ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کنوود (KENWOOD)

برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های لباسشویی کنوود، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کرده یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی جهت اعزام تکنسین انجام خواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی کنوود

برند کنوود با تولید محصولات باکیفیت و متنوع طرفداران زیادی دارد. یکی از محصولات این برند لباسشویی است که به دلیل طراحی خاص و استفاده از فناوری پیشرفته جایگاه نسبتا خوبی در کشور ما دارد. باتوجه به حساسیت قطعات لباسشویی کنوود، توصیه می‌شود که خدمات نصب، سرویس و تعمیر این دستگاه را هرگز به افراد غیرحرفه‌ای نسپارید تا دستگاه شما با آسیب‌های جبران ناپذیر مواجه نشود. خوشبختانه، تکنسین‌های مجموعه کاراباما علاوه بر تجربه و دانش کافی، از شناخت کاملی نسبت به لباسشویی کنودد برخوردارند و خدمات دستگاه شما را باکیفیتی بالا ارائه می‌دهند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی کنوود

1.ماشین لباسشویی کنوود کار نمی‌کند

اگر اتصالات برق قطع شده باشد، فیوز مشکل داشته باشد یا درب به طور کامل بسته نشده باشد، دستگاه کار نمی‌کند. خرابی برد الکترونیکی نیز ممکن است باعث بروز این مشکل شود. قبل از ثبت درخواست، برق دستگاه را بررسی کنید و از بسته بودن کامل درب مطمئن شوید.

2.ماشین لباسشویی کنوود حین کار خاموش می‌شود

خاموش شدن دستگاه حین کار می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد: اول اینکه ممکن است دو شاخه اتصال به برق خراب شده باشد. دوم ممکن است تایمر یا برد الکترونیکی معیوب شده باشد یا خازن‌های دستگاه سوخته باشد. برای عیب یابی می‌بایست دستگاه شما توسط تکنسین متخصص بررسی شود.

3.ماشین لباسشویی کنوود نشتی آب دارد

یکی از رایج‌ترین مشکلات لباسشویی، نشتی آب است. اگر شیلنگ ورودی آب مسدود شده باشد، دریچه ورودی آب خراب شده باشد، یا پمپ تخلیه دچار ایراد شده باشد، می‌توانیم شاهد آبریزی از دستگاه باشیم.

4.مواد شوینده داخل ماشین لباسشویی کنوود حل نمی‌شود

استفاده زیاد از مواد شوینده یا مواد شوینده نامرغوب، کثیف بودن محفظه پودر، دمای نامناسب آب، استفاده از مواد شوینده در زمان نامناسب، می‌تواند علت حل نشدن مواد شوینده باشد. برای رفع این مشکل توصیه می‌شود برای شستشو از آب گرم استفاده کنید و در ابتدای شروع کار دستگاه، مواد شوینده را اضافه کنید تا فرصت کافی برای حل شدن آن وجود داشته باشد.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی کنوود خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.لباسشویی کنوود لرزش زیادی دارد و حرکت می‌کند

لرزش زیاد در اغلب موارد به دلیل تراز نبودن دستگاه یا نامتعادل قرار دادن لباس‌ها داخل دیگ رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل حتما پایه‌های دستگاه را به درستی تنظیم کنید. اگر مشکل پابرجا بود، از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

6.ماشین لباسشویی کنوود بوی بدی دارد

باقی ماندن لباس‌ها در دیگ پس از شستشو، استفاده از مواد شوینده نامرغوب، کثیفی محفظه پودر و دیگ و کثیف بودن پمپ، از دلایل اصلی بوی بد ماشین لباسشویی است. برای رفع این مشکل، دیگ را پس از هربار شستشو خشک کنید. فیلتر پمپ دستگاه نیز باید ماهی یک بار تمیز شود.

7.بدنه ماشین لباسشویی کنوود برق دارد

در صورتی که سیستم برق کشی اتصال داشته باشد، موتور سوخته باشد یا خازن پارازیت گیر دارای نشت برق باشد، می‌توانیم شاهد بروز این مشکل باشیم. برای رفع مشکل برق داشتن بدنه می‌توانید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

8.درب ماشین لباسشویی کنوود باز نمی‌شود

معیوب شدن لولای درب، خرابی میکروسوئیچ، تخلیه نشدن کامل آب، فعال بودن قفل کودک یا گیر کردن لباس‌ها بین درب و محفظه، می‌تواند علت باز نشدن درب باشد.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی کنوود

ماشین لباسشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات لباسشویی کنوود (همراه با جدول هزینه‌ها)

در صورتی که به دنبال دریافت خدمات فوری و باکیفیت ماشین لباسشویی کنوود هستید، می‌توانید با کاراباما تماس بگیرید. مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما با گروه پرشماری از تکنسین‌های آموزش دیده خود، خدمات ماشین لباسشویی را با کیفیتی کم نظیر ارائه می‌دهد؛ کیفیتی که می‌توان گفت فراتر از کیفیت نمایندگی کنوود است.

زمانی که تکنسین‌های آموزش دیده کاراباما به منزل شما می‌رسند، تمام ابزارهای لازم برای تعمیر را به همراه دارند و می‌توانند یک روزه خدمات مورد نظرتان را ارائه دهند. با تعهد و مهارتی که تعمیرکاران لباسشویی در کاراباما دارند، طولی نخواهد کشید که دستگاه شما مجددا راه اندازی شود.

سرویس ماشین لباسشویی توسط تکنسین‌های متخصص

سرویس لباسشویی کنوود شامل دو مرحله بررسی و تعمیر دستگاه (در صورت لزوم) است. در شرایطی که نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تهران و سایر شهرها وجود ندارد، می‌توانید از یک سرویس کار لباسشویی در بازه‌های زمانی ۶ ماه یا ۱۲ ماه یک‌ بار (بسته به میزان استفاده‌تان از این دستگاه) جهت تعمیر و سرویس دستگاه‌تان کمک بگیرید.

با این اقدام از نقص‌های فنی دستگاه آگاه شده، می‌توانید برای برطرف کردن مشکلات در زمانی مناسب اقدام کنید. درنتیجه از خرابی‌های پرهزینه پیشگیری نموده و باعث کارکرد بهتر لباسشویی می‌شوید.

نصب لباسشویی کنوود (Kenwood)

نصب لباسشویی کنوود یا سایر لباسشویی‌های مدرن بدون دانش فنی و تجربه کافی نتیجه خوبی نخواهد داشت. کارشناسان کاراباما هنگام نصب لباسشویی، دستگاه را بررسی می‌کنند تا از سلامت آن مطمئن شوند. اگر لباسشویی در این مرحله مشکلی داشته باشد، به راحتی قابل تعمیر است.

با این حال، در صورتی که لباسشویی شما به درستی نصب نشود، در آینده نزدیک ممکن است ایراداتی در دستگاه رخ دهد و مجبور به صرف هزینه بی مورد شوید.

کاراباما کدام مشکلات ماشین لباسشویی کنوود را برطرف می‌کند؟

اگر درباره رایج‌ترین مشکلات لباسشویی کنوود جستجو می‌کنید، احتمالا با اتفاقی غیر عادی روبرو شده‌اید. برخی از مشکلات متداول لباسشویی این برند عبارتند از:

  • نشتی آب از قطعات
  • عدم ورود یا عدم تخلیه آب
  • کار نکردن دکمه‌ها
  • تولید صداهای ناهنجار
  • تکان‌های شدید و غیرمعمول
  • اختلال در کارکرد تایمر
  • خاموش شدن دستگاه به‌ طور غیر منتظره

در کاراباما، اولویت با تعمیر قطعات است

امکان تعمیر قطعات لباسشویی کنوود به مشکل ایجاد شده بستگی دارد. تکنسین‌های کاراباما تا جایی که امکان داشته باشد تلاش می‌کنند قطعات لباسشویی را تعمیر نمایند. اما برخی اوقات تعمیر قطعه‌ها کاری دشوار و پر هزینه است یا شاید قطعه مورد نظر طول عمر مفید خود را تمام کرده باشد. در این مواقع، تعویض قطعه توصیه می‌شود.

در نظر داشته باشید که هنگام تعویض، باید از قطعات اصلی و باکیفیت استفاده شود. اگر در این زمینه تخصص ندارید، به کاراباما اعتماد کنید تا قطعات اصلی را با گارانتی و ضمانت در اختیارتان قرار دهد.در کاراباما خدماتی همسان با نمایندگی کنوود (که در کشور ما وجود ندارد) تجربه خواهید کرد.

تعمیر لباسشویی کنوود در منزل و محل

جابه‌جایی لباسشویی  و انتقال آن به تعمیرگاه اقدامی دشوار است. همچنین احتمال ضربه خوردن و آسیب دیدن لباسشویی در طول مسیر نیز وجود دارد. از این جهت، متخصصین کاراباما سعی دارند با تعمیر لباسشویی کنوود در محل، تمامی مشکلات را برطرف کنند.

تعمیر لباسشویی کنوود در محل ریسک کمتری داشته و آسان‌تر است. بدین منظور کافی‌ست از طریق فرم آنلاین یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت نمایید تا در کمتر از ۲۴ ساعت، تعمیرکار لباسشویی کنوود در منزل شما حاضر شوند و تمامی مشکلات را برطرف کنند.

خدمات پس از فروش لباسشویی کنوود

ارائه خدمات توسط تکنسین‌های متخصص

با استفاده از پلتفرم کاراباما نیازی به تحقیق و جستجو برای تعمیرکار لباسشویی کنوود ندارید! چرا که ما پیش از استخدام، آزمون‌های ورودی و مهارت سنجی را برگذار کرده‌ایم و هر سال متخصص‌های این برند و سایر برندها را برای شرکت در دوره‌های جدید و بهبود دانش فنی یاری می‌کنیم.

لازم به ذکر است که کارشناسان ما به‌طور میانگین ۱۱ سال تجربه فعالیت در این حوزه را دارند. برای تعمیر لباسشویی کنوود به ویژه در صورتی که به خدمات پس از فروش کنوود دسترسی ندارید، مراجعه به مراکزی چون کاراباما که خدمات‌شان را با گارانتی ارائه می‌دهند، بهترین کار ممکن است.

هزینه تعمیر لباسشویی کنوود (Kenwood) چقدر است؟

هزینه تعمیر لباسشویی کنوود با توجه به ایرادات دستگاه متغیر است. گاهی اوقات مشکلات دستگاه با تعویض چند قطعه کوچک برطرف می‌شود. اما برخی مواقع نیز تعمیرات اساسی یا حتی تعویض قطعات اصلی صورت می‌گیرند. بنابراین کارشناسان تنها پس از عیب یابی می‌توانند هزینه تعمیر ماشین لباسشویی را تخمین بزنند و در پایان کار، قیمت نهایی را اعلام می‌کنند.

با این حال این امکان وجود دارد که تکنسین زمان هماهنگی برای مراجعه به منزل‌تان، قیمت حدودی تعمیر دستگاه شما را اعلام کند.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

تعمیر لباسشویی کنوود در تهران

کاراباما با صدها متخصص تعمیر لباسشویی در تهران، آمادهٔ خدمت رسانی به ساکنین تمامی نقاط این استان است. کارشناس‌های کاراباما در محله‌های مختلف تهران حضور دارند و به همین دلیل می‌توانند سریعا به منزل شما مراجعه نموده و خدمات نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی کنوود را در تهران ارائه دهند. کافیست برای ثبت درخواست تعمیر فرم آنلاین را در وبسایت کاراباما پر کنید یا با شماره تلفن مرکز تماس بگیرید و کیفیتی همسان با نمایندگی کنوود (در صورت وجود در کشور ما) را تجربه کنید.

خدمات کاراباما در کدام مناطق ایران ارائه می‌شود؟

بیش از یازده سال پیش کاراباما پا به عرصه گذاشت تا تمامی خانواده‌های ایرانی در نقاط دور و نزدیک بتوانند به خدمات باکیفیت و فوری لوازم خانگی دسترسی داشته باشند. از این رو افزایش گستره فعالیت‌ها به لحاظ جغرافیایی همواره در برنامه توسعه این مرکز تخصصی قرار داشته است.

در صورتی که ساکن یکی از استان‌های قم، تهران، البرز، اصفهان و گیلان، خراسان رضوی، فارس، مرکزی و … و همینطور جزیره کیش هستید می‌توانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کنوود (Kenwood) بهره‌مند شوید. بد نیست بدانید، خدمات این مرکز به زودی به سایر نقاط کشور نیز گسترش خواهد یافت.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام، چرا انقدر نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود زیاد شده؟ کدوم واقعیه کدوم الکی؟

حسن همایون پناه
13 اسفند 1401

    با سلام و احترام. متاسفانه نمایندگی‌‌های رسمی برندهای غیر ایرانی از جمله نمایندگی ماشین لباسشویی کنوود چندین ساله که داخل ایران هیچ فعالیتی ندارند. اما در کاراباما برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز کلیه خدمات تعمیر با ۶ ماه گارانتی در تهران و سایر استانها ارائه می‌شود.

    یاسمن یگانه
    13 اسفند 1401

مزایای این مرکز تعمیرات حتی از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود هم بیشتره..

زهرا بابایی
2 اسفند 1401

با سلام وخسته نباشید لباسشویی زمان خشک کن یعنی دور بالا صدا زیادی داره

سیداحمدحسنی
15 بهمن 1401

سلام
ماشین لباسشویی کن وود آبکشی کامل نمی نماید راهنمایی نملیید منتظرم

حسین ابوالفتحی
20 مرداد 1401

برابورد ماشین لباسشویی مزاحم شدم بردش خرابه لرستان هستم باید جواب کنم

عزیز علی عبدی پور
17 مرداد 1401

    سلام دوست عزیز
    متاسفانه در حال حاضر کاراباما فقط در 4 استان تهران، البرز، گیلان و اصفهان خدمات ارائه می دهد.

    فرهاد محمدی
    18 مرداد 1401

سلام ماشین لباسشویی من روشن میشه ولی آبگیری نمیکنه که کار کنید

یزدانی
6 اردیبهشت 1401

سلام لباسشویی کنودو داریم که 20 سال که کار نکرد می‌خوایم تعمیر بکنیم

محمد رضا تحویلدران
13 دی 1400

    سلام محمدرضای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر لباسشویی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

سلام خسته نباشید دیگ لباسشویی کنود پنج کیلویم شکسته شما این قطعه رو دارین ممنون از لطفتون

روح الله بدری
24 آذر 1400

با سلام سیمها کلید پاور جدا کردم الان میخوام جابزن فیشهاشو نمیدونم ترتیبشون چه چوری بوده لطفا در صورت امکان کمک کنید ماشین لباسشوئی کنوود مدل 5/1000 هستش ممنون

محمد
11 مهر 1400

سلام وقت بخیر.ماشین لباسشویی کنوود 5 کیلویی 1000 دربش خراب شده میخواستم ببینم یدکی داره؟ ممنونم از راهنماییتون 0918364**** میرزاخانی

محمد ميرزاخاني
6 شهریور 1400

با سلام
ماشین لباسشویی کنوود ما در مرحله اول شستشو درست ابگیری می کنه ولی در مراحل بعد بیش از اندازه ابگیری میکنه در ضمن هیدرواستات رو عوض کردیم ولی مشکل حل نشده است لطفا راهنمایی کنید
رسولی از شهر زنجان

مسعود رسولی
26 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از این شهرها هستید ما در خدمتتون هستیم.
    موفق باشید

    نسیم اسلام پور
    26 تیر 1400

موقع آب کشی دودی از داخل ماشین لباسشویی بلندشد

فردوس محمدي
5 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400

سلام…حین شستشو بعد از کمی کار کردن مقدار تقریبا یک لیوان آب زیر لباسشویی نشت می کند…

محمد منصوری
7 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    8 خرداد 1400

ماشین لباسشویی کنوود kwm A6/1000EW ۶Kg داریم بعد از اتمام شستشو ماشین خاموش نمی شود و دکمه ردی را نمی تواند بزند و پشت سرهم کار میکند هی تکرار می شود برنامه شستشو ( تخلیه اب کامل دارد و خشک کن سالم هست )
لطفا میشه بفرمایید مشکل چیه؟

صیقلانی
14 آذر 1399

سلام
ماشین لباسشویی ۶ کیلویی ۱۲ ساله دارم استفاده میکنم، مشکل خاصی نداره. به نظرتون سرویس لازمه یا نه؟ متشکر

بهروز سامان
8 آذر 1399

سلام قیمت برد ماشین لباسشویی کنوود ۶ کیلویی ۱۰۰۰ دور چقدر هست؟

مسعود حسین زاده مالکی
11 مرداد 1399

سلام لاستیک دور درب لباسشویی کنوودم خراب شده از کجا میتونم تهیه کنم؟

م.پودینه
17 خرداد 1399

    سلام دوست گرامی، از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر می تونید تهیه کنید.

    کارشناس 4: جعفری
    18 خرداد 1399

باسلام تسمه ماشین پاره شده بود تعویض شد ولی العان مجددا موتور کار میکند ولی ماشین وقتی دور چپ و راست میخواهد بزند پولی موتور میچرخد ولی تسمه دور پولی حرکت نمیکند میخواستم ببینم ایراد از پولی موتور است یا خیر ممنونم

سهراب جمشیدی
16 خرداد 1399

سلام لباسشویی قدیمی کن وود 2007 برای تهیه تایمر به کجا مراجعه کنم تو شهر ما قطعاتش گیر نمیاد ممنون

حسین بنی اسدی پور
20 اردیبهشت 1399

سلام آیا تعویض برد که در اثر نوسان برق سوخته توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود هزینه داره یا خیر؟

فرحزادی
10 فروردین 1399

درخواست تعمیر ماشین لباسشویی کنوود KWMAS/1000 را دارم.
مشکلات: نشت آب + صدای زیاد

Mostafa Tavallaei
27 اسفند 1398

سلام
چرا قسمتی برای پیگیری سفارشات ندارید

محمد دهقانی
17 آبان 1398

    سلام دوست گرامی
    همکاران اپراتور ما در پخش پشتیبانی آماده خدمت رسانی به شما هستند. شما می توانید روزانه از طریق تماس با شماره 54584 سفارش خود را پیگیری نمایید.

    کارشناس 4: جعفری
    18 آبان 1398

      ماشین چراغ کلید روشن میشود ولی کار نمیکند

      داوود حیدری
      15 اسفند 1398

سلام خسته نباشید من ی لباسشویی کنوود مدل kwma5/800دارم مشکلش اینه که چراغ استارت روشنه و اصلا خاموش نمیشه هیچ برنامه ای هم کار نمیکنه ریست هم نمیشه در هم بازه

امیر فرهمند
17 مهر 1398

سلام ببخشید هزینه تعمیر لباسشویی کنوود که از کفش نشتی داره حدودا چقدر میشه؟

مریم جوادزاده
20 شهریور 1398

سلام برد لباسشویی کنوود آب خورده نیاز به تعویض داره
بنده هم شهرستان هستم از کجا میشه برد رو تهیه کرد
مدل هست kwmd6/1000elwc

کریمی
20 شهریور 1398

سلام ماشین لباسشویی کنوود دارم جلو درش اب میمونه یه مقداری وقتی در باز میشه مریزه پایین و لباس ها برق دارن خیلی خفیف ولی احساس میشه

محمد كريمي
11 شهریور 1398

    قسمت پایین لاستیک در لباسشویی سه تا سوراخ واسه تخلیه آب هست تمیز کنید تا آب دیگر نماند خانه شما فاقد چاه ازت میباشد برای جلوگیری از برق گرفتگی دمپایی پا کنید بعد به لباسشویی دست بزنید

    امیر فرهمند
    17 مهر 1398

سلام لطفا قیمت بورد ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک کنوود مدل w1000 رو لطف کنید

محدثه صالحی
22 مرداد 1398

سلام ، وقت بخیر
لباسشویی کنوود سوپر اسپین 1000 5 کیلویی دارم که متاسفانه بعد از مرحله پرکن و شستشو در مراحل آخر آب نه تخلیه میشود و نه آبکشی و خشک میکند.
آیا مشکل تایمر دارد؟
مقدار آب جمع شده نیز بسیار زیاد است .
با تشکر

رامین
22 خرداد 1398

با سلام
بنده یه ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMA6/1200EW دارم چراغ دور 1000 اون چشمک میزنه و روبرد LED هم دو سه تا دیود بصورت نامفهوم روشن مونده مشکلش چییه ؟ ممنونم

حسن حسني
19 اردیبهشت 1398

    سلام ،خداقوت
    در لباسشویی kenwod kma5/800 (superspin 800 دکمه on رو می زنم ،سپس دکمه startرو می زنم ،چراغ washروشن میشه سپس آب وارد مخزن پودر میاد ،پودر رو می بره داخل ، و فورا دکمهendروشن میشه و بدون اینکه آب داخل محفظه بده و چرخش لباس انجام بشه ،شستشو به پایان می رسه و چراغ درب روشن میشه ، لطفا راهنمایی بفرمائید چه باید کرد
    ساکن لرستان هستم

    زهرا دالوند
    18 مهر 1399

سلام در ماشین لباسشویی شکسته و جدا شده کاملا الان موقتا چی بچسبانم تا استفاده کنم تا تکنیسین تعمیر لباسشویی کنوود بیاد

الیس اوانسیان
4 بهمن 1397

سلام ماشین لباسشویی کنوود ۶۰۰دارم .هنگام شستشو و چرخش در دور پایین صدای بسیار بدی میدهد ،ولی در حالت خشک کن صدا خیلی کمتر میشود لطفا راهنمایی میفرمایید

هادی رضازاده
8 مرداد 1397

سلام من ی ماشین لباسشویی کنوود ۹۰۰i de luxe دارم که خشک کنش کار نمیکنه و اکثر وقتها وقتا بعد تخلیه آب پمپش همینجوری کار میکنه حتما باید ماشین رو از پریز بکشم و بعد دستی چرخونکش رو بچرخونم تا به حالت عادی کار کنه. ی سرویس کامل چقد هزینه داره. این مدل قدیمی هستش

سعید
29 تیر 1397

سلام لباسشویی کنوود دارم استارت نمیکنه بعد از چند ثانیه ارور ll میزنه . بفرمایید برای تعمیرات لباسشویی کنوود باید چکار کنم؟

استیک
20 دی 1396

یه سوال بپرسم شیلنگ ورودی آبگرم ماشینمون خراب شده میخاستم بدونم اگر با آب سرد استفاده کنیم برای ماشین ضرر داره؟

شهرام
14 دی 1396

با سلام لباسشویی Kenwood ۶کیلویی الترونیک
در مرحله خشک کن برنامه قطع نشد و در همان حالت ماند ، برنامه کنسل نشد و به مرحله بعد هم انتقال پیدا نکرد

عبدالله زاده
2 دی 1396

با سلام مجدد برد ماشین باز کردم ۱دونه خازن و یک ای سی مشکل پیدا کرده و خراب شده.ایا امکان تعمیرات لباسشویی کنوود من وجود داره؟
ایا برد نو تو بازار هست برای خرید ؟
اگه قیمت برد نو میدانید ممنون میشم بگید .
با تشکر

علی ش
7 آذر 1396

با سلام خدمت شما وتیم محترمتان.
بنده از خوزستان وقتتون میگیرم وممنون میشم اگه وقت بزارید و جوابم بدید
ماشین لباسشویی کنوود مدلKWMA5/800دارم که هنگام ابگیری ناگهان متوقف شد و چراغ کلیدهای start,wash,endروشن مانده .چند مرتبه خاموش روشن کردم و از برق برای مدتی جدا کردم و بعد از وقصل برق و زدن کلید پاور تغییری نکرد .لطفا راهنمایی کنید .چون نمایندگی کنوود در شهرک نیست.اگه کاری هست که خودم بتونم انجام بدم ممنون میشم راهنمایی کنید. با تشکر فراوان

علی ش
5 آذر 1396

    سلام
    امکان مشکل در برد فرمان ماشین لباسشویی شما بسیار زیاد است و حتما باید توسط یک تعمیرکار لباسشویی کنوود متخصص بازدید و عیب یابی شود امکان راهنمایی به این صورت نیست

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 آذر 1396

      با سلام مجدد ایا شما نمایندگی تعمیرات برد لباسشویی کنوود در خوزستان هم دارید؟
      .اگه نه ایا امکان داره از طریق پست تعمیر کنید.؟
      قیمت تعمیر برد حدودا چقدر هست؟
      قیمت برد نو چقر هست؟KWMA5/800 کنوود
      با تشکر از اینکه وقت میذارید و پاسخگو هستید

      علی ش
      9 آذر 1396

      باسلام ؛ماشین لباسشویی کنوود بعداز استفاده 4 سال الان مدت 5ماه ازش استفاده نمیکنیم ،یکی از اقوام گفتند اگه ازش استفاده نکنیم خراب میشه میخاستم بپرسم نظر ایشون درسته یا نه؟ممنون تشکر

      محمود نجفی
      26 خرداد 1399

ماشین لباسشویی در حال بارگیری متوقف شد چراغهای استارت و واش و end روشن میماند از برق کشیدم بعد از ۲ساعت به برق زدم مشکل حل نشد .با تشکر اگه ممکنه راهنمایی کنید
KWMA5/800 کنوود

علی ش
3 آذر 1396

ماشین لباسشویی در حال بارگیری متوقف شد و علاوه بر چراغ پاور چراغهای واش و end روشن میماند از برق کشیدم بعد از ۲ساعت به برق زدم مشکل حل نشد .با تشکر اگه ممکنه راهنمایی کنید
KWMA5/800 کنوود

علی ش
3 آذر 1396

ماشین لباسشویی 5 کیلویی دارم چراغ استارت و شست و شو روشنه اما کار نمیکنه و دکمه هاش هنگ کرده و عملیاتی انجام نمیده با کشیدن دوشاخه از پریز هم درست نمیشه. ممنون

عباس شفیعی
7 آبان 1396

    سلام
    امکان خرابی برد فرمان بسیار بالاست حتما باید توسط یک تعمیرکار لباسشویی کنوود برسی و عیب یابی شود

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

با سلام و خسته نباشید.ماشین لباسشویی کنوود ۸۰۰ هست.۲روزه بعد از شستشو خشک نمیکند.۲بار بعد از شستن بصورت مجزا روی خشک کن گذاشتیم و خشک کرد اما الان با این کار هم خشک نمیکند.روی خشک کن که گذاشته میشه،کمی صدا میده و دیگه کاری انجام نمیده.ممنون میشم راهنمایی کنین.

عظیمی
20 مهر 1396

سلام،یک دستگاه ماشین لباسشویی کنوود دارم ک تقریبا 6سال از ساختش میگذره،پیغام باز بودن درب ماشین رو میده،از نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود هم اومدن،چک کردن و بورد رو بردن ،ک پس از چند روز اعلام کردن ک میکرو ic مشکل پیدا کرده.
بورد قابل تعمیر هست.
یاشما بورد نو دارید جهت خرید.
از اهواز پیام میدم،مرسی

فارسی
3 مهر 1396

    سلام
    امکان تعمیر وجود دارد ولی ما امکان تهیه قطعات را نداریم

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 مهر 1396

با سلام و خسته نباشید.در ماشین لباسشویی کن وجود مدل سوپراسپین ۸۰۰،بعد از فشردن کلید پاور،چراغ end روشن و دو چراغ door و wash چشمک میزنند و امکان استارت نمیاد.علت چیست؟با تشکر

عظیمی
31 شهریور 1396

    سلام
    ماشین لباسشویی را از برق خارج کنید و دوباره بعد از چند مدت به برق بزنید و برنامه لباسشویی را از حالتی که به صورت معمول استفاده میکردید عوض کنید احتمال درست شدن هست در غیر این صورت اطلاع دهید

    کارشناس 1: پیرنیا
    31 شهریور 1396

      سلام.مشکل با همین روش حل شد.سپاسگذارم.

      عظیمی
      1 مهر 1396

      سلام
      خواهش میکنم

      کارشناس 1: پیرنیا
      9 مهر 1396

      سلام برد ماشین لباسشویی مون قسمت آی سی فرمانش سوختە امکانش هست برد درست بشە ؟

      کیوان
      11 دی 1399

    سلام، ماشین لباسشویی کنوود داریم بعد از شستشو لباس و خشک نمیکنه وخشک کن میچرخه ولی دور تند نمیره چکار کنم

    زینب روحزاد
    7 اردیبهشت 1401

سلام
ماشین لباسشویی 6 کیلویی کنوود
آیا اگه میکرو سوییچ درب خراب باشه درب باز نمیشه ؟

محسن محبی
21 شهریور 1396

    سلام
    بله این یکی از دلایلی است که درب ماشین لباسشویی شما قفل شده و باز نمیشود که باید برسی و عیب یابی شود البته امکان خرابی برد یا تایمر دستگاه هم وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 شهریور 1396

سلام خواهشا هر کسی بلده راهنماییم کنه درستش کنم مدت زمان ملشبن ریخته بهم ماشین لباسشویی خیلی لباسارو میشوره الان یک ساعت و ربعه هی میشوره اگه بلدید راهنماییم کنید تا مدت زمان شستشو را تنظیم کنم ماشین لباس شویی هم مدل :کینوود شش کیلوگرمی

میلادمحمدی
26 تیر 1396

    سلام
    دوست عزیز بهترین کار خاموش کردن ماشین لباسشویی برای مدتی و از برق کشیدن آن است در صورت که مشکل حل نشد تست کنید که در تمام برنامه های تنظیمی همین مشکل هست ؟ و اگر این مشکل وچود داشت که حتما ماشین لباسشویی کنوود شما باید توسط متخصص برسی و عیب یابی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    31 تیر 1396

سلام ماشین لباس شویی کنوود ۷ کیلویی مدلKWMA7-1400 ES دارم در اواخر کار شستن یک دفعه تمام چراغها روشن شد و شیر ابش هم باز شد و بعد دکمه استپ و چراغ ها چشمک میزنند و کار نمیکنه دیگه لطفا راهنمایی کنید. در ضمن اون اتفاقها واسه دو تا سه ثانیه شد اما الان کار نمیکنه. اگه ممکنه راهنمایی رو به ایمیلم بفرستید.

AlirezaMonabat
22 اردیبهشت 1396

سلام ماشین لباسشویی کنوودkwm A6/1000EW ۶Kg دارم موقعی که کارش تموش میشه بیشتر موقع در آن باز نمیشه چندبار را خاموش روشن میکنم بعد درش باز میشه مشکل چیه

Reza
27 فروردین 1396

    سلام
    احتمال خرابی میکروسوییچ درب ماشین لباسشویی شما زیاد است که حتما باید برسی و عیب یابی کامل شود البته امیدوارم به این نکته اگاه باشید که بعد از اتمام کار باید حدعقل یک دقیقه برای باز کردن درب ماشین لباسشویی تحمل کنید و بعد درب را باز کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    28 فروردین 1396

    لباسشویی روشن میشه زمانیکه میخواهیم زمان انتخاب کنیم قبلا۴۷دقیقه بودحال روی ۱.۵۴پایین ترنمیاد قبلا روی کیواک واش میزدیم تایمرروی ۴۷میرفت شروع بکارمیکرداما حالا باچرخش تایم عوض نمیشه و۳تاچراغ که قبل یک چراغ همان کیوک واش روشن میک دیم وتایم هم ۴۷بود چه بایدکرد تعمیرگاه مجاز لباسشویی کنوود ۶کیلویی

    حیدرقربانی
    9 مرداد 1400

      سلام رضای عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر لباسشویی تون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      9 مرداد 1400

سلام
ماشین لباسشویی کنوود 6کیلو داریم بعد از اتمام شستشو ماشین خاموش نمی شود و دکمه ردی را نمی تواند بزند و پشت سرهم یک دور می زند و تکرار می شود
لطفا میشه بفرمایید مشکل چیه؟
ممنون

احمد
18 فروردین 1396

    سلام
    مدل ماشین لباسشویی شما چیه و اطلاعات بیشتری درباره مشکل اعلام کنید تا بتوان دقیق تر راهنمایی کرد

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 فروردین 1396

سلام
لباسشویی مارک بکو خریدم بدون ضمانت..برای راه اندازیش به مشکل برخوردم..روشن میشه..اب میکشه..ولی دیگش نمیچرخه..ممکنه مشکل برقی داشته باشه یعنی واتش فرق کنه..؟

محمدرضا
4 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی مشکلات زیادی وجود دارد برای این حالت ولی پیشنهاد میشود که حتما به فروشنده مراجعه کنید چون مسولیت این مشکل تا چند روز بعد از خرید با فروشنده است ولی در صورت نیاز اطلاعات دقیق تری بفرمایید تا بتوان کمک کرد

    meAfshin76
    6 فروردین 1396

باسلام ووقت بخیر آبی که درماشین جمع می شود آب تمیز است البته خیلی زیاد نیست اگر چند روز ی از ماشین استفاده نکنیم آب تمیز جمع شده قابل دیدن است با تشکر

حمید ظاهری
4 فروردین 1396

ماشین لباس شویی 5کلیویی کنوود سوپر اسپین 1000دارم که هنگامی که خاموش است مقدار کمی آب در آن جمع می شود می خواستم علت آنرا بدانم درضمن فلیتر آن چگونه تمیز می شود

حمید ظاهری
2 فروردین 1396

    سلام
    آبی که در ماشین لباسشویی شما جمع میشود چه نوع ابی است اب تمیز یا آب کثیف همراه با پودر ؟

    meAfshin76
    4 فروردین 1396

با سلام.
مشکل ماشین لباسشویی ای که باهاش کار میکنیم این هست که؛ در شستشو مشکل خاصی نداره اما در هنگام شستشو هنگامی که تایمر به ۱۱ دقیقه میرسه مشکل پیش میاد.یا ماشین خاموش نمیشه و مدام کار میکنه، یا پنج دقیقه بعد خاموش میشه و یا مثلا ۴۰ دقیقه بعد خاموش میشه.آا کل از تایمر هست؟

حامد نیرومند
22 اسفند 1395

    سلام
    امکان خرابی تایمر ماشین لباسشویی بسیار بالاست که باید برسی و نظر دقیق داده شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 اسفند 1395

باسلام پایین درب ماشین لباسشویی گاهی وقتا یکی دو قطره اب به بیرون سرازیر میشه ممنون از راهنمایتون

مجید رشیدی راد
19 اسفند 1395

    سلام
    امکان خرابی یا پارگی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی وجود دارد لطفا برسی کنید و نتیجه را اعلام نمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 اسفند 1395

    سلام ماشین لباسشویی کنوود 7کیلویی دارم وهنگام خشک کردن لباس صدای خیلی بد وبلندی میدهد باید چیکار کنم وچندی خرجش هست احتمالا از بلبرینگ باید باشه

    مهدی
    7 شهریور 1400

لباسشویی در اول خوب کار میکرد موقع خشک کردن صدای بدی میداد حتی وقتی از حرکت می ایستاد هم صدا قطع نمیشد تا زمانیکه کاملا تمام شد و خاموش کردم

شیما تیموریان
7 اسفند 1395

    سلام
    دقیقا متوجه نشدم که چرا بعد از اتمام کار ماشین لباسشویی شما باز هم صدا شنیده میشود لطفا کمی واضح تر توضیح بفرمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 اسفند 1395

با سلام
ممنون از راهنمایی شما در مورد سئوال قبل ، زمانی که کمکها را تعویض کردم 2 مرحله شستشو با مقدار کمی لباس انجام دادم که لزرش نداشت و خیلی مرتب کار میکرد و در مرحله سوم که با مقدار بیشتری لباس شستشو انجام شد در مرحله خشک کن لباسشویی شروع به لرزش و کوبش کرد که در همان مرحله لباسشویی را خاموش کردم آیا امکان دارد که کمکها مجدد خراب شده باشد . چون بلبرینگ و شافت سالم است و هیچگونه تاب و مشکلی ندارد

امیریان
7 اسفند 1395

سلام
ماشین لباسشویی کنوود 600 تایمری 5 کیلیویی دارم که در زمان خشک کردن لباس کوبش و لرزش دارد کمکهای آن عوض شده اما مشکل آن برطرف نگردیده است آیا ممکن است که از فنرهای تعادل دیگ باشد در صورتی که ظاهرا” سالم است و شافت دیگ هم تاب ندارد و سالم است . البته فنرهای آنرا در مشهد پیدا نکردم که آنها را تعویض کنم .

امیریان
7 اسفند 1395

    سلام
    احتمال خرابی فنر ها بسیار کم است اگر از تراز بودن کامل ماشین لباسشویی کنوود خودتان کاملا مطمن هستید باید حتما بلبرینگ و شافت دستگاه چک شود و از سلامت ان مطمن شوید

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 اسفند 1395

باسلام
چراغ در ماشین لباسشویی خاموش نمی شود وبا استارت برنامه بدون آب گیری 2 دقیقه زمان کاهش پیدا می کند و دستگاه هیچ حرکتی ندارد.

حلاجی
24 بهمن 1395

    سلام
    امکام خرابی میکرووییچ درب ماشین لباسشویی کنوود شما زیاد است که باید کاملا چک شده و جواب نهایی ارایه شود شما میتوانید با تعمیرگاه لباسشویی کنوود که شماره آن در پایین همین صفحه وجود دارد تماس گرفته و این مشکل را مطرح کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 بهمن 1395

سلام.ماشین روشن میشود.اما چراغ درب هم روشن است.در نتیجه کار نمی کند.درب را محکم مبندم با ز لامپ ان خاموش نمیشود

رفعت
4 دی 1395

    سلام
    به احتمال خیلی زیاد یا میکروسویچ درب ماشین لباسشویی شما با مشکل مواجه شده است یا خراب شده است یا اینکه برد یا تایمر دستگا دچار نقص فنی است که در هر دو صورت شما باید با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود تماس گرفته و مشکل خودتان را مطرح کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    5 دی 1395

      سلام لباسشویی کن وود slimline800 تولید 2009 .دستگاه شروع میکنه برنامه رو ولی وسط کار استپ میکنه و ادامه نمیده از برق میکشم کمی صبر میکنم باز روشن میکنم باز وسط کار میایسته بعضی از برنامه هارو مثل خشک کن اجرا میکنه ولی برنامه های شستشو رو ناقص انجام میده آگه امکان داره راهنمایی کنید.

      محبوب
      14 مهر 1399

      سلام
      ماشین لباسشویی وقتی روشن میکنیم روشن میشه ولی تا دست از کلید بر میداریم خاموش میشه چرا

      معین نوروزی
      28 مهر 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس