ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی (LG)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی ال جی، می‌توانید در خواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان صورت خواهد گرفت.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

سرویس و تعمیر ظرفشویی ال جی (همراه با جدول هزینه‌ها)

شستن ظروف کثیف و چرب خسته‌کننده و زمانبر است اما ماشین ظرفشویی ال جی (LG) این کار را به سرعت، بهینه و باکیفیت بالا انجام می‌دهد. ظرفشویی‌های این برند از بهترین و کارآمدترین ظرفشویی‌های بازارند که البته به هیچ وجه از خرابی و بروز مشکل مصون نیستند.

خرابی ماشین ظرفشویی و تمیز نشستن ظروف توسط دستگاه کلافه‌کننده و دردسرساز است. اما جای هیچ نگرانی نیست. مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما به خوبی شرایط شما را درک کرده و در سریع‌ترین زمان به کمک شما خواهد آمد.

اگر به نمایندگی ظرفشویی ال جی دسترسی ندارید و از سویی تعمیر دستگاه شما ضرورت دارد، می توانید درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا تکمیل فرم آنلاین ثبت کنید. کاراباما تلاش می‌کند خدمات مربوطه را در همان روز ثبت درخواست به شما ارائه دهد.

شستن ظروف کثیف و چرب خسته‌کننده و زمانبر است اما ماشین ظرفشویی ال جی اینکار را به سرعت، بهینه و باکیفیت بالا انجام می‌دهد. ظرفشویی‌های ال جی یکی از بهترین و کارآمدترین ظرفشویی‌های بازارند که البته به هیچ وجه از خرابی و بروز مشکل مصون نیستند. خرابی ماشین ظرفشویی و تمیز نشستن ظروف توسط دستگاه کلافه‌کننده و دردسرساز خواهد بود. اما جای هیچ نگرانی نیست. شعبه نمایندگی ظرفشویی ال جی کاراباما به خوبی شرایط شما را درک کرده و در سریعترین زمان به کمک شما خواهد آمد.

چرا انتخاب تعمیرکار ماشین ظرفشویی ال جی کاراباما؟

سرویس و تعمیر ظرفشویی ال جی از جمله تعمیرات تخصصی و دشواریست که برای انجام آن، بدون استثنا به دانش فنی تخصصی برند ال جی، تجربه انجام تعمیرات ظرفشویی ال جی مشابه و ابزارآلات خاص احتیاج است. به همین دلیل متخصصین شعبه نمایندگی ظرفشویی ال جی کاراباما دارای صلاحیت کامل جهت سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی شما می باشند و انتخاب آنان بهترین تصمیم برای رسیدگی به دستگاه شماست.

اگر به تازگی نقل مکان کرده اید، اگر ظرفشویی بازدهی گذشته را ندارد و ظروف را تمیز نمی شوید و اگر به دلیل مشکلی در دستگاه قادر به استفاده از آن نیستید، متخصصین ظرفشویی ال جی ما به کمک شما خواهند آمد. خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی توسط متخصصین مجرب و دارای صلاحیت کاراباما در زمانی کوتاه و بر طبق استانداردهای ال جی، برای انواع مدل ها و ظرفیت ها ارائه می گردد.

خدمات برتر کاراباما و کیفیت بالای آنها با بیمه دستگاه شما در طول تعمیر یا سرویس ظرفشویی ال جی و ارائه گارانتی معتبر از سوی شرکت تا 3 ماه پس از انجام خدمات تضمین می شود.

رفع مشکلات متداول ظرفشویی ال جی و قطعات آن توسط کاراباما

هرگونه مشکل پیش آمده برای ماشین ظرفشویی ال جی شما توسط متخصصین مجرب ما قابل رفع می باشد. اگر هر یک از مشکلات رایج زیر و یا موارد دیگری را در دستگاه خود مشاهده کردید، بلافاصله با ما تماس بگیرید:

  • نچرخیدن بازوهای آبپاش
  • تمیز نشدن ظروف در ظرفشویی
  • گرم نشدن آب توسط هیتر
  • آبگیری نکردن ظرفشویی
  • عدم تخلیه آب های کثیف پس از شستشو
  • خاموش شدن ناگهانی
  • و…

تعمیرکار ماشین ظرفشویی ال جی کاراباما اعتماد شما را قدر دانسته و وضعیت اقتصادی حاضر را به خوبی درک می کند. به همین دلیل با اولویت تعمیر قطعات در عوض تعویض آنان سعی در کاهش هزینه های تعمیر ظرفشویی ال جی تان خواهد داشت. برخی از قطعات ماشین ظرفشویی ال جی که توسط متخصصین کاراباما تعمیر/ تعویض می گردند، عبارت است از:

  • بازوهای آبپاش
  • محفظه جاپودری
  • پمپ تخلیه
  • سوئیچ و قفل درب
  • برد الکترونیکی
  • هیتر یا المنت ظرفشویی
  • و…

به یاد داشته باشید که مراقبت و سرویس ماشین ظرفشویی ال جی تان می تواند از بروز مشکلات رایج ظرفشویی و خرابی قطعات ماشین ظرفشویی ال جی که در حال حاضر در بازار هم کمتر یافت می شوند، جلوگیری نماید.

نصب ماشین ظرفشویی توسط تکنسین‌های کاراباما

نصب درست و اصولی ماشین ظرفشویی از این جهت اهمیت دارد که اگر به درستی انجام نشود، می‌توانیم شاهد آسیب به برخی از قطعات دستگاه یا نشت آب از ظرفشویی باشیم. مجموعه کاراباما با دارا بودن تکنسین های متخصص و آموزش دیده در این زمینه امکان نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی شما را در سریع ترین زمان ممکن فراهم خواهند کرد.

مرکز مجاز تعمیر ظرفشویی ال جی

اگر ماشین ظرفشویی ظروف را به خوبی نمی‌شوید، به صورت ناگهانی خاموش می‌شود، سر و صدای زیادی دارد، آب را تخلیه نمی‌کند و … برای جلوگیری از آسیب جدی به سایر قطعات آن می بایست سریعا برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید.

مجموعه کاراباما دارای میانگین 11 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی از جمله برند ال جی است. برای دریافت کلیه خدمات مربوط به تعمیرات یا تعویض قطعات ماشین ظرفشویی، کافیست درخواست اینترنتی خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید و از خدماتی با کیفیت بالاتر از نمایندگی ال جی بهره‌مند شوید.

تعمیر قطعات اولویت کاراباماست

به منظور کاهش هزینه های تعمیرات و همچنین رفاه حال مشتریان، اولویت تکنسین های کاراباما در وهله اول تعمیر اصولی و بدون نقص قطعه است. تنها در صورتی که امکان تعمیر ظرفشویی ال جی نباشد، اقدامات لازم برای تعویض قطعه و استفاده از قطعات اورجینال انجام خواهد گرفت.

تعمیرکار کاراباما دارای صلاحیت کامل برای سرویس و تعمیر دستگاه شما هستند و انتخاب آنان بهترین تصمیم برای رسیدگی به دستگاه شماست. برخی از قطعاتی که توسط متخصصین کاراباما تعمیر و در صورت نیاز تعویض می‌شوند، عبارت است از:

  • بازوهای آبپاش
  • محفظه جاپودری
  • پمپ تخلیه
  • سوئیچ و قفل درب
  • برد الکترونیکی
  • هیتر یا المنت ظرفشویی

تعمیرکار ماشین ظرفشویی ال جی در تهران

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی

تکنسین‌ها توصیه می‌کنند با دیدن کوچکترین مشکلی برای تعمیر ظرفشویی ال جی خود اقدام کنید چرا که تعلل باعث بدتر شدن ایراد می‌شود. هرگونه مشکل پیش آمده برای ماشین ظرفشویی شما توسط متخصصین مجرب ما قابل رفع است.

اگر هر یک از مشکلات رایج زیر یا موارد دیگری را در دستگاه خود مشاهده کردید، بلافاصله با ما تماس بگیرید:

  • نچرخیدن بازوهای آبپاش
  • تمیز نشدن ظروف
  • گرم نشدن آب توسط هیتر
  • آبگیری نکردن دستگاه
  • عدم تخلیه آب های کثیف پس از شستشو
  • خاموش شدن ناگهانی
  • بسته نشدن درب

تکنسین‌های کاراباما از تعمیر درب ماشین ظرفشویی ال جی تا ایرادات جزئی و خرابی قطعات را با دقت زیاد انجام می‌دهند به طوری که تا مدت‌ها بعد از تعمیر، دستگاه‌تان کارکرد درستی خواهد داشت.

تعمیر ظرفشویی ال جی در تهران

ساکنین تمامی مناطق تهران و حومه می‌توانند برای تعمیر، سرویس و نصب ظرفشویی، از خدمات کاراباما بهره مند شوند. تکنسین‌های متخصص در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی در تمامی نقاط تهران حضور دارند و آماده خدمت رسانی به شما هستند. در زمان عدم دسترسی به نمایندگی ال جی مراجعه به مراکزی چون کاراباما منطقی‌ترین اقدام ممکن است. هرچند کاراباما، خود خدماتی در سطح رقابتی ارائه می‌دهد و می‌تواند مرجعی بسیار قابل اعتماد باشد.

هزینه تعمیرات ظرفشویی ال جی

هزینه تعمیرات ظرفشویی به عوامل گوناگونی از جمله، مدل دستگاه، علت خرابی، نوع قطعه معیوب شده و … بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان مبلغ دقیقی را برای تعمیر این دستگاه تعیین کرد و هزینه تعمیرات پس از عیب یابی ماشین ظرفشویی توسط تکنسین متخصص مشخص خواهد شد. لازم به ذکراست، تمامی هزینه های دریافتی از مشتریان منصفانه بوده و تحت نظارت کاراباما دریافت خواهد شد.

نرخ خدمات تعمیر انواع ماشین ظرفشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 الی 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 الی 120.000
3اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 الی 120.000
4اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 الی 180.000
5اجرت تعویض موتور ظرفشویی رومیزی500.000 الی 600.000
6اجرت تعویض موتور ظرفشویی 12 نفره به بالا420.000 الی 520.000
7اجرت تعویض المنت180.000 الی 220.000
8اجرت نصب و آموزش ظرفشویی200.000 الی 250.000
9اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 الی 480.000
10اجرت باز و بسته کردن موتور ظرفشویی و تعویض بلبرینگ با جنس700.000 الی 1.000.000
11اجرت تعویض مخزن نمک ظرفشویی عادی (در منزل)450.000 الی 600.000
12اجرت تعویض برد ظرفشویی350.000 الی 450.000

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی

تمامی خدمات مربوط به تعمیر ظرفشویی ال جی در کاراباما با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می شود. بدین صورت که اگر تا 6 ماه، مجدد دستگاه شما دچار همان مشکل شد، کاراباما بدون دریافت هزینه اقدام به تعمیر دستگاه‌تان خواهد کرد.

تعمیر ظرفشویی ال جی در محل

یکی از خدمات کاراباما ارائه خدمات تعمیرات در منزل است. از مهم‌ترین مزایای تعمیرات ماشین ظرفشویی در محل می توان به کاهش هزینه تعمیرات، جلوگیری از آسیب به دستگاه در حین انتقال به تعمیرگاه و … اشاره کرد. پس از ثبت درخواست تعمیرکار ظرفشویی با ابزار کامل به منزل اعزام شده و دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد.

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی ال جی

برند ال جی با تولید محصولات متنوع و باکیفیت باعث رضایت بسیاری از مشتریان خود شده است. ماشین ظرفشویی ال جی یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که به طراحی زیبا و کیفیت بالا شناحته شده است. با این حال، هر دستگاهی ممکن است پس از مدتی با ایراد روبرو شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. ماشین ظرفشویی LG نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. توصیه می‌شود که به دلیل فناوری به روز این دستگاه، برای تعمیر آن حتما از یک تکنسین آموزش دیده در این زمینه کمک بگیرید تا دستگاه شما به صورت اصولی تعمیر شود و مجبور به صرف هزینه مجدد برای تعمیر یا تعویض قطعات نباشید.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی ال جی

1.ماندن لکه روی ظروف در ماشین ظرفشویی ال جی

استفاده از مواد شوینده نامرغوب، شوری آب، چیدمان نادرست، عدم استفاده از جلادهنده و سختی آب می‌تواند علت باقی ماندن لکه روی ظروف در ماشین ظرفشویی باشد. برای رفع این مشکل توصیه می‌شود از جلادهنده و مواد شوینده مناسب استفاده کنید.

2.روشن نشدن ماشین ظرفشویی ال جی

یکی از اصلی‌ترین دلایل روشن نشدن ماشین ظرفشویی، اشکال در فیوز برق و دو شاخه است. بنابراین، قبل از ثبت درخواست سیستم برق رسانی را چک کنید تا از اتصال برق دستگاه مطمئن شوید. خرابی سلکتور، رله، قفل درب، تایمر، فیوز حرارتی، برد الکترونیکی از دیگر مواردی است که باعث روشن نشدن دستگاه می‌شود و لازم است توسط تکنسین بررسی گردد.

3.تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی ال جی

تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی ممکن است به علت گرفتگی فیلتر کف، خرابی پمپ تخلیه، انسداد شیلنگ تخلیه یا خرابی برد الکترونیکی رخ بدهد که لازم است قطعات داخلی دستگاه توسط تکنسین چک شود.

4.سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی ال جی

یکی از دلایلی که باعث ایجاد سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی می‌شود، چیدمان نادرست و برخورد پروانه‌ها با ظروف است. خرابی موتور، یاتاقان، فن خشک کن و بازوی آبپاش از دیگر مواردی است که باعث ایجاد این مشکل می‌شود و باید توسط یک تکنسین ماهر بررسی شود.

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی ال جی خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.نشت آب از ماشین ظرفشویی ال جی

نشت آب از ماشین ظرفشویی می تواند به دلیل شل شدن بست‌ها، فرسودگی شیلنگ، خرابی پمپ، معیوب شدن بازوی آبپاش، استفاده بیش از حد مواد شوینده و در نهایت خرابی واشرها رخ بدهد. برای رفع این مشکل بهتر است دستگاه شما توسط تکنسین متخصص بررسی شود.

6.بوی بد ماشین ظرفشویی ال جی

در صورتی که فیلترها، لاستیک دور درب و دیواره‌ داخلی ماشین ظرفشویی برای مدت طولانی تمیز نشود، می‌توانیم شاهد بوی بد ماشین ظرفشویی باشیم. برای رفع این مشکل پس از  هر بار شستشو دستگاه را تمیز کنید. باز گذاشتن درب دستگاه پس از اتمام شستشو برای خشک شدن رطوبت نیز می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند.

7.وارد نشدن آب به ماشین ظرفشویی ال جی

وارد نشدن آب به ماشین ظرفشویی ممکن است به علت خرابی برد الکترونیک، میکروسوئیچ درب، سنسور سطح آب و ایراد در شیر برقی رخ بدهد. قبل از ثبت درخواست، شیر ورودی آب را بررسی کنید که پارگی یا گرفتگی نداشته باشد.

8.شستشوی طولانی ماشین ظرفشویی ال جی

از دلایلی که ممکن است باعث طولانی شدن پروسه شستشوی ماشین ظرفشویی شود می‌توان به کم بودن فشار آب، سرعت کم آبگیری، اختلال در عمل تخلیه، خرابی ترموستات و  المنت اشاره کرد. برای رفع این مشکل باید دستگاه توسط تکنسین بررسی شود و در صورتی که اشکال از ترموستات و المنت باشد، این قطعات می‌بایست تعویض گردد.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین ظرفشویی ال جی

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

خدمات پس از فروش ظرفشویی ال جی

خدمات پس از فروش که با معادل انگلیسی after sales services نیز شناخته می شود، مدیریت، طرح ریزی و اجرای مجموعه اقدامات نوین و استراتژی هایی در واحد خدمات شرکت ها و سازمان ها می باشد که با حجم عظیمی از مشتریان که از طریق واحد فروش و بازاریابی به شرکت ارتباط یافته اند، روبه رو می باشند.
از جمله خدمات ماشین ظرفشویی ال جی (LG) که در این مرکز ارائه می شود می توان به نصب، سرویس، تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی و همچنین مشاوره و آموزش استفاده صحیح و نگهداری لوازم خانگی اشاره کرد.
با توجه به اینکه این خدمات توسط متخصصانی با میانگین ۱۱ سال تجربه ارائه می شود و دارای ۱۸۰روز گارانتی می باشد، شما میتوانید با خیالی آسوده ماشین ظرفشویی ال جی خود را به ما بسپارید و در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

نمایندگی ظرفشویی ال جی

کاراباما سالهاست به صورت تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی را انجام می دهد اما نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی نمی باشد و به طور مستقل فعالیت می کند. در صورتی که گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، متخصصان ما می توانند در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه تر از سایر شرکت ها، مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند؛ اگر گارانتی و ضمانتنامه ظرفشویی ال جی شما به اتمام نرسیده است، می توانید جهت دریافت خدمات پس از فروش ال جی، با شرکتی که بعنوان نمایندگی ال جی دستگاه شما را گارانتی کرده تماس حاصل فرمایید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

درب ماشین ظرفشویی ایراد پیدا کرده و مسئله دوم اینکه تمیز نمیشوره لکه روی ظرفها میمونه .

حمیرا جوادی
1 دی 1402

    آب سخت، استفاده از مواد شوینده نامناسب، دمای نامناسب آب یا استفاده از مواد شوینده به میزان زیاد، از مهم ترین دلایل باقی ماندن لک و کثیفی روی ظروف است.

    فائزه کریمی
    2 دی 1402

سلام ماشین ظرفشویی من آبگیری نمیکنه

صدیقه فیض آبادی
21 مهر 1402

    1. فیلتر آب را برای مسدودیت‌ها بررسی کنید.
    2. مطمئن شوید که لوله‌های تامین آب درست متصل شده باشد.
    3. از مقدار آب کافی در مخزن اطمینان حاصل کنید.
    4. تنظیمات ماشین ظرفشویی را چک کنید.
    اگر مشکل ادامه دارد یا نیاز به تخصص دارد، با یک تکنسین ماشین ظرفشویی تماس بگیرید.

    فائزه کریمی
    22 مهر 1402

سلام، میشه لطفا نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی رو معرفی کنید بهم؟ همه میگن نمایندگی هستن، حرف کیو باور کنیم آخه؟

آوا نعمت الهی
1 اسفند 1401

    با سلام و احترام، نمایندگی‌‌های رسمی برندهای غیر ایرانی از جمله نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی چندین ساله که داخل ایران هیچ فعالیتی ندارند. و تعمییرگاه‌هایی که ادعای نمایندگی دارند، رسمی نیستند.

    یاسمن یگانه
    1 اسفند 1401

ظرفشویی ما ازوقتیکه خریدیم کار نمی کنه لطفن سرویسکاری را درشهرستان ارومیه معرفی کنید

کریم خدایی
16 بهمن 1401

سلام خسته نباشید.بنده قصدخریدظرفشویی ال جی بخرم وآشنایان پیشنهاددادندازکارشناسان شماراهنمایی بگیرم ممنون میشوم دراین رابطه کمک کنید.تشکر

حبیب همتی
26 دی 1401

سلام وقت بخیر
ماشین ظرفشویی من چند وقتی برنامه شسشوش اتمام ممکنه
و ما تازه اساس کشی کردیم اگه ممکن هست منو راهنمایی کنید
تو خونه تازه لوله کشی ظرفشویی هم نداریم
ممنون میشم راهنماییم کنید

لیلا احمدی
25 دی 1401

نمک ماشین ظرفشویی رو چقدر باید بریزیم و از کجا بخریم این نمک رو ایا باید تعمیرکار ظرفشویی ال جی این کارو بکنه یا خودمون میتونیم

محسن حق پرور
28 آذر 1401

ماشین ظرفشویی ال جی وقتی که مرحله شستشویش به اتمام میرسد به محض وارد شدن به مرحله خشک کردن ارور میزند و اینکه ظرفها هم خوب آبکشی نمیشود و هنگامی که طرفها را بررسی میکنم کدر و کف آلود است و حالت چسبندگی دارد

مریم زمانی
7 شهریور 1401

ماشین ظرفشویی الجی من بعد چند دقیقه ارور pf میده بعد کلا خاموش میشه .میخواستم ببینم هزینه تعمیرش چقدر حدودا

فیروزه کیایی
1 شهریور 1401

    روز شما بخیر کاربر گرامی
    این مشکل ممکن است به دلایل زیر پیش بیاید:
    قطع و وصل شدن برق منزل
    ایراد محافظ یا سه راهی برق
    ایراد برق ماشین ظرفشویی

    در صورتی که نیاز به تعمیر باشد، جهت ثبت درخواست خود با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    5 شهریور 1401

سلام خسته نباشید.هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ال‌جی چقدره؟

خانم بزرگزاده
11 مرداد 1401

    سلام کاربر گرامی
    جهت اطلاع هزینه و ثبت درخواست می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید. یا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید

    فرهاد محمدی
    12 مرداد 1401

سلام ظرفشویی ما بعداز شستشو لکه بر روی ظروف میذاره نمک و مایع هم عوض کردیم تاثیری نداشت.جدیدا بعداز شستشو از قسمت جای جلادهنده تا پایین درب لکه طولانی افتاده ک هرکاری میکنیم پاک نمیشه چکار باید کرد

علی کبیری
27 تیر 1401

ماشین ظرفشویی ما برند LG می باشد و کلید on & off شکسته و فیوز برند هم از بین رفته است

سید عباس خباز
5 بهمن 1400

ظرفشویی ال جی کاملأ درست کار میکند کمی نشت اب دارد

نمایندگی ال جی

سیدمحمد شریفی اصل
13 آذر 1400

    سلام سید محمد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای سرویس ماشین ظرفشویی ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 آذر 1400

سلام ماشین ظرفشویی ال جی پیام LE میده

سیامک بشردوست
21 مرداد 1400

سلام
دستگاه ظرفشویی ال جی دارم موقع حمل و نقل زمین خورده و کمی اوراق شده آیا قابل تعمیره؟

بهمن آپرین
7 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400

اتصالی برقردارد
و روشن نمی شود
فیلترشم باید تعویض شود

مرضیه حاجی زاده
17 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    19 خرداد 1400

IC مرکزی برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی ال جی مدل WZ6805WF سوخته آیا قابل تعمیر است شماره سریال 103KWTA00273

مریم یارمحمدی
18 بهمن 1399

سلام وقت بخیر
ببخشید فکر میکنم که به تعمیرات ظرفشویی ال جی احتیاج دارم. لطفا راهنمایی کنید. ماشین ظرفشویی من پس از روشن شدن یه ارور میده و دیگه کار نمیکنه ارور E1، به تعمیرات احتیاج داره یا صرفا با سرویس ظرفشویی ال جی مشکل حل میشه؟

شفیعی
5 مهر 1399

سلام ببخشید یه سوال داشتم از خدمتتون اگر رنگ روی درب ظرفشویی رفته باشه امکان رنگ کردنش وجود داره ؟

مریم شایگان
28 اردیبهشت 1399

سلام وقت بخیر
یه مشاوره می خواستم در مورد خرید ظرفشویی ال جی
من بین ۲ تا مدل موندم اولی ایکس دی ۷۴ که برای خود شرکت گلدیران هست و دومی مدل ۵۱۲ که گارانتی اصلی نداره و کاسب ها می گن اصل کره هستش اما فکر می کنم از بانه بیاد ، می خواستم بدونم کدومش ارزش خرید داره و از نظر داخلی و موتور کدومش قطعاتش واقعا کره هست لطفا راهنمایی کنین ممنون

مسعود عسگری پور
2 اردیبهشت 1399

قفل کودک رو چه طور باز کنم؟

سپیده فرقانی
9 فروردین 1399

سلام مدل ماشین ظرفشویی DW_EN1050T هستش و ۷ سال پیش خریدم اصلا نصب نکردم و استفاده نشده میخواستم بدونم شامل گارنتی میشه یانه؟؟؟

Zahra varmaziar
28 بهمن 1398

    سلام آیا تعویض درب ماشین ظرفشویی ۵۱۲ ال جی هست ؟

    محمد دهقان
    24 مهر 1399

      سلام ظرفشویی ال جی دارم
      استارت میکنیم آلارم میده
      مشهد هستم
      درخواست سرویس و تعمیر دارم

      حسین صادقیان
      1 آذر 1399

سلام زمانی که مواد براق کننده تا میزان نشان دار داخل ماشین ظرفشویی میریزیم با شروع کار ماشین تا اتمام کار دکمه rinse مدام چشمک میزنه !! میشه لطفا راهنمایی کنید

علي حاجلو
20 دی 1398

سلام ، داخل ماشین ظرفشویی مایع براق کننده میریزیم تا خط نشانه ولی موقع شروع به کار دکمه rinse تا اتمام شستشو خاموش روشن میشه!!
و مایع روی ظروف باقی میماند .
حدود دو ماه هست که این طور شده ،
با تشکر از شما

علي حاجلو
19 دی 1398

سلام وقت شما بخیر..شما در شهرستان هم تکنسن فعال دارید یا از تهران اعزام به شهرستان دارید؟ساکن رشت هستیم .ماشن ظرفشویی ما کد He میداد که ظاهرا از المنت ولی تکنسین از دو نمایندگی اوردیم با تعویض المنت و تعویض برد و تعمیر موتور حدود 2 تومن هزینه هنوزدرست نشده …لطفا راهنمایی بفرمایید چطور میشه از کمک شما استفاده کرد؟..من حاضرم ماشین رو براتون به تهران هم ارسال کنم.فقط میخوام مطمئن بشم که عیب یابی درست انجام میشه و مشکل دستگاه حل میشه کاملا..منتظر جواب شما هستم …ممنونم

وحید رضایی
16 آذر 1398

    سلام دوست گرامی
    تکنسین های شهرستان رشت در خود شهرستان حضور دارند. شما می توانید با شماره تلفن 54584-021 تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت درخواست به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید. همکاران ما نزدیک ترین تکنسین به محل زندگی شما را برای رفع مشکل ظرفشویی ال جی به محل اعزام می نمایند.

    کارشناس 4: جعفری
    16 آذر 1398

با سلام و خسته نباشید
آیا در شهر خمین هم نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی وجود دارد یا خیر؟ با تشکر

مهدی رضوی
3 آذر 1398

    سلام دوست گرامی
    شما می توایند برای اطلاع از لیست نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در شهرهای مختلف، به سایت ال جی مراجعه نمایید.

    کارشناس 4: جعفری
    3 آذر 1398

سلام درجه سختی آب رو چطوری میشه فهمید که چقدر هست؟ با تشکر

شرفی
3 آذر 1398

    سلام دوست گرامی
    درجه سختی آب برای شهرها و مناطق مختلف متفاوت است. شما می توانید با توجه به محل سکونت خود درجه سختی آب را از طریق سازمان آب شهر خود بیابید.

    کارشناس 4: جعفری
    3 آذر 1398

      بدنه لباسشویی LGمابرق دارد با فازمتر روشن می شود.

      هوشنگ فرهادی
      4 مهر 1400

      سلام، لباسشویی ال جی شما طوری طراحی شده است که باید حتماً به سیستم ارت ساختمان وصل باشد، یعنی پریز ارت دار و چاه ارت در محل سکونت خود داشته باشید تا به صورت اصولی مشکل شما برطرف شود، اگه چاه ارت ندارید، حداقل کاری که میتونید انجام دهید اینکه دوشاخه ی برق را در آورده و بر عکس جا بزنید، احتمال اینکه تا حدی مشکل شما برطرف شود وجود دارد، در ضمن گاهی احتمال اتصالی سیم کشی به بدنه وجود دارد که باید توسط یک سرویسکار بررسی شود.

      خدمات فنی مهندسی صفری
      1 اسفند 1400

    ایا می شود ماشن ظرفشویی سالم درحمل اور دن منزل قفلش خراب شود

    مریم خزنده
    10 اردیبهشت 1401

سلام
ظرفشویی من ظرف ها رو خوب نمی شوره. بعد از پایان کار بعضی ظرفا لکه چربی دارن و تمیز نشدن. من مطمئن نیستم که گارانتی دستگاهم تموم شده یا نه که برای تعمیر ظرفشویی ال جی زنگ بزنم به نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی. چطوری می تونم بفهمم که هنوز گارانتی داره یا نه؟ با تشکر

سیمین عبادی
3 آذر 1398

    سلام دوست گرامی
    شما می توانید به دفترچه راهنمایی دستگاه خود مراجعه کنید و با توجه به سریال ظرفشویی خود با نمایندگی ظرفشویی ال جی تماس بگیرید و از گارانتی آن مطمئن شوید. اگر گارانتی نمایندگی ظرفشویی ال جی شما به اتمام رسیده تعمیر ظرفشویی ال جی خود را به ما بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمک بهترین تیم تخصصی تکنسین های ال جی، مشکل دستگاه شما را برطرف نماییم.

    کارشناس 4: جعفری
    3 آذر 1398
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس