ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه (GORENJE)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا ازطریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظر شما در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی گرنیه

ماشین لباسشویی گرنیه به دلیل کیفیت بالایی که دارد یکی از محبوب‌ترین برندهای لباسشویی در کشور ما محسوب می‌شود. با این حال یافتن مرکزی که خدمات مرتبط با این برند را با کیفیتی مطلوبِ مشتریان ارائه بدهد، دشوار به نظر می‌رسد. مجموعه تخصصی کاراباما، سال‌هاست که با برخورداری از تکنسین‌های آموزش دیده و ماهر که شناخت کافی نسبت به سیستم این ماشین لباسشویی پرطرفدار دارند، خدمات سرویس و تعمیرات را با کیفیتی کم نظیر ارائه می‌دهد. تکنسین‌های این مجموعه می‌توانند دستگاه شما را به دقت عیب یابی و تعمیر نمایند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی گرنیه

1. عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی گرنیه

تخلیه نشدن آب در اغلب موارد به دلیل خرابی پمچ تخلیه رخ می‌دهد. همچنین ممکن است شیلنگ تخلیه چار انسداد و گرفتگی شده باشد. توصیه می‌شود برای پیشگیری از بروز ایرادات دیگر، در اسرع وقت این مشکل را برطرف کنید.

2. آبریزش ماشین لباسشویی گرنیه

نشت آب می‌تواند در اثر شل شدن شیلنگ‌های ورودی آب، مسدود شدن شیلنگ‌ تخلیه، سوراخ شدن دیگ لباسشویی و … باشد. توصیه می‌شود در صورت بروز این مشکل خیلی زود از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

3. ایجاد لکه روی لباس‌ها بعد از شستشو

لکه‌های سفید روی لباس‌ها غالبا به دلیل ریختن حجم زیادی از پودر در محفظه مواد شوینده رخ می‌دهد. در صورتی که شاهد لکه‌های دیگری روی لباس‌ها بودید، احتمالا موتور دستگاه نشت روغن دارد و باید برطرف شود.

4. ماندن آثار پودر روی لباس‌ها

ماندن لکه پودر روی لباس‌ها می‌تواند به این دلیل باشد که اب به اندازه کافی گرم نشده و پودر به خوبی حل نشده است. همچنین ممکن است حجم زیادی از موارد شوینده را استفاده کرده باشید.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی گرنیه خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. اجرا نشدن برنامه شستشوی ماشین لباسشویی گرنیه

این اتفاق معمولا زمانی رخ می‌دهد که لباس‌ها به صورت نامرتب داخل دیگ شستشو ریخته شده‌اند و سوئیچ عدم تعادل روشن شده است. اگر لباس‌ها را خارج کرده و به صورت مرتب داخل دیگ بریزید، مشکل برطرف خواهد شد. در صورتی که مشکل رفع نشد، احتمالا برد فرمان یا تایمر الکترونیکی دچار مشکل شده است.

6. درست نچرخیدن (یا اصلا نچرخیدن) دیگ لباسشویی گرنیه

این مشکل می‌تواند به دلیل وجود اشکال در سوئیچ درب یا ضامن درب، سوختن سلونوئید چرخش، ایراد در سیم‌های رابط، پارگی تسمه و برخی دیگر رخ  بدهد. برای تشخیص علت دقیق نچرخیدن دیگ از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

7. لرزش شدید لباسشویی گرنیه

لرزش و تکان شدید معمولا به دلیل تراز نبودن آن روی سطح زمین است. با این حال، ممکن است پدها یا نوارهای لرزش گیر داخلی لباشویی نیز ساییده شده باشند و به همین دلیل دستگاه لرزش شدید دارد.

8. بوی بد ماشین لباسشویی گرنیه

بوی بد ممکن است در اثر کارکرد این دستگاه با آب سرد یا استفاده از مواد شوینده بی کیفیت باشد. این احتمال وجود دارد که سیستم گرمایش آب دستگاه خراب شده و دستگاه مدام از آب سرد استفاده می‌کند.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی گرنیه

ماشین لباسشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه

شرکت گرنیه یکی از شناخته شده ترین شرکت‌های اروپایی در زمینه تولید لوازم خانگی است که با تولید محصولات متنوع و باکیفیت توانسته جایگاه خوبی در بازار به دست آورد. ماشین لباسشویی یکی از محصولات این برند است که قابلیت‌ها و امکانات زیادی دارد.

هر یک از لوازم خانگی ممکن است با گذشت زمان در اثر استفاده نادرست افراد یا بروز نقص فنی در برخی قطعات دچار مشکل شوند و عملکرد سابق را نداشته باشند. از این رو لازم است سریعا برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید. برخی مواقع نیز ممکن است شرایط دسترسی به نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه (GORENJE) برای شما فراهم نباشد.

در این مواقع می‌توانید خدمات مورد نظر خود را از مراکز معتبری چون مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما دریافت کنید. مرکز تخصصی کاراباما دارای سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی است و با ارائه خدمات فوری و باکیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

برای بهره مند شدن از خدمات سرویس، تعمیر و نصب می‌توانید سفارش خود را از طریق تماس با شماره تلفن شرکت از ساعت 7 صبح تا 12 شب یا تکمیل فرم اینترنتی به صورت 24 ساعته ثبت کنید.

سرویس ماشین لباسشویی ضرورت دارد

از مهم‌ترین مزایای سرویس دوره ای و منظم می‌توان به تشخیص به موقع ایرادات جزئی و رفع آنها در زمان مناسب، کاهش هزینه‌های تعمیرات و جلوگیری از آسیب به دستگاه در کوتاه مدت اشاره کرد. برخی از اقداماتی که توسط سرویس کار لباسشویی گرنیه (Gorenje) کاراباما انجام می‌شود به صورت زیر است:

  • تمیز کردن پمپ و فیلتر
  • بررسی سیم کشی و اتصالات دستگاه
  • رفع هرگونه انسداد و گرفتگی شیلنگ تخلیه
  • تعویض شیلنگ در صورت فرسودگی
  • بررسی لاستیک دور درب و تعوض در صورت نیاز

ارائه تمامی خدمات تعمیر در منزل و محل شما

یکی از خدمات ارزنده کاراباما ارائه خدمات تعمیرات در محل است. از مزایای تعمیر لباسشویی گرنیه در محل می‌توان به کاهش هزینه تعمیرات، جلوگیری از آسیب به دستگاه در حین انتقال به تعمیرگاه، عدم نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای نگهداری دستگاه در تعمیرگاه و … اشاره کرد.

پس از ثبت درخواست خدمات از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا پر کردن فرم اینترنتی، تعمیرکار لباسشویی گرنیه با تجهیزات کامل به منزل فرستاده شده و خدمات مربوط به تعمیرات و تعویض قطعات را انجام خواهد داد.

تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

به طور کلی هزینه تعویض قطعات تمامی اقلام لوازم خانگی بسیار بالاتر از هزینه تعمیرات است. از این رو تکنسین‌های کاراباما تلاش می کنند به منظور کاهش هزینه تعمیرات لباسشویی گرنیه ابتدا قطعه را به دقت تعمیر کنند و در واقع تعمیر قطعه را به عنوان اولین راه حل ممکن امتحان می‌کنند.

تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد یا میزان آسیب دیدگی زیاد باشد، اقدامات لازم برای تعویض قطعه صورت می‌گیرد. در ضمن تمامی قطعات جایگزین شده باکیفیت و اورجینال خواهد بود. برخی از قطعات که توسط کاراباما تعمیر / تعویض می‌شوند:

  • لاستیک دور درب
  • دیگ و درام
  • موتور
  • پمپ تخلیه
  • فیلتر
  • میکروسوئیچ
  • قفل درب

مشکلاتی که به تکرار توسط تکنسین‌های کاراباما برطرف می‌شوند

تکنسین‌های کاراباما آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیر لباسشویی گرنیه دیده اند و می‌توانند انواع مدل‌ها و ظرفیت‌های این دستگاه را کاملا بدون نقص و با مهارت بالا تعمیر کنند. برخی از مشکلات رایج این دستگاه که توسط تکنسین متخصص کاراباما برطرف می‌شود عبارت است از:

  • برق داشتن بدنه
  • بسته نشدن درب
  • خاموش شدن ناگهانی
  • کار نکردن دکمه ها
  • لرزش و صدای غیرطبیعی
  • کارنکردن خشک کن
  • آبگیری نکردن

خدمات تعمیر لباسشویی گرنیه در تهران

تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر تهران (شما، جنوب، غرب، شرق و حومه) حضور دارند و امکان تعمیر ماشین لباسشویی شما را در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهند کرد. اگر ساکن تهران (شرق تهران، غرب تهران، شمال و جنوب تهران) و حومه هستید، می توانید برای نصب، سرویس و تعمیرات دستگاه‌تان روی کاراباما حساب کنید.

از زمان ثبت درخواست تا انجام کامل و بدون نقص آنچه خواسته‌اید تمامی مراحل به طور کاملا حرفه‌ای و فوری صورت خواهد گرفت به طوری که شاهد کوچک‌ترین بی نظمی تا راه اندازی مجدد درخواست‌تان نخواهید بود.

هزینه تعمیرات در کاراباما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به موارد گوناگونی از جمله شدت آسیب دیدگی، نوع دستگاه، هزینه قطعات جایگزین شده در صورت تعویض قطعه و … بستگی دارد. مبلغ دقیق تعمیرات پس از بررسی و عیب یابی دستگاه توسط تکنسین به شما اعلام خواهد شد و پیش از آن مکان اعلام مبلغ دقیق عملا میسر نیست.

لازم به ذکر است، تمامی هزینه های دریافتی از مشتریان بر اساس نرخی است که اتحادیه تعیین کرده و تماما تحت نظارت کاراباماست.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی گرنیه

تمامی تکنسین های کاراباما دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات دارند و با قطعات ماشین لباسشویی آشنایی کاملی دارند و می توانند پس از عیب یابی دقیق دستگاه را تعمیر کنند. با این حال به منظور اطمینان خاطر مشتریان، خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی گرنیه با ضمانت 6 ماهه به مشتریان ارائه خواهد شد.

در صورتی که در طی مدت 180 روز پس از تعمیرات مجدد دستگاه دچار مشکل شد، کاراباما بدون دریافت هزینه اضافی مشکل را مجددا برطرف خواهد کرد. ما تا حصول اطمینان از کارکرد صحیح دستگاه شما در کنارتان هستیم. هر تصوری که از نمایندگی گرنیه دارید با کاراباما تجربه کنید!

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

یعنی حتی دیگه نمایندگی تعمیرات گرنیه هم وجود نداره؟

آرش کوزه گران
14 اسفند 1401

درب لباسشویی شکسته تعمیریا تعویض میخواستم

آذرعاشقی
27 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    29 تیر 1400

با سلام
دفترچه راهنمای فارسی ماشین لباسشویی گرونیه را در اختیار دارید؟

میثم خانی
3 خرداد 1397

سلام.موقع باز کردن فیلتر لباسشویی گورنیه دورش آسیب دیده و آب میده بیرون.به نمایندگیش گفتیم میگه قطعش پیدا نمیشه.چیکار باید بکنیم؟!

فریده
4 شهریور 1396

سلام تایمر ماشین لباسشویی گورنیه مدل ps101ir از کجا تهیه کنم

روزبه برقی
17 خرداد 1396

    سلام
    با تماس با نمایندگی رسمی لباسشویی گرنیه در شهرستان خودتان یا مراجعه به مراکز فروش لوازم و قطعات ماشین لباسشویی

    کارشناس 1: پیرنیا
    17 خرداد 1396

ماشین لباسشویی گرنیه دارم که وسط کار ارور میده میشه دلیلشو بگید

راد
26 اسفند 1395

    سلام
    وسط کار چه اروری میده میشه توضیح بدید؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    29 اسفند 1395

لباسشویی گرنیه مدل wa882 . لوازم یدکی برای این لباسشویی کجا پیدا میشه؟ برای در لباسشویی

محمدرضا
11 بهمن 1395

    سلام
    اگر لباسشویی شما از مدل های قدیمی است که باید در فروشگاه های لوازم یدکی قطعات آن را تهیه کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 بهمن 1395

عیب ذکر شده بالا

رفعت
7 دی 1395

سلام ماشین لباس شویی کنوود مدل kwm5 1000 هرسه کلید start door end با هم روشن می شوند

رفعت
7 دی 1395

    سلام و خسته نباشید
    لباسشویی مارک گرنیه ما از امروز صبح روشن نمیشه

    عباس قربانی حق
    11 مرداد 1400

      سلام عباس عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      12 مرداد 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس