نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری بوتان (Butane)| تعمیرگاه مرکزی بوتان

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری بوتان
تعمیرگاه مجاز پکیج بوتان

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری بوتان تولیدات داخلی خدماتی در دسترس

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری بوتان با توجه به استقبال هم‌وطنان نسبت به خرید و استفاده از لوازم خانگی بوتان توانسته است خدماتی با کیفت در خصوص سرویس، نگهداری و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری بوتان به ایشان ارائه کند تا فروش این محصولات پایان راه ارتباط با مشتریان نبوده و این ارتباط تا زمانی که از محصولات بوتان استفاده خواهند کرد ادامه داشته باشد

یکی از مهم‌ترین نشانه‌های کیفیت یک محصول شناخت مشتریان از آن محصول است سال‌های سال است که در منازل اکثر هم‌وطنانمان از محصولات بوتان استفاده می‌شود تا این حد استقبال نشانه کیفیت بالای محصولات بوتان و خدمات پس از فروش آن است که هم‌وطنان را ترغیب می‌کند در انتخاب خود پکیج دیواری بوتان را یکی از اولین انتخاب‌های خود قرار دهند.

آیا میدانید در هنگام خرید پکیج دیواری علاوه بر کیفیت این محصول باید به چه مواردی توجه نمود؟

یک از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید یک پکیج شوفاژ دیواری باید به آن توجه نمود میزان خدمات پس از فروش آن پکیج گرمایشی است خوب شاید این جمله کمی کلی باشد زمانی که شما یک پکیج را خریداری می‌کنید مطمئناً بعد مدت‌زمانی استفاده از آن نیاز به تعمیر و سرویس پیدا خواهد کرد و همچنین شما احتیاج پیدا خواهید کرد که یک سری از قطعات مصرفی و اصلی آن را تعویض کنید حالا فرض کنید که این پکیج شوفاژ دیواری در کشور شما تولید نشده باشد و به‌هیچ‌عنوان لوازم‌یدکی آن قابل دریافت نباشد در این صورت تنها راه شما کنار گذاشتن و عدم استفاده از آن بوده و پرداخت هزینه این چندین برابر هزینه تعمیر آن برای خرید و جایگزین کردن یک محصول نو به‌جای آن است

ولی اگر این پکیج گرمایشی دارای خدمات پس از فروش خوبی باشد یا اینکه مانند پکیج دیواری بوتان در کشور خودتان تولید شود شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن به خدمات و تعمیرات پکیج دسترسی پیداکرده و در کمال آرامش آن را برای استفاده مجدد آماده کنید این‌یکی از مشخصه‌های خرید پکیج دیواری است که بسیاری از مردم در هنگام خرید به آن توجه نکرده و به‌سادگی از کنار آن عبور می‌کند و به‌هیچ‌عنوان داشتن نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری بوتان  را جدی نمی‌گیرند

تعمیر پکیج شوفاژ دیواری بوتان 

نحوه خدمات‌رسانی تعمیرکاران پکیج دیواری این مرکز به مشتریان

زمانی که سرویس‌کار پکیج دیواری به محل شما اعزام شد اقدم به برسی و چکاب کلی سیستم شما کرده بعد از انجام یک چکاب کلی میزان خرابی و حدود هزینه تعمیراتی را به شما اعلام خواهد کرد تا شما بتوانید با برسی و برآورد هزینه تصمیم بر تعمیر کردن آن بگیرید و با توجه به این مورد که تعمیرکاران پکیج شوفاژ دیواری بوتان به‌صورت کاملاً تخصصی اقدام به تعمیر و سرویس پکیج بوتان می‌کنند مطمئناً بهتر از هر تعمیرکار دیگری به نقاط ضعف و مشکلات احتمالی این وسیله آشنایی دارند و در کمترین زمان ممکن به عیب اصلی دستگاه پی برده و مشکل را حل خواهند کرد و علاوه بر تحمیل نکردن هزینه اضافی قادر خواهند بود که قطعات پکیج دیواری را تعمیر کرده تا اینکه آن را تعویض کنند تا شما بتوانید همچنان از قطعات اصل و شرکتی محصولتان استفاده کنید.

آموزش مقدماتی عیب‌یابی و رفع عیب و تعمیر پکیج بوتان

۱- سیستم پکیج گرمایشی به‌صورت کامل در حال کار کردن است ولی رادیاتورهای گرمای مطلوب را ندارد

این مشکل دلایلی زیادی دارد که بعضی از این دلایل به‌وسیله شما قابل‌حل بوده و بعضی دیگر تخصصی بوده و باید توسط تعمیرکار پکیج دیواری بوتان حل شود و میتوان این را جزو عیب یابی پکیج بوتان اپتیما به حساب آورد.
• کوتاه بودن شعله مشعل پکیج که می‌تواند به علت کم بودن یا بسته شدن شیر گاز ورودی پکیج یا فشار کم گاز ساختمان باشد که می‌توان هر دو مورد را تست و چک کرد
• عدم توانایی پکیج در گرم کردن ساختمان و رادیاتورها به علت کم بودن ظرفیت حرارتی دستگاه
• وجود هوا در گاز ورودی به دستگاه که می‌توان با هواگیری این مشکل را برطرف کرد
• بسته بودن یا نیمه‌باز بودن شیرهای خروجی دستگاه به سمت رادیاتورهای پکیج
• رسوب گرفتن مبدل حرارتی یا رسوب گرفتن رادیاتورها در اثر استفاده دائم و سرویس نشدن
• وجود ایراد در پمپ سیرکوله پکیج دیواری
• اگر با چک کردن این موارد به نتیجه نرسیدید حتماً با تعمیرگاه مرکزی پکیج دیواری بوتان تماس گرفته و بقیه کار را به تعمیرکار و متخصص پکیج بوتان بسپارید …
• آب گرم مصرفی از حرارت و کیفیت گرمایی مطلوبی برخوردار نیست
• خرابی شیره سه راهه در پکیج دیواری از نوع دو مبدله
• عمل نکردن فلو سویچ در نوع تک مبدله پکیج دیواری
• خرابی یا ایراد در سوپاپ بای پس پکیج
• مشکل در برد کنترل
• عدم فراهم شدن شعله کامل برای گرم کردن آب به دلایل بالا یا آنکه سرمای بیش‌ازحد آب ورودی به پکیج دیواری

۲-آب مصرفی به‌صورت کامل و گرم وجود دارد ولی سیستم گرمایش پکیج کار نمی‌کند.

  • خرابی شیر ۳ راهه در نوع دو مبدله دستگاه پکیج گرمایشی
  • خرابی پمپ سیرکوله در نوع تک مبدله
  • ایراد یا قفل شدن فلوسوئیچ
  • عمل کردن سوپاپ بای پس در نوع تک مبدله

موارد بالا مواردی است که اگر دانش فنی ابتدایی داشته باشید می‌توانید باکمی دقت و کمک گرفتن از آموزش‌های تعمیر پکیج بوتان سایت این مشکلات را حل کنید ولی به دلیل حساسیت پکیج دیواری اگر قادر به تعمیر یا سرویس دستگاه خود نیستید حتماً با تعمیرکار مجاز پکیج بوتان تماس گرفته و مشکل خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

تعمیرگاه مجاز پکیج شوفاژ دیواری بوتان
تعمیرگاه تخصصی بوتان

آیا شما هم به خدمات گارانتی نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری بوتان نیاز دارید؟

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری بوتان وظیفه دارد به‌تمامی مشتریانی که پکیج دیواری خود از نمایندگی رسمی پکیج بوتان خریداری کرده‌اند به مدت مشخصی که در برگه گارانتی آن‌ها قیدشده است خدمات رایگان یا اصطلاحاً خدمات پس از فروش ارائه دهد پس اگر دستگاه شما دارای گارانتی بوده و در استفاده از آن با مشکل مواجه شده‌اید می‌توانید با مراجعه به نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج دیواری بوتان یا تعمیرگاه مرکزی بوتان از آن خدمات بهره‌مند شوید ولی اگر به هر دلیل مدت‌زمان گارانتی شما به پایان رسیده است می‌بایست با نزدیک‌ترین تعمیرگاه مجاز پکیج بوتان که شماره آن‌ها در پایین همین صفحه موجود است تماس گرفته تا به‌صورت کاملاً تخصصی مشکل راحل کرده و دستگاه پکیج شمارا برای استفاده مجدد آماده کنند.

20 دیدگاه

  • هادی میرشکار

    سلام کارت گارانتی پکیج بوتانو گم کردم چطور. المثنی بگیرم ؟؟
    به این ایمیل یا شماره تماس خبر بدین ممنون از شما
    Arashm2zah@gmail.com
    ۰۹۱۵۳۴۶۶۸۳۹
    ۰۹۳۹۱۴۲۰۰۳۷

    • محمد پیرنیا

      سلام
      شما فقط باید با همراه داشتن فاکتور خرید به فروشگاهی که مجصول را از آن خریداری کرده اید مراجعه کنید تا شما را برای انجام این کار کمک کنند

  • محسن نوری

    سلام
    من میخوام تعمیرات پکیج رو یادبگیرم و واسه حومه شرق در صورت امکان کار کنم.کسی میتونه منوراهنمایی کنه؟

    • محمد پیرنیا

      سلام
      پکیج یکی از لوازمی است که تعمیر آن نیاز به اموزش دقیق و تخصصی دارد و این به خاطر خطراتی است که در صورت رعایت نکردن اصول تعمیرات ممکن است برای استفاده کننده گان وجود اید ولی شما میتواند به اموزشگاه های زیر نظر فنی حرفه ای یا خود فنی حرفه ای مراجعه کنید

  • عباس حسینی

    سلام من از طریق فنی حرفه ای کد استاندارد تعمیرات پکیج رو گرفتم الان چطور میتونم برای تعمیرات وسرویس اقدام کنم؟؟ممنون میشم جواب بدین

    • محمد پیرنیا

      سلام
      شما باید به یکی از نمایندگی های رسمی بوتان مراجعه کنید و در صورت نیاز شما را برای ادامه کار راهنمایی میکنند

  • بابک اکبری

    باسلام و خسته نباشیدوعرض ادب ،استاد محترم مایک پکیج شاپه مدل۲٫۳۱FFداریم که مدتی است کارنمیکند بدینصورت که وقتیکه میخواهی آب شیررابازکنی مشعل روشن نمیشود ولی هنگامی که کلید انتخابگر رابه حالت زمستان میگذاری مشعل روشن میشود ودر حالت عادی وخاموش هم چراغ سنسور آب مصرفی روشن هست لطفا خواهشمندم بنده راراهنمائی کنیدایا سنسور آب
    مصرفی خراب است یا اشگال جای دیگری هست ودرضمن بنده ازچه سایتی میتوانم کاملا مشخصات ورفع عیب این پکیح مذبور را دانلود کنم.وناگفته نماند که مافقط از این پکیج فقط ازآب مصرفیش استفاده میکنیم .خواهشمندم بنده راکاملاّ راهنمائی کنید ودراسرع وقت جواب سئوالم را ایمیل کنید خیلی خیلی ممنون ومتشکرم.

    • محمد پیرنیا

      سلام
      دوست گرامی هر علتی برای خرابی دستگاه شما محتمل است که نظر دقیق درباره اینکه کدام قطعه خراب یوده و باید تعویض یا تعمیر گردد نیست بلکه تنها درصورتی این امکان وجود دارد که پکیج شما توسط یک تعمیرکار مجاز برسی شود

    • مهرداد شهبازی

      سلام،احتمال زیاد داره فلوسوییچش خراب باشه،
      اگه دوست داشتی تو تلگرام پیام بده ب این شماره راهنمایی کنم ۰۹۱۲۹۴۵۴۳۴۸

  • حسين ندايي

    سلام
    چند وقت پیش آب گرم پکیج ضعیف شد تعمیرکار اومدجرم گیرى کرد بعد ٣ ماه دوباره ضعیف شد دوباره جرمگیرى کردیم الان بعد ٣ ماه دوباره ضعیف شده چیکار کنم
    لطفا هزینه هم بفرمایید چقدر میشه؟

    • محمد پیرنیا

      سلام اگر شما در منطقه ای زندگی میکنید که اب مصرفی شما دارای جرم بالایی است حتما باید فیلتر های مخصوص استفاده کنید

  • حسن پاکدل

    سلام
    پکیچ ما یک دفعه شروع به ریزش آب کرد از لوله ای که هیچ اتصالی ندارد لطفاً راهنمایی کنید
    الان پکیچ رو خاموش کردم و شیر ورودی را هم بسته ام

    • محمد پیرنیا

      سلام
      پکیج شما سر ریز کرده و شیر اطمینان فعال شده باید دلیل این اتفاق رو بفهمید درجه بار دستگاه چه عددی رو نشان میدهد ؟

      • حسن پاکدل

        سلام
        درجه ۱٫۵ هست

      • حسن پاکدل

        شیر ورودی رو باز کردم آب قطع شده ولی فشار رفت رو ۳

  • محمد

    با سلام
    لطفاً راهنمایی کنید
    عقربه پکیج ما یکدفعه شروع به بالا رفتن میکنه علت چیست
    هر چقدر هم که فشار شو کم میکنم باز خودش شروع به بالا رفتن میکنه
    چکار کنم

    • محمد پیرنیا

      سلام
      این مشکل در کدام خالت اتفاق میافتد حالت زمستانه یا تابستانه ؟

  • حمیدرضارستمی

    با سلام، ایا میشود پکیج اپتیما ۲۴۰۰ فن دار دو مبدله را به تک مبدله تبدیل کرد؟، چون پکیج روبرای سرویس دادم نمایندگی، ولی بعد از سرویس پکیج تغییرکرده، مثلا در حالت تابستانه وقتی آب گرم رو باز میکنی ، عقربه فشار رادیاتور تکان میخوره، در صورتی قبلا اینجوری نبود، با تشکر

  • حمیدرضارستمی

    با توجه به پیام قبلیم، حدود سه ساله پکیج رو دارم و برای سرویس دادم، ولی احساس میکنم پکیج تغییر کرده، با توجه به توضیحاتی که قبلا دادم، یا وقتی فشار رادیاتو رو روی ۱/۵ تنظیم میکنم، فشارش میاد روی ۱/۳ در صورتی که قبلا اینجوری نبود، خواستم بدونم احتمال دستکاری یا برداشتن قطعه از پکیج هست، مثلا دو مبدله بوده ، تبدیل به تک مبدله شده باشه، یا هر چیز دیگه، ممنون

  • مهدی نوری

    سلام، من یک پکیج بوتان دارم که مشکل گرم وسرد شدن آب مصرفی دارد وهمچنین در هنگام مصرف آب چراغ چشمک زن قرمز شده و آب سرد میشود باآنکه دو روز بیشتر از سرویسش نگذشته اما تغییری نکرده ،ممنون میشم راهنماییم کنین.

  • مشکلات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لطفا به این سوال پاسخ دهید *