ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک (GENERAL ELECTRIC)

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک، کافیست درخواست خود را به صورت تلفنی یا آنلاین ثبت نمایید تا کارشناسان ما در کمتر از 15 دقیقه هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک توسط تکنسین‌های بسیار ماهر و دارای شناخت کافی نسبت به این برند، از خدمات مجموعه کاراباما طی ده سال گذشته بوده است. پروسه عیب یابی یخچال فریزر و همین طور تعمیر آن با کیفیتی مطلوب کاربران این دستگاه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. کاراباما، با علم به فوریت تعمیر یخچال فریزر، همواره تلاش می‌کند در کنار ارائه خدمات با کیفیت، سرعت عمل را نیز مد نظر داشته باشد. بنابراین، تعمیر دستگاه شما، از زمان ثبت درخواست تا زمان راه اندازی مجدد در زمانی کوتاه صورت خواهد گرفت.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج یخچال فریزر جنرال الکتریک

1. خنک نکردن یخچال جنرال الکتریک

خنک نکردن یخچال ممکن است به خاطر فرسودگی لاستیک درب، نقص فنی در کمپرسور، تمام شدن گاز یخچال، نقص فنی در فن یخچال، خرابی ترموستات و تنظیم نبودن دمای داخلی به وجود می‌آید.

2. صدای خیلی زیاد یخچال فریزر جنرال الکتریک

در صورتی که یخچال صدای بلندی در حین کار کردن دارد ممکن است پایه‌های موتور دچار مشکل شده باشد، فن یخچال دچار مشکل شده، پایه‌ها به خوبی تنظیم نشده‌اند یا اینکه به خاطر خارج شدن یخ از مخزن این مشکل به وجود آمده است.

3. یخچال روشن است ولی کار نمی‌کند

گاهی اوقات ممکن است نمایشگر دچار مشکل شده باشد و یخچال کلا خاموش باشد، گاهی هم خرابی کمپرسور یا  موتور، این مشکل را به وجود می‌آورد.

4. عدم ساختن یخ در یخچال فریزر جنرال الکتریک

دلایلی مثل عدم اتصال لوله یخچال به شیر آب، مسدود شدن لوله آب، خاموش بودن یخساز یا  گیر کردن یخ در بخش یخ‌ساز می‌تواند این مشکل را به وجود آورده باشد.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر جنرال الکتریک خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. اتومات نکردن یخچال جنرال الکتریک

دلیل اتومات نکردن یا یکسره کار کردن یخچال ممکن است به خاطر تنظیم نبودن ترموستات، خرابی لاستیک دور درب، وجود برفک در بخش اواپراتور، خرابی سنسور، نشتی گاز یخچال یا  خراب بودن سیستم دیفراست رخ بدهد. یک تکنسین ماهر می‌تواند به راحتی علت این مشکل را پیدا کند.

6. سرما نداشتن یخچال جنرال الکتریک

سرد نبودن دمای داخل یخچال ممکن است به خاطر خرابی لاستیک دور درب یا  پر کردن بیش از حد یخچال از مواد خوراکی یا  خرابی موتور باشد. همچین این احتمال وجود دارد که نشتی گاز وجود داشته باشید یا فن یخچال خراب باشد.

7. عدم یخ بستن مواد غذایی در فریزر جنرال الکتریک

از جمله دلایل به وجود آمدن این مشکل می‌توان به ایرادات فنی در کویل‌ها یا  لوله‌های کندانسور، خرابی رله استارت کمپرسور، کثیف بودن سیم پیچ خارن، خرابی برد کنترل دما، خراب شدن موتور فن، خرابی موتور فن اواپراتور یا  یخ زدن اواپراتور اشاره کرد. پیدا کردن علت اصلی و برطرف کردن آن تنها توسط یک تکنسین ماهر قابل انجام است.

8. خراب شدن برد الکترونیکی یخچال

از اصلی‌ترین دلایل خراب شدن برد الکترونیکی می‌توان به مشکلاتی مثل نوسانات برق، اختلال در قطعات داخلی یخچال و برخورد آب با برد دستگاه اشاره کرد. تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر جنرال الکتریک باید توسط یک تکنسین متخصص تعمیر این دستگاه صورت بگیرد.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای یخچال فریزر جنرال الکتریک

یخچال فریزر
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیر یخچال جنرال الکتریک (همراه با جدول هزینه‌ها)

به طور کلی یخچال فریزر یکی از مهم‌ترین لوازم هر خانه‌ای است و نقش مهمی را در زندگی روزمره خانواده‌ها ایفا می‌کند. طبیعی است که خرابی این دستگاه چالش‌ها و نگرانی‌هایی را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل تعمیر یخچال فریزر، در کنار تجربه و مهارت تعمیرکار، نیازمند سرعت عمل زیادی است.

خوشبختانه مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما، در کنار کیفیت که لازمه تمامی خدمات لوازم خانگی است، سرعت عمل را نیز همیشه مد نظر دارد. از این رو امکان ارائه خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم کرده است.

در صورتی که یخچال جنرال الکتریک (GENERAL ELECTRIC) شما دچار خرابی و ایراد شده است، می‌توانید نسبت به ثبت درخواست خود از طریق پر کردن فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن مرکز اقدام کنید.

کاراباما کدام مشکلات یخچال جنرال الکتریک را تعمیر می‌کند؟

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک شما (هر ایرادی که داشته باشد) توسط تکنسین‌های آموزش دیده و ماهر مرکز تخصصی کاراباما به خوبی انجام خواهد شد. برخی از رایج‌ترین مشکلاتی که برای یخچال فریزر این برند و اساسا بسیاری از برندهای دیگر رخ می‌دهد به قرار زیر هستند:

  • خرابی لاستیک دور درب
  • خنک نشدن فضای داخل یخچال
  • تولید صدای زیاد
  • نشت آب از یخچال
  • عدم تولید یخ در یخساز
  • یخ زدن مواد غذایی

اینها تنها برخی از مشکلات رایج یخچال هستند و ممکن است شما موارد دیگری را نیز تجربه کنید. به هر روی، اقدام درست این است که در همان اولین باری که متوجه وجود مشکل شدید از یک مرکز مجاز برای تعمیر یخچال فریزر خود کمک بگیرید. تعلل در تعمیر یخچال هم مشکل موجود را تشدید می‌کند و هم هزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک را تا حدی زیادی افزایش خواهد داد.

هزینه تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در کاراباما چقدر است؟

تنها پس از بررسی دستگاه توسط تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک است که می‌توان هزینه قطعی تعمیرات را اعلام نمود. قیمت نهایی تعمیر یخچال به موارد زیر بستگی دارد:

  • شدت خرابی دستگاه شما
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه
  • قیمت قطعه‌ای که قرار است تعویض شود

با این حال باید بگوییم که هزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک و اساسا هر دستگاه دیگری در کاراباما بر اساس نرخ اتحادیه است و به طور کامل مورد نظارت مجموعه قرار دارد.

نرخ خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65.000 / 75.000
2تشخیص عیب در محل50.000 / 65.000
3بازدید دستگاه و عیب یابی در کارگاه120.000 / 150.000
4اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ55.000 / 65.000
5تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات95.000 / 115.000
6قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور100.000 / 120.000
7تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین130.000 / 160.000
8تعویض کمپرسور – باز و بسته نموندن کمپرسور و نصب مجدد با جوشکاری و لوازم برقی و نصب120.000 / 150.000
9تعویض انواع کندانسور120.000 / 150.000
10تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض فن کندانسور (هرفن)95.000 / 115.000
11تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)95.000 / 115.000
13تعویض مخزن آبسرد کن – اجرت تعویض لاستیک پیچی دور درب یخچال معمولی75.000 / 85.000
14شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)95.000 / 115.000
15شارژ گاز و نشت‌یابی350.000 / 500.000
16اجرت نصب به همراه ایاب ذهاب315.000 / 215.000

تعمیر قطعات در کاراباما اولویت است

البته در صورتی که امکان تعمیر قطعات یخچال جنرال الکتریک وجود داشته باشد! واقعیت این است که ما در کاراباما با علم به شرایط اقتصادی موجود و برای ممانعت از تحمیل هزینه‌های گزاف به خانواده‌ها، همیشه اولویت را تعمیر قطعه می‌دانیم. با این حال، ممکن است تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک با بررسی قطعه به این نتیجه برسد که تعمیر قطعه تنها یک راه حل موقت است و بعد از مدتی خرابی دوباره رخ خواهد داد.

در این صورت عاقلانه است که قطعه معیوب با یک قطعه باکیفیت تعویض شود. به این ترتیب در هزینه‌ها نیز صرفه جویی خواهید کرد و تا مدت‌ها دستگاه‌تان کارکرد درستی خواهد داشت.

ضمانت تعمیر یخچال فریزر، خدمتی ارزنده از کاراباما

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک اگر باکیفیت باشد، تا مدت‌ها شما را بی نیاز از مراجعه به مراکز تعمیرات خواهد کرد. در کارباما نیز هدف این است که خیال‌تان بعد از دریافت خدمات تعمیر راحت باشد. از این رو کاراباما در همان ابتدای امر، برخی فیلترهای فنی را در پروسه استخدام تکنسین‌های خود قرار داده است.

تکنسینی که به منزل شما اعزام خواهد شد، در زمینه تعمیر همین برند و دستگاه آموزش دیده است و در پروسه عیب یابی و تعمیر دستگاه بدون نقص عمل می‌کند.

با این حال، احتمال رخ دادن خطا در هر خدمت و محصولی وجود دارد، و مرکز تخصصی کاراباما با در نظر گرفتن همین احتمالات است که خدمات تعمیر خود را به مدت 6 ماه گارانتی کرده است.

به این ترتیب اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه‌تان توسط تکنسین کاراباما، مشکل برطرف شده تکرار شد، بار دیگر دستگاه‌تان را بدون دریافت هزینه تعمیر خواهیم کرد. هر آنچه از نمایندگی جنرال الکتریک توقع دارید، از کاراباما دریافت کنید.

خدمات پس از فروش یخچال جنرال الکتریک

کاراباما در کدام مناطق کشور ارائه خدمات دارد؟

خرابی لوازم خانگی یک دردسر است و عدم دسترسی به یک مرکز قابل اعتماد برای تعمیر دستگاه، دردسری دیگر! در کاراباما، بر این باوریم که خانواده‌های ایرانی در جای جای کشور، لایق دریافت بهترین خدمات نصب، سرویس و تعمیرات هستند. به همین دلیل بهبود کیفیت و افزایش تعداد استان‌های تحت پوشش، از همان ابتدا در برنامه توسعه این مرکز تخصصی قرار داشته است.

در حال حاضر، خدمات کاراباما در جزیره کیش و استان‌های قم، مرکزی، فارس، خراسان رضوی، مازندران، تهران، البرز، گیلان و اصفهان ارائه می‌شود. با این حال، تلاش‌ها برای افزایش گستره فعالیت‌ها ادامه دارد و به زودی مناطق دیگری از کشور نیز تحت پوشش کاراباما قرار خواهند گرفت.

در صورتی که ساکن یکی از این مناطق هستید و به خدمات پس از فروش جنرال الکتریک دسترسی ندارید، کاراباما می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شما می‌توانید درخواست تعمیر یخچال جنرال الکتریک در منزل و محل را به راحتی در وبسایت کاراباما ثبت کنید یا با شماره تلفن شکرت تماس بگیرید.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران

کاراباما فعالیت خود را در تهران شروع کرده و کم کم به نواحی دیگر گسترش داده است. این مرکز تمامی برندهای مطرح یخچال فریزر را با کمک گروه بزرگی از تعمیرکاران متخصص برندها و دستگاه‌های متفاوت تحت پوشش قرار داده است.

در صورتی که در تهران یا حومه ساکن هستید و این برند یخچال را دارید، می‌توانید با ثبت درخواست خود به صورت تلفنی یا آنلاین از خدمات کاراباما با کیفیتی فراتر از کیفیت نمایندگی یخچال جنرال الکتریک، بهره‌مند شوید.

چنانچه می‌دانید در حال حاضر نمایندگی جنرال الکتریک در کشور ما وجود ندارد. از این رو کاراباما تلاش کرده است این نقصان را با ارائه خدمات باکیفیت و تضمین شده تعمیرات برطرف کند.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام یخچال ما روشن میشه ولی سرد نمیکنه ممنون میشم سریع تر جواب بدید

امید فدایی
15 اردیبهشت 1401

یخچال جنرال الکتریک ساید بای ساید آمریکایی است که از زیر آن می دهد ، ضمن این که می خواهم یخچال یک سرویس کلی بشود و اگر لوله های داخلی آن مناسب نیست عوض شود

احمد خادم
26 فروردین 1401

    لطفا سفارش خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت نمایید. تکنسین ها و متخصصین ما به محل اعزام خواهند شد.

    فرهاد محمدی
    21 اردیبهشت 1401

نصب وراه اندازی

علی حسینی
21 فروردین 1401

سلام ما یه یخچال ساید آمریکایی قدیمی کارکرده گرفتیم حالا اوردیمش زدیم به برق یه سره کار می‌کنه وسرد نمیکنه دست صاحبش که بوده سالم وکار می‌کرده لطفاً راهنمایی کنید

ناشناس
3 بهمن 1400

تنظیم یخچال جنرال

زهرا
24 مهر 1400

درجه حرارت فریز رالان _۳ و یخچال۹ را.نشان میده . کلید قسمت فریزر کار نمی کند لطفا هرچه سریعتر با تماس بگیرید سپاسگزارم0218888****

زهرافر ح اسدخواه
20 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    22 تیر 1400

یخچال فریزر در بالا وپایین یخچال بعد از چند روز کار کردن یخچال خنک نیست.

حسین پیکانو
31 تیر 1399

سلام.من یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک (وایت هوس) دارم.از عصریه در قسمت پایین یخچال در نزدیکی جامیوه صدای تِر تِر میشنوم ک تمومی هم نداره و هر 5 دقیقه یکبار اتفاق میوفته. خیلی نگرانم. دلیلش میتونه از چی باشه؟ ممکنه مشکلی برای یخچالم پیش بیاد؟! میشه کمکم کنید.ممنون

samane
5 خرداد 1399

سلام من ساید جنرال الکتریک دارم الان یه ماهه وقتی شیر آب حموم یا آشپز خونه را باز میکنم سایدام صدا میده علتش میخواستم بدونم

رضا اصغری
21 فروردین 1399

    مدتی است میوه ها در یخچال یخ می زنند. تنطیم دمای یخچال را تا ۶درجه بالا بردم ولی مشکل حل نشده است. لطفا راهنمایی نمایید

    اشکان کاظمیان
    28 اردیبهشت 1399

سلام 20 روز پیش برای تعمیرات ساید جنرال الکتریک درخواست دادم یه تعمیرکار جوان خیلی خوب که متاسفانه اسمش خاطرم نیست برام فرستادین و برخلاف تصورم مشکلی که چند ماه درگیرش بودیم رو خیلی عالی درست کرد. خواستم همینجا از این جوون و همه دست اندرکاران این شرکت تشکر کنم و خدا قوت بگم.

قربان زاده
20 فروردین 1399

سلام یک ماه پیش برای تعمیر ساید جنرال الکتریک که خوب سرد نمیکرد یه تعمیرکار اوردیم گفت مشکل از خازن یخچاله اونو عوض کرد اما بعد یه هفته باز مشکل برگشته. لطفا راهنمایی کنید مشکل از چی میتونه باشه؟

کیوان باقری
20 فروردین 1399

سلام من برای تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک مون سوال داشتم مدتیه که فریزرش به ضدت برفک میزنه جوری که مجبور می شم بعد از حدود یه ماه آفش کنم. لطفا راهنمایی کنید. ممنونم

برخورداری
20 فروردین 1399

سلام تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک که فنش خراب شده هزینش حدودا چقدر میشه؟

محسن ملکی
20 فروردین 1399

شماره نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران رو لطفا برایم ایمیل کنید با تشکر

فرامرزی
16 فروردین 1399

سلام یخچال من یه هفته است که صدای بلندی میده و سرماش هم کم شده من برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک درخواست کمک دارم لطفا بگین که چکار کنم؟ ممنونم

شیرین احمدوند
16 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی، برای عیب یابی و تعمیر یخچال جنرال الکتریک شما حتما باید کارشناس در محل حضور پیدا کند و یخچال شما به دقت بررسی شود. برای این کار می توانید درخواست تعمیرات یخچال جنرال الکتریک را از طریق فرمبه صورت آنلاین و یا از طریق تماس ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی کنیم.

    کارشناس 4: جعفری
    16 فروردین 1399

    سلام وقت بخیر. یخچال من شاید قدیمی هست. دو روزه خوب خنک نمیشه و یخ درست نمیکنه. میشه راهنماییم کنید. ممنون

    فروتن
    17 مرداد 1399

سلام ببخشید شما در بوشهر هم نمایندگی جنرال الکتریک دارید؟

شاهووند
5 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی در حال حاضر خدمات ما به تهران، البرز، اصفهان و گیلان محدود می شود.

    کارشناس 4: جعفری
    5 فروردین 1399

      یه یخچال جنرال پیک خریدم میخوام نصب کنم چه کاری انجام باید بدم
      محدوده شرق تهران هستم

      علی رضا سلطانی
      18 خرداد 1399

      سلام دوست گرامی، کافیست درخواست نصب یخچال را از طریق تماس تلفنی و یا پر کردن فرم آنلایم ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی شود.

      کارشناس 4: جعفری
      19 خرداد 1399

      سلام خسته نباشید من از تبریز مزاحم شدم میخواستم ببینم تبریز نمایندگی تعمیرات یخچال دارید مرسی منتظره جواب شما هستم

      فیروز پرازین
      6 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر کاراباما فقط در شهرهای
      تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
      اگر در هر کدام از شهرهای فوق هستید در خدمتتون هستیم.
      روز خوبی داشته باشد

      علوی
      8 خرداد 1400

      سلام یخچال فریزر مشکل پیدا کرده هیچ کس جواب گو نیست. چرا علکی تبلیغ گارانتی خدامات پس از فروش میکنید چند روزه هرچی تماس میگیرم نمایندگی یزد یا جواب نمیده یا وعده علکی میده به خدا مردم گناه دارن تاکی آخه به کجا من نمیدونم

      ها دی منیعات
      23 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      کاراباما در حال حاضر در یزد نمایندگی ندارد. شما با جای دیگری تماس گرفته اید.
      با آرزوی موفقیت

      علوی
      25 خرداد 1400

      سلام.یخچال جنرال استیل ..قسمت فریزر یخ نمیکند ..مشکل از برد هستش ایا..لطفا تماس بگیرید

      رحیمی
      25 مرداد 1400

      سلام رحیمی عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      26 مرداد 1400

سلام من یه یخچال جنرال الکتریک قدیمی دارم خیلی عالی کار می کرد الان نزدیک به یک ماه میشه که احساس می کنم سرماش کم شده آدرس یا شماره تلفن نمایندگی جنرال الکتریک در کرج را لطفاً برایم می فرستید؟

مسلم پور
5 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی در صورتی که نیاز به هرگونه خدمات سرویس و یا تعمیر یخچال جنرال الکتریک دارید می توانید درخواست خود را از طریق فرم آنلاین و یا تماس با شماره 54584-021 ثبت نمایید.

    کارشناس 4: جعفری
    5 فروردین 1399

    یخچال جنرال پین دارم سه سال بیشتر کار نکرده الان یخچال خنک نمی کنه ولی فریزر خوبه

    نادر ملایی
    27 فروردین 1401

      وقت بخیر کاربر عزیز
      می توانید مقاله‌ی علل سرد نکردن یخچال را مطالعه بفرمایید. در صورت رفع نشدن مشکل، سفارش خود را برای ارسال تکنسین به محل ثبت کنید. به صورت تلفنی و یا آنلاین می توانید این کار را انجام دهید

      فرهاد محمدی
      21 اردیبهشت 1401

خدمات نمایندگی یخچال جنرال الکتریک شما واقعا عالی است و به صرفه

امین مهدیاری
12 دی 1398

    سلام خسته نباشید

    قابلیت beverage center در یخچال من فعال نمیشه وقتی روی on میزنم ک روشن بشه میاد بیرون و همچنان رو مانیتور یخچال off زده ممکنه راهنمایی کنید!؟

    امير
    19 تیر 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس