ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور

جهت دریافت خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین متخصص در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت. تعمیرات آبگرمکن و نصب اولیه پکیج در این مرکز انجام نمی شود.

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

ورود پکیج، راحتی زیادی به خانه‌ها و آپارتمان‌های کوچک آورده‌است. در سال‌های اخیر تامین آب گرم و گرمایش بیشتر خانه‌ها، بر عهده انواع پکیج دیواری بوده و همزمان با افزایش استفاده از این دستگاه، تقاضا برای خدمات آن نیز افزایش یافته است. مجموعه کاراباما با هدف پوشش دهی این نیاز، در یک دهه گذشته خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور و سایر برندها را با کیفیتی قابل قبول ارائه داده است. تکنسین‌های این مجموعه از میانگین یازده سال تجربه کار با پکیج و شناخت بسیار عالی نسبت به سیستم این دستگاه برخوردارند و می‌توانند خدمات مورد نظر شما را در زمانی کوتاه و با کیفیتی عالی به انجام برسانند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات متداول پکیج ایران رادیاتور

خاموش شدن ناگهانی پکیج ایران رادیاتور

خاموش شدن ناگهانی، یکی از مشکلات رایج پکیج است. این خاموش شدن می‌تواند هر چند دقیقه یک بار یا هر چند ساعت یک بار رخ بدهد. در واقع، سوئیچ‌های ایمنی پکیج هستند که در صورت وقوع هر گونه مشکلی، برای پیشگیری از رخ دادن اتفاقات ناگوار، دستگاه را خاموش می‌کنند.

روشن نشدن پکیج

روشن نشدن پکیج در غالب موارد به دلیل گرفتگی لوله‌ها توسط رسوب یا هوا رخ می‌دهد. به علاوه، تنظیم نبودن فشار پکیج نیز می‌تواند مانعی برای روشن شدن این دستگاه باشد. به هر حال، پکیج شما باید توسط یک تکنسین متخصص عیب یابی و علت دقیق بروز این مشکل مشخص شود.

کاهش یا افزایش فشار پکیج ایران رادیاتور

معیوب بودن شیر اطمینان فشار، نشتی در دریچه اتوماتیک تحلیه هوا، نشتی و آبریزش رادیاتورها و شیرهای آنها و ایراد در گیج فشار برخی از عوامل کاهش فشار پکیج هستند. افزایش فشار پکیج نیز معمولا به دلیل خرابی شیر تخلیه یا معیوب بودن پمپ رخ می‌دهد. تمامی این موارد باید توسط یک تکنسین مورد بررسی قرار بگیرند.

نشتی پکیج دیواری ایران رادیاتور

در بسیاری مواقع نشتی پکیج در اثر یک مشکل جرئی رخ می‌دهد. اما اگر به دنبال برطرف کردن این مشکل نباشید ممکن است دستگاه شما دچار مشکلات بزرگ‌تری شود. برای پیدا کردن منشاء نشتی باید مبدل حرارتی برای احتمال وجود ترک و شکاف مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین، این احتمال وجود دارد که پمپ آب، اتصالات پمپ و اتصالات لوله‌های پکیج نشتی داشته باشند.

تعمیر تخصصی پکیج ایران رادیاتور خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

صدا دادن پکیج

در بسیاری موارد، صدا دادن پکیج مرتبط با پمپ گرمایش مرکزی دستگاه است. به مرور زمان که هوا داخل این پمپ نفوذ می‌کند، یک حباب هوایی ایجاد کرده، باعث تولید سر و صدا در پکیج می‌شود. با باز کردن شیر هواگیری کوچکی که پشت بدنه پکیج قرار گرفته، می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

بوی گاز یا سوختگی از پکیج ایران رادیاتور

بوی گاز به معنای وجود نشتی است و می‌تواند خطرناک باشد. برای برطرف کردن این مشکل ابتدا باید لوله گاز و اتصالات آن مورد بررسی قرار بگیرند. بوی دود و سوختگی نیز ممکن است از دودکش باشد. نصب نادرست دودکش یا انسداد آن می‌تواند باعث جمع شدن دود و ایجاد بوی سوختگی شود.

سرد و گرم شدن آب پکیج

سرد و گرم شدن آب پکیج مشکلی است که افراد زیادی نسبت به آن شکایت دارند. نوسان فشار آب، خرابی پمپ ورودی، معیوب بودن سنسور آب گرم یا شوفاز، جرم گرفتن مبدل پکیج و تنظیم نبودن ارتفاع شعله پکیج برخی از دلایل سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور هستند.

گرم نشدن آب

گرم نشدن آب پکیج ایران رادیاتور می‌تواند به این دلیل باشد که دستگاه اصلا کار نمی‌کند. در صورتی که متوجه شدید پکیج کار نمی‌کند، برق، آب و گاز ورودی را بررسی کنید. از سویی دیگر، در صورتی که پکیج کار می‌کند اما آب گرم نمی‌شود، باید کنترلرها و ترموستات را مورد بررسی قرار بدهید. تنظیمات اشتباه کنترلرها، از دلایل ساده گرم نشدن آب پکیج هستند.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور
مشاهده تمام کد خطاها
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی از برندهای ایرانی باکیفیت است که سابقه درخشانی در زمینه تولید سیستم‌های گرمایشی منازل دارد. این برند انواع پکیج‌های زمینی و دیواری را در بیش از 20 مدل تولید و به بازار عرضه نموده است.

چنانچه می‌دانید پکیج یک سیستم مکانیکی-گازی-الکتریکی است. ساختار پیچیده پکیج در کنار عواملی مثل عدم انجام سرویس دوره‌ای، نصب غیر اصولی، خراب شدن برخی قطعات، استفاده نادرست و…می‌تواند به بروز مشکلات و خرابی‌هایی در پکیج منجر شود. با این حال نیازی به نگرانی نیست چرا که مراجعه به موقع و بلافاصله بعد از مشاهده ایرادات کوچک می‌تواند مانع خرابی‌های جدی شود.

نکته حائز اهمیت دیگر اینکه مراجعه به مراکز معتبر تعمیر لوازم خانگی در زمان بروز خرابی پکیج منطقی‌ترین گزینه موجود است به ویژه اگر به نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور تهران یا شهرهای دیگر دسترسی ندارید. خوشبختانه، تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در میان خدمات گسترده کارباما قرار دارد و به کمک ماهرترین تعمیرکاران پکیج ارائه می‌شود.

مشکلات رایج پکیج ایران رادیاتور

مشکلات و خرابی‌های پکیج بسیار دردسرساز هستند، به ویژه اگر در ماه های سرد سال رخ بدهند. در صورتی که سرویس دوره‌ای پکیج ایران رادیاتور را به کمک سرویس کار نمایندگی ایران رادیاتور یا مراکز معتبر انجام ندهید، با مشکلات زیادی در پکیج روبرو خواهید شد از نشت آب گرفته تا گرم نشدن رادیاتورها! برخی از رایج‌ترین مشکلات پکیج به قرار زیر هستند:

  • روشن نشدن پکیج
  • خاموش شدن ناگهانی و پی در پی
  •  افت فشار
  • نشت آب
  • کار نکردن دکمه‌ها
  •  استشمام بوی گاز از دستگاه

خوشبختانه تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور که شناخت کافی نسبت به سیستم این دستگاه دارد، علت غالب مشکلات رایج این دستگاه را به راحتی می‌تواند تشخیص بدهد و برطرف کند. با این حال توصیه می‌شود با دیدن اولین نشانه‌های ایراد و خرابی در پکیج بلافاصله با یک مرکز مجاز تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید تا یک تکنسین ماهر به بررسی و عیب یابی دستگاه شما بپردازد.

یادتان باشد، رسیدگی به موقع نه تنها مانع جدی شدن مشکل دستگاه‌تان می‌شود، بلکه به صرفه جویی در هزینه‌ها نیز کمک می‌کند. از خدمات پس از فروش ایران رادیاتور به موقع استفاده کنید و دستگاه‌تان را سالم نگه دارید!

تعمیر قطعات پکیج، اولویت تمامی تکنسین‌های کاراباما

این مسئولیت کاراباماست که در کنار ارائه خدمات باکیفیت، آسودگی خاطر و آرامش خانواده‌ها را همواره مد نظر داشته باشد. یکی از دغدغه‌های مهم خانواده هنگام بروز خرابی پکیج هزینه تعمیرات است.

طبیعی است که تعویض قطعه هزینه‌ای مازاد به دوش خانواده خواهد گذاشت. از این رو اولویت تمامی تکنسین‌ها ابتدا تعمیر قطعات پکیج ایران رادیاتور و سایر برندهاست.

تعویض قطعات پکیج تنها در صورتی انجام می‌شود که تکنسین بعد از بررسی قطعه اعلام کند که تعمیر صرفه اقتصادی ندارد یا اساسا تعمیر غیرممکن است. برخی از قطعات پکیج که توسط تکنسین‌های کارباما تعمیر یا تعویض می‌شوند، عبارتند از:

  • پرشر سوئیچ آب
  • پرشر سوئیچ هوا
  •  سیستم جرقه زن
  • برد الکترونیکی
  • پمپ جریان آب
  • ترموستات پکیج
  • شیر سه راهه
  • فن پکیج دیواری

آنچه در زمان تعویض قطعه اهمیت زیادی دارد، استفاده از قطعات اورجینال است. در غیر این صورت، دستگاه شما کارایی لازم را نخواهد داشت.

خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور

هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور چقدر است؟

هزینه تعمیرات پکیج را نمی‌توان پیش از بررسی و عیب یابی دستگاه به طور قطعی اعلام کرد؛ چرا که دستگاه‌های متفاوت شرایط متفاوتی دارند و هزینه بر اساس نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه، نوع و شدت خرابی، قیمت قطعه‌ای که باید تعویض شود و …. متغیر است. هرچند امکان ارائه یک قیمت حدودی با توجه به توضیحاتی که زمان هماهنگی می‌دهید، وجود دارد.

دیگر نکته حائز اهمیت در رابطه با قیمت خدمات ایران رادیاتور که از کاراباما دریافت می‌کنید این است که تمامی هزینه‌ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه هستند و تکنسین نمی‌تواند مبلغی بالاتر از آنچه تعیین شده دریافت کند.

به علاوه، قیمت‌ها تحت نظارت مجموعه و واحد نظارت کاراباما هستند. از این رو می‌توانید با خیال راحت سفارش تعمیر پکیج ایران رادیاتور را از طریق پر کردن فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن شرکت ثبت کنید.

آیا خدمات پکیج ایران رادیاتور در کاراباما شامل گارانتی می‌‌شود؟

مجموعه تخصصی کاراباما با 6 ماه گارانتی از زمان دریافت خدمات تعمیر پکیج در کنار شما خواهد بود. در صورتی که طی مدت 6 ماه یا 180 روز پس از تعمیر، دستگاه شما مجددا دچار همان مشکل شد، بار دیگر آن را بدون دریافت هزینه تعمیر خواهیم کرد. ناگفته نماند با توجه به مهارت تکنسین‌ها، دانش فنی و تجربه‌ای که دارند، تکرار شدن مشکل پکیج‌تان بسیار نادر به نظر می‌رسد.

به علاوه فردی که به منزل شما اعزام می‌شود، تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور است و شناخت بسیار خوبی نسبت به سیستم این دستگاه دارد. با این حال، کاراباما مسئولیت خود می‌داند که برای آرامش خاطر خانواده‌ها خدمات ایران رادیاتور را گارانتی کند.

ضمانت تعمیرات پکیج بخشی از خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور در کاراباماست که برای تمامی مشتریان در سیستم ثبت خواهد شد. از نمایندگی ایران رادیاتور چه انتظاری دارید؟ همان را با کاراباما دریافت نمایید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران

چنانچه بالاتر گفتیم، زمان بروز خرابی در پکیج، اهمیت زیادی دارد که پروسه عیب یابی و تعمیر آن توسط افراد یا مراکزی انجام شود که در زمینه تعمیرات این دستگاه تخصص بالا دارند. عدم مراجعه به مراکز معتبر تنها باعث تحمیل هزینه‌های اضافی و غیر ضروری به خانواده خواهد شد.

خوشبختانه، مرکز تخصصی کاراباما به کمک تکنسین‌هایی که تجربه، دانش فنی و مهارت بسیار بالایی دارند خدمات خود را با کیفیتی فراتر از خدمات نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در تهران ارائه می‌دهد.

ساکنین تمامی نقاط و محله‌های تهران و همچنین حومه می‌توانند درخواست خود را از طریق پر کردن فرم آنلاین یا تماس تلفنی ثبت نمایند تا بلافاصله، هماهنگی‌ها جهت ارائه خدمات مورد نظرشان انجام شود. با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در تمامی نقاط تهران حضور دارند، امکان ارائه خدمات در زمانی کوتاه فراهم است.

خدمات پکیج ایران رادیاتور در کدام نقاط کشور ارائه می‌شود؟

ما باور داریم که همه خانواده‌های ایرانی حق برخورداری از خدمات باکیفیت لوازم خانگی را دارند و با همین باور، گستره فعالیت‌های خود را افزایش داده‌ایم. در حال حاضر تعمیرات تخصصی پکیج در استان‌های قم، تهران، گیلان، مازندران، مرکزی، خراسان رضوی و … با کیفیتی فراتر از نمایندگی ایران رادیاتور ارائه می‌شود.

خوشبختانه جزیره کیش نیز تحت پوشش خدمات کاراباما قرار دارد. ساکنین کیش می‌توانند برای برخورداری از خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت نمایند. همچنین، بد نیست بدانید در پی تلاش‌های بی وقفه مرکز تخصصی کاراباما، به زودی استان‌های دیگری از کشور نیز تحت پوشش خدمات تعمیر لوازم خانگی از جمله پکیج قرار خواهند گرفت.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام. بنده تعمیرکار پکیج هستم.اگر نیاز به نیرو داشتین در خدمتم. قبلا کار کردم خدمتتون و منو می‌شناسید. اگر نیاز به نیرو برای همکاری طولانی مدت داشتین من میتونم کمک کنم. با شرایط و روش کارم آشنا هستین .دلیل قطع ارتباط هم اگر از آقای خانی بپرسید کامل در جریان هستن. تشکر

بهروز کاظمی
14 آذر 1402

بنده سرویسکار پکیج و کولرگازی هستم،
آیا استخدام دارید؟

مهدی حیدری
1 مرداد 1402

من معمولا از خدمات نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور استفاده میکنم ولی یکبار به پیشنهاد عروسم از کاراباما تکنسین خبر کردم و واقعا راضی بودم مخصوصا پیگیریشون بابت رضایت مشتری. با تشکر فراوان

محمد امامی
1 اسفند 1401

آی سی برد سوخته است

مصطفی رجایی فرد
17 بهمن 1401

سلام لطفا باهم تماس بگیرید. واسه عیب یابی دستگاه ایران رادیاتور

دقوقی
14 بهمن 1401

با سلام و خسته نباشید .پکیج ایران رادیاتور دو مبدله .دو روزه که چراغ های 40/60/80 چشمک میزنه و رادیاتور و آب سرد میشه .روشن خاموش میکنم .به یه ساعت نکشیده بازم چراغ درجه ها چشمک میزنن

سارا خانی
30 دی 1401

سلام پکیچ ایران رادیاتور دارم هر از چند وقتی ارور40 60 80 میده کا باریست کردن حل میشه اگه میشه راهنمایی کنید

شمس
30 دی 1401

هرچند ساعت یکبار پکیج خاموش میشود و چراغ های ۸۰۶۰۴۰ چشمک میزند. وبعد از رسیت دستگاه درست می‌شود. چه باید کرد؟

سعید محمودی
27 دی 1401

سلام . ۱. پکیج ایران رادیاتور دارم که حالت انفجاری روشن می‌شود. ۲. در دمای تنظیمی ۶۰ درجه گاهی اوقات فاصله روش و خاموش شدن در حد ۱ دقیقه هست

نادر پورفتحی
5 دی 1401

با سلام،در زمان استفاده از دوش آب گرم بصورت منقطع و با فاصله زمانی آب سرد و گرم میشود و دما را نمیتوان به اندازه دلخواه تنظیم کرد.کلا حالت نرمال ندارد.

سعید احمدیان
30 شهریور 1401

بنده چهار عدد از رادیاتورهای ایران نوین خریدم از تهران ولی خونه بنده شهرک اندیشه نزدیک شهریار میباشد برای نصب ا نها بخاطر مستاجر بودن عجله دارم و‌ از شما بزرگوااران تقاضا دارم که در اولویت کار حقیر را قرار داده و نصب بفرمایید ادرس اندیشه فاز ۴. بلوار گلهای غربی مجتمع مهستان بلوک ۲ واحد ۵

همایون سپهر
24 شهریور 1401

سلام برای 150متری واحد برای شمال آیا
سیستم گرمایش از کف بهتره یا رادیاتور

شیر محمدی
5 خرداد 1401

سلام پکیج نشتی داره ، و اینکه آمپر فشار هر روز پایین میاد ، نمایندگی دزفول رو پیدا کردم آقای شیرزاد ، این 2 ماه مارو سر کار گذاشته نمیاد کارو انجام بده لطفا اگه نمایندگی دیگه ای دزفول هست شمارشو بزارید ممنون میشم

سید رضا علوی
13 اردیبهشت 1401

آب گرم نیست هر بار میریم حمام باید استارت کنیم ولی حوله گرمکن همیشه گرمه و شلنگ آب گرم زیر رادیاتور نشتی داره باید چکار باید کرد

مهدی قربانعلی
8 اردیبهشت 1401

آب گرم نمکند

اصغر حسین زاده
18 فروردین 1401

باسلام_پکیج ایران رادیاتور مدلM24Ffدارم که دائم افت فشار(درجه بار)داره امابا بازکردن آب گرم دوباره فشار پکیج بالا میره درضمن آب گرم هم خیلی داغ داغ نمیشه-

لیلاجمال پور
14 اسفند 1400

پکیج وقتی روشن می کنی بعداز یک دقیقه خاموش وعداد ارور میزنه

محمد تجلی
3 اسفند 1400

سلام ابگرمکن هرچه فشارش را بالا میبرم باز خود به خود بعد از ۱۰ ثانیه میاد پایین ما غرب تهران هستیم نه من اولین بار است با شما تماس میگیرم

محمود گردینی
25 بهمن 1400

سلام ابگرمکن هرچه فشارش را بالا میبرم باز خود به خود بعد از ۱۰ ثانیه میاد پایین ما غرب تهران هستیم

محمود گردینی
25 بهمن 1400

سلام برای ماداغ نمیکنه هواگیری کردیم همه کار کردیم اب جوش داخل رادیاتورها نمیره

زهراطاهری
24 بهمن 1400

سلام ببخشید پکیج مدل m24 هست ، رادیاتورها گرم هستن ، ولی آب گرم مصرفی ولرم هست هیچ اروری هم نمیده ، مبدل ثانویه هم سرویس شده , مشکل از چی میتونه باشه ،، قطع و وصلی شعله هم در حین باز بودن آب گرم مصرفی نداریم ، ممنون میشم راهنمایی کنید ، شعله هم خوب و با قدرت روشنه

رضا مقصودی
20 بهمن 1400

سلام پکیج ما الان تقریبا دو روزه کلر نمبکنه
روشنش میکنی صداش میاد که کار میکنه اما بعد چن لحظه قطع میشه اصلا کار نمیکنه

ستاره اجورلو
19 بهمن 1400

پکیج ایران رادیاتور شعله نمیزند

پابدار
23 دی 1400

پکیچ ایران رادیاتور دیواری گازی روشن نمیشود فقط چراغهاش چشمک میزند

حسن نیک صفت
19 دی 1400

    سلام حسن عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

مدل ای 28

هوشمند
18 دی 1400

سلام اقا این پکیج ما بعداز یکماه همه چیش خوبه ولی صدای پروانه ی هواکش جیرجیر صدا میده و چون تو خونه نصب شده اذیتمون میکنه میشه راهنمایی کنید ممنون

ح طهماسبی
11 دی 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر پکیج رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

سلام .از پکیج ما آب می‌چکد. در هفته هم یکبار آمپر فشارش میاد پایین.

محمد اسکندری
10 دی 1400

اب چکه میکنه و بار (فشار) پائین میاد چکار باید کرد در صورت نیاز به بازدید و یا تعمیر اقدام فرماهید

فضل گودرزی
5 دی 1400

    سلام فضل عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر پکیج رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 دی 1400

پکیج نصب شده رادیاتورها گرم ولی شیر آبها سرد است

مسعود فروغی فر
3 دی 1400

    سلام مسعود عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر پکیج رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 دی 1400

سلام ارور یاد شده مربوط به مجموعه فن بالای مشعل هستش معمولا با سرویس فن و یا تعویض پرشر دود برطرف میشه در آخر مشکل مربوط به رله فن در برد دستگاه میشه

رضا حصاری
5 آذر 1400

پمپ دستگاه صدا میده

ایران رادیاتورEco22

حمیدهاشمی
4 آذر 1400

    سلام حمید عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 آذر 1400

سلام بنده پکیج ایران مدل eco22ff دارم حدودا ۴ ساله که دارم استفاده میکنم و تا امروز هیچ مشکلی براش پیش نیامده. میخواستم بگم ایران رادیاتور خیلی از بوتان بهترتره. ای طبقه پنجم بوتان مدل پارما داره هنوز اولین زمستون کلی مشکل براش پیش اومده. بوتان فقط ابگرمکن هاش خوبه من مدل ۳۱۱۵ داشتم ده سال بود که کار میکرد خونه رو فروختم دیگه نمیدونم الان هم کار میکنه یا نه.

علی مرادی
26 آبان 1400

ایران رادیاتور ۲۴ff می باشد . ایراد پکژ. روی آبگرم معمولی روشن میشود و آب را گرم میکند ولی سیستم را روی شوفاژ می گذاریم گاز روشن نمیشود وفقط موتور روشن ودر حال چرخیدن است

محمد رضا عسکری
20 آبان 1400

    سلام پکیچ رو تازه سرویس کردم از وقتی هوا سرد شده شوفاژ رو روشن کردم هر روز درجه به صفر میرسه و خاموش میشه مشکل چیه ممنون میشم راهنمایی کنین

    معصومه حیدری
    29 آبان 1400

      سلام معصومه عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر پکیج رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      29 آبان 1400

باسلام، ممنون از اطلاع رسانی و آموزش نسبی که در سایتتون گذاشتین، اگه امکان داره بفرمایید دلیل لق و لق کردن در زمانی که آب گرم پکیج رو باز و بسته میکنیم صدای لق لق یا شبیه به صدای درگیر شدن چند چرخ دنده میاد، سپاسگزارم

یاوریان
7 آبان 1400

    سلام دوست عزیز
    خیلی خوشحالیم که براتون مفید بوده
    ما همیشه آماده خدمت رسانی هستیم و حتما در مورد مشکلتون یک پست مجزا رو اختصاص خواهیم داد.
    اگر زودتر مایل هستید به پاسخ برسید، پیشنهاد می‌کنم با با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید تا همکاران ما راهنماییتون کنند.

    نسیم اسلام پور
    9 آبان 1400

,سلام پکیج تازه خریداری شده بنده از قسمت هوا گیری نشتی اب داره علت این حالت رو میشه اعلام بفرمایید.

گزمه
29 مهر 1400

پکیج‌ایران رادیاتور احتیاج به تعمیر دارد

رضا مرادی مقدم
27 مهر 1400

    سلام رضای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    28 مهر 1400

سلام ‌‌‌پکیج ایران رادیاتورL24ff,دارم وقتی میخوادروشن بشه صدای انفجارمیده نه همبشه بعضی وقتها هلتشومیخواستم بدؤنم وهزینه تقریبی تعمییریاسرؤیس

انوش
27 مهر 1400

    سلام انوش عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    28 مهر 1400

سلام
بنده از مشتریان محصولات شما هستم و سال گذشته یک دستگاه پکیج مدل m24ffخریداری کردم ولی متاسفانه هر روز خراب میباشد و هنوز یک سال نشده سه عدد پرشر عوض نموده ام خواهشن پیگیری نمایید

احمد مومنی ندیکی
30 شهریور 1400

    سلام دوست عزیز
    خدمات ما شامل نصب، سرویس و تعمیر انواع برندهای پکیج بوده و فروشنده نیستیم.
    خواهشمندم برای پیگیری امور مربوط به خرید دستگاه، با فروشگاهی که پکیج را از آنجا خریداری کرده‌اید تماس بگیرید.

    با تشکر

    نسیم اسلام پور
    3 مهر 1400

سلام در مشهد خدمات دارین
من ۱۲ سابقه کار در تعمیرات پکیج ابگرمکن،کول،بخاری ،شومینه،هود،اجاق گاز دارم با جواز کسب ومدارک
جهت همکاری

محمود نقیبی
25 شهریور 1400

    سلام دوست عزیز
    در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از این شهرها هستید ما در خدمتتون هستیم.
    موفق باشید

    نسیم اسلام پور
    25 شهریور 1400

سلام و خسته نباشید
لطفاً پکیج ایران رادیاتور M24 FF به دلیل عدم استفاده دوساله نیاز به سرویس، کنترل پمپ آب و راه اندازی دارد.
موسوی 0916612****

اقبال موسوي
23 شهریور 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    25 شهریور 1400

پی درپی خاموش می شود

رمضان احمدی
21 شهریور 1400

سلام چراغ مربوط به شوفاژ روشن شده است علت چیست

امید سالاری
27 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    29 تیر 1400

سلام،پکیج خراب شده.

حمید صفری
20 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    22 تیر 1400

پکیج ایران رادیاتورمدلBM24FF میباشدفشار روی ۷۵صدم است بمحض روشن شدن پس از۳۰ثانیه خاموش میشود ۲چراغ دائماروشن خاموش میشود۰۹۱۲****۹۹۶

پرویزرحیمی
17 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    17 تیر 1400

با سلام وقتی پکیج ایران رادیاتور را برای خرید انتخاب کردم بخاطر اسم رسم پرآوازه ای که داشت با خیال راحت انتخاب کردن ولی از چنین نام معتبری این نوع گارانتی و خدمات پس از فروش واقعا بعیده من الان پنج شنبه است موندم توحموم و پکیج کا دارای گارنتی هستش خراب شد به سرویسکار شهرمون زنگ زدم گفت شنبه میام. واقعا انتظار نداشتم091******ارومیه

علی رحیم پور
28 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    در حال حاضر کاراباما فقط در شهرهای
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از این شهرها هستید ما در خدمتتون هستیم.
    موفق باشید

    علوی
    31 خرداد 1400

باسلام
پکیچ این رادیاتور E24FF در حال شوفاز فقط فن کار میکند و جرقه و شعله ندارد و در حالت شوفاز و مصرف آب گرم جرقه و شعله دارد و فقط آب شوفاژ گرم شده، آب مصرفی گرم نمیشود و همچنان آب سرد است و گاهی فشار گیج بالا میرود. اشکال را میفرمایید.

اکبری
22 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    25 خرداد 1400

ممنونم از خدمات خوب وبه موقعتون
سپاس از حس مسئولیت وتعهدتون

ق. نجاری
28 اردیبهشت 1400

سلام پکیج دیواری ما توسط تکنیسین شما مورد سرویس قرار گرفت و خیلی برخورد خوب داشتند همکار شما و من کمال رضایت وتشکر رو دارم

محسن رادسر
14 اردیبهشت 1400

از پشتیبانی و پیگیری ، بخصوص تکسین های متخصص و متجرب شما نهایت رضایت را داشته و از زحمات جناب عبدالکریم ( تکنسین ) کمال تشکر را دارم

اميرپيمان ملكي
30 فروردین 1400

باسلام وخسته نباشید
اززحمات پرسنل کارشناسان شما آقای صادقی وهمکارشان کمال سپاس وتشکر دارم که صادقانه برای تعمیر پکیج منزل ،باصبوری فراوان تعمیر آن را انجام دادند

Alireza Bagheri
11 اسفند 1399

با سلام
پکیج ما ایران رادیاتور هستش
شوفاژها (رادیاتورها) همگی داغ هستند ولی آب گرم حمام یا ظرفشویی سرد هستش

مسعود
25 بهمن 1399

با سلام، ما دیروز برای پکیچ دیواری بعلت فشار کم آب…. یک موتور تحت فشار ۲ اینچ نصب کردیم فشار آب خوب شد و رادیاتور ها کاملا داغ است اما فشار آب حمام سرد و گرم می شود. نمیدانم علت چیست؟

محمد رضا نادرجو
2 بهمن 1399

ایا سیستم و یا یک برد الکترونیکی برای پکیج وجود دارد که بشود پکیج را از راه دور روشن و خاموش کرد ؟
چون گاز محل ما بعضی اوقاط قطعی گاز داریم

ناصر کفیل زاده
21 دی 1399

سلام پکیج منL36FF EN483هست که در منطقه سردسیرنصب شده و بعلت خاموش بودن و قطع کردن برق و گاز دچار یخ زدگى شده بود و هنگام روشن کردن متوجه علامت فشار صفر در مانیتور آن شدم که پس از باز کردن شیر پر کردن مخزن فشار آن خیلى بالا رفته و شیر تخلیه اتوماتیک باز و مقدارى تخلیه کرد :فشار را روى 0.8گذاشتم و کار میکردىلى دیشب فشار مخزن ناگهان به چهار رسید و شیر اطمینان مجدد تخلیه کرد حالا هم روى0.8و دماى چهل کار میکند و گاهى صداى شُر شُر آب از دستگه مى آید :خواهشمندم راهنمایى بفرمایید سپاسگزارم

محمد حسن فرشاد
20 دی 1399

پکیج ایران رادیاتور ما دائم خطای e32 میدهد و آب هم سریعا سرد میشود۰لطفا تماس بگیرید

سعید مولایی
21 آذر 1399

    با سلام. دوست عزیز لز طریق تماس تلفنی یا تکمیل فرم جهت تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود اقدام کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تکنسین متخصص به محل شما مراجعه نماید.

    کارشناس5: شعبانی
    22 آذر 1399

سلام امروز موتور گردش اب پکیج میگن سوخته ۵سال بیشتر کار نکرده از کجا معلومه که سوخته موتور کلاسH میباشد درضمن تعمیر میشود در غیر این صورت قیمت موتور چنده وهزینه تعویض چقدره

مجیدقاسمی
21 آذر 1399

سلام پکیج l36ff.
در حالت زمستانه 15 دقیقه روشنه
4 دقیقه خاموش آیا طبیعیه؟

جواد محمدی
8 آذر 1399

با سلام پکیج ما هر روز حدود نیم درجه افت فشار داره که با شیر ابی مجبورم جبران کنم رادیاتورها هوا گیری شده لطفا بفرمایید اشکال از چیست و تعمیر پکیج ایران رادیاتور با این شرایط چقدر هزینه داره؟

جلال عظیمی
30 آبان 1399

سلام خسته نباشید پکیج ایران رادیاتور ما یکی دو روزه چراغش قرمز میشه یکدفعه اتومات میکنه سبز میشه بعد یکی دوساعت باز قرمز میشه. هواگیری هم کردم ولی سردر نیاوردم لطفا راهنماییم کنید یا بفرمایید اگر احتیاج به سرویس پکیج ایران رادیاتور هست مشکل رو حل میکنه؟ ممنون

ابوالفضل ذوالفقاری
17 اردیبهشت 1399

هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور که خرابی پرشر داره چقدره؟

حمید رضا
11 اردیبهشت 1399

سلام آدرس یا شماره نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج رو لطفا میشه ایمیل کنید ممنونم.

امین هوشمندی
20 فروردین 1399

با سلام. به خدمات پس از فروش ایران رادیاتور احتیاج دارم. شیر اطمینان آب میدهد و فشار پکیج بالا نمیرود. لطفا راهنمایی بفرمایید با کجا تماس بگیرم؟

محمد گنجی
12 اسفند 1398

سلام
از شیر پرکن پکیج آب چکه میکنه و فشار پکیج هر چند روز پایین میاد علتش خرابی شیر پرکن هست، قیمت شیر پرکن با نصب مدل m24ff حدودا چقدر میشه

علایی
29 بهمن 1398

سلام لطفا بفرمائید قیمت مجموعه شیر سوپاپ با کد co.231000879
چند است.
هزینه تعویض و تعمیر پکیج ایران رادیاتور
هزینه آیاب ذهاب چقدر است.

هادی اکبری
11 بهمن 1398

سلام پکیج ماخاموش میشه واز شیر سیاه که برای تنظیم فشار گذاشتن ازش آب مچکه وقتی میخوام روشن کنم ارور میده چکار کنم

وریا سجادی
11 بهمن 1398

سلام و عرض ادب
پکیج ما مدل m24ff هست
چندوقته میخواد شروع بکار کنه چندین مرتبه استارت میزنه و شاید به ۲۰ دفعه هم برسه و صداهای استارتش بیشتر(بلندتر)شده. ولی شوفاژ و آب گرمه. فقط گاهی چراغ resetروشن میشه و کارنمیکنه . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

maryam
7 بهمن 1398

با سلام پکیج ایران رادیاتور دارم چندى پیش آب گرم شیرها سرد و گرم میشدند و کم کم مدت زمان آب گرم کوتاهت شد و الان چندین روز است که تقریبا آب چند ثانیه ائى گرم میشود ولى دیگر سرد میماند.لطفن بنده راراهنمائى کنید و متخصص تعمیر پکیج ایران رادیاتور قسمت شمال تهران(تجریش) معرفى نمائید.با تشکر

بهروز وجدانى
5 بهمن 1398

سلام
پکیج ایران رادیاتور دارم -هنگام استفاده از دوش حمام آب سرد میشود ولی وقتی از شیر زیر دوش استفاده میکنم آب دوباره داغ میشود ایراد چیست .(سرویس پکیج ایران رادیاتور به طور کامل یک ماه پیش انجام شده است)
ممنون میشم پاسخ را به ایمیل ارسال کنید.

تشکر

مرتضی
1 بهمن 1398

سلام وقت بخیر
پکیج ایران رادیاتور م مدل m24ff می باشد . زمانی که درجه افزایش دمای رادیاتور ها را از نصف بیشتر می کنم ، دستگاه خاموش و روشن می شود . ntc و اکترود یون را تعویض کرده ام و نتیجه نداده است .
لطفا راهنمایی بفرمایید . با تشکر

جواد پرستش
30 دی 1398

با سلام و احترام
تعمیرکارا تشخیص دادن مبدل پکیجمون مشکل داره میخواستم ببینم هزینه قطعه و نصبش چقدر میشه مدل دستگاه: BM24FF

عادل عباس زاده
21 دی 1398

سلام .کمتر از یکسال پکیج نصب کردیم حدود سه ماه خود به خود خاموش میشه باید بریم شیر پایین پکیج باز کنیم تا امپر فشار اب بره تا حدود ۱نیم تا ۲ تا روشن بشه .در روز یکی دوبار این کار باید انجام بدیم لطفا راهنمایی کنید

علی فیروزی
14 دی 1398

با سلام در قسمت بالای پکیج(محل اتصال دودکش ) مدل E24FC ایران رادیاتور ورق فلزی قراردارد که به نظر می رسد میزان خروج آلاینده ها را کاهش می دهد ، آیا وجود آن ضروری است و با چه هدفی قرارداده شده است ؟

مجید آقاجانی
5 آذر 1398

پکیج من روشن میشه ولی با ی صدای مهیب اب سرریز میشه ازش و فشار ی دفعه ب صفر میرسه ،لطفا راهنمایی کنید چون واقعا سرده ،سپاس بیکران ژیلا

ژیلا جلدانی
15 آبان 1398

با سلام
پکیج ما 2سالی هست خریدیم 2روزه وقتی زیادش میکنم یعنی رو درجه 2میزارمش همش هی خاموش روشن میشه هواگیری هم کردیم فیلتر اب گرم و سرد رو هم باز کردیم تمیز کردیم اما بازم درست نشده مشکل از چی هست؟ میشه لطفا راهنمایی کنید

azade
12 آبان 1398

با سلام
پرشر سوییچ هوا وصل نمیشه

armin kazemi
11 آبان 1398

با سلام و تشکر داکت اسپیلت ما دچار نشتی اب شده و همزما ن پکیچ ارور 51 داده لطفا راهنمایی بفرمایید

ریحانه
7 آبان 1398

    سلام پکیج ما ایران 22اف اف هست مشعلش چندثانیه روشنه دوباره خاموش میشه اب هم گرم نمیشه

    عباس
    18 دی 1398

سلام پکیج ما آب مصرفی سرد شده ولی رادیاتورها گرمه مشکل چیه؟m24ff

امیر کمالی
29 مهر 1398

سلام دوهفته ای هست که خونه ای خریدم کهسیستم گرمایشی اون با پکیج ایران رادیاتوره ودرتا۹۶.۹.۶نصب شده اب گرم مصرفی مدام گرم وسردمیشه درخواست سرویس پکیج ایران رادیاتور روامشب پرکردم نتیجه رو حتما ثبت میکنم

محمدرضاشکوری
20 مهر 1398

سلام..کسی میدونه هزینه برد پکیج ایران رادیاتور چقدر میشه….در ضمن قیمت نو چنده؟

شهروز
22 مرداد 1398

سلام
وقتتون بخیر
با تشکر از مطالب خوب و کاربردی تون درباره تعمیر پکیج ایران رادیاتور
موفق باشید.

ماهان سرویس
27 تیر 1398

سلام خسته نباشید پکیج ایران رادیاتور دو مبدله است رسوب گیری کردیم اما حالا تند تند خاموش روشن میشه هر بار ک روشن میشه ١۵ ثانیه بیشتر روشن نمیمونه و سریع خاموش میشه مشکل از کجاست بطفا راهنمایی کنید.
البته تو این حین یبار ارور چشمک زن ٧٠ شد ولی یبار ریست کردم درست شد اما همچنان مشکل خاموش روشن شدن پا برجاست

Alialavi
15 دی 1397

سلام خسته نباشید پکیج ایران رادیاتور دو مبدله است رسوب گیری کردیم اما حالا تند تند خاموش روشن میشه هر بار ک روشن میشه ١۵ ثانیه بیشتر روشن نمیمونه و سریع خاموش میشه مشکل از کجاست بطفا راهنمایی کنید.
البته تو این حین یبار ارور چشمک زن ٧٠ شد ولی یبار ریست کردم درست شد اما همچنان مشکل خاموش روشن شدن پا برجاست

Ali alavi
15 دی 1397

سلام
پکیج مدلm24ff دارم
همه رادیات ها گرمه به غیر از یکیشون همه را هواگیری کردم ولی این یکی لج میکنه گرم نمیشه اعصابمو خرد کرده لطفا راهنمایی بفرمائید.

زارعی
9 دی 1397

سلام وقت بخیر بنده پکیج سری Mدارم پارسال دادم سرویس شد اما صدا بم بم بم میده وقتی کار میکنه البته عملکردش خوبه.وقتی به تکنسین گفتم در جواب گفتن علت صدا نبود دودکش دوجداره می باشد و به این علت ما دریچه گرد بالای پکیج بازکردیم چون دودکش دوجداره نیست.میخواستم بدونم آیا علت همینه؟لازم به ذکره وقتی کولر روشن هست پکیج بسیار بی صدا عمل میکند.ممنون میشم زود پاسخ بدین

ح م
28 مهر 1397

با سلام
چند وقتی که فشار پایین میاید حتی با تنظیم کردن آن متشکرم

رضي
18 مهر 1397

سلام
پکیج 36 هزار بوتان گیج فشار هر چند وقت فشار آن صفر میشود در صورتی که زیر 0/8 باید پکیج خاموش شود اما روشن میماند علت چیست

حسین
17 مهر 1397

با سلام
هر چند هفته یک بار چراغ های ۵۰ و ۷۰ و ۸۰ چشمک می زنن و مشعل روشن نمی شود.
که بعد از چند ساعت مشکل خود به خود حل می شود.
مرسی

جواد کوشکی
25 خرداد 1397

با سلام
فشار پکیج منزل بالا میره چندین بار پایین آوردم .باز هم بالا میره .حتی در مواقعی که پکیج خاموشه.لطفا راهنمایی بفرمایید.

ایمان خزایی
30 فروردین 1397

سلام حدودا مرداد ماه پکیج نصب کردم
چه مدت از نصب به سرویس نیاز دارد؟
ایراد خاصی نداره فقط همین طوری یه سرویس بشه
ممنون

وحید حافظی
30 فروردین 1397

سلام
من فرم درخواست تعمیر پکیج ایران رادیاتور پر کردم برای امروز ، چطور میتونم بفهمم کی میاد و پیگیری کنم .

ژاکلین کلامی
23 فروردین 1397

سلام.فندک چندین بار عمل می کند ولی نمی تواند مشعل را روشن کند و پس از 3بار عمل فندک دکمه ریست پکیج روشن می شود…وقتی درجه پکیج را زیاد کنیم با چند بار تلاش فندک مشعل به زور روشن می شود..؟

مسعود اعلمی
23 اسفند 1396

سلام از لوله تخلیه کم کم اب میاد قبلش دو روز نبودیم اومدیم اب داغ نمی کرد شیر هوا رو کمی پیچوندم و رفتم حمام اومدم دیدم خونه رو اب برداشته بعدش اب اصلی رو بستم بعدش الان کم کم اب از شیر تخلیه میاد ایا شیر اطمینان خرابه

حسن طالبی
7 بهمن 1396

سلام
مدل پکیج ما L24FFمی باشد هروقت درجه شوفاژ را کم می کنیم ویا یکی از رادیاتورها را نی بندیم ارورE2میدهد لطفا راهنمایی بفرماییدتقریبا یک سال نصب شده

جلیل امین پور
18 دی 1396

با سلام
پکیج مدل M24FF هست و امروز فشار رو صفر هست و آب چیکه میکنه و شیر فشار را که باز میکنی اصلا بالا نمیره

محسن خرمی
14 دی 1396

با سلام
پکیج ما تازه امسال نصب شده ، الان سیستم گرمایش رو روشن کردم
ولی سیستم شوفاژ اصلا روشن نمیشه، سیستم آب مصرفی روشن میشه
تنظیمات روی زمستانه استو هواگیری هم شده
لطفا راهنمایی نمایید.

محمدرضا تقوي
19 آذر 1396

سلام
پکیج ای 24 نصب کردیم
خطای دی 91 داره
محافظ برق هم نصب کرده نصاب
ولی همچنان خطا میده و خاموش شه

مهدی
9 آبان 1396

    سلام
    با شماره دفترچه نمایندگی پکیج ایران رادیاتور گارانتی تماس بگیرید تا به صورت رایگان برسی و عیب یابی شود

    کارشناس 2 : علوی
    19 آبان 1396

سلام
من نیاز به تعمیر پکیج ایران رادیاتور دارم
پکیج ما سه ساله که از نصبش میگذره ، الان سیستم گرمایش رو روشن کردم
ولی گاهی اوقات کاملا ولرم میشه و هر چقدر هم صبر میکنم پکیج شعله دار نمیشه
ولی اگر یک حرکت کوچک به پیچ حرارت پکیج بدم انگار که بهش شوک داده میشه
و مجددا رادیاتور ها گرم میشه
لطفا کمکم کنید تا این مشکل حل بشه ؟

عباسی
30 مهر 1396

    سلام وقت بخیر
    رادیاتور ها ما سه سال نصب شده دیوار های خونه سیاه کرده علت این موضوع چی؟

    Alikhani
    2 اسفند 1398

با سلام ،وقتی آب گرم حمام بازه صدای سوت از داخل پکیج میاد
.علت چیست؟

اکبر بدرلو
30 مهر 1396

    سلام
    امکان رسوب گرفتن مبدل یا خرابی لوله های زیر پکیج هست

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

سلام وقتی رادیاتور ها را روشن میکنیم ، آب مصرفی در حموم و … سرد میشود ، پکیج دیواری است و آذر 94 نصب شده است.با تشکر

مهناز علی مرادی
28 مهر 1396

    سلام
    این مورد باید برسی کامل شود یا اینکه اطلاعات فنی دقیقتری برای راهنمایی اعلام بفرمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    29 مهر 1396

با سلام
مدل پکیج من M24ff است. با روشن کردن مد زمستانی پکیج که شروع بکار می کند علامت شعله روشن می شود و صدای شعله می آید و دوباره این چراغ خاموش می شود و بعد از چند ثانیه دوباره این روند تکرار می شود. این روند تا موقع کار کردن آن ادامه می یابد. بر روی پکیج هم نشانگر 30 و 40 همزمان روشن است. اما از لحاظ گرمایشی هیچ مشکلی وجود ندارد. آیا این مشاهده نشان دهنده اشکالی در پکیج است؟

با تششکر

معین معینی
28 مهر 1396

با سلام
از دیروز پکیج من رو عدد هفتاد چشمک میزنه
مشکل از چی میتونه باشه و حدودا چقدر هزینه اشه
لطف کنید شماره نمایندگی پکیج ایران رادیاتور غرب تهران رو بدین
ممنون

مصطفی پور
26 مهر 1396

سلام ما هم دقیقا این مشکل رو داریم به ما گفتن حتما آلومینیمی اما از کجا میشه فهمید؟ و پیشنهادی که دادن این هست که صفحه ای نصب کنیم یعنی هزینه اضافی.
از همدان
سلام :: ۴ سال از نصب پکیج ایران رادیاتور گذشته امسال روشن شده دائما هوا میگیره به طوریکه فقط یکی دو پره از رادیاتور گرمه هواگیری که میکنیم یکروز خوبه دوباره شروع میکنه به سرد شدن پره ها به طوریکه سه روز بعداز هواگیری فقط یک یا دو پره از ۱۲ پره گرماست ضمنا در ساختمان دوتا رادیتور ۱۲ پره ای و دوتا رادیاتور ۶ پرهای داریم که غالبا رادیتور های ۱۲ پرهای ها سرد میشه لطفا راهنمایی کنید من خودم فنی هستم خودم طرحهایی دارم ولی شما متخصص هستید منتظر راهنماییتان هستم شفیعی از

شیری
18 مهر 1396

سلام
حدود دو ماه از نصب پکیج ایران رادیاتور ما میگذره چند روز پیش رادیاتورهارو هم روشن کردیم از دیشب نه اب گرم داریم نه رادیاتور ها گرمن فشار از نیم هم پایین تره نزدیکه صفره
اما چراغ قرمز روشن نیست
مدل هم m24ff عستش

هديه كيايي
15 مهر 1396

با سلام،پکیج ما آب رو خیلی گرم نمیکنهطوری ک زیر دوش فقط باید از آب گرم استفاده کرد دمای پکیج تم رو آخرشه،در حالی ک رادیاتورها گرم میشن،

مرتضي همتي
23 اردیبهشت 1396

سلام خسته نباشید پکیج 24 هزار ایران رادیاتور دارم موقعی که شیر مصرفی آب گرم باز میکنم چراغ های درجه به ترتیب چشمک میزند وپکیج روشن و خاموش میشه یعنی اصلا آب گرم نمیشه تقریبا یکسال و نیم میشه نصبه مشکلش چیه

محمود شاهسون
20 اردیبهشت 1396

    سلام
    احتمالا مشکل در فلوسویچ یا سنسور اب هست که باید برسی و تعمیر یا تعویض گردد

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 اردیبهشت 1396

سلام
پکیج ایران رادیاتور ما جند روزی است که دائم همه چراغهای آن از سمت چپ به راست در حال چشمک زدن است و بدون اینکه آب باز باشد مشعل آن در حال خاموش و روشن می باشد و اینکه آب گرم برای روشویی حمام و دستشویی خیلی دیر می رسد (گرم میشه) ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

محمد جواد رحمانی راد
14 اردیبهشت 1396

    سلام
    امکان رسوب گرفتن مدار پکیج دیواری شما بسیار زیاد است حتما نسبت به سرویس و رسوب زدایی اقدام کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    16 اردیبهشت 1396

سلام
مدل پکیج ماM24ffچندروزه که شلنگش وقتی آب گرم روبازمیکنیم ازش آب میچکه
مشکل چیه؟
باتشکر

محمدی
14 اردیبهشت 1396

    سلام
    از کدام قسمت پکیج شما اب چکه میکند ؟

    کارشناس 2 : علوی
    14 اردیبهشت 1396

      ایا پمپ پکیج ایران رادیاتور قابل تعمیر میباشد؟

      سوگند افراسیابی
      27 دی 1398

سلام ابگرم نمیشه مشعل مدت کوتاهی روشن میشه و زود خاموش میشه

علی اصغر ناظری
11 اردیبهشت 1396

    سلام
    اب شوفاژ دیواری هم به همین شکل است ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    16 اردیبهشت 1396

با سلام من ساکن کرج هستم
مدل پکیج 24000 دو مبدله فن دار ایران رادیاتور است حدود دو ماه است وصل شده از دیروز دو بار دستگاه از کار افتاده و چراغها دائم چشمک میزند ( قرمز نشده است ) ولی نه رادیاتورها گرما دارد و نه آب گرم میشود البته با ریست کردن مشکل حل میشود علت چیست
با تشکر

جمشیدی
11 اردیبهشت 1396

    سلام
    با توجه به نو بودن پکیج ایران رادیاتور خودتان حتما با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج تماس گرفته تا از گارانتی محصولات خود استفاده کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 اردیبهشت 1396

    با سلام پکیج با باز کردن آب گرم صدای خیلی بدی پیدامیکند.راهنمایی کنید خواهش میکنم

    سید مهران میرحبیبی
    14 شهریور 1399

    سلام
    مدل m۲۴ff ایران رادیاتور
    پمپ دستگاه صدای تق تق میده ایا دستگاه مشکل پیدا کرده

    افضلی
    4 فروردین 1401

مدل دستگاه من
Ec022ff هست
بعضی مواقع آب گرم رو که باز میکنم، آب گرم نمیشه، وقتی پکیج رو نگاه میکنم میبینم چراغ اول از سمت چپ روشنه، دستگاه رو روشن و خاموش میکنم، بازم چراغ روشنه، دگمه ریستو که میزنم چراغ قرمز خاموش میشه و آب رو هم گرم میکنه.
این اتفاق تا حالا سه بار رخ داده.
ممنون میشم راهنمایی کنین.

سید مهدی هدایتی
29 فروردین 1396

سلام
دو روز هست که پکیج من چراغ قرمزش روشن میشه و آب سرده، وقتی دگمه ریستشو میزنم آب گرم میشه، ولی قبلا اینطوری نبود، مشکل از کجاست؟

سید مهدی هدایتی
27 فروردین 1396

    سلام
    لطفا مدل پکیج حودتان را با اروری که نشان میدهد شرح دهید

    کارشناس 1: پیرنیا
    28 فروردین 1396

سلام
وقت رادیاتور را خاموش میکنم . زیر پکیج اب چکه میکنه؟
وقتی هم رادیاتور روشنه هی قطع و وصل میشه؟

حمید
20 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی پکیج شما نیاز به سرویس توسط تعمیرکار متخصص را دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 فروردین 1396

      تعمیرکاراتون هیچ موقع وقت دارن

      حمید
      21 فروردین 1396

      با سلام
      یک سال پیش آبگرمکن ایران رادیاتور مدل L28Ff خریدم و توسط تکنسین نمایندگی نصب گردیده و حالا خود بخود بعد از یک سال صدای جیر میده بطوریکه داخل سالن آرامش اهل خانواده را بهم زده و چند بارهم ریست کردم ولی صدا همچنان باقیست لطفا اگه ممکنه راهنمائی بفرمائید
      متشکرم

      محمدحسین اکبری
      4 آذر 1399

سلام
پکیج ایران رادیاتور داریم. دائم فشارش افت میکنه میاد روی نیم. ضمناً آب گرم حمام هم دائم سردوگرم میشه. میشه بفرمایید ایرادش چیه؟ ممنون. خسته نباشید.

فتحی
15 فروردین 1396

    سلام
    احتمال خرابی یا نشتی در مبدل یا منبع انبساط شما وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    17 فروردین 1396

      ببخشید برده پکیج دیواری چنده.نمایندگی های شما در منطقه 5را معرفی میکنید که با خود شرکت کار کنه.مال خود ایران رادیاتور باشه لطفا.

      علی کیمیا
      3 خرداد 1399

      سلام دوست گرامی، ما نمایندگی ایران رادیاتور نیستیم بلکه مرکز تخصصی تعمیراتی هستیم که تعمیرات پکیج ایران رادیاتور رو هم انجام میدیم. برای اطلاع از نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران، با خود ایران رادیاتور تماس بگیرید.

      کارشناس 4: جعفری
      7 خرداد 1399

    سلام هر روز پکیج افت فشار دارد باید پکیج هوا گیری شود فشار میاد بالا مجدد بعد از یک روز افت می‌کند مشگل از کجاست

    حمید سلیمی
    22 اسفند 1400

ضمن عرض سلام و خسته نباشید.
سوالی داشتم که لطف می کنید اگر راهنمایی بفرمایید.
پکیج تا دیرور کاملا خوب کار می کرد اما از دیروز دیگه کلا آب گرم نداریم، اما سیستم گرمایش به خوبی کار می کند. هیچ چراغی هم به عنوان ارور روی سیستم روشن نمی شود و در حالی که رادیاتورها به خوبی کار می کنند و گرم هستند اما با باز کردن شیر جرقه ای زده نمی شود و آب هم گرم نمی شود و کاملا سرد است.
به نظرتون مشکل چی می تونه باشه؟

باقری
3 فروردین 1396

    سلام
    دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که یکی از این دلایل خرابی فلومتر یا فلو سوییچ است که باید برسی شود البته شاید نیاز به یک سرویس کلی نیز داشته باشد

    meAfshin76
    4 فروردین 1396

باسلام . ممنون میشم شماره تماس نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج رو در مشهد به من بدین . با تشکر

مجید محجوب
20 اسفند 1395

    سلام
    با تماس با 118 مشهد درخواست مراکزی سرویس را از ایشان بخواهید

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 اسفند 1395

با سلام
من دیروز پکیج رو برای جابجبیی دودکش خاموش و از برق کشیدم و بعد از روشن کردن صراهای عجیبی از پکیج به گوش میرسه ولی دمای آب و فشار آب هیچ تفاوتی نکرده. این سر و صدا نگرانم کرده

محسن عابدی
14 اسفند 1395

    سلام
    منظور شما از صدای عجیب چیه ؟ از کدام قسمت پکیج و درچه زمانی این صدا به گوش میرسد

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 اسفند 1395

    سلام خسته نباشید پکیج من ایران رادیاتور هست وقتی شیراب گرم را باز میکنم بعد از یک دقیقه شعل پکیج خاموش شده و چراغ٧٠شروع به چشمک زدن میکند وکمی بعد دوباره پکیج روشن شده واب گرم میشود این کار بارها تکرار شده واب گرم و سرد میشود

    عباس ابراهيميان
    29 بهمن 1398

    سلام پکیچ ایران رادیاتور مدلm24ffداریم که ارور 70 80 میده و روشن نمیشه

    داریوش اسلامیان
    12 اسفند 1398

      ما هم همین مشکل رو داریم لطفا جواب بدین

      باوفا
      7 مهر 1399

سلام :: 4 سال از نصب پکیج ایران رادیاتور گذشته امسال روشن شده دائما هوا میگیره به طوریکه فقط یکی دو پره از رادیاتور گرمه هواگیری که میکنیم یکروز خوبه دوباره شروع میکنه به سرد شدن پره ها به طوریکه سه روز بعداز هواگیری فقط یک یا دو پره از 12 پره گرماست ضمنا در ساختمان دوتا رادیتور 12 پره ای و دوتا رادیاتور 6 پرهای داریم که غالبا رادیتور های 12 پرهای ها سرد میشه لطفا راهنمایی کنید من خودم فنی هستم خودم طرحهایی دارم ولی شما متخصص هستید منتظر راهنماییتان هستم شفیعی از کاشان

حسین شفیعی
1 اسفند 1395

    سلام
    ایا رادیات های پکیج شما المنیومی است ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 اسفند 1395

      به علت اینکه آب از دستگاه می‌چکید یازده ماه پیش اومدن سرویس کردن واسید زدن ولی باز هم اولش از همونجا چکه میکرد که گفتن واشراش داره آببندی میشه بعدش خوب شد اما دیگه مثل قبل آب را گرم نمیکنه هر روز هم افت فشار میده وتازکی وقتی فشارسنج به حدود یک میرسه یه صدای ناجوری از پکیج میاد وبعد از چند ثانیه قطع میشه دلم نمی‌دونم منبع انبساطیش خراب شده یکی می‌گفت باد منبع انبساطیش تمام شده خلاصه دلم میخواد یه سرویس اساسی بشه که یه مدت بی درد سر کارکنه ،مدل دستگاه L24FF هست، باتشکر

      بابک شعبان زاده
      27 اسفند 1398

      سلام پکیج بعضی موقع روی اعداد ۴۰ و۷۰ چشمک میزنه وار زیرش آب می‌ریزه چیکار باید بکنم مشکل از کجاست بعد از هوا گیری و ریست درس میشه ولی چراغ حرارتش بعد ریست یا خاموش روشن کردن زرد و سبز نمیشه

      سید محمد باب
      30 آبان 1399

      سلام داخل مدار گرمایش مایع ظرفشویی تزریق کنید

      رضا حصاری
      5 آذر 1400

با سلام دوش آب گرم سرد میشود و اصلا گرم نمیشود.ولس رادیاتور ها گرمه. درجه بار رو 1.5 مشکل چیه؟

محمد باقری
9 بهمن 1395

    سلام
    به هیچ عنوان آب گرم مصرفی شما گرم نیست ؟ ایا در این مدت سرویس پکیج را انجام داده اید ؟ احتمال رسوب گرفتن مبدل پکیج شما زیاد است

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 بهمن 1395

      مبدل پکیج ایران رادیاتور مدل L24 لازم دارم

      سیاوش قره داغی
      11 اسفند 1398

    فشار آب روی درجهْ ۲/۵ قرار گرفته و پیچ فشار را هم میچرخانم تاثیری ندارد گفته اند نباید ۱/۵ بالاتر برود لطفاً راهنمایی کنیپ

    ایرج امیدعلی
    24 مهر 1398

      من العان سه روز دنبال سرویس کار و نمایندگی ایران رادیاتور در بندرانزلی استان گیلان میگردم تا مشکل پکیج خونم رو حل کنن هیچکس پیداش نیست واقعا افسوس که رفتم پکیج ایران رادیاتور خریدم خدماتشون زیر صفره
      یخ زدیم از سرما چون هیچکس جوابگو نیست

      سهیل یعقوب زاده
      5 فروردین 1399

      سلام شیر آب ورودی به پکیج رو ببند و شیر آب گرم رو باز کن تا فشار بیاد رو 1.5 بعد شیر آب گرم رو ببند

      فرشید آب نیکی
      2 مرداد 1399

      سلام. آب گرم ما سرد و گرم میشد و بعدشم کلا سرد، اومدن مبدل رو با اسید شستن. ولی دو روز بعد دوباره مشکل برگشت و گرم نمیکنه، رادیاتورها گرمن، مشکل چیه؟

      آ قره خانی
      17 آذر 1399

    سلام سال نو مبارک صدا پاج چند روزی زیاد شده است

    حسین باقی زاده حسینی
    4 فروردین 1399

سیستم گرمایشی زودبه زود روشن میشود سریع داع به 99دزجه می زسد خاموش میشود صدای عرشی میدهد ولی رادیاتورها خیلی گرم نیست یکسال از نصب نمی گزرد

رحیم باشکوه
23 آذر 1395

    سلام
    شما رادبات های پکیج رو هوایگیری کردید ؟ اگر این کار را انجام ندادید اولین کاری که انجام میدید این باشه اگر مشکل حل نشد پیام بدید

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 آذر 1395

    باسلام پکیج ما ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ میده وسابقا هم مدام درژول یکسال گذشته اب گرم مدام سرد وگرم میشده است لطفا جهت تعمیر پکیج ایران رادیاتور اقدام فرمایید

    مروتی
    13 اسفند 1398

      باعرض سلام بار دستگاه بالا نمیره
      دستگاه خودبخود خاموش میشه

      عليزاده
      7 فروردین 1399

      پکیج L28CF دو بار منبع انبساطش پوکیده چرا؟ علت این اشکال چیست

      حسین دقت
      1 شهریور 1399

      سلام خسته نباشید پکیج ایران رادیاتور m24ff داریم چند روزه چکه چکه آب تخلیه میشه ازش مشکل از چیه؟

      مصطفی اخوان
      27 مهر 1399

      پکیچ ایران رادیاتور مدتی هست که صدای غیر عادی که قبلا نداشت صدای تق تق داره تق تق نیست صدای لرزش صدا دار مخصوصا وقتی که آب گرم باز میشه این صدا وخرخر دستگاه بلند میشه

      آرمین روحانی فر
      16 بهمن 1399

      سلام این صدا معمولا مال شیلنگهای فنری زیر پکیج هستش اگر از اونها نبود از پمپ هستش که معمولا با تعویض روتور پمپ برطرف میشه

      رضا حصاری
      5 آذر 1400

      سلام باید ببینید آب از کجا چکه میکنه اگر از اتصالات زیر پکیج منظور شیلنگهای رابط باشه با تعویض واشر ها بر طرف میشه ولی اگر از اتصالات دیگه باشه با تعویض اورینگ آب بندی میشه ممکن هم هست از شیر ۳بار باشه که معمولا با سرویس شیر درست میشه

      رضا حصاری
      5 آذر 1400

      سلام ارور یاد شده مربوط به مجموعه فن بالای مشعل هستش معمولا با سرویس فن و یا تعویض پرشر دود برطرف میشه در آخر مشکل مربوط به رله فن در برد دستگاه میشه

      رضا حصاری
      5 آذر 1400

    سلام مبدل اصلی پکیج شما رسوب گرفته و نیاز به اسید شویی داره رسوب داخل مبدل باعث میشه که گرمای مشعل به خوبی به آب انتقال پیدا نکنه و مبدل زیاد داغ میشه سنسور حد عمل کرده ‌و دستگاه خاموش میشه

    رضا حصاری
    5 آذر 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس