ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر پکیج ایساتیس (ISATIS)

برای دریافت خدمات تعمیر انواع مدل‌های پکیج ایساتیس، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی برای اعزام تکنسین، انجام خواهد گرفت. تعمیرات آبگرمکن و نصب اولیه پکیج در این مرکز انجام نمی شود.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایساتیس
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایساتیس

شرکت ایساتیس با تولید محصولات متنوع، باکیفیت و دارای تکنولوژی پیشرفته به عنوان یکی از برندهای پرفروش در بازار ایران شناخته می‌شود. توصیه می‌شود، برای جلوگیری از آسیب به دستگاه‌تان، کلیه خدمات مربوط به تعمیر پکیج ایساتیس را منحصرا از مراکز معتبر و دارای تکنسین‌های متخصص دریافت کنید. تکنسین‌های مجموعه کاراباما، از تخصص و تجربه کافی برخوردارند و قادرند دستگاه شما را به صورت اصولی عیب یابی کنند. علاوه بر این، به دلیل ضرورت تعمیر پکیج در سریع‌ترین زمان ممکن، هماهنگی برای اعزام تکنسین در همان روز ثبت درخواست انجام خواهد گرفت.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر پکیج ایساتیس، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج پکیج ایساتیس

1.روشن نشدن پکیج ایساتیس

مهم‌ترین دلایل روشن نشدن پکیج عبارتند از: معیوب شدن شمعک، وجود مشکل در جرقه زن و خرابی برد. قبل از ثبت درخواست، از وصل بودن برق و کافی بودن فشار گاز مطمئن شوید.

2.گرم نشدن آب پکیج ایساتیس

گرم نشدن آب پکیج ممکن است به دلایل مختلفی از جمله خرابی سنسور دما، معیوب شدن سوپاپ بای پاس و فلوسوییچ، بیش از حد سرد بودن آب ورودی یا طولانی بودن مسیر لوله کشی، رخ بدهد. برای رفع مشکل باید دستگاه توسط تکنسین بررسی شود.

3.افت فشار پکیج ایساتیس

در صورت وجود نشتی در مدار پکیج، باز بودن شیر پرکن، خرابی مبدل حرارتی یا انسداد لوله منبع انبساط، شاهد افت فشار پکیج خواهیم بود.

4.خاموش شدن ناگهانی پکیج ایساتیس

مهم‌ترین دلایل خاموش شدن ناگهانی پکیج عبارتند از: کم بودن مقدار آب در مدار گرمایش، عدم هواگیری پکیج، تجمع رسوبات و گرفتگی لوله‌ها، کم بودن فشار گاز و خراب شدن پمپ پکیج. برای رفع مشکل باید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

تعمیر تخصصی پکیج ایساتیس خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.صدای زیاد از پکیج ایساتیس

شایع‌ترین دلیل صدای زیاد از پکیج، عدم هواگیری پکیج و تجمع رسوب در لوله‌های آن است. با سرویس دوره‌ای دستگاه می‌توانید مانع از صدای زیاد پکیج شوید.

6.داغ شدن بیش از حد پکیج

از اصلی‌ترین دلایل داغ شدن بیش از حد پکیج، می‌توان به خرابی فلوسوئیچ و ترموستات حد، معیوب شدن شیر سه طرفه، خرابی برد اصلی و گرفتگی مسیر آب اشاره کرد. برای جلوگیری از آسیب به قطعات پکیج، توصیه می‌شود سریعا برای رفع این مشکل اقدام کنید.

7.انفجاری روشن شدن پکیج ایساتیس

اگر فاصله الکترود جرقه زن با سطح مشعل تنظیم نباشد، میزان فشار گاز زیاد باشد یا دودکش خراب شده باشد، پکیج انفجاری روشن می‌شود. با سرویس دوره‌ای و بررسی قطعات پکیج می‌توانید مانعِ انفجاری روشن شدن دستگاه شوید.

8.سرد و گرم شدن آب مصرفی پکیج ایساتیس

سرد و گرم شدن آب مصرفی پکیج ممکن است به دلیل خرابی سنسور آب گرم، جرم گرفتن لوله‌ها، معیوب شدن فلوسوئیچ، خرابی پرشر یا نوسانات فشار آب رخ بدهد. برای رفع مشکل بهتر است دستگاه توسط یک تکنسین متخصص عیب یابی شود.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای پکیج ایساتیس

پکیج
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات پکیج ایساتیس

پکیج دیواری با تامین آب گرم و گرمایش منزل یکی از بهترین سیستم‌های گرمایشی برای خانه یا محل کار شماست و برند ایساتیس یکی از باکیفیت ترین تولید کنندگان انواع پکیج های زمینی و دیواری در سایزهای مختلف تلقی می‌شود. کارکرد صحیح و بدون مشکل پکیج شما در روزهای سرد سال بسیار مهم است، زیرا با سلامت و آسایش شما ارتباط مستقیم دارد.

قطعا دوست ندارید که در حمام  با آب سرد مواجه شده یا وسط زمستان با شوفاژهایی یخ برخورد کنید. اما این مشکلات ممکن است برای شما نیز اتفاق بیفتد، مخصوصا اگر سرویس پکیج را به موقع و توسط یک متخصص ماهر انجام نداده باشید.

لازم به هیچ گونه نگرانی نیست. کاراباما برای چنین مواقعی در خدمت شماست و با بیش از صدها متخصص ایساتیس برای کمک به شما در سریع‌ترین زمان ممکن آماده است. کافیست با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا فرم آنلاین تعمیر پکیج ایساتیس را تکمیل کنید و با خیال راحت ادامه کار را به ما بسپارید و خود را از هرگونه نگرانی و دردسر رها کنید.

خدمات پکیج ایساتیس در کاراباما

برای حفظ عملکرد و کارایی بالای دستگاه‌تان، باید به فکر سرویس و تعمیرات آن در ابتدای هر سال باشید. این کار موجب شناسایی خطاهای کوچک پیش از وقوع آنان به صورت مشکلات جدی می‌شود و عمر مفید پکیج را افزایش خواهد داد.

البته لازم است در این مورد از یک تعمیرکار متخصص ایساتیس کمک بگیرید، تا ریسک خسارت وارده به دستگاه توسط افراد ناشی به حداقل برسد.

بیش از صدها متخصص باتجربه و حاذق در کاراباما مشغول به فعالیت بوده و خدمات ایساتیس را برای تمامی مدل‌ها و ظرفیت‌های این دستگاه ارائه می‌کنند.

مشکلات متداول پکیج

دلایل زیادی همچون گرفتگی لوله های مدار دستگاه توسط هوا یا رسوب، تنظیم نبودن فشار آب، ایراد در شمعک، مشکل دودکش یا نصب اشتباه آن و… می‌توانند در روشن نشدن یا خاموش شدن پکیج دیواری نقش داشته باشند. برخی از مشکلات متداول پکیج ایساتیس به صورت زیر است:

  • گرم نکردن آب
  • گرم نکردن شوفاژها
  • نشت آب
  • نشتی گاز
  • سوختن ناقص و تغییر رنگ شعله
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه
  • بوی دود و سوختگی از دستگاه

رفع این مشکلات به راحتی توسط تکنسین تعمیر پکیج ایساتیس کاراباما ممکن است. اما عیب یابی و اطلاع از دلیل بروز مشکل می‌تواند به رفع اصولی مشکلات دستگاه شما بیانجامد که توسط متخصصین کاراباما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

اولویت کاراباما تعمیر بدون نقص قطعات

اولویت تعمیرکار پکیج ایساتیس کاراباما در ابتدا تعمیر اصولی و بدون نقص قطعات دستگاه است تا هزینه‌های تعمیرات کاهش پیدا کند. تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد یا امکان تعمیر آن نباشد، اقدامات لازم برای تعویض و استفاده از قطعات اورجینال انجام خواهد شد.

برخی از قطعات پکیج که توسط مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما تعمیر / تعویض می شوند عبارت اند از:

  • پرشر سوئیچ هوا
  • پرشر سوئیچ آب
  • برد الکترونیکی
  • فن
  • پمپ آب
  • سنسور حرارتی
  • ترموستات حد
  • پمپ سیرکولاسیون
  • مبدل حرارتی

متخصصین ما با استفاده از تخصص و مهارت خود، با اولویت تعمیر قطعات پکیج به منزل شما خواهند آمد و تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه‌ تعمیرات به کار خواهند بست.

تعمیرات پکیج ایساتیس (ISATIS) با گارانتی 180 روزه

تمامی خدمات مربوط به تعمیرات پکیج مجموعه کاراباما با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می شود. یعنی اگر تا 6 ماه دستگاه شما مجدد دچار همان ایراد شد، کاراباما بدون دریافت هزینه اضافی، مشکل دستگاه‌تان را برطرف خواهد کرد.

هزینه تعمیر پکیج ایساتیس

باتوجه به اینکه هزینه تعمیرات پکیج به عوامل گوناگونی از جمله مدل دستگاه، میزان خرابی، هزینه قطعه معیوب شده و … بستگی دارد، نمی‌توان مبلغ دقیقی را برای تعمیرات تعیین کرد و هزینه دقیق پس از عیب یابی و بررسی توسط تکنسین متخصص تعیین خواهد شد.

کاراباما در چه مناطقی خدمات تعمیر ات را ارائه می دهد؟

گاهی ممکن است دسترسی به یک مرکز معتبر که کلیه خدمات مربوط به تعمیرات پکیج را با کیفیتی بالا ارائه دهد اندکی دشوار به نظر برسد یا شرایط دسترسی به نمایندگی پکیج ایساتیس نیز فراهم نباشد. از این رو بهتر است خدمات موردنظر را از مراکز معتبر دریافت کنید.

اگر ساکن استان‌های مازندران، مرکزی، خراسان رضوی، البرز، گیلان، تهران، اصفهان، قم و … و همینطور جزیره کیش هستید و به خدمات پس از فروش پکیج ایساتیس دسترسی ندارید یا مدت آن تمام شده، برای دریافت خدمات تعمیرات می‌توانید از کاراباما کمک بگیرید. به منظور رفاه حال مشتریان، تلاش این مجموعه این است که در همان روز ثبت درخواست، خدمات لازم را به شما ارائه دهد.

تعمیر پکیج ایساتیس در تهران

در هر منطقه ای از تهران حضور دارید، شرق، غرب، شمال یا جنوب می‌توانید برای تعمیر پکیج روی کاراباما حساب کنید. همچنین به دلیل حضور تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر، امکان ارائه خدمات ایساتیس در همان روز فراهم خواهد شد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

فشار بار پکیج ایساتیس بمرور کم میشود لطفا با مراجعه حل فرمائید.

حسن عبدوس
9 شهریور 1401

تعمیر پکیج ایساتیس
قسمت معیوب مانومتر

مهدی طالبی
25 مرداد 1401

گرم نکردن ابگرم

قنبر ناکینی
8 اردیبهشت 1401

درشهرکرمانشاه جهت سرویس سالانه پکیچ ایساتیس به کجا مراجعه نماین؟

جهانبخش فرخشاهی
10 اسفند 1400

ببخشید پگیجمون اب گرم میکنه امارادیاتوراخاموشه روشن نمیکنه آقامون خودشون رایاتوراروهواگیری کردن یکروز خوب بوددوباره خراب شده رادیاتوراسردن اگه میشه بگین باید چیکار گنم یه پیچی زیرپکیج هست که یه موقعی عقربه پایین میاد باز میکنم کمی تابالا که اومدمیبنم خوب بوده الان اینم جواب نداددیگه هواگیریش کرد همسرم باز خوب نشدهداگرراهنمایی کنید ممنونم

ناصرشهپر
15 بهمن 1400

پکیج ایساتیس خاموش شده
انگار که برقش قطع شده

علیرضا علیزاده
11 آذر 1400

    سلام علیرضای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر پکیج ایساتیس رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 آذر 1400

باسلام شما گاز خانگی کلیته تعمیر می کنید

مریم اله یاری
5 آبان 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر اجاق گاز رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 آبان 1400

با سلام . پیکیج ما فقط E2 اعلام میکنه

حمید رضا احدی
28 اردیبهشت 1400

سلام خدمت شما دوست عزیز که مطلب رو میخوانید حتما به تعمیرکار که به منزل مردم میرود برای تعمیر پکیج موقعه استفاده از اسید از آن در خارج از منزل استفاده کنید نه داخل سینگ ظرف شویی
که سینگ آسیب ببینه برای ما پیش اومده و سینگ خراب شده و لکه لکه شده
توی این بازار گرونی هزینه سینگ هم خیلی بالاست حتما کمی در هنگام کار دقت کنید

Ahmadvand
12 آذر 1399

سلام
پکیج ایساتیس ما تا روشن میشه شعله گاز قطع میشه و علامت کلید میاد
لطفا راهنمایی کنید چکار باید کرد؟

مهاجر
5 آبان 1399

با سلام
پکیج منزل من هنگام باز کردن شیر آب داغ موقع جرقه زدن یکم صدا میکنه و خطای E2 را نشان می دهد و حتما باید با نگه داشتن دکمه ریست دوباره راه اندازی شود. نوع پکیج ایساتیس می باشد. ممنون میشم اگه کمکم کنید.

حمید صادقیان
3 آبان 1399

با سلام من پکیج ایساتیس دارم از نوع دیجیتال الان آب داخل لوله مثل قبل خیلی داغ نمیشه در حد ولرمه چکار کنم

امین شجاعی
4 اردیبهشت 1399

سلام وقت بخیر
شش سال بیشتر است پکیج ایساتیس داریم،از دیشب پمپ آن نشت آب دارد و فشار افت شدید داشت خاموشش کردیم، دو سالی هم هست صدا داشت، سرویس هم چندین بار شده ولی صدا برطرف نشد، چه کار باید انجام بدیم مشکل رفع شود؟؟
اگر پکیج را عوض کنیم محصول خیلی خوب ایرانی چه معرفی کنید، تشکر.

رجبی
4 بهمن 1398

سلام پکیج من از شیر (تخلیه) آب میده آیا باید شیر تخلیه رو عوض کنم

عباس امیری
24 دی 1398

سلام واقعا پکیج های ایساتیس بی مصرف هستن من 5 ساله دارم هر سال زمستون که میخوام روشن کنم مشکل توش بوجود میاد و هرسال باید از نمایندگی بیان سرویس و یه قطعش درست کنند امسالم که گفتن پمپش مشکل داره و با کلی هزینه باید عوض بشه واقعا هدف ساختن شما از این پکیج بی مصرف چیه همه هم که تو نظرات که دادن با مشکل مواجح شدن کسی نگفته این مارک پکیج عالیه واقعا متاسفم

صفری
7 آبان 1398

سلام خسته نباشید پکیج من ایستاتیس هست و الارمE0 رو نشون میده وخاموش هم نمیشه باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

مریم رجب پور
4 شهریور 1398

سلام پکیج ما نزدیک به چهار ساله که نصبه.الان دایما کد خطای E2نشون میدخ.زنگ زدم نمایندگی میگه برای شما مدل اشکیه..این و بنداز دور بوتان مدل پرلا بخر.پکیج ما فقط 2 سال داره استفاده میشه.2 سال اول واحد خالی بوده.لطفا راهنمایی کنید

بهنام میرزایی
29 دی 1397

سلام وقت بخیر، با تشکر از شما
پکیج ما چندین ماه هست که روشن نشده و تعمیر کار پوشش پشت پمپ و سنسور نشان ده باید تعویض کنن قیمت این قطعات با اجرتشون چقدر میشه؟

م.کرمی
5 دی 1397

با سلام چهار ساله پکیج ایستاتیس مدل نیواستار فن دار دارم از همه چیش ناراضی ام در مقایسه ای که با پکیح های دروستان و اقوام در مارک های ایران رادیاتور و بوتان داشتن ایستاتیس خیلی مشکلات داره و اگه می تونستم عوضش می کردم ولی خب شده 8 میلیون. بزرگترین مشکلش همین دیجیتال بودن و ارورهای مختلف اونه جدیدا هم پمپ سوزونده که یه میلیون خرج گذاشته. و تو این سه سال مرتب برای مسائل مختلف سرویس شده. از خریدش بشدت پشیمانم

مهدی عبدالهی
27 آذر 1397

سلام هیچ کلیدی از دکمه های پکیج کار نمیکند انگار هنگ کرده ریست هم نمیشه_ فشار آب هم هیچ وقت ثابت نیست از ۵_۱تا ۳ همیشه متغیره

حامدپارسا
23 آذر 1397

سلام هیچ کلیدی از دکمه های پکیج کار نمیکند انگار هنگ کرده ریست هم نمیشه

حامدپارسا
23 آذر 1397

سلام
در دفترچه راهنمای ایساتیس خطایی هست که چراغهای 60 – 70 – 80 به همراه دودکش به صورت چشمک زن نمایش داده میشود و جلوش نوشته قطع شعله به دلیل خیزش شعله !! حال برای رفع این خطا چه کاری لازم است و یا کدام قطعه مشکل پیدا کرده ؟ لطفا راهنمایی کنید

سعید احمدی
3 آذر 1397

سلام وخسته نباشید پکیج من ایستاتیس هست سرویس کار مجاز سرویس کرده فقط میگه گاز دیر به مخزن میرسه وچندبارجرقه میزنه تاروشن شه وریست میشه گفته شیرگازش باید عوض بشه باتوجه به اینکه شیر گاز پکیج الان گرونه راه دیگه ای نداره

مژگان مهاباد
11 آبان 1397

سلام
چهار ساله پکیج ایساتیس دارم الان به تازگی اول فن به کار می افته بعد مشعل روشن میشه بعد از دو ثانیه مشعل خاموش میشه بعد از ۵ تا ۶ ثانیه مشعل دوباره روشن میشه و این بار دیگه کار میکنه هم برای گرمایش رادیات ها و هم برای آب گرم مصرفی همین حالت رو داره
راه حل مشکل چیه لطفاً راهنمایی فرمایید سپاسگزارم

محمد ابراهیمی
8 آبان 1397

    سلام، خسته نباشید
    ایراد پکیج ما اینه که وقتی باد میاد، شعله ان خاموش میشه و ارور e6 رو میده و اگر ربست کنیم روشن میشه ولی دوباره خاموش میشه، تازگی اینطور شده، قبلا خیلی خوب بود، ممنون میشم راهنماییم کنید

    زهره سیفی
    17 اردیبهشت 1399

سلام پکیج ماتابستونه اس خوبه ولی روی زمستانه میگذاریش به صدایی میده .ما دادیم تعمیرش کنن میگن دومیلیون هزینه اش است .مگه قیمت پکیچ چقده که این مبلغ هزینه ی تعمیر یه قطعش میشه .اگه در خرم آباد با الیگودرز نمایندگی مجاز دارین لطفا به مابگین باتشکر.

فریدون وفایی
30 مهر 1397

سلام پکیچ ایساتیس دارم در حالت زمستانه فن دایم بصورت 24 ساعته روشن است اصلا فن خاموش نمی شود اما فن آبگرمن مشکلی ندارد بعد از خاموش شدن پکیچ بعد از چندثانیه خاموش می شود ولی فن حالت زمستانه همیشه روشن است

فرضعلی حیدری
20 مهر 1397

با سلام . پکیج اینجانب ایساتیس مدل 24000 است 3 ماه پیش توسط نمایندگی سرویس کامل شده ولی آلارمی که دارد نمایشگر E7 رو نشون میده و درجه آب 31 است هر دفعه باید راه اندازی مجدد بزنیم و شیر آب و باز کنیم تا آب گرم شود و به درجه 50 برسد . اگه 5 تا 10 دقیقه آب رو ببندیم باز باید بریم سروقت پکیج و راه اندازی مجدد بزنیم . موقع حمام اصلا یکی باید جلو پکیج وایسه . نمایندگی تعمیر هم نمی دونه مشکل چیه . باید چکار کنیم . راهنمایی کنید .

توكلي
10 مهر 1397

با سلام
پکیج ما ایساتیس مدل سیماته
چند وقته که کلا وقتی میخواد روشن شه بار اول چراغهای 40و50و80 روشن میشه و پکیج خاموش میشه بار دوم چراغهای 50و60و 80 روشن میشه و چراغ ریاستش روشن میشه
چند روزه که کلا روشن نمیشه
سمت فیروزکوه آیا نماینده ای دارید

روح الله آهنگر
22 تیر 1397

با سلام پکیچ ما از نوع ایساتیس 26ff است خطای E1 میده میگن باید بار بین 1 و 1.5 باشه که انجام دادم ولی باز خطا برمیگرده , البته در موقع روشن بودن حات زمستانه و یا تاموقعی که شیر آب گرم باز است خطا نمی ده و نرماله مشکل میتونه از چی باشه لطفا” راهنمایی کنید.

هیوا توشیح
20 تیر 1397

با سلام
احتراما به عرضتون برسونم که مدل پکیج مورد استفاده ما FF26 هست که مدتیست کدERROR E8 رو نشون میده و صداهای مختلفی هم از محظه پکیج به گوش میرسه، لازم به ذکر است که فشار بار هم پس از خاموش شدن به عدد 0.20 میرسه و به سختی بالا میره.

علي جعفريان
29 اردیبهشت 1397

سلام برد پکیج ما که مدل ۳۰هزار ایساتیس سوپر لوکس هست با رعدوبرق سوخته و فعلا نمایندگی شهر خودمون نداره و ظاهرا خود شرکت هم نداره ،باید چکار کنم ؟ممنونم

غفوری
25 اردیبهشت 1397

سلام.من پکیج ایساتیس سیمات نصب کردم بعضی وقتا چراغ زردش روشن میشه وکارنمیکنه.چندبارم ریسیتش کردیم درست نشد.چراغ سبز off وon هم روشنه ولی کارنمیکنه.

سیامک شوقی
21 اردیبهشت 1397

باسلام پکیج ما ایساتیس هستش یه دوهفته ای هست که وقتی روشن میکنه بعداز چند لحظه علامت خطر روشن میشه دوباره فندک میزنه بازهم همین منوال بعداز ۶ الی ۷مرتبه دوباره کامل روشن میشه

محسن احمدی
14 اردیبهشت 1397

سلام
پکیج ما به صورت خودکار خاموش میشه و دیگه با ریست کردن و قطع برق و تنظیم بار و … هم روشن نمیشه.
چند بار در سالهای مختلف تعمیرکار ایراد رو موقتی رفع کرده ولی هر بار بخصوص در فصل سرما ما این مشکل رو داریم.
لطفا منو راهنمایی کنید. ضمنا می خواستم بدونم در روزهای تعطیل هم خدمات تعمیر ارائه میشه؟

ح.احمدی
14 بهمن 1396

سلام رادیاتورهای من با توجه به اینکه درجه حرارت روی بیشترین حد ممکنه ولی خیلی کرم نمیشن من فشار را روی 1/5 تنظیم میکنم ولی بعد از چند ساعت میاد پاین علت چیه ؟

کمال نادری
11 بهمن 1396

با عرض سلام و خسته نباشید
پکیج مدل سیمات که هنگام استفاده از آب گرم صدای تق تق میدهد . لطفاً علت را بیان کنید.شایان ذکر است که چند روز پیش یکی از تعمیرکاران نمایندگی اقدام به تعویض شیر برقی و شیر کنترل نمود ولی مجدداً صدا میداد.پس از بررسی مجدد اعلام نمودند که پمپ آب خراب است و بایستی تعویض گردد.با توجه به قیمت بالای پمپ میخواستم بدونم امکان تعمیر پمپ وجود دارد؟

مرتضی زینالی
10 بهمن 1396

باسلام لطفا یک کارشناس در دفتر مرکزی پاسخ گوی مشکلات فنی یا سئوالات فنی باشد بنده تماس گرفتم گفتم هفته پیش تعمیرکار شما اومده و فشار رو روی 1.4 تنظیم کرده آیا این فشار مناسبه ؟ اوپراتور میگه باید درخواست تعمیرکار بدهید بیاد اونجا ازش بپرسین?
ولی نکته مثبت این است که با یک تلفن همان روز تعمیرکار اعزام و پکیج سرویس شد.

مهران سعیدی
15 دی 1396

باسلام پکیج من ایستاس سیمات می باشد ،که برای شوفاژ ها در زمستان بار اول روشن و تاموش میشه و مجدد روشن میشه و الان مشکلش اینه که آب گرم مصرفی خونه سرد است درجه 40 چشمک زن رو نشون میده مشکل چیه لطفا راهنمایی کنید و اگر در کرمان شماره نمایندگی دارین بفرستبن ممنون 09137451624

علبرضا م
13 دی 1396

پکیج ایساتیس دارم.فشارش روی 2.80 هست.این فشار زیاد نیست؟بعدها مشکل پیش نیاره؟

ابراهیم
2 دی 1396

    سلام
    فشار رور 1.5 باز تنظیم کنید این مناسب ترین حالت است

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 دی 1396

دستگاه من آب را بطور یکنواخت گرم نمیکند ظاهرا” خاموش و روشن میشود آیا ممکن است از جرقه زن دستگاه باشد؟ و خودم می توانم کاری انجام دهم یا تکنسین باید ببیند؟

حسین علی اکبری
22 آذر 1396

سلام
پکیج بنده ارور P23 میدهد گاهی شعله قطع میشه گاهی دما زیاد میشه.مشکل چیست
هزینه حدودی تعمیراتش چقدره؟
ممنون

علیرضا نیک
13 آذر 1396

با سلام ایا بردهای پکیج کاریز قابلیت اپودیت شدن داره

gh.n
12 آذر 1396

با سلام ایا بردهای پکیج کاریز اپودیت میشه

gh.n
12 آذر 1396

سلام پکیج من ایساتیس هست میخواستم بدونم برای سرویس منبع انبساط توسط والف باد چکار باید کرد. بنده به نمایندگی دسترسی ندارم لطفا راهنمایی کنید.

مهدی مهمدی
9 آذر 1396

سلام
میخواستم بدونم صدایی شبیه به تخلیه آب تو پکیج ایساتیس عادی هست؟کلا برای زمستون که میخوایم از شوفاژ استفاده کنیم باید تنظیمات پکیج رو تغییر بدیم؟ یه راهنمایی کلی نحوه استفاده از پکیج میفرمایید

حبیب موسوی
25 آبان 1396

با سلام پکیج ما ایساتیس هست و مدام درجه آب در عرض یک ساعت به صفر میرسه و رادیاتور ها هم همیشه سرد هست. مدتی است که فشار آب گرم هم خیلی کم شده است. و ارور e7 میده. بیست روز هم هست که با تعمیرکار تماس میگیریم هر روز برای اومدن امروز و فردا میکنه. لطفا راهنمایی کنید واگر امکان داره شماره یه تعمیرکار و به من بدید. من رودهن هستم. ممنون

سید مهدی هراتی
25 آبان 1396

سلام پکیج چراغ 60 روشن میشود علت چیست؟

احمدرضا ایزدی
19 آبان 1396

    سلام
    مدل پکیج را عنوان کنید و اینکه در چه مرحله ای این ارور نشان داده میشود

    کارشناس 1: پیرنیا
    19 آبان 1396

سلام بزرگواران
از امروز صبح چند بار از آب گرم استفاده کردم ولی حالا دیگه شیر آب گرم رو باز می کنم پکیج روشن نمی شه و آب گرم ندارد و آب سرد خارج می شود. صفحه نمایش روشن است و هیچ اروری نشان نمی دهد. فشار هم روی 1/7 می باشد.

سیادت
21 شهریور 1396

    سلام
    باید از فشار آب ورودی مطمن شوید و اینکه ایا جرقه زن دستگاه شما کار میکند ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 شهریور 1396

      عرض ادب و سپاس بی حد از توجه و عنایت شما.

      – آیا کاور جلوی دستگاه با باز کردن چهار پیچ زیر آن و سپس با فشار به بالا باید به راحتی خارج شود؟

      احترام و قدردانی
      سیادت

      سیادت
      28 شهریور 1396

      سلام
      با توجه به مدل دستگاه احتما وجود پیچ در بالای پکیج هم وجود دارد که بعد از باز کردن کمی به جلو و بالا فشار دهید

      کارشناس 1: پیرنیا
      31 شهریور 1396

پکیج خطای عدم گردش آب کافی می دهد یعنی چراغ قرمز آب همزمان با دو چراغ سبز 40 و50درجه سبز خاموشن وروشن می شود برای رفع عیب چکار باید کرد دوم اینکه هنگام استفاده از آب گرم ناگهان آب سرد می شود علت چیست باتشکر

علیرضا بقایی
6 خرداد 1396

سلام وقت بخیر. پکیج منزل ما مدام ارور میده ایساتیس هست مارکش. یه سره هم اب سرده یه وقتایی تو حموم میمونیم از یردی اب و دیگه هم درست نمیشه که نمیشه مدام باید یکی وایسه بالا سرش و ری استارتش کنه ک ارورش بره تازه جدیدا ارورش میره و باز هم میاد طوری که درست نمیشه و شما از حمام منصرف می شید کلا …. کسی هم نیست شکر خدا که تعمیرش کنه ممکنه بفرمایید باید چیکار کنیم؟

م.یزدی
1 خرداد 1396

    پکیج شما چه اروری میدهد ؟ و اینکه شما زمانی که شیر اب حمام را بدون استفاده از دوش باز میکنید باز هم همین مشکل را دارید؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 خرداد 1396

باسلام
پکیج ما صدا میده و دچار افت فشار و اینکه یه آقایی نگاه کردن و گفتن که مخزن سوراخ شده و هم پمپ خراب شده هم پکیج.میخواستم ببینم مخزن قیمتش چنده و قابل تعمیر هست یا نه.

محمد علی رزمی
18 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی امکان قیمت دهی به این صورت وجود ندارد ولی امکان تعمر مخزن هست

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 اردیبهشت 1396

سلام پکیج من جرغه میزند ولی روشن نمی شود ودر سفحه نمایش Fg نمایش داده میشود

Ali
11 اردیبهشت 1396

    سلام
    امکان خرابی یا عدم تنظیم جرقه زن وجود دارد که باید حتما برسی و تعمیر شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    16 اردیبهشت 1396

سلام من پکیج ایساتیس FF26 فن دارو خریدم. مساحت زیر بنام240 متره. میخواستم ببینم جواب میده؟

کامیار
4 اردیبهشت 1396

    سلام
    این اطلاعات را باید از فروشنده مربوط بپرسید تا به صورت دقیق و کامل شما را در جریان قرار دهند

    کارشناس 2 : علوی
    7 اردیبهشت 1396

با سلام پکیج ایساتیس ما error e2 می دهد و قطع میشود هرچه ریست می کنیم درستنمی شود. قبلا با ریست درست می شد ولی الان نه.

علی رضا ابوالقاضی
28 فروردین 1396

    سلام
    احتمال خرابی در سنسور داخلی زیاد است باید سنسور تست و تعویض شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 اردیبهشت 1396

چرا دستگاه ارور e6میدهد؟دستگاه مدل ۳۰۰۰۰میباشد

Mehran
4 فروردین 1396

    سلام
    احتمال خرابی سنسور آن وجود دارد

    meAfshin76
    6 فروردین 1396

      منم سیمات گرفتم اصلا رازی نیستم گارانتی دار ه مثلا ولی جواب نمیدن. 25روز برد پکیجو بردن هی امروز فردا میکنن. خدا خودش جوابشونو بده.. اصلا رازی نیستم این مارکو نخرین

      مهدی قدسی
      18 خرداد 1399

پکیج من هر بار که شیر اب باز وبسته نیشه پیام e2 میده. ومتاسفانه در قزوین نمایندگی نداره انگار. چکار باید بکنم اگر شماره نمایندگی در قزوین دارید لطف کنید بدید در ضمن فشار روی 2 و3 بازی میکنه نه کم میشه نه زیاد چطوری فشارو کم کنم تشکر

بهنام امانی
4 فروردین 1396

    سلام
    لطفا با یک تعمیرکار متخصص مشاوره کنید تا پکیج شما را از نزدیک بازدید کنند

    meAfshin76
    6 فروردین 1396

پگیج ایساتیس مدل سیمات را دو سال است که نسب کرده ام و از همان ابتدا چند مشکل داشت و سرویس کار های مختلفی اومدند ولی تا حالا مشکل حل نشده ومشکل جدید که جای نگرانی دارد اینه که وقتی پگیج می خواهد روشن شود صدای بلندی مثل انفجار می دهد و چند بار روشن خاموش کردم و لی مشکل حل نشد لطفا راهنمایی نمایید تشکر
09212129515

محمدرضا پورمنتظری
29 اسفند 1395

    سلام
    دوست عزیز انفجاری روشن شدن پکیج دلایل زیادی دارد که باید برطف شود مانند تنظیم نبودن یا خراب بودن جرقه زن و…. که به هیچ عنوان توصیه نمیشود که خودتان اقدام به تعمیر پکیج خودتان اقدام کنید بلکه از یک تعمیرکار متعهد و متخصص کمک بگیرید

    کارشناس 1: پیرنیا
    1 فروردین 1396

سلام چند روز که آب از لوله تخلیه مخزن خارج میشه و مخزن خالی از آب میشه مشکل از چیه لطفا راهنمایی و در صورت نیاز به سرویس تعمیرکار تون رو اعزام کنید ش تماس 09125163483

علی نوری
27 اسفند 1395

    سلام
    بار دستگاه چه شماره ای را نشان میدهد؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    29 اسفند 1395

سلام
من دوساله ک پکیج ایساتیس دارم اوایل موقع زمستون داخل پکیج بعد از بالا رفتن دما تق تق صدا میداد نماینده سرویس کرد صداش کمتر شد و الان فشار آب گرم خروجی خیلی کم شده و کسی حاضر به تعمیرش نیست ….لطفا راهنمایی کنید با تشکر

حسین اسماعیل زاده
17 اسفند 1395

    سلام
    دوست گرامی بعد از این مدت دستگاه شما نیاز به تعمیر و سرویس برا جرم گیری دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 اسفند 1395

      سلام ۶ماهه پکیج ایساتیس گرفتم از ده روز پیش پکیج هر ۴ یا ۵ ساعت Error یک میده .بعد از ریست کردن دوباره روشن میشه بازم ۴ ساعت دیگه همونError یک رو میده.تعمیرکار آوردم هواگیری کرد و تمام قطعات رو مرتب با جرم گیر شست.ولی بازم درست نشده.تعمیرکار میگوید صد در صد از جایی نشتی دارد. همه جا رو نگاه کردم نشتی ندیدم ولی تعمیرکار میگید شاید لوله های که از داخل خانه عیور کردن به اندازه کمی نشتی دارن و باعث کم شدن بار میشود.لطفا راهنمایی کنید .ممنون

      افشین سامه
      7 آذر 1398

با سلام و خسته نباشید . من دو سالی هست که از پکیج ایساتیس استفاده میکنم تا الان به مشکلی روبرو نشدم تازگی پکیج مرتب خاموش و روشن میشه نمیدانم مشکل چیست لطفا راهنمایی کنید . با تشکر

مصطفی دهنوی
13 اسفند 1395

    سلام
    دوست عزیز این مشکلی که شما فرمودید یک مشکل کلی است که به این صورت امکان برسی و اغلام نظر وجود ندارد اگر امکان دارد اطلاعات بیشتری بفرمایید در غیر این صورت با یک تعمیرکار متخصص مشورت کنید تا برای حل این مشکل به صورت حضوری به شما کمک کنند

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 اسفند 1395

    خرابی پکیج مشعل استارت روشن شدن نمیخورد و علامت E6 روی صفحه نمایش داده میشود.

    رسول فرهنگی
    12 اسفند 1398

      پکیج ایساتیس دارم ارور e6 میده.

      علی رضا
      17 اردیبهشت 1401

      سلام کاربر عزیز
      برای رفع مشکل خود، مقاله ارور پکیج ایساتیس را مطالعه بفرمایید.

      فرهاد محمدی
      21 اردیبهشت 1401

    با سلام ببخشید پکیج ما ایساتیس هست هر چند ثانیه یکبار هوا از لوله ش خارج میشه که صدای بدی داره دلیل این صدا چی هست؟

    مسعود امیری
    1 بهمن 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس