ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماکروفر سامسونگ (SAMSUNG)

جهت دریافت خدمات تعمیر انواع مدل‌های مایکروفر سامسونگ، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین، در کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

تعمیر ماکروفر سامسونگ
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر سامسونگ

تعمیر مایکروفر سامسونگ یکی از خدماتی است که توسط تکنسین‌های مجموعه کاراباما، به صورت اصولی و در کم‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته و هوشمند در طراحی و ساخت مایکروفر توصیه می‌شود کلیه خدمات این دستگاه را صرفا از مراکز معتبر و دارای تکنسین متخصص دریافت کنید. تکنسین‌های مجموعه کاراباما، علاوه بر داشتن دانش کافی، دارای بیش از یک دهه تجربه در زمینه تعمیر انواع مدل‌های مایکروفر سامسونگ هستند و می‌توانند آن را به صورت حرفه‌ای تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر مایکروفر سامسونگ، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج مایکروفر سامسونگ

1.تعمیر روشن نشدن مایکروفر سامسونگ

در صورتی که دستگاه‌تان روشن نمی‌شود، قبل از ثبت درخواست از اتصال جریان برق و سالم بودن دو شاخه و پریز مطمئن شوید. سپس بررسی کنید که درب دستگاه به طور کامل بسته شده باشد. اگر همچنان مشکل پا برجا بود، باید برد اصلی، ترموستات، میکروسوئیچ و فیوز توسط تکنسین بررسی شود.

2.عیب یابی دود کردن مایکروفر سامسونگ

استفاده از ظروف نامناسب، پاشیدن مواد غذایی و چربی‌ها، پختن بیش از حد غذا، تجمع چربی‌ها و روغن روی المنت گریل یا وجود اتصالی در دستگاه می‌تواند علت دود کردن باشد. در صورت استفاده از ظروف مناسب و تمیز کردن دستگاه، می توانید تا حدودی مانع دود کردن آن شوید.

3.مایکروفر سامسونگ در حین کار خاموش می‌شود

اگر دستگاه‌تان در حین کار خاموش می‌شود، ابتدا بررسی کنید درب دستگاه به طور کامل بسته باشد. گاهی خرابی ترانس‌های ولتاژ و برد اصلی، معیوب شدن میکروسوئیچ و ایجاد مشکلات رطوبتی در مایکروفر عامل بروز این مشکل است که باید توسط یک تکنسین بررسی شود.

4.رفع ایراد گرم نشدن غذا در مایکروفر سامسونگ

از مهم‌ترین دلایل گرم نشدن غذا در ماکروفر می‌توان به خرابی خازن و دیود، معیوب شدن برد الکترونیکی و وجود مشکل در میکروسوئیچ درب اشاره کرد. در صورتی که خازن و دیود سوخته باشد باید توسط یک تکنسین متخصص تعویض گردد.

تعمیر تخصصی مایکروفر سامسونگ خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.تعمیر باز نشدن درب مایکروفر سامسونگ

در صورت خراب شدن میکروسویئچ و فنر، درب دستگاه باز نمی‌شود. برای رفع این مشکل باید میکروسوئیچ بررسی و در صورت خرابی تعویض شود.

6.تعمیر صفحه نمایش مایکروفر سامسونگ

در صورتی که صفحه نمایش کار نمی‌کند، ابتدا جریان برق، اتصالات و سیم دستگاه را بررسی کنید. گاهی ممکن است به دلیل خراب شدن برد و سوختن فیوز این مشکل رخ بدهد. در این صورت باید قطعات توسط تکنسین متخصص تعمیر یا تعویض شود.

7.تعمیر سینی مایکروفر سامسونگ

نچرخیدن سینی ممکن است به دلایل مختلفی رخ بدهد: معیوب شدن برد، خرابی سینی، وجود مشکل در موتور گردان و غلطک‌های زیر سینی. قبل از ثبت درخواست بررسی کنید که سینی به درستی در جای خود قرار گرفته باشد و چربی و ذرات غذا در مسیر چرخش آن نباشد.

8.لامپ مایکروفر سامسونگ کار نمی‌کند

از مهم‌ترین دلایلی که منجر به روشن نشدن لامپ مایکروفر می‌شود می توان به سوختن لامپ، معیوب شدن سوکت‌ها و وجود مشکل در برد و منبع برق ورودی اشاره کرد.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای مایکروفر سامسونگ

مایکروفر
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

خدمات تعمیرات ماکروفر سامسونگ در تهران و سایر شهرها

ساکنین تمامی مناطق تهران و حومه می‌توانند برای تعمیر مایکروفر سامسونگ (SAMSUNG)، از خدمات کاراباما بهره مند شوند. تکنسین‌های متخصص در زمینه تعمیرات ماکروفر در تمامی نقاط تهران حضور دارند و آماده خدمت رسانی به شما هستند.

تعمیر ماکروفر به دلیل سیستم پیچیده این دستگاه تخصص و مهارت زیادی می‌طلبد. مجموعه تعمیرات تخصصی کاراباما، با برخورداری از تکنسین‌های آموزش دیده می‌تواند تمامی خدمات مرتبط با مایکروفر را با کیفیتی مطلوب مشتریان، ارائه دهد.

جهت دریافت خدمات تعمیر مایکروفر سامسونگ (SAMSUNG)، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس با شماره تلفن شرکت ثبت کنید.

خدمات باکیفیت را از  کاراباما بخواهید!

سامسونگ یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی است که با تولید محصولات باکیفیت و متنوع توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. ماکروفر یکی از محصولات این برند است که قابلیت‌های و ویژگی‌های زیادی دارد. این دستگاه نیز ممکن است پس از مدتی دچار مشکل شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد.

نکته مهم آنکه، برای جلوگیری از آسیب به قطعات و همچنین تعمیر اصولی آن حتما از یک تکنسین تعمیر مایکروفر کمک بگیرید. مجموعه کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های ماکروفر سامسونگ، امکان تعمیر دستگاه شما را باکیفیتی بالا و هم سطح با آنچه نمایندگی سامسونگ ارائه می‌دهد، فراهم خواهند کرد.

تعمیر قطعات مایکروفر، تخصص تکنسین‌های کاراباما

تکنسین های متخصص کاراباما دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیر و تعویض انواع قطعات این دستگاه را دارند. لازم به ذکر است، به منظور کاهش هزینه های تعمیرات اولویت تعمیرکار مایکروفر کاراباما در ابتدا تعمیر بدون نقص قطعه است.

تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد، اقدامات لازم برای تعویض قطعات انجام خواهد شد. برخی از قطعاتی که توسط مرکز لوازم خانگی کاراباما تعمیر / تعویض می شوند عبارت اند از:

  • میکروسوئیچ
  • تاچ پد
  • برد اصلی
  • لامپ روشنایی
  • مگنترون
  • موتور

مشکلات متداول ماکروفر

برخی از مشکلات متداول که توسط تکنسین‌های متخصص مرکز کاراباما برطرف می‌شوند به صورت زیر است:

  • نچرخیدن سینی
  • گرم نشدن موادغذایی
  • کار نکردن دکمه ها
  • برق داشتن بدنه
  • روشن نشدن دستگاه
  • بسته نشدن درب
  • خاموش نشدن دستگاه

خدمات پس از فروش ماکروفر سامسونگ

خدمات پس از فروش مایکروفر سامسونگ

تکنسین‌هایی که برای ارائه سرویس مورد نظرتان اعزام می‌شوند در زمینه خدمات این دستگاه و برند دانش کافی دارند. با این حال، خدمات تعمیر ماکروفر مجموعه کاراباما با گارانتی همراه است. ضمانت خدمات تعمیر، امتیازی است که پس از راه اندازی مجدد دستگاه‌تان به شما ارائه خواهد شد.

بر اساس این ضمانت، در صورتی که طی مدت 6 ماه پس از تعمیر مایکروفر شما، ایراد برطرف شده تکرار شود، دستگاه بار دیگر بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد شد. تعمیرات ماکروفر با گارانتی یکی از وجوه تمایز حائز اهمیت مجموعه کاراباما و سایر مراکز تعمیرات است که با هدف آرام خیال مشتریان و جلب اعتماد کامل‌شان ارائه می‌شود.

تعویض قطعات مایکروفر با قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال به جای قطعات معیوب لوازم خانگی لازمه راه اندازی درست و اصولی دستگاه است. با این حال، از آنجایی که به دلیل شرایط فعلی کشور دسترسی به نمایندگی رسمی سامسونگ ممکن نیست، یافتن مراکزی که قطعات اورجینال را در اختیار تعمیرکار و تکنسین قرار بدهد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که به دنبال تعمیر لوازم خانگی خود هستند.

خوشبختانه، مجموعه تخصصی کاراباما نه تنها قطعات اورجینال و باکیفیت را در اختیار تعمیرکاران خود قرار می‌دهد، بلکه گارانتی قطعات را نیز بر عهده می‌گیرد. تعمیرات ماکروفر با قطعات اورجینال و همراه با گارانتی از جمله خدمات ارزشمند این مجموعه است.

مراحل ارائه خدمات تعمیر در کاراباما

مراحل تعمیر مایکروفر سامسونگ در کاراباما به این ترتیب است که درخواست خود را با پر کردن فرم آنلاین یا تماس تلفنی ثبت می‌کنید. طی زمان کوتاهی پس از ثبت درخواست شما کارشناسان کاراباما با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تکنسین را صورت می‌دهند.

در نهایت تکنسین برای تعیین زمان مراجعه با شما صحبت خواهد کرد. تمامی مراحل تعمیر ماکروفر شما از اولین تماس و پر کردن فرم گرفته تا راه اندازی مجدد دستگاه، به طور کاملا حرفه ای و منظم پیش خواهد رفت.

از این رو هیچ گونه نگرانی بابت ثبت درخواست یا زمان مراجعه تکنسین وجود ندارد. با دریافت خدمات از کاراباما در شرایطی که دسترسی به نمایندگی مایکروفر سامسونگ ندارید، می‌توانید کاملا آسود خاطر باشید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

کاراباما نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ در تهران هم داره؟

ارشیا سنگستانی
1 اسفند 1401

    با سلام و احترام، نمایندگی‌‌های رسمی برندهای غیر ایرانی تمامی لوازم خانگی از جمله نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ چندین ساله که داخل ایران هیچ فعالیتی ندارند. و تعمییرگاه‌هایی که ادعای نمایندگی دارند، رسمی نیستند.

    یاسمن یگانه
    1 اسفند 1401

سلام دستگاه مایکروویو سامسونگ از زیر قسمت پایه سمت راست عقبی روغن ریزی داره و موقع روشن شدن بوی روغن سوخته میده لطفا راهنمایی بفرمایید

مصطفی
12 اردیبهشت 1401

تعمیر ماکروفر.دکمه هاکارنمیکنه

محمدرضا حقی پور
18 فروردین 1401

باسلام برادر عزیز لامب مگنترون ماکروفر موجود دارید وقیمتش چنده

علی میرزایی
15 فروردین 1401

سلام خسته نباشید ،دستگاه ارور داده c-0D

ثریا سالاریه
18 اسفند 1400

کوپلر میکرو ویو شکسته ونیاز به تعویض دارد

بهرام رحمانی
1 اسفند 1400

مایگروفر برق دارد وکار نمیکند

برزگر
6 مرداد 1400

    سلام برزگر عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر مایکروفر رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 مرداد 1400

سلام من ماکروویو سامسونگ دارم. مدتی هست که کار نمیکند. یعنی تایم کم میکند. چرخش دارد. چراغ روشن میشود. ولی به هیچ عنوان گرم نمیکند. میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه و یه برآورد قیمتی داشته باشم بعد درخواست تعمیر کنم. ممنون میشم پاسخ بدید.

مهدی منفرد
24 آذر 1399

    با سلام. دوست عزیز متاسفانه امکان ارائه قیمت به این شکل وجود ندارد. زیرا مشکل و نحوه رفع آن به طور دقیق مشخص نیست. ممکن است خرابی یک قطعه کوچک سبب مشکل شده باشد که با هزینه کم رفع گردد و یا مثلا خرابی قطعه حساس و پرهزینه ای همچون لامپ مگنترون باشد که هزینه بالاتری دارد. شما می توانید با ثبت سفارش در کاراباما از عیب یابی تخصصی توسط متخصصین کاربلد کاراباما در محل استفاده کنید و برآورد قیمتی بگیرید. سپس در صورت تمایل تعمیرات ماکروفر سامسونگ شما انجام خواهد شد و در غیر اینصورت کاری انجام نشده و هزینه ای نیز دریافت نمی شود.

    کارشناس5: شعبانی
    25 آذر 1399

    سلام من گیلان هستم و‌یه ماکروفر سامسونگ دارم که خراب شده جایی برای تعمیرش سراغ ندارم میشه راهنمایی کنید

    لیلا برومند
    11 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      12 خرداد 1400

    من سولاردم سامسونگ دارم که خطای e32 میده که ظاهرا سنسور وزنش خراب شده شما این قطعه دارید و قیمتش چند هست؟ با سپاس
    نمایندگی سامسونگ

    معصومه شنبه زاده
    25 شهریور 1400

      سلام معصومه عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر سولاردام رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      25 شهریور 1400

سلام، ماکروویو ce375kf سامسونگ من دربش شکسته و لامپش ضعیف شده

علی یزدان پناه
3 آذر 1399

سلام
ببخشید شیشه درب مایکروویو سامسونگ مدل سامی 6 شکسته شده،هفت هشت سال پیش اونو خریدیم. انگار مدلهای جدید اون کمی از لحاظ ظاهری تغییر کرده. میخواستم بپرسم آیا شما درب یا شیشه اون رو دارید

سحر رستمی
20 آذر 1398

    سلام
    من یک دستگاه sami7 دارم که در حالت استفاده از فر پس از چند دقیقه کلا خاموش و کلیه علایم حیاتی فر ناپدیدمی گردد و پس از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ریست و علایم حیاتی باز می گردند.
    مشکل چیست؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    با تشکر

    ارشاسب صرافن
    30 اردیبهشت 1399

      سلام وقت بخیر
      مدل ماکروفر من سامی ۱۱ هست که دچار اشکال شده و پیغام E32 روی صفحه دیده میشه و هیچ دکمه ای کار نمی کنه مشکل از چیه؟؟ لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر

      قنبری
      11 تیر 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس