ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین به منزل یا محل کار شما، در کمتر از ۱۵دقیقه صورت خواهد گرفت. در حال حاضر خدمات نصب در این مرکز ارائه نمی‌شود.

تعمیر کولر گازی سامسونگ
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی سامسونگ

در طول بیش از یک دهه گذشته، نصب، سرویس و تعمیرات کولر گازی سامسونگ، همواره بخش مهمی از خدمات مجموعه تخصصی کاراباما بوده است. این مرکز با درک چالش‌های ناشی از خرابی کولر گازی و با علم به اهمیت نصب و سرویس اصولی این دستگاه، همواره تلاش کرده است رضایت متقاضیان خدمات این دستگاه را جلب کند. تکنسین‌های این مجموعه از شناخت کافی نسبت به سیستم پیچیده کولرهای گازی برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را به طور صحیح نصب و در زمان بروز خرابی به دقت عیب یابی کنند. به علاوه، با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در تمامی نقاط شهر حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر کولر گازی سامسونگ، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج کولر گازی سامسونگ

۱. کولر گازی سامسونگ به طور ناگهانی خاموش می‌شود

خاموش شدن ناگهانی در غالب موارد به دلیل بروز ایراد در برد، ترموستات، کمپرسور و فیلترهاست. حتی خرابی فن هم می‌تواند عامل این مشکل باشد. تکنسین بعد از عیب یابی دستگاه با تعمیر یا تعویض قطعه معیوب، این مشکل را برطرف خواهد کرد.

۲. کولر گازی خاموش نمی‌شود

خاموش نشدن کولر یکی از مشکلات رایجی است که در برندهای متفاوت رخ می‌دهد. این مشکل می‌تواند ناشی از ایراد پیدا کردن ترموستات یا سنسور باشد. تکنسین با تعمیر یا تعویض قطعه معیوب این مشکل را برطرف خواهد کرد.

۳. کولر گازی باد گرم می‌زند

تولید باد گرم گازی یکی از مشکلات رایجی است که بسیاری از دارندگان این دستگاه تجربه می‌کنند. کاهش حجم گاز کولر، خرابی برد کمپرسور، سوختن خازن کمپرسور و از کار افتادن پنل از جمله دلایل تولید باد گرم هستند.

۴. کولر گازی سامسونگ سر و صدای زیادی دارد

سر و صدای زیاد ناشی از بروز ایراد در فن، خرابی پروانه فن یا بولیور فن است. تعمیر قطعات معیوب به رفع صدا کمک خواهد کرد.

تعمیر تخصصی کولر گازی سامسونگ خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

۵. کولر گازی سامسونگ نشت آب دارد

نشت آب به این معناست که در بخشی از این دستگاه شاهد چکه کردن آب باشید. این مشکل غالبا به دلیل کم شدن حجم گاز کولر، برفک زدن اواپراتور، سوراخ شدن شیلنگ یا انسداد شیلنگ دریم رخ می‌دهد. برای یافتن ریشه اصلی بروز این مشکل، یک تکنسین ماهر باید دستگاه را عیب یابی کند.

۶. سرمایش کولر گازی سامسونگ کم شده است

کم شدن سرمایش مشکلی است که به دلیل کاهش حجم گاز کولر یا کثیفی داخل لوله‌های این دستگاه رخ می‌دهد. با شارژ گاز یا تمیز کردن لوله‌ها، مشکل برطرف خواهد شد.

۷. کولر گازی با تاخیر خاموش می‌شود

آلودگی فیلترها دلیل اصلی خاموش شدن کولر گازی با تاخیر است، به این معنی که مدت زیادی پس از خاموش کردن دستگاه، شاهد خاموش شدن آن خواهید بود. گیر کردن فن، کوتاه بودن سیم ترموستات و کارکرد نادرست دستگاه تنظیم حرارت سایر دلایل خاموش شدنِ با تاخیر هستند.

۸. کولر گازی سامسونگ روشن نمی‌شود

روشن نشدن دستگاه می‌تواند به دلیل نبودن جریان برق باشد. از این رو پیش از ثبت درخواست تعمیر خود، حتما پریز، دوشاخه و کابل‌ها را بررسی کنید. در صورتی که جریان برق وجود داشت، تکنسین باید دستگاه را عیب یابی کند.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدهای خطا یا ارورهای کولر گازی سامسونگ

کولر-گازی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ

یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی از جمله کولرگازی، برند سامسونگ (SAMSUNG) است. کولرگازی‌های این برند از کیفیت بالایی برخوردارند و قابلیت‌های متعددی دارند. با این حال، این دستگاه نیز ممکن است پس از مدتی به دلایل گوناگونی همچون استفاده نادرست از دستگاه یا بروز نقص فنی دچار خرابی شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد.

نکته مهم آنکه، برای نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ حتما از مراکز معتبر کمک بگیرید و تعمیر دستگاه را به افراد غیرحرفه ای نسپارید. تعمیر غیراصولی کولرگازی علاوه بر کاهش عمر دستگاه موجب آسیب به سایر قطعات و همچنین افزایش هزینه‌های تعمیرات خواهد شد.

مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن 11 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات انواع برندهای کولرگازی از جمله سامسونگ، امکان تعمیر دستگاه شما را باکیفیتی بالا و در سریع ترین زمان ممکن فراهم خواهد کرد. برای ثبت درخواست کافیست با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

خدمات تعمیر کولر گازی سامسونگ در محل

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار و زندگی شما حضور دارند، تعمیرات تخصصی کولر گازی سامسونگ در منزل و محل کار شما، در سریع‌ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. در صورتی که شاهد بروز ایراداتی در دستگاه‌تان هستید، می‌توانید درخواست خود را آنلاین یا تلفنی ثبت کنید تا هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان صورت بگیرد.

تکنسین بعد از عیب یابی محصول شما، اطلاعاتی را در زمینه پروسه تعمیر و منشاء خرابی در اختیار شما گذاشته، کار خود را آغاز خواهد کرد.

نصب کولر گازی را به تکنسین ماهر بسپارید

نصب کولر گازی به صورت اصولی، برای کارکرد بهینه این دستگاه ضرورت دارد. به همین منظور، نصب یکی از اصلی‌ترین خدماتی است که مجموعه کاراباما ارائه می‌دهد. چنانچه می‌دانید، عدم نصب صحیح هر دستگاهی می‌تواند از جمله دلایل کارکرد نامناسب دستگاه بوده، حتی باعث بروز ایراداتی در آینده نزدیک شود.

بنابراین توصیه می‌شود که کار نصب را به یک تکنسین ماهر بسپارید و با خاطری آسوده در تمام روزهای گرم سال از دستگاه خود استفاده کنید. برخی از خدماتی که تکنسین کاراباما هنگام نصب کولرگازی مدنظر قرار می‌دهد عبارت است از:

 

  • انتخاب محل مناسب برای نصب پنل داخلی و پنل خارجی
  • بررسی اتصالات الکتریکی
  • خارج کردن هوا و رطوبت از مدار مبرد
  • استفاده از ابزار مناسب برای نصب
  • تست کولرگازی و اطمینان از عملکرد صحیح آن

سرویس کولر گازی را جدی بگیرید!

فیلترها، کویل‌ها و پره‌های کولر گازی به نگهداری و سرویس به موقع نیاز دارند تا دستگاه بتواند بهترین عملکرد خود را داشته باشد. بنابراین، توصیه می‌شود که سرویس کولر گازی سامسونگ را در برنامه سالیانه خود داشته باشید. به علاوه، سرویس دوره ای باعث می‌شود که به موقع متوجه وجود ایرادات جزئی شده، برای برطرف کردن آنها اقدامات لازم را صورت بدهید.

نکته مهم دیگر اینکه، بهتر است قبل از آغاز ماه‌های گرم سال و شروع استفاده از کولر گازی، نسبت به سرویس آن توسط یک تکنسین ماهر اقدام کنید. به این ترتیب، با خیال راحت ماه‌های گرم سال را سپری خواهید کرد.

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی SAMSUNG

کاراباما با در اختیار داشتن بیش از صدها متخصص مجرب، در سریع‌ترین زمان و بالاترین کیفیت، آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی است. به منظور تعمیر اصولی دستگاه و جلوگیری از خرابی سایر قطعات، تعمیر دستگاه خود را صرفا به افراد دارای تجربه در زمینه تعمیرات بسپارید. چرا دریافت خدمات تعمیرات کولرگازی از کاراباما:

  • اعزام تکنسین ماهر و متخصص هر برند: تکنسین‌های کاراباما آموزش های لازم را در زمینه تعمیرات کولرگازی دیده اند و با قطعات آشنایی کافی دارند. لازم به ذکراست، تکنسینی که به منزل شما اعزام می‌شود، مختص برند شماست.
  • اعزام فوری تکنسین: مرکز کاراباما از چالش‌هایی که ممکن است برای مشتریان هنگام خرابی لوازم خانگی به وجود بیاید آگاهی دارند. از این رو امکان تعمیر دستگاه شما را در سریع ترین زمان ممکن فراهم خواهند کرد.
  • ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی 6 ماهه: تا 180 روز اگر مشکل دستگاه شما مجدد تکرار شد، تکنسین دیگری اعزام شده و بدون دریافت هزینه اضافی دستگاه را تعمیر خواهد کرد.
  • دریافت هزینه منصفانه: تمامی هزینه‌های دریافتی منصفانه بوده و تحت نظارت کاراباما دریافت می‌شود.
  • استفاده از قطعات اورجینال: در صورت نیاز به تعویض قطعات، کلیه قطعات جایگزین شده باکیفیت و اورجینال خواهد بود.

خدمات تعمیر کولر گازی کاراباما 180 روز ضمانت دارد

ضمانت 180 روزه تعمیرات از جمله خدمات ارزشمند مجموعه کاراباماست. زمانی که کولرگازی شما توسط تعمیرکار کاراباما تعمیر شود، اطلاعات تماس شما و همینطور نوع خدمات دریافتی‌تان در سیستم ثبت خواهد شد.

اگر طی مدت 180 روز (6 ماه) از زمان دریافت خدمات، مشکل برطرف شده مجددا بروز کرد، می‌توانید با مجموعه تماس بگیرید تا تعمیرکار کولر گازی مجددا به منزل یا محل کار شما اعزام شود و به صورت کاملا رایگان مشکل دستگاه‌تان را برطرف کند.

مشکلات متداول کولر گازی

تکنسین‌های مرکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی کاراباما، در حوزه تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ آموزش دیده اند، بنابراین می‌توانند پروسه عیب یابی و تعمیر کولرگازی شما را در زمان کوتاه به انجام برسانند. از زمان ثبت درخواست شما تا زمان رفع مشکل کولرگازی و راه اندازی مجدد آن، همه چیز به صورت کاملا حرفه ای پیش خواهد رفت.

برخی از مشکلات متداول کولر گازی که توسط تکنسین ماهر کاراباما برطرف می‌شود:

  • تولید باد گرم
  • سر و صدای زیاد دستگاه
  • بوی بد دستگاه
  • کارنکردن ریموت کنترل
  • چکه کردن آب
  • کارنکردن پره‌های کولرگازی

تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

تعمیر قطعات کولر گازی سامسونگ اولین اقدام تکنسینی است که به منزل یا محل کار شما مراجعه می‌کند. در صورتی که پس از انجام بررسی‌های لازم، معلوم شد که قطعه معیوب قابل تعمیر نیست و تکنسین نظر به تعویض قطعه داد، دستگاه شما با استفاده از یک قطعه اورجینال مجددا راه اندازی خواهد شد.

برخی از قطعات کولرگازی که توسط این مرکز تخصصی تعمیر / تعویض می شود عبارت است از:

  • کمپرسور
  • لوله مویین
  • لوله تخلیه
  • برد الکتریکی
  • فیوز حرارتی
  • خازن
  • موتور فن
  • اواپراتور
  • فیلتر

کاراباما در چه مناطقی خدمات تعمیرات را ارائه می‌دهد؟

در شرایط کنونی امکان دسترسی به خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ اندکی دشوار و تا حدی غیرممکن به نظر می رسد. در این صورت بهترین گزینه دریافت خدمات تعمیرات از مراکز معتبر است. خوشبختانه کاراباما خدمات مربوط به تعمیرات کولرگازی را به ساکنان تهران، قم، البرز، اصفهان، گیلان، فارس و … و همینطور جزیره کیش باکیفیتی فراتر از کیفیت نمایندگی سامسونگ ارائه می‌دهد.

تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران

تعمیرات کولر گازی سامسونگ با توجه به پیچیدگی فناوری این دستگاه امری دشوار بوده و لازم است توسط تکنسین آموزش دیده در زمینه تعمیرات انجام شود تا متحمل صرف هزینه‌های هنگفت برای تعمیر مجدد دستگاه نشوید. اگر ساکن تهران و حومه هستید، می‌توانید برای ثبت درخواست با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

هزینه تعمیرات کولر گازی

هزینه تعمیرات کولرگازی به عوامل گوناگونی از جمله مدل دستگاه، شدت خرابی، هزینه قطعات معیوب شده (ترموستات، موتور، فیلتر) و … بستگی دارد و هزینه نهایی پس از عیب یابی و بررسی دقیق قطعات دستگاه توسط تعمیرکار کولر گازی تعیین خواهد شد.

لازم به ذکر است، تمامی هزینه های دریافتی از مشتریان منصفانه بوده و تحت نظارت اتحادیه دریافت خواهد شد.

 

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام و خسته نباشید کولر گازی سامسونگ مدل AS25NAN مشکل کد ورودی دارد لطفا راهنمایی کنید با تشکر

محمد حسن جعفری زاده
12 شهریور 1401

کولر گازی سامسونگ پنجرهای خو نه ما روشن میشود ولی بادش خنک نیست

شیرین سفری نسب
30 فروردین 1401

سلام، بعلت های مختلف رادیاتور پنل داخلی فرسوده شده، ایا رادیاتور جایگزین دارید، چه راهکاری رو مناسب میدونید؟ با تشکر از پاسخ شما

محسن علیدوستی
18 فروردین 1401

ایا گاز ۴۱۰ aمخصوص کولرهای گازی اینورتر دار هست یا اینکه نه به همه کولرها قابل تزریق است ممنون از جوابد هیتون

حسن میرابادی
16 فروردین 1401

سلام کولرمن موتوربیرونش صدای زیادی دارد یبارمشکلم روثبت کردم نماینداومدولی کاربدردبخوری برای ماانجام ندادهنوزم مشکل پاورجاست

اسماعیل نژادمحمدی
28 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    29 تیر 1400

سلام من نصاب کولرگازی هستم چجوری میتونم با شرکت شما کار کنم

هومن شرفی
26 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید.

    نسیم اسلام پور
    26 تیر 1400

سلام نماینده برای وصل کردن کلراحتیاج دارم

فریدون مزرعی
26 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    پیام شما جهت پیگیری به واحد مربوطه اطلاع داده شد.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    31 خرداد 1400

    اسپلیت خونه من باد گرم می زند. و یهو هم ضیعیف می شود

    ایوب قدنه
    14 مرداد 1400

جابجایی و سرویس کولر

سید صفر علی حسینی
17 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای نصب دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    19 خرداد 1400

با سلام و خسته نباشی خدمت شما پنج سالی هست یه اسپیلت 24 هزار سامسونگ خریدم یکی دو سال اول خیلی خوب بود راضی بودم ولی الان سه سال هست کولرم رو سرما خوب کار میکنه وقتی که اتومات میکنه میره رو فن بادی که از پنل میاد باد گرم میزنه یه ده دقیقه ای بادش گرم بعد از اتومات دوباره بادش خنک هستش زمانی که بادش گرم محیط اتاق گرم میشه چند باری از نمایندگی و اوستا کار دیگه آوردم ولی متاسفانه نتونستن عیبش بگیرن لذا از شما خاستم راهنمائی بفرمائین با تشکر

مصطفی سرقدم
11 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    12 خرداد 1400

درخواست همکاری استان چهار محال بختیاری

احسان نیکپور راستابی
9 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    در حال حاضر کاراباما فقط در شهرهای
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از شهرهای فوق هستید در خدمتتون هستیم.
    روز خوبی داشته باشد

    علوی
    9 خرداد 1400

یکدستگاه کولر گازی ۱۲۰ هزار ما خراب شده شهرستان تالش هستم

صدرالدین امیرشریفی
8 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    در حال حاضر کاراباما فقط در شهرهای
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از شهرهای فوق هستید در خدمتتون هستیم.
    موفق باشید

    علوی
    9 خرداد 1400

زمان که کولر روشن میشه دو دقیقه بعد موتور یه چن ثانیه روشن میشه بعد قطع میشه

سعید احمدی بابادی
11 اردیبهشت 1400

کولر گازی سامسونگ اینورتر میباشد سال قبل باد سرد نداشت از سام سرویس اومدن گاز تزریق کردن ولی ده روز بعد دوباره گرم شد به ما گفتن دوباره می اییم حتما نشتی داره من خیای پول هزینه کردمولی اشکال کار اونا این بود اول باید رفع نشتی می کردن ورو دست من هزینه گذاشتن حال می خواهم از طریق کارا با ما سرویس کولر انجام بشه چون ۱۸۰ روز ضمانت تعمیر دوباره دارید

پروین پرهیز
28 فروردین 1400

با سلام و خسته نباشید. یه کمپرسور ۲۴هزار مکوی بدون پنل داریم ک میخاستم بدونم میشه یه پنل کولرگازی مکوی ۳۰هزار وصل کنم و استفاده کنیم؟

حسین خاوری
5 شهریور 1399

    سلام
    رادیاتور بنده خراب میباشد و نشت میدهد و به گفته کارشناسان شما باید بایک رادیاتور مسی تعویض کرد و الان میخوام زحمت بکشین برام رادیاتور مسی بفرستین که هزینه هاشو تقدیم میکنم
    باتشکر
    0911337****

    سیدعباس حسینی
    12 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و تعویض قطعه‌ی دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      13 تیر 1400

سلام و خسته نباشید آیا نصب کولر سامسونگ گارانتی دار توسط نمایندگی کولر گازی سامسونگ هزینه دارد؟

محمد علی باغدار
15 فروردین 1399

سلام من یه کولر اسپلیت سامسونگ دارم رادیات ش سوراخ شده جنس رادیات هم الومینیوم هست میخواستم بدونم قیمت رادیات نو چقدر هست.ممنون میشم جواب بدید

ابراهیم بختیاری
10 آبان 1398

کولر ما خنک نمیکنه از نمایندگی کولر گازی سامسونگ اومد چند بار نگا کرد درست کرد
تعمیر کرد ولی باز درست نشدکولر اونجور که باید مثل اول خنک
کنه نمیکنه خنکیش مثل اول نیست متاسفانه دیگه نمیدونیم چکار
کنیم نماینده اش میگه ایرادی نداره نمیدونم چرا میخواد از سرش
کنه ولی واقعا خنک نمیکنه لطفا کمک کنید

مرتضی علیزاده
13 مرداد 1398

سلام ما یک شرکت هستیم که 5 تا لسپلیت سامسونگ داریم. قرار هست در این ماه محل شرکت جابه جا بشه. می خواستم ببینم هزینه جابه جایی و نصب کولر گازی سامسونگ در شرکت شما چقدر است و چقدر زمان می بره که این 5 کولر در محل جدید نصب بشن؟

زارعی
22 اردیبهشت 1398

    شما می توانید درخواست جابه جایی و نصب کولر گازی سامسونگ خود را از طیق تماس و یا فرم آنلاین ثبت نمایید کارشناسان ما با حضور در محل و بررسی شرایط، جزئیات فرآیند جابه جایی و نصب کولرهای گازی سامسونگ را به شما توضیح خواهند داد، سپس در صورت تمایل شما اقدام به کار جابه جایی خواهند کرد.

    کارشناس 4: جعفری
    22 اردیبهشت 1398

      سلام. میخواستم بدونم هزینه تمیزکردن اسپیلیت برای خنک شدن بیشتر چقدر میشه؟

      الهه خوبان
      21 اردیبهشت 1399

آیا برای سرویس کولر گازی سامسونگ هم باید حتما با نمایندگی کولر گازی سامسونگ تماس بگیرم؟

رسولی
22 اردیبهشت 1398

    در صورتی که کولر شما دارای گارانتی می باشد می توانید برای استفاده از خدمات پس از فروش آن با نمایندگی کولر گازی سامسونگ تماس بگیرید. در غیر این صورت می توانید درخواست تعمیرات کولر گازی سامسونگ خود را از طریق پر کردن فرم بالا و یا از طریق تماس با کاراباما ثبت نمایید.

    کارشناس 4: جعفری
    22 اردیبهشت 1398

      اسپیلت کولر یخ میزند وآب از مسیر شیلنگ کمتر خارج میشود و خنکی نمیدهد

      موحدی
      6 مرداد 1399

      سلام وقت بخیر ببخشید کولر گازی نوزده هزار دارم که چند وقتیه ریموتش کنترلش کار نمیکنه .فقط از طریق دکمه روی اسپلیت پرین روشن خاموش میشه. کنترلش هم سالمه لطفا میشه راهنماییم کنید

      میثم اصغری
      29 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      31 خرداد 1400

سلام
شماره تلفن نمایندگی کولر گازی سامسونگ رو در اصفهان می خوام میشه راهنمایی کنید

زهرا قربانی
22 اردیبهشت 1398

    شماره تلفن نمایندگی کولر گازی سامسونگ شهرتان را می توانید از مرکز تلفن 118 دریافت کنید.

    کارشناس 4: جعفری
    22 اردیبهشت 1398

سلام و خسته نباشید
ببخشید من دو ساله یه اسپلیت سامسونگ دارم می خواستم سرویسش کنم خواستم ببینم شامل گارانتی نمایندگی کولر گازی سامسونگ میشه یا نه؟

محمد رضا نجم
22 اردیبهشت 1398

    سلام
    به دفترچه و کارت گارانتی کولر خود مراجعه کنید در صورتی که تاریخ گارانتی سام سرویس به پایان نرسیده باشد برای تعمیرات کولر گازی سامسونگ می توانید از خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ خود استفاده نمایید.

    کارشناس 4: جعفری
    22 اردیبهشت 1398

    در صورتی که کولر شما دارای گارانتی می باشد می توانید برای استفاده از خدمات پس از فروش آن با نمایندگی کولر گازی سامسونگ تماس بگیرید.

    کارشناس 4: جعفری
    22 اردیبهشت 1398

سلام .خسته نباشید یک کولر اسپیلت سامسونگ ۳۰ دارم که لوله بزرگ یخ می زند بعد از ۱۰دقیقه کار
تعمیر کار اوردم گفته فشار گاز و آمپر نرمال می باشد وکولر هم تمیز هست .و این اتفاق همیشه رخ می دهد و ربطی به رطوبت خونه ندارد.لطفا راهنمای کنید

امین
20 اردیبهشت 1398

سلام استاد ، شرمنده من خودم سرویسهای کولر گازی ام یه کولر 24000سامسونگ که کمپرسورش ترکیده بود ،تعویض کمپرسور کردم قبل از نصب کمپرسورش همه سیکل رو شستشو دادم ولی بعداز نصب کمپرسور استارت نمی زنه ،مشکل برق دارن که با ترانس 4کیلو وات هم دوباره راه نیافتاد برق اون محل 215ولت رو نشون میده ولی به محض استارت کمپرسور تا 138ولت کاهش پیدا میکنه ،باید چکار کنم طرف هم قبول نمی کنه که افت ولتاژدارند میگه 10ساله که داره کار میکنه داخل مغازش سه عدد یخچال هم کار میکنه،ممنون میشم اگه راهنمایی کنید،با تشکر فراوان.

رضا ضیائی فر
18 شهریور 1397

سلام ببخسید کولر من همش انگار روی فن هست اصلا سرویس نمیاد برای تعمیرات کولر گازی سامسونگ مون از نماینگی کولر گازی سامسونگ درخواست کردم تکنسین اومد ولی مشکل همچنان رفع نشده لطفا راهنمایی کنید که چکار کنم؟ ممنون

فریبرز حسین پور
21 تیر 1397

سلام
خسته نباشید
کولو اسپیلت درایو دارم که به علت قدیمی بودن و نداشتن اینورتر مصرب برق ان زیاد میباشد
ایا میتوان جداگانه اینورتر نصب نمود؟

فرزين فربيز
5 تیر 1397

سلام خسته نباشید
بلوور یونیت داخلی سامسونگ مدل 24000 به ابعاد 9*80 شکسته است(بلوور شکسته) بنده زیاد پیگیر این قطعه با این اندازه شدم اما نیافتم.
آیا این قطعه با اندازه 9*80 دارید یا خیر ؟؟
ممنون میشم اگر با من تماس بگیرید

صادق قیصری
3 مهر 1396

سلام
حدود ۶ سال پیش یه کولر ۲۵ هزار سرد و‌ گرم مدل :AQ25NA از نمایندگی کولر گازی سامسونگ خریدم
امسال اوایل بدون مشکل کار میکرد ولی بعد دو سه هفته یه مدت که کار میکرد میرفت رو فن و دیگه باد خنک نمیزد و بین سه تا هشت ساعت طول میکشید تا دوباره درست کار کنه (یعنی بعد از روی دور رفتن عادی کار میکرد) چند تا تعمیر کار هم اومدن بررسی کردن و بعدش هم یکی شون گفت اورلود میشه و نمد دور فن رو باز کرد که دوسه روز بطور عادی و عالی کار کرد اما تأکید کرد که حتمأ باید سرویس هم بشه که پنل داخلی و کندانسور رو دادم سرویس کردن ولی بعد از نصب مجدد کلأ دیگه دچار مشکل شده و وقتی روشنش میکنم فقط ده الی بیست دقیقه موتور کار میکنه و میره رو فن و حداقل ۶ الی ۷ ساعت طول میکشه تا دوباره ده بیست دقیقه باد خنک بزنه و این چرخه مدام تکرار میشه
(ده دقیقه باد خنک هفت ساعت فن )هرکی هم یچیز میگه یکی میگه از لوله موییه ، یکی میگه کمپرسوره … و خلاصه تو این گرما بدون کولر موندیم ، لطفا بگید مشکل از کجا میتونه باشه و چه باید کرد
ممنون

مجید کشاورز
19 مرداد 1396

    سلام
    خوب دوست گرامی تعمیر تخصصی کولر گازی یعنی اینکه زمانی که کمپرسور شما از کار می افتد باید برسی شود که ایا برق به کمپرسور نمیرسد یا برق تا سر کمپرسور هست ولی کمپرسور به هر علتی امکان راه اندازی ندارد البته این یک مثلا است این را این خاطر عنوان کردم که شما در با نوع تعمیرات اشنا شوید و تنها راه برطرف کردن مشکل عیب یابی توسط یک تعمیر کار کولر گازی سامسونگ متخصص تریحا در کارگاه است

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 مرداد 1396

      سلام و خسته نباشین بنده کولر پنجره ای دارم خازنش خراب شد الان یکی از دوستان عوضش کرد اما فیش فن رو وصل میکنی جای که رو خازن هک شده فن اونجا کار نمیکنه یا رو C باید بذاریم خاستم بپرسم این مشکل سازه ؟

      راشد ناروئی
      12 اردیبهشت 1399

سلام ما یک کولر گازی سامسونگ خریداری کردیم 6 سال پیش امسال زمستونخواستم پشت بوم رو ایزوگام کنن یکم جابه جاش کردن الان روشن میکنیم اصلا خنک نیست

فاطمه قادری
29 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی احتمالا هنگامی که برای ایزوگام اجتیاج به جابه جایی کندانسور کولر گازی شما بوده این کار به صورت غیر اصولی انجام شده و باعت شده به قسمتی از لوله ها اسیب برسه که باید چک و ترمیم شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    29 اردیبهشت 1396

      سلام ،منزل جدید ما داکت اسپلیت سامسونگ هستش و چون تا حالا نداشتم نمیدانم چطور از حالت گرما به سرمایش تبدیل کنم دوتا فلکه آب دارد کدام را باید ببندم

      فریدون طاهری
      6 خرداد 1399

      سلام کولرم پنجره ایه و پارسال گازگیری کردم اما هیچ سرمایی نداره

      علی سواری
      30 فروردین 1400

      سلام ی کولر ۲۴هزار سامسنک موتر موشکی دارم چند سال پیش موترش سوخت نمایندگش موتر را تعویز کرد چند سال خوابید بود پارسال نصب کردم ولی امسال موتر ۱ماه که میر روی فن تمیرکار امد گفت از گاز ش گازگر کرد ولی خازن وکونتاکتر را عوض کرد ولی دوروز کار کرد دوبار همانتر شد الاان هم که روشن کردم بوی سیم سوخت مید ار پنله بیرون روغن میرز ب نظر شما ی موتر نستونی روش بزام کارمیدبرام لطفا من رهنمای کند ب خداپول ندام ی نو بخرم تو گرمای ۶۰درج خوزستان

      منصور باکودزفولی
      27 مرداد 1401

    سلام کولر گازی سامسونگ مدلAQ32دارم وقتی شروع به کار میکنه بعد از حدود۱۰دقیقه کاملا خاموش و دوباره روشن میشه در اصطلاح rdstart میکنه کابل برق هم ۳۰متر ۲.۶هستش مشکل از کجاست ممنون از راهنماییتون

    علی محمدی
    16 خرداد 1399

      سلام کولر 24000 سامسونگ ظهرامپرروی7الی8هست بعد از 15دقیقه صدای موتور زیاد میشه آمپر به 10الی11میرسه آب روی رادیاتور که میریزی نرمال میشه وقتی هم که کولر خاموشه فن بالا بادورکم کارمی کنه علت چیست

      علی رضائیان
      15 تیر 1400

    سلام تازه کولر اسپیلت مدل سامسونگ دست دوم خریدم بعد از نصب چند روز لوله پنل بزرگ یخ میزنه علت چیه ممنونم

    ابوذر گشتاسبی
    4 شهریور 1399

    سلام اسپیلت من سامسونگ اینورتر 25هزار خونه بر اثر آتش سوزی پنل داخلی از بین رفت سال گذشته از نمایندگی سامسونگ خریدم نصاب اومد نصب کرد ولی اصلا راضی نیستم اصلا خنک نمیکنه با اینکه مجدد گاز زدن به کولر لطفا راهنمایی کنید باتشکر

    رضاجاویدان
    1 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      14 تیر 1400

      باسلام پانل اسپلیت سامسونگ ۱۸ هزار از محل نصب شکسته وآویزان شده است اسپیلیت کار میکند آیا میشودپنل را طوری دیگر نصب کرد

      ناصر فریدبد
      28 شهریور 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      3 مهر 1400

      درود و وقت بخیر
      کولر گازی ما ۴ سال خاموش بود و الان که دوباره روشنش کردیم ، سرد نمیکنه و همش تو درجه ۲۸ درجه تا ۳۰ درجه نوسان میزنه
      راهنمایی میکنین دلیلش رو ، ممنون میشم

      علی شهابی
      19 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      19 تیر 1400

    سلام وقت بخیر .
    یه کولر گازی اینورتر داریم زمانی که کولر روشن میکنیم کمپرسور استارت نمیشه اما فن اسپیلت و فن کمپرسور کار میکن .ممنون میشم در موردهزینه و مشکل راهنمایی کنید و شماره تماس بدید تا هماهنگ کنیم جهت تعمیر .
    ممنون🙏

    محمد آتش بیک
    11 مرداد 1400

      سلام محمد عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر کولر گازی رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      12 مرداد 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس