نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری آریستون (ARISTON)| تعمیرگاه مرکزی

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری آریستون

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری آریستون گرمای خدماتی لذت بخش

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری آریستون تخصصی‌ترین خدمات درزمینهٔ تعمیر و سرویس پکیج دیواری را در اختیار شما قرار خواهد داد تا شما علاوه بر خرید باکیفیت‌ترین برند پکیج دیواری بتوانید از باکیفیت‌ترین خدمات پس از فروش و تعمیرات پکیج دیواری آریستون نیز بهرمند شوید خدمات ارائه‌شده با توجه به وجود کارشناسانی که به‌صورت کاملاً تخصصی در این مرکزی مشغول به کار هستند از معتبر ترین خدمات درزمینهٔ سرویس ، تعمیر و نگهداری پکیج دیواری و پکیج گرمایشی به‌حساب می‌آید.

چگونه می‌توانید از مشکل پکیج دیواری خود مطلع شوید..

زمانی که شما به هر دلیل در استفاده از پکیج دیواری خود با مشکل مواجه می‌شود یا احساس می‌کنید که یک مشکل تعمیراتی برای شما به وجود آمده است می‌توانید با تعمیرگاه مجاز پکیج دیواری آریستون یا تعمیرگاه مرکزی آریستون تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود در صورت امکان با راهنمایی و مشاوره با کارشناسان مرکز از اطلاعات اولیه در خصوص نوع مشکل خود مطلع شده و در صورت توانایی خود مشکل را حل کنید و اگر این مشکل با توجه به توضیحات کارشناسان تعمیرات پکیج حل نشد ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با اعزام یک تعمیرکار پکیج دیواری آریستون نسبت به رفع مشکل شما اقدام می‌کنیم.

خدمات سرویس پکیج گرمایشی آریستون

 

نحوه خدمات‌رسانی تعمیرکاران پکیج دیواری این مرکز به مشتریان

زمانی که سرویس‌کار پکیج دیواری به محل شما اعزام شد اقدم به برسی و چکاب کلی سیستم شما کرده بعد از انجام یک چکاب کلی میزان خرابی و حدود هزینه تعمیراتی را به شما اعلام خواهد کرد تا شما بتوانید با برسی و برآورد هزینه تصمیم بر تعمیر کردن آن بگیرید و با توجه به این مورد که تعمیرکاران پکیج دیواری آریستون به‌صورت کاملاً تخصصی اقدام به تعمیر و سرویس پکیج آریستون می‌کنند مطمئناً بهتر از هر تعمیرکار دیگری به نقاط ضعف و مشکلات احتمالی این وسیله آشنایی دارند و در کمترین زمان ممکن به عیب اصلی دستگاه پی برده و مشکل را حل خواهند کرد و علاوه بر تحمیل نکردن هزینه اضافی قادر خواهند بود که قطعات پکیج دیواری را تعمیر کرده تا اینکه آن را تعویض کنند تا شما بتوانید همچنان از قطعات اصل و شرکتی محصولتان استفاده کنید.

آموزش مقدماتی عیب‌یابی و رفع عیب پکیج دیواری آریستون

۱- سیستم پکیج گرمایشی به‌صورت کامل در حال کار کردن است ولی رادیاتورهای گرمای مطلوب را ندارد

این مشکل دلایلی زیادی دارد که بعضی از این دلایل به‌وسیله شما قابل‌حل بوده و بعضی دیگر تخصصی بوده و باید توسط تعمیرکار پکیج دیواری آریستون حل شود
• کوتاه بودن شعله مشعل پکیج که می‌تواند به علت کم بودن یا بسته شدن شیر گاز ورودی پکیج یا فشار کم گاز ساختمان باشد که می‌توان هر دو مورد را تست و چک کرد
• عدم توانایی پکیج در گرم کردن ساختمان و رادیاتورها به علت کم بودن ظرفیت حرارتی دستگاه
• وجود هوا در گاز ورودی به دستگاه که می‌توان با هواگیری این مشکل را برطرف کرد
• بسته بودن یا نیمه‌باز بودن شیرهای خروجی دستگاه به سمت رادیاتورهای پکیج
• رسوب گرفتن مبدل حرارتی یا رسوب گرفتن رادیاتورها در اثر استفاده دائم و سرویس نشدن
• وجود ایراد در پمپ سیرکوله پکیج دیواری
• اگر با چک کردن این موارد به نتیجه نرسیدید حتماً با تعمیرگاه مرکزی پکیج دیواری آریستون تماس گرفته و بقیه کار را به تعمیرکار و متخصص پکیج آریستون بسپارید …
• آب گرم مصرفی از حرارت و کیفیت گرمایی مطلوبی برخوردار نیست
• خرابی شیره سه راهه در پکیج دیواری از نوع دو مبدله
• عمل نکردن فلو سویچ در نوع تک مبدله پکیج دیواری
• خرابی یا ایراد در سوپاپ بای پس پکیج
• مشکل در برد کنترل
• عدم فراهم شدن شعله کامل برای گرم کردن آب به دلایل بالا یا آنکه سرمای بیش‌ازحد آب ورودی به پکیج دیواری

۲-آب مصرفی به‌صورت کامل و گرم وجود دارد ولی سیستم گرمایش پکیج کار نمی‌کند.

  • خرابی شیر ۳ راهه در نوع دو مبدله دستگاه پکیج گرمایشی
  • خرابی پمپ سیرکوله در نوع تک مبدله
  • ایراد یا قفل شدن فلوسوئیچ
  • عمل کردن سوپاپ بای پس در نوع تک مبدله

 

موارد بالا مواردی است که اگر دانش فنی ابتدایی داشته باشید می‌توانید باکمی دقت و کمک گرفتن از آموزش‌های تعمیر پکیج دیواری سایت این مشکلات را حل کنید ولی به دلیل حساسیت پکیج دیواری اگر قادر به تعمیر یا سرویس دستگاه خود نیستید حتماً با تعمیرکار مجاز پکیج دیواری آریستون تماس گرفته و مشکل خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

آیا شما هم نیاز به خدمات گارانتی نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری آریستون دارید

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری آریستون وظیفه دارد به‌تمامی مشتریانی که پکیج دیواری خود از نمایندگی رسمی پکیج آریستون خریداری کرده‌اند به مدت مشخصی که در برگه گارانتی آن‌ها قیدشده است خدمات رایگان یا اصطلاحاً خدمات پس از فروش ارائه دهد پس اگر دستگاه شما دارای گارانتی بوده و در استفاده از آن با مشکل مواجه شده‌اید می‌توانید با مراجعه به نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج دیواری آریستون یا تعمیرگاه مرکزی آریستون از آن خدمات بهره‌مند شوید ولی اگر به هر دلیل مدت‌زمان گارانتی شما به پایان رسیده است می‌بایست با نزدیک‌ترین تعمیرگاه مجاز پکیج آریستون که شماره آن‌ها در پایین همین صفحه موجود است تماس گرفته تا به‌صورت کاملاً تخصصی مشکل راحل کرده و دستگاه پکیج شمارا برای استفاده مجدد آماده کنند.

مشکلات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*