ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر جاروبرقی آاگ (AEG)

جهت دریافت کلیه خدمات تعمیر انواع جاروبرقی آاگ، می‌توانید درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای تعمیرات جاروبرقی، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

تعمیر جاروبرقی آاگ
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی آاگ

آاگ (AEG) یک برند معروف آلمانی است که با تولید محصولات برقی باکیفیت و متنوع توانسته جایگاه خوبی را در خانه‌های ایرانی به دست آورد. یکی از محصولات پرطرفدار این برند جاروبرقی است که به دلیل استفاده از قطعات استاندارد، مقاومت و راندامان بالا شناخته می‌شود. نکته مهم آنکه در صورت خرابی و وجود مشکل در این دستگاه کلیه خدمات مربوط به تعمیرات یا تعویض قطعات آن را صرفا از مراکز معتبر دارای تکنسین متخصص دریافت کنید. تکنسین‌های مجموعه کاراباما، دارای سال‌ها تجربه کار عملی هستند و می‌توانند دستگاه شما را به صورت اصولی و در کم‌ترین زمان ممکن تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر جاروبرقی آاگ، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج جاروبرقی آاگ

1.روشن نشدن جاروبرقی آاگ

اصلی‌ترین علت روشن نشدن، قطع بودن جریان برق و خرابی پریز است. قبل از ثبت درخواست، از وجود جریان برق مطمئن شوید. گاهی ممکن است دکمه power یا موتور دستگاه خراب شده باشد که لازم است توسط تکنسین بررسی شود.

2.خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی آاگ

خاموش شدن ناگهانی جارو برقی در حین کار، غالبا به دلیل استفاده طولانی مدت از دستگاه و داغ شدن موتور رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل چند دقیقه دستگاه را خاموش کنید تا موتور خنک شود.

3.بوی سوختگی جاروبرقی آاگ

بوی سوختگی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد: پر بودن بیش از اندازه پاکت، گرفتگی مسیر مکش، کثیف بودن فیلترهوای دستگاه و وجود مشکل در سیم یا پریز. در صورتی که ایراد از موتور دستگاه باشد باید توسط تکنسین ماهر بررسی شود.

4.کاهش مکش جاروبرقی آاگ

انسداد مسیر مکش، پر بودن پاکت، کثیفی فیلتر، کم بودن درجه مکش و گرفتگی لوله خرطومی می‌توانند علل کاهش مکش باشند. قبل از ثبت درخواست، از خالی بودن کیسه دستگاه و مسدود نبودن لوله خرطومی مطمئن شوید.

تعمیر تخصصی جاروبرقی آاگ خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.جمع نشدن سیم جاروبرقی آاگ

استفاده نادرست و بیرون کشیدن کامل سیم، علت اصلی جمع نشدن سیم است که باعث معیوب شدن فنر و پلاتین‌ها می‌شود. در صورتی که قطعات داخلی سیم جمع‌کن خراب شده باشد باید توسط تکنسین بررسی و تعویض شود.

6.داغ شدن جاروبرقی آاگ

استفاده طولانی مدت از دستگاه، پر بودن پاکت، خرابی پریز و انسداد لوله خرطومی از دلایل اصلی داغ شدن این دستگاه هستند. گاهی ممکن است خرابی برد الکترونیکی، ترموستات و فن موتور باعث ایجاد این مشکل شود که باید توسط تکنسین بررسی شود.

7.صدای زیاد جاروبرقی آاگ

در صورت کثیف بودن فیلترها، شکستگی قطعات داخلی، پر بودن پاکت و گیر کردن اجسام در خرطوم مکش، می‌توانیم شاهد صدای زیاد جارو برقی باشیم. برای رفع این مشکل کیسه را تخلیه کنید و از عدم انسداد لوله خرطومی مطمئن شوید. اگر مشکل برطرف نشد باید قطعات دستگاه توسط تکنسین بررسی شود.

8.کم و زیاد نشدن دور موتور جاروبرقی آاگ

شایع‌ترین علت کم و زیاد نشدن دور موتور، به فرسودگی قطعات و وارد شدن ضربه به ولوم مربوط می‌شود. گاهی این مشکل به دلیل خرابی برد الکترونیکی رخ می‌دهد که لازم است قطعات مختلف متصل به آن توسط تکنسین چک شود.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات جاروبرقی آاگ

خرابی جاروبرقی می‌تواند بنا به دلایل مختلفی از جمله رفتار اشتباه کاربر باشد. نکته مهمی که باید همواره مد نظر داشته باشید این است که در صورت بروز نقص فنی در جارو برقی و نیاز به تعمیرات، دستگاه خود را صرفا به افراد حرفه ای و دارای تجربه در زمینه تعمیرات بسپارید.

تعمیر غیراصولی لوازم خانگی نه تنها ممکن است موجب آسیب به سایر قطعات شود، موجب افزایش هزینه تعمیر جاروبرقی آاگ (AEG) نیز خواهد شد. مرکز مجاز تعمیرات کاراباما با برخورداری از تکنسین های متخصص و تعمیرگاه مجهز انواع مدل‌های جاروبرقی را باکیفیتی بالا تعمیر کرده و تمامی مشکلات آن را برطرف خواهد کرد.

اگر به نمایندگی آاگ یا خدمات پس از فروش آن دسترسی ندارید، می توانید خدمات موردنظر را باکیفیتی چه بسا بالاتر از نمایندگی، از مرکز کاراباما دریافت کنید. برای بهره مند شدن از خدمات این مرکز می‌توانید درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا پر کردن فرم اینترنتی ثبت کنند. کاراباما تلاش می‌کند خدمات مربوطه را در همان روز ثبت درخواست به شما ارائه دهد.

تعمیر جاروبرقی آاگ با گارانتی 6 ماهه

یکی از خدمات کاراباما برای مشتریان، ارائه خدمات تعمیرات با ضمانت و گارانتی 180 روزه به عنوان خدمات پس از فروش است. چنانچه طی مدت 6 ماه پس از دریافت خدمات تعمیر جاروبرقی آاگ، ایراد دستگاه تکرار شد، می توانید با کاراباما تماس بگیرید تا مجدد دستگاه را تعمیر کند. لازم به ذکر است بابت تعمیر دستگاه هیچ‌گونه هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

مشکلات رایج جاروبرقی AEG

تکنسین‌های کاراباما در زمینه تعمیر انواع مدل‌های جارو برقی مهارت دارند و قطعات داخلی آن را به خوبی می‌شناسند. پس از ثبت درخواست، تعمیرکار جاروبرقی آاگ دستگاه شما را عیب یابی خواهد کرد. پس از بررسی دقیق اقدامات لازم برای تعمیر صورت خواهد گرفت.

برخی از مشکلات رایج این دستگاه که توسط کاراباما برطرف می‌شوند، عبارتند از:

  • خاموش شدن ناگهانی
  • صدای غیرطبیعی
  • بوی سوختگی
  • کار نکردن سیم جمع کن
  • کار نکردن دکمه‌ها
  • روشن نشدن جاروبرقی

تعمیر  قطعات جاروبرقی آاگ، اولین راهکار تکنسین

به منظور کاهش هزینه تعمیرات و رفاه حال مشتریان، اولویت تکنسین کاراباما این است که در ابتدا قطعه معیوب  را به صورت اصولی تعمیر کند. اما گاهی چنین چیزی ممکن نیست چرا که ممکن است قطعه سوخته باشد یا شدت آسیب آن به حدی باشد که تعویض قطعه تنها راه حلی است که تکنسین دارد.

لازم به ذکر است، تمامی قطعات جایگزین شده اورجینال و باکیفیت خواهد بود. تعدادی از قطعاتی که توسط کاراباما تعمیر یا در صورت لزوم تعویض می‌شوند عبارت است:

  • موتور جاروبرقی
  • فیلتر هوا
  • سیم جمع کن
  • لوله خرطومی
  • برد
  • بلبرینگ
  • کلکتور

هزینه تعمیر جاروبرقی آاگ (AEG) چقدر است؟

برای تعیین مبلغ دقیق تعمیرات هر یک از اقلام لوازم خانگی، دستگاه باید توسط تکنسین متخصص بررسی و عیب یابی شود. پس از بررسی است که می‌توان مبلغ تعمیرات را به شما اعلام کرد. از عواملی که در تعیین قیمت اثرگذار است می‌توان به شدت خرابی، مدل دستگاه، قیمت قطعات جایگزین شده و … اشاره کرد.

لازم به ذکر است، تمامی هزینه‌های دریافتی از شما مطابق با نرخ اتحادیع بوده و تحت نظارت کاراباما دریافت خواهد شد. به علاوه، قیمت حدودی قبل از تعمیرات جاروبرقی آاگ به شما اعلام شده و هزینه پس از اتمام کار از شما دریافت خواهد شد.

نحوه دریافت خدمات از مرکز مجاز تعمیرات کاراباما

مراحل دریافت خدمات تعمیر از مرکز تخصصی کاراباما به صورت زیر است:

  • ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی از طریق فرم اینترنتی یا تماس با شماره تلفن شرکت
  • انجام هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان
  • تماس تعمیرکار جاروبرقی با شما و هماهنگی روز و ساعت جهت مراجعه
  • انجام خدمات تعمیرات یا تعویض قطعات در صورت نیاز

خدمات تعمیر جاروبرقی آاگ در تهران

شهروندان هر نقطه از تهران می‌توانند به راحتی از خدمات کاراباما بهره مند شوند. تکنسین‌های کاراباما در تمامی نقاط و محلات تهران حضور دارند و به همین دلی می‌توانند خدمات مورد نظرتان را در زمانی کوتاه در اختیار شما قرار دهند.

اگر به خدمات پس از فروش جاروبرقی آاگ دسترسی ندارید و ساکن شرق، غرب، شمال و جنوب تهران و حومه تهران هستید می‌توانید خدمات تعمیر جاروبرقی را از کاراباما دریافت کنید. کافیست از طریق یکی از روش‌های موجود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام و خسته نباشید. نمایندگی جاروبرقی برقی آاگ کدوم مرکز تعمیر رو پیشنهاد میکنه؟

پریسا هاشمی
15 اسفند 1401

سلام مدتیه که مکش جاروبرقی کم شده وبعدازمشاهده ی بدنه ی موتورمتوجه شکستکی و ترک بزرگی روی اون شدم. ممنون میشم برای تعمیرات جاروبرقی aeg منو راهنمایی کنید.

سباداودی
12 خرداد 1399

جارو شارژی بعد از یک دقیقه روشن شدن خود بخود خاموش میشه

سمانه جعفری
11 اسفند 1398

سلام شما نمایندگی جاروبرقی آاگ در کرج هم دارید؟

عرشیا اکبری
19 آبان 1398

    سلام دوست گرامی. کاراباما مرکز نمایندگی نیست. اما بله، در کرج هم نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ کاراباما وجود دارد. شما می توانید درخواست تعمیرات خود را از طریق فرم ثبت درخواست به صورت آنلاین و یا از طریق تماس با شماره 54584 ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی شود.

    کارشناس 4: جعفری
    19 آبان 1398

سلام تعمیر جاروبرقی aeg که موتورش سوخته باشه امکان پذیر هست؟ هزینهش چقدر هست حدودا؟
با تشکر فراوان

مریم عباسی
19 آبان 1398

    سلام
    شما می توانید درخواست خود را ثبت نمایید تا با بازدید کارشناس از جارو برقی آاگ شما جزئیات تعمیرات را برای شما توضیح دهند.

    کارشناس 4: جعفری
    19 آبان 1398
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس