ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر جاروبرقی فیلیپس (PHILIPS)

به منظور دریافت خدمات تعمیر انواع جاروبرقی فیلیپس، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

کیفیت بالا، فناوری به روز و زیبایی و ظرافت جاروبرقی فیلیپس، سبب شده که این محصول طرفداران زیادی در بازارهای جهانی و همینطور در کشور ما داشته باشد. از سویی، برطرف کردن ایرادات و خرابی این دستگاه به دلیل فناوری پیشرفته‌ای که دارد، از عهده هر کسی برنمی‌آید و لازم است برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس خود از یک تکنسین آموزش دیده کمک بگیرید. مجموعه کاراباما در طول بیش از یک دهه گذشته، با اولویت قرار دادن آموزش تکنسین‌های خود و به روز نگه داشتن دانش فنی آنها، خدماتی کم نظیر را در زمینه جاروبرقی برند فیلیپس ارائه داده است. به علاوه، با توجه به حضور تکنسین‌ها در تمامی نقاط شهر، خدمات مورد نظرتان در زمانی کوتاه انجام خواهد شد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج جاروبرقی فیلیپس

1. روشن نشدن جاروبرقی

روشن نشدن جارو برقی ممکن است در اثر نبود جریان برق باشد. بنابراین پیش از هر اقدامی پریز برق، سیم و دوشاخه را بررسی کنید. در صورتی که جریان برق وجود داشت، قطعی در سیم رابط، خرابی کلید خاموش و روشن، خرابی موتور و مشکل در رله می‌تواند علت روشن نشدن دستگاه شما باشد.

2. داغ شدن موتور جاروبرقی فیلیپس

خرابی برد الکترونیکی یا ترموستات، زیاد بودن فشار روی موتور، نیم سوز شدن موتور، پر بودن پاکت و خراب شدن فن موتور برخی از دلایل داغ شدن موتور هستند. بهتر است دستگاه‌تان توسط یک تکنسین ماهر عیب یابی و تعمیر شود.

3. بوی نامطبوع از جاروبرقی فیلیپس

تجمع قارچ در کیسه و فیلتر دستگاه می‌تواند باعث بوی بد شود. همچنین در صورتی که در کیسه جارو برقی شما ذرات مواد غذایی مرطوب باقی مانده باشد، بعد از مدتی بوی نامطبوعی را از آن احساس خواهید کرد.

4. خراب شدن سیم جمع کن جاروبرقی

در صورتی که دکمه سیم جمع کن کار نمی‌کند، بهتر است پیش از ثبت درخواست خود سیم را یک بار به طور کامل بیرون بکشید و بعد مجددا دکمه را بفشارید. در صورتی که باز هم دکمه سیم جمع کن عمل نکرد، لازم است یک تکنسین دستگاه را بررسی کند.

تعمیر تخصصی جاروبرقی فیلیپس خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. بوی سوختگی از جاروبرقی فیلیپس

بوی سوختگی می‌تواند در اثر پر بودن کیسه یا انسداد لوله رخ بدهد. با این حال، در صورتی که کیسه پر نبود یا لوله مسدود نشده بود، ممکن است موتور یا تسمه نیم سوز شده باشد. لازم است یک تکنسین دستگاه شما را مورد بررسی قرار بدهد.

6. جرقه زدن جاروبرقی فیلیپس

جرقه زدن می‌تواند به دلایلی چون سوختن موتور یا خرابی قسمت پارازیت گیر در برد دستگاه رخ بدهد. توصیه می‌شود برای بررسی این مشکل از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

7. ایجاد سر و صدای زیاد و غیرعادی

صدای بیش از حد عموما به دلیل کثیف بودن فیلتر، پر بودن کیسه، شکستگی برس  و انسداد لوله خرطومی رخ بدهد. با برطرف کردن هر یک از این موارد، مشکل صدای زیاد نیز برطرف خواهد شد.

8. کم شدن مکش جاروبرقی فیلیپس

کم شدن مکش می‌تواند به دلیل ساده‌ای چون انسداد لوله خرطومی یا پر شدن بیش از حد پاکت رخ بدهد. بنابراین قبل از ثبت درخواست خود حتما این دو مورد را چک کنید. در صورتی که مشکل از این دو نبود، ممکن است برد دستگاه خراب شده باشد و تکنسین باید آن را مورد بررسی قرار دهد.

شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

چالش حاصل از خرابی جاروبرقی از هر برندی که باشد بر کسی پوشیده نیست!با این حال مراجعه به مراکز و افراد نابلد در زمان بروز خرابی اشتباه دیگری است که ممکن است مرتکب شوید. در مقابل سپردن دستگاه‌تان به مرکزی که تکنسین‌های آموزش دیده و متخصص دارد باعث می‌شود که تا سال‌ها بعد از تعمیر بتوانید آن را بدون دردسر استفاده کنید.

خوشبختانه مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما با طیف وسیعی از لوازم خانگی و برندهایی که تحت پوشش دارد دستگاه شما را مثل روز اول تحویل‌تان خواهد داد. نکه حائز اهمیت پس از ثبت در خواست شما تعمیرکار جاروبرقی فیلیپس روی دستگاه‌تان کار می‌کند. از این رو پروسه تعمیر کاملا به صورت تخصصی خواهد بود.

برای ثبت درخواست و بهره مند شدن از خدمات کاراباما دو راه پیش رو دارید:

  • پر کردن فرم آنلاین در وبسایت
  • تماس با شماره تلفن این مرکز

گارانتی 180 روزه، خدمات پس از فروش کاراباما

کلیه خدمات مربوط به تعمیرات جاروبرقی فیلیپس با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می شود. بدین صورت که اگر دستگاه شما تا 6 ماه دچار همان مشکل شد، بار دیگر دستگاه شما بدون دریافت هزینه تعمیر خواهید. هرچند با توجه به مهارت و تجربه‌ای که تکنسین‌های کاراباما دارند تکرار مشکل دور از ذهن است. در واقع کاراباما با اتکا به تجربه و دانش فنی تکنسین‌هاست که گارانتی 6 ماه را ارائه می‌دهد.

رایج‌ترین مشکلات جاروبرقی فیلیپس (PHILIPS)

متخصصین کاراباما آموزش های لازم را در زمینه تعمیر انواع مدل‌های جاروبرقی دیده اند، با قطعات این دستگاه آشنایی کافی دارند و می توانند تمامی مشکلات را باکیفیتی بالا برطرف کنند.

برخی از رایج‌ترین مشکلاتی که توسط مرکز کاراباما برطرف می‌شود را در زیر می‌بینید:

  • مکش کم
  • داغ شدن موتور
  • جمع نشدن سیم
  • صدای غیرطبیعی
  • بوی سوختگی
  • خاموش شدن ناگهانی
  • کار نکردن دکمه‌ها

کاراباما خدمات تعمیر جاروبرقی را در چه شهرهایی ارائه می دهد؟

تمامی خدمات جاروبرقی از سرویس گرفته تا تعمیر و تعویض قطعه در استان‌های البرز، گیلان، اصفهان، قم و تهران ارائه می‌شود. ساکن هر نقطه‌ای از این استان‌ها که باشید، خدمات تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ارائه خواهد شد.

نکته حائز اهمیت اینکه، به دلیل بالا بودن تعداد تکنسین‌های کاراباما و حضور آنها در نقاط مختلف شهر، این امکان ایجاد شده که در زمانی کوتاه (حتی یک روزه) خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید. این امر به ویژه با توجه به چالش‌هایی که برخی خرابی‌ها برای خانه و خانواده ایجاد می‌کند، همواره مد نظر مجموعه تخصصی کاراباما و تکنسین‌های آن بوده است.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران

خدمات کاراباما در تمامی نقاط و محلات تهران ارائه می‌شود و از آنجایی که تکنسین‌های هر کدام منطقه خاصی را تحت پوشش دارند امکان ارائه خدمات سریع فراهم است. شرق، غرب، شمال و جنوب تهران و همینطور تمامی مناطق و شهرستان‌های حومه این شهر تحت پوشش کاراباما قرار دارند. ساکنین این استان می‌توانند از خدماتی همسان با نمایندگی فیلیپس (که در ایران وجود ندارد) بهره مند شوند.

هزینه تعمیرات جاروبرقی

هزینه تعمیرات جاروبرقی در کاراباما و اساسا هر مرکز معتبر دیگری به چند عامل بستگی دارد و مبلغ نهایی پس از عیب یابی دقیق دستگاه از سوی تکنسین اعلام می‌شود:

  • اول اینکه، خرابی دستگاه تا چه حد است و تعمیر آن چقدر زمان می‌برد.
  • دیگر اینکه آیا تعویض قطعه لازم است یا نه. هر چند تعمیرکاران کاراباما تلاش می‌کنند با تعمیر قطعه معیوب دستگاه شما را راه اندازی کنند، تعویض قطعه نیز ممکن است در برخی شرایط ضروری باشد.

از آنجایی که هر دستگاهی شرایط خاص خود را دارد، اعلام هزینه قطعی بدون دیدن و بررسی دستگاه میسر نیست. ناگفته نماند هزینه های اعلامی از سوی تکنسین‌ها بر اساس نرخی هستند که اتحادیه تعیین کرده است و در عین حال توسط کاراباما مورد نظارت کامل قرار دارد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام. به جای نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس، چه تعمیرگاهی مناسبه؟ ممنون

پریچهر محمدی
15 اسفند 1401

بوی سوختگی هنگام کارکردن جاروبرقی فیلیپس مدل Fc 9170
2200w

اکبری
10 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400

      قطعه پشت جاروبرقی فیلیپس fc9170 که یه مقوا بین این قطعه هست برای ردشدن هوای موتورپشت جارو مقواش ترک خورده وپاره شدن وهوا میده میخواستم ببینم من باید این قطعه را عوض کنم از مجا

      سمیه جعفری
      7 شهریور 1400

سلام
ارسال قطعه به شهرستان دارین؟

گروهی
3 فروردین 1399

با سلام ، عرض ادب خدمت کارکنان
بنده دیروز یک دستگاه جارو برقی فیلیپس 2200 وات خریداری کرده ام اما وقتی به منزل مراجعه کردم هنگام استفاده و تست روی فرش از پارویی و سری این دستگاه صدای بوقی آزاردهنده شنیده میشود که البته وقتی قدرت آن را کاهش میدهیم صدا قطع یا ضعیف میشود ، ممنون میشم علت این مورد رو بفرمائید و راهنمایی کنید .
سپاس

حمید عرب عامری
24 مهر 1398
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس