ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
رفع بوی بد ماشین لباسششویی

رفع بوی بد لباسشویی و تمیز کردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

هیچ چیز بدتر از این نیست که درب ماشین لباسشویی را باز کنید و با بوی نامطبوعی مواجه شوید! این بو می‌تواند از باکتری و کپکی باشد که در اثر نگهداری نامناسب دستگاه ایجاد می‌شود. در هر صورت، برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی باید منشاء بوی بد را بدانید. در این مقاله علت بوی بد لباسشویی و همینطور نحوه از بین بردن بو را خواهیم دید.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

نکات قید شده در این مقاله برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی قطعا کمک کننده خواهند بود. با رعایت این نکات لباسشویی به روال سابق خود باز خواهد گشت و مثل قبل، پس از پایان فرایند شستشو لباس‌هایی خوش عطر و بو خواهید داشت. به علاوه، مراقبت از لباسشویی و نگهداری بهینه آن همواره توصیه می‌شود چرا که با این کار، طول عمر دستگاه‌تان افزایش یافته، دیرتر نیازمندِ تعمیر ماشین لباسشویی خود خواهید بود.

علت بوی بد ماشین لباسشویی چیست؟

برای بوی بد ماشین لباسشویی دلایل زیادی وجود دارد که ما امکان توضیح تک تک این دلایل را نداشته و به اختصار آنها را معرفی می‌کنیم:

  • خارج نکردن لباس‌های خیس از ماشین لباسشویی و نگهداری آنها برای مدت زیاد که علاوه بر ایجاد بوی بد لباسشویی و بو گرفتن لباس‌ها، امکان رشد قارچ را ایجاد کرده و باعث ایجاد ناراحتی پوستی خواهد شد.
  • بستن درب ماشین لباسشویی بعد از اتمام مراحل شستشو و خارج نکردن لباس‌ها
  • خشک نکردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی بعد از هر بار شستشو
بوی بد ماشین لباسشویی به علت خشک نکردن لاستیک دور درب
  • سرویس نکردن سالیانه و عدم رسیدگی به ماشین لباسشویی
  • گیر کردن شی یا لباس در قسمت فیلتر پمپ تخلیه مناسب و عدم تمیز کردن آن.
  • تمیز نکردن جاپودری ماشین لباسشویی (می‌بایست هرچند مدت یک‌بار چاپودری را بیرون کشیده و آن را تمیز کنید). با مراجعه به مقاله محل ریختن مایع لباسشویی در این مورد بیشتر بخوانید.

مواردی که به آن ها اشاره کردیم، از مهم‌ترین دلایل بوی بد لباسشویی هستند. در ادامه روش‌هایی را برای از بین بردن بوی بد لباسشویی توضیح می‌دهیم.

چرا بوی فاضلاب از ماشین لباسشویی به مشام می‌رسد؟

گاهی اوقات افراد از بوی فاضلاب ماشین لباسشویی شاکی هستند و این بو در همه فضای خانه به خصوص در آشپزخانه استشمام می‌شود. بوی بد فاضلاب لباسشویی معمولا به محیط داخل لباسشویی و مشکلاتی که منجر به بو گرفتن لباسشویی می‌شود، مربوط نیست. علت اصلی آن مربوط به مسیر تخلیه فاضلاب منزل و عدم استفاده از سیفون در مسیر لوله تخلیه فاضلاب است. در مواردی که مسیر تخلیه لباسشویی و سینک ظرفشویی یکی است، بوی بد فضلاب بیشتر به مشام می‌رسد.

دلایل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی
دلایل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی + ارائه راهکارهای حل این مشکل

در این مقاله به علل عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی و دلیل جمع شدن آب […]

چگونه بوی بد لباسشویی را از بین ببریم؟

به کمک راهکارهای زیر می‌توانید بوی بد ماشین لباسشویی را از بین ببرید و با رعایت همیشگی برخی نکات، از بروز مجدد بوی بد لباسشویی پیشگیری کنید:

1. از آب گرم برای شستشو استفاده کنید

ممکن است برای صرفه جویی در هزینه‌های انرژی خود به استفاده از تنظیمات آب سرد برای شستشوی بخش عمده لباس­‌های خود روی بیاورید، اما بسیار مهم است که آخرین شستشو و استفاده­ شما از ماشین لباسشویی در روز را حتما با آب گرم انجام دهید تا هرگونه مواد باقیمانده موجود از بین برود.

2. از محصولات باکیفیت و مناسب استفاده کنید

اگر شما در خانه خود از یک ماشین لباسشویی درب جلو استفاده می­‌کنید، لازم است که از مواد شوینده و پودرهای مناسب استفاده نمایید. محصولاتی که برای ماشین‌های لباسشویی پر بازده امروزی طراحی شده‌اند، کف صابونی کمتری تولید کرده و در نتیجه، مواد شوینده کمتری در هر سیکل باقی می‌ماند.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی خود را به کاراباما بسپارید پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته درخواست تعمیر

3. جریان هوا را بهبود ببخشید

جریان هوای مناسب برای کمک به خشک شدن اجزای داخلی ماشین شما مورد نیاز است. در انتهای برنامه شستشو، لباس­‌های خود را فورا از ماشین خارج کنید و حتما درب را باز بگذارید تا رطوبت باقی مانده در داخل ماشین تبخیر شود. جهت اطمینان بیشتر می­‌توانید یک فن تهویه یا رطوبت زدا را در اتاق رختشویی خود نصب کنید تا فرآیند خشک شدن را سرعت ببخشید.

4. ماشین لباسشویی را تمیز کنید

پیش‌تر توضیح دادیم که چون منشاء اصلی بوی بد لباسشویی مشخص نیست، برای رفع بوی بد لباسشویی می‌بایست هر چند وقت یک بار اقدام به تمیز کردن فیلتر پمپ تخلیه و چاپودری کنید. همچنین برای گرفتن بهترین نتیجه می‌توانید مقاله آموزش نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی را بخوانید.

موارد زیر نیز به شما کمک می‌کنند ماشین لباسشویی خود را به خوبی تمیز کنید:

1. تمیز کردن ماشین لباسشویی با جوش شیرین و سرکه

تمیز کردن ماشین لباسشویی با جوش شیرین و سرکه

یکی از مهم‌ترین کارهایی که شما می‌بایست انجام دهید این است که هر 6 ماه یک بار دو لیوان سرکه سفید را در داخل ماشین لباسشویی ریخته و به مدت 15 دقیقه درب ماشین لباسشویی را ببندید.

بعد از آن باید ماشین لباسشویی را روی داغ‌ترین و طولانی‌ترین برنامه شستشو تنظیم کرده و اجاره دهید تا عمل شستشو بدون لباس انجام شود. دقت کنید اگر برای بار اول است که این کار را انجام می‌دهید و بعد از انجام آن این مشکل حل نشد، حتماً مقداری جوش شیرین نیز به محلول سرکه اضافه کرده و این کار را دوباره تکرار کنید.

رفع بوی بد ماشین لباسشویی با جوش شیرین و سرکه یکی از بهترین راهکارهاست، چرا که ترکیب جوش شیرین و سرکه در حل نمودن چربی­‌ها، روغن‌ها، دوده، چرک و سایر مواد باقی مانده در ماشین شما بسیار موثر است.

جرم گیری ماشین لباسشویی: چگونه لباسشویی را رسوب زدایی کنیم؟

تجمع رسوب آهک و مواد معدنی داخل ماشین لباسشویی، در اثر آب سخت ایجاد می‌شود. […]

2. شوینده­‌های تجاری محفظه ماشین لباسشویی

به فروشگاه دلخواه خود رفته و راهرو مربوط به محصولات تمیزکننده ماشین لباسشویی را بگردید. یک شوینده مناسب محفظه ماشین لباسشویی انتخاب کنید که امکان استفاده به همراه لباس­‌ها را داشته باشد.

3. شستشوی لاستیک دور درب

حلقه لاستیکی اطراف درب ماشین لباسشویی، مکان رایجی برای رشد و تجمع کپک‌ها و قارچ­‌هاست. از یک پارچه تمیز و مرطوب و یک پاک کننده ملایم یا ترکیب سرکه و آب برای تمیز کردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی استفاده نمایید. حتما در پایان با یک پارچه تمیز دیگر داخل سبد را خشک کنید و در انتها درب ماشین را باز بگذارید تا هوا جریان بیابد.

رفع بوی فاضلاب ماشین لباسشویی

برای رفع بوی بد فاضلاب ماشین لباسشویی باید حتما مسیر تخلیه فاضلاب لباسشویی خود را برای هر گونه گرفتگی، انسداد و پاره شدن شلنگ تخلیه بررسی کنید و حتما از سیفون برای از بین بردن بوی بد استفاده نمایید.

راهکارهایی برای رفع زنگ زدگی ماشین لباسشویی
راهکارهایی برای رفع زنگ زدگی ماشین لباسشویی

زنگ زدگی در ماشین لباسشویی ممکن است به دلیل عوامل مختلفی نظیر رسوبات، آهن موجود […]

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

نحوه تمیز کردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

جرم و کپک دور لاستیک ماشین لباسشویی یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که در هر ماشین لباسشویی ایجاد شده و جدای از اینکه باعث دیدن حالتی زشت و ناخوشایند برای شما خواهد شد، برای سلامتی نیز مضر است! اما این لکه ها، جرم ها و کپک ها چگونه تشکیل میشوند و چطور لاستیک ماشین لباسشویی را تمیز کنیم؟

برای اینکه ماشین لباسشویی خود را تمیز نگه دارید، باید به طور مرتب آن را تمیز کنید. توصیه می‌شود دستگاه خود را هر 1 تا 3 ماه یکبار تمیز کنید.

هنگام تمیز کردن ماشین لباسشویی، مهم است که به یاد داشته باشید که لاستیک دور درب آن را هم تمیز کنید. با تمیز کردن منظم این قسمت، می‌توانید از ایجاد کپک، باکتری و بوی بد جلوگیری کنید.

علت کپک زدن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

قارچ و کپک لباسشویی یکی از عوامل بوی بد ماشین لباسشویی است. لاستیک یا واشر ماشین لباسشویی نیز یکی از بهترین مکان‌ها برای رشد این مواد است. لذا تمیز کردن آن از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

زمانی که از ماشین لباسشویی استفاده کرده اید و شستشو به پایان رسیده، بدترین کاری که می‌توانید انجام دهید، این است که ماشین لباسشویی را به حال خود رها کرده و درب آن را ببندید.

به دلیل اینکه داخل ماشین لباسشویی و لاستیک دور درب آن خیس بوده و مقداری آب ممکن است وجود داشته باشد، در صورت خشک نشدن می‌تواند محیط مناسبی برای رشد قارچ و کپک فراهم کند.

در صورت رشد کپک‌ها کوچکترین بخش آن را به‌صورت لکه‌های سیاه روی درب ماشین لباسشویی مشاهده می‌کنید و بیشترین قسمت آن داخل دیگ و آبکش ماشین لباسشویی ایجاد می‌شود که قابل دیدن هم نیست.

بنابراین به تدریج با سیاه شدن لاستیک ماشین لباسشویی رو به رو می شوید.

پس به خاطر داشته باشید که حتما بعد از استفاده از لباسشویی، درب آن را باز گذاشته و لاستیک دور درب لباسشویی را کاملا خشک و تمیز کنید.

هر چند وقت یکبار لاستیک دور درب لباسشویی را تمیز کنیم؟

تعداد دفعات تمیز کردن لباسشویی و لاستیک دور درب، به دفعات استفاده شما از دستگاه بستگی دارد. اما توصیه می‌شود دستگاه خود را هر 1 تا 3 ماه یکبار تمیز کنید.

مهم است که مرتبا دستگاه خود را برای علائمی که نشان می‌دهد نیاز به تمیز کردن دارد بررسی کنید. بوی نامطبوع رطوبت یا کپک زدگی نشانه این است که ماشین لباسشویی نیاز به تمیز کردن دارد.

به همین ترتیب، اگر هر گونه کثیفی روی قسمت های مختلف دستگاه از جمله لاستیک دور درب مشاهده کردید، باید دستگاه خود را تمیز کنید.

لازم به ذکر است، برای جلوگیری از پوسیدگی و بوی نامطبوع در این قسمت، لاستیک دور درب ماشین لباسشویی را پس از هر بار استفاده از لباسشویی، به خوبی خشک کنید.

نحوه تمیز کردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

نحوه تمیز کردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

بعد از اتمام عملیات شستشو، آب داخل لاستیک را کاملا با حوله یا دستمال خشک کنید و اگر باز هم لکه هایی را مشاهده کردید، مخلوط ۵۰% آب با ۵۰% مایع سفید کننده را روی لاستیک دور درب لباسشویی ریخته و چند دقیقه اجازه دهید که محلول لکه‌ها را از بین ببرد.

بعد از آن کاملا لاستیک را شسته و خشک کنید. البته باید دقت داشته باشید که پیشگیری از تولید این لکه‌ها بهترین راه است. زیرا لکه‌ها و قارچ‌های تولید شده در دیگ لباسشویی، امکان ایجاد ناراحتی پوستی را برای شما بوجود می آورد.

بهترین کار ممکن در نگهداری صحیح از لباسشویی که توسط کارشناسان پیشنهاد می‌گردد، تمیز کردن ماشین لباسشویی هر چند وقت یکبار است که شما را از هر گونه بیماری و حتی برخی مشکلات دستگاه دور می‌کند.

جلوگیری از تجمع باکتری و کپک در لاستیک دور درب لباسشویی

در ادامه به چند نکته مفید برای جلوگیری از کثیف شدن مجدد لاستیک دور درب و تجمع کثیفی در این قسمت اشاره شده است:

  • پس از هر بار شستشو، لاستیک دور درب را با حوله یا دستمال به خوبی خشک کنید.
  • البسه خیس را بلافاصله پس از اتمام فرایند شستشو از ماشین لباسشویی خارج کنید.
  • پس از اتمام شستشو درب لباسشویی را باز بگذارید تا داخل آن خشک شود.
  • از نوع و مقدار مناسب مواد شوینده استفاده کنید.
  • حداقل یک بار در ماه، ماشین لباسشویی را به صورت عمقی تمیز کنید.
سوالات متداول
1چرا بوی فاضلاب از ماشین لباسشویی به مشام می‌رسد؟
2چطور بوی فاضلاب ماشین لباسشویی را از ببین ببریم؟

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام،برای ازبین بردن بوی بد لباسشویی از جوش شیرین و سرکه استفاده کردم فیلتر ودورلاستیک و محل مایع رو هم تمیز کردم لوله تخلیه هم جدا ازظرفشوییه باز هم بوی بدی میده چه کار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

معصومه صفری
15 بهمن 1401

از داخل لوله ی فاضلاب آشپزخانه که لوله لباسشویی داخل آن قرار میگیرد گاه و بی گاه بوهای تند و بدی متساعد میشه که فقط زمانی که داخل آشپزخانه میریم ا نزدیک لباسشویی میشیم بیشتر حس میشه. اگه میشه لطف کنید و بگید چطوری از شّر این بو خلاص بشیم

کیوان
9 مهر 1399

سلام.برنامه شستشو ماشینم در مرحله آبکشی روی تایم 11میمونه وتکرار میشه وجلو نمیره مگر اینکه از اول برنامه آبکشی را از اول تنظیم کنم .این مشکل در تنظیمات خشک کن روی 800بدتر هست .چکار باید کنم.

فاطمه روستا
6 مرداد 1399

سلام ببخشید من لباسشویی بوش دارم و چند وقتی هست که متوجه بوی بد لباس بعد از شستشو میشم. لطفا راهنمایی کنید برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی بوش چکار می شه کرد؟

رضوان حیدری
12 خرداد 1399

    سلام دوست گرامی، شما می توانید برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی بوش خود از راه کارهای ارائه شده در مقاله استفاده کنید.

    کارشناس 4: جعفری
    12 خرداد 1399

سلام ما یه لباس شویی پاکشوما داریم،هفته پیش گذاشتیمش روی حالت خود شوی از اون موقع تا حالا بوی بد گرفته، میشه راهنمایی کنید ک چیکار کنیم؟

امیر حسین دهقان
24 مهر 1398

    سلام دوست گرامی، پیشنهاد می کنیم مجددا این کار را انجام دهید و برای تمیز کردن و شستشوی داخل لباسشویی از مواد تمیزکننده تجاری یا محلول سرکه و جوش شیرین با دمای بالا و برنامه شستشو با مدت زمان طولانی استفاده نمایید.

    کارشناس 4: جعفری
    12 خرداد 1399

سلام ما لباس شویی ال جی داریم
چند روز پیش با محلول سرکه و جوش شیرین شست و شو دادیم ولی از دیروز بوی خیلی بدی گرفته محفظه داخل لباس شویی یه بوی از ترکیب فاضلاب و ماهی گندیده لطفا راهنمایی کنید برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی ال جی چیکار باید بکنیم بوش خیلی غیر قابل تحمله

صالحی
28 خرداد 1398

    محلول جوش شیرین و سرکه باعث بروز بوی بد لباسشویی ال جی شما نمی شود. ممکن است بوی فاضلاب از مسیر تخلیه لباسشویی ال جی شما باشد. شما می توانید فرایند تمیز کردن لباسشویی را مجددا تکرار نمایید. همچنین می توانید از تمیزکننده های لباسشویی که رایحه خوبی دارند برای این کار استفاده کنید. علاوه بر موارد فوق حتما مسیر تخلیه و فاضلاب لباسشویی خود را بررسی نمایید.

    کارشناس 4: جعفری
    12 خرداد 1399

سلام لباسشویی بنده سامسونگ اومدن دیگش باز کردن بردن تعمیر حالا که نصب کرده لباس میریزم بعد شستشو لباس ها بوی نفت میده علت از چیست چیکار کنم زنگ زدم به گفتم میگه ما فقط شفت گیریس زدیم کاری نکردیم میشه راهنمایی کنید برای رفع بوی که میده چیکار کنم

بهاره امین
21 خرداد 1398

    سلام دوست گرامی، برای از بین بردن بوی نفت از لباسشویی خود از تمیزکننده های لباسشویی استفاده کنید و لباسشویی را بدون لباس با استفاده از این تمیز کننده ها با دمای بالا و مدت زمان شستشوی طولانی روشن کنید، درب ماشین لباسشویی برای مدتی باز بگذارید. اگر باز هم بوی نفت را احساس کردین چندین بار این عملیات را تکرار کنید..

    کارشناس 4: جعفری
    12 خرداد 1399

      سلام
      خسته نباشید
      ماشین لباسشویی اتوماتیک زیمنس دارم که بوی نفت گرفته
      جرمگیر توش انداختم اما بوش نگرفت
      لاستیک دورش خیلی بو‌ میده
      میشه راهنمایی کنید چیکار کنم بوش بره
      ممنون میشم

      مریم قاضی تبریزی
      12 شهریور 1401

سلام
از نظرات ارزنده شما خیلی ممنونم. انشالله با انجام این پیشنهاد ، مشکل ما حل شود.

سعید گمار
1 خرداد 1398

توصیه میکنم لباسشویی بکو نخرید من دفترچه راهنما شا گم کردم هیچکس کمکم نمیکنه حتی شرکت بکو هیچ راهنمایی از مدل ۴۲۲۴ تو اینترنت نذاشته

Ali
27 اردیبهشت 1398

سلام روز بخیر
دو مشگل وجود داره ماشین لباسشویی ما
۱- اینکه محدوده جاپودری یعنی اونکه توی خود ماشین لباسشویی هست جرم بسته و پودری هست
۲- بعضی از مواقعی بعد از انجام کار ماشین لباسشویی اون قسمتی که مخصوص مایع سفید کننده و مایع نرم کننده هست آب جمع میشه
ممنون میشم راهنمایی کنید

سیاوش حسینی
23 اردیبهشت 1397

    سلام دوست گرامی، در مورد سوال اول شما اگر جا پودری شما جرم بسته، حتما آن را تمیز کنید چرا که به مرور باعث بوی بد ماشین لباسشویی شما خواهد شد.
    در مورد جمع شدن آب در جاپودری ترک خوردن و شکستگی جاپودری یکی از دلایل نشت آب از جاپودری لباسشویی است. استفاده بیش از اندازه از پودر نیز دلیل دیگری برای آبریزش و خروج آب از مخزن جاپودری است.

    کارشناس 4: جعفری
    12 خرداد 1399

باسلام وخسته نباشید خدمت عزیزان
مطالبتون بسیار زیبا ورسا وکاربردی میباشد
کمال تشکروقدردانی را از همه عزیزان دست اندرکارمینمایم

محمد روزبهانی
20 بهمن 1396

سلام
قسمت داخل و پایین لاستیک دور درب ماشین که دارای سه منفذ است به مرور سیاهرنگ شده و جرم گرفته.
اگر لطف کنید راهنمایی کنید که چطور تمیزش کنم ممنون میشم.

محمدی
16 شهریور 1396

    سلام دوست گرامی، برای تمیز کردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی می توانید مقاله “چگونه لاستیک دور درب ماشین لباسشویی را تمیز کنیم؟” را در سایت کاراباما مطالعه نمایید.

    کارشناس 4: جعفری
    12 خرداد 1399

با سلام.ایکاش دیگران هم مثل شما از علم و حرفه خود برای اطلاع رسانی استفاده کرده از کپی برداری مطالبی که مربوط به حرفه و تخصص‌شان نیست پرهیز کنند.نه تنها کپی،پست کمکی به جویندگان اطلاعات نمیکند بلکه باعث گمراهی و سردرگمی آنان شده ،فردیکه بدنبال جوابی برای سوال خود به اینترنت رجوع کرده خسته و کلافه و ناامید میل جستجو برای یافتن را از دست میدهد. در مورد بوی بد ماشین لباسشویی ، اگر اجازه بدید چه نکته به آن اضافه کنم. من در ژاپن زندگی میکنم و فعالیت کاری بنده ،تعمیر و فروش لوازم خانگی،دوچرخه،ابزار و دستگاه هایی که در اکثر کارگاه‌ها موجود هست مثل کمپرسور،یا دستگاه‌های خاص مثل بالانسر چرخ،چنجر چرخ،جت اسکی و…میباشد.من بعد از تعمیر ماشین‌لباسشویی حتما لگن استیل را خارج کرده و تمام ورودی‌ و خروجی‌های آب را تمیز میکنم.یکی از علل تکثیر قارچ‌ها و انواع کپک‌ها ، استفاده بیش از حد پودر لباسشویی است یا مرغوب نبودن آن (بطور کامل در آب حل نمیشود). پودر حل نشده بتدریج بر روی محل‌هایی که فشار و برخورد آب (کلمه مناسبتر به ذهنم نمیرسه) کمتر و ضعیف است رسوب کرده و محیط برای رشد قارچ و کپک فراهم میشود.بهترین گزینه استفاده از مواد لباسشویی مایع یا ژلاتینی هست.بنده تا بحال از سرکه یا جوش شیرین استفاده نکردم.اینجا مواد مخصوص شستن ماشین لباسشویی موجوده اما من از ۲ لیتر وایتکس و آب ۶۰ درجه استفاده میکنم حدود نیم ساعت شستشو و ۱ بار آبکشی ،البته بدون لباس.هنگام تعمیر و فروش بعد از خارج کردن قطعات آنها را با وایتکس خالص میشویم.با اینکه شوینده و تمیز کننده ها برای مواد مختلف ( پارچه،پلاستیک،شیشه،کنکوریت،چوب،فلزو…)به وفور یافت میشه اما در صورت امکان من از وایتکس استفاده میکنم .فقط باید امنیت را رعایت کرد.با سپاس

سید
10 تیر 1396

    سلام
    ممنون از نظرات خوب شما دوست گرامی سعی شده تا حد امکان از امکاناتی صحبت شود که در دسترس همه باشد برای برطرف کردن مشکلات ماشین لباسشویی ولی در کل نظر شما عالی و کامل بود ممنون

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 تیر 1396

      وایتکس به جنس استیل درام آسیب نمیزنه ؟

      علیرضا زمانی
      27 آبان 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس