ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر تلویزیون فیلیپس (PHILIPS)

جهت دریافت خدمات تعمیر انواع تلویزیون فیلیپس کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌‌های لازم جهت اعزام تکنسین، طی مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت. در این مرکز نصب تلویزیون و تعمیرات دستگاه‌های شکسته یا ضربه خورده انجام نمی‌شود.

خدمات تعمیر تلویزیون
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون فیلیپس

تلویزیون فیلیپس به لحاظ کیفیت و فناوری در میان بهترین‌های بازارهای جهان و ایران قرار دارد. به همین دلیل است که دارندگان این برند تعمیر آن را به خریدن هر برند دیگری ترجیح می‌دهند. نکته قابل اهمیت در زمان بروز خرابی این دستگاه، مراجعه به مراکز دارای تکنسین‌های آموزش دیده است. خوشبختانه، مجموعه کاراباما با برخورداری از تکنسین‌هایی که شناخت خوبی نسبت به فناوری و سیستم تلویزیون‌های فیلیپس دارند، در ده سال گذشته خدمات  تعمیر این دستگاه را با بالاترین کیفیت ارائه داده است. به علاوه، به دلیل حضور تکنسین‌های این مجموعه در سراسر شهر، امکان ارائه خدمات در روز ثبت سفارش فراهم شده است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر تلویزیون فیلیپس، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج تلویزیون فیلیپس

1. روشن نشدن تلویزیون فیلیپس

روشن نشدن از مشکلاتی است که برای تلویزیون‌ها از هر برندی که هستند رخ می‌دهد. ممکن است روشن نشدن دستگاه با چشمک زدن چراغ جلوی پنل همراه باشد. در کل، این مشکل مرتبط با سیستم دیباگ است و باید توسط تکنسین ماهر مورد بررسی قرار بگیرد.

2. تصویر نداشتن تلویزیون فیلیپس

در صورتی که دستگاه‌تان شما صدا دارد اما تصویر ندارد، ممکن است مشکل در بخش T-Con  یا در بک لایت تلویزیون باشد. در هر صورت تکنسین باید دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کند.

3. ایجاد هاله‌ای محو روی تصویر تلویزیون فیلیپس

ایجاد هاله یا سایه روی صفحه به دو دلیل رخ می‌دهد: اول اینکه ممکن است بخش تیونر تلویزیون با مشکل مواجه شده باشد و دوم، ممکن است خروجی‌های IV یا HDMI دچار ایراد شده باشند. اگر خروجی‌ها مشکلی نداشته باشند، این احتمال وجود دارد که تکنسین نظر به تعویض پنل بدهد.

4. ریبوت یا خاموش و روشن شدن تلویزیون فیلیپس

ریبوت شدن یا خاموش و روشن شدن دستگاه به طور مکرر به این معناست که مین برد دستگاه دچار مشکل شده است. تکنسین باید دستگاه را بررسی کند و ممکن است بتواند مشکل را با اجرای نرم افزارهای خاص برطرف کند.

تعمیر تخصصی تلویزیون فیلیپس خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. ماندن در حالت استندبای

یکی از مشکلات رایج تلویزیون‌ها این است که از حالت استندبای خارج نشود و در همین حالت بماند. حتی ممکن است کنترل آن هم عمل نکند. این مشکل به دلیل بروز ایراد در مین برد است. تکنسین پس از بررسی، مین برد را تعمیر یا تعویض خواهد کرد.

6. کاهش شفافیت تصویر تلویزیون فیلیپس

کاهش شفافیت تصویر در غالب موارد به دلیل بروز اختلال در بک لایت این دستگاه رخ می‌دهد. بک لایت تنظیم رنگ و شفافیت تصویر را بر عهده دارد بنابراین هرگونه ایرادی در آن، تصویر تلویزیون را با مشکل مواجه خواهد کرد.

7. دیر روشن شدن تلویزیون فیلیپس

دیر روشن شدن می‌تواند ناشی از وجود مشکل در بخش پاور تلویزیون باشد. در صورتی که پاور مشکل داشته باشد، ممکن است دستگاه حتی روشن نشود. تکنسین ابتدا برد پاور و بعد تمامی ولتاژها و مدارهای پاور را مورد بررسی قرار داده، در صورت لزوم تعمیر خواهد کرد.

8. خاموش شدن تلویزیون کمی پس از روشن کردن آن

در صورتی که تلویزیون  شما روشن می‌شود اما کمی بعد خاموش می‌شود، به احتمال زیاد مشکل در برد پاور یا مین برد است. برای تشخیص علت دقیق بروز این مشکل تکنسین باید دستگاه را مورد بررسی قرار دهد.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات تخصصی تلویزیون فیلیپس

تلویزیون فیلیپس (PHILIPS) اگر بهترینِ بازار نباشد، حتما یکی از بهترین‌هاست. افرادی که سراغ این برند می‌روند انتظار کیفیت بالا را دارند و در حقیقت همین را نیز تجربه خواهند کرد. با این حال، در کنار خرید محصول مناسب اهمیت زیادی هم دارد که خدمات تعمیر چنین دستگاهی را به مراکز معتبری بسپارید که از تکنسین‌های آموزش دیده و کاربلد برخوردارند.

خدمات تلویزیون فیلیپس در میان فعالیت‌های گسترده مرکز تخصصی کاراباما قرار دارد. تعمیرکاران این مرکز در زمینه برندها و دستگاه‌های مختلف آموزش دیده‌اند و تجربه و مهارت فراوانی دارند. از این رو تکنسینی که به منزل شما خواهد آمد، در واقع تعمیرکار تلویزیون فیلیپس است و می‌داند چطور آنچه انتظار دارید را انجام دهد.

در صورتی که تلویزیون شما دچار خرابی شده، با کاراباما عیب یابی و تعمیر آن زمان زیادی طول نخواهد کشید. برای ثبت درخواست خود می‌توانید فرم آنلاین را پر کنید یا با شماره تلفن مرکز تماس بگیرید.

عیب یابی تلویزیون فیلیپس (PHILIPS) با کاراباما

بله. حتی تلویزیون فیلیپس هم دچار ایراد می‌شود! برخی از رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است تجربه کنید به قرار زیر هستند:

  • دستگاه به طور ناگهانی خاموش می‌شود
  • دستگاه خود به خود روشن و خاموش می‌شود
  • تصویر وارونه است
  • دستگاه دیر روشن می‌شود
  • تلویزیون ویروسی شده است
  • دستگاه هنگ می‌کند

گاهی وجود مشکل در تلویزیون به خرابی قطعات اصلی مانند مین برد، بک لایت، برد پاور، برد تیکان و … مربوط می‌شود که باید توسط تکنسین بررسی و در صورت معیوب بودن، تعمیر یا تعویض شود. گاهی به دلیل برخی ایرادات جزئی مانند وجود مشکل در کابل برق، نوسانات جریان برق یا تمام شدن باتری ممکن است دستگاه شما کار نکند که در این صورت مشکل آن به راحتی برطرف خواهد شد.

تکنسین‌های مجموعه کاراباما از دانش و اطلاعات کافی نسبت به انواع مدل‌های تلویزیون فیلیپس برخوردارند و می‌توانند آن را به صورت تخصصی عیب یابی کنند.

نکته مهم این است که در صورت مشاهده نشانه‌هایی از خرابی، سریعا برای رفع مشکل اقدام کنید تا از بروز آسیب جد‌‌ی‌تر و صدمه به قطعات اصلی جلوگیری شود.

تعمیر تلویزیون فیلیپس در تهران

برای تعمیر تلویزیون فیلیپس در غرب تهران، شرق، شمال یا هر نقطه ای از این استان که ساکن هستید می‌توانید نسبت به ثبت درخواست خود از طریق پر کردن فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن شرکت اقدام نمایید.

کاراباما طی بیش از یک دهه گذشته خدمات این برند را به ساکنین استان تهران ارائه داده است. حمل و نقل تلویزیون شما به کارگاه نیز با رعایت تمامی اصول احتیاطی و مراقبتی صورت خواهد گرفت تا مشکلی برای دستگاه‌تان پیش نیاید. به علاوه، تکنسینی که روی دستگاه شما کار خواهد کرد متخصص همین دستگاه و برند است.

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون

می‌توان گفت یکی از جدی‌ترین مشکلات تلویزیون خرابی بک لایت است. برخی از نشانه‌های خرابی بک لایت به قرار زیر هستند:

  • تصویر قطع می‌شود
  • روی تصویر لکه‌های سیاه مشاهده می‌شود
  • تلویزیون در حالت استندبای می‌ماند
  • دستگاه به صورت ناگهانی خاموش می‌شود

با توجه به حساسیت قطعه بک لایت تلویزیون فیلیپس، در صورت وارد شدن آسیب شدید به آن، باید تعویض شود و معمولا امکان تعمیر آن وجود ندارد. هزینه تعمیر یا تعویض بک لایت، براساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود و به سایز تلویزیون، مدل دستگاه و میزان آسیب دیدگی بستگی دارد.

بنابراین نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن تعیین نمود. به دلیل حساسیت و ظرافت قطعه بک لایت، توصیه می‌شود تعویض آن را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید. تکنسین‌های کاراباما به دلیل دارا بودن اطلاعات کافی، امکان تعمیر قطعات تلویزیون را به بهترین شکل فراهم می‌کنند.

آیا کاراباما قطعات تلویزیون فیلیپس را تعمیر می کند؟

همانطور که می‌دانید، هزینه تعویض قطعات تلویزیون فیلیپس، بسیار بیشتر از هزینه تعمیر آن است. با توجه به شرایط اقتصادی و رفاه حال مشتریان، اولویت تکنسین‌های کاراباما در ابتدا تعمیر بدون نقص قطعه است.

تنها در صورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد یا قطعه سوخته باشد، اقدامات لازم برای تعویض و استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت انجام خواهد شد.

برخی از قطعات تلویزیون این برند که توسط کاراباما تعمیر یا تعویض می‌شود عبارتند از:

  • برد تیکان
  • برد اصلی
  • خازن
  • پنل
  • بک لایت

ارائه خدمات تعمیر تلویزیون فیلیپس هم سطح با نمایندگی

با توجه به شرایط پیش آمده در کشور، ممکن است دسترسی به نمایندگی برندهای معتبر از جمله نمایندگی تلویزیون فیلیپس وجود نداشته باشد یا امری دشوار باشد. در این صورت بهترین راهکار، دریافت خدمات تعمیر تلویزیون فیلیپس از مراکز معتبر و دارای تکنسین‌های مجرب است تا کلیه خدمات را به صورت اصولی و بدون نقص ارائه دهند.

مرکز تخصصی کاراباما با گزینش تخصصی تکنسین‌ها و انتخاب تعمیرکار تلویزیون، امکان ارائه خدمات به مشتریان را باکیفیتی بسیار بالا و چه بسا بهتر از نمایندگی ارائه خواهد داد. تکنسین‌های مجرب کاراباما با گذراندن دوره‌های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل‌ها، برای تعمیر تلویزیون شما مناسب‌ترین گزینه خواهند بود.

آیا نمایندگی تعمیرات فیلیپس در ایران شعبه دارد؟

همانطور که می‌دانید، در صورت خرابی و وجود مشکل در تلویزیون، باید از یک مرکز تخصصی برای تعمیرات کمک بگیرید. گاهی ممکن است امکان دسترسی به نمایندگی برندهای معتبر در ایران وجود نداشته باشد یا دسترسی به آن نیز امکان پذیر نباشد. در این صورت می‌بایست از یک مرکز معتبر برای تعمیر دستگاه خود کمک بگیرید.

در شرایط عدم دسترسی به نمایندگی برندهای مطرح در ایران و عدم برخورداری از خدمات پس از فروش تلویزیون فیلیپس، دریافت خدمات از یک مرکز تخصصی بهترین راه حل است. کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های مجرب، امکان ارائه خدمات باکیفیت و بدون نقص را در سریع‌ترین زمان برای شما فراهم خواهد کرد.

آیا تعمیرات تلویزیون در کاراباما شامل گارانتی می شود؟

کلیه خدمات ارائه شده در کاراباما با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه خواهد شد. این مجموعه مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی 6 ماهه بر عهده می‌گیرد.

بدین صورت که اگر تا 180 روز، مجدد دستگاه شما دچار همان مشکل شد، تکنسین دیگری به محل اعزام می‌شود و بدون دریافت هزینه تلویزیون شما را تعمیر خواهد کرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

تصویر ندارن

سید ناصر وحیدی
3 خرداد 1401

سلام آیا در خراسان شمالی نمایندگی دارید یا نه

علی اصفر خادم
28 اسفند 1400

تلویزیون به وای فا گوشی وصل میشه ولی فیلم پخش نمیکنه میزنه با عرض پوزش.دلیلش چیه که فیلم به صورت آنلاین از طریق وای فا گوشی داخل تلویزیون نشون نمیده؟مدل تلویزیون پوت ۶۰۰۴

رضا محبی
17 بهمن 1400

سلام روزخوش. صدای دستگاه‌های مرتبط به اچ دی ام آی تلویزیون نمیاد ولی دستگاه‌های مرتبط با سه فیش مشکلی ندارند.

محسن محرابی
15 آذر 1400

سلام کنترل تلویزیون ما خراب شده اونو لازم داریم

صغری صفاریان
22 مهر 1400

با سلام وخسته نباشید
آیا کارباما در قزوین فعالیت دارد فیلیپس 65 اینچ دارم امروز پس از روشن شدن لوگو وارد اندروید شده خاموش می شود ومکرر تکرار می شود قابل تعمیر است یا نه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

حسن سرداری
2 شهریور 1400

    سلام دوست عزیز
    در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از این شهرها هستید ما در خدمتتون هستیم.
    موفق باشید

    نسیم اسلام پور
    4 شهریور 1400

تلویزیون کرمان میباشد احتمالا ابدیت باید بشود لامپ پشت تصویر روشن میشود اما روی تصویر فقط ارم فیلیپس ولامپ دوربین مخفی روشن میشود ودوباره خاموش میشود لطفآ راهنمائی کنید

مهران ابراهیم ملکی
20 مرداد 1400

با سلام آیا تلویزیون فیلیپس در شیراز نمایندگی دارد؟

مسلم افخمی
28 اردیبهشت 1399

سلام من می خوام که حالت اینه رو فعال کنم ولی کار نمی کنه و در ضمن من پسورد وای فای تلویزیون رو ندارم چی کار کنم؟؟؟

بهزاد یوسفی
3 اردیبهشت 1399

تلویزیون فیلیپس دیگه روشن نمیشه خیلی هم برای تعمیرش عجله دارم لطفا

شهره بهبهانی
11 اسفند 1398

سلام وقت بخیر؛
ال ای دی فیلیپس مدل 65PUS6412/12 کار میکرد که اشتباها دکمه تکی مشکی رنگ پشت تلویزیون زده شد و تلویزیون خاموش شد. بعد از اون هر زمان که روشن شد روی صفحه ای که جمله “Installing System Update” نوشته و خط زیرش پر میشه، قفل کرده و تلویزیون بالا نمیاد. لطفاً در این خصوص راهنمایی نمایید
با سپاس

علی علایی
1 بهمن 1398

سلام لطفا چگونگی استفاده از سایت های فیلم وسریال که برروی تلوزیون های فیلیپس هست که با اینترنت کارمیکنه توضیح دهید بااینترنت وصل میشم سایتهارو باز میکنه ولی فیلم هاشو بازنمیکنه ایمیل وپسفورد میخواد سردر نمیارم ایمیل وپسورد خودمم میزنم جواب نمیده

رسول
4 مهر 1398

تلویزیون فیلیپس مدل PFL8606H12دچار مشکل پراکندگی رنگ و خطوط عمودی افقی شده میتونید مشخص کنید مشکلش چیه و کجا باید نشون بدم تلویزیون رو چون شهرستان هستم

شیرزاد وستا
1 شهریور 1398

باسلام
ال ای دی 46پیلیپس دارم که از قسمت بالا وسط یه لکه ابر سیاه مانند ایجاد شده (سایه سیاه رنگ) باتوجه به اینکه در شهرستان هستم چگونه می توانم از کارشناسان محترم شما کمک بگیرم
در ضمن ال ای دی فاقد گارانتی می باشد
اگه تعمیرکار شهر خودمان(اراک) تشخیص عیب نماید ونیاز به قطعه تعمیری باشد شما می توانید تهیه فرمایید؟ با تشکر

داود جمراسی
30 اردیبهشت 1397

    سلام علیکم
    من چند ماه پیش تلویزیون فلیپس ۳۲ انچی خریده بودم ولی چون خودم کارتون را باز کرده بودم گارانتی قبول نکرد. الان مشکل این است بیک لایتش سوخته است. چقدر هزینه داره؟ بک لایتش قابل تعمیر است؟ یا باید نو بخرم؟ یک جایی نشان دادم، گفت فقط سه عدد از ۱۴ یا 12 لایت سوخته است. اگر راهنمایی بفرمایید ممنون می شم. من قم هستم.

    برکت اللہ
    15 آذر 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس