو شنیده میشه و بعد دیگه صدایی نداره ولی تصویر مشکلی نداره . چطور میتونید کمکم کنید ؟سپاسگزارم

حسین ترحمی
13 آذر 1397

سلام
شماره تماس نمایندگی برای نصب تلویزیون ایکس ویژن در تنکابن رو می خواستم.
ممنون

شادی دیلمی معزی
10 آبان 1397

    باسلام
    بنده یه تلویزیون۴۹اینچ خریدم وقتی روشنش میکنم گاهی اوقات بالای صفحه نمایش رنگی میشه علتش چیه

    رحیم پاکدل
    9 تیر 1398

سلام کنترول تلویزیوونم خراب شده گیر نمیاد باید چیکار کنم

اسامه خواجه
31 خرداد 1397

این چه نوع خدمات پس از فروشه هرکاری میکنم کنترل تلویزیون پیا نمیشه مدل تلویزیونمxk4870است لطفا راهنمایی کنید

زهرابازوند
14 دی 1396

    سلام من یه کنترل اصلی دارم برای فروش.
    سالم و نو هستش.
    چون تلوزیونم تو اسباب کشی شکست.فقط کنترلش بدردم خورد.
    ۴۰ تومن میفروشم.

    امیر فرامرز
    28 آبان 1397

      سلام مدل تلویزیون را اعلام می کنی

      سالار چراغی
      31 شهریور 1398

      سلام من تلویریون ایکش ویژن ۵۵اینج دارم موقعی که روشن کنم یک خط روی صفحه ظاهر میشه کم کم به بالای صفحه حرکت میکنه گم میشه عیب دوم اینه که تصویر سمت چپ تلویزیون کش میخوره رنگها قاطی میشه میخواستم ببینم عیب از پنل یا چیزی دیگه ای است

      محمدطاها براهویی
      10 شهریور 1399

      من میخوام، کنترلxvesinرو

      حسین پیرانی
      23 آذر 1398

      سلام تلویزیون چند اینچه؟؟

      کریم نصیر نیا
      26 دی 1398
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس