فرایند تعمیر لوازم خانگی – راهنمای گام به گام

چگونه درخواست تعمیر لوازم خانگی دهید؟ در این مطلب از عیب یابی تا برطرف شدن مشکل، سعی کرده ایم تمامی مراحل کار را با جزئیات برای راحتی کار شما توضیح بدهیم.

همه ما برای داشتن یک زندگی راحت و منظم به لوازم خانگی خود وابسته هستیم. بنابراین هنگامی که دستگاهی از کار می افتد و خراب می شود، انگار فاجعه ای اتفاق افتاده است. بجای عصبانی شدن و کندن موهای خود در زمانی که نشتی ماشین ظرفشویی باعث شده کل آشپزخانه را آب بر دارد، یک نفس عمیق بکشید و با ما تماس بگیرید.

متخصصان ما مشکل شما را در سریعترین زمان ممکن برطرف خواهند کرد تا زندگیتان به شکل اول خود برگردد.

اینفوگرافیک مراحل تعمیر لوازم خانگی

نسخه نوشتاری اینفوگرافیک :

مراحل انجام تعمیرات لوازم خانگی

مرحل اول: مشکل را بررسی کنید

یخچال برفک زده؟ ظرفشویی به درستی کار نمی کند؟ دمای کولر گازی به درستی تنظیم نمی شود؟ ماشین لباسشویی آبریزش دارد؟

نکته: برای عیب یابی دستگاه مطالب اموزشی وبسایت ما را بخوانید.

اگر خودتان نمی توانید تعمیر کنید

مرحله دوم : کمک بگیرید

با شماره ۸۸۳۰۴۴۳۴ تماس بگیرید و یا به صفحه ثبت سفارش مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

نکته: در صورت ثبت سفارش به صورت آنلاین از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شوید.

تماس متخصص تعمیرات با شما

مرحله سوم : تاریخ و زمان

تاریخ و زمان را با تعمیرکار هماهنگ کنید و همچنین در صورت تغییر زمان و یا انصراف اطلاع دهید.

مرحله چهارم : محل را آماده کنید

اطراف دستگاهی که قرار است تعمیر انجام شود را مرتب کنید و در صورتی که خطر احتمالی وجود دارد مطمئن شوید فرزندانتان نزدیک دستگاه نباشند.

مرحله پنجم : متخصص مربوطه به محل اعزام می شود

متخصصان ما با میانگین ۱۱ سال تجربه بهترین انتخاب برای تعمیر لوازم خانگی شما می باشند. خدمات ارائه شده توسط متخصصان ما شامل ۹۰ روز گارانتی می شود.

نکته: در حال حاضر شرکت ما فروش قطعات ندارد و فقط خدمات فنی ارائه می کند.

مرحله ششم : نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

ما همیشه به دنبال بهبود خدمات خود هستیم. شما میتوانید از طریق صفحه نظرات مشتریان و یا از طریق تماس تلفنی پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

امتیاز : 5.0 رای ها : 9

مشکلات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

لطفا به این سوال پاسخ دهید *