ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ (AEG)

برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی آاگ، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی برای اعزام تکنسین انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی آاگ

با توجه به پیچیدگی قطعات ماشین ظرفشویی آاگ، توصیه می‌شود کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر این دستگاه را از مراکز معتبر و دارای تکنسین متخصص دریافت کنید تا از بروز خسارت جانی و مالی و همچنین آسیب به قطعات دستگاه جلوگیری شود. تکنسین‌های مجموعه کاراباما، دارای سال‌ها تجربه و شناخت کافی در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ هستند و امکان تعمیر آن را به صورت اصولی و در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم خواهند کرد. علاوه بر آن، به دلیل حضور تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر، هماهنگی برای ارائه خدمات مورد نظرتان در زمانی کوتاه فراهم خواهد شد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی آاگ

1.ظرفشویی آاگ کار نمی‌کند

اگر دستگاه شمل کار نمی‌کند، ابتدا این موارد را بررسی کنید: وصل بودن جریان برق، قرار گرفتن درست دوشاخه در پریز، بسته بودن کامل درب، سالم بودن پریز. در صورتی که این موارد را بررسی کردید و همچنان مشکل پابرجا بود، باید برد اصلی، فیوز حرارتی و تایمر دستگاه چک شود.

2.پس از شستشو در ظرفشویی آاگ ذرات غذا به ظرف چسبیده است

چسبیدن ذرات غذا به ظروف پس از اتمام شستشو می‌تواند به دلیل چیدمان نادرست ظروف، پر بودن بیش از حد قفسه‌ها، کم بودن ماده شوینده، تنظیمات نادرست برنامه یا گرفتگی بازوی آبپاش رخ بدهد. بهتر است قبل از چیدمان، بقایای درشت غذا را از ظروف پاک کنید.

3.ماشین ظرفشویی آاگ در حین کار متوقف می‌شود

اگر ظرفشویی شما در حین کار متوقف می‌شود، ممکن است جریان آب یا جریان برق قطع شده باشد. ابتدا از وصل بودن جریان آب و سالم بودن محافظ برق مطمئن شوید. گاهی خراب شدن المنت حرارتی، برد و فیوز حرارتی علت این مشکل است که باید توسط تکنسین بررسی شود.

4.از ماشین ظرفشویی آاگ صدای تق تق شنیده می‌شود

اگر ظروف به درستی چیده نشده باشند و به بازوی آبپاش برخورد کنند، صدای تق تق شنیده می‌شود. برای جلوگیری از خرابی بازوی آبپاش و آسیب دیدن دستگاه توصیه می‌شود از چیدمان درست ظروف مطمئن شوید.

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی آاگ خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.شوینده یا قرص در ظرفشویی آاگ حل نمی‌شود

اگر شوینده یا قرص حل نمی‌شود، ابتدا این موارد را بررسی کنید: چیدمان درست ظروف و مسدود نبودن درب محفظه شوینده، استفاده متناسب از ماده شوینده و انتخاب برنامه درست برای شستشو. گاهی خرابی قطعه دیسپنسر در بروز این مشکل تاثیرگذار است که باید توسط تکنسین بررسی شود.

6.ظرفشویی آاگ نشتی آب دارد

علل نشتی آب عبارتند از: انسداد یا وجود مشکل در شیلنگ‌های دستگاه، معیوب شدن واشر لاستیکی دور درب، خرابی و وجود مشکل در پمپ تخلیه. برای جلوگیری از آسیب به دستگاه، شیر آب را ببندید و از یک تکنسین کمک بگیرید.

7.ذرات غذا پس از شستشو روی ظروف شیشه‌ای می‌ماند

اگر پس از شستشو ذرات غذا روی ظروف شیشه‌ای دیده می‌شود، قبل از ثبت درخواست تکنسین این موارد را بررسی کنید: قرار گرفتن ظروف به شکل صحیح، حرکت آزادانه بازوی آبپاش، قرارگیری درست فیلتر در جای خود، تمیز بودن فیلتر کف.

8.ظروف در ظرفشویی آاگ تمیز نمی‌شود

استفاده از مواد شوینده نامناسب، انسداد بازوی آبپاش به وسیله ذرات غذا، کثیف بودن فیلتر و پمپ تخلیه. برخی مواقع وجود نقص فنی در قطعاتی مانند المنت حرارتی و ترموستات باعث این مشکل می‌شود که باید توسط تکنسین بررسی شود.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین ظرفشویی آاگ

ماشین ظرفشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ

ظرفشویی، به خصوص برندی همچون آاگ را، می بایست تنها به متخصص آن برند ارجاع داد. تا علاوه بر رفع اصولی و برطبق استاندارد دستگاه، از تشدید مشکل یا بروز مشکلات دیگر و تکرار همان مشکل پس از مدتی جلوگیری نمود و خسارات و هزینه های کمتری را متقبل شد.

کاراباما با بیش از صدها تعمیرکار ظرفشویی آاگ که از تجارب هزاران تعمیرات مختلف روی انواع مدل‌های این دستگاه برخوردارند، خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ را به صورت تضمین شده و در کمترین زمان در محل شما ارائه می نماید.

مهم نیست دستگاه خود را از کجا خریداری کرده اید و چه مدل و ظرفیتی را استفاده می کنید، متخصصین ما تمامی آنها را پوشش داده و برای آسودگی خیالتان گارانتی 6 ماهه تعمیرات را نیز به عنوان خدمات پس از فروش دریافت خواهید کرد. برای بهره مند شدن از خدمات کاراباما می‌توانید با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا در صورت تمایل فرم اینترنتی درخواست خدمات را پر کنید.

مشکلات متداول ماشین ظرفشویی آاگ

یک نوسان الکتریکی می‌تواند منجر به سوختن چند قطعه و یا معیوب شدن برد الکترونیکی ظرفشویی شما گردد و مشکلاتی مانند روشن نشدن دستگاه، عدم امکان انتخاب برنامه و تنظیمات شستشو، شروع نشدن سیکل شستشو، خاموشی ناگهانی یا از کار افتادن برخی مراحل را به دنبال داشته باشد.

ایراد در پمپ دستگاه هم مشکلات تخلیه آب را به همراه دارد و خرابی بازوهای آبپاش در شستشوی تمیز ظروف موثر و می تواند حتی سبب نشتی هم باشد.

مشکلات متداول ظرفشویی آاگ موارد متفاوتی هستند. با این حال تعمیر خرابی و رفع مشکلات امکان پذیر است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. هر گونه مشکل پیش آمده برای دستگاه شما توسط متخصصین مجرب کاراباما در کوتاهترین زمان قابل تعمیر است.

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در منزل و محل مورد نظر شما باکیفیتی مطلوب و در زمانی کوتاه به شما ارائه خواهد شد. تنها در موارد نادر ممکن است دستگاه به تعمیرگاه منتقل شود. هر انتظاری که نمایندگی آاگ دارید با کاراباما تجربه خواهید کرد.

اولویت کاراباما، تعمیر قطعات ظرفشویی آاگ

در مورد برندی مثل آاگ، حساسیت مشتریان ممکن است کمی بیشتر از مالکان سایر برندهای ظرفشویی باشد. به همین دلیل نسبت به تعویض قطعه نیز حساسیت بیشتری دارند و ترجیحشان تعمیر قطعات است.

متخصصین کاراباما این حساسیت را درک کرده و جدا از این مسئله، به طور کلی برای کاهش هزینه و همچنین آگاهی از عملکرد بهتر قطعه اولیه و اصلی، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که قطعه معیوب را تعمیر کنند. حال اگر قطعه خراب شده به هیچ وجه قابل تعمیر نباشد، آن را تعویض می‌کنند.

لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض قطعه، تعمیرکاران ظرفشویی از قطعات اصلی استفاده می‌کنند و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. برخی از قطعاتی که متخصصین ما تعمیر یا تعویض می‌نمایند، عبارتند از:

  • برد الکترونیکی
  • دکمه ها و کلیدهای دستگاه
  • پمپ تخلیه
  • شناور
  • تسمه ها و فیلترها
  • بازوهای آبپاش
  • شیر برقی

در کاراباما هزینه تعمیرات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است

اینکه این روزها یکی از دغدغه‌ای اصلی مردم در تعمیرات لوازم خانگی، هزینه باشد طبیعی است. هزینه تعمیر ظرفشویی آاگ نیز مثل سایر هزینه‌ها یک موضوع مهم محسوب می‌شود. به طور کلی هزینه‌ها تحت نظارت کاراباما و البته طبق نرخ مصوب اتحادیه است.

ذکر این نکته لازم است که هزینه تعمیرات به مدل دستگاه، نوع قطعه خرابی و موارد مشابه بستگی دارد و قبل از بررسی دستگاه، نمی‌توان هزینه را به طور دقیق تعیین کرد و نهایتا به صورت تخمینی قابل ارائه است. از این رو، تعمیرکار ظرفشویی آاگ ابتدا دستگاه شما را بررسی و عیب‌یابی و پس از آن هزینه دقیق را به شما اعلام می‌کند.

تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ در تهران

خدمات تعمیر، نصب و سرویس کاراباما در تمام مناطق استان تهران توسط کاراباما ارائه داده می‌شود. دیگر لازم نیست برای تعمیر ظرفشویی خود در شهر تهران یا حومه به دنبال تعمیرکار باشید و درگیر ترافیک و اتلاف وقت شوید.

کافیست فرم ثبت درخواست را در سایت تکمیل کنید یا با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید و خدماتی همسان با نمایندگی آاگ دریافت کنید. تعمیرکار آاگ پس از تماس و هماهنگی با شما، در اسرع وقت به محل مورد نظرتان مراجعه کرده و دستگاهتان را در همان محل تعمیر خواهد کرد. تمام مناطق تهران و سایر شهرستان‌های استان تحت پوشش کاراباما هستند.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

نمایندگی ظرفشویی آاگ دیگه تو ایران وجود نداره دوستان.. هر کی میگه هم داره گولتون میزنه بابا..

نادر زارع
14 اسفند 1401
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس