ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر یخچال فریزر بلومبرگ (BLOOMBERG)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات انواع مدل‌های یخچال فریزر و ساید بای ساید بلومبرگ می‌توانید درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تکنسین صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر یخچال
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال بلومبرگ

با پیشرفت فناوری پیچیدگی لوازم خانگی نیز افزایش یافته است و نیاز به حضور یک تکنسین آموزش دیده برای عیب یابی صحیح هر دستگاه و رفع مشکلات آن ضروری به نظر می‌رسد. مجموعه کاراباما از تکنسین‌های آموزش دیده و ماهر در زمینه ارائه خدمات انواع یخچال فریزر بلومبرگ برخوردار است و نصب، سرویس و تعمیرات این دستگاه را در زمانی کوتاه و با کیفیتی قابل قبول به مشتریان ارائه می‌دهد. تکنسین‌های کاراباما متعهدانه یخچال فریزر بلومبرگ شما را عیب یابی می‌کنند و با اولویت قرار دادن تعمیر قطعه معیوب، دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن مجددا دراه اندازی می‌کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر یخچال فریزر بلومبرگ، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3 گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج یخچال فریزر بلومبرگ

1. یخچال فریزر بلومبرگ سرمایش کافی ندارد

سرد نکردن یخچال فریزر می‌تواند به دلیل خرابی لاستیک دور درب، تنظیمات نادرست دمای یخچال، کثیفی کویل‌های کندانسور، خرابی موتور فن اواپراتور و برخی دیگر باشد. برای مشخص کردن علت دقیق سرد نکردن دستگاه حضور یک تکنسین متخصص ضروری است.

2. یخچال فریزر بلومبرگ برفک می‌زند

برفک زدن به طور کلی می‌تواند در اثر مشکلات برد کنترل دیفرسات، تایمر دیفراست یا ترموستات دیفراست اتفاق بیفتد. تکنسین بعد از بررسی دستگاه علت این مشکل را مشخص خواهد کرد.

3. مواد غذایی در فریزر بلومبرگ منجمد نمی‌شوند

در صورتی که مواد غذایی در فریزر منجمد نمی‌شود، صفحه کنترل یخ زدایی، تایمر یخ زدایی یا دمای فریزر باید مورد بررسی قرار بگیرند.

4. یخچال فریزر بلومبرگ خاموش شده است

در صورت خاموش شدن دستگاه‌تان، ابتدا باید جریان برق دستگاه (پریز و دوشاخه) را بررسی کنید و مطمئن شوید که دستگاه برق دریافت می‌کند. در صورتی که جریان برق وجود داشت، احتمالا برد الکترونیکی یا ترموستات خراب است.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر بلومبرگ خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. لامپ یخچال بلومبرگ روشن نمی‌شود

در غالب مواقع روشن نشدن لامپ به این دلیل است که سوخته است. همچنین ممکن است سوئیچ درب، برد الکترونیکی یا موتور دستگاه دچار مشکل شده باشد. این احتمال نیز وجود دارد که روشن نشدن لامپ در اثر مشکلات سنسور یا ترموستات رخ بدهد.

6. یخچال فریزر بلومبرگ صدای خیلی زیادی دارد

صدای زیاد غالبا در اثر ایراد فن اواپراتور یا آسیب دیدن کمپرسور رخ می‌دهد. تکنسین باید ابتدا دستگاه را عیب یابی و سپس نسبت به رفع آن اقدام کند.

7. درب یخچال فریزر بلومبرگ به درستی بسته نمی‌شود

بسته نشدن درب مشکلی است که باید به سرعت برطرف شود چرا که این مشکل با بالا بردن دمای یخچال موجب بروز آسیب‌های دیگر خواهد شد. چینش نامناسب مواد غذایی، خرابی لاستیک درب، تراز نبودن دستگاه و پر کردن بیش از حد آن از جمله دلایل بسته نشدن درب هستند.

8. یخچال فریزر بلومبرگ نشتی دارد

نشت آب غالبا در اثر خرابی مخزن آب، ایراد فیلتر آب، مشکلات قطعات دیفراست یا نصب نادرست شیلنگ تخلیه رخ می‌دهد.

کدخطا یا ارورهای یخچال فریزر بلومبرگ

یخچال فریزر
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات یخچال بلومبرگ

تعمیر یخچال بلومبرگ (BLOOMBERG)، یکی از خدمات تخصصی مرکز تعمیرات کاراباماست. تکنسین‌های این مرکز، کاملا آموزش دیده، حرفه‌ای و با تجربه هستند. بیش از 11 سال تجربه موفق در تعمیرات، گواهی بر این ادعاست. همه ما می‌دانیم که یخچال یکی از لوازم ضروری هر خانه ای است و در صورت خراب شدن، نمی‌توان تعمیر آن را به آینده موکول کرد.

متخصصین کاراباما نسبت به این موضوع حساس بوده و خرابی دستگاه شما را در سریع‌ترین زمان ممکن با حضور در محل رفع می‌کنند. برای تعمیر یخچال بلومبرگ در محل کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید.

رفع مشکلات رایج یخچال

یخچال بلومبرگ نیز مثل سایر یخچال ها ممکن است در یک موقعیت خاص یا پس از مدتی دچار ایراداتی شود. مشکلاتی که توسط خودتان قابل حل نباشند و مجبور شوید از یک تعمیرکار تخصصی یخچال کمک بگیرید. برخی از خرابی‌های رایج که در صورت بروز آنها تعمیر یخچال یا دست کم عیب یابی و بررسی دستگاه توسط یک تکنسین ضروری تلقی می‌شود، عبارتند از:

  • سر و صدای عجیب
  • نشت آب
  • سرد نکردن مواد غذایی
  • روشن نشدن
  • یکسره کار کردن

اگر این مشکلات و موارد مشابه برای دستگاه شما پیش آمده، بهتر است سریعا با یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید. زیرا رفع نکردن سریع این مشکلات، باعث ایجاد ایرادات جدیدی در یخچال شما خواهد شد که در این صورت، هم هزینه و هم زمان بیشتری برای تعمیر دستگاهتان نیاز خواهد بود. طبیعی است که علاقه‌ای به پیش آمدن چنین مشکلاتی نداشته باشید.

ضمانت تعمیرات یخچال

کاراباما همواره برای ارائه با کیفیت‌ترین خدمات به مشتریان گرامی تلاش نموده است. در همین راستا، این مرکز تخصص تکنسین‌های خود را تضمین می‌کند. این تضمین در قالب گارانتی 6 ماهه تعمیرات و به عنوان خدمات پس از فروش کاراباما به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

گارانتی 6 ماهه کاراباما به این صورت است که تا 6 ماه پس از تعمیر یخچال بلومبرگ، در صورتی که دستگاه شما مجددا دچار همان ایراد شد، کاراباما دستگاهتان را کاملا رایگان تعمیر خواهد کرد. بنابراین سلامت دستگاه شما پس از تعمیر، توسط کاراباما تضمین می‌شود.

هزینه تعمیرات در کاراباما به چه صورت تعیین می‌شود؟

هزینه تعمیر یخچال بلومبرگ و به طور کلی هزینه تعمیرات لوازم خانگی بر اساس موارد گوناگونی از جمله شدت خرابی، مدل دستگاه، هزینه قطعه ای که جایگزین قطعه معیوب می شود و … تعیین خواهد شد. بنابراین لازم است ابتدا دستگاه توسط تکنسین بررسی شده و سپس هزینه نهایی تعمیرات به شما اعلام شود.

نرخ خدمات تعمیر یخچال فریزر سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65.000 / 75.000
2تشخیص عیب در محل50.000 / 65.000
3بازدید دستگاه و عیب یابی در کارگاه120.000 / 150.000
4اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ55.000 / 65.000
5تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات95.000 / 115.000
6قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور100.000 / 120.000
7تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین130.000 / 160.000
8تعویض کمپرسور – باز و بسته نموندن کمپرسور و نصب مجدد با جوشکاری و لوازم برقی و نصب120.000 / 150.000
9تعویض انواع کندانسور120.000 / 150.000
10تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض فن کندانسور (هرفن)95.000 / 115.000
11تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)95.000 / 115.000
13تعویض مخزن آبسرد کن – اجرت تعویض لاستیک پیچی دور درب یخچال معمولی75.000 / 85.000
14شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)95.000 / 115.000
15شارژ گاز و نشت‌یابی350.000 / 500.000
16اجرت نصب به همراه ایاب ذهاب315.000 / 215.000

اولویت با تعمیر قطعه معیوب است

به دلیل به صرفه‌ بودن تعمیر قطعه نسبت به تعویض آن، اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه‌ی یخچال بلومبرگ شماست. به این صورت که تکنسین پس از عیب‌یابی دستگاه، اگر ممکن باشد قطعه‌ی آسیب‌دیده را در محل تعمیر می‌کند، اما اگر میزان آسیب در حدی باشد که نتوان قطعه را تعمیر کرد، اقدام بعدی تعویض قطعه دستگاه خواهد بود. لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض، فقط قطعات اصلی جایگزین قطعه‌ی معیوب می‌شوند.

همانطور که در بالا توضیح دادیم، قطعات مختلفی از یخچال بلومبرگ ممکن است خراب شوند که متخصصین ما در ابتدا به فکر این هستند که هزینه های شما کم شود و در صورتی که تعمیر ممکن نبود، اقدام به تعویض قطعات می‌کنند. قطعاتی که امکان تعمیر یا تعویض آن وجود دارد عبارتند از:

  • یخساز
  • آبسردکن
  • قفل درب
  • لاستیک درب
  • کمپرسور
  • کندانسور
  • فن کندانسور
  • فن کمپرسور
  • هیتر دیفراست

تعمیر یخچال بلومبرگ در تهران

در هر نقطه از تهران که هستید، شرق، غرب، شمال یا جنوب، برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات  با خیال راحت با ما تماس بگیرید. در شرایطی که نمایندگی یخچال بلومبرگ در کشور ما وجود ندارد، مراجعه به مراکزی که خدمات تخصصی برند دستگاه‌تان را ارائه می‌دهند و در عین حال خدمات خود را گارانتی می‌کنند، منطقی‌ترین کار ممکن است.

دیگر نیازی نیست برای تعمیرات یخچال در ترافیک و شلوغی تهران به دنبال تعمیرکار باشید. پس از ثبت درخواست از طریق پر کردن فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن این مرکز، با هماهنگی خودتان تکنسین مربوطه به محل یا منزل مورد نظرتان مراجعه کرده و ایرادات دستگاه را رفع می‌کند.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در تهران هم دارید؟

رستم امرآبادی
13 اسفند 1401

    با سلام و احترام. متاسفانه نمایندگی‌‌های رسمی برندهای غیر ایرانی از جمله نمایندگی یخچال فریزر بلومبرگ چندین ساله که داخل ایران هیچ فعالیتی ندارند. اما در کاراباما برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز کلیه خدمات تعمیر با ۶ ماه گارانتی در تهران و سایر استانها ارائه می‌شود.

    یاسمن یگانه
    13 اسفند 1401

فریزر بلومبرگ بر اثر نوسان برق دچار مشکل شده همدان نمایندگی نداره باید چکار کنیم

نوشین سپهری
19 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از این شهرها هستید ما در خدمتتون هستیم.
    موفق باشید

    نسیم اسلام پور
    19 تیر 1400

سلام یخچال ساید بای ساید بلومبرگ موتورش سوخته چه نوع موتور و با چه قدرتی لازم داره خراسان شمالی بجنورد ممنون

فریبا خباززاده
9 مهر 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس