ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما (PAKSHOMA)

برای نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های ماشین لباسشویی پاکشوما، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین، در کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی پاکشوما

پاکشوما را می‌توان به عنوان یکی از برندهای محبوب لوازم خانگی، به خصوص ماشین لباسشویی نام برد. ماشین لباسشویی پاکشوما همواره به دلیل داشتن فناوری نوین و کیفیت بالا، از جمله برندهای پرطرفدار در کشور ما بوده است. پروسه نصب و تعمیر ماشین لباسشویی به دانش و مهارت ویژه نیاز دارد و باید توسط تکنسین‌های ماهر انجام شود تا در آینده متحمل صرف هزینه بیهوده نشوید. مجموعه کاراباما، با دارا بودن تکنسین‌های متخصص، سال‌هاست که خدمات نصب، سرویس و تعمیر این دستگاه را ارائه می‌دهد. تکنسین‌های کاراباما علاوه بر دانش تخصصی، از تجربه کافی در زمینه لباسشویی  برخوردارند و می‌توانند تعویض قطعات و تعمیر دستگاه شما را باکیفیتی بالا ارائه دهند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی پاکشوما

1.نشتی آب از ماشین لباسشویی پاکشوما

پارگی یا یا شل شدن شیلنگ‌ها، فرسودگی لاستیک دور درب دستگاه، ریختن مواد شوینده بیش از حد در محفظه پودر، گرفتگی پمپ تخلیه آب یا خراب شدن وان می‌تواند باعث نشتی آب از این دستگاه شود. برای عیب‌یابی دستگاه لازم است از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

2.روشن نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما

خرابی برد الکترونیکی، موتور دستگاه و ایراد در تایمر می‌تواند علت روشن نشدن دستگاه باشد. برای رفع این مشکل و جلوگیری از بروز آسیب جدی به دستگاه، حتما باید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

3.نچرخیدن ماشین لباسشویی پاکشوما

نچرخیدن دیگ شستشو عمدتا به دلیل خرابی موتور دستگاه یا ریختن لباس بیش از حد در دستگاه رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل وزن لباس‌ها و ظرفیت دستگاه را بررسی کرده و دوباره آن را روشن کنید.

4.لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی پاکشوما

تخلیه نشدن آب، معیوب شدن فنرهای دیگ، ضعیف شدن کمک فنر، تنظیم نبودن پایه های زیرین و وجود بار نامتعادل درون دستگاه، می‌تواند علت لرزش و تکان خوردن دستگاه باشد. برای رفع این مشکل حتما از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی پاکشوما خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای لباسشویی اتفاق بیفتد، تخلیه نشدن آب است. اگر مسیر خروجی آب مسدود شده باشد، برد الکترونیکی یا تایمر خراب شده باشد، فیلترهای دستگاه کثیف شده یا فیلتر پمپ  مسدود شده باشد، ممکن است شاهد تخلیه نشدن آب باشید.

6.تمیز نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی پاکشوما

تمیز نشدن لباس‌ها یا باقی ماندن لکه‌های پودر پس از شستشو، یکی از مشکلات رایج لباسشویی است. حجم بالای لباس ها، کثیف بودن محفظه پودر، استفاده از مواد شوینده بی‌کیفیت، کثیف بودن دیگ و مسدود شدن شیلنگ تخلیه می‌تواند علت تمیز نشدن لباس‌ها باشد. برای رفع این مشکل می‌توانید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

7.خشک نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی پاکشوما

خشک نشدن لباس ها ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود. اگر موتور دستگاه خراب شده باشد، تنظیمات خشک کن دستگاه درست نباشد، شیلنگ تخلیه و فیلتر کف مسدود شده باشد، شاهد این مشکل خواهید بود. برای رفع مشکل حتما از یک مرکز تعمیر معتبر کمک بگیرید.

8.بوی بد ماشین لباسشویی پاکشوما

خشک نکردن شیارهای دور درب، ماندن لباس‌ها در دستگاه پس از اتمام شستشو، کثیف شدن جاپودری و دیگ می‌تواند باعث ایجاد بوی بد شود. برای رفع بوی بد، دیگ شستشو را پس از هربار استفاده از دستگاه تمیز کنید و بلافاصله پس از اتمام شستشو، لباس‌ها را از دستگاه خارج نمایید. اگر بوی بد رفع نشد، می‌توانید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما (همراه با جدول هزینه‌ها)

یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید و عرضه لوازم خانگی پاکشوما (PAKSHOMA) است که با تولید محصولات باکیفیت و متنوع توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. اما قطعات این دستگاه نیز ممکن است پس از مدتی دچار مشکل شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. نکته مهم اینکه، برای تعمیر لباسشویی پاکشوما حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید و تعمیر دستگاه را به افراد غیرحرفه ای نسپارید.

مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های ماهر، امکان تعمیر انواع مدل‌های لباسشویی را در زمانی کوتاه برای شما فراهم خواهد کرد. اگر ساکن هر یک از استان‌های تحت پوشش کاراباما هستید می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا پر کردن فرم اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید.

سرویس ماشین لباسشویی را جدی بگیرید!

لباسشویی‌های پاکشوما نیز مانند هر برند دیگری به رسیدگی، مراقبت و تعمیر نیاز دارند. با سرویس لباسشویی پاکشوما در دوره‌های منظم می‌توانید طول عمر آن را افزایش دهید. سرویس شامل تست و بررسی‌هایی می‌شود که وجود هرگونه عیب و ایراد را آشکار می‌سازد.

به این ترتیب در صورت وجود خرابی می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به تعمیر دستگاه بپردازید. در نظر داشته باشید که با برطرف کردن مشکلات کوچک در همان ابتدا، به هزینه و زمان کمتری نیاز دارید. اما مشکلات اساسی معمولا پرهزینه یا گاهی غیرقابل تعمیر هستند. برخی از خدماتی که توسط کاراباما هنگام سرویس دستگاه انجام می‌شود به صورت زیر است:

  • بررسی قطعات اصلی و اطمینان از عملکرد صحیح آنها
  • تمیز کردن فیلتر و پمپ تخلیه
  • بررسی اتصالات و شیلنگ
  • بررسی لاستیک دور درب و تعویض آن در صورت خرابی

نصب لباسشویی توسط کاراباما

در صورتی که به تازگی جا به جا شده‌اید یا دستگاه تازه ی خریده اید و به خدمات پس از فروش پاکشوما دسترسی ندارید، حتما از تکنسین‌های ماهر برای نصب آن کمک بگیرید تا همه چیز بدون عیب و نقص صورت بگیرد.

راه‌اندازی و بررسی‌های اولیه دستگاه تازه فرایندی حساس و تخصصی است و در صورتی که از تکنسین‌های معتبر کمک نگیرید ممکن است در آینده نه چندان دور شاهد آسیب دیدن دستگاه‌ باشید. تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی کاراباما با تشکیل کادری از صدها متخصص نصب و تعمیر لباسشویی پاکشوما می‌تواند این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام برساند.

مشکلات متداولی که تکنسین‌های کاراباما برطرف می‌کنند

درنظر داشته باشید که مشکلات لباسشویی به این موارد محدود نیست. تنها برخی از مشکلاتی که توسط کاراباما برطرف می‌شوند عبارتند از:

  • نمایش خطاهای گوناگون روی نمایشگر
  • اختلال در کارکرد یا روشن نشدن دستگاه
  • لرزش غیرمعمول و زیاد
  • نشتی آب از لوله‌ها یا دیگر قطعات
  • عدم تخلیه آب کثیف
  • ایجاد صداهای ناهنجار
  • وارد نشدن آب سرد یا گرم به دستگاه
  • تمام نشدن چرخش در مرحله شستشو
  • باقی ماندن شوینده روی لباس‌ها

تعمیر قطعات ماشین لباسشویی

تعمیر قطعات لباسشویی پاکشوما اولویت اصلی تکنسین‌های کاراباماست. چراکه این اقدام معمولا هزینه کمتری نسبت به تعویض دارد. با این حال، ممکن است برخی مواقع آسیب وارد شده آنقدر شدید باشد که تعمیر قطعات میسر نباشد یا تنها مدت کوتاهی جوابگو باشد. در این صورت کاراباما قطعات اورجینال را با بهترین قیمت تهیه کرده و متخصصین با تعویض قطعه خراب، مشکل پیش آمده را برطرف می‌سازند.

برخی از قطعات که توسط تکنسین کاراباما تعمیر / تعویض می شود عبارتند از:

  • موتور
  • لاستیک دور درب
  • میکروسوئیچ
  • قفل درب
  • درام
  • پمپ تخلیه

تعمیر لباسشویی پاکشوما در محل

از نمایندگی لباسشویی پاکشوما چه توقعی دارید؟ مرکز تخصصی کاراباما صدها متخصص مجرب در شهرهای مختلف ایران دارد که می‌توانند برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در محل مورد نظر شما حاضر شوند. همانطور که می‌دانید جابه‌جایی این دستگاه و انتقال آن به تعمیرگاه، هزینه‌بر، پر ریسک و دشوار است.

به همین دلیل تکنسین‌های ما تا جایی که ممکن باشد، تلاش می‌کنند که به تعمیرات لباسشویی در منزل بپردازند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل پیش آمده را برطرف کنند.

تعمیرکار ماهر تعمیرات لباسشویی

پاکشوما از جمله برندهای معتبر و مطرح ایرانی است که محصولات آن به خانه‌های زیادی راه یافته‌اند. در کاراباما نیز متخصص‌هایی وجود دارند که سابقه درخشان و دانش کافی برای تعمیر لوازم این برند را کسب کرده‌اند و می‌توانند به عنوان بهترین تعمیرکار لباسشویی پاکشوما در خدمت شما باشند.

هزینه تعمیرات در کاراباما به چه صورت محاسبه می‌شود؟

در حقیقت نمی‌توان نرخ ثابتی را برای هزینه تعمیر لباسشویی پاکشوما در نظر گرفت، به چند دلیل:

  • نوع مشکل و خرابی ایجاد شده تا حد زیادی در هزینه‌های تعمیر نقش دارد
  • در صورتی که قطعه خراب شده قابل تعمیر باشد، معمولا هزینه کمتری نسبت به تعویض خواهید پرداخت
  • نوسان‌های بازار و نرخ دلار بر قیمت قطعات موردنیاز تاثیر گذاشته و هزینه تعمیر لباسشویی را تغییر می‌دهند.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران

تکنسین‌های کاراباما در سراسر تهران حضور دارند و می‌توانند برای تعمیر لباسشویی در تهران به منزل شما اعزام شوند. اگر ساکن شرق تهران، غرب تهران، شمال تهران و جنوب تهران هستید، می‌توانید برای دریافت خدمات باکیفیت روی کاراباما حساب کنید.

تعمیرات ماشین لباسشویی با ضمانت 180 روزه

کلیه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در کاراباما با گارانتی 6 ماهه به مشتریان ارائه می‌شود. بدین صورت که اگر تا 6 ماه مجدد مشکل دستگاه تکرار شد، کاراباما بدون دریافت هر گونه هزینه اضافی، اقدام به تعمیر مجدد دستگاه و رفع مشکل پیش آمده خواهد کرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام لباسشویی من بعد از شستن دیگ بوی بدی میده فیلتروجاپودری رو هم تمیز کردم ولی قطع نشده

داوودیان
20 آذر 1402

    برای شستشو بهتر است از مقداری سرکه و جوش شیرین استفاده کنید. شیلنگ تخلیه لباسشویی را هم بررسی کرده و هرگونه انسداد و گرفتگی را رفع کنید.

    فائزه کریمی
    25 آذر 1402

سلام. خدمات شما چه تفاوتی با نمایندگی لباسشویی پاکشوما داره؟

سمانه هاشمی
13 اسفند 1401

    با سلام و احترام. در کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات با کیفیتی مشابه با نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما به همراه ضمانت ۶ ماهه خدمات ارائه می‌شود.

    یاسمن یگانه
    13 اسفند 1401

برد لباسشویی میخواستم موجود دارید پاکشوما

علی هاشمی
10 فروردین 1401

سلام شیشه ماشین لباس شویم شکسته نیاز به عوض شدن دارد ممنون میشم رسیدگی بشه.

میلاد باقری نکو
7 دی 1400

سلام سه نظام لباسشویی پاکشوما مدل pak10134میخوام پیدا نمیکنم

حسن جوینی
1 آبان 1400

من یه پوسته لباسشویی دوقلو7 کیلویی پاکشوما میخام منظورم ظاهر پلاستیکی لباسشویه چطور میتونم تهیه کنم به تعمیر گاهها مراجعه کردم ولی پیدا نکردم
خواستم ببینم شما دارید یا اینکه میشه از جایی تهیه کرد لطفا راهنمایی کنید

رضیا قیصری
21 مرداد 1400

بسیار عالی
اصلاً انتظار چنین رفتار و برخورد عالی و تعمیر سریع ، خوش قولی ، توجه به وعده داده شده در نهایت عیب یابی سریع و تعمیر رو نداشتم.
تجربه خوبی بود و خوشحالم بابت انجام کار و آشنایی با این مجموعه.خدا قوت دست مریزاد.

روح الله امان پور
19 مرداد 1400

    سلام روح الله عزیز
    خیلی خوشحالیم که از خدمات ما راضی بودید، باعث افتخار ماست.
    ما همیشه آماده خدمت رسانی هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 مرداد 1400

با سلام بنده چند روز پیش یک ماشین لباسشویی 15.5 کیلو نیمه اتومات خریدم. وقتی واسه مهر کردن ضمانت نامه به نمایندگی مراجعه کردم بنده خدا اظهار داشتن که ماشین لباسشویی را استفاده نکنید و بیارید اینجا که درونشون یک لاک تهویه شده که اونو باید برداریم در غیر اینصورت موتور ماشین میسوزه
حالا واقعا این چیز درسته ؟ همچین چیزی شدنیه؟
باتشکر

ش د
10 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    12 خرداد 1400

سلام و عرض ادب لباسشویی دو قولو نزدیک به دو ماه خریدم در حین کار با لباس کم بوی سوختگی از داخل ماشین میامد خاموش کردم دیگه کار نکرد

سعید گندمکار
27 بهمن 1399

با سلام دکمه های ماشین لباسشویی 80430 پاکشوما گیر کرده و کار نمیکنه برای رفع این مشکل چ کار باید کرد
ممکنه گچ گرفته باشه و ایا میشه که از مواد پاک کننده استفاده کرد با توجه به اینکه دکمه ها نزدیک پنل لباسشویی هستند

مرتضی
7 خرداد 1399

سلام. ماشین لباس شویی پاکشوما ۶ کیلویی دارم. نشون یه تعمیرکار دادم میگه موتورش سوخته. آیا مقرون به صرفه هست که درستش کنم یا ن؟

فرشاد امانی
31 فروردین 1399

سلام و خسته نباشید
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل wfi-80430wt موتور که لباسها را میچرخاند کار نمیکند و از نمایندگی آمدن و پشت موتور مداری را باز کردن علت را مدار فوق میداند و قیمت این قطعه چقدر هست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

بهروز ایمانلو
4 بهمن 1398

سلام
لباسشویی مدل اوشن دارم ؛ جدیدا در آخرین مرحله که آبکشی و خشک کردن هستش کف بازی میکنه و در آخر لباسها کفی و خیس هستش ، ماشین رو خاموش میکنم تایمر رو یکدور میچرخونم و روی حالت آبکشی میزارم و کار رو درست انجام میده و بعضی اوقات سه چهار بار هم درست انجام نمیده . لطفا راهنماییم کنید
با تشکر

امیر طاهری
2 مهر 1398

سلام وقت بخیر
برد لباسشویی پاکشوما 7 کیلویی میخواستم
موجود دارین اگه دارین قیمت به چه شکله؟

سعید رستمی
31 مرداد 1398

درود بر شما
ماشین لباسشویی 606t دارم که برد برنامه شستشو که مکانیکی هست ایراد داره
لطفا بفرمایید برد قابل تعمیر یا تعویض هست یا خیر
متشکرم

حسین شاملو
10 آذر 1397

درود بر شما
ماشین قدیمی مدل 606t دارم
برد برنامه شستشو که مکانیکی هست خراب شده
سوالم اینه برد یدکی برای تعویض هست
یا برد قابل تعمیره؟
تشکر بابت توجهتون

حسین شاملو
9 آذر 1397

سلام خداقوت.
من ماشین لباس شویی 6 کیلویی مدل wfu-6081 st پاکشوما رو دارم الان یکی دو روز هست لباس شویی در حالت خاموش وقتی درب رو باز میکنی می بینی داخلش پر آب هست و چاره ای جز تخلیه نداریم..کلا این لباس شویی رو چهار ماهه خریدم.در حال حاضر شیرهای آب پشت لباس شویی رو بستیم.مشکل چی میتونه باشه؟!بعضی وقتا هم دستت به بدنه میخوره برقت میگیره!!

صادق خوش نشین
3 مرداد 1397

سلام ماشین لباسشویی دوقلو به دور آخر یعنی علامت 3،که میرسه به یکباره خاموش میشود مشکل چیست؟

درستکار
15 خرداد 1397

سلام
ماشین لباسشویی مدل 10164 دارم که بعد از شستشو درب آن باز نمی شود لطفا راهنمایی نمایید

موسی بیرقی
6 خرداد 1397

    سلام وقت بخیر لباسشویی من خیلی صداش زیاد شده میشه بگید چکارش کنم و الانم دکمه روشن خاموشش کار نمکنه باید چکار کنم و اگر هم قطعه ای میخاد قیمتش چنده

    طیبه پرنور
    23 خرداد 1399

ضمن سلام، تشکر میکنم از سایت مفید شما، من لباسشویی مدل ۶۰۶Tمدت 14سال دارم مشکل عدم تخلیه اب داشت، از نمایندگی درخواست سرویس کار و نظر داد که دو عیب شیر برقی و عیب از پمپ تخلیه را عنوان کرد چونکه خودم فنی هستم پمپ تخلیه تعویض کردم و شیر برقی هم با برق مستقیم چک کردم و هر دو سالم هستند اما مشاهده میکنم سیم های برق ورود به فیش شیر برقی هر دو دارای برق فاز مثبت میباشد، ضمنا اب یکسره وارد و فقط از لوله مربوط به فاضل ابی خارج میشود و تایمر هم روی مرحله یک عمل قطع اب انجام نمی دهد و مخزن آبگیری نمیشود و اب مستقیم از قسمت لوله تخلیه خارج میشود ایا ممکن است سرویس کار فیش شیرهای برقی را بعد از بازدید اشتباه وصل کرده باشد؟؟ و چرا سیم شیر های برقی هر دو رشته دارای فاز مثبت شده است لطفا راهنمایی فرمایید ممنون

Amirhossain _GH
24 فروردین 1397

سلام من یه لباسشویی دسته دوم پاکشوما خریدم مدل pak605Tووقتی روی برنامه شستشو معمولی میزارم مخزن پر از اب میشه که سرریز میشه ولی روی برنامه ضریف شویی کارمیکنه ولی اونم پودر رو مصرف نمیکنه فقط تا ده دیقه مونده مصرف میشه نمیدنم چکارش کنم میشه راهنمایی کنین

مرتضی
20 فروردین 1397

سلام
ی ماشین لباسشویی 7 کیلویی پاکشوما داریم.خیلی راضی بودیم ازش.عید 96 بوردش به مشکل خورد و ما تا الان که عید 97 داره فرا میرسه نتونستیم راش بندازیم.به هر شماره ای زنگ میزنیم ی شماره دیگه میده و مارو پاس میدن بهم دیگه.ممنون میشم رسیدگی بشه

محمد
24 اسفند 1396

سلام مدل 10164T درب ماشین باز نمیشه
حتی دکمه temp و option را باهم گرفتم ولی باز نمیشه لطفا راهنمایی کنید!!!
سپاس

احمد محمودی
23 بهمن 1396

با سلام خدمت مدیریت محترم سایت
بنده یک ماسین لباسشویی ۷ کیلویی پاکشوما مدل WFU-70102WANW حدود دوسال پیش خریدم٬ این ماشین دو مشکل اساسی که از روز اول داشت یکی این بود که وسط شستشو خطای PE رو روی نمایشگرش نشون میده و متوقف میشه(با اینکه فشار آب به هیچ وجه در منطقه ما مشکلی نداره!) و دومین مشکلش سر و صدای زیادی موتورش هست که حتی در حال چرخش معمولی هم میاد(با اینکه هم نمایندگی خودش اومده نصب کرده و هم خودم چندین بار تراز بودنش رو با تراز چک کردم و مشکلی نداشته).
ممنون میشم در مورد علل این مشکلات و اینکه چه جوری میتونم خودم به صورت اولیه حلش کنم٬ منو راهنمایی کنید.
و اینکه آیا تعمیرکار حرفه ای و مجاز این لباسشویی ها در شهر تبریز میشناسین که در صورت لزوم به اونا رجوع کنیم؟
تشکر از لطفتون

خوشلو
6 بهمن 1396

سلام.ماشین لباسشویی پاکشوما7کیلویی مدل wFI-70413STدارم.روزه اوله خریدم.در مرحله ی اول که شست و شو انجام میشه خوب کار میکنه و هیچ صدایی نداره.اما وقتی به مرحله ی خشک کردن میرسه از بالای دستگاه صدا میاد.میشه لطف کنین بگین مشکل از چیه؟

Armin
30 دی 1396

با سلام و خدا قوت، ماشین لباسشویی پاکشوما 8050FH دارم که شیر ورودی آب به محض روشن شدن دستگاه باز میشه و قطع نمیکنه و فقط با خاموش کردن دستگاه قطع میشه اینم و از اونجایی شروع شد یه بار اتصالی کرد و فیوزهای منزل پرید الان روشن میشه ولی این مشکل رو داره و هیچ اروری هم نمیده. ممنون میشم جواب بدید. سپاس از محبتتون

امین نظری نیا
8 آذر 1396

سلام
لولای درب لباسشویی 605t را از کجا میتونم تهییه کنم؟

محمدعلی اسمعیلی
2 آذر 1396

با سلام و خسته نباشید.
ما ی لباسشویی حدودا 8 سال پیش خریدیم که تاحالا خوب بود ولی چند روز مشکلی داره که آب واردش نمیشه حتی بدون لباس مخزنش میچرخه اما اب واردش نمیشه و errorمیده
ممنون میشم راهنمایی کنید.

مهدی گلشنی
31 شهریور 1396

    سلام
    سیستم ابگیری یا قطعاتی که وظیفه این کار را بر عهده دارند یا برد فرمان یا تایمر ماشین لباسشویی شما با مشکل مواجه شده باید ماشین لباسشویی توسط یک تعمیرکار متخصص برسی و عیب یابی شود به این صورت امکان کمک چندانی نیست
    فقط تنها کاری که میتوانید انجام دهید این است که از وجود اب در وردی ماشین لباسشویی مطمن شوید

    کارشناس 1: پیرنیا
    31 شهریور 1396

سلام. لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی دارم . این ۷ کیلو چیه؟ وزن لباسهای خشک است ؟ بعد از شستشو روی ابکشی ناگهان چراغهای قسمت شستشو که دما رو نشون میده باهم روشن خاموش شدن … چند بار خاموش دوباره روشن کردیم ولی هر بار همین اتفاق می افتاد.راهنمایی کنید ممنون

کیانی
18 مرداد 1396

سلام لباسشویی ما هنگامی که روشنش میکنم ی صدایی شبیه ضربه زدن تیک تیک میاد اومدن دیدین گفتن مشکل از موتوره حالا ما باید چیکار کنم یکبار هم گفتن.مشکل از برقش هست نظر شما چیست

زهره ساجدی
24 تیر 1396

    سلام
    باید برسی شود و مطمنا مشخص شود که این صدا از کجا شنیده میشود و اگر شما قصد تعمیر توسط یک تعمیرکار را دارید حتما باید به یک تعمیرکار اطمنیان کنید و اجازه دهید کار تعمیر ماشین لباسشویی شما را شروع کند

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 تیر 1396

سلام ماشین لباسشویی ما روشن می شود ووقتی که می خواهد موتور واب را وارد کند یک خطلیی d3می دهد وهیج اتففاقی نمی افتد

عباسعلی نظافت فخرآبادی
11 تیر 1396

    سلام
    امکان خرابی هیدروستات یا برد فرمان وجود دارد که باید برسی دقیق تری انجام شده و مشکل برطرف شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 تیر 1396

سلام .
ماشین پاکشوما شروع به آبگیری می کند ولی جریان آب ورودی قطع نمی شود بعد از چند دقیقه خطای ieرا میدهد.بعضی وقتها این مشکل خود بخود حل میشود.ولی اکثر این مشکل هست

تیزچنگ
1 تیر 1396

ماشین آب شتشو رو تخلیه نمیکنه. و در همون مرحله می‌مونه. پاکشومای هفت کیلویی دارم و ممکنه علت رو توضیح بدید.

احمد طوطی
27 خرداد 1396

سلام
لباسشویی مدل80134t درب اون قفل کرده باز نمشه چکار کنم
کلیدهای باز شدن قفل اون هم که همه مگفتند زدم باز نمیشه چندین دفعه هم دوباره روشن کردم روال عادی کارکند شاید بعد اتمام دربش باز بشه اما نشد
ممنون میشم سریع کمکم کنید

مصطفی
9 خرداد 1396

    سلام
    میکروسوییچ شما اتصالی کرده و مانع از باز شدن درب میکنه که باید میکروسویچ تعویض یا رفع عیب شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 خرداد 1396

سلام و عرض ادب
گیربکس ماشین لباسشویی پاکشوما درب از بالا مدل XQB 22-21GP مشکل داره و فنر وسطی گیربکس زنگ زده و شکسته , فنر این گیربکس گیر میاد ؟و اگه فنرش گیر نمیاد ,گیربکس کاملش توبازار موجوده یا نه ؟ و قیمت حدودیش چنده ؟
با تشکر

صادق جوان
8 خرداد 1396

    سلام
    شما برای تهیه قطعات یدکی باید از مراکز فروش در خواست کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 خرداد 1396

سلام
ماشین لباس شویی مدل8050fhما چراغ لاکش روشن و خاموش میشد و بوق بوق میکرد میکروسوئیچ دربش رو عوض کردم حالا ماشین آبگیری میکنه بعدش چراغ لاک خاموش میشه و دیگه هیچ اکشنی رخ نمیده نا گفته نماند که در این موقع که چراغ لاک روشنه درب لباس شویی قفل نمیشه
با تشکر

علی صحرایی
3 خرداد 1396

    سلام
    به احتمال خیلی زیاد شما در سربندی سیم های میکروسوچ اشتباه کرده اید که باید برسی و اصلاح کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    4 خرداد 1396

سلام با عرض خسته نباشید خدمتتون.
لباس شویی مدل ۸۰۵۰fhداریم که اول چراغ لاک درب خاموش و روشن میشد حالا میکروسوییچ رو عوض کردیم وقتی درب رو میبندیم و کلید استارت رو میزنیم آب وارد مخزن میشه اما بقیه کارش رو انجام نمیده ناگفته نماند وقتی درب رو می بندیم اصلا لاک نمیشه ولی چراغ لاک تا بعد از آب گیری روشن میمونه ولی بعد از آب گیری خاموش میشه.هیچ آلارمی از دستگاه نداریم

علی
30 اردیبهشت 1396

    سلام
    امکان اشتباه در سر هم بندی سیم های میکروسوییچ وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    4 خرداد 1396

دکمه های مدل PAK-10164T شاید با بیست بار زدن عمل کنه شاید نکنه، چیکارش کنیم؟

مظفر دارابی
26 اردیبهشت 1396

سلام یه ماشین لباسشویی پاکشوما مدل اوشن داریم که کلید قفل دربش سوخته میخواستم بپرسم که قطعشو میتونم از شما بگیرم؟و اینکه قیمتش چنده با هزینه ی پست؟

امیرعباس محمدپور
31 فروردین 1396

    سلام
    شما میتوانید از مراکز فروش لوازم و قطعات یدکی ماشین لباسشویی در شهرستان محل سکونتتان این قطعات را تهیه نمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    31 فروردین 1396

سلام مجدد. پدرام هستم از رودبار گیلان. فرموده بودید صبر کنم تا ماشین لباسشویی ام خشک بشه بعد امتحانش کنم. الان بعد از چند روز چراغ ها و تایمرش به صورت کامل درست شدن و میشه بهش برنامه شستشو داد و تایمرشو تنظیم کرد. آب هم وارد ماشین میشه و پودر رو هم در آب مخلوط میکنه. اما نمی چرخه و شستشو انجام نمیشه.میخاستم بدونم مشکل فعلی از چیه.ممنون میشم جواب بدین.با تشکر

پدرام
30 فروردین 1396

سلام. ماشین لباسشویی پاکشوما هفت کیلویی مدل wfu-70103wanw دارم.دیروز آشپزخونه رو با ترکیب آب و وایتکس شستم.روز قبلش هم از سوسک کش کامان که اسپری هستش استقاده کردم.سمتهای جلو و چپ و راستش و زیرش رو با کف شو برس دار و محلول آب و وایتکس شستم.به برق وصل نبود. بعد از اینکه یه روز کامل گذشت و آب آشپزخونه خشک شد به برق وصلش کردم الان تمام چراغ های روی ماشین لباسشویی و حتی تایمرش به دفعات نامحدود چشمک می زنه و خاموش روشن می شه. مشکل از گذاشت؟ممنئن میشم جواب بدین. ضمنا من توی رودبار گیلان هستم.نمایندگی تعمیر دارین اینجا؟

پدرام
27 فروردین 1396

    سلام
    امکان اتصالی در قسمت پمپ تخلیه یا سیم های منتهی به موتور دستگاه زیاد است کمی تحمل کنید و از دستگاه استفاده نکیند و بعد از خشک شدن هم دستگاه را تست و در صورت حل نشدن مشکل دوباره مطرح بفرمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    28 فروردین 1396

باسلام
وقتی که ماشین لباسشویی راراه اندازی میکنیم درمرحله ی اول که شستشوهستش هنوز خوب نشسته است آب راخارج میکند هردودقیقه یک بار آب خالی میکند ومجبورهستیم ماشین لباسشویی راخاموش کنیم ودوباره راه اندازی کنیم ودوباره آب خالی میکند لطفاراهنماییم کنید

مهدی خان آبادی
24 فروردین 1396

    سلام
    این مشکل به تایمر دستگاه یا برد فرمان ماشین لباسشویی شما مربوط میشوید البته باید به صورت تخصصی یک تعمیرکار ماشین لباسشویی شما را بازدید و عیب یابی نماید

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 فروردین 1396

      ازنمایندگی تعمیرکاردرخواست کنیم میفرستن برامون آخه محل سکونت ما اطراف اصفهان هستش

      مهدی خان آبادی
      24 فروردین 1396

ماشین لباشوییocean 603 atxدارم.آب گیری کامل ندارد و خشک می شوید.لوله ی متصل به هیدرواستات را تمیز کردم و هیدرواستات هم با فوت کردن داخلش قطع و وصل می شود .لطفا راهنمایی کنید.ممنون

محمد یوسف سعیدی
24 فروردین 1396

    سلام
    اگر از سالم بودن شیر برقی ماشین لباسشویی و متصل بودن آب به ماشین لباسشویی مطمن هستید حتما باید به صورت کلی هیدروستات برسی شود فوت کردن و صدا دادن هیدروستات دلیلی بر سالم بودم هیدروستات نیست امکان دوده زدن و رد نکردن جریان برق توسط پلاتین های هیدروستات وجود دارد حتما هیدروستات را یک مشابه عوض کنید در ضمن از سالم بودن برد و تایمر دستگاه مطمن شوید

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 فروردین 1396

سلام ماشین لباسشویی میدیا داریم که آب گیری میکند عملیات شستشو را انجام میدهد تا دقیقه 15 بعد از آن که نوبت تخلیه هست باید ماشین تخلیه آب کند ماشین هیچ کاری انجام نمیدهد و فقط تایمر را که نشان میدهد زمان دارد حرکت میکند ولی در اصل کاری انجام نمیشود بعد از یه مدت هم خطای E21 میدهد -تمامی لوله ها را چک کردم پمپ تخلیه را بیرون آوردم و امتحان کردم خوب کار میکند بستم سر جاش فقط یه بار عملیات شستشو و تخلیه را تا پایان شستشو انجام داد و در شستشوی بعدی باز هم همان خطا را داد ممنون میشم کمک کنید

حبیب پناهی
18 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی این مشکل در چه برنامه هایی به وجود میاید ؟ در تمام برنامه ها این مشکل تکرار میشود یا فقط در برنامه خاصی ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 فروردین 1396

با سلام اینا همشون که باس مراجعه به نمایندگی باشه چرا اینجا پست میزاریم ///خخخخ من لباسشوی دارم مدل 70102با7کیلو
شیر اب سردش یکسره بازه قطعم نمیشه اینم زنگ بزنم نمایندگی یا اینجا حل بشو هست ببخشید رک گفتم

سعید
15 فروردین 1396

    سلام
    اگر مشکلی باشه که با توضیح ما قابل حل باشه حتما اینجا توضیحات لازم داده میشه دوست گرامی درباره کار شما باید عرض کنم که امکان خرابی شیربرقی دستگاه شما مشکل دارد ولی در کل متوجه عیب دستگاه شما نشدم لطفا واضح تر توضیح بدهید

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 فروردین 1396

باسلام وخسته نباشید دوستم یه ماشین لباسشویی پاکشوما مدلpak-80130fدارد که آنرابه برق میزنی حتما بایدیه دکمه بزنی که چراغهای دوردکمه گرد خاموش شودوبه آن هربرنامه شستشو که بدی دکمه شروع راکه میزنی بعداز 5ثانیه صدای قطع ووصل رله می آید وهمه چراغهای ال ای دی سمت راست شروع به چشمک زدن میکنند ویه دکمه که فشارمیدی ازچشمک زدن متوقف میشن وماشین هیچ کاری انجام نمیدهد ورودی آب آنرا چک کردیم وفیلترورودی آب راتمیزکردیم ولی آب واردماشین نمی شود لطفاً راهنمایی کنید. متشکرم

محمد احمدیان
14 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی این مشکل باید به طور کامل توسط تعمیرکار برسی بشه و عیب دقیق به شما گفته بشه به هیچ عنوان امکان راهنمایی به این صورت با این اطلاعات کم نیست

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 فروردین 1396

      ممنون ازتطف شما …پاینده باشی

      محمد احمدیان
      16 فروردین 1396

      شرمنده توتایپ عجله کردم ممنون ازلطف شما بازم ببخشید

      محمد احمدیان
      16 فروردین 1396

باسلام
ازماشین لباسشویی شش کیلویی پاکشومابه مدت شش ساله استفاده میکنیم،چندروزیست در هرتایمی که ماشین را روشن میکنیم بصورت مداوم فقط آب سردپرمیشه وهیچ قطع نمیشه،به هیچ عنوان نمیتونیم ازش استفاده کنیم، ممنون میشم راهنمایی کنین

علی غفاری
12 فروردین 1396

    سلام
    یعنی آب تا بالاتری از معمول در مخزن پر میشود و سرریز میکند ؟
    اگر این حالت وجود دارد به احتمال خیلی زیاد مشکل از هیدروستات ماشین لباسشویی یا تایمر میباشید که باید برسی و اطلاعات دقیق تری خدمت شما اعلام شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    17 فروردین 1396

الحاقی هستم .همان طور که خدمت شما عرض کردم اب از قسمت جلو درست از پشت فیلتر چکه میکند . خود فیلتر اشکالی ندارد لوله لاستیکی هم سوراخ نشده .از همه مهمتر در تایم ۳۰ و ۱۴ هیچگونه اشکالی وجود ندارد .سپاس از لطف شما

اصغر الحاقی
4 فروردین 1396

    سلام
    با توجه به توضیحات شما در مراحلی که ماشین لباسشویی درحال تخلیه آب است این اتفاق میافتد که به احتمال خیلی زیاد شیلگ تخلیله یا یکی از لوله های متصل به آن پاره یا سوراخ شده است یا اینکه پوسته پمپ تخلیه ترک ورداشته است

    meAfshin76
    4 فروردین 1396

سلام، لباسشویی مدل PAK80264T دارم ، اول خطای te نشون داد که بعداز خاموش روشن کردن مجدد ، دیگه دائم خطای de میده ، اگه راهنمایی کنید متشکر میشم

حسن خاکی زاده
3 فروردین 1396

    سلام
    این ارور مربوط به هیدروستات ماشین لباسویی پاکشوما است که امکان خرابی هیدروستات یا برد فرمان دستگاه شماست که باید برسی شود

    meAfshin76
    4 فروردین 1396

با سلام و تبریک سال نو .لباسشویی ما پاکشوما ۵ کیلویی حدود چند سال است بدون هیچ گونه عیبی استفاده میکنیم ولی تازگی در تایم ۵۶ از زیر ان در جلو اب به بیرون چکه میکند .لوله بزرگ مشکی و لوله کوچک رابیرون اورده چک کردیم درست بود .در پمپ کوچک جلو را باز کردیم داخل به ظاهر درست بود .در ضمن در ۳۰و ۱۵ درجه بخوبی کار میکند و اب چکه نمیکند .لطفا راهنمایی بفرمایی .

اصغر الحاقی
3 فروردین 1396

    سلام
    لطفا دقیق بفرمایید آب از کدام قسمت ماشین لباسشویی خارج میشود؟

    meAfshin76
    4 فروردین 1396

سلام عیدتون مبارک .
لباس شویی مادر شوهرم پاکشوما هست .
وقتی روشن میکنن کامل روشن میشه ولی play نمیکنه دکمش کار نمیکنه . قبل این که کار نکنه فقط ی تکون کوچیک بهش دادن . برای جا به جایی نمیدونم کجاش مشکل داره ..
الان همسرم لباسشویی رو باز کرده درست کنه ولی کار نکرد .
لباس شویی رو حدودا8 ساله خریده . ممنون میشم راهنمایی کنید.

زهرا نصیری
2 فروردین 1396

    سلام
    باید لباسشویی برسی شود این سوال بسیار کلی است و امکان پاسخ گویی دقیق به این سوال وچود ندارد لطفا کمی واضح تر توضیح بدید یا اطلاعات تعمیراتی کامل تری ارسال کنید

    meAfshin76
    4 فروردین 1396

سلام ماشین لباس شویی من موقع کار در حالت دمای 60درجه باز هم از آب گرم استفاده نمی کند چون حین کار آبگرمکن من روشن نمی شود شیر الکتریکی آب گرم ماشین عوض کردم بازهم درست نشده

حبیب رحیمی
18 اسفند 1395

    سلام
    شما دما را روی درجه کمتر از 60 درجه قرار دهید و چک کنید که باز هم ماشین لباسشویی شما از اب گرم استفاده میکند البته قبل از این کار مطمن شوید که شیر اب گرم باز باشد

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 اسفند 1395

سلام ماشین ما مدل پاکشوما میباشد اب میگیره تخلیه هم می کنه ولی دور نمی زنه

حاتم سنجابی
13 اسفند 1395

    سلام
    امکان خرابی موتور ماشین لباسشویی یا راه انداز موتور ، تایمر یا برد فرمان ماشین لباسشویی بسیار بالاست که باید برسی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 اسفند 1395

باسلام
لباسشویی ما پاکشوما هفت کیلیوی مدل 80164t هست امروز یه دونه پادری گذاشتم داخلش و شستشوی quick 30 رو انتخاب کردم وقتی به دقیقه چهار رسید تایمر اون مدت زمان حدودا ده دقیقه طول کشید و تغییر نکرد بعدا از دقیقه چهار به ده رفت و تایمر اون بعد از چند دقیقه کلا قاطی کرد و برنامش بهم ریخت یعنی زمانش مثلا از چهار میرفت ده بعدا یهو میرفت پنج و…
اگر امکانش هست میشه راهنمایی کنین مشکل از کجاس
البته اینم بگم که وقتی پادری رو که خیس بود درآوردم بیرون خیلی سنگین شده بود
مرسی

آیلین محبی
8 اسفند 1395

    سلام
    لطفا ماشین لباسشویی خودتان را کاملا خالی کنید و از برق بکشید بعد از مدتی دوباره راه اندازی کرده و چک کنید البته با لباس های متعادل و تمام برنامه ها را در این حالت چک کنید اگر مشکل شما حل نشد حتما با تعمیرگاه مجاز لباسشویی پاکشوما در شهر یا شهرستان خودتان تماس گرفته تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 اسفند 1395

شفت تایمر ماشین لباس شویی ارج مدل دوتایمر پنچ کیلو یی جهت تعویض لازم دارم. سفید.

علی وفادار
7 اسفند 1395

    سلام
    متاسفانه این قطعه را موجود نداریم

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 اسفند 1395

سلام پاکشوما مدل10164T پمپ تخلیه آب کار میکنه ولی آب رو تخلیه نمیکنه وروی دقیقه۱۴ درجا پمپ کار میکنه وقطع نمیکنه

احمد اهنگ
7 اسفند 1395

    سلام
    منظورشما این است که صدای کار کردن پمپ آب شنیده میشود ولی ابی تخلیه نمیشود ؟ اگر درست است احتمال خرابی یا ضعیف شدن پمپ اب ماشین لباسشویی شما بلاست که حتما باید برسی و تعویض گردد

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 اسفند 1395

سلام. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 8050 دارم. پس از شستشو آب تخلیه میشه اما بعد از آبکشی آب تخلیه نمیشه. علت چیه؟ ممنون

م اصغری
5 اسفند 1395

    سلام
    امکان خرابی در تایمر دستگاه بسیار زیاد است

    کارشناس 1: پیرنیا
    6 اسفند 1395

سلام ،ماشین لباسشویی crop دارم ،حدود 18 ماهه خریدم ،نزدیک دو ماهه ،بعضی وقتها بعد از شیتشو خشک کن کامل کار نمی کنه و روی تایم 11 دقیقه در جا میزنه ،یا برمیگرده روی تایم 17 و اخر سر هم علامت ueمیاد ،لباس دیگر هم میریزیم دوبتره همون میشه ،دو هفته پیش تعمیر کار بود بود ،گفتند مشکلی پیدا نکردیم ،بردشم نمیتونیم عوض کنیم چون شرکت از ما قبول نمی کنه ،حالا من باید چکار کنم ،یعنی اشتباه کردم جنس ایرانی خریدم

احسان شهبازی
3 اسفند 1395

    سلام
    دوست عزیز در تمام مراحل و با تمام برنامه های ماشین لباسشویی این اتفاق برای دستگاه شما میافتد یا اینکه در یک برنامه خاص این اتفاق میافتد

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 اسفند 1395

سلام
ماشین لباسشویی پاکشوما درب از بالا مدل XQB22-21GP دارم ….. کلا 4 تا مرحله داره …. مرحله اول که خیسوندن هست خیلی خوب کار میکنه مرحله دوم هم که سشتن هست بدون مشکل کار میکنه مرحله سوم که آبکشی هست تخلیه آب کامل انجام میشه اما بعدش دیگه هیچ اتفاقی نمیفته و بعد چند ثانیه همه چراغای دستگاه باهم شروع به چشمک زدن میکنن و بوق اخطار میزنه و دستگاه خاموش میکنه …. اگه روی حالت مرحله خشک کن هم بذارم بازم همین حالت پیش میاد

مشکل از کجاست و توی چه رنجی هزینه تعمیرش میشه ؟

سپاس

سامان بیات
29 بهمن 1395

    سلام
    به این شکل امکان نظر دهی دقیق وجو ندارد ولی احتمال خرابی خشک کن ماشین لباسشویی شما بسیار بالاست

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 بهمن 1395

سلام و خسته نباشید؛
مدتی است مقدار آب ورودی به ماشین لباسشویی کم شده است و باید از بالا آب بریزیم ، را ه حل چیست؟
و بعضی مواقع تایمر که به ۱۷ دقیق می رسد متوقف میشود و صدایی می دهد که با یکبار خاموش و روشن کردن درست میشود ، علت چیست و چه باید کرد؟ ممنون

اکبر عرب
23 بهمن 1395

    سلام
    برای کم شدن اب ورودی شما شیرهای ورودی آب ماشین لباسشویی پاکشوما را چک کنید احتمال خرابی یا بسته شدن ان وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 بهمن 1395

با سلام . ماشین لباسشویی 7 کیلویی pak80130f بعد از ابگیری موتور آن قدرت حرکت ندارد ولی موتور سالم است وخطایی نمی دهد ممکن است برد چه مشکلی داشته باشد

موسی نباتی
22 بهمن 1395

    سلام
    دلایل زیادی برای این مشکل وچود دارد که باید برسی شود ولی امکان خرابی راه انداز دستگاه وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 بهمن 1395

سلام .ماشین لباسشوییبنده در زمان دور تند سر صدا خیلی زیادی داره ولرزش زیاد نزدیک ۱۰سال هست که دارمش از روز اول همین طور بوده علتش چیست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

مرتضی زارعی
18 بهمن 1395

    سلام
    اگر از روز اول همینطور بوده احتمال تراز نبودن ماشین لباسشویی پاکشوما خیلی زیاد است که حتما بعد از این مدت به قطعات ان اسیب جدی وارد شده و حتما نیاز به سرویس و تعمیر دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    19 بهمن 1395

سلام
چند ماه پیش ماشین لباسشویی کند می چرخید و پس از تماس با تعمیر کار ایشان گفت خیلی پر و سنگین نکنید تا مشکلتان حل شود. مشکل حل شد. ولی آخرین بار در مرحله آخر آبکشی ایستاد ودیگر کار نکرد و بوی داغی داد. علت چی میتونه باشه؟ مدل ماشین 452ATX می باشد.

امیر نوروزیان
16 بهمن 1395

    سلام
    علت های زیادی دارد چطور بدون توضیحات کامل و عدم امکان بازدید ماشین لباسشویی امکان نظر دادن وجود داشته باشد ؟ شما باید با تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی پاکشوما تماس گرفته و از ایشان کمک بخواهید

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 بهمن 1395

سلام ببخشید ماشین لباسشویی ما پاکسوماست وقتی میشوره خیلی میلرزه تا وسط اشپزخونه میاد از چی میتونه باشه ؟

لعیا
9 بهمن 1395

    سلام
    دلایل زیادی برای به وجود امدن این مشکل وجود دارد که میتوان به خرابی یا تراز نبودن لباسشویی خرابی بلبیرینگ لباسشویی یا خرابی شفت داخلی اشاره کرد

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 بهمن 1395

سلام. علت شکستگی شیشه درب ماشین لباسشویی پاکشوما چیه؟ هنوز یکی دوماهی نمیشه که خریدیمش.

حسین یوسفی
8 بهمن 1395

    سلام
    لطفا با شماره داخل دفترچه گارانتی محصول خودتان تماس گرفته و مطرح کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    10 بهمن 1395

سلام.علت شکستن شیشه ماشین لباسشویی پاکشوما چیست . بعد از هربار استفاده شیشه ی ان ترک می خورد.

حسین
7 بهمن 1395

    سلام
    بعد از هر بار استفاده ؟ یعنی شما چندین بار شیشه ماشین لباسشویی خودتا را تعویض کرده اید ؟ احتما خرابی دیگه و برخورد با شیشه وچود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 بهمن 1395

سلام. خسته نباشید. من پانل جلوی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 10164 رو میخوام.

مصطفی موسوی
3 بهمن 1395

    سلام
    متاسفانه قطعه درخواستی شما فعلا در انبار موجود نیست

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 بهمن 1395

سلام
ماشین لباسشویی درب از بالا مدل XQB22-21GP رو دارم …. به مرحله آبکشی که میرسه بعد چند ثانیه همه چراغا باهم روشنو خاموش میشن و صدای بوقی مثل بوق خطر میده و بعد خاموش میشه …. در مرحله آبکشی اصلا آبی از بالا ی درب وارد دستگاه هم نمیشه …. مرحله خشک کن هم همین مشکل رو داره….. اما در مرحله اول که همون مرحله خیساندن باشه بدون مشکل آب از بالا روی هر درجه ای که تنظیم کرده باشم داخل دستگاه میریزه و مرحله شستشو هم دقیق و بدون مشکل انجام میشه !

راهنمایی بفرمایین ممنون میشم

علی صدیقی
26 دی 1395

سلام
ماشین لباسشویی پاکشومای ما مدتیه که دکمه هاش کند عمل میکنه و چند بار باید دکمه را بزنی تا فرمان بگیره. یکبار هم باز کردم و همشو تمیز کردم اما فایده ای نداشت. به نظرتون مشکل کند شدن و دیر فرمان گرفتن از کجاست؟ ممنون

نوید سلیمیان
26 دی 1395

    سلام
    ماشین لباسشویی شما چه مدلی است ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    28 دی 1395

سلام خدا قوت
لباسشویی پاکشومای ما چند وقتی است که وقتی شروع به کار میکنه آب گیری شروع می شه ولی قطع نمیشه و مجبوریم خاموش و دوباره روشنش کنیم تا بالاخره درست بشده. مشکل از چیه؟

با تشکر فراوان

sj
24 دی 1395

    سلام
    امکان دارد این مشکل مربوط به هیدروستات یا تایمر شما باشد که حتما باید مورد برسی قرار گرفته و تعمیر شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 دی 1395

سلام خدا قوت
لباسشویی پاکشومای ما چند وقتی است که وقتی شروع به کار میکنه آب گیری شروع می شه ولی قطع نمیشه و مجبوریم خاموش و دوباره روشنش کنیم تا بالاخره درست بشده. مشکل از چیه؟

با تشکر فراوان

sj
24 دی 1395

با سلام
لباسشویی پاکشوما 7کیلویی هشت ساله دارم وخیلی راضیم چند روزی موقع آبگیری صدای زیادی همراه با لرزش داره ضمنا امروز محفظه لباسها نمی چرخید و تسمه ان صدا میداد که پشت ماشین و باز کردم و فوری رو چرخاندم درست شد زنگ زدم منتظر سرویس کار هستم ممنون میشم راهنمایی کنید. با تشکر

حجت میرزایی
18 دی 1395

    سلام
    این مشکل باید به صورت حضوزی برسی شود تا اطلاعات دقیق تری به شما داده شود چون شما چند عیب همزمان با هم در ماشین لباسشویی خودتان دارید ولی این امکان خرابی راه انداز ماشین لباسشویی شما یا تسمه آن بسیار بالاست

    کارشناس 1: پیرنیا
    19 دی 1395

آقای پیر نیا با سپاس و قدر دانی از شما.ی مشکل دیگه ای هست.لجن روبی کردم.منتها پروانه هرز میچرخه.پیچ رو هر چقدرم سفت میکنم مجددا شل میشه.

Sayed ali mousavi
30 آذر 1395

    سلام
    دوست عزیز این پروانه هرز شده و اگر با نگه داشتن شافت باز هم همین مشکل را دارید حتما باید پروانه را عوض کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 دی 1395

و در ضم علیرغم سالم بودن سیمها با تعویض مجدد،اتصالی داره و به شدت خطرناکه.برقش میگیره

Sayed ali mousavi
28 آذر 1395

    دوست عزیز وقتی شما از اتصالی یا برق دزدی ماشین لباسشویی صحبت میکنید به این معنی است که کل ماشین لباسشویی باید مورد برسی قرار بگیرد حتی امکان خرابی موتور یا پمپ هم وجود دارد که برق را به بدنه منتقل میکند

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 آذر 1395

با سلام.لباسشویی مدل xpb72-12sدرب از بالا هست.لجن داخلش رو گرفته خوب نمیچ خه.هرکاری کردم پروانه از کف دیگش بیرون نمیاد تا لجن زدایی کنم.لطفا راهنمایی بفرمایید.

Sayed ali mousavi
28 آذر 1395

    سلام
    به خاطر جرم و سرویس نشدن در این سالها این اتفاق افتاده است با کمی مایع جرم گیر این مشکل حل خواهد شد

    کارشناس 1: پیرنیا
    29 آذر 1395

    با سلام
    لباسشویی پاکشوما XQB50- 1028GP
    موقع کار وقتی به مرحله spin می رسه متوقف می شور و بوق می زنه و E3 نشان می دهد که دفترچه راهنما خطای بسته نشدن در را علت می داند در حالی که درب بسته است. لطفا راهنمایی فرمائید

    محمد علی غنی زاده
    24 شهریور 1399

سلام تسمه پشت موتور میفته و جا میندازم بازم تکرار میشه
علتش چیه

حمید میرعبداللهی
27 آذر 1395

    سلام
    علتش میتونه لنگ زدن فولی باشه دقت کنید که پیچ فولی کاملا محکم شده باشه اگر با محکم کردن پیچ درست نشه حتما باید تعویض یا تعمیر انجام بشود

    کارشناس 1: پیرنیا
    28 آذر 1395

      سلام لباسشویی مدل pak_80134n بعد از آخرین شستشویی که انجام داده و خاموش شده
      حالا کلید پاور کار نمی کنه انگار برق قطعه و روشن نمی شه لطفاً کمک کنید تشکر

      علی
      13 تیر 1398

سلام ضمن عرض خسته نباشید ماشین لباس شویی ما10164t هست و لباس ها رو خوب شسته نمیده مشکل کجاست؟

حسین لسانی
25 آذر 1395

    سلام
    منظور از خوب شسشتو ندادن چیه ؟ آبا چپ و راست موتور شما سالم است یعنی دیگ به سمت چپ و راست حرکت میکند ؟ لطفا واضح تر و کامل تر توضیح بدید

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 آذر 1395

سلام
ماشین لباسشویی درب از بالا مدل XQB22-21GP رو دارم …. به مرحله آبکشی که میرسه بعد چند ثانیه همه چراغا باهم روشنو خاموش میشن و صدای بوقی مثل بوق خطر میده و بعد خاموش میشه …. در مرحله آبکشی اصلا آبی از بالا ی درب وارد دستگاه هم نمیشه …. مرحله خشک کن هم همین مشکل رو داره

لطفا راهنمایی بفرمایین

علی صدیقی
20 آبان 1395

    سلام
    دوست عزیز احتمال خرابی شیر برقی دستگاه وجود دارد شما میبایست قسمت های مربوط به ورودی اب به دستگاه رو چک کنید و در صورت رفع نشدن مشکل با تعمیرگاه تماس بگیرید

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 آبان 1395

    سلام
    ماشین لباسشویی درب از بالا مدل XQB22-21GP رو دارم …. به مرحله آبکشی که میرسه بعد چند ثانیه همه چراغا باهم روشنو خاموش میشن و صدای بوقی مثل بوق خطر میده و بعد خاموش میشه …. در مرحله آبکشی اصلا آبی از بالا ی درب وارد دستگاه هم نمیشه …. مرحله خشک کن هم همین مشکل رو داره….. اما در مرحله اول که همون مرحله خیساندن باشه بدون مشکل آب از بالا روی هر درجه ای که تنظیم کرده باشم داخل دستگاه میریزه و مرحله شستشو هم دقیق و بدون مشکل انجام میشه !

    راهنمایی بفرمایین ممنون میشم

    علی صدیقی
    22 دی 1395

ماشین لباسشویی پاکشوما داریم بعد از استفاده و پایان کار متوجه شدیم روی مانیتورش نوشته شده LC و هیچ کدام از کلیدها کار نمی کنند. چکارباید کرد متشکرم .

رضا صمدی
26 مهر 1395

    سلام
    دوست عزیز اروری که شما مشاهده کرده اید را دقیق تر توضیح بدین و اینکه آیا درب ماشین لباسشویی باز میشود ؟ و این ارور بعد از اینکه ماشنی لباسشویی را از برق اصلی جدا میکنید باز هم نشان داده میشود؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 مهر 1395

    باسلام مجدد نمایش CL موقعی است که در پریز برق میباشد و 12 ساعت از برق گشیدیم جهت حذف از حافظه ، متاسفانه حذف نشد. باتشکر

    رضا صمدی
    27 مهر 1395

سلام
لباس شویی مدل WFU70201 WT
تایمر زمان رو نشان نمیده مشکل از کجاست؟؟

سحر
30 شهریور 1395

    سلام
    مشکلات زیادی میتونه داشته باشه ولی باید کاملا از نزدیک برسی شده و نظر قطعی داده شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 شهریور 1395

    با سلام اتومات لباسشویی پاکستان مدل ocean f650 دیگه عمل نمی کنه تو شهر ما(زابل)قطعش پیدا نمیشه لطفا راهنمایی کنید

    ندا یکتا
    15 آبان 1395

      پاکشوما مدل ocean f650 صحیح است

      ندا یکتا
      15 آبان 1395

      سلام
      متاسفانه قطعات یدکی موجود نیست ولی قطعا اگر با یک تعمیرکار ماشین لباسشویی با تجربه داشته باشید مشکل را حل خواهد کرد.

      کارشناس 1: پیرنیا
      15 آبان 1395

سلام…. شیشه ی درب ماشین لباسشویی اتومات ما شکست،،، خواستم بپرسم تعمیرش چجوریاس و قیمت تعمیرش چقدره؟! باتشکر

سارا توحیدی
20 شهریور 1395

    سلام
    اگر این شیشه درب ماشین لباسشویی شکسته شده یا ترک برداشته است قابل تعمیر نبوده و باید تعویض گردد برای این کار با نزدیک ترین تعیمرگاه مجاز ماشین لباسشویی پاکشوما محل زندگیتان تماس بگیرید.

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 شهریور 1395

سلام لباسشویی ۷ کیلو یی خطای E3میدهد مشکل چیست

علی سلطانی
19 شهریور 1395

    لرزش شدید لباس شویی هنگام عملکرد خشک کن .
    احتمالا دمر ها نیاز بهدتعویض دارند

    علی نجفی
    26 مرداد 1399

ماشین لباسشویی اتومات داریم کارشوبخوبی انجام میده میشوره بعدکه لباسارودرمیاریم فرداش تومخزنش اب جمع شده راهنماییم کنید

وحیدباقری
14 شهریور 1395

    سلام
    یکی از اصلی ترین دلایلی که میتونه داشنه باشه خرابی شیر برقی ماشین لباسشویی پاکشوما شماست اگر زمانی که شما ماشین لباسشویی رو از برق خارج میکنید این آب کاملا قطع میشه احتمال خرابی برد فرمان یا تایمتر لباسشویی هست ولی اگر در حالت خاموشی هم آب جمع میشه شیر برقی ماشین لباسشویی شما مشکل داشته و در اولین زمان ممکن باید با بک تعمیرکار ماشین لباسشویی پاکوما تماس بگیربد

    کارشناس 1: پیرنیا
    14 شهریور 1395

لباسشویی مدل 605t ما بعد از تایم شستشو در حالت خشک کن عمل نمیکند و خاموش میشود. ایا علت از خرابی تایمر است . قطعات این مدل را چگونه دریافت کنیم . با تشکر

مجید زفیری
11 شهریور 1395

    سلام
    شما باید در زمانی که لباسشویی در اون حالت متوقف میشه با دست تایمر رو تحریک کنید و حرکت بدید به مرحله بعد اگر بعد از اون تمام مراحل به درستی انجام شده که مطمنا مشکل از تایمر میباشد در حتما باید با یک تعمیرکار ماشین لباسشویی تماس بگیرید

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 شهریور 1395

      تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی ۷ کیلویی پاکشوما

      بهادرصیادی
      14 اسفند 1398

      سلام
      یکی کابین پاکشوما مدل کندی درب جلو بزرگ میخوام
      نیاز به تعمیر برد موتور لباسشویی پاکشوما دارم

      محمد خدایی
      2 مرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      2 مرداد 1400

    خراب شدن واشر درب لباس شوی

    فردین نظری
    13 اسفند 1398

      سلام ماشین لباسشویی دو قلو پاکشوما دارم تایمر خشک کنش حرکت میکنه ولی خشک کن کار نمیکنه و وقتی پشتش رو باز کردم دیدم روی موتور خشک کن آب است

      حامد آرانی زاده
      20 تیر 1399

      دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد

      محمد ذاکری
      2 مرداد 1399

    سلام..میخواستم بدونم تعویض موتور ماشین لباسشویی چقدر ممکنه زمان ببره…و هزینش چقدر میشه؟

    Mahsa tayebi
    20 اسفند 1398
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس