ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر مایکروفر ال جی (LG)

جهت دریافت خدمات تعمیر انواع مایکروفر ال جی، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین، در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

تعمیر ماکروفر ال جی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر ال جی

از زمان ورود انواع مایکروفر به آشپزخانه‌ها،  برند ال جی این دستگاه در میان پرطرفدارترین و محبوب‌ترین‌ها در ایران بوده است. این دستگاه در سال‌های اخیر و به دلیل مشغله زیاد، عضو مهمی از خانه‌ها شده و خرابی آن چالش‌هایی را به همراه دارد. نکته مهم هنگام بروز خرابی در این دستگاه، مراجعه به مراکز دارای تکنسین‌های آموزش دیده است، و این امر با توجه به سیستم پیچیده‌ای که این دستگاه دارد، منطقی به نظر می‌رسد. مجموعه کاراباما طی بیش از یک دهه گذشته، تمامی خدمات تعمیرات مایکروفر خود را با اولویت قرار دادن آموزش تکنسین‌ها ارائه داده است. تکنسین‌های این مجموعه می‌توانند در زمان کوتاهی دستگاه‌تان را عیب یابی و تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر مایکروفر ال جی، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج مایکروفر ال جی

1. تعمیر مشکل نچرخیدن ظرف در مایکروفر ال جی

چرخاندن ظرف در این دستگاه بر عهده قطعه‌ای به نام موتور صفحه گردون است و در صورتی که این قطعه دچار مشکل شود یا از کار بیفتد، صفحه گردون نیز کار نخواهد کرد. کار نکردن این صفحه احتمالا باعث خواهد شد که غذا نیز به درستی گرم نشود.

2. تعمیر جرقه زدن مایکروفر ال جی

در بسیاری موارد، وجود یک شیء فلزی عامل جرقه زدن است. در صورتی که منشاء جرقه، شیء فلزی نباشد، لامپ مگنترون یا صفحه میکا توسط تکنسین مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

3.رفع ایراد گرم نشدن غذا در مایکروفر ال جی

گرم نشدن غذا یکی از مشکلات شایع این دستگاه از برندهای مختلف است. یکی از اصلی‌ترین دلایل گرم نشدن غذا در مایکروفر خرابی یا سوختن لامپ است. آسیب دیدن دیود نیز از دیگر دلایلی است که باعث می‌شود غذا در این دستگاه گرم نشود.

4. عیب یابی علت کار نکردن گریل مایکروفر ال جی

کار نکردن گریل عموما به دلیل خرابی المنت، ترموستات و برد رخ می‌دهد. تکنسین برای تشخیص علت دقیق بروز این مشکل، همین بخش‌ها را مورد بررسی قرار خواهد داد.

تعمیر تخصصی مایکروفر ال جی خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. تعمیر مشکل کار نکردن کلیدهای پنل مایکروفر ال جی

کار نکردن کلیدهای پنل در اثر خرابی برد است و تکنسین بعد از بررسی آن را تعمیر یا در صورت لزوم تعویض خواهد کرد.

6. تعمیر باز نشدن درب مایکروفر ال جی

باز نشدن درب در شرایطی که غذا داخل دستگاه مانده، ناشی از خرابی میکروسوئیچ درب است. برطرف کردن این مشکل مستلزم حضور یک تکنسین ماهر است.

7. عیب یابی روشن نشدن مایکروفر ال جی

روشن نشدن دستگاه می‌تواند در اثر آسیب دیدن کابل برق و عدم وجود جریان برق رخ بدهد. در صورتی که از سالم بودن کابل اطمینان داشتید، به احتمال زیاد برد دستگاه خراب شده است و برای تعمیر دستگاه‌تان باید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

8. تعمیر متوقف شدن مایکروفر ال جی در حین کار

متوقف شدن دستگاه در حین کار می‌تواند در اثر بروز ایراد در سوئیچ درب رخ بدهد، به این دلیل که درب باید خوب بسته باشد تا مایکروفر کار خود را انجام دهد. در صورتی که دستگاه شما صفحه لمسی دارد، متوقف شدن آن می‌تواند به دلیل یک اتصالی ضعیف در صفحه لمسی باشد.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای مایکروفر ال جی

مایکروفر
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

خدمات تعمیرات ماکروفر ال جی در تهران و سایر شهرها

در صورتی که به نمایندگی تعمیرات ماکروفر ال جی دسترسی ندارید، می‌توانید روی کاراباما حساب کنید. ساکنین تمامی محله‌ها و نقاط تهران می‌توانند در زمانی کوتاه از خدمات تعمیرات ماکروفر بهره‌مند شوند.

از آنجایی که هر یک از تکنسین‌های کاراباما در محدوده‌های خاصی از شهر فعالیت می‌کنند، خدمات مورد نظرتان به صورت فوری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ماکروفر یا ماکروویو یکی از لوازم مدرن آشپزخانه است که در زندگی پرمشغله امروزی جایگاه مهمی دارد. بسیاری اوقات زمان لازم برای پخت غذا یا گرم کردن آن را نداریم و این ماکروفر است که با سرعت خارق العاده خود به کمک ما آمده و در عرض چند دقیقه غذا را آماده می کند.

به همین دلیل، بروز مشکل و خرابی ماکروویو می تواند دردسرساز و یک مشکل اساسی در روند زندگی روزمره ما باشد. پرکار بودن ماکروفر، باعث شده که بروز مشکل و خرابی آن چندان دور از ذهن نباشد. اما اگر دستگاه شما مشکل دارد یا به طور کلی از کار افتاده است، لازم به نگرانی نیست.

می‌توانید روی تکنسین‌های متخصص تعمیر مایکروفر در کاراباما حساب کنید به ویژه اگر به نمایندگی ال جی دسترسی ندارید. برای ثبت درخواست به سادگی با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

تعمیر مایکروفر ال جی توسط تکنسین‌های کاراباما

در میان بهترین برندهای مایکروفر، ال جی (LG) قطعا جای ویژه‌ای دارد. این برند با تولید انواع ماکروفر، ماکروویو و سولاردم های خود در سایزهای مختلف، توانسته است رضایت بسیاری را جلب نماید. ماکروویوهای ال جی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری برخوردارند و از کاربردهای چندگانه و شیوه های مختلف پخت غذا استفاده می کنند. اما بروز مشکل و حتی از کار افتادن این دستگاه های باکیفیت نیز ممکن است.

اگر مایکروفر شما غذا را گرم نمی‌کند، سر و صدای بلندی دارد یا سینی آن نمی چرخد، نشانه وجود مشکل در دستگاه شماست که باید به فکر تعمیرات آن باشید.

تعمیر ماکروفر کاری تخصصی بوده و حتما باید توسط تعمیرکار ماکروفر  انجام گیرد. زیرا برای انجام تعمیرات روی این دستگاه، به دانش تخصصی الکترونیک، نحوه ساز و کار اجزا و قطعات مختلف دستگاه و اطلاعات ایمنی برای جلوگیری از برق گرفتگی نیاز است.

تعمیر ماکروفر مستلزم تخصص و تجربه است

کاراباما با بیش از صدها متخصص در مناطق تحت پوشش خود، در سریعترین زمان ممکن امکان خدمت رسانی و تعمیر مایکروفر ال جی شما را دارد. تعمیرکاران متخصص کاراباما، با انجام بیش از صدها تجربه موفق روی انواع مدل‌های ماکروفرها و سولاردم این برند، به صورت تضمینی مشکل دستگاه‌تان را برطرف خواهند کرد و با ارائه گارانتی معتبر کاراباما، شما را بابت کیفیت خدمات دریافتی مطمئن خواهند ساخت.

تعمیر ماکروفر ال جی

اولویت کاراباما، تعمیر قطعات مایکروفر

برای کاهش هزینه‌های تعمیرات و همچنین رفاه حال مشتریان، اولویت تکنسین کاراباما در گام نخست تعمیر اصولی و بدون نقص قطعات است. تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد یا امکان تعمیر آن نباشد، بر اساس تشخیص تکنسین تعمیر مایکروفر ال جی اقدامات لازم برای تعویض قطعه انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، تمامی قطعات استفاده شده اورجینال و باکیفیت خواهد شد. برخی از قطعاتی که توسط تکنسین کاراباما تعمیر و اگر لازم باشد تعویض می‌شود عبارتند از:

  • میکروسوئیچ درب
  • لامپ روشنایی
  • سینی شیشه ای
  • برد اصلی
  • مگنترون
  • خازن
  • کوبل زیر سینی

خدمات پس از فروش مایکروفر ال جی

تمامی خدمات مربوط به تعمیر مایکروفر ال جی (LG) با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می شود. بدین صورت که اگر دستگاه شما تا 6 ماه مجدد دچار همان مشکل شد، کاراباما بدون دریافت هزینه اضافی دستگاه را تعمیر خواهد کرد. ما در کاراباما می‌کوشیم تمام آنچه از نمایندگی تعمیر ال جی توقع دارید در اختیارتان قرار دهیم.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی خیلی وقته نیست دیگه. من از کاراباما چند بار تعمیرکار گرفتم سرعتش خوب بوده کیفیتشم راضی بودم والا. خواستم تشکری کرده باشم

یاسر همراهی
1 اسفند 1401

ماکروفر من گرم نمیکنه

غفاری
27 دی 1401

به علت روشن نشدن دستگاه، کابلش از ظاهر سالمه

محمد رضا انتظاری
24 دی 1401

سلام
وقت بخیر
ذستگاه ماکروویو مدل 8256
مگنترون ماکروویو سوخته باید تعویض شود
2M286
هزینه میفرمایین ؟

مهدی قاسمی
5 شهریور 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    لطفا جهت استعلام قیمت و ثبت درخواست خود، با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    6 شهریور 1401

سولاردوم ال جی دارم ونقطه اتصال المنت جرقه میزنه ومن دیگه دستگاه روروشن نکردم ومارودهن هستیم

مریم قاسمی فرد
2 مرداد 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    جهت ثبت درخواست تعمیر، می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید

    فرهاد محمدی
    3 مرداد 1401

سلام سولاردم من مارک LG لامپش روشن میشه ولی حرارت نداره مشکلش چیه در ضمن چقدر هزینه ی تعمیرش

هادی مرادی
22 اردیبهشت 1401

    سلام وقت بخیر
    علل زیادی برای این وضعیت وجود دارد. اما معمولا مهم‌ترین علت مربوط به مگنترون است. مگنترون کاربردی ترین قطعه در علت گرم نکردن سولاردام و مایکروویو است.
    لطفا جهت اعزام تکنسین به محل، به صورت تلفنی یا با تکمیل فرم در وبسایت، درخواست خود را ثبت نمایید.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

ماکروفر تمامی کلید ها سالم است .فن و سینی گردون همه سالم است .کار می‌کند اما داغ نمیکند. متشکرم

علی سلیمانی
31 فروردین 1401

    سلام کاربر گرامی
    علت اصلی معمولا به مگنترون مربوط است. مگنترون همان لامپ اشعه در ماکروفر است. مگنترون برای ایجاد ارتعاش در غذا امواج صوتی تولید می‌کند. دلایل درگیری هم وجود دارد مثل خراب بودن ترانس ولتاژ، عیب داشتن خازن و …
    برای رسیدگی لطفا درخواست خود را به صورت تلفنی و یا در وبسایت ثبت نمایید. تکنسین‌های کاراباما به محل عازم خواهند شد.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

خرابی دستگاه و گرم نکردن

بخارايي
24 اسفند 1400

    سلام کاربر گرامی
    علت اصلی معمولا به مگنترون مربوط است. مگنترون همان لامپ اشعه در ماکروفر است. مگنترون برای ایجاد ارتعاش در غذا امواج صوتی تولید می‌کند. دلایل درگیری هم وجود دارد مثل خراب بودن ترانس ولتاژ، عیب داشتن خازن و …
    شما می‌توانید برای تعمیر دستگاه به صورت تلفنی و یا آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

سلام. سینی گردون مایکرو خوب نمی‌چرخه. وقتی سینی شیشه ای رو رو بر میداریم می چرخه. به نظرم ممکنه مشکل از چرخاننده مثلثی کف مایکرو که سینی روش قرار میگیره باشه. از کجا میتونم تهیه کنم. در شهر ساری مازندران

رضا قادری
22 اسفند 1400

دکمه starمایکرو فر کار نمیکنه

نمایندگی ال جی

مهدی زینلی
3 دی 1400

    سلام مهدی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماکروفر ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 دی 1400

سلام ماکروفر ال جی داریم که سینی اون شکسته از کجا باید تهیه کنیم

نمایندگی ال جی

غلامرضا چیت بند پیر
1 آذر 1400

آموزش نحوه کار با مایکروفر ال جی سلوردام

پروین عباسی
20 مهر 1400

تعمیر سرویس میکروویو

محمد خاکساری اصل
25 تیر 1400

در رشت از کجا (آدرس یا شماره تلفن) میتونم سینی ماکروفر ال جی بخرم

مریم حقیقی
23 فروردین 1400

سلام وقت بخیر
سوال من در مورد هزینه است. قسمت پایین سمت راست سولاردمم ، یه ترک خورده
برای درست کردنش نمایندگانتون از چه روشی از استفاده میکنن و هزینه اش رو هم بگین ممنون میشم.

بهاره رضایی
27 دی 1399

سولاردوم با صدائی شبیه سونولوئید بصورت پریودیک قطع و وصل میشه و گرم نمیکند در شهرستان سمنان تعمیرگاه مجاز نداریم لطفا راهنمایی بفرمائید

علی آقا دوست
22 دی 1399

مایکروفر من سولاردم است سینی آن نمی چرخه چکار کنم ممنون

منصور حسینی
20 مرداد 1399

    وقت بخیر
    من سولار دوم ال جی دارم
    کوپلار داخل ماکرو شکسته و سینی نمیچرخه
    از کجا میتونم این قطعه رو تهیه کنم
    و ایا شما این مسئله رو میتوند درست کنید؟

    عبداللهي
    17 مهر 1399

سلام من سینی ماکروفرم و عوض کردم بعد گفتن به من ابلیمو بریزم با اب بزارم تو ماکرو سه دقیقه برای تمیز کردنش
الان اینکارو کردم قلً زده و
سینی من رنگش یه جاهایی رفته !!!!
باید چیکار کنم؟ تازه کلی هزینه سینی دادم

محبوبه حبيبي
10 مرداد 1399

سولاردام من چراغش روشن میشه ولی کار نمیکنه

علی راهپیما
19 تیر 1399

لطفا هزینه لامپ ‌باتعویض مایکروویو سولاردام چقدر است وکیفیت و گارانتی دارد ممنون

علیر ضا امینیان
27 اردیبهشت 1399

سلام ، میخواستم بدونم سینی شیشه ای مایکروفر سری 9889 را برای فروش دارید و قیمت آن چند است؟

هانی دلیری
18 اردیبهشت 1399

سلام خسته نباشید من مکروفر مدل MH8040MS خریدم اما نمیتونم توی مکروفر پیتزا و نون درست کنم چون خمیرش نمیپزه. من سال ۹۴ این محصولو خریدم نه دفترچه راهنما داشت و نه سی دی. باید چیکار کنم؟

صبا داودی
27 فروردین 1399

درب ماکرو فر دیگر باز نمیشود

زهرا پارساکیا
15 فروردین 1399

تعمیر سولاردم ال جی

هادی مینایی
24 اسفند 1398

لامپ چراغ ماکروفر ما روشن نمیشود، ما در شهر کرج هستیم، شما نمایندگی برای این کار دارید، ضمنا هزینه چقدر میشه؟ با تشکر

جعفر
10 بهمن 1398

    سلام پدال درب ماکروویو خراب شده درب باز نمی شه اصفهان هستم کجا مراجعه کنم

    محمد شهسوارزاده
    25 اسفند 1398

      شیشه داخلی سولاردم ال جی شکسته و سینی گردان هم نمی چرخد یه کجا مراجعه کنم

      هاجر اسدخواه
      15 آبان 1399

    سلام وقتتون بخیر مایکروفر من سولاردم ال جی هستش و چند وقته که سینی مخصوصش نمیچرخه چیکار باید بکنم؟

    راضیه اسلامی
    6 فروردین 1399

سلام
چندتا قطعه از سولاردوم رو گم کردیم
مثل سیخ جوجه گردون و دوتا توری استیل ک داخلش میزارن یا اون در استیل مقعر شکل
این لوازم رو چجوری میتونم تهیه کنم؟؟؟
ممنون

احسان راد
1 بهمن 1398

با سلام

من اهل شهرستان هستم
یک خواهش دارم از کجا میتونم اموزش سیم بندی و تعمیرات این مایکروویو ..مایکروفر.. هر چی ….رو بصورت دی وی دی تهیه کنم…خواهش میکنم بهم اطلاع بدهید..هر مارک و برندی باشه..
قطعات مصرفی مانند رله ها…کلید سوییچ ها…و البته این صفحه لمسی خیلی مهمه..
من برای برخی بصورت دستی طراحی میکنیم که خیلی وقت می بره

سپاس بی نهایت

sami
20 دی 1398

    سلام سولاردم ما یکدفعه هرچی میزاریم داخلش بعد از زدن دکمه استارت کلا خاموش میشه و برقش قطع میشه لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم

    علی پرست
    13 اردیبهشت 1399

سلام
اگر امکانش هست فروش قطعات بصورت آزاد در ثبت در خواست لحاظ کنید.

محسن
23 آبان 1398

    سلام دوست گرامی
    ما فروشگاه و فروش قطعات به صورت جداگانه نداریم.

    کارشناس 4: جعفری
    25 آبان 1398

      فن و گرمکن پشت ماکروویو کار نمیکند

      حبیب رجبی
      3 آبان 1399

      سلام شیشه سولاردومم شکسته
      چکار کنیم
      ایا یدکش هست

      ناصر حبیبی
      14 آبان 1399

      سینی ماکرو فرم شکسته از کجا تهیه کنم

      غلامرضا چیتبند پیر
      1 آذر 1400

    سلام
    ماکروفرم یه دفعه خاموش شد و دیگه روشن نمیشه .
    وقتی دوشاخه رو به پریز وصل میکنیم هیچ‌اتفاقی نمیفته
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    رسول عاشری
    27 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      29 تیر 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس