ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر یخچال فریزر هیمالیا (HIMALIA)

به منظور برخورداری از خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید هیمالیا، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین، در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر یخچال
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال هیمالیا

نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر هیمالیا به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار ایرانی، سال‌هاست که توسط مجموعه کاراباما ارائه می‌شود. این مرکز با اولویت قرار دادن راحتی و آسودگی خاطر خانواده‌ها، طی بیش از یازده سال گذشته تلاش کرده است در ارائه خدمات خود تمامی برندهای مورد استفاده در کشور را پوشش دهد. از این رو تکنسین‌های این مجموعه، از تجربه کافی و دانش فنی مناسبی جهت عیب یابی اصولی و تعمیر انواع یخچال فریزر هیمالیا برخوردارند. از زمانی که درخواست شما برای نصب، سرویس یا تعمیر یخچال هیمالیا ثبت می‌شود، تا زمانی که خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید، همه چیز کاملا حرفه‌ای و در زمانی کوتاه صورت می‌گیرد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر یخچال فریزر هیمالیا، متخصص همین برند هستند؟
2 هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3 گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج یخچال فریزر هیمالیا

1. روشن نشدن یخچال فریزر هیمالیا

از دلایل اصلی روشن نشدن یخچال فریزر هیمالیا می‌توان به دلایلی مثل قطعی برق یا پریدن فیوز برق اشاره کرد. گاهی هم ممکن است که یخچال را از قبل روی حالت دیفراست یا حالت نمایشگاهی تنظیم کرده باشید و این مشکل را به وجود آورده باشد. علاوه بر موارد بالا، ممکن است خرابی موتور دستگاه یا خرابی برخی قطعات داخلی عامل بروز این مشکل باشد که حتما توسط یک تکنسین باید بررسی و برطرف شود.

2. خاموش نشدن یخچال فریزر هیمالیا

از دلایل خاموش نشدن یخچال فریزر هیمالیا می‌توان به باز نگه داشتن درب  در طولانی مدت اشاره کرد. گاهی هم کثیفی سیم پیچ کندانسور می‌تواند عامل بروز این مشکل باشد. در برخی موارد هم ممکن است سیستم کنترل کننده‌ی دما تنظیم نباشد و آن را روی حالت سردترین درجه قرار داده باشید.

3. زیاد بودن صدای زیاد یخچال فریزر هیمالیا

گاهی اوقات خرابی کمپرسور می‌تواند دلیل اصلی به وجود آمدن چنین مشکلی باشد. ضعیف و قوی شدن میزان ولتاژ، نیم‌سوز شدن موتور یا خرابی اوورلود برخی دیگر از دلایل بروز این مشکل هستند. گاهی هم مسدود شدن مسیر گردش گاز یا نیاز به شارژ مجدد آن هم دلیل عامل ایجاد این مشکل می‌شوند. تکنسین ممکن است برای رفع این مشکل رله استارت را نیز مورد بررسی قرار دهد.

4. برفک زدن مداوم یخچال فریزر هیمالیا

از جمله اصلی‌ترین دلایل برفک زدن مداوم می‌توان به عواملی همچون پوسیدگی یا خرابی لاستیک دور درب و قرار دادن غذاهای داغ در یخچال اشاره کرد. گاهی اوقات هم نقص فنی در دیفراست اتوماتیک این مشکل را به وجود می‌آورد. بیش از اندازه باز و بسته کردن درب نیز این مشکل را به وجود می‌آورد.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر هیمالیا خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. چشمک زدن درجه یخچال هیمالیا

یکی از مشکلات متداولی که پس از ریست کردن یخچال هیمالیا به وجود می‌آید، چشمک زدن درجه است. دلیل اصلی این مشکل این است که دما به درستی تنظیم نشده است و نیاز به تنظیم مجدد دارد. خرابی سنسور دستگاه نیز از جمله دلایل چشمک زدن درجه است.

6. بوی بد یخچال فریزر هیمالیا

بوی بد عموما در اثر فاسد شدن مواد غذایی رخ می‌دهد. همچنین قرار دادن مواد غذایی در ظروف بدون درب باعث ایجاد بوی بد می‌شود. نظافت داخل دستگاه به طور منظم مانع بوی بد خواهد شد.

7. خاموش شدن یخچال هیمالیا

دلیل اصلی خاموش شدن یخچال در برخی موارد خرابی تایمر دیفراست یا ترموستات است. تایمر دیفراست در مدل‌های دیفراست وجود دارد که خرابی این قطعه تبعات بسیاری را به دنبال خواهد داشت. خرابی موتور نیز می‌تواند از دلایل خاموش شدن این دستگاه باشد.

8. خاموش شدن صفحه نمایش یخچال هیمالیا

خاموش شدن صفحه نمایش در واقع به معنی قطع شدن جریان برق در آن است. در برخی موارد اگر مشکل از نوسانات برق یا اتصالات دستگاه نباشد، ممکن است موتور سوخته و این مشکل را به وجود آورده باشد.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای یخچال فریزر هیمالیا

یخچال فریزر
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات یخچال هیمالیا (همراه با جدول هزینه‌ها)

تکنسین‌های متخصص کاراباما با تجربه‌ی سال‌ها تعمیرات موفق در نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال هیمالیا (HIMALIA) می‌توانند خیال شما را از جهت تعمیر اصولی و همچنین سلامت عملکرد دستگاهتان راحت کنند. بنابراین جهت نصب، تعمیر یا سرویس، به ویژه اگر به نمایندگی یخچال هیمالیا دسترسی ندارید، می‌توانید از تکنسین‌های حرفه‌ای کاراباما کمک بگیرید.

تکنسین‌های کاراباما، در تعمیر انواع یخچال‌های هیمالیا اعم از مدل ساده، فریزر درب از بالا و درب از پایین، ساید بای ساید و … متخصص و باتجربه هستند و استانداردها و اصول تعمیر این دستگاه را می‌شناسند. برای ثبت درخواست می‌توانید در تمامی ساعات شبانه روز از طریق پر کردن فرم آنلاین اقدام کنید. همچنین می‌توانید بین ساعات 7 صبح تا 12 شب با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید.

متخصصین کاراباما کدام مشکلات یخچال را برطرف می کنند؟

تکنسین‌های کاراباما، تمام آموزش‌های لازم برای تعمیر انواع مدل‌های یخچال فریزر هیمالیا را دیده‌اند. بنابراین در صورت نیاز، قادر به تعمیر هر مدلی از این برند هستند. مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه شما اتفاق بیفتند، بسیار متنوع هستند. از جمله:

  • سر و صدای بلند کمپرسور به هنگام کار
  • اتومات نکردن دستگاه و یکسره کار کردن آن
  • کار نکردن یخساز
  • کار نکردن آبسردکن
  • گرم بودن بخش یخچال در حالی که بخش فریزر درست کار می‌کند
  • پاره شدن یا کنده شدن لاستیک درب
  • خرابی قفل درب و بسته نشدن آن

هزینه تعمیر یخچال فریزر هیمالیا

هزینه تعمیر یخچال هیمالیا به مدل آن، نوع خرابی، قطعه خراب شده، هزینه قطعه‌ی جایگزین و … بستگی دارد. بنابراین اعلام مبلغ دقیق برای تعمیرات یخچال، پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین ممکن است. لازم به ذکر است که هزینه‌های اعلامی مطابق با نرخی هستند که اتحادیه تعیین کرده و کاملا توسط کاراباما نظارت می‌شوند.

نرخ خدمات تعمیر یخچال فریزر هیمالیا سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65.000 / 75.000
2تشخیص عیب در محل50.000 / 65.000
3بازدید دستگاه و عیب یابی در کارگاه120.000 / 150.000
4اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ55.000 / 65.000
5تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات95.000 / 115.000
6قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور100.000 / 120.000
7تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین130.000 / 160.000
8تعویض کمپرسور – باز و بسته نموندن کمپرسور و نصب مجدد با جوشکاری و لوازم برقی و نصب120.000 / 150.000
9تعویض انواع کندانسور120.000 / 150.000
10تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض فن کندانسور (هرفن)95.000 / 115.000
11تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)95.000 / 115.000
13تعویض مخزن آبسرد کن – اجرت تعویض لاستیک پیچی دور درب یخچال معمولی75.000 / 85.000
14شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)95.000 / 115.000
15شارژ گاز و نشت‌یابی350.000 / 500.000
16اجرت نصب به همراه ایاب ذهاب315.000 / 215.000

تعمیر قطعات، اولویت کاراباما

تکنسین‌های کاراباما همواره سعی می‌کنند قطعات معیوب یخچال را تعمیر کنند. یعنی اولویت کاراباما، تعمیر قطعات است زیرا تعمیر قطعه همواره  کم‌هزینه‌تر از تعویض آن است. تکنسین‌ها تنها در صورتی که هیچ راهی برای تعمیر قطعه نباشد، اقدام به تعویض آن می‌کنند. برخی از قطعاتی که توسط کاراباما تعمیر یا تعویض می‌شوند به قرار زیر هستند:

  • یخساز
  • آبسردکن
  • قفل درب
  • لاستیک درب
  • کمپرسور
  • کندانسور
  • فن کندانسور
  • فن کمپرسور
  • هیتر دیفراست

ضمانت تعمیرات، خدمتی شایسته از کاراباما

کاراباما در زمان استخدام تکنسین‌ها نهایت دقت و سختگیری را به خرج می‌دهد تا بتواند خدمات خود را تضمین کند. این ضمانت در واقع به عنوان خدمات پس از فروش در کاراباما ارائه می‌شود. ضمانت تعمیرات در کاراباما 6 ماهه است. یعنی به مدت 6 ماه پس از تعمیر دستگاه شما توسط تعمیرکار یخچال هیمالیا، اگر همان مشکل برای دستگاه‌تان پیش آمد، کاراباما به صورت رایگان مشکل دستگاه را برای شما برطرف خواهد کرد.

تعمیر یخچال هیمالیا در تهران

خدمات تعمیرات کاراباما در استان تهران شامل تمام محله‌ها و مناطق شهر تهران و حومه می‌شود. در تمامی مناطق شهر تهران، خدمات تعمیر در محل، برای مشتریان گرامی در دسترس است. همچنین در سایر شهرهای استان تهران از جمله شهر قدس، شهریار، اسلامشهر، ملارد، رباط کریم و … امکان تعمیرات در منزل یا محل مورد نظر وجود دارد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام و خسته نباشید. سوالی که من دارم اینه که شما نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا هستید؟

رضا احمدفر
13 اسفند 1401

    سلام و احترام. در کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات با کیفیتی مشابه نمایندگی یخچال فریزر هیمالیا به همراه ضمانت 6 ماهه خدمات ارائه می‌شود.

    یاسمن یگانه
    13 اسفند 1401

چطوری یخسازشو خاموش کنم یخچال فریزر هیمالیا مدل روناما

بهارپیکران
1 بهمن 1401

ایا در یخچال دو قلوی هیمالا تعویض دارد

ذاکری
17 دی 1401

تعمیر فریزر هیمالیا

آقای حمدی
10 مرداد 1401

    سلام دوست عزیز
    جهت ثبت درخواست تعمیر می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید. یا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید. متخصصین کاراباما در اسرع وقت با هماهنگی خودتان در محل حاضر خواهند شد.

    فرهاد محمدی
    12 مرداد 1401

سلام .یخچال فریزر هیمالیا هوم بار کمبی 530.ایا درب کوچک باردار هم سنسور درب برای روشن شدن یخچال هم قرار گرفته

داننده
12 خرداد 1401

سلام، قطعه ماردون یخساز هیمالیا را دو بار تعویض کردم ولی باز هم شکسته ،
اگر جنس فلزی می زدند خیای بهتر بود .

راه حل چی هست ؟

محمود نظری
9 فروردین 1401

سلام درجه دیجیتال یخچال کم و زیاد میشه بعضی وقتا هم خاموش میشه شماره نمایندگی دورود رو میخوام

بهزادصفامنش
21 اسفند 1400

سلام .یخچال هیمالیا ۵۳۰ کمبی داشتم نو نو عصبی شدم شکوندم تمام قطعات رو در آوردم حالا کسی هست همه رو بخره

میلاد اصلانفر
16 اسفند 1400

یک هفته نیست یخچال دو قلوی هیمالیا گر فته ام یخچالش درجه اش روی نما یشگر یک دفعه از پنج به دوازده درجه تغیر پیدا کرده ونمایشگر فن هم ثابته حالا نمی دانم مو تورش تا کی دوام بیااره ساعت دوازده شبه

مر تضی سلیمانی
12 اسفند 1400

سلام یخچال ما یخسازش یک ماهی هست که کار نمیکنه

مجتبی جوادی
10 اسفند 1400

روی صفحه نمایشگر قفل هرچند دقیقه بازه ازچیه؟ممنون

قدیرهدای
30 بهمن 1400

باعرض سلام و خسته نباشید.
من حدودا ۳ سال هست که یخچال فریزر هیمالیا مدل هوم بار دارم و ازش راضی ام ولی متاسفانه دستگیره یخچالم شکست و هر چی دنبال یدک گشتم پیدا نکردم. اصلا یخچال بدون دسته خیلی زشت شده
ممنونتون میشم بتونین بهم کمک کنین و مشکل من برطرف بشه

محسن یوزباشی
12 بهمن 1400

سلام یخچال هیمالیا دارم مدلش فکر کنم کمبی ۵۳۰ باشه درجه فریز روی۳۰ بالا پایین میشه و یخچال روی ۵تا ۷ ایرادش چیه

ایلیا
14 دی 1400

    سلام ایلیای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال هیمالیا رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

با سلام
یخچال هیمالایا کمبی۵۳۰ نوفراست داریم که شده مثل آبگرمکن … دادیم بردش رو‌درست کردن الان فیرزرش یکم سرد میکنه ولی بالاش اصلا….قبلا خاموش روشن میگردیم درست میشد
میگی چکارش کنم داداش؟؟

مهران
12 دی 1400

    سلام مهران عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال هیمالیا رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

سلام یخچال هیمالیا دوقلو دارم کهکه یکیشون خراب شده خنک نمیکنه ض

فرزاد کاروند
30 آبان 1400

    سلام فرزاد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    2 آذر 1400

سلام و عرض ادب خدمت شما ببخشید من پایه های یخچال فریزر دوقلو هیمالیا رو لازم دارم نه نمایندگی و نه خدمات پس از فروش جواب منو نمیدن از کجا باید تهیه کنم

شاهو خواستار
12 آبان 1400

قطعات پلاستیکی داخل یخچال هیمالیا رااز کجا باید تامین کرد

سعید کاظمی
25 مهر 1400

سلام
من یخچال فریزر مدل کمبی ۴ کشو حدودا بیست سال پیش خریدم وتا الان فقط سه یا چهار بار لاستیک دور در عوض کردم فقط در یخچال از قسمت لولای پایین خراب شده ولی یخچال عالی کار میکنه میخوام ببرم شهرستان
امکانش هست درب یخچال کلا تعویض بشه
ممنون میشم جواب بدید

زینب
22 مهر 1400

    سلام زینب عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال فریزر رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    24 مهر 1400

سلام دو قلوی هیمالیا دارم .الان یکی از دستگیره هاش شکسته نمیدونم از کجا گیرش بیارم ممنون میشم راهنمایی کنید 09101*****

ناصر امینی
28 شهریور 1400

سلام درخواست تهیه ترموستات اصلی یخچال فریزر هیمالیا مدل com 470 پنج سیم را دارم از کجا میتونم تهیه کنم
چند روزی یکسره شده که با صفر شدن ترموستات هم قطع نمی کند

اولیابک
23 شهریور 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    25 شهریور 1400

ترموستات عوض شده حالاصدایجلزولز میده وقتی که خاموش میشه نشتی هم ندارد انداخت است

علی اشرف امیری
16 شهریور 1400

با سلام یخچال هیمالیا مدل HRFN۶۰۵۰۱نوعHمدت یک هفته میشه یخ ساز کار نمیکنه وداخل یخچال سرمای زیادی تولید میکنه

محمد عبدی
18 مرداد 1400

یخچال هیمالیا خرید کردیم برای راه اندازی یخچال چکار باید کنیم

مریم ملکی
7 مرداد 1400

سلام یخچال ماسردنمیکنه فریزریخ میزنه ولی بالاش نه

مهدیه احمدی
1 مرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    2 مرداد 1400

سلام درجه فریز هیمالبا از ۵ یا نهایتا۶بالا نمیره و موتورش خیلی داغ مبکنه

نصرت اله اصغری
18 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 تیر 1400

سلام یخچال دو قلو هیمالیا داریم الان فریزر F2 و دائم چشمک میزنه علت چیه باید چیکار کنم

هادی محمدی
11 تیر 1400

سلام
من نزدیک ۱ سال هست که یخچال و فریزر دو قلوی هیمالیا مدل ایس پول
گرفتم الان بعد از این مدت هر ۱۵ دقیقه فن فریزر شروع به کا میکنه البته با صدا که اوایل ایطور نبود
مشکل از کجاست
با تشکر

محمد حمدانی
2 دی 1399

    یخچال فریزر دوقلو هیمالیا داریم بعد سه روز از مسافرت اومدیم دیدیم توش گرمه و یخ نمیکنه تمام مواد غذایی توش خراب شده ارور al میزنه یا درجه اش خود به خود بالا و پایین میشه یا صدای بوق میده ولی سرد نمیشه توش

    ابوالفضل یاری
    14 دی 1399

سلام. متاسفانه یخسازیخچال ما ایراد داره و یخ از محفظه بیرون نمیاد و بهم میچسبه و اینکه آب هم سرد نمیکنه میشه راهنمایی کنید

الهام حبیب زاده
27 آبان 1399

باعرض سلام و خسته نباشید .
کمتراز بیست روز که یک یخچال فریزر دو درب هیمالیا دارای آبسردکن دستی و یخساز اتوماتیک می باشد خریدم هر چند که از خدمات انجام شده راضی نیستم . بعد از راه اندازی یخچال متوجه شدیم که بدن یخچال برق دارد با نمایندگی تماس گرفتم و خواستم مجددا بیاد چک کن وقتی اومدن به ایشان گفتم برق گرفتگی داره و با گذاشن فاز متر برروی بدنه و پیچ های درب فاز متر کاملا روشن میشه .تکنسین نمایندگی اظهار می دارد که این یک امر طبیعی است و همه یخچال فریزر هیمالیا این مشکل دارن . باشماره ای که روکارت گارانتی نوشته بود تماس گرفتم ایشان همین بهم گفتن .با چند نمایندگی در شهرستان خودم و در تهران تماس گرفتم و این موضوع را بهش گفتم میگن این یک ایراد فنی و باید برطرف بشه .آیا اگر یکی از خانواده ام بگیر چه کسی جواب گو می باشد .لطفا راهنمایی بفرمایید چکار کنم و اگر ممکنه جواب رو به ایمیلم فرستید. با سپاس فراوان

قاسم عنافچه مطیری
17 آبان 1399

    با سلام. دوست عزیز از تجربه پاسخگویی بدی که با نمایندگی هیمالیا داشته اید متاسفیم. متاسفانه خدمات قابل قبول و در شان مشتری کمتر دیده میشود. به طور قطع این مشکل یک ایراد فنی بوده که باید برطرف گردد. با توجه به داشتن گارانتی، توصیه می کنیم به طور جدی و با مراجعه به نمایندگی مساله را پیگیری نمایید. در غیر اینصورت می توانید با ثبت سفارش در کاراباما مشکل خود را برطرف نمایید.

    کارشناس5: شعبانی
    17 آبان 1399

با سلام
چشمک زدن علامت ECدر یخچال چیست ؟

ehsanhasanzadeh
21 تیر 1399

با سلام و خسته نباشید. یخچال فریزر دوقلو هیمالیا دارم که یخچال برفک میزند و چند بار آنرا خاموش نموده و برفک آب میشود ولی دوباره برفک میزند. و با چند بار باز و بسته کردن درب یخچال درجه بالا میرود درجه تا 11 میرسد. ممنون میشم راهنمایی کنید

سعید فیروزیان
29 اردیبهشت 1399

    سلام یخچال فریزرهیمالیا،بالا یخچال پایین فریزر،یکسال پیش خریدم ،شش ما صدای تق تق مداوم میداد گارانتی برد کارخونه و تعمیر کرد الان یک هفتس از تعمیر برگشته اما موقع قطع کار موتور با صدای لرزش قطع میشه ،مشکل چی هست؟

    حسینی
    28 خرداد 1399

سلام
یه یخچال دوقلو هیمالیا مدل ساده (بدون یخ ساز) قسمت یخچالش دماش از 14درجه پایین تر نمیاد و همش چشمک میزنه.
ممنون میشم راهنمایی کنید؟

عینی
26 اردیبهشت 1399

    یا هوا میکشه .. یا سنسور اواپراتورش خرابه ..

    هاشمی وند
    1 تیر 1399

باسلام و خسته نباشید نمایندگی در شهر سنندج رو میخواستم امکان داره شمارشونو بذارید

حسن
5 بهمن 1398

سلام فریزر ما دوروزه دماش میره تا 25 بعد که خاموش میشه ودوباره روشن میشه شروع میکنه به پایین اومدن دما… در طی روز یکبار بیشتر کارنمیکنه
میشه راهنمایی کنید

نسترن
17 دی 1398

    احتمالا رو سوپر فریزر فعاله

    هاشمی وند
    1 تیر 1399

سلام یخچال فریزر هیمالیا داریم چندین بار کشو های فریزرش در آوردم شستم گذاشتم سر جاش به مشکل بر نخوردم اما الان که شستم میخواستم کشوها رو بزارم کشو اولی و پایینی درست جا میرن اما کشو دومی و سومی درست جا نمیرن حتی جا به جاشون کردم باز درست نشده وقتی کشو دومی و سومی میزارم حدود نیم سانت کشو بیرون میزنه که باعث میشه در فریزر بسته نشه بنظرتون چه کار باید انجام بدم با تشکر بی زحمت راهنماییم کنید

رضا محسن پور
11 دی 1398

سلام خسته نباشید حدودآ دو سال یخچال و فریزر ‏combi 530‎‏ خریدیم و تقریبا چند ماه پیش برد یخچال و فریزر خراب شده و اینجا نمایندگی هیمالیا مورد اطمینان وجود نداره خواهشا راهنمایی کنید محسن از مسجدسلیمان

Mohsen Soleymani
22 آبان 1398

سلام یخچال فریزر پنج کاره هیمالیا دارم بر روی نمایشگر درب یخچال خطای E1 رو نشون میده اما سرمای یخچال و فریزر مناسب است و تغییری نکرده
لطفا بفرمایید چه چیزی باعث ایجاد این ایراد میشه و چگونه رفع میشه ؟ باتشکر

ابی
30 مهر 1398

سلام. ما حدود ۱۵ سال پیش فریزر هیمالیامدل ۳۵۰ خریدیم تا۵سال پیش خوب کارمیکرد تااینکه شروع کردبه صدا دادن درجه اش خودبخود از منفی۱۷ میامد مثلا منفی۵ وشروع میکردبه دینگ دینگ صدادادن تادرجش رو برسونه ۱۷.چندسال پیش ۱۷ رو آوردیم ۱۶ کمی بهترشد بعد آوردیم۱۵ تااینکه دوساله تابستان ها دایم برق ها رفت وآمد بدترشد کار میکنه سرد میگنه منجمد میشه موادغذایی اما صدای دینگ دینگش قبلا روزانه دو یا سه بار بود الان شده شش بار و دایم دماش میره روی ۵ درجه وساعتها طول میکشه تا بیاره برسه ۱۷ و صداش قطع بشه البته صداش رو mute میزنیم اما درجش کل روز دوبار میرسه ۱۷ بقیه روز رو درحال افزایش دماست میشه راهنمایی کنید

زمانی
28 مهر 1398

سلام.یخچال فریزر هیمالیا دارم.یخسازش خیلی صدا میداد بازش کردم ک ددستش کنم اما الان صفحه تاچش هم بوق میزنه و خط قرمز میاد.مشکل از کجاشه

ابراهیمی
8 شهریور 1398

باسلام
یخچال ما دوطبقست پایین فریزر بالا یخچال
وقتی که در یخچال رو باز میکنیم کلا خاموش میشه ووقتی در رو میبندیم یخچال شروع ب کار میکنه دلیلشو میخواستم بدونم

ابوالفضل قائم پناه
17 مرداد 1398

با سلام
یخچال ما یک کد c2و علامت خطر نشون میده مشکلش چیه

سینا میرزامحمدی
31 تیر 1398

با سلام یخچال هیمالیا مدل r450h ما داخل عرق میکنه و آب جمع میشه چگار باید بکنم

آیت اله اکبری
28 تیر 1398

سلام
فریزر مدام بوق میزند و خطای 5F نشان می دهد. گاهی خود به خود قطع می شود و مجدد بعد از چند ساعت شروع به بوق زدن می کند. چند روز بوق نمیزند مجدد یک روز چندین ساعت بوق می زند! ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید.
با تشکر

ABDI
27 تیر 1398

سلام ما حدودا یک ماه پیش یخچال هیمالیا هوم بار 530 خریدیم نمیدونم چرا یسره چشمک میزنه درجه و سرماش همه چیش درسته اما یسره چشمک میزنه و در این حالت درشو باز میکنم لامپه داخل خاموشه و جالبتر اینکه یکم با دست فشار میدم به یخچال یعنی یکم تکونش میدم چشمک دیگه نمیزنه به حالته عادی برمیگرده و لامپشم روشن میشه و درشو بازو بسته میکنم یه الارم صوتی میزنه و نمایشگره روی دره یخچال دوباره چشمک میزنه و لامپه تو یخچالم خاموش میشه اما سرما و همه چیش درسته خواهشا بگید این مشکل از چیه مرسی کمکم کنید خواهشا

فرهاد تسلی
13 تیر 1398

سلام ما حدودا یک ماه پیش یخچال هیمالیا هوم بار 530 خریدیم نمیدونم چرا یسره چشمک میزنه درجه و سرماش همه چیش درسته اما یسره چشمک میزنه و در این حالت درشو باز میکنم لامپه داخل خاموشه و جالبتر اینکه یکم با دسته فشار میدم به یخچال یعنی یکم تکونش میدم چشمک دیگه نمیزنه به حالته عادی برمیگرده و لامپشم روشن میشه و درشو بازو بسته میکنم یه الارم صوتی میزنه و نمایشگره روی دره یخچال دوباره چشمک میزنه و لامپه تو یخچالم خاموش میشه اما سرما و همه چیش درسته خواهشا بگید این مشکل از چیه مرسی کمکم کنید خواهشا

فرهاد تسلی
13 تیر 1398

با سلام
یک روز میشه که یخچال فریزر هیمالیا گرفتم
چراغ هاش همیشه روشن و خاموش میشه،
بعد از برسی مشخص شد هیچ کلیدی برای
روشن و خاموش شدن چراغ یخچال روی در
وجود نداره که چراغ رو خاموش کنه و یخچال
فکر میکنه همیشه درش بازه!
تعمیر کار میتونه در رو سوراخ کنه و میکرو سوئیچ خودش جا بده یا نه؟؟؟
چرا باید کلید یادشون بره آخه؟؟
محصول ایرانی !

س صحیح
7 تیر 1398

با سلام و خسته نباشید، حدود 5 سال هست ساید بای سایدهوم بار هیمالیا خریدم متاسفانه امسال یخچالش تا درجه 14 میره بعد میاد پایین و فریز هم تند تند در حالت df قرار میگیره مدتی طول میکشه تا دوباره تنظیم شود و این باعث میشود داخل فریزر گوشت زود سیاه شود. ممنون میشم راهنمایی کنید

ف.مقصودی
4 تیر 1398

با سلام حدود یک ماه میشه که یخچال و فریزر هیمالیا مدل هوم بار تهیه کردیم ولی درب فریزر خیلی سفته اصلا باز نمیشه برای بازشدن درب باید نوار دور یخچال و نگه داشت تا هوای آن خارج شود بعد درب باز میشود و طبقه ی اول فریزر کمی یخ زده مشکل از چیست؟

فاطمه پیمان
27 خرداد 1398

    سلام. ببخشید ماهم یخچال دوقلو مثل شما گرفتیم دقیقا همینطوریه. هم در فریزرش سفته. هم دیواره پشت طبقه هول دوم برفک زده یکم… شمادعلتشو پیدا کردید؟؟

    شریفی
    11 اردیبهشت 1399

یخچال فریزر هیمالیا یخچال مشکلی نداره ولی فریزر مدتیه کف یخ میزنه مشکلش چیه و اینکه من داخل کشوهای فریزر ا زسبد استفاده میکنم

زرین
21 اردیبهشت 1398

سلام. امروز نمایندگی یخچال دوقلوی پانوراما رو برای من نصب کردن. به مشکلی هست اونم فشار اب بسیار کم از اب سرد کن یخچال. میخواستم ببینم برای رفعش باید چی کار کرد؟

صبا داودی
15 آبان 1397

:
سلام وقت بخیر
جناب یه سوال داشتم
یخچال هیمالیا com530
دارم الان یه هفته میشه یخچال درجش خود بخود بالا پایین میشه
و موتور یه سره کار میکنه
تو جا میوه ای اب جمع میشه
لطفا راهنمایی کنید مشکل کجاست
ممنون
یخچال فقط در زمان دیفراست موتور از کار میفته

رحیم
6 آبان 1397

سلام و خسته نباشید. ۵سال پیش یخچال فریزر هیمالیا خریدیم خدا رو شکر مشکلی نداشت تا حالااسباب کشی کردیم بعد ۲۴ساعت زدیمش تو برق زنگ اخطارش روشن شد گفتم شاید درجه رو داره تنظیم میکنه که اینجوره ولی بعد از اون هم دوباره اخطار میداد.

آریانا
3 آبان 1397

سلام خسته نباشید. مدته یه هفته اس یخچال فریز دوقلوی هیمالیای من . قسمت فریزرش مدام بین رنج ۱۰-تا ۱۴- بالا پایین میکنه!بنظرتون مشکلی داره؟. باتوجه ب اینک دوبار در فاصله چند ماه در اثر نوسانات برق بردش سوخت و تعنیرکار عوضش کرد. ممنونم راهنماییم کنید

بهار نوری
5 مهر 1397

یخچال فریزر هیما لیا مدل tncom530 دارم >بعد از قطع و وصل شدن برق دیگه پنلش روشن نمیشه .فقط سوت ممتد میزند.بعضی مواقع نوشته رو پنل میاد و چشمک میزنه.یخچال هم که اصلا روشن نمیشه

رسول عسکری
3 مهر 1397

سلام وخسته نباشید من تقریبا دو هفته هستش که یخچال فریزر هیمالیا دو قلو خریدم که الان دگمه خامومش که رو فریزر هست با اینکه می زنیم خاموش بشه اما چراغا هم چنان روشن وصدای الارم میده علت را اگه امکان داره محبت کنین

محمدرضا قدیمی
27 مرداد 1397

سلام ….. من فریزر هیمالیا دارم، چندسالی هست که مشکلی نداشته ولی اخیرا دمای آم را روی -18 تنظیم میکنم ولی خودکار دما بالا و پایین میره حتی اگر در فریزر باز نباشد باز هم دما بالا و پایین میره…. مشکلش چیه ؟؟

مریم
18 مرداد 1397

سلام یخچالم هوم بارهیمالیاس یخسازش وقتی یخ روخالی میکنه میخوادبرگرده گیرمیکنه وهمش صدای تق تق میده مشکل چیه توروخداجواب بدین

حسن سوری
12 مرداد 1397

سلام .فریزر هیمالیا ما برفک میزنه و این برفک موجب پایین اومدن درجه و آب شدن یخ ها و باز شدن مواد درون یخچال میشه چجوری خودم میتونم درستش کنم

سجاد میرعرب
31 تیر 1397

سلام من یخچال فریزر هیمالیا هوم بار دارم چند وقته از آبسرد کن آب خارج نمیشه ورودی آب را چک کردم آب تا پشت شیر برقی هست زمانی هم که پدال آب را فشار میدم از برد فریزر صدا تق تق میاد متاسفانه شهر ما توی منطقه ای از کویره که شرکت هیمالیا تا فاصله ۳۰۰ کیلومتری نمایندگی نداره انتقال فریزر هم واقعا به نمایندگی مشکله آیا میتونم برد فریزر را تهیه و تعویض کنم

احمد بینایی
18 تیر 1397

    سلام ببخشید مشکل یخچالتون حل شد؟؟
    ما هم درگیر چنین مشکلی شدیم

    شریفی
    11 اردیبهشت 1399

سلام .یخچال فریزر دوقلو هیمالیا گرفتم.متاسفانه از همون اول لوله یا همون ناودون که اب داخل یخساز میریزه شکسته از توی در.ایا قابل تعمیره؟

سیما
3 تیر 1397

سلام ما تقریبا یک ماه هست یخچال و فریزر طرح ساید هیمالیارو نصب کردیم ولی دراین مدت من هیچوقت متوجه عملکرد دیفراست روی صفحه ال سی دی نشدم میخواستم ببینم ایا اقدامی لازمه یا اینکه برفک زدایی انجام میشه؟

ز ع
17 خرداد 1397

سلام وقت بخیر .فریزر بتا هفت کشو روی صفحه جلو error h2 میاد داخلشو نگاه کردم یه کم یخش اب شده بود .از برق در اوردم یک ساعت بعد به برق وصل کردم الان موتور و فن کار میکنه ولی باز هم error h2 روشنه هر کاری هم میکنم خاموش نمیشه. دما ش هم -۱۵ هست. ممنون میشم راهنمایی کنید.

امامی
28 اردیبهشت 1397

    سلام بنده یخچال هیمالیا مدل 530هوم بار دارم تازگی ها چراغ داخل یخچال شروع به چشمک زدن می‌کنه رو صفحه ال سی دی هم نوشته htf

    مرتضی کاظمی
    26 خرداد 1399

سلام خسته نباشید ما حدود دوماه که یخچال دوقلو هیمالیا گرفتیم بعد چند وقته یه صدای عجیبی ازش میاد بعد وقتی درب و باز کردیم دیدم صدا از یخسازه.یخسازش اتوماتیکه بعد وقتی میچرخه همچین صدایی میده حالا میخواستم بدونم مشکلش از چیه؟

امیریوسفوند
23 اردیبهشت 1397

سلام
یخچال فریزر ما مدلش هیمالیا است بعد از اثاث کشی وقتی میزنم به برق ، فیوز میپره، مشکلش چیه میشه راهنماییم کنید
ممنونم

حمید شفقت
15 اردیبهشت 1397

با سلام
لطفا در مورد ERROR H2 توضیح بدهید

فرشته کمالی
10 فروردین 1397

با سلام و تبریک سال نو. ما 10 – 15 سال شاید هم بیشتر هست که یه جفت یخچال و فریزر هیمالیا استفاده می کنیم و در کل راضی هستیم ولی این اواخر فریز که مدلش روی برچسب انرژی F305 قید شده یه مشکل حاد پیدا کرده, اونم اینکه بعد از اینکه برق قطع میشه و دوباره میاد فریزر شروع میکنه بوق ممتد زدن و حدود نیم ساعت طول میکشه تا ضرب آهنگ بوق آروم بشه و نهایتا نشان دهنده های دما ثابت بشن. بعد از به فیکس شدن بوق همه چیز به حالت نرمال برمیگرده و از نظر کارکرد هیچ مشکلی نداره فریزر. سپاسگذارم

نیکخواه
5 فروردین 1397

سلام خسته نباشید- یه جفت یخچال فریزر دوقلو مدل ار 460 سال 94خریدم همان سال ازفریزر استفاده کردم و از اون هم راضی هستم ولی یخچال را چند روز پیش راه اندازی کردم متاسفانه گازش خالی شده بود تعمیر کار اوردم گازش را شارژ کر و روشنش کردیم متاسفانه همه جیز یخ مزنه باتوجه به تنظیمات برد دما روی 8 یا 9 نشان میده ولی همه چیز یخ میزنه لطفا راهنمایی کنید

حسین میر معنایی
15 اسفند 1396

سلام
چند سالی هست که یخچال فریزر هیمالیا داریم. از همون اول سر یخساز مشکل داشتیم و نماینگی شهرستان به دادمون نرسید و خود تهران هم که هیچی. حتی بعد از تموم شدن گارانتی هر چی پیگیری کردیم هیچ فایده ای نداشت. بنابراین کلا قید یخ ساز رو زدیم.
حالا با مشکلات جدید دستمون به جایی بند نبود تا این که امروز این جا رو پیدا کردم. امیدوارم شما به ما کمک کنید.
مسئله اول اینه که فریزر حداقل روزی دو بار دیفراست میشه. گاهی بیشتر. این طبیعی هست؟ مشکلی نداره؟ ( البته از اول هم همین بود)
مشکل جدیدمون اینه که الان دو روزه، سر ظهر که فریزر در حال دیفراست شدن هست صدای بوق هم میده. تقریبا هر چند ثانیه. صدای آلارم باز موندن درب نیست. در این حالت هیچ دکمه ی دیگه هم روی اون کار نمیکنه. فقط بعد از یه مدت میشه صداش رو قطع کرد.

طیبه شمسی
11 اسفند 1396

سلام خوبین ما یازده ماهه یخچال فریزر خریدیم الان داشتیم یخسازشو خاموش میکردیم ک شروع کرده ب error c1 نمی‌دونیم چیکارش کنیم لطفا بگید این ارور مربوط ب چی هست و آیا جدیه؟

مینا طالبی
12 بهمن 1396

سلام فریزر ما در تاریخ 96/10/19 بعلت اخطار H2-المنت آن توسط تعمیرکار نمایندگی هیمالیا تعویض گردید.ولی بعد از تعویض المنت نمایشگر درجه آن شروع به چشمک زدن کرده و متوقف نمیشود میخواستم ببینم این مشکلی برای فریزر ایجاد نمیکند

هدایت حسامپور
21 دی 1396

سلام محل قرارگرفتن سنسوردمای داخل کابین یخچال کجاست…هیمالیامدل530
یخچال من تایم کاریش هرده دقیقه هست یعنی باوجود بازنشدن درب مدت ده ساعت بازهم مدام هرده دقیقه یخچال استارت شده و دماراتنظیم میکند …چطور دمای داخل کابین هرده دقیقه یک درجه کم میشود ازدمای تنظیم شده و باعث استارت یخچال میشه

رضامرادی
7 دی 1396

سلام یخچال ۵۳۰هیمالیا خیر سرم خریدم….زمان قطع ووصل یخچال کوتاهه دمای اتاق یخچال رو ۴تنظیم شده ودرب یخچال حدود ۱۲ساعت بسته میباشد ولی در فواصل پنج دقیقه ای دمای اتق ۶درجه میشه و تند تند یخچال روشن میشه تا این دمارو به ۴کاهش بده ….جالبه که لاستیکها سالمند…درب اصلا باز نمیسه و داخل یخچال هیچ گونه میوه یاوسیله دیگری نیست خالی ……ولی دمای اتاق خیلی زود به ۵و۶میرسه که متعاقبا یخچال روشن شده تا جبران کنه …علت از چی میتونه باشه09158801548

رضامرادی
2 دی 1396

    سلام
    دوست گرامی اگر یخچال فریزر رو به تازگی خریداری کرده اید حتما با نمایندگی مجار هیمالیا در شهر یا شهرستان خودتان تماس گرفته تا به شما کمک کنند

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 دی 1396

با سلام
من یک یخچال فریزر هوم بار بتا 17فوت تقریبا نه ماهه که خریدم و دارم استفاده میکنم امروز متوجه شدم که تاچ پنل فریزر چشمک میزنه به صورتی که تا بحال ندیده بودم من فریزر رو از برق خارج کردم و بعد از چند دقیقه دوباره به برق وصل کردم وضعیت دیفراست فعال شد و بعد از گذشت مدتی از حالت دیفراست خارج شد و بعد از مدت کوتاهی تاچ پنل خاموش شد علتش چیه لطفا پاسخ بدین.

فاطمه گودرزی
27 آذر 1396

سلام، خسته نباشید
یخچال فریزر هیمالیای ما مدل NF 350 AEG
هستش مرتب بوق میزنه وal نوشته میشه مشکل از کجاست؟!
لطفا راهنمایی کنید

یاسمن بیگی
22 آذر 1396

یخچال فریزرسایدبای سایدهوم بارگرفتم.چندروزیه که خطایH2 میزنه نمایندگی شهرستان جواب نمیده لطفاراهنمایی کنیدتاعیب یابی بشه.ناسلامتی محصول ایرانی گرفتیم که هم گارانتی داشته باشه وهم چرخ اقتصادبچرخه ولی……..

فرشیدمرتضوی
6 آذر 1396

    سلام
    این ارور مربوط به هیتر یخچال هست ولی باید کاملا برسی و عیب یابی شود توصیه میشود خودتان اقدام به تعمیر نکیند و حتما با نمایندگی تعمیرات هیمالیا تماس برقرار کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 آذر 1396

سلام ببخشید من تازه یخچال فریزر دوقلوی یخساز هیمالیا رو خریدم
برای نصب یخساز با نمایندگی تماس گرفتیم و ایشون دودفعه اومدن ولی هر دفعه یه بهانه اوردن ک دوباره بیان و پول بگیرن حالا هم ک وصل کردیم یخساز رو ارور c1 میده
لطفا راهنماییم کنید

فائزه قادری نسب
26 آبان 1396

سلام.یخچال فریزر هوم بار هیمالیا دارم چندروزیه eror h2میدهد.برای رفع عیب چیکار باید بکنم

حمزه واوسری
24 آبان 1396

سلام ما یه یخچال فریزر هیمالیا خریداری کردیم حدودیکسال الان خطای Error زیر نشانه گر دما ظاهر شده علت چیست؟؟؟

علی شمس
21 آبان 1396

سلام من فریز همالیام ۱۷بتا هست و روی درجه یک بار درجه رو نشون میده یک بار ارور c1رو میده چکار کنم ؟

ایمان دلاکه
13 آبان 1396

با سلام
یخچال فریزر هیمالیا گرفتیم الان بعد چندماه دکمه های لمسی سمت راستش کار نمیکنه! سمت چپ و دکمه ساعت کار می کنه اما سمت راستیا کار نمی کنن!!!!!!!!
ممنون میشم اگه علت رو برامون توضیح بدید
تشکر

محمود
5 آبان 1396

    سلام
    با شماره داخل دفترچه گارانتی تماس بگیرید تا به صورت رایگان نسبت به تعمیر اقدام شود

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

باسلام. یخچال فریزر هیمالیا خریداری کردیم. دوبار بردش توسط نمایندگی تعویض شده. بازمشکل حل نشده. مشکلات اساسی. زیر صندوق میوه اب جمع میشه. روزی چند بار بحالت دیفراست میره ودما روی مثبت 18 تثبیت میشه بعد مرتب کار میکنه تا دما به تعادل برسه. بنظرشما راه حل چیست؟؟؟؟
بااین توضیح که خرداد95 خریداری شده

صیقلانی ازرشت
5 آبان 1396

    دوست عزیز این مشکل باید حتما به صورت حضوری برسی شده و تمام کارکرد یخچال فریزر مورد برسی قرار گیرد امکان راهنمایی کاربردی به این صورت نیست

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

با سلام یکسالی هست یخچال فریزر هیمالیا مدل هوم بار خریدیم .فریزرش دوبار تا کنون کامل یخ زده و تمیزش کردیم به نمایندگی هم که زنگ زدیم اومدن سه دفعه قطعات مختلفش رو عوض کردن.المنت و سنسور و در اخرین مرحله بوردشو عوض کردن اما باز هم پس از ۵ یا ۶ ساعت که دما روی ۱۵ منفی هست علامتdfچشمک زن میاد که از برق میکشم و مجدد وصل میکنم.به نظر شما کارشناسان محترم مشکل کجاست؟و من باید چه کنم؟ممنون

مهدی صمیمی
1 آبان 1396

    سلام
    با توجه به تعویض کلی از قطعات و برسی کارشناسان این مشکل کاملا باید برسی شود و امکان نظر داده به این صورت نیست

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

سلام یخچال هیمالیا دودر دارم دما و کارکردش روی محافظ عادیه ولی بعضی اوقات موقع اتومات کردن یه صدای بدی ازش تولید میشه که واقعا تو ذوق میزنه و وقتی در یخچالو باز میکنم صداش قطع میشه صدا از طبقه بالای یخچال که یه دایره ی انگلیسی روش نوشته میاد میخواستم بدونم یخچال مشکلی داره لطفا جواب بدید؟؟؟؟

Shahab.r
21 مهر 1396

    سلام
    این صدا از کجا تولید میشود و ایا مداوم هست

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

      سلام یخچال فیزربدون برفک هیمالیا داریم ولی خیلی صدا میده فنش هم تازه عوض کردیم یعنی خود نمایندگی امد عوض کرد لطفا راهنمایی کنید چکار باید کنیم ممنون

      مهردادقلیزاده
      24 آبان 1396

با سلام
سوال قبلی ما که جواب داده نشد …..
سوال جدید – چرا فریزر هیمالیا مدل هوم بار من با آن که نوشته بدون برفک ، برفک شدیدی هم می زند و هر ماه باید آن را خاموش نمود و درب آن را باز گذاشت تا درست شود ؟؟؟؟

فرشید حیدریان
20 مهر 1396

سلام وقت بخیر من چند وقتی یخچال هیمالیا دوقلو خریدم .یخساز و اب سرد کنش به اب شهری وصله هر از چندگاهی صدای قل قل اب میاد صداشم زیاده طوری که موقع خواب ازار دهنده است.این مشکل چیه؟؟

مجید
15 مهر 1396

سلام
یخچال مل هیمالیا مدل Ncom470 سه سالی هست بدون مشکل کار میکنه ولی الان چند روزه قسمت فریزر دو کشوی اولش مواد غذایی یخشون آب شده و نرم شدن ولی کشوهای پایینی مشکلی ندارن محفظه یخچال مشکلی نداره و سرماش خوبه.ممنون میشم راهنمایی کنید.در ضمن نمایشگرش از همون اول فقط دمای یخچال رو نشون میده نه فریزر.

مهدي نظام
12 مهر 1396

سلام فریزرمن مدل سایده الان چند روز دماش پایین و مواد توی یخپچال باز شدن با نمایندگی ها هم تماس میگیرم جواب نمیدن لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

عطایی
7 مهر 1396

    سلام
    حتما با 118 شهر یا شهرستان خودتان تماس یگیرید یا از یک تعمیرکار محلی کمک بخواهید اگر یخچال شما گارانتی ندارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 مهر 1396

سلام یخچال من ساید هیمالیا هسته امروز چند روزه دمای فریزر پایین اوومده وتوی فریزر همه مواد اب شدن و یخ نمیزنن الانم تعطیله هر جا زنگ زدم جوابی ندادن میشه راهنمایی کنید چکار کنم دمای یخچال روی صفر چشمک زن شده

عطایی
7 مهر 1396

باسلام یخچال هیمالیا این یک سال خریدمش.بعد از یه سال ونیم که از پشتش آب میریزه روزمین.میشه بگید مشکلش چیه چرا آب میریزه

دنیاجلکانی
2 مهر 1396

با سلام
ما یخچال فریزر دو قلو هیمالیا مدل هوم بار به مدت یک سال است داریم . یخچال آن هر چند وقت یک بار ارور H می دهد . (نمایندگی نتوانست جواب درست به من بدهد) اگر دما روی 5 درجه باشد می شود H5 و اگر روی عدد دیگر می شود H همان عدد …. تقریبا درست کار می کند اما این اتفاق هر 5 روز تکرار می شود … علت چیست ؟؟؟؟؟ خطای H از چیست ؟؟؟

فرشید حیدریان
27 شهریور 1396

با سلام . بنده شش ماه پیش یخچال فریزر هیمالیا گرفتم که در ابتدا مانیترش خراب بودبعد چند وقت عوض کردن . حالا یه هفته ای هست که شب تا صبح دمای فریزر از -۱۸ میرسه به -۱۲ و تا صبح درجه فریزر چشمک میزنه .مشکل از چیه ؟؟
ممنون

مصطفی آخوندی
26 شهریور 1396

باسلام .مدل یخچالم TNCom530 هست وقتی کار میکنه قسمت دماش رو خوب میرسونه به اون درجه ای که تنظیم شده تنها مشکلش اینه که دیواره های نصف به پایین خیلی داغ میکنه منظورم دیداره های کنار درب قسمت فریزر بشدت داغ میکنه. دستگاه هیچ خطایی هم نمایش نمیده .ممنون از سایت خوبتون.

امیر
21 شهریور 1396

سلام
یخچال فریزر هیمالیا داریم از طبقه ی بالای فریزر آب میچکه طبقه ی اول فریزر و یخ میزنه طوری که سطح طبقه ی اول پر یخ میشه مشکل کجاست؟
و دمای یخچال هم تا 10 ،12 بالا میره اما پایین نمیاد و سطح داخلی یخچال برفک میزنه… مشکل کجاست؟

مهرگان
9 شهریور 1396

سلام من فریزر هیمالیا مدل 305aegدارم چند وقته ارور
alمیده ودما میاد پایین بعد من تا زمانی که خاموش و وروشن نکنم دما بالا نمیره .این وضعیت چند بار تو ماه اتفاق میفته .اگه میشه معنی این خطا و علتشو بهم بگین ممنون میشم.

علیرضا علی ابادی
31 مرداد 1396

سلام یخچال هیمالیای ما از هموم اول بوق هشدار میزد و الان یکماهه سرسام گرفتیم بخدا.باید چه چیزهایی رو چک کنیم؟
ممنون اگه راهنمایی کنید.

مهناز افشردی.شاهرود
24 مرداد 1396

یخچال فریزر ساید هیمالیا خود بخود روی صحفه erorr H2 نشان میدهد.لطفا راهنمایی کنید مشکل چیست.

امیر صلواتی
8 مرداد 1396

سلام من تازه یخچال و فیریزر هیمالیا خریدم با این که خانمم مخالف جنس ایرانی بود به اسرار من راضی شد امروز نصبش کردن الان بجای اب سرد اب گرم که میشه چای درس کرد میده یخجال هم کار نمیکنه دمای 32 نشان میده و اخطار c1 نشون میده

اکبر حسن خانی
6 مرداد 1396

    سلام
    اگز یخچال را نو خریدید ختما با شماره داخل دفترچه گارانتی تماس بگیرید تا نسبت به رفع مشکل شما اقدام شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    14 مرداد 1396

سلام یخچال هوم بار 17فوت یخ هاش به هم چسبید جا یخی رو خارج کردم بعد از خشک شدن کامل جاش زدم اما دیگ یخساز اب نشد یخچال خاموش و روشن کردم بعد از چند دقیقه شروع به چشمک زدن کرد و دماش زیاد میشه و یکبار دمارو نشون میده یکبار ارور c1 موتور هم کار میکنه فن هم همینطور چه مشکلی وجود داره؟

محمود محمودی
24 تیر 1396

یخچال ما هیمالیا هستش الان چند روزی رو برد ارورH2میزنه آیا خراب شده.لطفا جواب بدید.

کیانوش لاله زارزاده
20 تیر 1396

با سلام.یخچال فریزر هیمالیا داریم.بالا یخچال پایین فریزر.درب فریزر باز ماند و متوجه نشدیم از اون روز درجه فریزر روی منفی 3 مانده و چشمک میزند.هرجنس جدیدی میگذاریم یخ نمیزند ولی اجناس قبلی یخ بسته هستند.دیروز به مدت 5 ساعت از برق کشیدیم و درب فریزر را باز گذاشتیم شاید درست شود.مجدد به برق زدیم همان داستان وجوددارد.لطفا راهنمایی بفرمایید.

لیلاکلانتری
18 تیر 1396

    سلام
    امکان اسیب رسیدن به موتور یخچال وچود دارد باید برسی و عیب یابی دقیق شود ولی چند روز به همین منوال استفاده کنید و از عیب مطمن شوید

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 تیر 1396

سلام
وقت بخیر
یخچال فریزر دوقلو هیمالیا دارم.یخچال موردی نداره.اما فریزر خطای Al میده و بیپ بیپ میکنه.در ضمن خیلی طول میکشه تا مواد غذایی داخلش یخ بزنه.مثلا آب حدود دو روز طول میکشه تا یه لیوان کامل یخ زده بشه.به نظر شما خطا از چیست؟

رحیمه همتی
15 تیر 1396

سلام
من حدود 20روز است که یخچال فریزر دو قلو مدل هوم بار خریدم که از دیشب فریزر آن دچار صدای ناهنجار شده است و زود به زود روشن می شود لطفا من را راهنمایی کنید باتشکر تقوی ادر س ما شهرستان فیروزه بلوار کمال الملک روبروی آموزش و پرورش طبقه روبروی کافی نت فرهنگ منزل تقوی

علی اصغر تقوی
15 تیر 1396

سلام چند روزی است یخچال فریزر دوقلوی ما درجه فریزر را کم نشان میدهد روی ۱ یا ۰ است و AL را نشان میدهد مشکل چیست؟؟
چگونه مشکل را رفع کنیم ؟؟؟

احمدوند
14 تیر 1396

میشه بفرمایید هزینه تعویض ترموستات چند هست؟ ٢٢٠ هزارتومن این تعمیرکارشهرک غرب گرفت زددرجه یخجال راهم خراب کرد

پاشاپور
26 خرداد 1396

سلام خسته نباشید
من یه یخچال هیمالیا دوقلو مدل ۵۳۰ دارم از وقتی خریدمش درجه طبقه بالاش F4رو نشون میده هرچی هم تنظیم مجدد میکنی بازم برمیگرده به حالت همون F4 تمامش یخ زده طوری که قاب پلاستیکیه داخل یخچال شکسته خدمات پس از فروششم پاسخ گو نیست لطفا راهنماییم کنید یا یه شماره خدمات پس از فروش رو بهم بدین که پاسخگو باشه من مشهد هستم.
ممنونم

جواد نیکورفتار
22 خرداد 1396

سلام یخچال فیریزر هیمالیا دارم ک درجه فیریزرش بیس از حد چشمک میزنه حتى زمانى هم ک برق نمیره و درجه روى -١٨ هست ولى ب این درجه نمیرسه و خواموش میشه مشکل کجاست

سيد حسين شاهچراغى
19 خرداد 1396

    سلام
    شما از کجا اطمنان دارید که روی 18 هست ولی دمای یخچال به این اندازه نمیرسد ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 خرداد 1396

سلام من شش ماه پیش یخچال فریزر دوقولوی هیمالیا خریدم ولی یخچالش درجه اش از ۱۰ کمتر نمیاد و یکسره چشمک میزنه بعضی وقتها هم خاموش میشه به مدت طولانی تا انجای که مواد تو یخچال خراب میشه نماینگی هم یه بار امده ولی درست نشده و چند بار هم زنگ زدیم نمایندگی ولی خبری از اونا نسیت لطفا راهنمای کنید

حسین نعیمی
19 خرداد 1396

سلام چند ماهی هست که یخچال فریزر هیمالیا گرفتم ولی درجه یخچالش همیشه بالای ۱۰ رو نشون میده و دو روز طول میکشه که با چشمک زدن مدام دو درجه میاد پاین نمایندگی هم امده ولی درست نشده لطفا راهنمای کنید

حسین نعیمی
18 خرداد 1396

    سلام
    این مشکل باید کاملا برسی شود تا امکان این فراهم شود که مشکل از قسمت سیکل سرمایش است یا از بخش الکترونیکی یخچال فریزر شما

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 خرداد 1396

سلام
بنده یک دستگاه یخچال فریزر دو قلو هومبار دارم که چند ماهی است یخ نمیسازه .با نمایندگی تماس گرفتم و گفتن 8 ساعت فریزر رو از برق بکشید تا یخ داخل شیلنگها آب شود و مسیر آب باز بشه.بنه در زمان اسباب کشی فریزر رو تخلیه کردم و 24 ساعت در فریزر باز بود .
بعد که روشن کردم با گذشت 5 روز باز هم یخ نمیسازه (شیر برقی های پشت فریزر رو تست کرده سالم بودند) آب داخل قسمتیخساز نمیاد
مثل اینکه فریزر فرمان ساختن یخ رو نمیگیره در ضمن میله فلزی فرمان یخساز هم پایین است

عليرضا كريمي
13 خرداد 1396

    سلام
    امکان خرابی برد فرمان وجود دارد که باید به صورت حضوری برسی و عیب بابی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    14 خرداد 1396

سلام چند وقت هست که روی نمایشگر فریزر هیمالیای ما کلمهdf را نشان میدهد چه معنی دارد

پوريا معصومي
12 خرداد 1396

    سلام
    این علامت دیفرست یا یخ زدایی یخچال فریزر شماست که احتمال خرابی المنت یا برد فرمان یخچال شما وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    13 خرداد 1396

سلام .یخچال فریزر هیمالیا هوم بار ۱۷ فوت گرفتیم طرح بتا.الان فریزرمون از عصر ارور H2 میده ولی درجش رو ۱۶_ ثابته و درسته.مشکلش ازکجاس؟.درصمن یه مدته ک محفظه بالای فریزر ک لوله هاش توشه یخ میزنه زیاد و ما میکشیم فریزرو اب میشه باز بعد چند روز یخ میزنه زیاد اشکال از کجاس.نمایندگیلتون تو اهواز افتضاحن جوابگو نیستن.

مریم احمدی
11 خرداد 1396

    سلام
    احتمال خرابی در المنت یا سنسور وجود دارد که باید برسی و در صورت لزوم جایگزین شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 خرداد 1396

سلام خسته نباشی ما یک یخچال فریز مدل tncom530داریم تازه خریدیم ولی یخچالش یخ میزنه وسایل توش باید چیکار کرد صحفه جلو هم. بهش دستور میدی فایده نداره

رضاطیبی
3 خرداد 1396

    سلام
    امکان خرابی در برد فرمان یخچال وچود دارد با توحه به اینکه تازه خریداری شده است حتما با نمایندگی تعمیرات هیمالیا در شهرستان خودتان نماس گرفته و مشکل را حل کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    4 خرداد 1396

سلام
پنج ماه پیش یخچال فریزر هیمالیا کمبی 530 هوم بار گرفت. از پریروز نشانگر دمای فریزر همش چشمک میزنه و کمپرسور و فن کار میکردن و دما چند درجه از 18 بالاتر رفت .دیروز به منفی 14 رسید و فن و کمپرسور کار نمیکردن
یخچال دماش ثابت اما سمت راستش تو جامیوه ای یه آبی چکه کرده بودقبلا هم من دیده بودم آب رنگ زنگ زده بود . از تعمیرکار آشنا پرسیدیم گفت از برق بکشید و بزارید 24 ساعت درش باز بمونه. حالا نرفتم خونه اگه درست نشه مشکل از چیه.ممنونم

آذین صادقی
1 خرداد 1396

    سلام
    این آب از کدام قسمت خارج میشود

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 خرداد 1396

      سلام . یخچال ما فعلا درست شده. اما اون آب زنگ زده چیه.. قسمت راست جامیوه ای .. یعنی کشوی میوه رو که درآوردم یه خط مستقیم انداخته از اون پیچی که بسته شده تا کف جامیوه ای زیرکشو.. امکان داره تو آینده مشکل ساز بشه؟

      آذین صادقی
      9 خرداد 1396

      سلام
      احتمال اینکه قسمتی از یخچال پوسیدگی داشته باشد زیاد است محل نشت آب را پیدا کنید واطلاع دهید

      کارشناس 1: پیرنیا
      9 خرداد 1396

      سلام من الان یادم افتاد دوباره رفتم چک کردم.. دوباره اونجا آب جمع شده .. به کی باید اطلاع بدیم؟و اینکه امکان ارسال عکس برای شما هست تا بفرستم؟

      آذین صادقی
      17 خرداد 1396

سلام یخچال فریزر من هیمالیاس یخچال بالاوفریزر پایین از یخچالش خیلی راضی ام اما فریزرش خیلی مواد رو کهنه میکنه و طعم مواد رو عوض میکنه طوری ک مواد رو1ماه فریز میکنم انگار چند سال هست فریز شده ازبس کهنه میشه خواهش میکنم راهنماییم کنید

صنم سعیدی
28 اردیبهشت 1396

    سلام
    منظور از کهنه شدن چیه یکم واضح تر توضیح بدید ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 اردیبهشت 1396

      یعنی طعم مواد رنگ و مزه شون تعغییر میکنه انگار پوسده شده باشن از گوشت ک بکشی کنده میشه خشککی ازش حبوبا پود میشه میگو ک فریز میکنم بعداز1ماه ک میخوام بپزم مثل پلاستیک شده

      صنم سعیدی
      1 خرداد 1396

      سلام من تقریبا یک سال هست یخچال فریزر هیمالیا خریدیم و هر چهار یا پنج ماه شروع به زنگ زدن می‌کنه و باید درب رو با فشار ببندیم تا صدا قطع شود دلیل چیه و هر بار دو ماه منتظر میمونم تا از نمایندگی سرویس کار بیاد خیلی داریم اذیت میشیم این راه درستی برای جذب و حفظ مشتری نیست ممنون اگر راهنمایی کنید. بابت این مشکل. با تشکر

      عسگری
      11 اردیبهشت 1398

با سلام
از دیروز فریزر هومبار ما دماش کم شده و ارور c1 رو نشون میده

علیرضا محمدی
26 اردیبهشت 1396

    سلام
    شما کمپرسور یخچال فریزر شما در حال کار کردن است؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 اردیبهشت 1396

    سلام خدمت کارشناس محترم ببخشید جواب سوالات من هنوز تایید نخواهدشد
    بعداز من سوالات زیادی جواب داده شده وهنوز سوال من بدون جواب میباشد لطفا راهنمایی بفرمایید

    مهدی نیکوکار
    1 خرداد 1396

سلام
نظر شما در مورد خرید یخچال و فریزر دو قلو ی هیمالیا هوم بار جدیدش چیه ؟ ارزش خرید داره یا بریم سراغ یخچال خارجی .آدرس ایمیلم هست اگر دوست داشتید برام ایمیل کنید. مصرف برقش زیاد است ؟ یخساز و آب سرد کنش مشکل ندارد؟

سینا محتشم
24 اردیبهشت 1396

باسلام
قسمت بالای یخچال خنک هست ولی قسمت پایین گرم میشه

شهرام حاتمی
23 اردیبهشت 1396

سلام. یخچال ما از دیشب درجه اش از 2 به 7 رسیده و ارور al میده…. خاموش کردم برای چند ساعت… الان دوباره به 13 درجه رسیده …. باید چی کار کنم؟

زینب داودی
22 اردیبهشت 1396

باسلام وخسته نباشید مدت 4ماه است که یخچال فریزر دوقلو یخساز گرفته ام که دوماه اول درجه فقط چشمک میزد وثابت نبود ولی سردی آن خوب بودودرجه آن بیشتر12و15و10و-7و-8 ..بودولی الان مدت یک ماه است فریزر ان درجه -16ویا-18ویا-15ثابت میشود ودو سه روزی کار میکندبدون اینکه فریزر زیاد باز وبسته شود با خودش برمیگررد روی 0ویا منفی 1وهمزمان قفل آن باز شده وموتور وفن خاموش میشود وارور قرمز وسبزروشن شده درحد یک ثانیه با خطایc1و باز دوباز شروع بکار وباز دوبارقطع وارور…. تا یک الی سه روز ودر این مدت( ارور) قفل مدام باز وبسته میشود فریزر گرم شده تاجایی که مواد گوشتی وغیره آب پس میدهند وباز خودش خودبخود قفل روی صحفه ال ای دی ظاهر میشود وباز تا -18و-17و-15میرود تا سه روز وبازتکرار …. خواهشمند ایم راهنمایی بفرمایید تا بدونیم اشکال از موتوره یا برد چون ی نماینده نظرش خرابی برد است ودیگری خرابی موتور ممنون میشم زودتر جواب بدین تا مشکل دیگه ای برای فریزر پیش نیومده
ممنون

مهدی نیکوکار
21 اردیبهشت 1396

سلام،ما پنج ساله یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا گرفتیم،تقریبا خوبه،ولی دوسه روزه فریزر موقع کارکردن صدای خیلز بلندی ایجاد میکنه ک قتی درش رو باز میکنم ساکت میشه،فک کنم فنش باشه،بعد که درشو میبندم دیگه صدا نمیده تا دفعه دیگه که مجددا روشن بشه،ولی توی کارش خللی وارد نشده و خوب کار میکنه،بنظرتون مشکلش چیه،اش ترازه و پشتشم دیدم مشکلی نیست

محمود اقبال ریحان
19 اردیبهشت 1396

    سلام
    حتما با دست کلید خاموش روشن شدن چراغ رو فشار بدید تا فن شروع به کار کردن کنه و بعد از اون تست کنید که مشکل از کدام قسمت یخچال فریزر است

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 اردیبهشت 1396

سلام از وقتی که یخچال فریزر ما رو نصب کردن؛ درب یخچال کج ایستاده و نسبت به درب فریزر پایین‌تره، در ضمن زیر یخچال که محل چرخ هست در اثاث کشی شکست و الان لنگ پایه زیر یخچال هستم؛ نمایندگی‌ قم رو می‌خواستم؛ دو مرتبه هم بابت درب یخچال آمدند و در انتها گفتند که این تراز نشدن درب یخچال تقصیر ما نیست و در برخی مدل‌ها اینگونه هست” یعنی باید باهاش ساخت” لطفا ترتیبی اتخاذ کنید که درب یخچال ما رو تنظیم کنند.

مجتبي مقدادي
18 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی شما باید تمامی مشکلات را با نمایندگی تعمیرات در شهر قم مطرح و در صورت عدم رسیدگی با شماره درج شده در دفترچه یخچال فریزر تماس برقرار کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 اردیبهشت 1396

سلام یخچال و فریز دوقلوی هیمالیا دارم و ازشون خیلی راضیم فقط متاسفانه دستگیره درب فریز شکسته است خواستم بپرسم جای هست که بتونم تهیه اش کنم .مرسی اگر راهنمایی کنید

انجم شعاع
18 اردیبهشت 1396

    سلام
    شما میتوانیدبا تماس با نمایندگی تعمیرات هیمالیا در شهرستان خود یا از فروشگاه هایی که لوازم و قطعات یدکی یخچال فریزر را به عرضه میکنند تهیه کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 اردیبهشت 1396

لطفا راهنمایی کنید میشه فریزر وپس بدیم

مهدی نیکوکار
17 اردیبهشت 1396

سلام خسته نباشید من نظر مشتریان ومتخصص شما رو خوندم ولی متاسفانه ایشان عیب را موکول میکنند به نمایندگی در شهرستان ها من نظرم اینکه معمولا نمایندگی ها برای بازدید وپول گرفتن می این ولی کاری انجام نمیدهند وچون سر در نمیاورن مجبوریم برای شما ایمیل کنیم پس لطفا کارشناس عیب را حدس بزند تا ما پیش زمینه ای برای اعتماد کردن به نظر نماینده داشته باشیم این حرف وبرای این می زنم که من هم مثل همین دوستان با اعتماد یخچال دوقولوی هیمالیا یخساز 17فوت برای جهیزیه ام خریدم وبه خانه بردم فریزر بعد از تنظیم نماینده قرار بودروی -16کار کند این درجه که هیچ وقت نشده وهمیشه در حال چشمک زدن است نماینده رو آوردیم گفتن دو روز از برق بکشید کشیدیم فرقی نکرد حالا جدیدا تا اجاق وگاز روشن میشود ارورc1روشن میشود ویخچال خود به خود قفل آن باز شده وهمزمان موتور هم خاموش میشود نماینده اعتقاد دارد موتور تعویض شود واز آن جایی که چند روز هم باید در مغازه او افتاب بخورد ویخچال نو مال جهیزیه نمیدونم چه بگم شما راهنمایی کنید

مهدی نیکوکار
17 اردیبهشت 1396

با سلام لطفا نام قطعه ای را که به عنوان رابط در یخچال برای یخساز در فریز استفاده می شود را نام ببرید

hossein
10 اردیبهشت 1396

    یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا نوفراست

    hossein
    10 اردیبهشت 1396

      سلام چندوقتی هست یخچال هیمالیامدل کومب 530دمای یخچال ان چشمک میزنه دمااز14پایین نمیاد داخل یخچال زیاد سرد نیست 24ساعت ازبرق کشیدیم یک روز به 5رسید مجددا حالت چشمک زن 14برگشت لطفا راهنمایی کنید

      علی گفتی
      31 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      2 مرداد 1400

فریزر اخطار al میده مدام هم صدای بیپ میاد

علی پروینی
7 اردیبهشت 1396

    سلام
    این ارور در سرمای یخچال فریزر شما نیز تاثیری داشته است

    کارشناس 2 : علوی
    15 اردیبهشت 1396

با سلان
یخچال فریزر هیمالیا کمبی 530 گرفتم دارای از ضمانت هم هنوز یکسال مانده. دمای فریز بالا آمد تا 2+ و چشمک می زند. کمپرسور و فن دائما کار می کند. با نمایندگی تماس گرفتم امدند مدار ( کامپیوتر ) مربوطه را تعویض کردندو گفتند 48 ساعت به برق نزنید تا برفک رادیاتور آب شود!! من 58 ساعت به برق نزدم بعد از آن مدت به برق زدم ولی مشکل حل نشد.
لطفا راهنمائی بکنید که با این محصولات داخلی چه خاکی بر سر کنیم. من نوعی کارمند نمی توانم چندین میلیون خود را الکی و با بی کفایتی سرمایه داران اینچنینی به باد بدم.

سراج
3 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی با توجه به اینکه یخچال فریزر شما دارای گارانتی رسمی است و مدت زمان اعتبار آن هم به پایان نرسیده حتما با نمایندگی رسمی یخچال فریزر هیمالیا تماس بگیرید و از ایشان تقاضای کمک کنید تا مشکل را حل کنند این مشکل باید توسط خود ایشان حل شود

    کارشناس 2 : علوی
    15 اردیبهشت 1396

با سلام من یک مدل یخچال هیمالیا دارم که مدلش قدیمی است تقریبا 17 سال پیش . با توجه به اینکه پس از این مدت یخچال خیلی خوب کارمیکند راضی به تعویض آن با یک دستگاه جدید نیستم اما یک مشکل دارد وان درب یخچال میباشد لطفا برای تهیه درب کامل یخچال 10 فوت مرا راهنمائی فرمائید . ضمنا در نمایندگی اردبیل موجود نمی باشد . متشکرم .

رشید علائی
2 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی هر شرکت تولید کننده ای تنها تا مدت زمانی خاصی اقدام به تولید قطعات لوازم تولیدی خود میکند شما میبایست با مراجعه به مراکز فروش لوازم یدکی یا دست دوم این قطعه را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 اردیبهشت 1396

با سلام درجه فریزر ما رو 18 هست بدون اینکه زباد درش و باز وبسته کنیم درجه ش میاد رو 13 یا 15 و مجداد میره اگه. ضمن اینکه یخچالش هم وسایل هر چی میزاریم توش یخ میزنه ممنون میشم کمکمون کنی؟

Ziya
2 اردیبهشت 1396

    سلام
    مدل یخچال خودتان را اعلام کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    2 اردیبهشت 1396

با سلام
من یک ماهی است یک یخچال فریزر هیمالیاTNCom530 خریده ام از دیشب متوجه شدم که دمای فریزر به۳۰-درجه رسیده ودمای یخچال هم۵درجه است ولی کمپروسور آف نمیشه وهمینطور یکسره داره کار میکنه در حالی که درجه فریزر روی ۱۶-درجه ویخچال روی۵درجه تنظیم شده بوده است.لطفا راهنمایی کنید چه کنم.

حمید حسام پور
25 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی امکان مشکل در برد فرمان شما باالاست حتما بخچال فریرر را به مدت 2 ساعت از برق کشده و دوباره راه اندازی کنید اگر دست نشد حتما با نمایندگی تعمیرات هیمالیا در شهرستان خود برای استفاده از خدمات رایگان تعمیرات تماس برقرار کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    25 فروردین 1396

سلام فریزر من که مدلf35است برد ترموستاتش خراب شده وکاملا خاموش شده.برد را از کجا تهیه کنم وقیمتش چقدراست.گارانتی تمام شده اهواز.نعروفی

غلامعلی معروفی
22 فروردین 1396

    سلام
    با نمایندگی رسمی تعمیرات هیمالیا در استان خوزستان نماس برقرار کنید و این قطعه را از ایشان درخواست نمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 فروردین 1396

سلام دو روز هست که دمای یخچال ما بالا رفته امروز از نمایندگی اومدند گفتند نشتی گاز هست و باید از داخل یخچال لوله کشی بشه واقعا راه دیگه ای نیست که توی یخچال زشت نشه؟

شیما فلاحی
10 فروردین 1396

    سلام
    ای بستگی به محل نشتی شما دارد ولی اگر لوله های یخچال فریزر شما یا محل نشتی جایی باشید که امکان دسترسی نداشته باشید باید همن کار صورت گیرد

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 فروردین 1396

سللم.من یک ماه میشه که یخچال و فریزر دوقلوی هیمالیا خریدم. یخچال کاملا خوبه و هیچ مشکلی نداره اما فریزر همیشه ارور نشون میده و دماش دمای پیش فرض اون که _18 هستش نیست و دمای اون به _7 هم رسیده و اصلا سرد نمیشه.بیشتر اوقات ارورهای F1 ‘ C1 ‘ C2 رو نشون میده.لطفا راهنمایی کنید.من خیلی نگرانم که خراب بشه

نوید اعتمادی زاده
9 فروردین 1396

    سلام
    حوب دوست گرامی این یک مشکل در کارکرد یخچال فریزر هیمالیا شماست که با توجه اینکه شما این یخچال را تازه خریداری کرده اید دارای برگه ضمانت نامه بوده که بهترین راه ممکن مراجعه به نمایندگی رسمی یخچال فریزر هیمالیا و درخواست سرویس از ایشان است .

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 فروردین 1396

سلام ما یه یخچال فریزرسایدبای ساید هیمالیا داریم مدتیه فریزرش درروزدوسه باربرفک زدایی میکنه ارورAL میدهدرضمن درجه فریزرم کم کم پایین میادتاصفرمیشه دوباره میره بالا لطفا راهنمایی کنید مشکلش چیه

ایوب
7 فروردین 1396

    سلام
    این مشکل میتونه دلایلی همچون خرابی سنسور خرابی برد فرمان یا مشکل در کمپرسور یخچال داشته باشه که باید با برسی کامل یک تعمیرکار متخصص عیب یابی و رفع عیب شود

    meAfshin76
    8 فروردین 1396

سلام
ما یه یخچال فریز هیمالیا داریم ک امروز بجای نمایشگر دما عدد صفر رو نمایش میدهد

صادق زاده
6 فروردین 1396

    سلام
    در سرمای یخچال فریزر شما هم مشکلی به وجود امده است ؟
    اگر مشکلی از نظر سرما دهی ندارید امکان خراب شدن دیسپلی یخچال فریزر شما وجود دارد که باید تعمیر یا تعویض گردد

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 فروردین 1396

سلام من یه یخچال فریز هیمالیا حدود سه سال خریدم از امروز صبح متوجه شدم روی نمایشگرش عکس مثلث که آچار روشه ظاهر شده با روش نوشته erf1 لطفا پاسخ بدید

سینا آذرکردار
30 اسفند 1395

    سلام
    ایا از سرمای یخچال فریزر هم کم شده یا فقط ارور نمایش داده میشود ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    1 فروردین 1396

سلام من یخچال فریزر دوقلوی طرح بتا هیمالیا دارم امروز فریزر آلارمErorr H2 آورده ولی دمای آن درست است سوالم اینه که این خطا چه معنی داره؟وآیا مهم است وباید فریزر راخاموش کنم یانه وکلا باید چکارکنم؟

جانباز
13 اسفند 1395

    سلام
    یخچال فریزر را برای مدت نیم ساعت خاموش و روشن کنید اگر باز هم مکشل برطرف نشد کاملا به عملکرد موتور و سرمای یخچال دقت نمایید اگر حالت غیر عادی نداشت مساله زیاد مهمی نیست ولی در غیر این صورت باید توسط یک تعمیرکار متخصص برسی و اعلام نظر شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 اسفند 1395

سلام
یخچال فریزر دو در هیمالیا داریم که درب بالا یخچال و درب پایین فریزر هست ،جدیداً موقع باز کردن درب یخچال ،بعضی وقتا برق نسبتاً شدید می گیرمون .لطفا عیبشو بگید خودم مرتفش می کنم

رامین
12 اسفند 1395

    سلام
    ارت ساختمان شما وصل است ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    12 اسفند 1395

اصلاح میکنم
فریزر روی منفی 18تنظیم شده ولی از منفی 9درجه پایین تر نمیاید وبین منفی 7تامنفی9باقی میماند

هاشم
2 اسفند 1395

با سلام
من یک یخچال وفریزر سه سال پیش خریدم ازاون مدلی که یخچال بالا وفریزر در پایین است
چند وقتی است که دما ی یخچال وهم فریزر به حد حساب نمی رسد فریزر از منفی 9درجه ویخچال به سه درجه نمیرسد در ضمن درجه یخچال به جای 03عدد f4را نمایش میدهد وهمچنین موتور زیاد شده و به اصطلاح تق تق دارد لطفا راهنمایی بفرمایید

هاشم
2 اسفند 1395

    سلام
    دوست عزیز با توجه به تو ضیحات شما باید عرض کنیم که احتمال خرابی در کمپرسور یا سیکل سرمایش یخچال فریزر شما بسیار بالاست که باید توسط تعمیرکار برسی و عیب دقیق پیدا شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 اسفند 1395

با سلام.اون موقع که یخچال رو گرفتیم بهمون گفت ک بدون برفکه ولی برفک زد.اوایل ک تازه گرفته بودیم ولی اف میکرد صدای آب میومد ولی بعد چند وقت دیگه نه اف میکرد نه صدای آب تا دو ماه پیش ک بریدم تعمیرگاه .

Kourosh
28 بهمن 1395

سلام ما یخچال فریزر دو قلو هیمالیا داریم یکماه هست گرفتیم ولی چند روزه فریزر ارور H2 میزنه چندبار خاموش و روشن کردیم ولی باز ارور میزنه .ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

رها
25 بهمن 1395

    سلام
    دوست گرامی بهترن کار ممکن استفاده از خدمات پشتیبانی و گارانتی نمایندگی رسمی یخچال فریزر هیمالیا است در صورت هر گونه تعمیر در یخچال امکان خارج شدن از گارانتی وجو دارد پس توصیه میشود که با نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در شهرستان خود تماس گرفته و این وظیفه را به ایشان مجول کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 بهمن 1395

سلام
من یه یخچال دوقلو ۱۷فوت بتا هوم دار دارم
تقریبا ۶ ماهه دارم ازش استفاده میکنم و خوب بوده
الان ارور h2 رو زده و نمیدونم مشکلش چیه

مهدی محمدپور
23 بهمن 1395

    سلام
    این ارور در چه مواقعی نشان داده میشود و آبا سرمای یخچال شما کم شده است ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 بهمن 1395

سلام یه یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا داریم گه روی ال ای دی فریزر ارور c1 میده این ارور مربوط به چیه ؟

حسین فرهادی
22 بهمن 1395

    سلام
    مدل یخچال فریزر هیمالیا شما چیه و در چه زمان این ارور را نشان میدهد ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    27 بهمن 1395

با سلام وخسته نباشید.5ساله یخچال فریزر هیمالیا خریدیم تا حالا مشکلی نداشته ولی 3ماهی میشه ک اف نمیکنه و یکسره کار میکنه داخل یخچال برفک میزنه بعد خود ب خود خاموش میشه تا 10-12 کار نمیکنه بعد خودش دوباره روشن میشه البته با صدای ناهنجار تعمیر گاه بردیمش گاز گیریش کردن فایده نداشت دوباره اومدن ترموساتش رو عوض کردن بازم بی فایده بود لطفا راهنمایی فرمائید

Kourosh
22 بهمن 1395

    سلام
    از سالم بودن کمپرسور یخچال فریزر تان مطمن هستید و اینکه یخچال شما نوفراست است یا نه ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    27 بهمن 1395

با سلام و خسته نباشید
ما یخچال فریزر دو درب هیمالیا داریم که تا الان که بیش از ده سال است داریمش خداروشکر هیچ مشکلی نداشته و واقعا خوب کار کرده. یه مدتی بود که لاستیک در فریزر خوب چفت نمیشد و برفک و یخ زیاد بسته بود که به مدت یه شبانه روز خاموشش کردیم تا یخهاش اب شد.دوباره که روشنش کردیم فریزر کار میکنه که باز کم کم داره برفک میزنه ولی یخچالش کار نمیکنه و داخلش گرمه. میخواستم بپرسم خرابی لاستیک درب فریزر میتونه باعث کار نکردن یخچال بشه؟ با اینکه مشکل از چیز دیگه ایست. ما مشهد ساکنیم لطفا نمایندگی مشهد رو معرفی کنین

قربانیان
18 بهمن 1395

    سلام
    نخیر خرابی لاستیک دور درب یخچال فریزر هیمالیا شما ربطی به کار نکردن قسمت یخچال ندارد و احتمال وجود مشکل در قسمت دیگری از یخچال وجود دارد که باید کاملا برسی شود و اینکه برای دسترسی به نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال هیمالیا در مشهد باید با 118 شهرستان خودتان تماس گرفته و از ایشان کمک بخواهید

    کارشناس 1: پیرنیا
    19 بهمن 1395

سلام
چهار سالی هست که یخچال فریزر هیمالیا با موتور ال جی تهیه کردم دودرب داره بالا یخچال و پایین فریزر.
تازگی دمای یخچال به حدی پایین اومده که انگار خاموشه ولی فریزر مشکلی نداره.
لطف کنید راهنماییم کنید

davod
14 بهمن 1395

    سلام
    این مشکل دلایل ریادی داره که تنها در صورتی امکان نظر دقیق برای تعمیر یخجال فریزر هیمالیا شما وجود دارد که به صورت کامل قطعات برسی و چکاب شود ولی احتمال خرابی دمپر یا فن یخچال فریزر وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 بهمن 1395

موتور یخچال گاهی اوقات استارت نمی‌کند ولی بافشار دادن کلید سوپر کول روشن میشود تا مدتی هم بصورت طبیعی بکار خود ادامه می‌دهد ولی بعدا یکی دو روز بازهم باگرم شدن یخچال استارت نمی‌کند ودماتا ۲۲درجه بالا میرود اشکال از کدام قسمت هست.باتشکر

فرهادی
4 بهمن 1395

    سلام
    امکان مشکل در خیلی از قسمت ها از جمله سنسور ، برد فرمان و … وجود دارد که تا چک کردن کامل دستگاه امکان عیب یابی دقیق وجود ندارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 بهمن 1395

سلام
خطای AL فریزر هیمالیا مربوط به چیست؟

فاطمه
2 بهمن 1395

    سلام
    در مدل های مختلف دلایل مختلفی دارد که میتوان به سنسور یا المنت یخچال فریزر اشاره کرد

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 بهمن 1395

باسلام حدود چهارماه است یخجا ل فریزر هومبار هیمالیا را خریداری نمودم بعد چهار روز میخواستم از یخساز یخ بگیرم پروانه اش شکست به نمایندگی تماس گرفتم گفتند تضای قطعه شده تابحال خبری از قطعه ورفع اشکال نشده

سیدمنصور میرعبدالی
21 دی 1395

    سلام
    شما باید از طریق نزدیک ترین نمایندگی در شهر یا استان خودتان این مراحل را دنبال کنید چون سریع ترین راه رسیدن به نتیجه همین میباشد

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 دی 1395

سلام و خسته نباشید. یخچال فریزیز دو درب هیمالیا داریم یکی دو روزی میشه که یکسره کار میکنه و قطع نمیشه ! ترموستات را تعویض کردم ولی همچنان یکسره کار میکند و مجبورم بصورت دستی خاموش کنم تا مبادا بسوزد! میگویند گازش کم شده!!
ولی فریزیر کاملا یخ میزند در صورتیکه یخچال سرد نمیکند و یا بهتر بگم دست خیس را به صفحه ایی که در یخچال است و همیشه فرفک نازکی میزد میگذارم ولی نمی چسبد! سرد هم بسیار کم میشود.
سئوال…اگر شارژ بخواد جناب پیر نیا انجام میدهید و هزینه اش چقدر است. منطقه 18 تهران ساکن هستیم.

معینی
26 آذر 1395

    سلام
    دوست عزیز یخچال فریز شما نیازی به برسی دقیق و حضوری دارد که بعد از چکاپ امکان براورد هزینه هست ولی احتمال کمبود گاز در سیستم زیاد است درباره قیمت هم متاسفانه امکان اعلام قیمت در سایت وجود ندارد شما باید با تعمیرکار خودتان صحبت و مشکل را مطرح کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 آذر 1395

      برادر یک سئوال. یخچال و فریزر یک موتور دارد اگر گاز کم باشد چگونه فریزر کاملا منجمد میکند ولی یخچال نه؟ ممنون میشوم اگر جواب دهید

      معینی
      27 آذر 1395

درب یخچال موقع بسته شدن صدا میدهد…انگار ریگلاژ درب به هم خورده…یه قطعه پین مانند بالای درب یخچال هست که با بست فلزی بسته شده کع از جای خودش هارج شده…ایراد مربوط به همونه?

مهرداد پاداشی
26 آذر 1395

    سلام
    مورد شما باید جک شود ولی اگز قطعه مربوط از حای خودش خارج شده احتمال خرابی از همان ناحیه بسیار زیاد است

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 آذر 1395

      با سلام من یه یخچال هیمالیا مدل پارانوما خریداری کردم دیروز نمایندگی وصلش کرده اب رو خنک نمیکنه اصلا چیکار باید کرد

      حسین عبدالهی
      21 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      25 خرداد 1400

سلام یخچال مدل هیمالیه مرتبا درجهF2 رو نشون میده درجه مشخصی نداره موتورش یه جورایی اف نمیکنه دماش خیلی پایین جوری که همه مواد داخل یخچال یخ میزنه وقتی هم دوباره تنظیم میکنی باز بر میگرده به حالت اول چطور درست میشه؟؟

shshssh
23 آذر 1395

    سلام
    این ارور مربوط به سنسور یخچال هست که باید برسی بشه ولی اگر یخچال فریزر مشکل از نظر موتور و موارد اصلی نداشته باشه به احتمال خیلی زیاد مشکل از برد فرمان یا سنسور دستگاه هست

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 آذر 1395

    سلام مدل یخچال ما هیمالیا (پاناروما) ست هدود ۱ ماهه خریدین به آب شهری وصل میشه ولی متاسفانه آب سردکن اونقدری آب رو سرد نمیکنه ! آیا عادیه؟!

    فریبا امبری
    28 مرداد 1399

سلام
من برای جهیزیه خودم یک یخچال فریزر ال جی خریدم ولی بلافاصله بخاطر حمایت از تولید ملی همون یخچال ال جی رو بدون باز کردن پس دادم و یخچال فریزر دو قلوی هیمالیا تهیه کردم.
برای روشن کردن و تراز کردن با نمایندگی تماس گرفتیم. از نمایندگی تشریف آوردن یخچال و فریزر رو افتتاح کردن فرم گارانتی رو هم ممهور فرمودند و رفتند
از فردای اونروز تا الان که دو ماه و نیم میگذره یخچال ما موقع روشن و خاموش شدن اتوماتیک صدای مهیبی میده که حتی شب ها از صداش بارها از خواب پریدیم. این صدا بسیار آزار دهنده و وحشتناکه….
با نمایندگی تماس گرفتیم مجدد تشریف آوردن و طی دو دقیقه از ترازش مطمئن شدن و گفتن طبیعیه !!!!! و بابت رفت و آمدشون هم 30 هزار تومان دریافت کردن !!!!
لطفاً ترتیبی بدهید که یا تعمیر بشه یا تعویض
ببخشید اگر توضیح بنده تخصصی نبود چون ما فقط مصرف کننده هستیم نه تولید کننده یا تعمیرکار !!!!!

افشاری افشاری
23 آذر 1395

    سلام مطمنا این یک مشکل در نحوه کار یخچال فریزر هست که حتما باید برسی و برطرف بشه شما باید حتما تا زمانی که مدت گارانتی دستگاه شما به پایان نرسیده با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا شهرستان خودتان تماس گرفته و حتما درخواست سرویس و تعمیر مجدد کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 آذر 1395

    بسیار کار اشتباهی کردی خواهر من . این یه کمد دیواری خنکه فقط

    حسن
    17 آذر 1396

      سلام ‌یخچال هیمالیا کام۵۳۰ دارم ۴ ساله مث ساعت کارمیکنه امشب ‌نمایشگرش قطع میشه وصل میشه ولی خاموش نمیشه ی کلمه میاد روش نوشته fht و کلمه tوارونه هست وبعد چندثانیه اخرش میاد هلو همون سلام ‌..وبعد تکرار میشه اصلا مث قبل تنظیم دما وساعتش نمیاد چکارکنم راهنمایی کنید لطفا

      سعیدابدالی
      5 تیر 1399

سلام کشوی فریزمان شکسته به نمایندگی مرکزی هم تماس گرفتیم جوابی به ما ندادن برای تهیه اون باید کجا برم

ابراهيم نوراللهي
14 آذر 1395

    سلام
    متاسفانه این قطعه موجود نیست و باید برای تهیه ان به مراکز فروش لوازم یخچال فریزر مراجعه کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    14 آذر 1395

با سلام …یخچال دو طبقه ما تق تق صدا میکنه و این صدا بعض وقتا واقعا ترسناک میشه …با اینکه در سطح صاف و مسطح قرار داره ..صداش نگران کننده است و
لطفا راهنمایی بفرمایید .

محبوبه اشراقی
13 آذر 1395

    سلام
    لطفا اطلاعات دقیق تری اعلام کنید باور کنید با این اطلاعات ناقص امکان اعلام نظر و کمک وجود ندارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    14 آذر 1395

      فریزرهیمالیاداریم مدتیه نمایشگرآن مرتب چشمک میزنه وعلامتdfویاAlرانشان میدهدبه نمایندگیها زنگ زدم هرکدام چیزی میگن یکی میگه بردشه یکی میگه المنتش لطفابگیدچه عیبی داره راهنمایی بفرمایید ضمنا ازلحاظ سرما مشکلی نداره

      محمددهقان
      22 اسفند 1398

سلام یخچال هیمالیا ما درجه ۳+ و ۱۶- نشان میدهد ودیر خاموش میشود..ایا مشکل دارد؟؟

بدخشان
8 آذر 1395

    سلام
    منظور از دیر خاموش شدن چیه و اینکه ایا در سرمای یخچال هم مشکلی ایجاد شده است.

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 آذر 1395

سلام
چند روزی است یخچال فریزر دوقلوی ما مرتبا درجه فریزر را کم نشان میدهدروی 15 است وبعضی وقتا در حال برفک زدایی است
ادرس نمایندگی خدمات یزد را میخام

منصور فلاح
29 شهریور 1395

    سلام
    لطفا با 118 محل زندگی خودتان تماس گرفته تا نزدیک ترین نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال را به شما معرفی کنند

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 شهریور 1395

      سلام، فریزر نوفراست هیمالیا دارم عمرش ده سال بیشتره، سه روز است یک بند بوق می زنه و صداش قطع نمیشه، داخل کابین گرمتر شده ولی مواد غذایی تازه که میذارم منجمد میشه، لطفا راهنمایی بفرمائید

      عربی
      27 آذر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال فریزر رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      6 دی 1400

    سلام من هم همین مشکل داشت فریزرم زنگ شرکت تهران زدم نمایندشون اومد درستش کرد عیبش اینه که دائما فریزر روشنه و دما داخلش هم کم نشون میده.اگه مشکل گاز نباشه هیچی نیست جز اینکه رادیاتور فریزر یخ زده و سرما رو فن نمیتونه بده داخل فریزر.فریزر رو یه روز خاموش کنید برفکهاش اب بشه خوب میشه یا باید زنگ بزنید اگه گارانتیه بیان رایگان درستش کنن.

    مهدی
    7 دی 1398

    یخچال و فریزر مدلR460 هیمالیاکه فرم پلاستیکی زیر یخچال از چند جا شکسته و مانع از تراز ایستادن یخچال و خوب جفت نشدن درب آن شده

    جواد کاظمی
    13 اسفند 1398

      تروخدایه راه حلی بگین این یخسازیخچالوکاملا غیرفعال کنم کارمیکنه حتی زمانی که توش آب نیست ونمیخوایم یخ تولیدکنه انقد صدای ناهنجاری داره که نصفه شب همه بیدارمیشیم ازهردوساعت ۳۰ثانیه دیوونه شدیم

      ساحل کریمی
      22 فروردین 1399

      تازه ترموستات عوض کردم الان از داخل انگاراب ازبالاداخلموتورمیچکد.که.صدای جلیزو لیز میدهد ابی هم دیده.نمیشه.از داخل است صدا.تشکر

      علی اشرف امیری
      16 شهریور 1400

      سلام علی عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      18 شهریور 1400

    با سلام
    یخچال فریزر هیمالیا ارور hft میدهد و کار نمیکند.

    حيدرى
    7 فروردین 1399

      سلام یخچال فریز هیمالیا خرید کردیم
      به چه شکلی باید با نمایندگی نصب ارتباط بگیریم که نصب انجام شود. مدل امگا
      شهرستان کرمانشاه

      عرفان حیدری
      21 بهمن 1399

    باسلام لطفا جهت تامین قطعات پلاستیکی یخچال دوقلو هوم بار هیمالیا راهنمایی کنید.سپاسگزارم

    علیرضا خانعلی
    3 اردیبهشت 1399

      یه سر صدای آلارم یخچال فریزر کومبی ۵۳۰ هیمالیا میاد بیشتر بعد از باز و بسته کردن درب، صداش قطع هم میکنی(mute)دوباره بعد از چند لحظه شروع میکنه به صدا دادن. ممنون میشم راهنمایی کنید.

      محمد جواد ابراهیم پور
      22 تیر 1399

    سلام خسته نباشید.
    خواستم بدونم دلیل اینک یخچال یکسره کار میکنه چیه و اینک موتور یخچال بسیاار داغه در حدی که حتی نمیشه بهش دست زد.دما هم روی 7درجه تنظیمه و هواکشی پشت یخچال هم مناسبه.

    انسیه فتاحی
    29 خرداد 1399

    سلام وقت بخیر
    یخچال هوم‌بار هیمالیا دارم الان دو روز که درجه فریزر روی دمای منفی یازده چشمک میزنه و خیلی زمان میبره تا به دمای منفی هجده برسه و موتور دائم روشن، ممنون میشم اگه کمکم کنید تا مشکل برطرف بشه.

    امید عباسی
    30 تیر 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس