ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر پکیج ایمرگاس (IMMERGAS)

به منظور دریافت خدمات تعمیر پکیج ایمرگاس، کافیست درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای اعزام تکنسین در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد گرفت. تعمیرات آبگرمکن و نصب اولیه پکیج در این مرکز انجام نمی شود.

نمایندگی تعمیرات پکیج
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایمرگاس

برند ایمرگاس یکی از بهترین تولید کننده‌ها در زمینه سیستم‌های گرمایشی پکیج است که با تولید محصولات متنوع و باکیفیت توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. پکیج این برند دارای پیشرفته‌ترین برنامه‌های کنترلی است و می‌بایست خدمات مربوط به تعمیر آن صرفا توسط افراد متخصص انجام شود تا از هرگونه آسیب احتمالی به دستگاه جلوگیری شود. تکنسین‌های مجموعه کاراباما از دانش کافی برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را به صورت اصولی عیب یابی کنند. همچنین به دلیل ضرورت تعمیر پکیج در سریع‌ترین زمان ممکن، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست برای شما فراهم خواهد شد. هدف کاراباما، ارائه خدمات فوری و باکیفیت به مشتریان است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر پکیج ایمرگاس، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج پکیج ایمرگاس

1.مشعل پکیج ایمرگاس روشن نمی‌شود

اصلی‌ترین دلیل روشن نشدن مشعل، بسته بودن شیر گاز است. قبل از ثبت درخواست، از وصل بودن گاز مطمئن شوید. برخی مواقع وجود مشکل در برد، جرقه زن و سنسور NTC علت روشن نشدن مشعل است که باید توسط تکنسین بررسی شود.

2.پکیج ایمرگاس ناگهان خاموش می‌شود

کاهش فشار آب و گاز، شایع‌ترین دلیل خاموش شدن ناگهانی این دستگاه است. گاهی ممکن است مدار گرمایش دچار گرفتگی شده باشد یا ترموستات خراب شده باشد. در این صورت باید قطعات توسط تکنسین بررسی و مشکل برطرف شود.

3.از زیر پکیج ایمرگاس آب چکه می‌کند

اگر لوله‌های پکیج دچار خوردگی یا فرسودگی شده باشند، اتصالات لوله‌ها شل شده باشد، دستگاه به درستی عایق‌بندی نشده باشد یا شیر تخلیه آن خراب شده باشد، شاهد نشت آب از زیر آن خواهیم بود. برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه باید سریعا برای رفع مشکل اقدام کنید.

4.پکیج ایمرگاس صدای غیرعادی می‌دهد

اگر دستگاه شما به درستی نصب نشده باشد، اتصالات آن به انداره کافی محکم نباشد، مبدل و لوله‌ها گرفته باشد، هواگیری به مدت طولانی انجام نشده باشد یا برخی قطعات آن از جمله سوپاپ‌ها، پمپ و فن خراب شده باشد، شاهد صدای غیرعادی خواهید ب.

تعمیر تخصصی پکیج ایمرگاس خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.پکیج ایمرگاس بوی گاز می‌دهد

در صورت استشمام بوی گاز، باید شیلنگ‌های متصل به دستگاه، شیربرقی، مشعل و دودکش توسط تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرند و در صورت وجود مشکل، تعمیر شود.

6.آب مصرفی پکیج ایمرگاس سرد و گرم می‌شود

اگر آب مصرفی پکیج سرد و گرم می‌شود، ممکن است مبدل ثانویه دستگاه رسوب گرفته باشد یا NTC آبگرم و فلوسوییچ خراب شده باشد. گاهی ممکن است نوسان در فشار آب دستگاه، علت این مشکل باشد. برای عیب بایی دقیق، بهتر است دستگاه شما توسط یک تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.

7.آب مصرفی پکیج ایمرگاس گرم نمی‌شود

در صورت بروز نقص فنی در هریک از قطعات دستگاه از جمله فلوسوییچ، سنسور دما، شیر سه طرفه و سوپاپ بای باس، آب مصرفی گرم نمی‌شود. برخی مواقع کم بودن فشار گاز علت گرم نشدن آب است. برای بررسی مشکل باید از یک تکنسین کمک بگیرید.

8.پکیج ایمرگاس روشن نمی‌شود

اگر پکیج روشن نمی‌شود، ابتدا از وصل بودن جریان برق و گاز مطمئن شوید. گاهی ممکن است خراب شدن ترموستات یا برد اصلی، علت روشن نشدن دستگاه باشد که برای رفع مشکل باید قطعات آن توسط تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای پکیج ایمرگاس

پکیج
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات پکیج ایمرگاس

در سال‌های اخیر پکیج پرطرفدارترین سیستم گرمایشی منازل بوده است. این دستگاه به دلیل مزایای چشم‌گیری که داشته، توانسته است رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده و رواج زیادی در میان خانه‌ها به دست بیاورد. با این حال، این دستگاه هم دردسرهای خاص خود را دارد و خرابی آن می‌تواند با چالش‌های زیادی همراه باشد.

از این رو سرویس دوره‌ای پکیج همواره توسط تکنسین‌های این دستگاه توصیه می‌شود. به علاوه، لازم است در صورت بروز خرابی به مراکزی مراجعه کنید که از تکنسین‌های آموزش دیده و باتجربه برخوردارند.

خوشبختانه مرکز مجاز تعمیرات کاراباما، خدمات پکیج ایمرگاس (IMMERGAS) را نیز ارائه می‌دهد. در صورتی که این دستگاه را در منزل دارید و دچار ایراد شده، با ثبت درخواست خود را در وبسایت کاراباما یا تماس با شماره تلفن شرکت می‌توانید از خدمات تعمیر پکیج ایمرگاس بهره‌مند شوید.

مشکلات متداول پکیج ایمرگاس (IMMERGAS)

پیش از معرفی مشکلات متداول پکیج ایمرگاس، توصیه می‌کنیم که رفع خرابی‌های این دستگاه را به تکنسین‌های ماهر بسپارید و اصلا خودتان دست به آچار نشوید. کار روی این دستگاه بدون داشتن دانش فنی کافی تنها باعث تشدید مشکل موجود خواهد شد. برخی از رایج‌ترین مشکلاتی که دارندگان این دستگاه تجربه می‌کنند، به قرار زیر هستند:

  • یخ زدن لوله‌های پکیج ایمرگاس
  • کم بودن ارتفاع شعله دستگاه
  • روشن شدن انفجاری پیکج
  • تولید صداهای عجیب و بلند
  • گرم نشدن آب مصرفی

تعمیرکار پکیج ایمرگاس به خوبی می‌داند که هر یک از این مشکلات به چه علت رخ می‌دهند و می‌تواند به راحتی علت اصلی را برطرف کند.

ضمانت تعمیرات پکیج در کاراباما به چه صورت است؟

ضمانت تعمیرات در واقع بخشی از خدمات پس از فروش این مرکز تخصصی است که بعد از پایاین تعمیر و تست دستگاه در سیستم برای مشتریان ثبت می‌شود. در صورتی که طی مدت 6 ماه از زمان راه اندازی مجدد دستگاه‌تان، مشکل برطرف شده توسط تعمیرکار کاراباما تکرار شد، بار دیگر دستگاه‌تان را بدون دریافت هزینه تعمیر خواهیم کرد. ضمانت تعمیر پکیج ایمرگاس خدمتی است که با در نظر گرفتن احتمال خطا در زمان انجام پروسه تعمیر و با هدف آرامش خیال خانواده‌ها ارائه می‌شود.

در کاراباما اولویت با تعمیر قطعات است

این موضوع در مورد تمامی دستگاه‌ها اعم از انواع برندهای پکیج صدق می‌کند. تکنسین کاراباما در ابتدا تلاش خواهد کرد که قطعه معیوب را به طور اصولی تعمیر کند. اما در شرایطی که تعمیر قطعات پکیج ایمرگاس ابدا ممکن نباشد یا راه حلی موقت برای راه اندازی دستگاه شما باشد، تکنسین نظر به تعویض قطعه خواهد داد.

ما در کاراباما از مشکلات اقتصادی خانواده‌ها باخبریم و به همین دلیل است که بنا را همواره بر تعمیر گذاشته‌ایم. در واقع در مرکز تخصصی کاراباما تعویض قطعه، آخرین راه حال ممکن است.

هزینه تعمیرات پکیج در کاراباما چطور محاسبه می‌شود؟

عوامل زیر بر هزینه‌ای که در نهایت بابت تعمیر پکیج خواهید پرداخت اثرگذارند:

  • شدت خرابی دستگاه
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه
  • قیمت قطعه‌ای که باید تعویض شود

طبیعی است که اعلام هزینه تعمیر پکیج ایمرگاس قبل از بررسی دستگاه مقدور نباشد. این احتمال وجود دارد که مشکل دستگاه‌تان ناشی از یک خطای انسانی ساده باشد و عملا نیازی به تعمیر جدی دستگاه وجود نداشته باشد. روی دیگر سکه این است که تکنسین بعد از بررسی دستگاه شما به این نتیجه برسد که تنها راه حل موجود تعویض قطعه معیوب است. در هر سناریو، هزینه‌ای که تکنسین بابت تعمیر اعلام خواهد کرد متفاوت خواهد بود.

نکته شایان توجه این است که هزینه‌های اعلامی توسط تکنسین‌های کاراباما تماما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است و به طور کامل تحت نظارت مجموعه قرار دارد. آرامش خاطر خانواده‌ها یکی از اصلی‌ترین اهداف کاراباماست و برای تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

تعمیر پکیج ایمرگاس در تهران

در صورتی که به دنبال مرکزی هستید که خدمات تعمیرات پکیج ایمرگاس در تهران را با کیفیتی فراتر از نمایندگی ارائه دهد، جای درستی آمده‌اید. کاراباما، مرکز تخصصی تعمیرات، خدمات خود را به کمک تکنسین‌هایی به انجام می‌رساند که نه تنها از تجربه و دانش فنی بسیار بالایی برخوردارند بلکه هر ساله دانش خود را به روز می‌کنند.

از این رو، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که دستگاه شما هر مشکلی که داشته باشد، به راحتی و به طور کاملا حرفه‌ای توسط تکنسین‌های ما برطرف می‌شود.

برای تعمیر پکیج ایمرگاس در تهران و حومه می‌توانید درخواست خود را در وبسایت کاراباما به راحتی ثبت کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن مرکز تماس بگیرید. به هر روی، هماهنگی جهت تعمیرات پکیج ایمرگاس در منزل و محل شما در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت. تنها در موارد نادر دستگاه شما برای تعمیر به تعمیرگاه کاراباما منتقل خواهد شد.

کدام مناطق کشور تحت پوشش خدمات تعمیر پکیج قرار دارند؟

در حال حاضر استان‌های قم، تهران، البرز، اصفهان و گیلان، مازندران، مرکزی، خراسان رضوی و … و همینطور جزیره کیش تحت پوشش کاراباما قرار دارند. البته، مفتخریم اعلام کنیم که فهرست مناطق تحت پوشش به همین جا ختم نمی‌شود و به زودی برخی دیگر از مناطق کشور نیست تحت پوشش قرار خواهند گرفت. ما در کاراباما، این را وظیفه خود می‌دانیم که خدمات باکیفیت تعمیرات را به جای جای کشورمان برسانیم.

در صورتی که ساکن یکی مناطق قید شده در بالا هستید و به خدمات تعمیر پکیج ایمرگاس نیاز دارید، خیلی ساده درخواست خود را در وبسایت کاراباما یا از طریق تماس با شماره تلفن مرکز ثبت نمایید. هماهنگی و مراجعه تکنسین به منزل شما زمان زیادی نخواهد برد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

بنظرتون پکیج بوتان بخرم یا ایمرگاس؟ چون نمایندگی پکیج بوتان هست اما نمایندگی پکیج ایمرگاس وجود نداره تو ایران دیگه…

امیر هشمت زاده
14 اسفند 1401

سلام پکیج ایمری گاس ما ارور ۰۱میده ریست که میکنیم یک روز خوب کار میکنه دوباره ارور میده لطفا راهنمایی کنید

محمد شعلانی
26 آبان 1400

    سلام محمد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر پکیج ایمرگاس رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    29 آبان 1400

سلام
پکیج ایمرگاس چگالشی دارم.
دیروز به مدت ۲۴ ساعت گاز منزل قطع شد و پس از وصل گاز ، پکیج کار نمی کند و error می دهد. راهنمایی بفرمایید.

حسین افسری
15 شهریور 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر پکیج ایمرگاس رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    18 شهریور 1400

با سلام
دستگاه ایمرگاس مدل ویتورکس مایور تی تی ، در بعضی موارد نامشخص ارور E96 نمایش میدهد که بایستی برق پکیچ به طور کامل قطع و مجدد وصل شده دلیل آن چیست و چه مراحلی برای تعمیر آن انجام شود.

رضا نیک فرجام
6 آذر 1399

سلام ارور ۰۶خرابی ان تی سی مربوط به چیست؟چگونه رفع عیب کنم؟لطفا راه حل رو بفرمایید

سجاد شیخ زاده
11 خرداد 1399

سلام آقای پیر نیا
خسته نباشید
ما زمانی که پکیج را رو حالت آب – شوفاژ میزایم ، آب خوب گرم نمیشه؟
دلیلشچی میتونه باشه؟

رسول دواشی
3 آذر 1398

سلام پکیج ایمرگاز ما شوفاژها را گرم میکنه ولی اب شیر وحمام گرم نمیشه هیچ کدی نشان داده نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید

محمد آشنایی
8 آبان 1398

با سلام . اقا ما پکیجمونimmergas هست. بعد تا اب داغ را باز میکنیم یهو صفحه پیکج میاد و مینویسه ۱۱ و هی چشمک میزنه. الان من سرچ کردم دیدم مشکلش زده یا فنش خرابه یا تو دهنه دودکشش گرفته شده من الان باید چیکار کنم؟اگه نیاز به تعمیر داره چقدر هزینش میشه با تشکر. جواب منا بدین

محسن زراعتی
5 مهر 1398

سلام دستگاه ما 28 هزار دو مبدله است در حالت تابستانی وقتی آب گرم رو باز می کنیم خاموش میشه و 01 میده مجبوریم توی تابستان هم در حالت زمستانی بذاریم یک بار هم بوردش تعمیر شده الانم نمایندگی زنجان سر در نمیاره میگه باید بوردش عوض بشه لطفا راهنمایی کنید. ممنون

نبوی
17 شهریور 1398

چرا رو پکیج من مینویسه ۵ بعد ۵دقیقخ روشن میشه

قاسم سلامت
3 بهمن 1397

سلام. ببخشید پکیج خونه ما روشن میشه ولی دما اب رو بیشتر از ۳۴ درجه گرم نمیکنه علت چی میتونه باشه.

مسلم رضایی
28 آبان 1397

با سلام و احترام
بنده یه پکیج دیواری ایمرگاز آنالوگ دارم که یه 5 سالی هست که نصب شده، سه روز پیش به علت مسافرت فلکه آب و برق و بستم ولی دوشاخه برق و کلید خاموش پکیج و خاموش نکردم، بعد از سه روز که از مسافرت برگشتم، فلکه گاز و آب و باز کردم، پکیج روی چراغ چشمک زن سبز وسطی روی شماره 60درجه همش چشمک می زنه و پکیج روشن نمی شه، لطفا در صورت امکات ایراد از چیست.
با سپاس فراوان

علی
19 آبان 1397

با سلام و احترام
بنده یک ایمرگاز مدل آنالوگ دارم، سه روزی بود که به خاطر مسافرت شیر آب و گاز و بسته بودم ولی دوشاخه برق و قطع نکرده بودم ، حال که آمدم آب و گاز و باز کردم پکیج روشن نمی شود و چراغ چشمک زن سبز روی عدد 60 چشمک می زند، علت چیست؟
با تشکر

حیدری
19 آبان 1397

سلام . وقت بخیر
من یه پکیج MINI EOLO 24000 دارم. روی شعله کوتاه و متوسط خوبه ، اما وقتی که میخاد بره روی شعله بلند ، شعله خاموش میشه.
و در بعضی وقتها هم خودبخود خاموش و روشن میشه.
اروری هم که میده E04 هستش.
ممنون میشم راهنمایی کنید ایرادش از کجاست.

مرتضی
29 مهر 1397

سلام
وقت بخیر
ایمرگاس ۲۸۰۰۰ داریم
وقتی تو حالت زمستانه هست شوفاژ کار میکنه و مشکلی نداره و شعله تشکیل میشه
ولی وقتی آب بهداشتی می خواییم استفاده کنیم بعد از تشکیل شعله خاموش میشه و مجدد روشن و خاموش میشه شیر گازی را هم عوض کردم ولی فرقی نکرده و مدام خاموش و روشن میشه .
ایراد از سنسور اب گرم خروجی هست یا از برد دستگاه؟ممنون میشم راهنمایی کنین

حجت اله رحیمی
8 مهر 1397

سلام
وقت بخیر
ایمرگاس ۲۴۰۰۰ داریم
وقتی تو حالت زمستانه هست شوفاژ کار میکنه و مشکلی نداره و شعله تشکیل میشه
ولی وقتی آب بهداشتی می خواییم استفاده کنیم بعد از تشکیل شعله خاموش میشه و مجدد روشن و خاموش میشه
ایراد از سنسور اب گرم خروجی هست یا از برد دستگاه؟ممنون میشم راهنمایی کنین

یاسر موسی لو
26 مرداد 1397

با سلام ، در بعضی مواقع هنگامیکه شیر آب گرم را باز میکنیم پکیج ۳۲ کیلو وات در منزل ما صدا بیش از حد میدهد ، علت چیست؟

عباس جعفری
27 فروردین 1397

    سلام وقت بخیر
    پکیج ما آب رو تا 35 درجه بیشتر گرم نمیکنه و برای حمام سرده با اینکه درجه رو روی 60 میزارم و فشار هم روی یک و نیم هست بفرمایید مشکل چیه؟ ممنون

    مرتضی علی زاده
    4 آبان 1399

      با سلام. دوست عزیز توصیه می کنیم برای عیب یابی و رفع مشکل دقیق پکیج خود با متخصصین کاراباما تماس بگیرید. آیا سرویس پکیج ایرگاس خود را انجام داده اید؟ در بسیاری از اوقات جرم گرفتگی پکیج که با سرویس آن رفع می گردد موجب کاهش بازده و درنتیجه افت عملکرد پکیج می شود.

      کارشناس5: شعبانی
      6 آبان 1399

دستگاه را روشن و اب گرم رو باز کرده و دستگاه علام میکند اب گرم باز هست ولی علامت مشعل روشن نمی شود واب گرم نمشود خرابی چیست

ميثم رضابخش
17 فروردین 1397

سلام خسته نباشید سال ۹۱ایمر ۳۲۰۰۰ گرفتم خوبه ولی حدود یک ماه میشه موقع حمام اب که میخاد گرم شه در شعله بالا زود اتومات میشه و اب خیلی سریع سردو گرم میشه نعمیرکار نمایندگی اومد بعداز برسی گفتش مشکل در برد داره بهداز نصب برد جدید مشکل حل شده ولی گفته که نمیتونن برد رو تعمیر کنن میخواستم ببینم در این مورد میتونین کمکی بکنین بردش خیلی گرونه حدود ۷۰۰۰۰۰تومن

عباس نصیری
4 فروردین 1397

سلام
من پکیج ایمرگای مدل میوز گرفتم. بعد یک سال هفته ای چندبار آب رو گرم نمی کنه و باید پکیج رو خاموش و روشن کنم تا درست بشه علت اون چیه؟؟؟؟

سید محمد جواد موسوی
14 اسفند 1396

سلام وقت بخیر
پکیج چگالشی ایمر ما به دفعات در روز ارور ۹۶ میده لطفا راهنمایی کنید…

علی امینی
4 بهمن 1396

با سلام
پکیج ما مدل victrix 26 2Iهستش ،اخطار 37 میده بعداز مدتی باروشن وخاموش کردن شروع به کار میکنه البته اینم بگم که ولتاژ خونه نوسانی نداره.ممنون

رضازارع ازتبریز
24 دی 1396

سلام
ایمرگاس من ارور 27میداد تعمیر کار گفت مخزن سوراخ شده تعویض کرد بعد از 2هفته دوباره ارور 27 میده میگن پمپش نیم سوز شده باید عوض بشه درست میگن؟

مهدی عیوضی
22 دی 1396

سلام هواگیری پکیج های ایمرگاس به چه شکلی است؟!

فرهاد سلیمان فام
16 دی 1396

با سلام
علت افت فشار مدار گرمایش پکیج چیست؟
مسیر نشتی ندارد و هواگیری شده است

علی
4 دی 1396

    سلام
    امکان سوراخ شدن منبع انبساط یا دلایل دیگر که باید برسی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 دی 1396

سلام آقای پیر نیا
سال 91 پکیچ ایمر گاس دیجیتال نصب کرده ام آب گرم همیشه مشکل داره تا شیر گرم باز میشه اخطار 27 میده اول زمستان که میشه این مشکل پیش می یاد لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر شاپورآبادی

حسین شاپورآبادی
5 آذر 1396

    سلام
    در حالت تابستانه مشکلی نیست ؟
    امکان خرابی فلو سویچ یا برد فرمان هست که حتما باید برسی و عیب یابی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 آذر 1396

باسلام من یه شوفاژ ایمر گس دارم اونو هواگیری کردم فشار اب از ۳bar بیشتر شد واب از شیر زیر پکیج خارج میشه وبا اینکه فشار زیر ۱.۵ bar اومده هنوز اب قطع نشده وفشار اب کم میشه لطفا راهنماییم کنید. ممنون

سید یونس میرباقری
4 آذر 1396

    سلام
    شیر اب گرم را باز کنید و دوباره عمل هواگیری را انجام دهید

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 آذر 1396

سلام وقت بخیر .ما خونه پکیج دیواری امروز متوجه شدم توو حموم آب گرم نمیاد رفتم سراغ پکیج دیدم دما رو 3هست و لالا نمره و چراغ نارنجی صفحه آلارم میده چند بار خاموش ووشن کردم درست نشد.علتش چیه .باتشکر

علي فرجود
29 مهر 1396

سلام
دوره سرویس دوره ای پکیچ چه مدت زمانی می باشد

مهرداد قربان زاده
3 مهر 1396

    سلام
    قبل از سرد شدن هوا در مهرماه

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 مهر 1396

    سلام دستگاه من در روز یک تا دوساعت آب گرم مصرفیم شعله مشعل روشن میشد و سه ثانیه بعد خاموش میشد وبقیه روز درست بو به هرکجا زنگ زدم نیامدن تایکیشون اومد ایرادو نتونست بر طرف کنه یهبار گفت فنه یه بار گفت شیر گازه یه بار گفتبرده خلاصه ماژور دستگاه راه هم خراب کرد ورفت دستگاه در حالت پکیج روشن میشه و سریع خاموش میشه شعله دستگاه را به شدت آورده بالا خلاصه دستگاه را خراب کرده کمم کنید

    فرهاد کیشی
    8 فروردین 1399

با سلام قبض گاز ما در تابستان ۱۵ هزار تومان بود متاسفانه در بهمن ماه به ۱۶۵ هزار تومان رسید به هر کجا مراجع کردم در اخر جواب این شدسنسور تنظیم گاز دستگاه شما خراب است من هنوز قبض گاز را پرداخت نکردم تا بررسی کامل

بهروز کاوه
21 فروردین 1396

    سلام
    این جواب بسیار سطحی و ناقص است اگر در نزدیک پکیج شما بوی گاز احساس نمیشود حتما باید پکیج دایما روشن باشد که مصرف بالایی داشته باشد که این احتمال آن بسیار کم است

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 فروردین 1396

سلام ما 4 دستگاه پکیج ایمرگاس خریدیم از خرابی قطعات و عیبای هفتگیش خسته شدیم یا ابو گرم نمیکنه یا رادیاتور رو داغ نمیکنه یا بردش میسوزه و یا لوله اب گرم زیر دستگاه برق داره و اب مصرفی داخلش برقه و یا هزار تا چیز دیگه سرویس کار و تعمیر کاراش هر هفته تماس میگیریم بیان

جعفری از قم
11 فروردین 1396

    سلام
    اگر مخصولات خریداری شده شما دارای گارانتی است حتما با نمایندگی تعمیرات در شهر یا شهرستان خودتان تماس بگیرید باور کنید با این حد از اطلاعات امکان راهمایی کردن وجود ندارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    12 فروردین 1396

با سلام علت فشارکم در شیرهای آب گرم چیه ؟ آبگرمکن ایمرگاس سال نودویک نصب شده . آپارتمان طبقه دوم
با تشکر

مهدی احمدی
8 اسفند 1395

    سلام
    علت جمع شدن جرم در مسیر اب است که باید سرویس و برطرف شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 اسفند 1395

      پکیج من ایمرگاز مدل EOLO STAR – cod.1027587 اول ارور ۲۷ داد و خاموش کرد ، الان ارور ۰۲ میده لطفا کمکم کنید چکارش کنم ؟

      ابوالفضل خدادادی
      26 تیر 1399

جناب آقای پیرنیا
با سلام ،احتراما بااستحضارمی رساند.علاوه بر تعویض کنتور،رگلاتورگازنیزتوسط اداره گازتعویض شده است.باتشکرامیر

امیر بی مثل سرخاب
2 اسفند 1395

    خوب دوست عزیز آبا در فصل گرم سال شما اختلاف فاحشی بین هزینه قبض گاز با فصل زمستان مشاهده میکنید ؟ و اینکه این مورد را تست کنید که حتما میزان مصرف و امپر کنتور گاز خود را با یکی از اقوام و همسایه ها چک کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 اسفند 1395

سلام ،ماسه دستگاه ایمرگاز28000خریدیم.ومنزلمان گرمایش از هست متاسفانه مصرف گاز ماهیانه هرخانواربالای 15 00 00 00 ریال می باشد،وهرتعمیرکارهم می آید نمی تواند ایرادکند،لطفا مارا راهنمایی فرمایید.باتشکر

امیر بی مثل سرخاب
1 اسفند 1395

    سلام
    دوست عزیز این دستگه ها مصرف طبیعی دارند وبعید است که مصرف زیادی داشته باشند شما میتوانید کنتور گاز خود را درحالت روشن بودن پکیج و درحالت خاموشی با یک کنتور مشابه مثلا همسایه ها مقاسه کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    2 اسفند 1395
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس