ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر تلویزیون پاناسونیک (PANASONIC)

برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون پاناسونیک می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، اقدامات لازم برای اعزام تکنسین انجام خواهد شد. در این مرکز نصب تلویزیون و تعمیرات دستگاه‌های شکسته یا ضربه خورده انجام نمی‌شود.

خدمات تعمیر تلویزیون
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک

برند پاناسونیک (Panasonic) جزء یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی برقی است که با تولید محصولات متنوع و باکیفیت توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب کنند. تلویزیون این برند همواره از به روزترین فناوری برخوردار بوده، ظرافت زیادی دارد. نکته مهم آنکه، تعمیر تلویزیون خود را هرگز به افراد غیرحرفه‌ای نسپارید تا به آن آسیب جدی‌تری وارد نشود. تکنسین‌های مجموعه کاراباما، علاوه بر داشتن تجربه کافی، از اطلاعات کاملی در زمینه تعمیر تلویزیون این برند برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را به صورت اصولی تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
مشکلات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4 آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج تلویزیون پاناسونیک

1.روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک

اگر تلویزیون روشن نمی‌شود، قبل از ثبت درخواست از اتصال دستگاه به برق، سالم بودن پریز و دوشاخه و اتصال کابل‌های پشت دستگاه مطمئن شوید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، لازم است برد پاور توسط تکنسین بررسی شود.

2.هنگ کردن و خاموش شدن تلویزیون پاناسونیک

مشکل هنگ کردن و خاموش شدن عمدتا به خرابی مین برد مربوط می‌شود. این قطعه قابل تعمیر است و نیازی به تعویض آن نخواهد بود.

3.پاک شدن کانال‌های تلویزیون پاناسونیک

ایجاد اختلال در عملکرد آی سی حافظه مین برد می‌تواند علت پاک شدن کانال‌ها باشد. برای جلوگیری از آسیب جدی به دستگاه باید سریعا این قطعه تعویض شود.

4.ایجاد خط عمودی وسط صفحه نمایش تلویزیون پاناسونیک

ایجاد خط عمودی وسط صفحه نمایش به خرابی پنل مربوط می‌شود. برای رفع این مشکل لازم است دستگاه شما توسط تکنسین متخصص عیب یابی شود. در صورتی که پنل خراب شده باشد باید تعویض گردد.

تعمیر تخصصی تلویزیون پاناسونیک خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.سیاه شدن صفحه نمایش تلویزیون پاناسونیک

سیاه شدن صفحه نمایش ممکن است در حالت‌های مختلفی ایجاد شود. گاهی نیمی از صفحه و گاهی کل صفحه نمایش سیاه می‌شود. خرابی بک لایت، سوختن پیکسل و اختلال در عملکرد پنل می‌تواند علت ایجاد این مشکل باشد که باید توسط تکنسین ماهر بررسی شود.

6.خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون پاناسونیک

نوسانات برق، استفاده از کابل‌های HDMI بی کیفیت و خرابی مین برد می‌تواند علت خاموش و روشن شدن ناگهانی باشد. گاهی ممکن است اتصال فلش یا سایر وسایل جانبی به دستگاه باعث ایجاد این مشکل شود.

7.قطع شدن صدای تلویزیون پاناسونیک

اتصال هدفون به سوکت‌های تلویزیون، تنظیمات اشتباه صدا، خرابی کابل HDMI، معیوب شدن بلند گوهای داخلی و ایجاد مشکل در برد اصلی می‌تواند علت قطع شدن صدای دستگاه باشد. قبل از ثبت درخواست، از فعال نبودن گزینه Mute مطمئن شوید.

8.چشمک زدن تلویزیون پاناسونیک

چشمک زدن می‌تواند به دلایل مختلفی رخ بدهد از جمله ایجاد اختلال در برد پاور، برد مین، خرابی بک لایت، قطعی کابل و مدارهای اصلی و اختلال در عملکرد پنل. برای رفع این مشکل باید سریعا دستگاه شما توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات تخصصی تلویزیون پاناسونیک

تعمیر تلویزیون مستلزم تجربه است و ریزه‌کاری‌های خاص خود را دارد. به همین دلیل همواره توصیه می‌شود برای تعمیر از تکنسین‌های آموزش دیده و مراکز مجاز کمک بگیرید.

تکنسین‌های مرکز تخصصی کاراباما دارای سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع تلویزیون‌های پاناسونیک هستند و با رعایت کامل نکات ایمنی، اقدام به عیب یابی و در نهایت دستگاه شما خواهند کرد.

آیا کاراباما قطعات تلویزیون پاناسونیک را تعمیر می کند؟

همانطور که می‌دانید، هزینه تعمیر قطعات تلویزیون پاناسونیک نسبت به تعویض آن بسیار مناسب‌تر است. به منظور کاهش هزینه‌ها و رفاه حال مشتریان، اولویت تکنسین‌های مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما تعمیر بدون نقص قطعه است.

تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد یا امکان تعمیر آن نباشد، اقدامات لازم برای تعویض و استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت انجام می‌شود. برد تیکان، برد اصلی، بک لایت، خازن، پنل و … برخی از قطعاتی است که توسط این مرکز تعمیر خواهد شد.

تعمیر پنل تلویزیون پاناسونیک، توسط تکنسین متخصص کاراباما

پنل از قطعات حساس و ظریف است که در صورت خرابی و وجود مشکل در آن می‌بایست از افراد متخصص و واجد شرایط در این زمینه کمک بگیرید تا به آن آسیبی وارد نشود.

اگر پنل تلویزیون شما در اثر برخورد با زمین معیوب شده است یا یک جسم خارجی درون آن نفوذ کرده است، چون احتمال آسیب به ماژول وجود دارد، معمولا امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت.

از طرفی به دلیل هزینه بالای تعویض پنل، این کار از نظر اقتصادی به صرفه نخواهد بود. در این شرایط بهتر است برای خرید یک دستگاه جدید اقدام کنید.

گاهی ممکن است پنل دچار آب خوردگی شده باشد یا آسیب جزئی باشد. در چنین شرایطی بهتر است پنل توسط یک تعمیرکار تلویزیون بررسی و تعمیر شود. تکنسین‌های مجموعه کاراباما از دانش و تجربه کافی برخوردارند و می توانند پنل را بدون نقص تعمیر کنند.

تعمیر صفحه LCD  نیازمند مهارت است

اگر صفحه LCD تلویزیون ضربه خورده یا شکسته است معمولا امکان تعمیر آن وجود ندارد. در صورت خرابی صفحه نمایش ال سی دی، عملکرد دستگاه با مشکل روبرو می‌شود. در این صورت می‌بایست سریعا برای تعمیر یا تعویض صفحه نمایش اقدام کنید. البته باتوجه به بالا بودن هزینه تعویض پنل LCD تلویزیون پاناسونیک، تعویض آن نیز توصیه نمی‌شود.

در این شرایط بهتر است اقدام به خرید یک تلویزیون جدید کنید. به دلیل حساسیت و ظرافت صفحه نمایش  توصیه می‌شود تعمیر یا تعویض این قطعه را به افراد غیرحرفه‌ای نسپارید. تکنسین‌های مجموعه کاراباما با گذراندن دوره‌های علمی و آشنایی با جدیدترین مدل‌های تلویزیون، امکان تعمیر دستگاه شما را به صورت اصولی و بدون نقص فراهم خواهند کرد.

خدمات پس از فروش پاناسونیک

تعمیر صفحه LED، توسط متخصصان باتجربه

در صورت شکستگی یا ترک خوردگی صفحه LED تلویزیون، ابتدا دوشاخه دستگاه را از پریز برق جدا کنید و از دست زدن به صفحه خودداری کنید. در غیر این صورت، خطر برق گرفتگی وجود دارد. در صورت آسیب دیدگی پنل، هرگز شخصا اقدام به تعمیر آن نکنید و از یک تکنسین تعمیر تلویزیون پاناسونیک کمک بگیرید.

مرکز تخصصی کاراباما با برخورداری از تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده، سال ‌هاست که تمامی خدمات مربوط به انواع مدل‌های تلویزیون را با کیفیتی بالا و قیمتی منصفانه ارائه می‌دهد.

تعمیر بک لایت

اگر تصویر سیاه شده است، چشمک می‌زند، تصویر آن قطع شده است یا لکه‌های سیاه روی آن مشاهده می‌شود، احتمالا بک لایت خراب شده است. برای تعمیر بک لایت حتما از یک مرکز معتبر کمک بگیرید تا به دستگاه آسیبی وارد نشود. مرکز تخصصی کاراباما از اطلاعات کافی در زمینه قطعات اصلی تلویزیون از جمله بک لایت برخوردارند و می‌توانند قطعه موردنظر را به صورت اصولی تعمیر یا تعویض کنند.

تعمیر برد پاور در سریع‌ترین زمان

برد پاور یکی از قطعات اصلی تلویزیون است. اگر دستگاه شما دیر روشن می‌شود، پس از چند ساعت به طور ناگهانی خاموش می‌شود، دستگاه روشن نمی‌شود یا در حالت استندبای باقی می‌ماند، ممکن است برد پاور تلویزیون خراب شده باشد. تعمیر برد پاور تلویزیون پاناسونیک نیازمند تخصص و تجربه است و باید توسط تکنسین‌های آموزش دیده در این زمینه انجام شود.

تعمیر برد پاور تلویزیون یکی از خدماتی است که به صورت کاملا تخصصی توسط مرکز کاراباما ارائه می‌شود. به دلیل هزینه بالای تعمیر قطعات تلویزیون از جمله برد پاور، اولویت تکنسین‌های این مرکز تعمیر اصولی قطعه است. تنها در صورتی که امکان تعمیرات نباشد یا قطعه سوخته باشد، اقدامات لازم برای تعویض قطعات انجام خواهد شد.

تعمیر مین برد

مین برد از قطعات اصلی و حساس تلویزیون است که در صورت خرابی باید توسط یک تکنسین متخصص تعمیر شود. از دلایل اصلی خرابی مین برد، می‌توان به استفاده از کابل غیراستاندارد و بی کیفیت HDMI، استفاده طولانی مدت از تلویزیون، نوسانات جریان برق و … اشاره کرد. در صورت خرابی مین برد ممکن است تلویزیون هنگ کند، ناگهانی خاموش شود یا خطوط رنگی در تصویر ایجاد شود.

برای جلوگیری از آسیب جدی به قطعات دستگاه، هرچه سریع‌تر برای تعمیر مین برد اقدام کنید. مرکز تخصصی کاراباما دارای میانگین 11 سال تجربه در زمینه تعمیرات است و امکان تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون شما را باکیفیتی بالا و قیمتی منصفانه فراهم خواهد کرد. برای اعزام تعمیر مین برد، کافیست درخواست اینترنتی خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون پلاسمای پاناسونیک

متداول‌ترین مشکلات تلویزیون پاناسونیک پلاسما عبارتند از: روشن نشدن تلویزیون، به هم ریختگی رنگ‌ها، ایجاد خطوط افقی و عمودی روی تصویر، خاموش شدن ناگهانی و …. . در صورت خرابی و وجود مشکل در تلویزیون پلاسمای این برند، حتما از یک مرکز معتبر کمک بگیرید. تکنسین‌های کاراباما امکان ارائه خدمات باکیفیت را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما فراهم خواهند کرد. به علاوه تکنسین‌های این مجموعه از اطلاعات کافی نسبت به تلویزیون پلاسما برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را بدون نقص تعمیر کنند.

تعمیر ریموت کنترل

اگر کنترل دستگاه‌تان کار نمی‌کند یا عملکرد درستی ندارد، ابتدا باتری آن را تعویض کنید و بررسی کنید مانعی میان تلویزیون و کنترل از راه دور وجود نداشته باشد. اگر همچنان مشکل پابرجا بود، از یک تعمیرکار تلویزیون پاناسونیک کمک بگیرید تا قطعات اصلی کنترل را بررسی کند. اگر امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، می‌توانید اقدام به خرید یک ریموت کنترل جدید کنید.

هزینه تعمیر تلویزیون پاناسونیک چقدر است؟

هزینه تعمیر تلویزیون به موارد گوناگونی از جمله، نوع و برند دستگاه، میزان آسیب دیدگی، هزینه تعویض قطعات، نوع خرابی و … بستگی دارد و باید پس از بررسی توسط تکنسین تعیین شود. تمامی هزینه‌های دریافتی توسط تکنسین اعزامی به منزل شما بر اساس نرخ اتحادیه و تحت نظارت کامل مجموعه است. هیچ تکنسینی رقمی بالاتر از آنچه تعیین شده دریافت نخواهد کرد.

گارانتی تعمیرات تلویزیون

ضمانت تعمیر تلویزیون پاناسونیک و همچنین سایر برندها یکی از خدمات ارزنده کاراباماست. این مجموعه از انتخاب تکنسین‌های خود نهایت توجه را به خرج می‌دهد تا از خدماتی که توسط آنها ارائه می‌شود اطمینان کامل داشته باشد. با این حال خطا و اتفاقات ناگهانی گاهی غیر قابل اجتناب هستند. از این رو کاراباما خدمات تعمیر را به مدت 6 ماه گارانتی می‌کند تا رضایت مصرف کننده و اطمینان خاطر او تامین شود. در صورتی که 6 ماه پس از دریافت خدمات، مشکل تلویزیون‌تان برگشت، کاراباما آن را بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد کرد.

آیا نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در ایران شعبه دارد؟

باتوجه به شرایط کنونی کشور، معمولا امکان دسترسی به نمایندگی برندهای معتبر از جمله پاناسونیک در ایران وجود ندارد یا دسترسی به آن دشوار است. در چنین شرایطی، مراجعه به مراکز معتبر تعمیرات بهترین راهکار است. مرکز تخصصی کاراباما، با گزینش تکنسین‌های متخصص، خدمات مربوط به تعمیرات را باکیفیتی بالا و چه بسا بهتر از نمایندگی، به مشتریان ارائه خواهد داد.

 ارائه خدماتی فراتر از نمایندگی در کاراباما

در صورت خرابی و وجود مشکل در تلویزیون می‌بایست از یک مرکز معتبر تعمیرات کمک بگیرید تا از هرگونه آسیب به دستگاه جلوگیری شود. همانطور که می‌دانید به دلیل شرایط کشور، امکان دسترسی به نمایندگی برند پاناسونیک معمولا امکان پذیر نخواهد بود. در این شرایط باید از یک مرکز تخصصی کمک بگیرید تا خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون پاناسونیک را به صورت تخصصی ارائه دهد.

مجموعه کاراباما در تمام سال‌های فعالیت خود تلاش کرده است خدماتِ مطلوبِ دارندگان تمامی برندها از جمله پاناسونیک را ارائه دهد. تکنسین‌های مجموعه کاراباما از دانش کافی برخوردارند و دارای سال‌ها تجربه کار عملی در زمینه تعمیر انواع مدل‌های تلویزیون این برند هستند.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام تلوزیون پاناسونیک ۲۸اینچ دارم که پیش بچمون افتاد زمین .روشن میشه اما صدای بلندی داره و تصویر نمیاد. باتشکر

رضارضازاده
15 آذر 1399

سلام تلویزیون ال ای دی پاناسونیک TH_50AS670S حدود بیست بار چشمک سبز میزنه.یک لحظه صفحه ابی رنگ میاد ومیره بعد ال ای دی سبز ثابت روشن میمونه.ولی نه صدا ونه تصویر داره.لطفا کمک کنین.در ضمن اوایل گاهی بعد از چند بار خاموش و روشن کردن تلویزیون روشن میشد و ساعتها کار میکرد ولی اگه خاموش میکردیم دوباره روشن نمیشد

امیر عکافزاده
26 مرداد 1399

لطفا آدرس و شماره تماس نمایندگی تعمیرات تلویزیون در “اصفهان” را ارائه کنید.

جلال
30 فروردین 1399

باسلام و خداقوت
مین بورد LED پاناسونیک TH-L42E30R کجا پیدا میشه؟ خواهشا راهنمایی کنید باید با نمایندگی تلویزیون سونی تماس بگیرم؟
باتشکر

جلال
30 فروردین 1399

با اهدا سلام کارکرد برد z در تلویزیون پلاسما چیست و حدود قیمت ان چقدر است؟ چراغ استارت قرمز جلوی tvحدود ۷ بار چشمک میزند ولی سبز نمیشه که در مدار و وصل بشه.سال ساخت ۲۰۱۰ .وارداتی

جعفر اقایی
4 آذر 1398

صفحه تلویزیون پاناسونیک من ضربه خورده شکسته و‌ روشن نمیشه
مدلش پلاسما هست‌
چیکار باید کنم ؟

علیرضا رضوی
3 آبان 1398

سلام وخسته نباشید. دنبال بردتغذیه ال سی دی پلاسمای پاناسونیک ۴۲میگردم گیرم نمیاد چکارکنم راهنمایی کنید . (از زاهدان)

اکبر براهویی
1 اسفند 1397

برق آسمون از طریق آنتن باعث سوختن مین برد ال ای دی پاناسونیک شده به مشخصات TH32a400s
این مین برد را جهت تعویض نیاز دارم

حسینی
13 دی 1397

سلام نمایندگی های فروش led در کرمان کجاها هستند؟
ممنون

راضیه
14 اردیبهشت 1397
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس