ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر کولر گازی بوش (BOSCH)

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های کولر گازی بوش، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید تا کارشناسان ما در کمتر از 15 دقیقه جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند. در حال حاضر خدمات نصب در این مرکز ارائه نمی‌شود.

تعمیر کولر گازی بوش
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی بوش

برای محافظت از قطعات دستگاه و جلوگیری از آسیب به کولر گازی توصیه می‌شود کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی بوش را صرفا از مراکز معتبر و دارای تکنسین‌های متخصص دریافت کنید.تکنسین‌های مجموعه کاراباما با دارا بودن دانش کافی در زمینه تعمیر انواع مدل‌های کولر گازی بوش می‌توانند دستگاه شما را به صورت اصولی و در سریع‌ترین زمان ممکن عیب یابی کنند. علاوه بر این، به دلیل حضور تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و در نزدیکی منزل و محل کار شما، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست برای شما فراهم خواهد شد. اولویت کاراباما ارائه خدمات باکیفیت و فوری به مشتریان است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر کولر گازی بوش، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج کولر گازی بوش

1.کولر گازی بوش کار نمی‌کند

اگر دستگاه‌تان کار نمی‌کند، ابتدا از وصل بودن برق و دوشاخه مطمئن شوید و بررسی کنید ریموت کنترل سالم باشد و باتری داشته باشد. گاهی کم بودن ولتاژ یا وجود مشکل در فیوز می‌تواند علت این مشکل باشد.

2.کولر گازی بوش خنک نمی‌کند

در صورت کثیفی فیلتر هوا، تنظیمات نادرست، بالا بودن دمای بیرون، قرار گرفتن پرده جلوی دستگاه تهویه یا خارج شدن هوای خنک از طریق روزنه‌های موجود در اتاق، کولر گازی خنک نمی‌کند. با تمیز کردن فیلتر هوا، تنظیم صحیح حالت فن و سرویس منظم دستگاه می‌توانید مانع این مشکل شوید.

3.کولر گازی بوش حین کار خاموش می‌شود

اصلی‌ترین دلیل خاموش شدن ناگهانی دستگاه حین کار، وجود مشکل در سیم کشی، برق کولر گازی و فیوز است. قبل از ثبت درخواست، از اتصال جریان برق و سالم بودن سیم کشی و پریز مطمئن شوید. در صورتی که خرابی برد، خازن، کمپرسور و رله استارت علت خاموش شدن ناگهانی باشد، باید دستگاه توسط تکنسین عیب یابی شود.

4.کولر گازی بوش بوی بدی می‌دهد

با رعایت این موارد می‌توانید مانع بوی بد دستگاه شوید: شستشوی فیلتر هوا، تمیز کردن تشت تخلیه و لوله های دستگاه، تمیز کردن لوله درین (تخلیه)، سرویس منظم و تمیز کردن پنل داخلی.

تعمیر تخصصی کولر گازی بوش خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.کولر گازی بوش نشت آب دارد

شایع‌ترین دلیل نشت آب، کمبود گاز مبرد (خنک کننده) است. با شارژ گاز مبرد این مشکل برطرف خواهد شد. گاهی یخ زدن اواپراتور و گرفتگی شیلنگ تخلیه علت نشت آب از دستگاه است. برای جلوگیری از آسیب دیدن قطعات و نم کشیدن دیوار، باید سریعا از یک تکنسین کمک بگیرید.

6.کولر گازی بوش صدای زیادی دارد

مهم‌ترین دلایل صدای زیاد عبارتند از: کمبود گاز مبرد، کثیف بودن فیلتر هوا و تجمع آلودگی‌ها، محکم نبودن قطعات، خرابی فن، بلبرینگ فن، تراز نبودن پنل، قرار گرفتن اشیای خارجی در کندانسور و شکستگی قاب جلویی پنل.

7.کولر گازی بوش خاموش نمی‌شود

گاهی ممکن است خاموش نشدن دستگاه به دلیل کار نکردن ریموت کنترل باشد. ابتدا از سالم بودن کنترل مطمئن شوید همچنین بررسی کنید ریموت، باتری داشته باشد. گاهی وجود ایراد در ترموستات علت خاموش نشدن کولر گازی است که باید توسط تکنسین بررسی شود.

8.باد کولر گازی بوش پرتاب خوبی ندارد

برای رفع این مشکل ابتدا با استفاده از ریموت کنترل دما را تنظیم کنید. در صورتی که همچنان باد دستگاه کم است، باید فیلتر هوای آن تمیز یا تعویض شود.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای کولر گازی بوش

کولر-گازی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات، نصب و سرویس کولر گازی بوش

بوش (BOSCH) یکی از برندهای معتبر کولر گازی است که رضایت مشتریان خود را با تولید محصولات باکیفیت به دست آورده است. اما کولر گازی‌های این برند هم برای حفظ عملکرد بهینه و صحیح خود، نیازمند مراقبت یا همان سرویس منظم دوره ای هستند.

همچنین در صورتی که دستگاه شما دچار مشکل شده و به اندازه کافی خنک نمی کند، تعمیرات آن توسط تکنسین متخصص الزامی خواهد بود. مرکز تخصصی کاراباما صدها متخصص تعمیر کولر گازی بوش را برای خدمت رسانی به شما در اختیار دارد که در کوتاهترین زمان در محل شما حاضر خواهند بود.

چرا نصب اصولی کولر گازی اهمیت دارد

نصب یکی از خدماتی است که توسط مرکز تعمیر لوازم خانگی کاراباما به صورت تخصصی و اصولی انجام خواهد شد. در صورتی که مراحل نصب و راه اندازی کولر گازی به درستی انجام نشود، ممکن است در کوتاه مدت دستگاه شما با مشکل روبرو شده و نیاز به تعمیر داشته باشد.

هنگام نصب دستگاه توجه داشته باشید، یونیت داخلی در مقابل نور مستقیم آفتاب نباشد، دیواری که یونیت داخلی را به آن متصل می‌کنید تحمل وزن دستگاه را داشته باشد، یونیت داخلی از طرفین فضای آزاد داشته باشد، سطح زیرین یونیت خارجی صاف و تراز باشد و برای جلوگیری از از نشتی آب تمامی دریچه‌ها و اتصالات به دقت چک شود.

ارائه خدمات تعمیر به صورت کاملا تخصصی

در صورت خرابی کولر گازی، حتما از یک تعمیرکار متخصص که در این زمینه مهارت کافی دارد، کمک بگیرید. تعمیرات کولر گازی بوش توسط افراد بی‌تجربه، علاوه بر افزایش هزینه تعمیرات، مشکل دستگاه شما را نیز بیشتر می‌کند. تکنسین‌های کاراباما آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات دیده اند و می‌توانند دستگاه را به صورت اصولی تعمیر کنند. در ضمن، تکنسین‌های کاراباما متناسب با برند دستگاه‌تان اعزام می‌شوند.

خدمات پس از فروش کولر گازی بوش

کلیه خدمات و تعمیرات کولر گازی بوش با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می‌شود. چنانچه طی 6 ماه پس از دریافت خدمات، مجددا کولر گازی شما با مشکل روبرو شود، کاراباما دستگاه شما به صورت رایگان تعمیر خواهد شد.

سرویس دوره‌ای به کارکرد بهینه دستگاه‌تان کمک می‌کند

از مهم‌ترین اقداماتی که لازم است برای کاهش هزینه تعمیر کولر گازی بوش انجام گیرد، سرویس منظم و دوره ای دستگاه است. توصیه می شود هر 6 ماه یک بار برای سرویس کولرگازی اقدام کنید. برخی از خدماتی که هنگام سرویس کولر گازی توسط مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما انجام می‌شود به صورت زیر است:

  • شستشوی پنل داخلی و خارجی
  • بررسی کویل ها و پره‌های دستگاه
  • شستشوی کندانسور
  • بررسی قطعات اصلی و اطمینان از عملکرد صحیح آنها
  • شارژ گاز در صورت نیاز

خدمات فوری تعمیر کولر گازی در محل

با حضور تکنسین متخصص کاراباما در سراسر شهر، امکان تعمیر کولر گازی بوش در منزل یا محل کار شما در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم خواهد شد. کمپرسور یا کندانسور دستگاه نیاز به تعمیر دارد، برد الکترونیکی دستگاه خراب شده، خازن آن سوخته و باید تعمیر شود، گاز دستگاه تمام شده و نیاز به شارژ دارد و …. برای اعزام تکنسین متخصص در محل تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

کاراباما کدام مشکلات کولر گازی را برطرف می کند؟

تکنسین‌های کاراباما قطعات داخلی و اصلی کولر گازی را به خوبی می شناسند و می توانند پس از عیب یابی دستگاه آن را به صورت حرفه ای تعمیر کنند. نگران ایرادات دستگاه‌تان نباشید، تمامی مشکلات توسط تکنسین ماهر کاراباما برطرف خواهد شد. برخی از مشکلات متداول کولرگازی بوش که توسط کاراباما برطرف می شود عبارت است از:

  • خنک نکردن دستگاه
  • تولید باد گرم
  • نشت آب
  • اتمام گاز خنک کننده
  • کار نکردن ریموت کنترل
  • پرتاب آب و یخ

هزینه تعمیرات در کاراباما چگونه محاسبه می شود؟

هزینه تعمیرات کولر گازی بوش با توجه به موارد گوناگونی از جمله مدل و ظرفیت دستگاه، شدت خرابی و ایراد دستگاه، نوع قطعه معیوب شده، هزینه قطعات جایگزین شده و … تعیین می‌شود. بنابراین نمی‌توان تا قبل از بررسی کولر گازی توسط تکنسین مبلغ دقیقی را برای آن تعیین کرد. اما کاراباما این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که کلیه هزینه های دریافتی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه بوده و تحت نظارت مجموعهدریافت می‌شود.

تعمیر قطعات، اولین راه حل تکنسین‌های کاراباما

برای کاهش هزینه‌ها، اولویت تکنسین کاراباما در ابتدا تعمیر قطعات کولر گازی است. در صورتی که امکان تعمیر دستگاه وجود نداشته باشد یا قطعه موردنظر سوخته باشد، اقدامات لازم برای تعویض قطعات صورت می‌گیرد. ریموت کنترل، فیلترهوا، کندانسور، لوله مسی، خازن، برد الکترونیکی، موتور فن و … از قطعاتی است که توسط مرکز تعمیر کولر گازی کاراباما تعمیر یا تعویض می‌شود.

کاراباما کدام مدل های کولر گازی بوش را تعمیر می کند؟

تکنسین متخصص مرکز کاراباما، کلیه مدل‌های کولر این برند را به صورت اصولی و حرفه‌ای تعمیر می‌کند. انواع مدل‌هایی که توسط مرکز کاراباما تعمیر می‌شود:

  • مدل AQ30UUQX
  • مدل AQ24UUQX
  • مدل B1ZMA/I30602
  • مدل B1ZMI30100
  • مدل VERTU
  • مدل B1ZMA/I18602
  • مدل B1MZA/I12602
  • مدل B1ZMA/I24602

مناطق تحت پوشش کاراباما

اگر امکان دسترسی به نمایندگی تعمیرات کولر گازی بوش را ندارید برای دریافت خدمات، بهتر است از مراکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی استفاده کنید. چنانچه ساکن تهران، البرز، قم، اصفهان، گیلان و جزیره کیش هستید برای تعمیر کولر گازی با بهترین کیفیت، می توانید از خدمات کاراباما بهره‌مند شوید. به منظور رفاه حال مشتریان ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد.

تعمیر کولر گازی بوش در تهران

خوشبختانه امکان ارائه خدمات به ساکنان شمال تهران، جنوب تهران، شرق تهران و غرب تهران به دلیل حضور تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر به راحتی فراهم شده است. برای ثبت درخواست کافیست با ما تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

با سلام ، کولر گازی بوش ما که پس از انتهای فصل تابستان خاموش شد تا الآن بعلت نداشتن اتصال پریزی برق آن مستقیم وصل بود تا اینکه بصورت تصادفی با آلارم های « دید…دید » گاه بی گاه صفحه نمایشگر آن خاموش و روشن می شد.ابتدا فکر کردیم از ریموت باشد …چکار کردیم و باتری در آوردیم، بعد از مدتی مجددا آلارم زد و فیوز برق را Off کردیم، مجدد On ، کولر این مرتبه اصلا روشن نشد!!! علت چیست؟

علیرضا عطائی
3 بهمن 1398

با سلام
بنده کولر گازی بوش 30000 رو از کردستان قیمت کردم گفتن 3500000 با تحویل در محل و نصب رایگان
ایا این کولر اصل و اینورتر دار هست یا خیر
عکس کیت اینورترش رو هم بمن نشون دادن
لزفا راهنمایی بفرمایید

مهدی لاهیجی
25 اردیبهشت 1396
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس