ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر جاروبرقی دوو (DAEWOO)

به منظور دریافت خدمات سرویس و تعمیر انواع جاروبرقی دوو، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت. در این مرکز به دستگاه‌های دارای گارانتی خدمات ارائه نمی‌شود.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی دوو

تنوع محصولات دوو (DAEWOO) بسیار بالا بوده و در تولید انواع لوازم خانگی فعالیت می‌کند. یکی از محصولات پرطرفدار این برند جاروبرقی است که به دلیل طراحی فوق العاده، قطعات باکیفیت و راندمان بالا توانسته جایگاه خوبی را در خانه‌های ایرانی به دست آورد. با این حال، جاروبرقی دوو نیز ممکن است پس از مدتی دچار ایراد شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. باتوجه به حساسیت قطعات این دستگاه توصیه می‌شود کلیه خدمات مربوط به تعمیر جاروبرقی را صرفا از مراکز معتبر دارای تکنسین‌های متخصص دریافت کنید. تکنسین‌های مجموعه کاراباما از دانش کافی در زمینه تعمیرات جاروبرقی برخوردارند و امکان تعمیر دستگاه شما را به صورت حرفه‌ای و در کم‌ترین زمان فراهم خواهند کرد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر جاروبرقی دوو، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج جاروبرقی دوو

1.روشن نشدن جاروبرقی دوو

برق نداشتن پریز، معیوب شدن سیم رابط و خراب شدن کلید روشن و خاموش از دلایل اصلی روشن نشدن جاروبرقی است. گاهی ممکن است وجود ایراد در موتور باعث بروز این مشکل شود که باید توسط تکنسین متخصص بررسی و در صورت خرابی تعویض شود.

2.خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی دوو

ساده‌ترین علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی نوسانات جریان برق است. داغ شدن بیش از حد ترموستات در اثر استفاده طولانی مدت، گیر کردن اجسام در لوله جاروبرقی، پر بودن پاکت و کثیف بودن فیلترهای دستگاه از دیگر مواردی است که می‌توانند باعث ایجاد این مشکل شوند.

3.ضعیف شدن مکش جاروبرقی دوو

نیم سوز شدن موتور جاروبرقی، پر شدن کیسه آن، انسداد لوله خرطومی، خرابی یا گیر کردن اجسام بین غلطک‌های برس دستگاه می‌تواند علت ضعیف شدن مکش جاروبرقی باشد. قبل از ثبت درخواست، از خالی بودن کیسه جاروبرقی و عدم انسداد اجسام در لوله آن مطمئن شوید.

4.بوی سوختگی جاروبرقی دوو

بوی سوختگی جاروبرقی می‌تواند به دلایل مختلفی رخ بدهد: انسداد تهویه جاروبرقی، گرفتگی غلطک به دلیل گیرکردن نخ یا مو، کثیف بودن مدار الکترونیکی ، فرسودگی سیم‌ها یا ایجاد مشکل در فن موتور. قبل از ثبت درخواست از مسدود نبودن تهویه و غلطک جاروبرقی مطمئن شوید.

تعمیر تخصصی جاروبرقی دوو خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.کار نکردن سیم جمع‌کن جاروبرقی دوو

شایع‌ترین علت کار نکردن سیم جمع‌کن جاروبرقی، به استفاده نامناسب و بیرون کشیدن بیش از حد سیم مربوط می‌شود. برای جلوگیری از ایجاد این مشکل مقدار مناسبی از سیم را از جاروبرقی خارج کنید تا سیم و قطعات داخلی سیم جمع‌کن دچار آسیب نشود.

6.صدای زیاد جاروبرقی دوو

صدای زیاد جاروبرقی ممکن است به دلیل پر بودن پاکت، گرفتگی لوله خرطومی، کثیف شدن فیلتر یا شکستگی برس رخ بدهد. گاهی ممکن است وجود ایراد در موتور و شکستگی پره‌های فن علت بروز این مشکل باشد که باید سریعا توسط تکنسین بررسی شود.

7.داغ شدن موتور جاروبرقی دوو

مهم‌ترین دلایل داغ شدن موتور جاروبرقی عبارتند از: خرابی برد الکترونیکی و ترموستات، پر بودن کیسه جاروبرقی، نیم سوز شدن موتور و معیوب بودن فن موتور. برای رفع این مشکل باید قطعات داخلی توسط تکنسین متخصص چک شود.

8.سخت حرکت کردن جاروبرقی دوو

اصلی‌ترین دلیل سخت حرکت کردن جاروبرقی به تجمع گرد و غبار و خاک در صفحه پایه مربوط می‌شود که باید به خوبی تمیز شود.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات جاروبرقی دوو

یکی از بهترین برندهای تولید کننده انواع جاروبرقی برند دوو است. اما اگر روزی قدرت مکش جاروبرقی شما مثل سابق نباشد، یا اینکه سر و صدای بلند دستگاه شما را کلافه کند یا دستگاه در حین کار دائم داغ کرده و خاموش شود، راه حل چیست؟

خرابی یا کارکرد نامناسب جارو برقی نگرانی ندارد. کاراباما دارای میانگین 11 سال تجربه در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی و انواع برندهاست و امکان تعمیر جاروبرقی دوو را در زمانی کوتاه فراهم خواهد کرد.

برای دریافت خدمات می‌توانید درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا تکمیل فرم ثبت کنید. طی مدت کوتاه هماهنگی جهت انتقال دستگاه شما به تعمیرگاه صورت خواهد گرفت.

مرکز مجاز تعمیر جاروبرقی دوو (DAEWOO)

هنگام خرابی و وجود مشکل در جاروبرقی، واگذاری دستگاه به متخصص دوو را فراموش نکنید. زیرا افرادی که دانش تخصصی، تجربه، تسلط و مهارت کافی برای تعمیرات جاروبرقی را ندارند، ممکن است به دستگاه آسیب برسانند یا مشکل آن را موقتی رفع کنند.

مرکز تخصصی کاراباما با به روز نگه داشتن دانش تکنسین‌های خود همواره تلاش کرده است خدمات مربوط به تعمیرات را با کیفیتی بالا به مشتریان ارائه دهد. سایر مزایای دریافت خدمات تعمیرات جاروبرقی از کاراباما عبارت است از:

  • اعزام تکنسین متخصص هر برند
  • ارائه خدمات سریع و فوری به مشتریان
  • تکنسین‌های آموزش دیده و ماهر
  • ضمانت 180 روزه تعمیرات
  • تعمیر اصولی قطعات به جای تعویض (تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد یا شرایط تعمیر آن نباشد، قطعات جدید جایگزین خواهد شد.)
  • قیمت منصفانه
  • استفاده از قطعات باکیفیت

مشکلات متداول جاروبرقی

عوامل مختلفی می‌توانند موجب بروز مشکل در جاروبرقی شما شوند. برخی از مشکلات شایع جاروبرقی که توسط تعمیرکار جاروبرقی دوو برطرف می‌شود عبارتند از:

  • روشن نشدن دستگاه
  • از کار افتادن دکمه ها
  • خاموش نشدن جاروبرقی
  • از کار افتادن سیم جمع کن
  • کاهش قدرت مکش
  • خاموش شدن جارو در وسط کار
  • سر و صدای بسیار بلند
  • نچرخیدن چرخ ها و خراب شدن سری برسی

در صورتی که هر یک از مشکلات بالا یا موارد دیگری را در دستگاه مشاهده کردید، بلافاصله درخواست خود را ثبت نمایید. نگران نباشید، ما تمامی مدل‌های جاروبرقی دوو را تعمیر می‌کنیم.

تعمیر قطعات اولویت دارد

هزینه تعمیر قطعات جاروبرقی بسیار مناسب‌تر از هزینه تعویض قطعات است. از این رو به منظور کاهش هزینه‌ها و رفاه حال مشتریان، اولویت تکنسین کاراباما در ابتدا تعمیر اصولی و بدون نقص قطعات است.

تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد یا امکان تعمیر آن نباشد، بنا بر نظر تکنسین تعمیر جاروبرقی دوو، قطعه معیوب تعویض می‌شود. لازم به ذکر است تمامی قطعات جایگزین شده باکیفیت و اورجینال خواهد بود.

برخی از قطعاتی که توسط این مرکز تعمیر / تعویض می‌شود عبارت است از:

  • موتور جاروبرقی
  • ترموستات
  • سیم جمع کن
  • برد الکترونیکی
  • برس و پارویی

هزینه تعمیرات، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه

هزینه تعمیرات جاروبرقی دوو (DAEWOO) به عوامل گوناگونی بستگی دارد و پیش از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه توسط تکنسین نمی‌توان مبلغ مشخصی را برای آن تعیین کرد. از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت نهایی تعمیرات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدل جاروبرقی
  • میزان آسیب دیدگی
  • هزینه ایاب و ذهاب
  • هزینه قطعه تعمیر شده
  • هزینه قطعات جایگزین شده

خدمات پس از فروش در کاراباما شامل چه مواردی است؟

جهت اطمینان خاطر مشتریان، کلیه خدمات مربوط به تعمیر جاروبرقی دوو، با گارانتی 180 روزه ارائه می شود. یعنی اگر تا 6 ماه دستگاه شما دچار همان مشکل شد، می توانید با کاراباما تماس بگیرید تا هماهنگی برای اعزام تکنسین صورت گیرد. تکنسین بدون دریافت هزینه اضافی مشکل دستگاه را برطرف خواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دوو در ایران شعبه دارد؟

در سال‌های اخیر دسترسی به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اندکی دشوار شده است. در چنین شرایطی بهترین گزینه دریافت خدمات از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است. مرکز تخصصی کاراباما با هدف دسترسی آسان مشتریان به خدمات و رفاه حال آنها، خدمات خود را به ساکنان تهران، البرز، گیلان، اصفهان، قم و جزیره کیش باکیفیتی بالا ارائه می دهد.

برای ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی دوو کافیست با ما تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید. در صورت لزوم امکان ارائه خدمات به شما در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد.

تعمیر فوری جاروبرقی دوو در تهران

به دلیل حضور تکنسین های کاراباما در سراسر شهر، امکان تعمیر دستگاه شما در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد. اگر ساکن تهران (شمال تهران، شرق تهران، غرب تهران، جنوب تهران) و حومه تهران هستید می توانید برای تعمیر جاروبرقی خود روی کاراباما حساب کنید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام دو روز پیش موقع استفاده از جارو بوی سوختگی ازش بلند شد من ادرس دفتر مرکزی یا تعمیرگاه جاروبرقی دوو شما رو توی کرج می خوام
ممنونم

الیاس مقدمی
20 آبان 1398

    سلام دوست گرامی
    شما نیازی به مراجعه حضوری و حمل دستگاه تا محل تعمیرگاه جارو برقی دوو ندارید، کافیست از طریق فرم و یا تماس با شماره 54584 درخواست خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن نزدیک ترین متخصص تعمیر جارو برقی دوو را به محل شما اعزام نماییم.

    کارشناس 4: جعفری
    20 آبان 1398
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس