ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر پکیج آماتیس (AMATIS)

به منظور برخورداری از خدمات تعمیر پکیج آماتیس می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت. تعمیرات آبگرمکن و نصب اولیه پکیج در این مرکز انجام نمی شود.

نمایندگی تعمیرات پکیج
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات پکیج آماتیس

تمامی خدمات نصب، سرویس و تعمیرات پکیج آماتیس در میان سایر برندها، از جمله خدمات مجموعه تخصصی کاراباماست که توسط تکنسین‌های متخصص همین برند صورت می‌گیرد. پکیج سیستم پیچیده‌ای دارد و دستکاری آن بدون دانش فنی ابدا توصیه نمی‌شود. از این رو دریافت خدمات نصب و تعمیر از افرادی که تجربه و تخصص کافی ندارند نه تنها باعث آسیب بیشتر دستگاه می‌شود بلکه هزینه‌های بی موردی را دوش خانواده‌تان تحمیل می‌کند. تکنسین‌های کاراباما با عبور از فیلترهای سخت‌گیرانه پیش از استخدام، وارد پروسه قبول سفارشات نصب و تعمیر شده‌اند. به همین دلیل، مجموعه خدمات ارائه شده توسط آنها را به مدت 6 ماه از زمان دریافت خدمات تضمین می‌کند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر پکیج آماتیس، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج پکیج آماتیس

1. روشن نشدن پکیج آماتیس

گرفتگی لوله‌ها معمولا اصلی‌ترین دلیل روشن نشدن این دستگاه است. با این حال عواملی چون تنظیم نبودن فشار، وجود ایراد در شمعک یا گرم شدن بیش از اندازه آن نیز می‌توانند برخی از دلایل بروز این مشکل باشند.

2. افت فشار پکیج آماتیس

بروز ایراد در شیر اطمینان، نشتی رادیاتورها و جمع شدن هوا در رادیاتورها برخی از دلایل کم شدن فشار هستند. جهت تشخیص علت اصلی بروز این مشکل لازم است دستگاه‌تان توسط یک تکنسین ماهر عیب یابی شود.

3. صدای بیش از اندازه پکیج آماتیس

صدای زیاد و آزاردهنده معمولا به دلیل استهلاک قطعات داخلی این دستگاه است که با گذشت زمان رخ می‌دهد. در بسیاری موارد نیز پمپ گرمایش مرکزی دستگاه دچار ایراد شده و عامل اصلی ایجاد صدا است.

4. خاموش شدن ناگهانی پکیج آماتیس

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که برای همه پکیج‌ها از جمله آماتیس رخ می‌دهد، خاموش شدن دستگاه به صورت خودکار و ناگهانی است که طی فواصل زمانی متفاوت رخ می‌دهد. این احتمال وجود دارد که سوئیچ‌های ایمنی دستگاه دچار ایراد شده باشند.

تعمیر تخصصی پکیج آماتیس خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. نشتی آب پکیج آماتیس

پوسیدگی قطعات داخلی پکیج آماتیس یکی از اصلی‌ترین دلایل نشت آب از این دستگاه است. با این حال، بروز ایراد در مبدل حرارتی و وجود مشکل در اتصالات لوله‌های دستگاه نیز به عنوان برخی دیگر از دلایل نشت آب قابل ذکر هستند.

6. روشن شدن انفجاری مشعل پکیج

جمع شدن گاز می‌تواند یکی از دلایل روشن شدن انفجاری مشعل باشد. خرابی دودکش، ضعیف شدن جرقه، تنظیم نبودن فاصله مشعل و الکترود جرقه زن نیز سایر دلایل انفجاری روشن شدن مشعل هستند.

7. سرد و گرم شدن آب

سرد و گرم شدن آب یکی از مشکلات متدوال بسیاری از پکیج‌ها از برندهای متفاوت است. البته این مشکل می‌تواند دلیل ساده‌ای چون کم شدن فشار آب ساختمان باشد. از این رو توصیه می‌شود قبل از ثبت درخواست تعمیر، فشار آب را چک کنید. اگر فشار آب نرمال بود، ممکن است پمپ دچار ایراد شده باشد.

8. بیش از حد داغ شدن پکیج آماتیس

بروز ایراد در ترموستات، فلوسوئیچ یا شیر سه طرفه یا و همین طور خرابی شیر سه طرفه برخی از مهم‌ترین دلایل داغ شدن بیش از حد این دستگاه هستند.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای پکیج آماتیس

پکیج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات پکیج آماتیس

پکیج دیواری، از آن دسته لوازم خانگی است که خراب شدنش دردسرهای زیادی ایجاد می‌کند زیرا گرمای داخل خانه و آب گرم مصرفی‌تان وابسته به آن است. در صورتی که اکنون مشکلی برای دستگاه‌تان پیش آمده است، نیازی نیست نگران شوید. وضعیت شما قابل درک است و می‌دانیم حتی پیدا کردن یک تعمیرکار پکیج آماتیس (AMATIS) کاربلد هم می‌تواند برای‌تان دشوار باشد.

خوشبختانه کاراباما با داشتن تعمیرکاران حرفه‌ای و باتجربه، خدمات تعمیرات این برند را در اختیار شما قرار داده است. از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا پر کردن فرم آنلاین می‌توانید خدمات تعمیر پکیج آماتیس در محل یا منزل را خیلی سریع و با کیفیتی در سطح نمایندگی این برند دریافت کنید.

پکیج دیواری آماتیس خود را به متخصصین کاراباما بسپارید

تعمیرکاران و افرادی که تجربه زیادی ندارند، در کار با پکیج و اجزای آن چندان مسلط نیستند. کمبود دانش تخصصی در این زمینه نیز ممکن است حتی مشکل دستگاه شما را تشدید کند. بنابراین  تعمیرات پکیج آماتیس خود را تنها به تکنسین های باتجربه این برند بسپارید.

کاراباما با در اختیار داشتن متخصصین حرفه ای، در سریعترین زمان ممکن و با کیفیتی بالا، تمام مشکلات دستگاه شما را حل خواهد کرد. تنها با یک تماس، کارها را به ما واگذار کرده و در زمانی سریع از خدمات تعمیر پکیج دیواری آماتیس توسط تعمیرکاران حرفه ای و متعهد کاراباما بهره‌مند شوید.


تعمیرات اصولی و تخصصی که در این مرکز صورت می‌گیرد، باعث برطرف شدن بسیاری از مشکلات رایج آن خواهد شد. به طور کلی برخی از مشکلات رایج این دستگاه عبارتند از:

  • روشن نشدن دستگاه
  • خاموش شدن مداوم
  • نشتی یا آبریزش
  • سر و صدای ناهنجار و بلند
  • گرم نکردن آب
  • گرم نکردن شوفاژها
  • نمایش کد خطا یا ارور
  • افت فشار مداوم

هزینه‌ها بر اساس نرخ تعیین شده توسط اتحادیه

برخی از عواملی که بر هزینه‌‌ی تعمیر پکیج آماتیس موثرند عبارتند از:

  • نوع و شدت خراب شدن دستگاه
  • مدل دستگاه و میزان حساسیت آن
  • نیاز به تعویض قطعه
  • قیمت قطعه‌ی معیوبی که نیاز به تعویض دارد

بنابراین هزینه تعمیر پکیج آماتیس قبل از بررسی دستگاه مقدور نیست. ممکن است مشکل دستگاه شما، صرفا یک ایراد ساده یا اشتباه انسانی بوده و اصلا به تعمیر نیاز نداشته باشد. در حالتی دیگر امکان دارد تکنسین پس از بررسی دستگاه شما متوجه شود که تنها راه قابل اجرا، تعویض قطعه‌ی معیوب است. در هر حالتی هزینه‌‌ها متفاوت می‌شود.

به همین دلیل تکنسین نمی‌تواند قبل از بررسی دستگاه، هزینه دقیق تعیین کند و در بهترین حالت هزینه اعلام شده تخمینی خواهد بود. اما باید این نکته را ذکر کنیم که هزینه‌های تعمیرات، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه هستند. همچنین مجموعه کاراباما بر هزینه ها کنترل و نظارت کامل دارد.

اولویت با تعمیر قطعات است

معمولا تعمیرکار پکیج آماتیس، قطعه معیوب را به صورت اصولی تعمیر می‌کند. اما خیلی وقت‌ها ممکن است قطعه مورد نظر قابل تعمیر نباشد. در صورتی که تعمیر قطعات  قابل انجام نباشد، تکنسین به ناچار، اقدام به تعویض قطعه خواهد کرد.

ما در کاراباما از مشکلات و شرایط اقتصادی موجود در کشورمان باخبریم. از این رو، همواره تعمیر قطعات را بر تعویض آنها ترجیح می‌دهیم. در مرکز تخصصی کاراباما، تعمیر قطعات پکیج آماتیس اولین راه حل و تعویض قطعه به عنوان آخرین راه حل موجود مطرح است.

در کاراباما خدمات با ضمانت 6 ماهه همراه هستند

ضمانت یا گارانتی تعمیر، بخشی از خدمات پس از فروش کاراباما محسوب می‌شود که پس از عیب یابی و تعمیر پکیج در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می‌گیرد. این ضمانت به این شکل است که اگر در مدت 6 ماه پس از استفاده مجدد از دستگاه‌تان، مشکل برطرف شده توسط تعمیرکار دوباره پیش آمد، کاراباما دستگاه شما را بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد کرد.

کاراباما، ضمانت تعمیر پکیج آماتیس را برای تضمین کیفیت تعمیرات خود به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. همچنین به این دلیل که احتمال خطا در زمان تعمیرات وجود دارد، این ضمانت در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا خطاهای احتمالی موجب زیان دیدن شما نشود.

تعمیر پکیج آماتیس در تهران

اگر در شهر تهران و حومه، به دنبال مرکزی معتبر و تخصصی برای تعمیر پکیج هستید. مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما، خدمات تخصصی خود را با استفاده از تکنسین‌هایی ارائه می‌دهد که از تخصص، تجربه و همچنین دانش فنی بالایی برخوردارند.

بنابراین، ما اطمینان داریم عیب و ایرادات دستگاه شما، به سادگی توسط تعمیرکاران کاراباما قابل حل خواهد بود. در واقع می‌توانیم با اطمینان بگوییم که با کاراباما چیزی فراتر از آنچه نمایندگی آماتیس ارائه می‌دهد دریافت خواهید کرد.

برای دریافت خدمات تعمیر در تمامی نقاط و محلات تهران و سایر شهرستان‌های استان، می‌توانید با شماره تلفن مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما تماس بگیرید. در هر صورت، هماهنگی برای تعمیر پکیج آماتیس در منزل و محل شما، در کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد. به علاوه، در غالب موارد نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه وجود ندارد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

آیا تخصص تعمیرکاران کاراباما در حد متخصصین نمایندگی تعمیرات پکیج آماتیس هست؟

رسول بابایی
14 اسفند 1401

پکیچ آب را گرم نمیکند

منصورمحمدی
25 دی 1400

پکیچ درحد 5 دقیقه روشن می ماند وسریع خاموش میشود.

علی بیاضی
8 آبان 1400

سلام وقت بخیر
پکیج آماتیس مدل سارا۲۴۰۰۰
برق پکیج یک دفعه قطع میشود.بعد از روشن کردن دوباره بعضا کمی یا چند ساعت کار میکند یا همان لحظه خاموش میشود.هیچ گونه اروری نمیدهد و پریز برق و محافظ نیز سالم است.در واقع برق در محافظ وجود دارد ولی برق پکیج کلا قطع شده و پکیج خاموش میشود.این مشکل هم در حالت زمستان و هم در حالت تابستا ن مشاهده میشود. فیوز شیشه ای دستگاه نیز سالم است در بورد هم هیچ گونه سوختگی یا بوی سوختگی وجود ندارد بورد دستگاه از نظر ظاهری هیچ ایرادی دیده نمیشود لطفا راهنمایی بفرمایید

رسول عاشری
4 آذر 1399

باسلام
بنده یک دستگاه پکیج آماتیس دارم‌.نزدیک به دوسال است مرتب eror3می زند،سرویس های لازم صورت گرفته حتی برد آن راتعویض نمودم ،ودرحال حاضرکارنمی کند.
واین شهرستان نیز سرد است دراین شهرستان نمایندگی تعمیر پکیج آماتیس ‌وتعمیرکارخوب وجود ندارد.
سوال من ازمدیرعامل محترم این شرکت این است؟ چرا محصولی که نه خدمات پس ازفروش دارد ونه نمایندگی پاسخگو،آن را روانه بازار می نمایید؟ از خرم اباد لرستان

اردشیر محمدی
20 آبان 1398

    سلام دوست گرامی
    ما نمایندگی فروش نیستیم و در روند فروش دستگاه در بازار دخل و تصرفی نداریم. خدمات ما به نصب، سرویس و تعمیر دستگاه و تنها در سه استان تهران، البرز و گیلان محدود می باشد.

    کارشناس 4: جعفری
    22 آبان 1398

سلام
پکیج ما مدل ۲۴۰f لائورا آماتیس هست بیشتر خطای E09میده بعداز هوگیری از حوله خشک کن درست میشه بعضا هم خطای E02 میده که با بازکردن شیر پر کن آب ورودی درست میشه
باتشکر

جعفررحیمی
6 اسفند 1397

من میخواستم یک پکیج خریدار کنم قطاعات محصول ایساتیس -ایرانی -چینیه -المانیه -ترک -ایتالیاست میشه راهنمایی کنید مشکرمیشم رفتم ت سایت ان حصول دربازرع ان هیچی تو ضیحی نداده است

پیان گلکار
14 آذر 1397

با سلام من یک پکیج آماتیس مدل لائورا دارم وقتی شیر رادیاتورها بازه و پکیج در حالت آبگرم روشویی و حمام و…. قراردارد (نه حالت رادیاتور) آبگرم به رادیاتورها می فرستد لطفا بگید مشکل از کجاست ممنونم.

امید عبادتی پور
4 آبان 1397

سلام ،
من متاسفم که چنین پکیجی روی آپارتمانم نصب بوده چون الان طبق گفته ی تعمیرکارش ، بوردش خرابه و موجود نیست و من مجبورم یه پکیج نو بخرم،

عارف احمدی
30 مهر 1397

سلام پکیج ما هر روز یک بار چراغEP روشن می شه و بوق میزنه. نوشته مشکل از فشار آب اما ما فشار ابمون خوبه. مشکل از کجاست؟

م ص
11 مهر 1397

سلام پکیج ما مدل سارا24…در هنگام کار کردن صدای بوقی شنیده میشه و دوباره خاموش و روشن میشه بعد از هر بوقی هیم نشانهE3روی نمایشگر میاد این صدا به صورت پشت سر هم تکرار میشه همچنین خیلی زود زود وپشت سرهم مشعلروشن میشه ودرجه حرارت آب هم بعد از خاموش شدن به سرعت پایین میاد که باعث روشن شدن زود زود مشعل میشه…اگر هم شد شماره تعمیرکار تون رو در سنندج بدین ممنون…

سیروان زارعی
17 آذر 1396

سلام رادیات عالی کار میکنه ولی فشار آب گرم خیلی کم شده اما فشار ای سرد خوبه

امیر نوروزی
28 آبان 1396

سلام ، من یکدستگاه دست دوم آماتیس مدل نورا ٢۴ دارم مدت ٣ سال کارد دارد ، بنظرم شیر سه طرفه آن مشکل دارد ،
آیا شما خریدار هستید ؟

ناصري فر
9 اردیبهشت 1396

سلام اتصالات داخلی پکیج از نوع اوریگ دار هستند بعداز چند وقت اورینگ ها فرسوده شده باعث نشتی میشود

حسین خلیلی
14 فروردین 1396

سلام.
مشکل ما این است که رادیاتورها بخوبی گرم میشوند ولی آب گرم مصرفی نداریم.

mehdi naseri
21 اسفند 1395

    سلام
    امکان خرابی سنسور آب مصرفی وچود دارد که باید توسط تعمیرکار برسی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 اسفند 1395

      سلام میشه در مورد محدوده دمایی گرمای از کف رو توضیح بدین و آیا میشه از هر پکیجی استفاده کنم

      نادر میرزایی
      31 شهریور 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس