ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ (SAMSUNG)

جهت دریافت خدمات تعمیر انواع مدل‌های جاروبرقی سامسونگ، می‌توانید درخواست آنلاین خود را ثبت کرده یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای تعمیر دستگاه‌تان در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

سامسونگ (SAMSUNG) از جمله برندهای محبوب لوازم خانگی در دنیاست که با تولید محصولات متنوع و باکیفیت طرفداران زیادی دارد. جاروبرقی یکی از محصولات پرطرفدار این برند است. با توجه به ظرافت قطعات و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در طراحی جاروبرقی این برند، توصیه می‌شود کلیه خدمات مربوط به تعمیرات این دستگاه را از مراکز معتبر دارای تکنسین‌های ماهر دریافت کنید. تکنسین‌های متخصص مجموعه کاراباما، از دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیر جاروبرقی سامسونگ برخوردارند و می‌توانند دستگاه‌تان را با کیفیت بالایی تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج جاروبرقی سامسونگ

1.روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ

اگر جاروبرقی شما روشن نمی‌شود، قبل از ثبت درخواست از اتصالات جریان برق مطمئن شوید و بررسی کنید پریز برق و دوشاخه مشکلی نداشته باشد. خراب شدن موتور، وجود ایراد در برد الکترونیکی و فرسودگی سیم‌ها نیز می‌تواند علت بروز این مشکل باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود.

2.مکش ضعیف جاروبرقی سامسونگ

اصلی‌ترین علت مکش ضعیف، پر شدن کیسه دستگاه و گرفتگی لوله خرطومی آن است. گاهی ممکن است پارویی دستگاه به درستی در جای خود قرار نگرفته باشد و باعث ایجاد این مشکل شود. در صورتی که موتور خراب شده باشد باید توسط تکنسین تعمیر شود.

3.بوی دود و سوختگی جاروبرقی سامسونگ

بوی دود و سوختگی، ممکن است به دلیل سوختن موتور، وجود ایراد در تسمه، معیوب شدن برد الکترونیکی، استفاده طولانی مدت از جاروبرقی و ورود رطوبت به آن رخ بدهد. قبل از ثبت درخواست، بررسی کنید کیسه دستگاه پر نباشد و بین غلطک آن مو و نخ گیر نکرده باشد.

4.خراب شدن سیم جمع کن جاروبرقی سامسونگ

استفاده نامناسب و بیرون کشیدن بیش از حد سیم، می‌تواند علت اصلی خراب شدن سیم جمع‌کن و قطعات داخلی آن باشد. در صورتی که ایراد از شاخک‌های فلزی و قطعات داخلی باشد باید توسط تکنسین متخصص بررسی شود.

تعمیر تخصصی جاروبرقی سامسونگ خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی سامسونگ

نوسانات جریان برق، داغ شدن بیش از حد ترموستات، قطع شدن سیم رابط و پر بودن کیسه از دلایل اصلی خاموش شدن ناگهانی دستگاه است. گاهی ممکن است استفاده طولانی مدت از دستگاه و داغ شدن موتور باعث ایجاد این مشکل شود.

6.صدای ناهنجار جاروبرقی سامسونگ

صدای ناهنجار غالبا به دلیل انسداد لوله خرطومی، پر بودن کیسه و کثیف بودن فیلترها رخ می‌دهد. گاهی ممکن است شکستگی قطعات داخلی و ورود اجسام فیزیکی به داخل موتور علت ایجاد این مشکل باشد. قبل از ثبت درخواست بررسی کنید داخل لوله خرطومی چیزی گیر نکرده باشد و کیسه دستگاه نیز پر نباشد.

7. داغ شدن جاروبرقی سامسونگ

کار کردن موتور برای مدت زمان طولانی از دلایل اصلی داغ شدن جاروبرقی است. گاهی نیز ممکن است پر بودن پاکت دستگاه، خرابی برد، معیوب شدن ترموستات و کثیفی فیلتر علت ایجاد این مشکل باشد.

8.خرابی برس جاروبرقی سامسونگ

یکی از مشکلاترایج جارو برقی، خرابی برس دستگاه است که فرآیند جارو کشیدن را سخت و دشوار می‌کند. برای تعمیر یا تعویض برس حتما از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ

حتی تصور خانه بدون جاروبرقی دشوار به نظر می‌رسد، چرا که سال‌هاست این وسیله‌ی ارزشمند بخش مهمی از پروسه نظافت خانه است. بنابراین طبیعی به نظر می‌رسد که خرابی آن با چالش زیادی همراه باشد. این چالش دشوارتر می‌شود اگر تعمیر دستگاه‌تان را به افراد نامعتبر بسپارید و مجبور شوید بارها و بارها برای کارکرد نرمال آن هزینه کنید.

خوشبختانه کاراباما با در اختیار داشتن صدها متخصص ماهر و آموزش دیده در زمینه تعمیر جاروبرقی سامسونگ (SAMSUNG) و تمامی برندهای معتبر دیگر، در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر دستگاه جاروبرقی شما را همراه با ضمانت 6 ماهه به عنوان خدمات پس از فروش، انجام خواهد داد.

هیچ گونه نگرانی و دردسری متوجه شما نبوده و تنها یک تماس با شماره تلفن شرکت یا پر کردن فرم آنلاین کافیست تا هماهنگی‌ها و انتقال دستگاه به تعمیرگاه توسط کارشناسان کاراباما انجام شود. گارانتی معتبر چند ماهه کاراباما نیز شما را از کیفیت خدمات انجام شده آسوده خواهد کرد.

مشکلات رایج جاروبرقی سامسونگ (SAMSUNG)

در کیفیت بالای جاروبرقی سامسونگ حرفی نیست. هرچند کیفیت بالای این دستگاه دلیل نمی‌شود که ابدا دچار مشکل نشود. در واقع هر دستگاهی در اثر استفاده طولانی مدت یا استفاده نادرست می‌تواند دچار مشکل شود. برخی از رایج‌ترین مشکلات جاروبرقی این برند عبارتند از:

  • صدای زیادی دارد
  • مکش کافی ندارد
  • برس آن نمی‌چرخد
  • دائم خاموش می‌شود

در صورت مواجهه با هر یک از این مشکلات، حتما از یک تکنسین ماهر تعمیر جاروبرقی کمک بگیرید و خودتان دست به آچار نشوید. عدم آگاهی در تعمیرات این دستگاه، منجر به بدتر شدن خرابی خواهد شد. در نبود نمایندگی رسمی سامسونگ مراکزی چون کاراباما بهترین مرجع تعمیرات هستند.

آیا تعمیر قطعات جاروبرقی سامسونگ امکان پذیر است؟

نه فقط در مورد برند سامسونگ، بلکه در مورد جاروبرقی‌های سایر برندها و اساسا تمامی دستگاه‌ها، سیاست کاراباما تعمیر قطعه معیوب در صورت امکان است. این مجموعه در کنار ارائه خدمات باکیفیت می‌کوشد از تحمیل هزینه بالای تعمیرات به خانواده‌ها جلوگیری کند. به همین دلیل است که در ابتدای امر فیلترهای فنی مشخصی را برای استخدام تکنسین‌ها تعیین کرده است.

کاراباما نسبت به دانش فنی تکنسین‌های خود اطمینان دارد. در واقع تعمیرکار جارو برقی سامسونگ و همینطور تمامی تکنسین‌های برندها و دستگاه‌های متفاوت در کاراباما، ابتدا تلاش می‌کنند قطعه معیوب را تعمیر کنند. اما اگر تعمیر قطعات جاروبرقی سامسونگ غیرممکن باشد یا مسبب تحمیل هزینه‌ای اضافی و بیهوده به خانواده شود، تکنسین نظر به تعویض قطعه خواهد داد.

برخی از قطعاتی که توسط کاراباما تعمیر/ تعویض می‌شوند، به قرار زیر هستند:

  • موتور
  • موتور فن
  • برد الکتریکی
  • خرطومی
  • چرخ ها
  • دکمه های جارو

خدمات پس از فروش جاروبرقی سامسونگ

هزینه تعمیرات جاروبرقی چقدر است؟

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها در زمان بروز خرابی لوازم خانگی هزینه تعمیر است. واقعیت این است که هزینه تعمیرات هر دستگاهی به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • آیا تعویض قطعه ضروری است؟
  • شدت خرابی دستگاه چقدر است؟
  • قطعه تعویضی چقدر قیمت دارد؟

با در نظر گرفتن این موارد، نمی‌توان توقع داشت که تکنسین بتواند هزینه قطعی تعمیرات را اعلام کند. هرچند اعلام هزینه تعمیر جاروبرقی سامسونگ به صورت حدودی امکان پذیر است. نکته حائز اهمیت اینکه هزینه اعلامی از سوی تکنسین بر اساس نرخ اتحادیه و به طور کامل تحت نظارت مجموعه است.

شما می‌توانید با خیال راحت درخواست تعمیر خود را ثبت کنید و منتظر هماهنگی و در نهایت دریافت باکیفیت‌ترین خدمات ممکن بمانید.

ضمانت تعمیرات، خدمتی با هدف رضایت خاطر خانواده‌ها

بله. تعمیرات جاروبرقی SAMSUNG و تمامی برندهای دیگر 6 ماه توسط مرکز تخصصی کاراباما گارانتی می‌شود. البته که این مرکز نسبت به دانش فنی و تجربه فراوان تکنسین‌های خود اطمینان دارد و می‌داند که تعمیرکار جاروبرقی سامسونگ، کار خود را به نحو احسن انجام خواهد داد.

هرچند با در نظر گرفتن احتمال خطا، ضمانت تعمیر جاروبرقی سامسونگ را نیز ارائه می‌دهد. در صورتی که طی 6 ماه پس از تعمیر دستگاه شما، ایرادی که توسط تکنسین کاراباما برطرف شده بود، تکرار شود، بار دیگر آن را بدون دریافت هزینه تعمیر خواهیم کرد.

آنچه برای مجموعه کاراباما اهمیت زیادی دارد، آسودگی خاطر متقاضیان تعمیر است. ما اینجاییم تا خدماتی همسان با نمایندگی سامسونگ ارائه دهیم و خاطر دارندگان این دستگاه را آسوده کنیم.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ (SAMSUNG) در تهران و حومه

ساکنین تمامی نقاط استان تهران از رباط کریم و اسلام شهر تا پردیس می‌توانند جاروبرقی سامسونگ خود را برای تعمیر به دست تکنسین‌های کاراباما بسپارند. در میان مراکز متعدد تعمیر لوازم خانگی که در تهران وجود دارد، انتخاب بهترین مرکز دشوار به نظر می‌رسد. ما در کاراباما کوشیده‌ایم با ارائه خدمات باکیفیت، خود را اثبات کنیم و جایگاه خوبی را در میان خانواده‌های ایرانی به دست بیاوریم.

تکنسین‌های این مرکز در زمینه برند و دستگاه تخصص دارند، به این معنا که اگر برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ ثبت درخواست کنید، تکنسینی روی دستگاه‌تان کار می‌کند که در زمینه همین برند و همین دستگاه آموزش دیده و تبحر فراوانی دارد.

به همین دلیل است که پروسه عیب یابی و تعمیر دستگاه شما در زمانی بسیار کوتاه انجام خواهد شد. به علاوه، کارکرد دستگاه‌تان نیز پس از تعمیر بدون اشکال خواهد بود.

کاراباما در کدام مناطق کشور خدمات تعمیرات جاروبرقی را ارائه می‌دهد؟

دسترسی به مراکز مجاز تعمیر لوازم خانگی که از تکنسین‌های ماهر و باتجربه‌ای برخوردار هستند و خدمات خود را بدون نقص و مشکل ارائه می‌دهند، حق هر خانواده ای در اقصی نقاط ایران است. در واقع این هدف کاراباماست که چنین شرایطی را برای خانواده‌های ایرانی فراهم کند.

به همین دلیل است که از آغاز فعالیت خود تا کنون تلاش کرده در کنار بهبود کیفیت، گستره جغرافیایی خدمات خود را نیز افزایش دهد. در حال حاضر فهرست مناطق تحت پوشش کاراباما به قرار زیر است:

  • استان قم
  • استان البرز
  • استان تهران
  • استان گیلان
  • استان اصفهان

ساکنین این 5 استان به ویژه اگر به نمایندگی سامسونگ دسترسی ندارند، می‌توانند برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ درخواست خود را از طریق پر کردن فرم آنلاین یا با تماس تلفنی ثبت نمایند. هماهنگی جهت ارائه خدمت مورد نظرتان طی مدت 15 دقیقه صورت خواهد گرفت. لازم به ذکر است که به زودی استان‌های دیگری نیز به فهرست مناطق تحت پوشش کاراباما اضافه خواهند شد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

اقا دمتون گرم حقا که نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ هم اینطوری آنی جاروبرقی و تحویل نمیده.

آروین صالحی
1 اسفند 1401

من یه سری جاروبرقی مدل hidah13میخواستم سفارش بدم

الهام کیانی
12 مرداد 1401

مشگل کشش جارو برقی.

فلور پوینده.
23 خرداد 1401

سلام ببخشین ادرس تعمیرلوازم ازجمله دسته کنترلی وشینگل جاروبرقی مدل سامسونگ اون هم دراصفهان خیابان پروین به کجابایدمراجعه کنم

مریم خلیلی
18 دی 1400

    سلام مریم عزیز
    مفتخریم که اعلام کنیم در حال حاضر کاراباما در استان های
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

روشن میشه اما بسیار ضعیف کار میکنه و همزمان بری سوختگی درمیاد که یکبار این اتفاق أوفتاد و دیگه روشن نکردیم

همايون هويدا
6 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    10 مهر 1400

سلام من یه جارو برقی دارم مدل sc8870 یه قطعه ی مهمش خراب شده ایا کجا میتونم پیدا کنم خواهش میکنم میشه کمک کنید

میلانی
2 بهمن 1399

با سلام
آیا تعویض قطعه جاروبرقی هم انجام میدهید

اکرم عباسی
6 اردیبهشت 1399

سلام وقت بخیر.مدل دسته جارو برقی که کلید خاموش روشن شدن جارو روی دسته هستش،خراب شده و میخواستم سفارش بدم.ضمن اینکه اهواز هستم.چه جوری اقدام کنم؟

سارا حسین پور
25 فروردین 1399

جاروی من مدل۲۱۰۰ w وبدون کیسه هست در حال جارو کردن چیزی جلوی لوله رو گرفت تا خواسم دستگاه رو خاموش کنم یه صدایی داد و خاموش شد و دیگه روشن نششد یعنی موتورش سوخته ؟؟

فریبا نوری
23 اسفند 1398

با سلام.اگر کارشناس شما برای رفع ایراد به محل اعزام شود و هزینه تعمیر را مشخص و اعلام نماید ولی بنده موافق نباشم و از تعمیر صرف نظر کنم آیا باید هزینه ای بپردازم و اگر بله هزینه کنسل کردن کار چقدر است .ممنون

عباس زند
9 آذر 1398

    سلام دوست گرامی بله در صورت حضور کارشناس در محل شما برای بررسی دستگاه، طبق تعرفه صنف هزینه ایاب ذهاب و کارشناسی دستگاه باید توسط متقاضی پرداخت شود.

    کارشناس 4: جعفری
    10 آذر 1398

      سلام. موتور اصلی جارو برقی سامسونگ کینگ ۲۰ موجود دارید؟
      قیمتش چنده؟ با تعویض

      مجتبی جزینی
      29 فروردین 1399

      سلام.در حال جارو کشیدن بودم که یهو صدای موتور عوض شد و مثل اینکه یه وسیله رو انداختی داخل مثدا ظفی چیزی داری میغلتونی اونجور صدا میکنه .از موتور بوی سوختنی و دود نیومده .

      احسان آقاجانی
      21 تیر 1399

    با سلام درب محفظه کیسه جاروبرقی سامسونگ مدل 1997 زرشکی آلبالوئی رنگ گیر کرده و باز نمی شود و کبسه داتنی خالی نیز در آن قرار دارددر آن دو طلقه می لاشد که در بالا محل قرار گرفتن سرهای متفاوت لوله خرطومی است. با تشکر

    اردشیر بابایی
    19 تیر 1399

    سلام وقت بخیر جارو برقی من مدلvc-650هست و شلنگش گم شده از کجا میتونم خریداری کنم؟؟

    م.سلیمانی
    18 مهر 1400

سلام موتور جارو برقی سامسونگ را میخوام بفرستم برای تعمیر در تهران حدود خ ازادی لطفا راهنمایی کنید

مهدی اصفهانی
25 آبان 1398

    سلام دوست گرامی نیازی به ارسال دستگاه نیست. شما می توانید از طریق فرم به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید و یا اینکه با شماره 54548-021 تماس بگیرید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن یکی از نزدیک ترین متخصصین تعمیر جارو برقی سامسونگ را به محل شما اعزاممی نمایند.

    کارشناس 4: جعفری
    25 آبان 1398

      سلام و وقت بخیر
      ببخشید من یک جاروبرقی مدلquedn-21دارم این مدل جاروبرقی امکان کم کردن مکش فقط از روی دسته انجام میشه؟از خود بدنه جاروبرقی نمیشه کم کرد؟
      خیلی ممنون

      طاهری
      23 اسفند 1398

    سلام صبح بخیر
    عملکرد جارو درست است صفحه پشت جارو برقی درست بسته نمیشود ضامن نگهدارنده شکسته است و احتمالا سرویس نیز نیاز دارد مدل جارو prince _ 2100 میباشد تشکر

    محمود نزاکتی
    15 اسفند 1398

سلام
ببخشید من یه سوال داشتم آدرس تعمیرگاه جاروبرقی سامسونگ شما توی تبریز کجاست؟

لیلا مرادی
20 آبان 1398

    سلام دوست گرامی
    در حال حاضر ما فقط در سه استان تهران، البرز و گیلان خدمات ارائه می دهیم.

    کارشناس 4: جعفری
    20 آبان 1398
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس