ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی (MITSUBISHI)

برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های کولر گازی میتسوبیشی، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی جهت اعزام تکنسین انجام خواهد شد. در حال حاضر خدمات نصب کولر گازی در این مرکز ارائه نمی‌شود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی میتسوبیشی

کولر گازی میتسوبیشی به دلیل دارا بودن ظرفیت‌های مختلف، مصرف کمِ انرژی و قابلیت‌های فوق العاده، طرفداران زیادی دارد و انتخابی مناسب برای منزل یا محل کار شماست. با توجه به حساسیت قطعات و پیچیدگی فناوری کولر گازی این برند، می‌بایست کلیه خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر آن را صرفا از مراکز معتبر دریافت کنید تا به دستگاه شما آسیب جدی وارد نشود. تکنسین‌های مجموعه کاراباما از شناخت کافی در زمینه تعمیر کولر گازی برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را به صورت اصولی و در کم‌ترین زمان ممکن تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر کولر گازی میتسوبیشی، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج کولر گازی میتسوبیشی

1.خنک نبودن باد کولر گازی میتسوبیشی

شایع‌ترین علت خنک نبودن باد کولر، کثیفی فیلتر هوا و کمبود گاز دستگاه است. برخی مواقع، تنظیمات نادرست ترموستات علت این مشکل است. در صورت خنک نبودن باد باید ابتدا گاز دستگاه و فیلتر هوای آن بررسی شود.

2.کار نکردن کولر گازی میتسوبیشی

کار نکردن کولر گازی ممکن است به دلیل قطعی برق، خراب شدن محافظ و فیوز، وصل نبودن دوشاخه به برق، خرابی برد و موتور فن پنل رخ بدهد. قبل از ثبت درخواست تعمیر از وصل بودن جریان برق و سالم بودن ریموت کنترل مطمئن شوید.

3.بوی غیرعادی کولر گازی میتسوبیشی

در صورت تمیز نشدن منظم فیلترها، لوله تخلیه و سینی جمع کننده آب دستگاه، شاهد بوی غیرعادی از آن خواهید بود. با سرویس دوره‌ای و شستشوی فیلتر هوا می‌توانید تا حدی از این مشکل جلوگیری کنید.

4.صدای غیرعادی کولر گازی میتسوبیشی

با انقباض و انبساط پنل جلویی به دلیل تغییر دما، ممکن است صدایی از کولر گازی شنیده شود که کاملا طبیعی است. گاهی برخورد اشیای خارجی به کندانسور یا شل شدن پیچ‌های دستگاه علت صدای زیاد است. برای رفع مشکل بهتر است از یک تکنسین کمک بگیرید.

تعمیر تخصصی کولر گازی میتسوبیشی خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.جریان ناکافی هوای کولر گازی میتسوبیشی

مهم‌ترین دلایل جریان ناکافی هوا عبارتند از: گرفتگی مسیر ورودی و خروجی کولر، تنظیمات نادرست دستگاه، کثیف بودن فیلتر هوا، کمبود یا تمام شدن گاز مبرد و وجود منابع گرمایی در اتاق.

6.کار نکردن ریموت کنترل کولر گازی میتسوبیشی

اگر ریموت کنترل کار نمی‌کند و دستگاه به هیچ فرمانی پاسخ نمی‌دهد، ممکن است کنترل به اندازه کافی به یونیت داخلی نزدیک نباشد، باتری‌های ریموت تمام شده باشد یا مانعی در مقابل یونیت داخلی و کنترل از راه دور وجود داشته باشد.

7.برفک زدن کولر گازی میتسوبیشی

برفک زدن  غالبا به دلیل کمبود گاز خنک کننده، انسداد مسیر لوله‌های تخلیه، روشن کردن کولرگازی در هوای خیلی سرد، خرابی برد و استفاده طولانی مدت از  دستگاه رخ می‌دهد. برای جلوگیری از آسیب به قطعات سریعا از یک تکنسین کمک بگیرید.

8.نشت آب از کولر گازی میتسوبیشی

شایع‌ترین دلیل نشت آب، نصب نامناسب لوله تخلیه و وجود خمیدگی در آن است. گاهی رسوب و گرد و غبار در لوله درین، عایق بندی نامناسب لوله‌ها، گرفتگی ناودانی، کثیف بودن فیلترها و کمبود گاز خنک کننده می‌تواند علت نشت آب باشد. در صورت عدم رسیدگی به موقع به این مشکل، ممکن است قطعات داخلی کولر دچار آسیب جدی شوند.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای کولر گازی میتسوبیشی

کولر-گازی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیر، نصب و سرویس کولر گازی میتسوبیشی

تعمیر انواع کولر گازی یکی از خدمات گسترده و پرتقاضای کاراباما طی سال‌های گذشته بوده است. در میان برندهای متفاوت کولرگازی که مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما تحت پوشش دارد، میتسوبیشی (MITSUBISHI) یکی از برترین‌هاست که کیفیت و کارایی بسیار بالایی هم دارد.

هر چند، چنانچه همواره گفته‌ایم کیفیت همیشه مانعی برای بروز خرابی نیست و در طول سال‌ها استفاده از دستگاه‌تان حتما برخی خرابی‌ها را به دلایل متفاوت تجربه خواهید کرد.

نکته شایان توجه این است که زمان بروز خرابی حتما به مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی مراجعه کنید. این امر به ویژه با توجه به نبود نمایندگی‌های برندهای متفاوت از جمله نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی اهمیت زیادی دارد.

کاراباما با ده‌ها تکنسین متخصص در حوزه تعمیرات کولرگازی این برند خدمات باکیفیتی را به دارندگان این دستگاه ارائه می‌دهد. کافیست درخواست خود را ثبت کنید تا طی کمتر از 15 دقیقه هماهنگی‌ها جهت ارائه خدمات مورد نظرتان انجام شود.

سرویس کولر گازی، اقدامی در جهت افزایش طول عمر دستگاه

اگر از آن دست آدم‌هایی هستید که در نگهداری لوازم خانگی خود تمام تلاش خود را به خرج می‌دهند، حتما سرویس دوره‌ای کولر گازی خود را در برنامه‌های خود دارید. واقعیت این است که تمامی لوازم خانگی نیاز به رسیدگی دارند و سرویس دوره‌ای بهترین اقدامی است که به این منظور می‌توانید انجام بدهید.

تعمیرکار کولر گازی میتسوبیشی زمان سرویس دستگاه تمامی قسمت‌های آن را بررسی کرده و ایرادات جزئی (در صورت وجود) را برطرف خواهد کرد. به این ترتیب هم با خرابی‌های ناگهانی و دردسر آور غافلگیر نخواهید شد و هم طول عمر دستگاه‌تان افزایش خواهد یافت. به علاوه، مجبور به پرداخت هزینه‌های هنگفت برای انجام تعمیرات بزرگ نخواهید شد.

تعمیر کولرگازی میتسوبیشی در منزل

در غالب موارد تقاضای تعمیر کولرگازی، دستگاه در منزل تعمیر می‌شود و اساسا اولویت کاراباما تعمیر کولر گازی میتسوبیشی و سایر برندها در منزل است چرا که انتقال این دستگاه به تعمیرگاه هم دردسرهای خود را دارد.

تکنسین متخصص دستگاه شما در زمان تعیین شده توسط خودتان به منزل شما مراجعه کرده و دستگاه را به خوبی تعمیر می‌کند. تنها در موارد نادر که تعمیر در منزل ممکن نباشد، ممکن است تکنسین اعلام کند که دستگاه باید به کارگاه منتقل شود.

تعمیر برد توسط تکنسین‌های ماهر

برد کولر گازی نقش مغز انسان را در این دستگاه ایفا می‌کند. از این جهت بسیار مهم است که پروسه تعمیر آن توسط تیم یا افراد باتجربه انجام بگیرد. در صورتی که این بخش مهم دستگاه را جهت تعمیر، به افراد و تیم‌های بی‌تجربه که عموماً هزینه کمتری نیز دریافت می‌کنند، بسپارید، در آینده با کوچک‌ترین مشکلی مانند نوسانات برق، برد کاملاً از کار افتاده و به اصطلاح می‌سوزد.

از جمله مواردی که باعث خرابی برد کولر گازی میتسوبیشی می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم سرویس به‌موقع دستگاه
  • سیم‌کشی نادرست
  • نصب نادرست دستگاه
  • نوسانات برق ساختمان

توصیه می‌شود که تعمیر برد کولر گازی و عیب‌یابی آن را از صفر تا صد به تکنسین‌های حرفه‌ای و باتجربه بسپارید.

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی تخصص می‌خواهد

پیدا کردن تعمیرکار کولر گازی میتسوبیشی کار ساده‌ای نیست. این برند همانند برندهای ال جی، سامسونگ، جنرال و … که سهم زیادی از بازار  را از آن خود کرده‌اند، نیست و مدل های کمتری با برند میتسوبیشی در بازار می بینید. به همین دلیل هر فردی توانایی تعمیر و نصب آن را ندارد.

شاید با خود بگویید که پروسه نصب و تعمیر بیشتر مدل‌ها و برندها یکی است، اما هر برند معمولاً در موارد کوچکی با هم تفاوت دارند و نداشتن اطلاعات درباره همین نکات کوچک ممکن است پروسه تعمیر و نصب را با مشکل روبرو کند. مجموعه کاراباما برای کولر گازی‌های هر برندی تعمیرکاران و تکنسین‌های حرفه‌ای را در نظر گرفته که هر کدام دانش خود را با آموزش‌های جدید نصب و تعمیر دستگاه‌های این برند، بروز کرده‌اند.

ضمانت خدمات تعمیر کولر گازی، با هدف آسودگی خاطر خانواده‌ها

ضمانت خدمات تعمیر کولر گازی میتسوبیشی از جمله خدمات ارزنده کاراباماست. این مرکز در کنار استخدام تکنسین‌های باتجربه و آموزش دیده، سعی دارد که بهترین تجربه از تعمیرات را برای شما رقم بزند. هرچند کاراباما با در نظر گرفتن احتمال خطا که به واقع امری اجتناب ناپذیر است، خدمات تعمیر خود را با گارانتی 6 ماهه به عنوان خدمات پس از فروش خود ارائه می‌دهد.

در صورتی که طی مدت 6 ماه پس از دریافت خدمات و تست دستگاه‌تان باز هم شاهد مشکل برطرف شده بودید، دستگاه شما را بار دیگر به طور رایگان تعمیر خواهیم کرد. کاراباما حتی پس از راه اندازی دستگاه تان در کنار شماست تا هیچ نگرانی نداشته باشید.

مشکلات رایجی که توسط تکنسین‌های کاراباما برطرف می‌شوند

هر مشکلی که در انواع کولر گازی ممکن است ایجاد شود، توسط تیم تکنسین‌های کاراباما قابل رفع است. البته برخی از خرابی‌ها به سادگی تغییرات در تنظیمات ریموت کنترل رفع می‌شود. با این حال برخی مشکلات که به طور متداول رخ می‌دهند باید توسط یک تکنسین تعمیر کولر گازی مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرند.

برخی از رایج‌ترین مشکلاتی که افراد زیادی تجربه می‌کنند، به قرار زیر هستند:

  • نشت آب
  • خاموش و روشن شدن دستگاه
  • از کار افتادن دستگاه در زمان استفاده
  • روشن نشدن دستگاه

در صورتی که هر یک از این موارد را تجربه کردید، در اسرع وقت از یک مرکز مجاز تعمیرات کمک بگیرید تا مشکل قبل از جدی‌تر شدن به طور کامل برطرف شود.

اولویت با تعمیر قطعات است

غالب خرابی‌های کولر گازی میتسوبیشی و سایر برندها، خرابی قطعات و پایان عمر مصرفی آن‌ها است. ما در وهله اول سعی داریم اقداماتی را در نظر بگیریم که هزینه کمتری برای شما داشته باشد، از جمله تعمیر قطعات کولر گازی میتسوبیشی. به همین خاطر همیشه ابتدا امکان تعمیر قطعات را بررسی می‌کنیم.

درصورتی که امکان تعمیر وجود نداشت، قطعات خراب را با قطعات اورجینال تعویض می‌کنیم. برخی از مهم‌ترین قطعاتی که امکان تعمیر آنها وجود دارد عبارتند از:

  • کمپرسور
  • کندانسور
  • لوله مویین
  • برد الکترونیکی
  • خازن

تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی (MITSUBISHI) در تهران

در صورتی که ساکن تهران هستید و کولر گازی این برند  را دارید، می‌توانید با ثبت درخواست خود در وبسایت کاراباما یا تماس با شماره تلفن مرکز از خدمات تخصصی کولر گازی بهره‌مند شوید. این مرکز در کنار ارائه خدمات توسط تکنسین‌های باتجربه و متخصص، تمامی تعمیرات را به همراه 6 ماه گارانتی به عنوان خدمات پس از فروش خود ارائه می‌دهد.

کاراباما کدام مدل‌های کولر گازی میتسوبیشی را تعمیر می‌کند؟

تعمیرکاران اسپلیت کاراباما امکان تعمیر تمامی مدل‌های اسپلیت این برند را دارند. برخی از مدل‌هایی که توسط تیم تعمیر شده اند، عبارت‌اند از:

  • مدل‌های 12، 18 و 24 هزار سری MSH
  • مدل‌های 12، 18 و 24 هزار سری MSZ
  • مدل‌های Heavy Inverter سری SRK

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

چقدر بد که دیگه نمایندگی تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی وجود نداره..

فرهاد محمدی
14 اسفند 1401

سلام از کازرون مزاحم میشم ی کولر گازی ۳۰ هزار میتسوبیشی دارم اف ان زیاد داره گازش فوله ولی سرمایشش کمه شب مشکلش بیشتره تعمیر کارای کازرون متوجه مشکلش نمیشن لطف کنید راهنمایی کنید

جمال زارع
22 تیر 1399

سلام کولر اسپلیتMSZ -A18 YV شب قبل با ریموت خاموش کردم از ریموت دستور نمیگیرد وبرق فیوزهم داخل مدار هست باتری های ترموستات کجا هستند تا چک کنم ممنون میشم من را راهنمایی کنید

karimi
3 مرداد 1398

سلام من یک کولر میسیوبیشی 36000 دارم که وقتی منزلم را جابجا کردم بعد از نصب اصلا روشن نشد.نصاب گفت برد چشمی ایراد دارد .بنده برد کامل یک کولر دیگر (مشابه)نصب کردم فقط قسمت داخلی روشن شد طبیعی است که برد دستور به آن داده ولی موتور روشن نشد ممکن است راهنمایی کنید .ضمنا اهواز هستم

احمد ساری
10 تیر 1398

با سلام ما یک کولر ایستاده 50btu میتسوبیشی داریم گه حدود 10هزار ساعت کار کرده چند ماه کمبورسودشو عوض کردیم حالا حدود نبم الی 1 ساعت کار میکنه با افت فشار کمکم خاموش میشه ضمنا افت برق هم نداریم تعمییر کار هم اوردیم درست نشده

صدرا جدیری
18 مرداد 1397

سلام
ما یه کولر میتسوبیشی داریم که خوب کار میکرد یهو خراب شد رفت رو تایمر بعدم الان روشن میکنی یه صدای تولید میکنه روشن میشه باد میده ولی نه گرمه نه سر بهد چند دقیقه بادش خیلی کم میشع دو باره با یه صدای بادش زیاد میشه ریموتش کار نمیکنه دستگاه بیرونشم کار میکنه

ملکی زنجان
14 مرداد 1397

با سلام
یک کولر میتسوبیشی 30 هزار دارم که بوردش خراب شده و خروجی برق نداره!!!
آیا قابل تعمیره؟

علیرضا تاجدی
9 مرداد 1397

با سلام و خسته نباشید 2 عدد کاور پلاستیکی پنل کولر گازی میتسوبیشی 24000 و 30000 میخام شکسته و قابل تعمیر هم نیست.

مسعود ازاد
23 تیر 1397

با سلام و عرض خسته نباشید…
میخواستم بدونم تراز نبودن کمپرسور یا همون پنل خارجی میتونه چند درصد مشکل ساز بشه،و آیا اساساً تراز نبودن کمپرسور و کندانسور برای کولر ضرر داره یا خیر؟
ممنون از شما

افشین احمدی
31 اردیبهشت 1397

با سلام و عرض خسته نباشید. دور پنل داخلی کولر من شکسته.۲۴۰۰۰ هست و میخواستم بدونم که یدکیش موجود هست و از کجا باید تهیه کنم.از شیراز یا بوشهر.ممنون میشم ازتون

حمید دوردی
18 اردیبهشت 1397

سلام و خسته نباشید خدمت شما.پنل کولر من تو حمل و نقل گوشه ای شکسته.میخواستم بدونم ایا یدکی اش وجود داره که عوضش کنم.ممنونم

حمید دوردی
16 اردیبهشت 1397

سلام بنده کولر اسپیلت میتسوبیشی ۳۰۰۰۰ دارم. متاسفانه چند روز قبل به محض روشن کردن کولر بوی نامطبوعی از پانل داخلی خارج شد(بوی گاز) پانل رو نزد تعمیرکار بردم و ایشون گفتن اون قسمت اواپرانور یا کندانسور(بخش فلزی مانند مثل رادیات) سوراخ شده و باید جوش بخوره خلاصه تعمیرش کرد ولی دوباره بعد از ده روز نشتی گاز داشت؟ آیا باید دوباره تعمیرش کنم یا این قطعه از پنل داخلی رو بخرم؟ شما این قطعه (همون رادیات درون پنل داخلی)را برای فروش دارید؟

مصطفی رجبی
15 فروردین 1397

با سلام چند دستگاه کولر میتسوبیشی ده هزار دارم که موتور فن پنلش سوخته میخواستم قیمتش رو بدونم

علی حسینی
30 بهمن 1396

سلام ما کولر میتسوبیشی داریم اما این کولر یه ساعت کار میکنه بعد خود به خود خاموش میشه تعمیر کار هم آوردیم ولی باز فایده نداشت

حمزه طاهرزاده
2 مرداد 1396

ما کولر گازی میتسوبیشی سانترال داریم که خودبخود خاموش شده و کد erorr pb 01 میزند چه ایرادی میتواند داشته باشد؟

رامتین رضایی کلانتری
15 تیر 1396

    سلام
    دوست گرامی کولر گازی شما در چه مرحله ای خاموش شده است وروشن نمیشود ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 تیر 1396

کولر اسپلیت اینورتر میتسوبیشی 30 هزار گرمایشی سرمایشی ، کولر تنظیمه روی سرمایشی
ولی باد گرم میده یعنی حالت گرمایشی
ریست کردیم ولی جواب نداد
لطفا راهنمایی کنید

مهدی ملک پور
4 تیر 1396

سلام
کولر 30000هزار دارم
سرد وگرم
دو روزی هست که هر کاری میکنم باد گرم بیرون میده
کمپرسوریه هم روشن میشهم
مدلش:msh-30vd

مجید موسوی راد
24 اردیبهشت 1396

    دوست عزیز اگر کمپرسور روشنه و باد گرم معمولی میده یعنی گازش کمه شاید
    گازش و.چک کن
    اگر مشکلی مثل مال من داره ک ن
    کولر من msh-30 روی حالت سرمایشه
    ولی مثل بخاری عمل میکنه

    مهدی ملک پور
    4 تیر 1396

سلام بنده قصد خرید کولر میتسوبیشی ۲۴ سرد و گرم سری MSH دارم اما شکل ظاهری پنل در فروشگاه و سایت میتسوبیشی متفاوته.از چه راهی میشه مطمئن شد که کولر اصل هست و این تفاوت به چه دلیل است.
ممنون

امید رحمانی
12 اسفند 1395

    سلام
    دوست گرامی شما فقط اگر از طریق نمایندگی رسمی میتسوبیشی اقدام به تهیه کولر گازی بفرمایید امکان اطمینان از صحت و اصل بودن محصول وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    13 اسفند 1395

سلام وقت بخیر
کولر گازی میتسوبیشی من سیستم گرمایشش کار نمیکنه وقتی رو گرما میذارم هیچ اتفاقی نمیوفته
ولی سیستم سرمایشش بسیار عالی کار میکنه
باید چیکار کنم
میتشوبیشی الکتریک مدل AUS-30H63F230T3

ميلاد مزيناني
5 آذر 1395

    کولر گازی شما احتمالا کلا مشکل دارد و به دلیل سرمای هوا شما زماین که کولر گازی را در حالت سرماییش روشن میکنید فن داخلی باد سرد محیط را میزند و شما احساس سرما میکنید با اینحال شما اموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی را در سایت کاملا مطالعه کنید اگر باز هم مشکل داشتید یا باید اطلاعات دقیق تری برای راهنمایی ارایه بفرمایید یا اینکه با نمایندگی تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی در شهرستان خودتان تماس گرفته و از ایشان کمک بخواهید .

    کارشناس 1: پیرنیا
    6 آذر 1395

    سلام
    کولر میتسوبیشی ۳۰ هزار دارم ، هر روز بعد از ظهر خاموش میشه و چراغ اپریشن(operation) چشمک میزنه

    جمشید
    15 مرداد 1399

سلام
من از زاهدان تماس می گیرم دستگاه میتسوبیشی می خوام بخرم از بانه از کجا بدونم اصله

زارعی
9 شهریور 1395

سلام
چرا پرتاب باد اسپلیت دو تیکه 24000 میتسوبیشی کم هست؟
راهی برای حل این مشکل وجود داره یا نه؟

محمدصادق سرخوش
26 تیر 1395

    سلام
    اگر دستگاه شما نو است میتوانید با ستفاده ار ریموت کنترل دستگاه میزان پرتاب باد را نتظیم کنید و اگر قادر به انجام این کار نیستید مطمئنا مشکلی در سیستم شما وجود دارد که باید نسبت به برطرف کردن ان اقدام کنید
    در صورتی که دستگاه شما چند سالی است که در حال استفاده است حتما باید آن را سرویس کنید تا پرتاب باد ان به حالت قبل برگردد

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 تیر 1395
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس