ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول (WHIRLPOOL)

جهت برخورداری از خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی ویرپول

ماشین لباسشویی ویرپول با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد، همواره در میان بهترین‌های بازارهای جهانی و ایران قرار داشته است. به دلیل فناوری پیشرفته‌ای که در تولید لباسشویی ویرپول به کار رفته، همواره توصیه می‌شود نصب، سرویس یا تعمیر آن را به دست تکنسین‌های آموزش دیده و دارای دانش فنی کافی بسپارید. تکنسین‌های مجموعه تخصصی کاراباما به خوبی آموزش دیده‌اند و از شناخت کافی نسبت به سیستم این دستگاه برخوردارند. از این رو، تمامی خدمات مورد نظر شما در زمانی کوتاه و با کیفیتی کم نظیر در اختیارتان قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که با توجه به حضور تکنسین‌های کاراباما در تمامی نقاط شهر امکان ارائه خدمات حتی در روز ثبت درخواست نیز فراهم است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی ویرپول

1. بسته نشدن درب ماشین لباسشویی ویرپول

در صورتی که درب دستگاه بسته و قفل نمی‌شود، احتمالا برد الکترونیکی آن یا میکروسوئیچ درب ایراد پیدا کرده است. برای مشخص شدن علت دقیق بسته نشدن درب، یک تکنسین متخصص باید دستگاه شما را عیب یابی کند.

2. نشتی آب از ماشین لباسشویی ویرپول

نشتی آب یکی از شایع‌ترین مشکلات انواع ماشین لباسشویی است. در صورتی که دستگاه شما نشتی دارد، دیگ شستشو یا لاستیک دور درب آن دچار مشکل شده است.

3. نچرخیدن دیگ لباسشویی ویرپول

نچرخیدن دیگ شستشو می‌تواند در اثر بیش از اندازه لباس ریختن داخل آن رخ بدهد. با این حال، اگر از مناسب بودن حجم لباس‌ها مطمئن هستید و باز هم دیگ نمی‌چرخد، ممکن است تسمه، برد الکترونیکی یا موتور دستگاه آسیب دیده باشد.

4. آبگیری کندِ دیگ لباسشویی

در صورتی که فرایند آبگیری خیلی کند یا به طور ناقص انجام می‌شود، احتمالا هیدروستات دستگاه با مشکل مواجه شده است. همچنین ممکن است تکنسین شیر برقی دستگاه را بررسی و در صورت لزوم تعمیر کند.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. آبگیری زیاد دیگ لباسشویی ویرپول

در صورتی که دیگ شستشوی دستگاه بسیار سریع یا حتی بیش از حد پر از آب می‌شود، شیر برقی آن ایراد پیدا کرده و باید توسط تکنسین ماشین لباسشویی مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد.

6. لرزش شدید و صدای زیاد ماشین لباسشویی ویرپول

لرزش شدید و سر و صدای زیاد غالبا به دلیل تراز نبود دستگاه است. همچنین ممکن است کمک فنر دستگاه خراب شده و عامل بروز این مشکل باشد. اگر از تراز بودن دستگاه مطمئن هستید و لرزش آن ادامه دارد، از یک تکنسین کمک بگیرید.

7. گرم نشدن آب ماشین لباسشویی

گرم نشدن آب عموما در اثر بروز خرابی و ایراد در المنت این دستگاه است. توصیه می‌شود برای تشخیص علت دقیق این مشکل، از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

8. تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی ویرپول

عدم تخلیه آب در غالب موارد به دلیل خرابی پمپ تخلیه رخ می‌دهد. همچنین این احتمال وجود دارد که مسیر تخلیه دچار انسداد شده و همین عامل عدم تخلیه آب باشد. به هر حال، باید از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی ویرپول

ماشین لباسشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات لباسشویی ویرپول

ویرپول از ماشین لباسشویی‌های باکیفیت و همین طور گران قیمت بازار به شمار می‌آید. به همین دلیل توصیه می‌شود خدمات مرتبط با آن را از هر کسی دریافت نکنید. کاراباما برای کمک به شما و ارائه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت همواره آماده است.

در صورتی که به نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول (WHIRLPOOL) دسترسی ندارید، بهترین گزینه دریافت خدمات از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است. مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن تکنسین های متخصص امکان نصب، سرویس و تعمیرات انواع مدل‌های لباسشویی را در زمانی کوتاه برای شما فراهم خواهد کرد.

برای ثبت درخواست می‌توانید فرم آنلاین را پر کنید یا با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید. در هر دو صورت خدمات مورد نظرتان به سرعت در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

نصب لباسشویی را به کاراباما بسپارید

احتمالا می‌دانید که اگر نصب لباسشویی به صورت اصولی و مطابق استاندارهای لازم انجام نشود، ممکن است با گذشت زمان لباسشویی نشت آب، لرزش، سر و صدای زیاد و … داشته باشد.

بنابراین برای جلوگیری از آسیب به سایر قطعات و همچنین عدم صرف هزینه اضافی برای تعمیر لباسشویی ویرپول، نصب آن را به تکنسین ماهر بسپارید.

در صورتی که به خدمات پس از فروش لباسشویی ویرپول دسترسی ندارید، کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های آموزش دیده امکان نصب دستگاه شما را باکیفیتی بالا و در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم خواهد کرد.

مرکز مجاز تعمیر لباسشویی ویرپول (Whirlpool)

مرکز تخصصی کاراباما دارای سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع مدل های ماشین لباسشویی از جمله برند ویرپول است.  نکته مهم آنکه تمامی تکنسین‌های این مجموعه آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات دیده اند و متخصص همان برند هستند. از دیگر مزایای دریافت خدمات تعمیرات از کاراباما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت منصفانه
  • گارانتی 6 ماهه تعمیرات
  • تکنسین‌های ماهر و آموزش دیده
  • ارائه خدمات سریع و فوری
  • ارائه خدمات تعمیرات در منزل و عدم انتقال دستگاه به تعمیرگاه

سرویس دوره‌ای به افزایش طول عمر دستگاه‌تان کمک می‌کند

با انجام سرویس به صورت منظم علاوه بر اینکه ایرادات جزئی در زمان مناسب شناسایی و برطرف می‌شود، هزینه‌ تعمیر لباسشویی ویرپول نیز کاهش می‌یابد.

بنابراین توصیه می‌شود حداقل یک بار در سال ماشین لباسشویی را سرویس کنید. برخی از خدماتی که توسط سرویس کار کاراباما انجام می‌شود عبارتند از:

  • بررسی و تمیز کردن فیلتر و پمپ تخلیه
  • بررسی لاستیک دور درب و تعویض آن در صورت نیاز
  • بررسی قطعات اصلی و اطمینان از سلامت آنها
  • رفع هرگونه نشتی
  • بررسی موتور

مشکلات متداول ماشین لباسشویی

مشکلات متفاوتی ممکن است دستگاه شما را درگیر کند. خوشبختانه هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکار لباسشویی ویرپول در کاراباما قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل‌ها و ظرفیت‌های این دستگاه پذیرفته می‌شود. این مشکلات که برخی از آنها شایع‌ترند در اینجا ذکر شده اند:

  • نچرخیدن دیگ شستشو
  • نشتی یا آبریزش
  • لرزش شدید
  • جمع شدن آب در دیگ
  • عمل نکردن دکمه‌های پنل
  • توقف دستگاه در اواسط سیکل
  • روشن نشدن دستگاه
  • آبگیری نکردن

تعمیر لباسشویی ویرپول در تهران

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر حضور دارند، امکان ارائه خدمات فوری به مشتریان در همان روز ثبت درخواست فراهم است. اگر ساکن تهران و حومه هستید برای دریافت خدمات تعمیرات انواع مدل‌های ماشین لباسشویی ویرپول می‌توانید روی کاراباما حساب کنید.

یکی از خدمات ارزنده کاراباما ارائه خدمات تعمیر لباسشویی در محل است. پس از ثبت درخواست تعمیرکار با تجهیزات کامل به منزل اعزام شده و خدمات نصب، سرویس یا تعمیرات را انجام خواهد داد. تنها در موارد نادر ممکن است دستگاه شما به تعمیرگاه متقل شود.

تعمیر قطعات لباسشویی توسط تکنسین‌های ماهر

اولویت متخصصین کاراباما تعمیر قطعات دستگاه است تا هزینه‌های تعمیرات شما کاهش یابند. با این وجود، پس از عیب یابی دقیق تعمیرکار لباسشویی ویرپول، در صورت نیاز به تعویض قطعه ای از دستگاه، تمامی مراحل تهیه، تست و نصب قطعه بر طبق استانداردهای موجود، برعهده متخصص  بوده و تنها قطعات باکیفیت روی دستگاه شما نصب خواهد شد.

برخی از قطعاتی که توسط کاراباما تعمیر/ تعویض می شوند:

  • تسمه ها
  • لاستیک دور درب
  • دمپر
  • موتور
  • دیگ و درام
  • پمپ تخلیه
  • شناور و سوئیچ آن
  • قفل درب و مجموعه آن
  • تایمر
  • برد الکترونیکی

هزینه تعمیرات در کاراباما چطور محاسبه می‌شود؟

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی براساس موارد گوناگونی از جمله میزان آسیب دیدگی، هزینه قطعه جایگزین شده و … تعیین می‌شود.  بنابراین تا قبل از بررسی دستگاه توسط تکنسین نمی‌توان قیمت دقیق تعمیرات را اعلام کرد. لازم به ذکر است تمامی هزینه‌های دریافتی از مشتریان در کاراباما مطابق با نرخ اعلام شده از سوی اتحادیه است و به طور کامل تحت نظارت این مجموعه خواهد بود.

تعمیرات ماشین لباسشویی با ضمانت 180 روزه

به منظور اطمینان خاطر مشتریان از دریافت خدمات باکیفیت، تمامی تعمیرات انجام شده در کاراباما گارانتی 180 روزه دارد. بدین صورت که اگر در طی مدت 6 ماه پس از دریافت خدمات، مجدد مشکل دستگاه تکرار شد، کاراباما بدون دریافت هزینه اضافی اقدام به تعمیر دستگاه خواهد کرد. انتظاری که از نمایندگی ویرپول (در صورت وجود در ایران) دارید را با کاراباما به بهترین شکل ممکن تجربه خواهید کرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

آیا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول نشونه خاصی داره؟ یعنی علامتی چیزی؟ چطور باید اعتماد کرد؟

رضا شیاسی
14 اسفند 1401

سلام لباسشویی ۱۲کیلویی ویرپول ما موقع شستشو دربش قفل میشه وخطای ۱۱میده

لاله حسینی
8 بهمن 1400

سلام لباسشویی من در حین کار خاموش شد و روشن نمیشه یعنی دکمه ها رو میزنم عمل نمیکنه ولی برق داره

حسين كريم زاده
27 تیر 1396

با سلام از شهر کرمان مزاحم شدم دستگاه لباسشویی اینجانب در میانه شستشو متوقف شده و چراغ pump clean آن روشن شده است ممنون میشوم که راهنمایی بفرمایید یا آدرس نمایندگی در شهر کرمان را مرقوم فرمایید

محمد مهدی مهران
26 فروردین 1396

    سلام
    درب پایین که مربوط به پمپ تخلیه ماشین لباسشویی هست رو باز کنید و چک کنید احتمال برطرف شدن مشکل وجود دارد برای ارتباط برفرار کردن با نمایندگی رسمی ویرپول هم با شماره 118 شهرستان خودتان تماس گرفته درخواست شماره نمایندگی ویرپول رو داشته باشید

    کارشناس 1: پیرنیا
    27 فروردین 1396

با عرض سلام من یک لباسشوئی ویرپول 10 کیلوی رنگ نقره ای درتاریخ 1395/11/04 خریداری نمودم که توسط نمایندگی در شهر سمنان نصب گردید که پس از یک بار استفاده کردن دچار مشکل شد ودرب آن قفل گردید ودستگاه هیچ گونه پیامی را نمی پذیرفت با نمایندگی تماس گرفته شد مجور به شکستن درب شدند ودستگاه را برای تعمیر بعد از دوروز بردن واقعا این مارکی اینقدر تبلیغ می شود اینگونه کار می کند و خدمات پس از فروش ان هم انگار میخواهند صدقه بدهند ویا کاری عبث وبیهود انجام دهند هنوز دستگاه را عودت نداده اند

علی اصغر اکبری
21 بهمن 1395

    سلام
    دوست عزیز شرکت های محتلفی نسبت به گارانتی کردن ماشین لباسشویی ویرپول اقدام کرده اند که تنها همان شرکتی که شماره ان داخل دفترچه گارانتی دستگاه شماست امکان پاسخ گویی به شما را دارد به همین دلیل توضیه میشود که اگر یا هر یک از نمایندگی های رسمی ماشین لباسشویی ویرپول نسبت به خدمات دهی آن مشکلی دارید حتما با واحد شکایات ان شرکت تماس گرفته و درخواست برسی داشته باشید

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 بهمن 1395
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس