ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ارج (ARJ)

به منظور برخورداری از خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های لباسشویی ارج، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تکنسین انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی ارج

سال‌هاست که نصب و تعمیر ماشین لباسشویی ارج، در میان خدمات گسترده کاراباما قرار دارد. تکنسین‌های این مجموعه دانش فنی عالی داشته، می‌توانند دستگاه شما را به درستی عیب یابی و مجددا راه اندازی کنند. در صورتی که ساکن مناطق تحت پوشش کاراباما هستید و لباسشویی ارج دارید، برای دریافت خدمات مورد نیازتان می‌توانید از این مجموعه تخصصی تعمیرات کمک بگیرید. این مجموعه با گارانتی 6 ماهه خدمات تعمیر، تلاش می‌کند که رضایت مشتریان خود را جلب کند؛ به این ترتیب که اگر مشکل برطرف شده توسط تکنسین کاراباما تکرار شد، دستگاه شما بار دیگر بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد شد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی ارج، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی ارج

1. ماشین لباسشویی ارج روشن نمی‌شود

در صورتی که دستگاه‌تان روشن نمی‌شود پیش از هر چیزی اتصالات را چک کنید و از وجود جریان برق مطمئن شوید. این احتمال وجود دارد که اتصالات برق قطع شده باشد یا فیوز مشکل داشته باشد. بسته نشدن درب دستگاه و خرابی برد الکترونیکی نیز از دیگر دلایل بروز این مشکل هستند.

2. ماشین لباسشویی ارج حین کار خاموش می‌شود

در صورتی که لباسسشویی شما در حین کار خاموش می‌شود، ممکن است دو شاخه اتصال دستگاه به برق خراب شده باشد. این احتمال نیز وجود دارد که تایمر یا برد الکترونیکی معیوب شده باشد یا خازن‌ها سوخته باشد. برای عیب یابی می‌بایست دستگاه شما توسط تکنسین متخصص بررسی شود.

3. ماشین لباسشویی ارج نشتی آب دارد

نشتی آب یکی از رایج‌ترین مشکلات انواع برندهای لباسشویی است. در صورتی که دستگاهشما دچار نشتی آب است، به احتمال زیاد شیلنگ یا لوله خرطومی ایراد پیدا کرده است.

4. مواد شوینده داخل ماشین لباسشویی ارج حل نمی‌شود

به کار بردن حجم زیادی از مواد شوینده یا استفاده از مواد شوینده نامرغوب، دمای نامناسب آب، استفاده از مواد شوینده در زمان نامناسب و حتی کثیف بودن محفظه پودر می‌تواند علت حل نشدن مواد شوینده باشد. به منظور از بین بردن این مشکل توصیه می‌شود برای شستشو از آب گرم استفاده کنید. همچنین بهتر است در شروع کار دستگاه، مواد شوینده را داخل محفظه بریزید تا فرصت کافی برای حل شدن داشته باشد.

تعمیر تخصصی لباسشویی ارج خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. لباسشویی ارج لرزش شدید دارد

لرزش شدید در اغلب موارد ناشی از تراز نبودن دستگاه یا نامتعادل بودن لباس‌ها داخل دیگ است. به منظور برطرف کردن این مشکل می‌بایست پایه‌های دستگاه را به دقت تنظیم کنید. در صورتی که دستگاه همچنان تکان‌های شدید داشت، از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

6. ماشین لباسشویی ارج بوی بدی دارد

بوی بد در بسیاری موارد به دلیل استفاده از پودر شستشوی نامرغوب، کثیف بودن محفظه پودر و دیگ شستشو، باقی ماندن لباس‌ها در دیگ پس از اتمام شستشو و کثیف بودن پمپ رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل، دیگ شستشو را پس از هربار استفاده از دستگاه خشک کنید. فیلتر پمپ دستگاه نیز باید ماهی یک بار تمیز شود.

7. بدنه ماشین لباسشویی ارج برق دارد

در صورتی که بدنه لباسشویی برق داشته باشد احتمالا سیستم برق کشی اتصال دارد یا خازن پارازیت گیر دارای نشت برق استحتی ممکن است ، موتور دستگاه سوخته باشد. به منظور رفع مشکل برق داشتن بدنه حتما از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

8. درب ماشین لباسشویی ارج باز نمی‌شود

برخی از علل باز نشدن درب عبارت‌اند از: ایراد لولای درب، خراب شدن میکروسوئیچ، تخلیه نشدن کامل آب، فعال بودن قفل کودک یا گیر کردن لباس‌ها بین درب و محفظه.

مشاهده سایر پرسش های متداول
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی ارج (همراه با جدول هزینه‌ها)

به تعویق انداختن تعمیرات هر دستگاهی در زمان بروز خرابی می‌تواند خسارات بیشتری به بار آورد. به همین دلیل است که غالب تعمیرکاران و تکنسین‌ها توصیه می‌کنند به محض دیدن هر اتفاق غیرعادی در دستگاه‌تان، از یک تکنسین برای عیب یابی کمک بگیرید.

لباسشویی ارج از دستگاه‌های باکیفیت بازار به شمار می آید. با این حال حتی این دستگاه هم ممکنه به هر دلیلی دچار مشکل شود. اینجاست که با انتخاب یک مرکز تعمیرات تخصصی مجاز بهترین تصمیم گرفته‌اید. کاراباما برای کمک به شما و ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی ارج در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت آماده است.

در 24 ساعت شبانه روز می‌توانید از طریق پر کردن فرم آنلاین درخواست خود را ثبت کنید. همچنین در صورتی که تمایل دارید می‌توانید با شماره تلفن شرکت بین ساعات 7 صبح تا 12 شب تماس بگیرید.

نصب ماشین لباسشویی را به کاراباما بسپارید

اگر به تازگی جا به جا شده اید و به خدمات پس از فروش لباسشویی ارج دسترسی ندارید، متخصصین کاراباما با انجام نصب بر طبق اصول استاندارد آن می‌توانند در راه اندازی دستگاه به کمک شما بیایند. توجه داشته باشید که اگر نصب و راه اندازی دستگاه به درستی صورت نگیرد، می توانیم شاهد نشت آب، سر و صدای زیاد دستگاه و همچنین عملکرد نامناسب دستگاه باشیم. برخی از اقداماتی که توسط تکنسین کاراباما هنگام نصب لباسشویی ارج رعایت می شود عبارت‌اند از:

  • انتخاب محل مناسب برای نصب
  • اتصال شیلنگ‌ها
  • تراز کردن پایه‌های دستگاه
  • باز کردن پیچ‌های حمل و نقل
  • بررسی و نصب اتصالات الکتریکی
  • نصب اصولی شیلنگ تخلیه
  • تست دستگاه و اطمینان از عملکرد صحیح آن

تعمیر ماشین لباسشویی ارج توسط متخصصین کاراباما

با توجه به حساسیت قطعات ماشین لباسشویی، برای جلوگیری از آسیب به آن توصیه می‌شود برای تعمیر اصولی دستگاه خود، حتما از یک تکنسین متخصص و دارای تجربه در این زمینه راهنمایی بگیرید. کاراباما با دارا بودن 11 سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، امکان تعمیر دستگاه شما را با کیفیتی بالا و در کمترین زمان ممکن فراهم خواهد کرد.

بیش از صدها تعمیرات لباسشویی ارج توسط متخصصین مجرب کاراباما به انجام رسیده و تجربه و دانش فنی متخصصین ما صلاحیت آنها برای رسیدگی به دستگاه شماست. بدون نگرانی بابت دستگاه خود، بیمه آن را در طول تعمیرات از ما بخواهید و کیفیت خدمات انجام شده را با گارانتی معتبر حتی پس از ارائه خدمات تجربه کنید.

کاراباما کدام مشکلات ماشین لباسشویی را برطرف می کند؟

ممکن است مشکلات مختلفی برای دستگاه شما به وجود بیاید. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکاران کاراباما قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل‌ها و ظرفیت های این دستگاه پذیرفته می‌شود. برخی از مشکلات رایجی که توسط تعمیرکار لباسشویی ارج برطرف می‌شود عبارت اند از:

  • نچرخیدن دیگ شستشو
  • نشتی یا آبریزش
  • لرزش و تکان شدید
  • جمع شدن آب در دیگ
  • عمل نکردن دکمه های روی پنل
  • توقف دستگاه در حین شستشو

تعمیر لباسشویی ارج (ARJ) در محل

به منظور ارائه خدمات با کیفیت، کاهش هزینه‌های تعمیرات و جلوگیری از آسیب به دستگاه در حین جابجایی، کلیه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در محل و منزل شما ارائه می‌شود و تنها در شرایطی که امکان تعمیر در منزل وجود نداشته باشد، دستگاه‌تان به تعمیرگاه منتقل خواهد شد. پس از ثبت درخواست، تعمیرکار لباسشویی ارج با تجهیزات و ابزار کامل به منزل شما اعزام شده و اقدام به تعمیر دستگاه خواهد کرد.

متخصصین کاراباما در تعمیر قطعات مهارت زیادی دارند

اولویت متخصصین کاراباما تعمیر قطعات دستگاه است تا هزینه‌های تعمیرات کاهش یابند.در واقع اولین راهکاری که تکنسین‌ها برای رفع مشکل دستگاه شما امتحان می‌کنند تعمیر قطعه است. با این وجود، در صورتی که پس از عیب یابی دقیق تعمیرکار لباسشویی ارج معلوم شود که تعویض قطعه ای از دستگاه ضروری است، تمامی مراحل تهیه، تست و نصب قطعه بر طبق استانداردهای موجود، برعهده متخصص تعمیر لباسشویی بوده و تنها قطعات اورجینال روی دستگاه نصب می‌شود.

خرابی هر یک از قطعات می تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد. برخی از قطعاتی که توسط کاراباما تعمیر/ تعویض می شوند:

  • تسمه ها
  • لاستیک دور درب
  • دمپر
  • سوئیچ فشاری
  • پمپ تخلیه
  • شناور و سوئیچ آن
  • قفل درب و مجموعه آن
  • تایمر
  • برد الکترونیکی

تعمیر تایمر به صورت کاملا تخصصی

یکی از قطعات مهم در ماشین لباسشویی، تایمر است که اگر خراب شود، عملکرد دستگاه را با مشکل روبرو می‌کند. ممکن است پس از روشن کردن دستگاه عملیات شستشو آغاز نشود، برنامه های دستگاه به درستی اجرا نشوند یا آب دستگاه تخلیه نشود.

در صورت خراب شدن این قطعه برای جلوگیری از آسیب به سایر قطعات، می‌بایست سریعا برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید. توصیه می‌شود برای تعمیر لباسشویی ارج (ARJ) حتما از یک تکنسین متخصص راهنمایی بگیرید. متخصصین کاراباما در زمینه تعمیر قطعات مهارت کافی دارند و قادرند قطعات دستگاه شما را کاملا بدون نقص و در کمترین زمان ممکن تعمیر کنند.

هزینه تعمیرات، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌هاست

هزینه تعمیر لباسشویی ارج به عوامل گوناگونی از جمله مدل دستگاه، نوع قطعه معیوب شده، هزینه قطعات جایگزین شده و … بستگی دارد. هزینه دقیق تعمیرات پس از بررسی توسط تکنسین متخصص به شما اعلام خواهد شد.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

ارائه خدمات تعمیر با ضمانت 180 روزه

کلیه خدمات مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی به همراه 180 روز گارانتی ارائه می‌شود. بدین صورت که اگر تا 6 ماه مجددا دستگاه شما دچار مشکل شد، بار دیگر دستگاه شما را تعمیر خواهیم کرد. با کاراباما خدماتی فراتر از نمایندگی تجربه خواهید کرد. کافیست درخواست خود را ثبت کنید و از سرعت عمل و کیفیت کاری که به شما ارائه خواهد شد لذت ببرید و در کنار این موارد از گارانتی تعمیرات نیز بهره‌مند شوید.

کاراباما در کدام استان ها ارائه خدمات دارد؟

ممکن است دسترسی به تکنسین متخصص و با تجربه برای نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی ارج اندکی دشوار به نظر برسد. اما مجموعه کاراباما با جذب بهترین تکنسین‌ها که در تعمیر انواع برندهای این دستگاه تخصص دارند، توانسته است گام موثری برای خانواده‌های ساکن استان‌های مرکزی، خراسان رضوی، مازندران، البرز، تهران، گیلان، قم، اصفهان و … و همینطور جزیره کیش بردارد.

برای بهره مند شدن از خدمات تعمیر لوازم خانگی کاراباما، کافیست با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی ارج در تهران

کاراباما با دارا بودن تکنسین های متخصص امکان نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی ارج در تهران را در کمترین زمان ممکن فراهم خواهد کرد. در صورتی که ساکن تهران هستید و دستگاه‌تان از برند ارج است می‌توانید با خیال راحت آن را به دست متخصصین کاراباما بسپارید و در کنار خدمات فوری و باکیفیت از 6 ماه گارانتی نیز بره مند شوید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام گارانتی دستگاه تمام شده، یعنی دیگه شامل گارانتی نمایندگی لباسشویی ارج نمیشه؟

سارا کرمانی
14 اسفند 1401

سلام تایمر ماشین لباسشویی ارج چگونه بازمیشود می توانید راهنمایی بفرمایید باتشکر

امیدقیصری
9 مرداد 1398

سلام خسته نباشید من لباسشویی ارج مدل 4224 دارم میخواستم ببینم نیم ساعته میشوره اگه میشوره روی چه حرفی باید بزارم ممنون اگه راهنمایی کنید سپاس گزار

پیمان انصاری
21 آذر 1397

باسلام
تایمرماشین لباسشویی ارج مدل 4224 میخام از شهرستانم

محمدرضاخسروانی نژاد
7 آبان 1397

سلام خسته نباشی من دنبال قطعه ای از ماشین لباسشویی میگردم پیدا نمیکنم در کرمان به خاطر همین از طریق اینترنت پیدایش کنم خواهشمندم یاریم کنید قطعه مال رابط اب رسانی ان است مشکی رنگ

فروزنده ضیایی
12 مهر 1397

تایمر 4380 میخام از شهرستانم

وحید
20 اسفند 1396

سلام
لطفا توضیح در مورد ارورE0C لباسشویی بیگ واش ارج توضیح بفرمایید.ممنون

جواد شبان
26 مهر 1395

    باسلام و احترام
    لباس شویی تولید سال 80 بوده و فاقد صفحه دیجیتال میباشد و ظاهرا صدا از برخورد فولی بزرک به کاسه میباشد.
    باتشکر

    آب پیکر
    17 دی 1396
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس