ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر جاروبرقی زیمنس (SIEMENS)

جهت دریافت خدمات تعمیر جاروبرقی زیمنس، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان، در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی زیمنس

جاروبرقی زیمنس یکی از بهترین‌ها در بازارهای جهانی است و در کشور ما نیز طرفداران خاص خود را دارد. گذشته از طراحی نوآورانه‌ای که در جاروبرقی زیمنس وجود دارد، کیفیت بالای آن و زیبایی و ظرافتش در کمتر برندی دیده می‌شود. از این رو، عاقلانه به نظر می‌رسد که در صورت بروز خرابی یا ایراد، از تکنسینی کمک بگیرید که نسبت به آن شناخت کافی دارد. خوشبختانه، کاراباما در تمامی سال‌های فعالیت خود، آموزش تکنسین‌ها و دانش فنی آنها را پایه و اساس خدمات مورد نیاز مشتریان قرار داده است. تکنسین‌های این مجموعه با میانگین 11 سال سابقه می‌توانند جاروبرقی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر جاروبرقی زیمنس، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج جاروبرقی زیمنس

1. مکش نداشتن جاروبرقی زیمنس

نبود مکش کافی در غالب موارد به دلیل پر بودن کیسه است. مسدود شدن لوله خرطومی نیز دلیل دیگر کم شدن مکش است. از این روز توصیه می‌شود قبل از ثبت درخواست تعمیر خود حتما این دو مورد را بررسی کنید.

2. خاموش شدن جاروبرقی زیمنس در حین کار

علت خاموش شدن ناگهانی می‌تواند اتفاق ساده‌ای مثل خارج شدن دوشاخه از پریز باشد! بنابراین قبل از هر اقدامی از وجود جریان برق مطمئن شوید. در صورتی که مشکل از کابل و پریز نبود، خرابی کلید خاموش و روشن، پر بودن کیسه و حتی خرابی موتو می‌تواند برخی از دلایل خاموش شدن این دستگاه باشد.

3. داغ کردن جاروبرقی زیمنس

داغ کردن جارو برقی در صورتی که مدت زیادی روشن بوده و کار کرده است، طبیعی به نظر می‌رسد. با این حال، اگر دستگاه شما به سرعت داغ می‌کند ممکن است مشکل جدی‌تری مثل نیم سوز شدن موتور عامل آن باشد. توصیه می‌شود که در اسرع وقت از یک تکنسین کمک بگیرید.

4. خرابی ولوم کم و زیاد جاروبرقی

کار نکردن ولوم کم و زیاد کردن مکش می‌تواند در اثر شکستن ولوم یا غلتک آن باشد. معیوب شدن برد دستگاه نیز می‌تواند دیگر دلیل خرابی ولوم باشد. در این صورت تکنسین متخصص باید برد را بررسی و آن را تعمیر نماید.

تعمیر تخصصی جاروبرقی زیمنس خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. صدای زیاد جاروبرقی زیمنس

صدای زیاد معمولا ناشی از کثیف شدن بیش از حد فیلترهاست. در صورتی که صدای جارو برقی شما به طور ناگهانی زیاد شده است، فیلترها اولین چیزی هستند که باید بررسی شوند. آلودگی فیلترها سبب می‌شود که دستگاه برای داشتن مکش مناسب بیشاز حد کار کند. در نتیجه صدای زیادی از آن به گوش خواهد رسید.

6. جمع نشدن سیم جاروبرقی زیمنس

جمع نشدن سیم می‌تواند به دلیل پیچ و تاب  خوردن آن باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از ثبت درخواست تعمیر، یک بار سیم را به طور کامل بیرون بکشید و بعد دکمه سیم جمع کن را بزنید. در صورتی که سیم جمع نشد، تکنسین باید دستگاه را برای پیدا کردن علت اصلی بررسی کند.

7. یکسره کار کردن جاروبرقی زیمنس

یکسره کار کردن جارو برقی زیمنس می‌تواند به دلیل خرابی کلید روشن و خاموش رخ بدهد. از این رو لازم است که این کلید پیش از هر چیزی بررسی شود. در صورتی که کلید سالم بود، تکنسین دیمر موتور را مورد بررسی قرار خواهد داد.

9. روشن نشدن جاروبرقی زیمنس

پیش از هر اقدامی از وجود جریان برق با چک کردن پریز، سیم‌ها و دوشاخه مطمئن شوید. در صورتی که جریان برق وجود داشت اما باز هم دستگاه روشن نشد، لازم است یک تکنسین آن را بررسی کند. این مشکل می‌تواند در اثر خرابی‌های جدی مثل بروز ایراد در موتور رخ بدهد.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیرات جاروبرقی زیمنس

چه کسی خانه تمیز و مرتب را دوست ندارد؟ جارو کردن یکی از روزمره‌ترین راه‌ها برای تمیز کردن منزل است و جاروبرقی بهترین وسیله برای این کار است. به همین دلیل است که خرابی آن چالش‌هایی را به همراه دارد.

یکی از بهترین برندهای تولید کننده انواع جاروبرقی زیمنس (SIEMENS) است.جاروهای این برند کیفیت فوق العاده‌ای دارند. هرچند، کیفیت تضمیین نمی‌کند که دستگاه شما هیچ وقت دچار خرابی نخواهد شد. به هر حال، گذشت مدت زیادی از عمر دستگاه و همینطور اشتباهات خود کاربرد می‌تواند عامل خرابی باشد.

زمان بروز خرابی در هر یک از اقلام لوازم خانگی‌تان، مهم‌ترین نکته این است که به یک مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی مراجعه کنید. این اقدام دو سود دارد: اول اینکه دستگاه‌تان به بهترین نحو تعمیر خواهد شد و دوم، متحمل هزینه‌های بیهوده و گزاف بابت تعمیرات جاروبرقی زیمنس نخواهید شد.

کاراباما متخصص در تعمیر جاروبرقی زیمنس

مراقبت از تمامی اقلام لوازم خانگی و نگهداری درست از آنها اهمیت زیادی دارد. همچنین توصیه می‌شود که به محض افت عملکرد دستگاه یا بروز مشکل کوچکی در آن، پیش از آنکه به مورد جدی تری تبدیل شود، دستگاه را تعمیر کنید. البته واگذاری آن به یک مرکز دارای تکنسین‌های متخصص هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

کاراباما با بیش از صدها تعمیرکار جاروبرقی زیمنس، بیش از هزاران تعمیر را با موفقیت به پایان رسانده است. متخصصین ما هر گونه مشکل دستگاه شما را به صورت تضمینی رفع می نمایند و در پایان به شما گارانتی معتبر کاراباما را به عنوان خدمات پس از فروش ارائه خواهند داد.

رایج‌ترین خرابی‌های جاروبرقی SIEMENS چیست؟

برخی از مشکلات شایع این دستگاه به قرار زیر هستند:

  • روشن نشدن
  • از کار افتادن دکمه‌ها
  • خاموش نشدن
  • از کار افتادن سیم جمع کن
  • کاهش قدرت مکش
  • خاموش شدن وسط کار
  • سر و صدای بسیار بلند
  • نچرخیدن چرخ ها و خراب شدن سری برسی

البته که خرابی‌ها و ایرادات جاروبرقی زیمنس به موارد بالا محدود نمی‌شود و ممکن است شما موارد دیگری را تجربه کنید. به هر حال، در صورتی که هر یک از مشکلات بالا یا موارد دیگری را در دستگاه‌تان مشاهده کردید، بلافاصله برای تعمیر آن اقدام کنید.

نگران نباشید، ما تمامی مدل‌های این دستگاه را توسط متخصصین زیمنس تعمیر ‌می‌کنیم. علاوه بر این، اولویت ما با تعمیر قطعات جاروبرقی زیمنس، تا به این ترتیب هزینه تعمیرات کم‌ترین حد ممکن برای‌تان تمام شود.

کاراباما، ارائه دهنده خدمات تخصصی همراه با ضمانت

در شرایطی که دسترسی به نمایندگی زیمنیس یا خدمات پس از فروش این برند عملا میسر نیست منطقی به تنظر می‌رسد که تعمیر جاروبرقی و به طور کلی همه خدمات مورد نظرمان را از مراکزی دریافت کنیم کهدر کنار ارائه خدمات تخصصی ضمانت نیز ارائه بدهد.

مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما نه تنها برای ارائه خدمات تمامی لوازم خانگی تحت پوشش خود از تکنسین‌های آموزش دیده و باتجربه استفاده می‌کند بلکه با در نظر گرفتن اتفاقات پیش بینی نشده، خدمات خود را به مدت 6 ماه از زمان راه اندازی مجدد دستگاه‌ گارانتی می‌کند.

بر اساس این گارانتی 6 ماهه که به نوعی خدمات پس از فروش کاراباماست، اگر پس از تعمیر جاروبرقی زیمنس شما، خرابی آن مجددا بروز کرد می‌توانید از خدمات تعمیر رایگان بهره مند شوید.

تعمیرات جاروبرقی زیمنس در تهران

طبیعی به نظر می‌رسد که دوست نداشته باشید جاروبرقی زیمنس‌تان را دست هر کسی بسپارید. از سویی به دلیل شرایط کشورمان دسترسی به نمایندگی زیمنس ممکن نیست. کاراباما با درک این کاستی و به کمک تکنسین‌های متخصص برندها و دستگاه‌های متفاوت خدمات تخصصی و بسیار باکیفیتی را به دارندگان این برند ارائه می‌دهد.

در صورتی که در هر نقطه از تهران (شمال، جنوب، شرق یا غرب تهران) ساکن هستید و به دبنال تعمیرکار جاروبرقی زیمنس می‌گردید، به کاراباما اعتماد کنید چرا که این مرکز نه تنها تکنسین‌های متخصص همین دستگاه و برند را دارد بلکه با گارانتی 6 ماهه تا اطمینان از کارکرد درست دستگاه‌تان بعد از تعمیر در کنارتان است.

برای دستیابی به خدمات کاراباما می‌توانید به یکی از دو روش زیر اقدام کنید:

  • تماس با شماره تلفن این مرکز
  • تکمیل فرم آنلاین

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام و خسته نباشید.. میتونم برای درخواست تعمیرات حضوری بیام شعبخ نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس؟

عاطفه یزدانفر
15 اسفند 1401

دستگیره درب جاروبرقی مدل زیمنس شکسته و نیاز به تعویض دارد

مجید خوشپور
11 اسفند 1398

    دستگیره درب جاروبرقی مدل VS06G208GB نیاز به تعویض دارد لطفا راهنمایی بفرمایید.

    سهراب
    1 فروردین 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس